Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Škoda Fabia: české ceny detailně

299 komentářů

Trochu naprd, když auto musí mít příplatkový kola, aby vypadalo dobře.
Klaudius
-----no, aspon ta priprava na radio mohla byt aj v tom najzakladnejsom zaklade, ako priplatkova vybava je to trosku trapne, podobne s delenymi zadnymi sedadlami-----otvorena schranka pred spolujazdcom vo dvoch nizsich vybavach(ako som pochopil z clanku), tak to je takmer rarita, nechapem, koho mohla taka blbost napadnut, ved ide o plastove diely za par stokorun :no: ----- solidna Fabia zacina az od vybavy Ambiente, ktoru by som povazoval za rozumny lepsi zaklad, aby si Skoda zbytocne nekazila meno...ovsem ked si vyberiem ako-tak solidny motor (1.4/63kW) a priplatim 20 tisic za klimu, tak sa cena vysplha na skoro 345 tisic Kc (slovenskych okolo 420 tisic) ...to je skoro 95 tisic navrch voci tolko ospevovanej zakladnej cene, a to sa mi zda docela dost na to ze je to model domacej automobilky. ============================== Tak som teda velmi zvedavy ako sa rozbehne predaj, vzhladom na cenu to vidim skor na prevahu vybavy Classic, aj ked ktovieco neponuka. Trochu skoda je, ze dvojfarebny interier s bezovou sa da kupit len v najvyssej vybave, male plus za vypustenie 13" kolies z ponuky. No tak si par mesiacov pockame a uvidime co sa bude diat. 😉
Tak doteď jsem kritizoval design nové Fabie a teď bych se pustil ještě do cen, ale kašlu na to. Jednak se dá počkat, až bude uspokojena první poptávka po novém modelu, a pak se pokusit něco usmlouvat, nebo počkat, jestli nebudou nějaké akce. A nebo se podívat u konkurence. Začínám vážně uvažovat o ceedu, ale ten je taky do července v 1,4 vyprodanej. Tak odložím asi nákup nového auta na příští rok. 😒
... konečně tu jsou kompletní ceny a teď si všichni mohou vypočítat, že cena nové Fabie je s ohledem na konkurenční vozy stejné kategorie velmi slušná :yes:
-))))"velmi slusne" ceny skofky??? - no za 1.4 date 330 tkc-((( za coz poridite ten slovensky CeEd o tridu vetsi???- fakt "konkurenceschopna cena" - a kdyz budu chtit neco mensiho do mesta tak si za 299tkm si koupim 5dv mici colt ....ale verim ze ty fobie se prodavat budou halt "zvyk "-(
Ceed neni konkurentem Fabie...v tom pripade bys musel prehodnotit cely kos konkurentu v tomhle segmentu (Corsa, 207, Clio atd. atd.) ...Ceed lovi nekde uplne jinde, nehlede na to, ze velikostne je take uplne jinde => koupit Ceed jako male auto do mesto? asi ne, ne...ja tedy rozhodne, nehlede na to, ze si pockam jestli Kia prezije s tema jejich cenama aspon 10 let a v Evrope nekrachnou...zatim bych rek, ze vyrobu v Evrope docela silne dotujou, aby se uchytili...
PS. ted k Fabce😉 je to ok...jak nekdo poznamenal, taky si myslim, ze priplatky jsou na jine urovni nez byly
pokud nemaj napriklad vydridusky odbory tak nemuseji hned dotovat aby byli levnejsi.
Klaudius
financne a vybavou je....a je jeho plus, ze je o triedu vacsi ako fabka
Před dvěma lety se tu objevila Loganománie, teď je to Ceedmanie... Vždycky tu bude výhodnější nabídka než je Fabie nebo třeba Punto. To co jsem tím chtěl říct bylo to, že je Fabka konkurenceschopná vůči svým opravdovým konkurentům. Když na to budeš nahlížet svým pohledem, tak by bylo pak předražené vše kromě momentálně nejlevnějšího modelu...
Přesně tak.
Klaudius
V tom Ti predsa neoponujem, tykalo sa to len moznej konkurencie tychto dvoch modelov. Je to tak ako pises. O chvilu sa ale objavi aj i30, takze Fabia to bude mat na domacom trhu tazke.
hlobilp
ona Fabie je sice mestske auto ale ne v CR. Tady je to auto pro celou rodinu.
Po těch prvních nástřelech výbav u jednotlivých stupňů na ostatních serverech mě toto potěšilo. Nezní to vůbec špatně.
moc skvělé teda ne.ale i kdyby byly ty ceny větší češi by to stejně kupovali.ale v zahraničí to bude propadák.nezlobte se na mě ale fábia za 470 klacků,i když vybavená...no fuj!
hochu podivej se nekdy a nekde na prumerne ceny Fabii prodavanych v Nemecku, Anglii, Rakousku => myslim, ze se uz pak tolik nebudes "kasat"😉 co je to cena 15-18 T€...u Octavie to plati na 2x tolik (obrazne receno)...nemuzeme tady proste srovnavat meritko nakupu "cena" vs, skutecna potreba => viz. srovnani Fabia/Ceed => kdo chce male auto, koupi si male auto, ve vychodni Evrope hlavne abych dostal co nejvic "masa" zadarmo, takze koupim Ceed i kdyz ho vlastne nepotrebuju, ale neber to za ty prachy...osobne vim, ze vzdycky uprednostnim v tehle cenove kategorii male auto ala fabia Corsa, Clio, nez lacinu od Korejcu, ktery mi cpou to co nechci => pro Ceed pujdu az budu chtit kompakta za 0,5 MB, ale otazkou je jestli kdy ja osobne dam za Korejce 0,5 MB😉) ja to takhle nemam a jak premejslim, jak premejslim, Ceed mi pripada cim dal vic mimo muj zajem => ne kvuli cene, ale tak nejak mimo misu => navic u kompaktu hledam uz tradici, jmeno, diesel a tu mi do pul mega nenabizi, resp. tohle tenhle Ceed by musel stat tech 350 => takze, do 350-400 jasne Fabka
Klaudius
Ty si podivin....od auta chces tradiciu, meno...? C si spadol z mesiaca? U kompaktu chcem primerane pohodlie a priestor, dobre jazdne vlastnosti, aby to bolo sikovne do mesta a malo ciperny motor. To vsetko za dobru cenu. Toto ponuka aj cee´d, ma iba tu "chybu", ze je o triedu vacsi.
>😁 >😁 >😁 to ses tady pěkně vyblil,co?...když hledáš jméno koupíš fábku?(nic proti škodě)a proč ji srovnáváš s kiou ceed?když ceed je ve stejný skupině jak oktavka?proč to srovnáváš s fábií?vem si třeba toyotu yaris a porovnej to s fábií.výbava,dílenská kvalita a třeba i to jméno na kterym tak lpíš...
Ještě k tomu designu: pod článkem jsou skicy nového modelu. Nedokážu pochopit, když měli tak atraktivní návrhy, že to potom tak zmršili.... 😒 Je mi toho auta líto, je to fakt ŠKODA.....
...prijd se zeptat do Skodovky;-// co nadelas...
Zeptat se do Škodovky??? A na co? Ti by zasloužili naplácat přes ruce.... a možná taky nakopat do pr.ele....
kdo by to zaslouzil? proc?
mám podobnej názor, a u Roomsteru to bylo podle mě ještě výraznejší. Kvalitní skici (a v případě Roomsteru i celej původní koncept) a pak asi nastupuje přílišnej konzervativismus a nejzajímavější prvky se vytrácejí společně s originalitou a elegancí. Auto je navíc místy trochu nesladěný. Přesto design Roomsteru ani Fabie neshledávám tak úplně špatným (i když k tomu čumáku mám určitý výhrady, hlavně na Fabii, k tý se mi moc nehodí a hlavně skoro přesně kopíruje Roomster, což nemam vůbec rád). Ale jestli Superb bude vypadat jako na těch uniklých fotkách, tak to už bude podle mě asi podstatně horší..
...tak tak, koncepty nevypadají špatně, ale konzervativizmus asi vedení VW to vždycky zadupe dozemě, naštěstí jsou tu jiné značky
Je to ale škoda kam se domácí značka ubírá, nicméně má ji VW a udělal z ní "praktickou značku pro důchodce" alespon pro mě (důchodci prominou), kdyby cena byla odpovídající, tak řeknu, že svou úlohu plní, ale takhle jsem někdy dost na pochybách, výsledkama asi ano.
Nemá asi příliš Škodovku kritizovat protože mají svou linii a je tu spousta jiných značek které dbají i na kvalitní design, nejen ty drahé. Jen mě mrzí, že musím ty "ošklivky" potkávat denodenně, rád bych se díval na něco hezčího 😊)
Design a nebo dokonce ten kvalitní nemůžem čekat 😉
neřikej, že se ti nelíbí např: Octavia 2
ta se mi bohužel opravdu nelíbí, designově nejslabší auto co Škoda vyrábí...
A není to myslím o vkusu jak někdo může namítat, myslím, že je to o estetickém cítění co k sobě ladí a co ne, a tak podobně 😄
Technicky ale určitě OK
Tak to mě se naopak O2 líbí z produkce Škody úplně nejvíc, ale tvůj názor respektuju, nemůže se všem líbit to samé 😄
Mě se Octavia II líbí a nevidím tam nic, co by spolu neladilo. Možná by mohla bejt trochu výraznější, ale její styl je prostě konzervativnější, takže jí podle mě neni moc co vyčíst (možná spodní část předního nárazníku neni moc podle mýho gusta)
Klaudius
Ono to najviac bude asi tym, ze tvary konceptu sa potom snazia nasrobovat na existujuce platformy, tym padom sa zmenia proporcie a cely tvar je nakoniec niekde inde. Svoje spravi aj technologia, v snahe o co najlacnejsiu vyrobu sa vsetko zjednodusuje. Potom to dopadne tak ako s Roomsterom aj Fabiou, totiz ze seriovy voz je uplne iny ako predchadzajuci koncept.
mám podobnej názor, a u Roomsteru to bylo podle mě ještě výraznější. Kvalitní skici (a v případě Roomsteru i celej původní koncept) a pak asi nastupuje přílišnej konzervativizmus a nejzajímavější prvky se vytrácejí společně s originalitou a elegancí. Auto je navíc místy trochu nesladěný. Přesto design Roomsteru ani Fabie neshledávám tak úplně špatným (i když k tomu čumáku mám určitý výhrady, hlavně na Fabii, k tý se mi moc nehodí a hlavně skoro přesně kopíruje Roomster, což nemam vůbec rád). Ale jestli Superb bude vypadat jako na těch uniklých fotkách, tak to už bude podle mě asi podstatně horší..
Nevím proč, ale přijde mi, že ceny jsou proti fabii 1 docela nižší .... To je jenom dobře :yes:. Bylo to docela potřeba ....
