Novinky
Pekelná Micinka
0
Radost ze vzhledu asi moc nepřinese, stejně tak interiér, takže jediným jeho úkolem je nabídnout něco, 40, navíc. Tak jsem zvědavý. Ona NASA zkoušela totiž už i různý "hovadiny", takže výsledky v Langley nemusí nutně znamenat úspěch na silnici. 😉
taky mi to přijde jako hovaina... myslím, že většina lidí si to splete s nějakým 20 le starým supersportem
Ktovie ci Veyron prekona. Ten mal velke problemy s chladenim a pri 407km/h aj s pneumatikami. Na maximalke vydrzia max 15min. Som zvedavy kto dokaze postavit prenu co dokazu fungovat aspon tyx 15min. pri 440km/h.
Patnáct minut se ti zdá málo? Při rychlosti 407km/h ujedeš za patnáct minut přes sto kilometrů!
málo to není, ale musím přiznat, že na jednu sadu pneumatik ujedu víc >😁 Mimochodem na tom malém obrázku jsem si myslel že jde o Tatru MTX
V Top Gearu mluvili o tom, že za 15 min. sice dojdou pneumatiky, ale již za 12 min. Veyronu dojde palivo. Podle mně Veyron zůstane na dlouho nejrychlejším a nejlepším autem na světě. Něco jako Mclaren F1.
No, možná zůstane nejkomfortnějším, ale věřím, že se brzy povede překonat jeho jízdní vlastnosti Koenigseggu. Upřímně řečeno, ani bych to Veyronu nepřál. Vypadá sice na to, kolik stojí, ale i tak si myslím, že mohl být aspoň delší, lépe by tak dával najevo svoji luxusnost. Protože Veyron je výhradně o tom dát najevo, že na to máš. Má luxusní interiér, kterým se ovšem v 400km/h nebude asi kdokoliv mít čas zabývat. Navíc tou rychlostí je možné jet tak na vyklizené dálnici nebo na okruhu, což znamená, že jeho výkon je opět ukázkou toho, že na to mám. McLaren a ostatní novější SS, třeba Zonda, jsou postavený tak, aby ti poskytli co nejlepší vlastnosti při vysokých rychlostech, ale zároveň se nesnaží ti při těch rychlostech nabízet možnosti, který by zbytečně zatěžkávali auto nebo tě rozptylovali. Docela by mě zajímalo, jaký boční vedení mají "křesílka" z Veyronu. Já osobně bych akceptoval Veyron jako nejvýkonější GT na světě, to klidně, ale rozhodně ne jako supersport. Do toho mu chybí hlavně ten "sport". Toho super už jsme si zažili až dost. 😉
Souhlasím, že Veyron je spíš SuperGT než supersport.
no je to luxsusny SS alebo SuperGT to je tiez dobre zaradenie. Ale tiez som zvedavy na tie pneu lebo Michelin ich na Veyrona dost dlho vyrabal tak neviem ake pouziju u Aera ale dufam ze to nebudu Matadorky alebo Barumky >😁
Není zase takový problém vyrobit vysokorychlostní pneumatiku. Například DieselMax od JCB, tedy nejrychlejší nafta na světě, jela na "běžných" pneumatikách nějakých 563km/h ([odkaz] U Veyronu byl problém najít kompromis mezi komfortem a odolností ve vysokých rychlostech. Protože Veyron nejezdí jen pořád 300km/h, ale i 50km/h a tam tvrdost a celková tuhost směsi není příliš pozitivní- netlumí nerovnosti.
Pochybuješ o sportovních výkonech Veronu? Minulý rok (září) vyšel ve Speedu supertest. Proti sobě se postavily 4 momentálně nejlepší supersporty Carrera GT, Enzo, Zonda C12S a Veyron. To, že na dálnici na něj nikdo neměl se očekávalo, i když majitel Enza byl z výkonů svého Ferrari ve srovnání s Veyronem celkem zklamán. I když mu opravdu naložil, Veyronu se udržet prostě nedokázal. Podobně přesvědčivé byly i brzdy. Další test, které všechny zajímal bylo chování v zatáčkách. Přece jen má Bugatti mírnou nadváhu. A výsledek. Ani v zatáčkách mu nikdo nestačil, řízení bylo dostatečně komunikativní a díky pohonu všech kol se řidič nemusel obávat pořádně sešlápnout plyn!