Nebudu cenu hodnotit, ale zajímá mě...okna vzadu jsou v elektrice v jakém stupni výbavy?
V žádném. Pro Ambiente, Sport a Elegance za příplatek 5000,-Kč, pro Classic nelze!
😲
Klaudius
Tak podme porovnavat, najlepsie Fabia 2 versus cee´d, aby bolo o com pisat a aby mi mali poniektori za co nadavat.------------------------- KIA cee´d 1.4/80kW EX za 400 tis. Kc ma vo vybave vonkajsie klucky a zrkadla vo farbe auta, predne hmlovky, el. vyhrievane a ovladane spatne zrkadla, centralne zamykanie s DO a alarmom, imobilizer, automaticku klimu + chladenu schranku pred spolujazdcom, palubny pocitac, vyskovo a pozdlzne nastavitelny volant, vyskovo nastavitelne sedadlo vodica, obe predne sedadla s nastavitelnou bedrovou opierkou, aktivne operky hlav prednych sedadiel, laktovu opierku medzi prednymi sedadlami s uloznym priestorom, stredovu konzolu, radiacu paku a paku rucnej brzdy v kozi, radio RDS s CD a MP3 s ovladanim na volante + 6x repro, USB+AUX audio port, ABS+EBD a 6 airbagov. Metaliza stoji 10.000,-Kc ------------------------------ Cenou, vybavou a vykonom motora porovnatelna Fabia II 1.6/77kW Elegance je za 404.900,-Kc. Voci cee´du ma navyse vyhrievane predne sedadla, vyskove nastavenie aj sedadla spolujazdca, hlinikove kolesa (cee´d +12.000,-), tempomat a 2x repro. Naopak vo vybave chybaju 2 airbagy, USB port, aktivne opierky hlav, bedrove opierky prednych sedadiel, za automaticku klimu je nutne priplatit 12.000,-Kc. Metaliza stoji 8.500,-Kc. ========================================… Vsetko spolu spocitane a podciarknute, vybavou a cenou porovnatelne auta, kazdemu nieco chyba a obaja maju nieco navyse voci tomu druhemu. Skoda Fabia 2 ma vyhodu domaceho prostredia a dlhej tradicie, moze pocitat s vernostou svojich zakaznikov. KIA cee´d je auto vybavou a cenou plne zrovnatelne s najlepsimi Fabiami, nema image Skody, ale je to auto o triedu vacsie. Kufor je vacsi iba o 40 litrov, priestoru v kabine vsak Fabia tym svojim konkurovat nemoze. Tak teraz je na zamyslenie - ktore auto si za cca 400.000,- vybrat? ========================================…
wojetýho meďoura >😒] >😁
Klaudius
...aj to je riesenie... >😁
wojedu starou,a mám to zadarmo..... !!
Jedinny nedostatek z technickeho hlediska je elektricky posilovac rizeni. O Kie bych uvazoval v maximalni vybave + ESP. Trochu me zklamala posledni navsteva stranek Kia, kde jsou nutnosti pro stabilizacni system hlinikova kola. Mam ted ford Focus kombi 2.0 TDCi. Po pocatecnich problemech s EGR maximalni spokojenost. Ta hlinikova jsem si tenjrat nakonec musel taky priplatit. Protoze jsem auto chtel, tak jsem svolil. Moje Nynejsi zkusenost rika, jsou to zbytecne vyhozene penize navic. Jestli bude takto Kia pokracovat, prijde o hodne zakazniku, kteri chteji dokonalost ale ne frajerinu.
Klaudius
Na toto som sa predajcu tiez pytal. ESP proste potrebuje viac priestoru, a ten v 15" plechacoch nestaci. No a 16" maju len v hliniku. Inak myslim, ze ked uvazujes o full vybave, tak tie elektrony by si si priplatil aj tak, nie?
Panebože hoši!!!!! Kola dělaj auto!!!!
picaso
Porovnávaš neporovnatelné brat môj 😄 Ceed je o triedu vyššie ako Fabia, takže to skús ešte raz. Konkurencia fabie je inde 😉
Klaudius
Si na omyle. cee´d presne konkuruje Fabii. Teda na nasom a ceskom trhu. A je jeho vyhodou, ze s podobnou vybavou aj cenou je to vacsie auto ako Fabia. Malokto si kupuje auto s tym, ze chce iba nizsiu strednu triedu, alebo len male auto. Siahne po tom, co ho najviac oslovi. Dolezity je pomer vybavy a ceny, cena samotna pravdaze, kvalita, priestor, auto sa musi pacit, niekomu zalezi aj na znacke. Ale komu zalezi na tom, v akej triede je auto zaradene? A prave preto, ze u nas sa Fabie a cee´dy predavaju za podobne ceny, a prave preto, ze nasinec sa snazi za svoje peniaze dostat co najviac, Skoda a KIA su konkurentmi a nie jeden zakaznik sa bude rozhodovat prave medzi tymito dvomi. O kratky cas este pribudne Hyundai i30 a postupne mozno dalsi. Ano, su to vacsie auta ako Fabia. Ale cenova kategoria, ktora u nas este stale patri k najdolezitejsim, je rovnaka.
Škoda Fab Amb 1,4 63 kW - 324.900,- (bez rádia + 2 roky záruka)
Kia Cee´d 1,4 80 kW - 339.900,- (rádio + 7 roků záruka)
:yes: CEED
jako druhy auto do rodiny jedine Fabku...
Klaudius
Preco?
CrazyJester
protoze i prvni je Fabka...
Klaudius
Ale nie Fabia 2. Mne je prva generacia podstatne sympatickejsia.
CrazyJester
mne taky
K čemu je ti 7 let pochybné záruky ,když ti jí pak neuznají ? Mimo mísu,ale nový telefon 2 roky záruky a po 6 ti měsících ....nabízí opravu za 4 litry. A hlavně záruka je u cedníku 5 let ,7 je snad jen motor .
Klaudius
Preco by Ti ju nemali uznat? V tomto maju majitelia aut KIA voci inym vyhodu, KIA je v pripade zaruk ustretovejsia, ako mnoho inych renomovanejsich znaciek, skus sa tych co maju Kiu spytat. Zaruka je vpodstate 5 rokov (co tiez nema kazdy, niektori za priplatok), 7 rokov je na motor a prevodovku.
No super. Takže musíš 5/7 let jezdit na servis do autorizovaného servisu na garančky za jejich ceny... To by mě zajímalo na kolik Tě to přijde, nehledě na to že stačí jednou vynwechat a záruka neni. Navíc těch 5/7 let je výhoda u ojetého, ne u nového. Jo, až to budeš po 3 letech prodávat bude v záruce. Možná. Víc nic. Mě osobně 3 roky uplně stačí.
Klaudius
Ano, ked chces auto po 3 rokoch predat, tak dlhsiu zaruku nepotrebujes. Moze to ale byt vyhoda pri dalsom predaji ako pises. Ja napriklad viac ako 15 tisic rocne nenajazdim a skor ako za 5-6 rokov auto urcite menit nebudem, takze mi predlzena zaruka pride celkom vhod. Neviem kam mieris tou "obtazujucou" povinnostou chodit do autorizovaneho servisu. Hodinove sadzby v servisoch su na podobnej urovni a s cenou materialu aj tak nic nespravis, ak nechces kupovat "originalne autodiely od neoriginalnych vyrobcov" napriklad od Elitu.
Já osobně mám velmi špatnou zkušenost s autorizovaným servisem VW a uplatnováním reklamace. Nebylo to o značce, ale o lidech. A to tě může potkat i u KIA. PAk je záruka 50let na nic... Jinak ne vše na čem je značka výrobce auta je lepší než třeba levnější díl přímo od jeho výrobce. Samo že ne nějaý noname.
Co se týká těch prohlídek, nemělo by to náhodou být tak, že na garančku jedu do servisu proto, aby měla automobilka klid, že je auto v pohodě, a případné nedostatky budou stát jen málo peněz. A tudíž by měly být garančky maximálně za spotřební materiál - olej, filtry, řemeny, destičky? Vždyť do garančky vkládám svůj čas a cestu, tak proč jim za to ještě platit těžký peníze? 8-s
Klaudius
Tisice a tisice ludi to bez mihnutia oka plati. Keby to platit nechceli, urcite by to od nich nikto nepytal. Na druhej strane tieto naklady by si vyrobca zakalkuloval vopred do ceny auta. Co je teda lepsie? Zaplatit za auto majland, alebo casom este po troche dofinancovat co treba?
Víš proč by ti to nemuseli uznat? Protože jsou to parchanti, táta pro ně když dodělávali tu tvárnu u vás na slovensku dělal docela důležitou práci za dost peněz a nezaplatili mu ani korunu! to o firmě a jejích výrobcích a postojích taky něco svědčí!
Klaudius
Postoj voci dodavatelom a zakaznikom sa da tazko zrovnavat. Voci svojim dodavatelom je casto tvrdy, arogantny a bezohladny aj Peugeot a Volkswagen, ktori na Slovensku tiez vyrabaju. Voci zakaznikom sa spravaju inak, tych potrebuju dlhodobo, dodavatelskych firiem co chcu zarobit je dost, mozu si vyberat.
Nechcem autora clanku nejak utazit, ale kde prisiel na to, ze uz vo verzii Ambiente sú tónovane sklá, vyskove sedadlo vodica, elektricke zrkadla atď? Dávam do pozornosti zoznam výbavy v pdf, ktorý je umiestnený na stránke(zalozke)nova Skoda Fabia pod nazvom kompletny prehlad vybav.
To je zoznam, ktorý auto.cz uverejnilo zhruba pred mesiacom. Doporucujem prestudovat. Ak som sa ja dobre pozeral, tak vybava Ambiente Fabie prvej generacie je v standarde az odp Sport-u, a to este Sport nema elektricke zrkadielka. Takze dokaze mi to niekto vysvetlit? P.S. Slusny Sport so slusnym motorom 1,4 stoji 364 900 a to uz su trochu ine peniaze... Vopred ďakujem za názory Shaggy
Klaudius
Za mesiac sa mohlo vselico zmenit. Trebars aj specifikacia vybav. Mozno pustili na verejnost povodny navrh a na zaklade reakcii verejnosti ho potom upravili. K lepsiemu.
Tomu neverím. Este som teda nepocul, aby nejaka automobilka niekolkokrat upravovala vybavy len podla reakcii verejnosti. Naviac, je zaujimavy fakt, ze na skoda-auto.cz nie je o cenach Fabie II ani zmmienka, tobôž o špecifikáciách jednotlivých výbavových stupňov...
Je fakt že na autowebu včera vyšla informace o cenách nové fab a tam se psalo že má mít Amb 15 kola z lehké slitiny.
Ak dobre vidim, tak tu to napisali az od vybavy Sport a Elegance.
Kola z lehke slitiny ma jen Sport. Ambiente ma 15", ale jen plech. Informace Autowebu je mylna.
Oprava: Kola z lehke slitiny ma Sport a Elegance (oboji Antares 15", 195/55 R15)
když se podívate na oroginální stránky škodovek bude te tam mít jistější informace, teda neskreslené, a ceny se mi moc líbí, počkám si na kombíka a du do fabie v plné výbavě, dobře škodo :yes: :yes:
V PDF jsou specifikace pro země EU. Český trh má české ceny a české specifikace výbavy, které vycházejí z těch pro EU, ale můžou být rozšířeny směrem nahoru (a tomu pak odpovídá cena modelu).
news.auto.cz/…fabia/nova-skoda
U Roomsteru tomu bylo stejně... např klimu měl až nejvyšší model a nakonec ji má už druhý nejnižší...
Výbavy zveřejněné před měsícem jsou hold asi vymyšlené, aby bylo o čem psát a diskutovat. Co mají pořád psát ne všech serverech o autech, tak si hold něco vycucají z prstu.
V lednu zverejnena PDF jsou materialy predane novinarum z cele Evropy pri mezinarodni prezentaci v lednu 2007. V te dobe nebyly k dispozici ani ceny ani specifikace pro cesky trh...
Mne len ide o to, že ak má teda autor článku pravdu z rozsahom jednotlivých výbav a teda pôvodný zoznam v tom spomínanom pdf je neplatný, tak potom dostanem za 364 900 Kč auto v takmer "full" výbave. čo mi ako praktickému človeku ale bude chýbať, sú ochranné lišty keď už nie na prednom, tak aspoň na zadnom nárazníku. Ale aj tak sa mi nechce veriť, že za tak relatívne malé peniaze mi dá Škoda takú výbavu. Ak je to tak, potom Škode Auto ďakujem a prajem veľa spokojných zákazníkov.
A moja voľba? Myslím, že je jasná... 😉
Klaudius
To je cca 450.000,-Sk. Za podobnu cenu mas aj podobne (ak nie lepsie) vybavene GrandePunto 1.4/57kW alebo Ford Fiesta 1.4/59kW. Ceny Skody Fabia 2 su na takej urovni, ako ceny konkurencnych modelov. Ta volba by u mna az taka jednoznacna nebola.
Jsou skutečně tragické. Už skoro všichni umí lepší motory, které překonávají VW ve všech parametrech. Až je z toho člověku smutno. Ne, že by mi bylo nějak líto VW, jejich zákazníkem se nikdy nestanu, ale vypadá to, že za pár let nebude škoda tou nej automobilkou u nás a to je škoda pro nás pro všchny
Větší motory, jako je ten dnes zmiňovaný, vůbec nejsou špatné. Horší je to v low-endu, VW 1,4 a 1,6 nejsou žádná sláva, takže kdo chce slušný benzín musí tvrdě připlatit. ;-\
Motory 1.4 a 1.6 jsou dobré, co se týká výkonu i točivého momentu, stačí porovnat s jinými značkami.
Se kterými? Třeba se Škodou a Seatem? >😁 >😁 U VW Golf základ 1,4 80 koní, konkurence 95-110, 1,6 105 k, konkurence až 125 a za další velký příplatek srovnatelný 1,6FSI 115k, ale u konkurence dostaneš za ty peníze 1,8.
Bavíme se o motorech pro malá auta, potažmo pro Fabii. Porovnávat můžete hodnotu výkonu a točivého momentu, ale nejde jen o absolutní čísla, ale také třeba o průběh točivého momentu a v kolika otáčkách je dosažen, to samé platí o výkonu. Vezmeme-li 1.4 16V 63 kW a 1.6 16V 77 kW, tak porovnání najdeme třeba u Fordu, Mazdy, Oplu, Toyoty, Nissanu.
U příspěvku výše jsem se zapomněl "podepsat" a dodat např. ještě Fiat.
Zrovna ta 1,4 63 kw mi jako zázrak v Roomsteru nepřišla, i když uznávám v porovnání se 74 kW verzí táhne v nižších otáčkách slušně.
Když už, tak lze napsat "některé motory jsou tragické". Třeba 1,4 TDI 51kW fakt není nic moc... Ale napsat že jsou motory VW tragické je úlet. Co třeba 1,4 TSI, 1,8 TFSI, 2,0 TFSI, 3,0 TDI????
Vyjmenuj ještě nějaké motory, se kterými se ve Fabii nesetkáme... >😒]
Zrovna s 1.4 TSI bychom se ve Fabii setkat mohli. Ale sám jste výše zmiňoval motory, které se Fabie vůbec netýkají.
Budu velmi mile překvapen, pokud se ve Fabii RS setkáme aspoň se slabší 1,4 TSI. 😉
Ty si taky jeden z těch co posuzujou motoy podle papírovej parametrů viď? Až se svezeš s HTP v NOVÉ fabii, tak pochopíš, že je to nejen lepší než stejně silná konkurence, ale že neni ani rozumnej důvod připlácet za silnější. To auto docela jede (s ohledem na kategorii vozu) a hlavně TÁHNE ODSPODU (do tkovejch 3000 ot. VÍCE NEŽ KDEJAKÁ 100k 1,4 od francouzů i japonců. Což je řpesně to co pro městský a příměstský auto potřebuješ. A ne orgie v 6000. Takže - sednout, vyzkoušet a do tý doby nebreptat.
prý bude i v S2000 >😒] >😁
Jestli myslíš, že htp bude v S2000, tak tě musím zklamat. Zas tak povedenej fór to nebyl. Ale jen si potvrdil to co jsem napsal - HTP krtizují ti co v něm v nový fabii nejeli. Protože ti co již měli tu možnost si ten motor pochvalují. Ne protože by to byl high-tech motor roku, ale protože naprosto s přehledem splní všechna očekávání a přidá ještě něco navíc - solidní dynamiku (na rozdíl od minulé fabie). A navíc v porovnání s jinými víceventily nemusíš řešit co tam máš za kvalt, protože to roztáhne i z nízkejch otáček.
Kvalt řešit musíš, ve vyšších otáčkách to netáhne. Nevěřím, že to bude takový rozdíl proti HTP 47 kw, prostě jen tovární chiptuning.. 😉
a to je právě vono. Nevěříš. Ale to musíš vyzkoušet a né věřit. To za prve. A za druhé, jak jsme psal výše to auto je do města příměstský. A pro maldé rodiny. Abys splni tomu odpovídající nároky, musíš nabídnout levný vůz s úsporným motorem s dobrým tahem všude a odpovídajícím komfortem. A to nová fabka HTP splňuje přesně a troufám si říct že líp než konkurence. A nemá cenu připlácet za silnější motor (jak u škody tak jinde) protože za běžných pdmínek nenabídne víc. A jestli jezdíš deně na dálnici a smažíš to 160, tak si musíš koupit auto úplně jiný kategorie a ne fabii yarise či co.
Nemusím, už mám 😄 S tím nesmyslem připlácet za silnější motor nesouhlasím, s HTP je Fabia jen příjemné vozítko do města, s lepším motorem se dají jet i delší trasy, aniž by to byl únavný opruz (pokud nenarveš dozadu 2 dopělé chlapy). To platí samozřejmě u všech značek. Ne nadarmo se HTP třeba v Německu moc neprodává, lidi si za to rádi připlatí, protože mohou. Ve velké části to ovšem neplatí pro spoustu českých mladých rodin, a tak je HTP jejich "volbou". Vidím to ve svém okolí. ;-\
probuď se... 😉
PS: že pojede lépe než starý haťapa věřím...ale lepší než nejhorší neznamená dobrý 😄
Ty jsi ještě v pořádné 1,4 neseděl, viď? >😒]
až mi napíšeš co je to pořádná 1,4 tak já ti napíšu jestli jsem v ní seděl. Ale v zásadě existuje jen 1 pořádná 1,4 - TSI. 😉 Vše ostatní je +- chcíplej pes.
možná by si se divil, ale můžu tě v jedné pořádné 1,4 klidně svézt...Honda Civic 6.G 😉 pak můžeš porovnávat zátah s VW 1,4... 😉
Tak popravde receno zrovna s hondou civicem zadny zkusenosti nemam. Ale v tomto prípade to nevadí, protože honda žádnýho přímýho konkurenta pro kratkuo fabii nedělá. A budeme-li se bavit o fiestě, puntu, cliu, yarisu atd. tak zanima skodovácká htp rozhodne nezaostava. Naopak. Ale zrovna honda je dobrej příklad toho, že škodovka se vydala v motorech pro fabii správným směrem. Všichni hondaři jsouz poprděný z VTECu ale v Jazzu (jediném malé to autu od Hondy) žádnej VTEC neni. Prostě do malejch aut se dávaj jednoduchý a úsporný motory a nic komplikovanýho a tudíž drahýho. Protože velkym prodejnim argumentem zůstává konečná cena. A htp tak chvalim proto, že za 300 litrů mate fabii s klim ou a slušnu výbavou, která docela jede. Na rozdíl od adekvátní konkurence, která se za tuhle cenu sotva plouží.
Opravdu myslíš, že základní HTP s klimou docela jede zatímco konkurence se sotva plouží? Buď trochu soudný... :no:
jooo nekdo zase radeji ty orgie nez vadnouci nemecky drice
jooo nekdo zase radeji ty orgie nez vadnouci nemecky drice
jooo nekdo radeji ty orgie nez tyhle nemecke vadnouci drice 😉
Pokud je to porovnáno s moderní Škodou 120L tak to sedí :yes: 😄
Mam zkušenost stim siljněšim HTP ve Fabii I, jel jsem sám i ve čtyřech lidech, když jsem jel sám tak to docelo ušlo, ve městě a mimo město, dálnice nebo větší kopec a už se tomu moc něchtělo. Ve čtyřech lidech je to nic moc, moc se tomu do zrychlování nechce a ten zátach odspodu do 3000ot. jak tu uvádíš jsem moc nepostřehnul a tvrdit, že to táhne líp než 1.4 v Cliu mi připadá trochu mimo mísu.
Mam zkušenost stim siljněšim HTP ve Fabii I, jel jsem sám i ve čtyřech lidech, když jsem jel sám tak to docelo ušlo, ve městě a mimo město, dálnice nebo větší kopec a už se tomu moc něchtělo. Ve čtyřech lidech je to nic moc, moc se tomu do zrychlování nechce a ten zátach odspodu do 3000ot. jak tu uvádíš jsem moc nepostřehnul a tvrdit, že to táhne líp než 1.4 v Cliu mi připadá trochu mimo mísu.