Jinak k těm "křesílků", myslím že vcelku slušný skořepinky [odkaz]
Veyron
:yes: :yes:
Jinak k těm "křesílků", myslím že vcelku slušný skořepinky [odkaz]
Veyron
:yes: :yes:
hej hej boli stoho seci prekvapeny .. ale tiez to hodnotili tak ze je to super ..ALE ... mohlo to byt divokejsie sportovejsie .. tym nechcem tvrdit ze to je kocar .. 😄
No já nevím, mě osobně se Veyron líbí a myslím, že vypadá moc dobře. To, že nevypadá jako třeba jako ferrari nebo porsche a nehlásí to co umí svým zevnějškem červeným lakem atd. Měl jsem tu možnost vidět několik ferrari ze vnitř a moc se mi nelíbilo, že jsou někde vidět dráty a podobné nedokonalosti. Veyron je prostě auto na každý den pohodlné, příjemné, rychlé, divoké, ovladatelné co víc si přát. A určitě svámi nikdo nebude chtít závodit na semaforu.
Ve Ferrari už minimálně 10let je interier špička, dráty teda vidět nejsouu... Možná u nějaké sport verze.
Máš pravdu, že jsem to viděl u několika starších aut(+-20)let a nebo u sportovních očesaných. Nejsem odborník na ferrari. Ale u 360 tam se mi líbil interier. Já jenom říkám, že Veyron má super výkon a není vůbec očesaný a to bych vždy čekal u Bugattky. Prostě auto se, kterým můžu jet na okruh a klidně do opery. To je podle mě myšlenka Bugattiho.
Na divočárny tady je Porsche GT3. Bugatti už je moc drahá sranda na víkendový drifty 😉 .
No o výkonech nepochybuji, jen by mě zajímalo, jaký požitek z toho má řidič a jestli má třeba chuť a čas poslouchat v 380ti radio a ladit stanici. Mě na Veyronu chybí elegance protáhlých tvarů, je to takový velký "bonbón" z luxusní bonboniery. Kdybych měl nějak specifikovat svoji představu o luxusním a zároveň supervýkoném vozidle, tak by se blížila Maybachu Exelero. Jinak k tomu srovnání z časopisu - Speed skoro neznám, nevím jak objektivní je a kdo psal článek atd. Ať píšou co píšou, pro mě Veyron není supersport, byť třeba má tu výkonnost. K těm zatáčkám - co to bylo za zatáčky? Na okruhu? A v jaké rychlosti? Křesílka jsem viděl, já se ptal, jaké je v nich sedět - i když počítám, že zrovna tohle problém pro konstruktéry nebyl.
Už si přesně nepamatuju kde jezdili, bylo to někde v lese, celkem úzký silnice. Podařilo se mi sehnat pár videí z testu. Objevilo se to v různých časopisech i v zahraničí. Test byl někde v Anglii.
[odkaz]
[odkaz]
A Veyron patří rozhodně mezi supersporty, ať už jde o koncepci s motorem uprostřed či pohon čtyř kol. Charakterem bude mít hodně blízko k Lamborghini Murciélago. Excelero je jinde, motor v předu. To je supersport asi jako SLR.
[odkaz]
[odkaz]
A Veyron patří rozhodně mezi supersporty, ať už jde o koncepci s motorem uprostřed či pohon čtyř kol. Charakterem bude mít hodně blízko k Lamborghini Murciélago. Excelero je jinde, motor v předu. To je supersport asi jako SLR.
Už si přesně nepamatuju kde jezdili, bylo to někde v lese, celkem úzký silnice. Podařilo se mi sehnat pár videí z testu. Objevilo se to v různých časopisech i v zahraničí. Test byl někde v Anglii.