Taky je mi divný, že automobilka nedala ceník ještě na svůj web. Kalkulace přeci musejí být dávno hotový a jestli prodejci už ceník mají, tak snad není takový problém to dát stránky. Nebo si nechávají čas do příštího týdne, kdyby se jim zakázky lavinovitě hrnuly, tak aby mohli ještě zdražit? :-!
no ceník novy fabi u motoru 1.2 ceník maj od včerejšího večera, tak tady nerej.Mně se ceny líbí pujdu do nejvyšší vybavy ale počkám na kombíka :yes: :yes:
Ceník tam sice mají ale nejsou tam výbavy, takže to je doopravdy divný. Píšou tam: Na internetových stránkách www.skoda-auto.cz bude kompletní ceník zveřejněn. Taky tam mohli napsat - čekáme až co na to zákazníci a pak se rozhodneme, za co si ještě necháme připlatit. Taky jsem toho názoru, že to není seriózní. A včera jsem na jiném serveru četla, že Amb má mít 15´kola z lehké slitiny a to by mi pak cenový rozdíl mezi Class a Amb dával smysl. Nechat si zaplatit za elektriku vepředu, centrál a přípravu pro rádio 14000 je nehoráznost a to platí zejména pro to rádio. Za tu cenu už tam mělo být. Je to hanba.
Já myslím že cena je sympatická,mohlo by to být lepší hlavně u dieselů,ale i tak to jde.Můj typ je 1.2HTP/51kw ambiente :-!
Muj typ je 1.2 51kw elegance.Pujdu do ní v kombíku hned co se objeví >😁 :yes:
správně chlapi, velmi dobrá volba, obou. Jen u ambiente přibrat ještě klimu. Taky do ní asi časem pudu.
Klaudius
Tak s klimou bude v lete tych 51 kW stacit len tak tak. Klima vie zozrat peknych par konikov...
Můj tip je GP Abarth... 😉 >😁
Docela mne překvapil automat. Srovnatelné auto, např. Toyota Yaris s automatem vyjde na 390kKč. Sice na Yarisu je lepší výbava, ale pokud člověk za to nechce připlácet a chce jen automat, tak Fabia je lepší volba.
marianek
Myslim, ze v danem segmentu ztraci Skoda diky zastaralym motorum. TDI zkratka na konkurenci nestaci. Za skoro stejny peniz dostanes motor o 2-3 generace modernejsi v aute kvalitativne na jine urovni.
Jak zastaralé motory? To, že Škoda nepoužívá common rail neznamená, že má zastaralé motory. Hold se vydala cestou čerpadlo-tryska. O 2-3 generace modernější motory u konkurence byl teda dobrý žert! 😄 >😁
možná narážel na to, že nikdo z konkurence už nenabízí takovou zhůvěřilost, jako je tříválcový turbodiesel. Dokonce i Korejci rychle pochopili, že tudy cesta nevede... >😒]
marianek
Problem je v tom, ze systemem cerpadlo tryska cesta nevede. VW to uz pochopil (pozde) a zacina pomalu vyrabet common rail, kdyz konkurence uz ma 2-3 generaci tohoto systemu.
No jenomže první generace comonů nestála za nic..PDička bych si dovolil tvrdit jsou spolehlivější..
VW nic vyvíjet nemusí, vsřikování mu bude dodávat Bosch a ten určitě nic nezaspal, než něco plácneš tak mysli[odkaz]
Ale, ze jim to trvalo!! TDI je uplne na h.. Mozna tak pro traktora. Uplne souhlasim s mariankem. Vubec motory nejsou silnou strankou VW. No ani design, kvalita taky nijak nekvete, tak co je vlastne dobry na VW? Jen par blbecku tady vykrikuje, ze VW rules.
marianek
Nejdriv si precti na co reagujes. Nepsal jsem nic o vyvijeni. Psal jsem o vyrabeni. V tom je prece rozdil. Koncern VW zaspal dobu, jako v mnoha jinych vecech.
Milí marianku nikdo se tady nezastává VW, jen jsem dodal to co ty zjevně nevíš... A jestli já napsal vyvijet tak jsem hlavně reagoval na tvojí poslední větu.....ale to je uplně jedno, protože VW nebude vyvijet ani vyrábět vstřikování common rail. Tak doufám, že už to chápete a teď myslím tebe a toho kamaráda nad tebou co se tě tak zastává,i když předpokládám, že oba dva příspěvky psal jeden a ten samý člověk...!
Milý :😉 samozřejmě
marianek
Ted slovickaris. Je to jedno, zkratka Volkswagen neprodaval zadne konkurenceschopne diesely. A v tom hodne zaspal. V dnesni dobe je skoro jedno, kdo vyviji, kdo vyrabi.... Nebyly k dispozici v tom byla moje myslenka. Ano mas pravdu mam zde mnoho prezdivek, pisu si jen tak sam pro sebe a na sebe. Dinar, Alessio, Wolff, dokonce i GTI jsem ja. Nenech se vysmat....(majitele prezdivek prominou) Hmmm...mozna i RS6 jsem ja. >😁
Já se s tebou nehádal jestli VW prodával dobré nebo špatné diesli, jenom jsem doplnil informaci od koho bude VW common rail odebírat... jic víc nic míň!!!!!
Klaudius
VW vraj bude kupovat dvojlitre s common-railom od koncernu Daimler-Chrysler.
To by byl gól :yes: >😁
Klaudius
To hej, ale spolupraca s Mercedesom je realita.
To jo, a není to žádná ostuda, prostě kapitalismus. :yes: Ale někteří tady se z toho "zvencnou" >😁
Klaudius
Mozno ano, ale na druhu stranu asi je pre VW vyhodnejsie zaplatit si hotovy motor a potom na nom trebars stavat ako po rokoch urputneho vyvoja so systemom cerpadlo-dyza zacinat vyvoj odznova. Podla mna celkom logicky a pochopitelny krok.
Motor 2.0 TDI nepouziva iba VW group, najdete ho aj pod oznacenim CRD alebo vo Forde Galaxy. Hladajte zamerne vykon 103 kW a naarzite na zaujimave zistenia! Teda VW je ten kto motory predava!
Motor 2.0 TDI nepouziva iba VW group, najdete ho aj pod oznacenim CRD alebo vo Forde Galaxy. Hladajte zamerne vykon 103 kW a naarzite na zaujimave zistenia! Teda VW je ten kto motory predava!
V ankete bych si nevybral zadnou moznost proste se mi to auto nelibi. Oznacil bych ho jako krok zpet, vypada jako nejaka krabice :no: ........Zminovana Kia je opravdu lepsi.
Každému se ale líbí něco jiného. Já bych si třeba osobně kiu nikdy nekoupil, jelikož se mi taky nelíbí.
Já bych si osobně taky Kiu nekoupil, protože se mi víc líbí Fabia.Každej má jinej vkus, a přes všechny vaše připomínky se vsadím že nová fabia sklidí úspěch.Je to jako z roomsterem, každej říkal že ho nikdo nekoupí a hle, je po něm hodně velká poptávka.Bravo Škodo :yes: :yes: :yes:
ja by som si nekupil ani jedno ani druhe ;-\
Klaudius
Kde je poptavka po Roomsteri? Ja mam predajnu Skody cez ulicu, to iste auto je tam vystavene uz treti mesiac, uz je na nom dokonca akciova cena. Ostatne auta v predajni (stare Fabie, Octavky) odidu tak do 2 tyzdnov. Co viem, tak z 10 kusov Roomstera, co dostali na zaciatku roka maju na sklade este 4 + jeden v predajni. Skusim sa spytat dnes po robote, mozno zrovna vcera dopredali vsetky... 😉
Fabia 2 je prostě "velká nuda" made in Mladá Boleslav, která někomu kdo má smysl pro estetiku a design nic neřekne, prostě ničím kromě nepoměru šířky a výšky nezaujme. Kromě toho, motor HTP v otáčkách nad 2000 rachotí jako Zetor 25 se zapřaženým pluhem, ten motor je takovej kompromis z VW, hlavně aby to moc nestálo a nemusel se vyvyjet novej motor, to samý 1.4 TDI. Třeba Grandepunto je jiný kafe, parádní design a hlavně kultivovanej motor i v 6500 ot. Mimochodem s 1.2 HTP 51 kw jsem jezdil, takže můžu hodnotit. Po 3000 ot. působí jak splasklej balon, takže předjíždět na jeden rychlostní stupeň je docela risk. Asi chtějí osádku a kolem jedoucí ušetřit toho utrpení z rachotu.
si asi jel ve fábce bez vejfuku >😁 náhodou na tříválec jede parádně..není to žádný žihlado to ej pravda...ale mezi město a do města stačí..vim..už ji mam dva roky.. 😉
Parádně? Ani omylem. Vím to, měl jsem ji 3 roky... 😉
si asi jel ve fábce bez vejfuku >😁 náhodou na tříválec jede parádně..není to žádný žihlado to ej pravda...ale mezi město a do města stačí..vim..už ji mam dva roky.. 😉
:no:
máte-li na ni chuť a peníze-KUPTE,ale nedivte se potom ,že kolem vás pofrčí auto se silnějším motorem,s klimou ,nové a vybavené a neplačte,až si uvědomíte,že jste ho mohli mít za ty prachy taky.A levný díly a servis?No to snad ne-e.Ale respektuji věrnost značce.Jen je občas potřeba přemýšlet.
tak přemýšlej a podporuj svojí zemi :yes:
Myslíš Německo? Heim ins Reich... :no: >😒]
ne myslím Česko,ale to je na tebe asi moc složitý!!!!!!!
Správně jsi měl napsat "nemyslím". Kdybys myslel, tak bys věděl, že koupí Škodovky podporuješ tak akorát Porsche a Spolkovou republiku Německo, největší akcionáře VW, vlastníka Škoda auto, a. s. >😁
tak to je super, hned si běžím koupit Škodovku, já totiž Porsche miluju :-! >😁
Ber to jak chceš, ale pořád je to nejvíc česká značka oproti konkurenci....
Je to dokonce VELMI vlastenecká značka, proto jsou tu vozy "nejvíc české značky" nejdražší v EU. Naštěstí pro ni aspoň zákazníci jsou vlastenci. >😁
Vůbec jsem nemluvil o cenové politice Škody a dle mého názoru je přijatelná.Napsal jsem, že ač Škodu momentálně vlastní Němci tak je to nejvíce česká značka na masivním trhu.Pro mě ovšem Škoda bude vždy česká i kdyby ji vlastnili marťani....
Co pořád máte???Za války ji vlastnili Francouzi,po válce ji vlastnili sověti,co naplat,že ji teď maj Němci??Škoda vždy byla a vždy bude české auto :-!
Tak to se pleteš, neboť ve státech, kde je nejvyšší odbyt (SRN, GB) je Škoda dražší. Př. Fabia Combi 1.4 Elegance u nás 387900,- Kč, v SRN 15590 Eur, tedy v přepočtu Euro za 28,- to dělá pěkných 436520,- Kč 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
...až na ty diesly. Sport i Ambiente (jako jediné normálně vybavené) si stojí v 1,4 a 1,6 celkem dobře. A nakonec zvenku ta Fábka vypadá docela pěkně, zvlášť když uvážím že vznikla z Roomsteru >😁 Interiér je klasický nudný pokus o dynamické tvary, ale tady se není čemu divit.
Klaudius
Na mna interier posobi, ako by bol o generaciu starsi ako u Fabie 1. Tie tvary tak "zobycajnili", ze som na nich nic zaujimaveho nenasiel. Smutne, ze sa nepoucili Z Fabie 1 a zase spravili stredovy panel siroky a hranaty. Zase nebude kam opriet prave koleno, jedine za cenu modriny ako v starej Fabke.
Základní cena je celkem dobrá :yes: . Druhá výbava Vám za neskutečnou cenu 16 tisíc přidá výškově stavitelná sedadla a díru na rádio :no: . Za dalších 14 tisíc lze přikoupit centrál, el. okna, vyhřívaný zrcátka, mlhovky a větší kola a to je dobrá nabídka :yes: . Další supeň přidává Al kola, klímu, dálkový centrál a dokonce už i autorádio (mp3) a pár canců kůže a to vše za dalších 40 táců. Nezdá se to až tak moc, ale proti základu je to skok o 70 tisíc korun a to ještě není v ceně slušná barva. Cenová politika je dobrá, ale ne pro zákazníka. Na co je výbava Fabia a výbava Classic? Proč mám připlácet šestnáct tisíc, abych si mohl koupit další výbavu?? Fakt nechápu :no:
Protoze nekomu staci auto typu kola volant a pedaly. Kdyby stal zaklad o 16 tisic vic a nizsi vybava by nebyla, nezmenilo by se pro tebe nic. Pro nektere by se ale zmeilo, protoze by museli do auta chte nechte investovat o 16 tisic vic. Podle me pri cene auta naprosto zanedbatelny rozdil, no ale pro nektere treba ne. Jinak je to taky dobry zpusob, jak zakladni cenu srazit o dalsi penize, aby do reklam mohli davat Nova Fabia jiz od x-16 tisic 😉 Kdyby to bylo ve stylu kysliku, byla by beztak cena jiz od 170 tisic. Pod malou hvezdickou by se pak nalezla veta "zákl. cena bez motoru " >😁 No ale to uz berte z rezervou 😉
Klaudius
A az bude aj tych 250 pre niekoho moc, tak zavedu vybavu "Spartan". Z HTP odrezu jeden valec (0.8 HTP/30 kW, max.r. 130 km/h, akceleracia 0-100km/h za 45s, spotreba 9.9 v meste, 8 mimo, 9 kombinovana), kola 155/60R13, kvoli uspore ceny ale hlavne vahy budu vyplne dveri podobne ako casti palubovky z lisovaneho papiera, prekazajuce madla dveri nahradia jednoduche prakticke textilne pasky s okom. Otackomer a rychlomer nahradia kontrolky hranicnych rychlosti 50, 90 a 130 km/h a hranicnych otacok, nesklopna zadna lavica bude napevno priskrutkovana aby ciastocne suplovala chybajuce vystuhy v karoserii, odlahcene predne sedacky budu z jedneho kusa s pevnym operadlom aj opierkou hlavy. Pozdlzne posuvne bude len sedadlo vodica. Vetranie zabezpecia spustacie skla v prednych dverach, v zadnych budu pevne. Pohodu v aute v zimnych mesiacoch obstara jednostupnove kurenie (mozno ho bud zapnut alebo vypnut).
Toto auto bude mat vyhodu este vacsieho kufra ako ma sucasny zaklad, pretoze rezerva spolu s ostatnou vybavou sa zmesti pod prednu kapotu k motoru.
Toto auto, pre bezne jazdenie vpodstate dostacujuce bude k dispozicii za neuveritelnych 199.900,-Kc. >😁 >😁 >😁
A bude to mít fááákt hustej odpch odspodu. >😁 >😁 Trochu extrém, ale chápu, cos chtěl říct. 😉
Klaudius
sranda musi byt 😄 a kto chce pochopit, ten pochopi 😉
celý junior,pardón vlastne š100
Je zajímavé sledovat,jak si lidi stěžují že je fabia drahá,ale když se škoda snaží s juniorem nebo v případě novinky s výbavou "fabia",tak to lidi zase sepsujou,že to nemá výbavu???Tak co vlastně chcete????Odpovím si sám,jde vám jen o naházení špíny na škodu :-!
Klaudius
"Ty jses blbej jako stoudev, ty dialektickej materialisto"...sorry, to je heft z jednej knizky, ale celkom sa mi sem hodi. Ano, Skoda je draha. A nie je riesenim osekat auto aby bolo lacne. Idealom by bolo ponukat primerane vybavene auto za lepsiu cenu ako zahranicna konkurencia. Takto cena vsetkeho zostava, len z auta vyhodia vybavu aby bolo lacnejsie. Pripominas mi predavaca melonov. ktory mi namiesto polovice melona ponukal iba stvrtinu "aby to bolo lacnejsie". Nedokazal pochopit, ze za ten kusok melona tie peniaze nedam. Pojem pomer hodnoty a ceny zjavne nepozal podobne ako ty.
Nejradši bych ti za ty keci nakopal :-!
víš velký ho*v*n*o*
Ceny zahraničních aut určuje kurz koruny,oni si můžou dovolit slevit blbe
:no:
Klaudius
Pozri do zrkadla, uvidis blba. :-!
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Klaudius
Pekne si to vystihol. Je to tak. Z jedneho voza mat naraz aj ludovku aj na urovni spravene a vybavene auto proste nejde. Potom prichadza k tazkym kompromisom, ktore neprospievaju nikomu a nicomu. Tak ako si povedal, lacne auto by malo byt uz vyvijane a od zaciatku myslene ako lacne.
Mě by scházely k absolutnímu štěstí pouze sportovní sedačky a hlav. airbagy v elegance
lorenzlubos
To som blazon.... Ak vychadzam z udavanych spotrieb, tak rovnako silne TDI sa oproti 1.2 12V oplati az pri cca 250000km. Uf! To je trochu silna kava. Tie diesle stoja dost. Alebo benziny dost malo? Asi to druhe, ale kto si potom kupi diesel? ;-\
Vliv na to má také skoro stejná cena benzínu a nafty.
Klaudius
Ale to mas pri kazdom aute, diesel sa proste do 25000 km za rok proste neoplati.
on napsal 250 000
Klaudius
tak to neviem podla coho ratal, to je trochu moc, nie?
Z rozdilu ceny 1.2 HTP 12V vs. 1.4 TDI. +70 tisic Kc je fakt hodne.
Klaudius
Za 70 tisic pri cene napr. 25 Kc za liter a -litrovej priemernej spotrebe nabehas 56 tisic kilometrov. To je v porovnani s tymi 250 tisicmi ako uvadza kolega trochu nepomer.
1.4 TDI 70k ma oproti 1.2 12V nizsiu priemernu spotrebu o cca 1 liter. Ratal som to na Slovenske pomery, ale fajn. Ak 1 liter pohonnych hmot (jedno akej) stoji priblizne 25Kc, je to podla udavanych spotrieb prave tolko, co usetris na 100km s 1.4 TDI 70k oproti 1.2 12V. Takze 25Kc na 100km, 100Kc na 400km, 1000Kc na 4000km a 70x1000Kc za 70x4000km, cize 70000Kc po 280000km!!!!!! To je prilis! Cim budu paliva drahsie, tym to vyrvnanie nastane po menej kilometroch, ale 50Kc za liter to tak skoro nebude a tych 140000km by som povazoval za take normalne.
lorenzlubos
to ja
Klaudius
Liter rozdiel v realnej premavke? Papierovo mozno, v reali neviem, tazko sa tomu veri. HTP tak 7,5 litra beriem, TDI asi do 6. Ale aj tak je to vela, mas pravdu.
Proc tu jen neni moznost oznacit jako naprosty zvast? To by se k Tvemu prispevku mily Klaudiusi hodilo (a nejen k tomuto). U obou motoru uber o 1 litr a jsi na realu. U motoru 1.4 TDI ve Fabii o 1,5 litru. Jezdim s 1.9 TDI PD v Octavii a jezdil jsem i s 1.2 HTP ve Fabii.
Klaudius
Vzhladom na to, ze jazdim viac na kratke vzdialenosti a po meste, mi to pride ako realne. Spotrebu HTP mam od suseda, ktory ho ma v starej fabke a on mi tvrdi ze realne ma asi 7.5, ked jazdi viac mimo mesta, tak o liter menej. Pri podobnom vyuzivani mi aj spotreba dieslu medzi 5 a 6 litrami pride slusna a vcelku realna. Ovsem ak jazdis s prazdnym autom zvacsa sam, moze to byt menej.
Kazdopadne v tomto pripade to na veci nic nemeni, rozdiel v spotrebe medzi HTP a TDI je rovnaky a diesel vychadza rovnako voci HTP predrazeny.
Apropo, kym oznacis nieci prispevok za "naprosty zvast", tak najprv porozmyslaj a ak to inak nevies napisat, potom radsej mudro mlc, na vyjadrenie nazoru mame aj miernejsie vyrazy. 😉 mam skor pocit, ze si z tych, kto neznesu akukolvek kritiku Skody...
Jako zvasty beru "zarucene" nazory na spotrebu od nejakeho souseda. A hlavne, pokud Tvuj soused nejezdi po meste rallye, s HTP by mel dosahnout nizsi spotreby a to o dost. Velika chyba HTP je vysoka spotreba pri jizde na dalnici. Mimochodem, dnes jsem si precetl nove prispevky pod timto clankem (vetsina od Tebe) a opravdu jsem se velmi pobavil. Pis si tedy ty sve zvasty dal. Alespon se budu mit zitra cemu zasmat. :-! Vlastne, me dnes jeden borec vypravel ja s chipnutou Ibizou 1,9 TDI jezdi za 3,5 litru. TAk to bude asi taky pravda.. >😁
Klaudius
Nie som kuzelnik, nemozem jazdit s kazdym autom, o ktorom sa tu diskutuje, ako sa to dari niektorym. Takze si vystacim s info, ktore mi da sused, kamarat, kolega. S tym HTP mas pravdu, ze spotreba stupa pri vacsich rychlostiach. V meste je mensia, ak auto prilis nezatazujes, ako som uz pisal vyssie. Dvaja chlapi + material a naradie odhadom tak 200 kg, to da trom valcom zabrat aj po meste a spotreba je taka ako som pisal. Zvlast som sa na to spytal, ked si tvrdil ze zozerie o liter menej.