[odkaz]
[odkaz]
A Veyron patří rozhodně mezi supersporty, ať už jde o koncepci s motorem uprostřed či pohon čtyř kol. Charakterem bude mít hodně blízko k Lamborghini Murciélago. Excelero je jinde, motor v předu. To je supersport asi jako SLR.
[odkaz]
[odkaz]
A Veyron patří rozhodně mezi supersporty, ať už jde o koncepci s motorem uprostřed či pohon čtyř kol. Charakterem bude mít hodně blízko k Lamborghini Murciélago. Excelero je jinde, motor v předu. To je supersport asi jako SLR.
No o výkonech nepochybuji, jen by mě zajímalo, jaký požitek z toho má řidič a jestli má třeba chuť a čas poslouchat v 380ti radio a ladit stanici. Mě na Veyronu chybí elegance protáhlých tvarů, je to takový velký "bonbón" z luxusní bonboniery. Kdybych měl nějak specifikovat svoji představu o luxusním a zároveň supervýkoném vozidle, tak by se blížila Maybachu Exelero. Jinak k tomu srovnání z časopisu - Speed skoro neznám, nevím jak objektivní je a kdo psal článek atd. Ať píšou co píšou, pro mě Veyron není supersport, byť třeba má tu výkonnost. K těm zatáčkám - co to bylo za zatáčky? Na okruhu? A v jaké rychlosti? Křesílka jsem viděl, já se ptal, jaké je v nich sedět - i když počítám, že zrovna tohle problém pro konstruktéry nebyl.
Už si přesně nepamatuju kde jezdili, bylo to někde v lese, celkem úzký silnice. Podařilo se mi sehnat pár videí z testu. Objevilo se to v různých časopisech i v zahraničí. Test byl někde v Anglii.
[odkaz]
[odkaz]
Tohle je asi to nej video o Veronu, je v něm zachycena montáž, ale i test. No prostě nádhera.
[odkaz]
A Veyron patří rozhodně mezi supersporty, ať už jde o koncepci s motorem uprostřed či pohon čtyř kol. Charakterem bude mít hodně blízko k Lamborghini Murciélago. Excelero je jinde, motor v předu. To je supersport asi jako SLR.
[odkaz]
[odkaz]
Tohle je asi to nej video o Veronu, je v něm zachycena montáž, ale i test. No prostě nádhera.
[odkaz]
A Veyron patří rozhodně mezi supersporty, ať už jde o koncepci s motorem uprostřed či pohon čtyř kol. Charakterem bude mít hodně blízko k Lamborghini Murciélago. Excelero je jinde, motor v předu. To je supersport asi jako SLR.
A sakra trochu se nám to tady zamotalo, ale tady ty tři videa si projeď jsou fakt povedený. A jak se sedí ve Veyronu, no asi jako Carrera GT 😉 .
No, pěkný.. Jak říkám, moje srdce si úplně nezískal. Právě proto, že kombinuje luxus a výkon. Třeba už jenom to, že to nemá řazení pod volantem, což prodlužuje reakční dobu. Samozřejmě, že podle toho nejde auto posuzovat. Ano, koncepce je podobná, jenže v tom Murcielagu je to více spartánský a to je myslím to "ono". Samozřejmě, že Veyron je výkonově dál. Docela by mě taky zajímalo, třeba porovnání těhlech dvou, co třeba součinitel odporu, u kterýho auta je nakonec nejnižší... Je to prostě o tom, ukázat, že na to máš, je to určitě superauto. Jde o to, co kdo od supersportu čeká. Někdo chce vše podřídit výkonu, jinej chce i komfort. Vlastně je to více blízké mému srdcovému supersportu, který by, podle toho jak vnímám Veyron taky být supersportem neměl. XJ220
Tady jsem ti sehnal základní info o Veyronu, je to z oficiální stránky-jsou fakt super.