Mimochodom, tesi ma, ze sa na mojich prispevkoch bavis, s usmevom je zivot krajsi. 😄
lorenzlubos
S Fabiou SDI priemer 5 l/100km. Najma mesto, takze ked som bol mimo mesta, dost som si to uzival a tak to slo na 4,6. Ale bez najmensieho problemu sa dalo v meste vojst do 5,5 (vzdy!), a to aj ked som rano, o 5😁0 vyrazal do roboty, ktora je vzdialena 3,7km do kopca, dostal som sa bezne do 5,8, rekord, niekolko-krat 5,2. Z roboty rekord 2,8. V meste bezne aj do 5,0. Mimo mesta bez problemov do 4,3, pri trosicku uspornej jazde aj 4,0 (nie na spotrebu, len na rozum a dodrziavanie predpisov). 1.4 TDI ma spotrebu este nizsiu!!!
A to ještě nepočítáš rozdíl na povinném ručení a havárce. Takže by to trvalo ještě déle.
RS
Velký rozdíl je ovšem u služebních aut. Služební auto = z cizího krev neteče, takže se jezdí jako prase. U 1.4TDI se těžko dostaneš přes 6-7 litrů, u HTP není problém 10 litrů. Takový důchodce, co jezdí s dieslem za 4 a s benzinem za 5, není ideální příklad 😉
jak zastupce Skodovky v tehle kategorii bude vypadat, jake ma plusy a minusy, ci jestli bude zacinat na 240 nebo 265 tisicich. Lidi po tom pujdou jak slepice po flusu tak jako tak.
KLUCI KLID!!! Všichni zbrojí na novou sezonu. Uvidíme, kterému prodejci povolí nervy jako prvnímu. Já bych půl roku počkal, chodil kolem prodejců, občas bych mrknul na net. Výroba vozů velikosti Fabie se za posledních 5 let v Evropě zvedla o 35%. Někde se ta auta musí prodat...a také se objeví sposta ojetin, a některé budou dobré. Nejhorší jak nakupovat auta je, přijít k prodejci a říci: chci Fabii Ambiente 1,4 16V červenou, jakoumidáteslevu? Lepší je tato strategie: sednout si u prodejce, vytáhnout prospekt pažouta (toho chce žena), ceedníka (toho chce dcera), cozy (tu chce syn). A potom se ptát prodejce zda CD přehrává MP3. Prodejcova zelená barva v obličeji napoví, že neví. A jste na koni. NEPOVOLIT!!! Ještě několik předem připravených otázek a pak musíte říct: vidím že tady tomu nerozumíte, mámo pudem! A máte svých 7% jistých...zkuste to.
>😁 :yes:
cože to chce ten syn??
kozy
jasně, pořádný pěkně do ruky. ten prdí na nějaký auto >😁
Avatar - Sprint
Sprint
Mě teda ceny příjemně překvapily.😄
Silnější HTP v Ambiente pod 300000Kč je super cena. Výbava slušná, motor taky. Konkurence nenabízí víc, když nepočítám "plechovky" jako třeba Getz. Oproti jiným srovnatelným (Corsa, 207, Clio, Polo) je alespoň 5 dveří v základu.
Klaudius
Odporucam sa v tom Getzi previezt. Potom ho uz za plechovku neoznacis. A nepis, ze si ho uz vyskusal. Takto o nom pisu len ti co v nom este nesedeli. 😉
Getz je fajn, jezdil jsem den myslim v 1,3. Ta palubka má hezký tvar, hezký volant,super zvuk motoru v otáčkách, místa taky dost, teda až na kufr. Jen ty šílené plasty vše sráží o třídu dolu. A někdy mě divně zachrčela převodovcka /45tkm/ . Fabia 1 je možná kvalitnější uvnitř, ale do města bych koupil getz.Ta cena je dobrá a do města stačí.
Avatar - Sprint
Sprint
Sprint má pravdu. Getz je taková plechovka. Jediný, co to má lepší než Fábie je motor. A to jenom nad 3000ot. Kvalita zpracování horší, místa uvnitř míň, plasty šílený, hlavně přístrojovka z jednoho kusu. Zatlačíte na ni a celá se pohne. :no: Lakem se na kapotě zespodu hodně šetřilo, místo stříbrný tam byla jakási bílá..............
Klaudius
To mi opisujes getz po 200.000 km...? Ale vazne, siel som s nim, a nie raz. Uroven vypracovania je slabsia ako vo Fabii I, ale nie je vobec zla, nic neskripe ani nehrkoce ako v poniektorych inych autach. S tym priestorom tiez nemas celkom pravdu, Getz je uzsi o 2 cm vpredu a o 1 cm vzadu, priestoru nad sedadlami ma viac ako fabia vpredu o 1 cm, vzadu o 5 cm. Pozdlzny priestor ma podla testov na tomto webe Hyundai Getz vpredu 890-1190 mm, Fabia 890-1110mm, teda o 8 cm kratsi. priestor vzadu ma Getz dlhy 580-850 mm, Fabia 570-800 mm, teda tiez o 5 cm menej. Kde si teda nasiel, ze miesta je vo vnutri menej? Co sa tyka velkosti, su tieto dva vozy porovnatelne. Kufor Getzu ma 254 l, Fabie 260 l, az nova Fabka sa vysvihla na 300. Kazdopadne Getz vysokych kvalit spracovania Fabie nedosahuje, ale urcite to nie je ziadna plechovka, ale plnohodnotne male auto.
Ty "plechovky" už mají v bazarech vyšší ceny než ojeté Fabie... ;-\
Tak to těžko! Vezmou-li se dvě podobně vybavená auta stejného stáří, bude Fabie dražší 😲
Avatar - Sprint
Sprint
To mi jednu ukaž. Možná o tři roky starší. >😁
Najděte si v Autotipu test 100tkm Getz (jeden z nejlepších) a třeba Polo. Je to poměrně komplexní test a redaktoři navíc vždy viditelně nadržují Koncernu. (nejsem a nebudu majitelem ani jednoho).
Ceny jsou velmi slušné. Fabia 1.2 ve výbavě Sport s automatickou klimatizací za 350k Kč :yes: :yes:
Fabia 1.2 Sport >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Co se ti na tom nezdá? V obci na padesátce v tom předjedeš i Maserati >😁 >😁
A zvukem ho i předčíš >😁
Klaudius
Co chces, 3 valce su 3 valce...
Opravdu ohromná legrace. Už ti bylo patnáct, ano? No tak to se tím raději ani nechlub :no:
Ale no tak, Fabia 1.2 sport je opravdu úsměvné označení.
Je to prostě tak. Celým názvem 1.2 HTP Sport >😒]
Kdysi jezdily kolony dederónů ve sportovních vozech Trabant 601 neTDy. (neměli turbodiesely)Vždycky jich tam sedělo 5 a jeli k moři do Bulharska. 1500 km v Trabantu, 5 lidí, žádná dálnice. TO JE SPORT!
Podobným reakcím se musím smát >😁 >😁 Tak si zvolte motor 1.6 a výbavu sport,je to lepší???Škoda dává možnost i zákazníkům,kteří chtějí úsporný motor,jen na obyčejné ježdění a chtějí nějakou výbavu :-!
Pak už to nebude za skvělých 350 tisíc. 😉
co je na tom slušného? To nemá ani rádio...
Máš problémy s orientací v psaném textu? Ve výbavě je autorádio Dance s MP3.
Avatar - freeman
freeman
A to viete, že v Nemecku sú lepšie ceny Škody ako v ČR s SR. Alebo základná verzia je v ČR a SR stredná výbava. Atď... To nás pekne odrbáva Škoda. To máme za jej vernosť.
A kdepak jsi to zjistil? Koukni se nejdrive na nemecky ci rakousky web skody. Teprve pak pis ty Tve "overene" informace. Ne vse, co Ti povidaji kamaradi u piva je pravda!
vyjimecne nebudu srovnavat s Ceed, ale s Hyundai Accent...
takze Accent v nejvyssi vybave s bocnimi, okennimi bagy = 325 000,-. Skoda Fabia II 1,4 Ambient 325 000,- na prvni pohled skoro stejne, az na to, ze v pripade koupe F2😒br />
- kupuji ve VSECH SMERECH mensi auto, vcetne zavazadl. prostoru
- horsi motor, bez klimatizace, bez elektr. ovladani zadnich oken, bez alarmu (dalsi chybejici vybava az po zverejneni detailniho ceniku/vybavy)
- o rok kratsi zaruka ...

po vyse uvedenem je pro me osobne snad uz po 1000x prekvapeni, ze v CR nekdo auta zn. Skoda kupuje
8-s
ale ambiente má ochranu chodců a korejštějští design než accent a je snad i o něco vyšši, takže máš daleko vic místa nad hlavou, to si já se svými 170 cm dokážu užít, ještě že ten prostor nad hlavou taky nedávají do standardní výbavy.... je to k na..ání, aspoň že ty lidi, co tam dělaj něco uhádali.
Dneska jsem v ni sedel v autosalonu, verze 1.4 TDi, vybava Classic, v cerne metalize, a prvni dojem celkem smiseny. Uvnitr je docela dost mista,jak vepredu tak vzadu, ale zklamaly me plasty uvnitr. Zejmena ty ve vyplnich dveri vypadaly dost lacine. Mozna ze vyssi verze vypadaji lepe. To same bylo v kufru, opravdu hnusne bylo calouneni patych dveri, to se mi vubec nelibilo. Jinak ergonomie celkem dobra, zajimave je ovladani klimy nad radiem na vrchu stredove konzole.
Chlape, a uz si videl/viezol si sa v Kii Ce´ed? Ja ano. A on nemeckej konkurencie to ma stale daleko. Vyzera pekne, ale nema ziadne fajn detaily ako Astra, jazdy dobre ale mizerne oproti Focusu, kvalita je fajn, ale Golf to nie je. A to viem, o com hovorim. Mozno je Ce´ed dobre auto, ale su aj lepsie. A ich cena nie je prehnana.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A co souboj CeedxMegane hlavne ten 3dverovy je za supr cenu :yes:
Klaudius
V casopise AutoMagazin uverejnili test prave tychto troch aut. So suboja vysiel cee´d velmi dobre. V tesnom zavese za Golfom, pred Fordom Focus.
Tak tady ctu vsechno mozne. Fabia2 me sklamala pouze velikosti, kdyby byla sirsi a o neco delsi, bylo by vse OK. Vzhledove je rozporuplna. Mě se libi uvnitr, z venku je krasna zad. Zbytek ani to ani to. Jinak Vybava je fajn. Nesrovnavam s ceedem, ale s konkurenci. 5dv. sport v motorizaci HTP 12V 51kW za 335.000.- je slusny (lita kola, klima, 4xair, vse v el., kozenej paket, sportovni volant, sedadla, ABS/MSR/DualRate, pocitac....kola 15"195) Motory bych pozmenil, nechal bych pouze silnejsi HTP, 1.4 bych taky nechal, ale misrto 1.6 bych dal 1.4 FSI, a pak 1.6 FSI. Naftaka asi jenom 1.9 TDi a 1.4 TDI 59kW (s trojitou izolaci kapoty pro jistotu). Vybavu a cenu hodnotim prijatelne. 249.900.- a ma to servo, ABS, 4xairbag...to junior nemel, mel tak ten 1 airbag a vypadal blbe, tahle fabka bude vypadat stejne - lakovane narazniky atd.
1.4 FSI existuje? Jinak proc tam cpat misto 1.6 MPI 1.6 FSI, to sem nepochopil. Jede a zere to stejne, akorat ze 98 a klepe to jak diesel. Bomba! >😁
Avatar - Sprint
Sprint
Stačila by stará dobrá 1.6 75kW. 😄
FSI motory zklamaly, WV je používá jen proto, že vývoj ho stál balík, jinak by je nemělo cenu používat, jsou hlučné, žíznivé a jejich papírové výkony neodpovídají skutečnosti. Např. 1.6 FSI v Octavii je tragédie a výkon 85 kw je opravdu jen na papíře, je srovnatelný s lepší 1.4. TDI (např. 2.0) žerou olej, 1.4 16V 55 kw jakbysmet.
Tak jsem novou fabii viděl dneska poprvé naživo a byl jsem docela zděšen. Tajně jsem doufal, že ve skutečnosti bude vypadat líp než na fotkách, bohužel ale skutečnost je ještě mnohem horší. Stál jsem tam asi půl hodiny a přemýšlel jsem, jestli bych přišel na nějaké jiné auto, které by vypadalo hůř, ale nic mě nenapadalo. Z prodejců si mě za celou dobu nikdo nevšimnul, nedalo se ale přehlédnout, že samotní prodejci na vzhled nového auta vtipkovali. Konečně jsem se odhodlal vyzkoušet, jak je to uvnitř s tím prostorovým zázrakem, a musím říct, že tak nepříjemný interiér jsem dlouho nezažil. Víc místa nad hlavou jsem vůbec nijak nepostřehl (čistě subjektivní dojmy), zato jsem měl dojem, že vnitřní prostor je užší, než byla stará fabia. Stísňující pocit ještě umocňoval nepříjemný posez - zejména na zadních sedadlech. Pohled na cenovku 1,2 HTP výbava Classic, rádio, metalíza - mimochodem otřesná tmavě šedá metalíza, nelakovaná zrcátka - auto vypadalo jak šedivá myš: 290000,- Kč. Když jsem znechuceně odcházel, tak jsem si ještě všimnul těsnění horní hrany předního skla, které se jim jaksi nepotkalo s těsněním u předního sloupku. A kdo mi nevěří, tak ať se podívá na těsnění horního okraje bočních skel a ať mi tady napíše, jestli se mu to líbí. Můžu říct, že jsem takový zklamání naposledy zažil asi před 30 lety, když jsem poprvé viděl Š 105. Jenomže tenkrát kvůli tomu vyměnili vedení v MB.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No vidíš,mému otci je to jedno,asi bude chleba levnější,co??? :-!
v 85 trabant,v 95 Š120,v 98 Š Favorit a v 2002 Š Felicia,tu má do teď.Teď přemýšlíme právě nad novou fabkou >😒]
Klaudius
Kto sa vozil iba v tom co pises, pre toho bude nova Fabka autom snov. Iba z priestoru bude otec sklamany, vo Felicii ma clovek o kus lepsi pocit uz voci starej Fabii. A v novej sa bude citit uplne stiesneny. Aj voci Favoritu.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To mu říkáte auto? Prd prd cililink je to :-!
Tak jsem se si zkusil porovnat ambiente 1,2 a zjistil jsem že důležití konkurenti (207,clio, fiesta, yaris, grande punto) jsou dražší a to se stejnou nebo s horší výbavou - rozdíl činí až 30 000 kč ve prospěch fabky. A navíc má fabka jen 20000 příplatek za klimu, ostatní 30000 a víc. Takže cena je opravdu velmi dobrá. A to nebývalo zvykem. Fabka 2 :yes: :yes:
Chytráku, ty kluku ušatá...Tebou zmiňovaná konkurence ovšem nepoužívá tak slabé motory, takže od jejich ceny odečti tu Tvojí 30tku a jseš zatím nastejno. Hlavně používá motory a né chcípáky(zlatá stará 120). Ale především. Konkurenční auta jsou jednak moc kvalitní uta a jednak tř. Clio proti Fabii neskutečný krasavec. No oproti Fabii II je hezký každý auto. Bohužel i Korejský. A to je co říct. A to se nepouštíme do větších akcí ohledně vnitřního prostoru, použitých materiálů a technologií,jízdních vlastností atd...Fabia II :no: :no: :no: >😁
Avatar - Sprint
Sprint
A "Vel Satis" se probudil s rukou v rozkroku.
Kup si zlatou Š120 a jdi onanovat jinam ! ! ! >😁
Chytrák ještě neznamená chytrý. V plné nahotě si ukázal svoje IQ. Jestli tedy vůbec víš co to znamená.
Bavme se ale o autech. Doporučuju Ti co nejdřív zakoupit rodinný velký krásný vůz a to buď Roomstříka, nebo Fabku II a budeš králem a okrasou silnic nejejn v ČR, ale i v Německu, Rakousku, Slovensku,Rusku a možná na Kubě. A za výborný peníze. Nezapomeň Chytráku. Škoda je to nej, co můžeš mít. Tak pospěš chlapče!
Design je subjektivní záležitost, ale ve věci kvality zpracování nemůže být ani řeč o tom, že by konkurence ve třídě byla lepší, ba spíš naopak. Ani v cenách není Fabie přehnaná. :-!
Klaudius
Ceny Fabie mozno nie su prehnane, ale zial nie je lacnejsia od konkurencie, ako by sa dalo na domacom trhu cakat.
Avatar - Sprint
Sprint
"Tebou zmiňovaná konkurence ovšem nepoužívá tak slabé motory"
To asi máš nějaký jiný informace než ostatní.
207-54kW, Clio-48kW, Fiesta 51kW, Yaris 51kW, GP-44kW
Takže jaký chcípáky? 207 má navíc svůj překvapivý výkon z obsahu 1.4, Fiesta z 1.3. Yaris 1.0 má ale jenom 93N.m, což je dost málo.
Nehledě na to, že 3dv. 207 stojí 300000kč.
A třeba krasavec Clio ve srovnání s Fábií je dražší a výbava horší. 5dv. Clio 1.2 48kW stojí 296400 vs. Fabia 1.2 ambiente 51kW 296900kč. Fabie má alespoň takový základní věci, jako el. okna a zrcátka, dělené sedačky, mlhovky..... Za to je potřeba u Clia připlatit a el. zrcátka ani připlatit nejdou. >😁 Klima do Fabie je za 20000kč a do Clia 35000kč. Kvalita i jízdní vlastnosti jsou u Fabie na špičce třídy, stejně jako použité materiály. Clio je sice širší, ale v malých autech se vzadu 3 lidi budou mačkat tak jako tak. Fabia boduje místem nad hlavou. A tak mi ta výhoda asi pořád nějak uniká........................ 😒
Na špičce třídy? Tam byla jízdními vlastnostmi Fabia I, u její technicky shodné nástupkyně to už boužel neplatí, konkurence minimálně vyrovnala krok. 😉 A místo nad hlavou? U první generace stačilo, zajímalo by mě, k čemu je cestujícím dalších 5 cm nad hlavou...
Klaudius
:yes:
Utři slinu, chytráku, a pověz mi, kde jsi k těm údajům došel. Za ty peníze je třeba GP i s klimatizací a rádiem s ovládáním na volantu, centrálem s DO atd. >😁 Takže Fabia je o cca 40 tisíc dražší. Vsadil bych se, že u ostatních "dražších" konkurentů jsi hledal stejně pečlivě. :no:
Utři si ji spíš ty, GP 1,2 s výbavou co jsi uvedl vychází o 15 tis. dráž než Fabie 1,2 44kW ve výbavě Sport. Ve srovnání obsahů 1,4 je GP v řádech desetitisíců dražší! 😉
Porovnej konfigurátor na fiat.cz s informacemi na webu Škody a pak něco komentuj. Cena je stejná, u Fiatu máš navíc pár koníků, klimatizaci, rádio s CD, DO k centrálu i dělené zadní sedačky. A k tomu můžeš ušetřit dalších 10 tisíc, pokud nepotřebuješ 5 dveří. GP 1,4 8V je sice slabší, ale o 10 tisíc levnější. Takže v řádech desetitisíců máš vlastně pravdu... >😒] Tož zdravím a přeji hezké utírání i tobě. 😉
GP 1,2 5dv. s klimou, rádiem, 6bagy, ABS, el.okny, zrcátky, centrálem atd. stojí dle konfigurátoru na www.fiat.cz 332.900 Kč a Fabia 1,2 44kW Sport (4bagy)319.900,-! GP 1,4 5dv s výbavou stojí 379.900,-, Fabia 1,4 Sport 364.900,- (Elegance 379.900,-). Tak nevím, kdo z nás neumí počítat! :-!
Potom vše ovšem záměrně zkresluješ přikupováním jednotlivých položek k základní výbavě active místo použití výbavy dynamic, kde je vše pohromadě za méně peněz než u Škody. Chyba samozřejmě není u Fiatu, ale u Tebe, ceny jsou samozřejmě 280 tisíc za 1,2 a 315 tisíc za 1,4 dynamic MY 2006, obojí samozřejmě za GP 5D.
Až nato, že GP 1,2 5dv. Dynamic stojí 300tis. a 1,4 vychází pak na 340tis.
I to jsou ceny lepší než u Škody. >😁 Jen mi šlo o to, vyvrátit na názorném příkladu chytrákovo tvrzení, to se myslím povedlo. 😄
Avatar - Sprint
Sprint
Souhlasím. 280000kč je jen akční cena na skladovky. Žádný objektivní srovnání.
Normálně to je 300000kč.
Příplatková výbava je navíc u Fabie levnější (klima....)
Akční slevy se teď nedají porovnávat!