Koeficient odporu Cx závisí na režimu jízdy, podle toho se upravuje zadní spoiler, rozný průduchy, který usměrňují vzduch k motoru...Standard je 0,393; řízení na okruhu 0,417 pro max přítlak. Pro dosažení maximálky se klapky u předního difuzoru uzavřou a Cx klesne na 0,355. Při brždění je až 0,682.
Vše je tady [odkaz]
a oficiální stránky tady [odkaz]
Koeficient odporu Cx závisí na režimu jízdy, podle toho se upravuje zadní spoiler, rozný průduchy, který usměrňují vzduch k motoru...Standard je 0,393; řízení na okruhu 0,417 pro max přítlak. Pro dosažení maximálky se klapky u předního difuzoru uzavřou a Cx klesne na 0,355. Při brždění je až 0,682.
Vše je tady [odkaz]
a oficiální stránky tady [odkaz]
Pěkný, no, to ses nemusel namáhat... Ale dík. Největší dilema bych asi měl s výběrem barvy. 😉 Možností je x. Jsem zvědavej, jestli si lidi odprostí od doporučených konfigurací. Samozřejmě, že šílenosti typu žlutá - červená snad neobjedná nikdo... i kydž. Ani jednobarevný nejsou špatný, ale zas nevyužít tu možnost by byla škoda.
Jo XJ220 má s Veyronem společné začátky-tedy pozdržení vývoje, problémi s uvedením a cenou. Původně měl mít pohon čtyř kol a dvanáctiválec. Nakonec jen zadní kola a 2krát foukaný 6-válec 3,5. Některým lidem se za tenhle "podvod" nechtělo platit a raději přišli o zálohu -i když dost tučnou.
..vymyslely auto do ktoreho nacpali motor co vydrzi mozno 10 000 km a chcu sa porovnavat s Veyronom... Bugatti má dlhú historiu a zrazu dojde Janko z pola a ide urobit to iste...
No ved to aj tak vyzera... ja by som za to auto nedal ani korunu...
No ved to aj tak vyzera... ja by som za to auto nedal ani korunu...
já ti nevím sousede ale tohle autíčko je vyvíjený poměrně dlouho. navíc ho testovali už na slbších motorizacích takže teď jen ladí tu nejsilnější.. buggati mělo prstě jen tuhle jednu šanci.. nedělali auto s 700koňma a po pár letech kdy zjistili že to jezdí dobře a bez problému popř problémy vychytali dali se do ladění na supervýkon... oni museli začít od nuli. Takže SSC nejsou žádní vidláci.
proc by to nemohlo mit uspech ? stejne to neni auto na oicejne jezdeni. a bude to mit status nejrychlejsiho auta - rychlejsiho nez BV...
No tak ze to ma jezdit pres 400 a takovej vykon tak si trosku mohli dat zalezet na interieru. Uvnitr to vypada hur nez ve Fobii a pocitam ze to bude stat kolem 10 micu. Navic chci videt jestli to bude mit aspon srovnatelnej cas jako Veyron z 0-100 kdyz se tak chvastaji😄.
Když jsem kouknul na foto zepředu tak jsem myslel že se dívam na obrázek již letité Tatry MTX kterou myslím navrhoval pan Král... 😉
doufam ze tomu daj nakej poradnej spojler, aby to pak zas v TopGearu nerozstrelili jako to CCXko.. 😄
Mám Vejron kontníku, takže mě ujede cokoliv. I ten SSC Ultimate 😄 :yes:
No tak Veyron to asi dá ale jestli to vymaká těch udávaných 440 km/h to vážně nevim ale nejrychlejším autem světa je prozatim Barabus TKR kterej maže 434 km/h a cena 500.000 dolarů není tak hrozná naproti veyronu kterej stojí něco kolem 1.300.000 dolarů
jo a Barabus TKR má zrychlení z 0-96 km/h za 1.65 sekundy což znamená že má nejrychlejší zrychlení na světě. Tuhle hranici zatim mohli pokořit jen supersportovní motorky.