Asi jsi přehlédl, že příplatek za klimu je mnohem vyšší u Škody, protože GP jí má v dané výbavě v základu... >😁
Lepsi nez GP je Megane ice se 100k motorem ve 3dv vyjde kdyz pripoctu radio vyjde stejne ,je vetsi a ma vyk. motor >😁
Přiznám se, že jsem fanda škodovky a že bych úplně tak na každou korunu nekoukal, jestli je fabia II o něco levnější nebo dražší než konkurenti. Myslím, že všude věděj, kolik co stojí u konkurence, a že je každýmu jasný, že nemůže pálit ceny, jak se mu zlíbí, protože by nic neprodal. Daleko horší je, jak nová fabia vypadá a ještě hroší je kvalitativní dojem. Proti gustu žádný dišputát, někomu se líbit může a jinýmu nemusí, ale na tom autě jsou viditelné technologické chyby. Od použitých materiálů přes slícování a utěšnění spár - to je tedy katastrofa, vůbec nedokážu pochopit, že to pustili do výroby - až po vyložené designerské úlety. A to si myslím, že v tom většina lidí ještě neseděla, to je teprve to pravé překvapení. To je totiž oproti staré fabii doopravdy krok zpátky. Zatímco na předních sedadlech to jakžtakž jde, tak zadní sedadla jsou vyloženě nouzová. Každý hned pochopí, odkud vzali těch 40 l zavazadlového prostoru navíc. Na zadních sedadlech totiž sedíte jak na zelinářské bedně. A ještě jedna věc: ptal jsem se u jednoho z největších prodejců škodovky v Praze a nemají ještě ceníky s tím, že ceny budou pravděpodobně zveřejněny až při oficiálním představení vozu. Pokud si vzpomínám, tak měly být zveřejněny po představení auta v Ženevě. A ještě jeden postřeh: prodejci z nové fabie moc nadšeni nejsou. Nebo se mýlím?
:-! Tak nevím , co si mám myslet o tvém příspěvku.Píšeš takovou snůšku hovadin , že mi je z toho zle. Já jsem na rozdíl v ní seděl a můžu ti tvvůj subjektyvní pocit lehce vyvrátit. je v ní daleko víc místa než v první generaci i když je o 4mm užší , tak prostor pro lokty je lepší , díky vybrání v čalounění , nad hlavou a prostor pro nohy je taky daleko větší , než v pvní generaci.Ještě jednu věc , o jakých nesmyslech jsi to psal?Technologické chyby???Ach jo , zase jeden rádoby znalec. Víš , fábie není pro zapřísáhlé antiškodováky a věř , že druhá generace se bude stejně dobře prodávat , jako první generace.
Ty samé kecy , jsem slýchával , když se začala vyrábět druhá generace oktávky , to bylo stejně kritiky , jako teď při Fábii II . Stejně hloupej názor , jako máš ty , mají lidé co jezdí v někilkaleté ojetině z AAA. :-!
Milý škodováku, nejezdím v žádné ojetině z AAA, ale v nové fabce jsem už taky seděla a musím jenom potvrdit, že se v tom skutečně dobře nesedí, takže si nech svoje chytré poznámky. A sice taky nerozumím tomu, co to znamená technologické chyby, ale určitě jsem poznala, že nová fabka nepůsobí kvalitním dojmem. O tom, že se bude dobře prodávat zatím asi nejvíc pochybují právě prodejci. Jdi se k nějakému podívat a poslechni si, co říkají a co říkají zákazníci v showroomu.
:-! Milá paní , slečno , ženo.Takže si nechám vysvětlit to co na vás nepůsobí kvalitním dojmem .Píšete , že se vám v tom dobře nesedí , to znamená , krátkej sedák? Tvrdé sedačky? Tvar? nebo co vaší sedince , vlastně vadilo?Vzhled auta , to je subjektiví , někomu se líbí něco a někomu zase ono , nelze se zavděčit všem.Co se týče dílenského zpracování , patří škodovka v koncernu k jedněm z nejlepších a to není výplod můj , ale dočtete se o tom snad všude v automobilových časopisech.
O Romsteru se taky tvrdilo , že nepůjde na prodej a oni zatím vyrábějí s maximálním využití linek.Na novou oktávku , bylom taky spoustu kritiky a je daleko úspěšnější než první model .
nemá cenu se přít o tom co se ukáže až někdy po roce.Buď dám za pravdu vám , nebo vy mně.Jo , když už jsem se do vás navážel , kvůli AAA , prozradíte , v čem jezdíte?
Po roce se tady sejdem a můžeme porovnávat... :-!
Argumentace Ti jde stejně mizerně jako interpunkce. Má názor založený na zkušenosti, zatímco ty tu argumentuješ "všude v automobilových časopisech". :no: To nic nemění na tom, že interiér byl kvalitnější u první generace.
:-! Když mně bylo 19 let taky , jsem se na svět díval jinýma očima.Já nečerpám z automobilových časoposů , ale přímo z výroby.Slečna totiž nenapsala , v jakém autě a sn jakou výbavou seděla , ona totiž škodovka , stejně jako jiné automobilky nedává jen jeden druh potahů a čalounění , ale několik druhů..Takže pokud seděla v klasiku , tak jsou sedáky a opěry odpovídajicí ceně.. :-!
Takových tu bude nejvíc. Holátka se základním motorem na malých plecháčích. Nehledě na to, že nenarážela na potahy, ale nepohodlné sedáky. Zase tak levné auto to není. >😁
No , škodovka je známá tím , že má trošku tvrdé sedáky , na dlouhou jízdu neocenitelná věc,Člověk není tak unavený.krom toho se divím , protože slečna nemá ráda tvrdší , ale mněkčí .A s měkým to opravdu není nic moc... >😁
Neocenitelná věc? Nevšiml jsem si, moc pohodlné sezení na delší cesty předchozí Fabia nenabízela, spíš si vynucovala častější přestávky než jiná auta. O něco měkčí a anotomičtější jsou pohodlnější. 😉
Holátek se slabším motorem bude určitě hodně - ono totiž převládá auto jako dopravní prostředek a ne, aby se člověk honil po městě s nějakým tupcem na 18" elektronech. Já jezdím, protože musím, kdybych nemusel, raději se odstěhuji do přírody, než abych čuchal smog na betonové dálnici.
Co si budem nalhávat, většina majitelů má ty holátka, protože na lepší nemá, ne kvůli pohodlnějšímu svezení na pneu s vyšším profilem. ;-\
:-! Omlouvám se za tu ženu a paní , , jste zřejmně ve svých 19 letech slečna.. 😉
Milý škodováku, není důvod se za cokoliv omlouvat, pokud mi nevadí, do jaké osobní roviny se tady někdy diskuse dostane, tak oslovení rozšířené asi tak na tři generace taky překousnu. Připomínám, že jsem napsala jenom, že se mi v tom špatně sedělelo a že to na mě neudělalo dobrý dojem, co se týče kvality. Předpokládám, že šlo o nějaké levnější provedení, protože v tom byly kličky, kam jsem se podívala (taky mě to u auta v showroomu docela překvapilo). Prostě mi na první pohled nesedla a pro mě je to hrozně důležitý. Třeba to všechno vyváží jízdní a provozní vlastnosti. K roomsteru nemůžu říct nic, vůbec mě nezaujal, takže se o něj nezajímám.
Vážně by mě slečno zajímalo v čem vozíte prcinu vy :-!
To je velmi buranský příspěvek. :no:
možná buranský,ale prostě nechápu jak může někdo říct,že je to auto nekvalitní :-!
Já sám jsem se podílel na výrobě a můžu potvrdit že třeba na karoserii jsou materiály lepší než u první generace,a podvozek je dosti vylepšen,ale nemá cenu to tady vysvětlovat 8-s
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak tak. >😁
Vy jste mi teda dobří blázni,s rozpočtem ,který jsme měli máme zázrak :-!
Ale vážně,to auto je hodně kvalitní,sice už nehraje prim,ale je prostornější,má výkonnější motory a celkově více zapadá ke značce 😉
Takže to je třeba chápat tak, že koncern na vývoji nové Fabie ušetřil. To mě napadlo již dříve.
Klaudius
Rec je o pocitoch. A tie pocity nie su prave najlepsie, je jasne, ze na novej Skode sa setrilo. Interier vyzera horsie jak v predchadzajucej generacii.
A taky nevím proč potom používáš Heslo škodovky :-!
:-! Milá slečno , je pravděpodobné , že auto musí oslovit a zanechat dojem .S rostoucím věkem se začne mněnit i váše vnímání věcí.
Je jasné , že slečně s 19 roky by spíš seděla škoda Joistr , která se má vyrábět a nebo Nisan micra. :-!
Klaudius
Pocuj, Ty inteligent, ked uz si taky zaryty skodovak, tak sa aspon nauc pravopis, to za prve, a hlavne sa nauc pisat mena aut, ktore tak strasne obdivujes, to za druhe. A za tretie, pokial mienis svojim nechutnym sposobom urazat inych prispievatelov do tohto fora (a najma ak ide o damu), tak bude lepsie pokial sa prispevkov zdrzis a nechas si svoje vylevy pre seba.
Co tě tak sleduju,tak blbec si zatím tady jen ty :-!
Klaudius
cechacek sa ozval...
Nevím , čím slečnu urazil , to tedy nechápu , že tam jsou gramatické chyby , to jsou , ale ještě neznamená , že člověk , kterej je slabší třeba v gramatice je horším člověkem , jako třeba ty.ty jsi Slovák , jak poleno a taky to není nadávka , ale fakt..
jenže já umím psát,jen mi to přišlo lepší :-!
Klaudius
Tak na to ze som SLovak jak poleno mozem byt jedine hrdy. 😄 Uroven gramatiky casto vypoveda o urovni inteligencie a schopnostiach cloveka. Snad by si mi nechcel tvrdit, ze clovek, co sa dokazal naucit pravopis a ten co ho przni takmer v kazdej napisanej vete su rovnako inteligentni a mudri. ;-\ A co sa tyka toho, co ma "namichlo", tak ide konkretne o prispevok napisany vyssie (Vážně by mě slečno zajímalo v čem vozíte prcinu vy) a tiez polemika o veku tej slecny...toto sa proste nerobi.
*** :-!
Klaudius
Teraz si presne ukazal svoju uroven IQ....je mi ta luto.
Nevím , čím slečnu urazil , to tedy nechápu , že tam jsou gramatické chyby , to jsou , ale ještě neznamená , že člověk , kterej je slabší třeba v gramatice je horším člověkem , jako třeba ty.ty jsi Slovák , jak poleno a taky to není nadávka , ale fakt..
Tak jsem si to tady vše přečetl a i kdybych si měl z toho všeho udělat jen jeden závěr budet to pravděpodobně tenhle: Klaudius zjevně pracuje v nové továrně Kia na Slovensku a jeho hlavní cíl je šířit demagogii vůči Škodovce, naštěstí vim, že Škodovka je narozdíl ok Kii solidní podník, kterej platí co má (vyřizoval jsem totiž kolaudaci Kii na Slovensku, udělal pro ně práci za 300000 a neviděl z toho ani korunu, potom si člověk rozmyslí dvakrát co považuje za koupeníhodnou značku) takže bych prosil pana Klaudia, aby sem již nepřispíval svými blbostmi a neustálou kritikou všeho, neb je velmi unavující jeho bláboly číst, doporučil bych mu radši, aby zůstal na nějakém kvalitním webu s příponou .Sk
My jsme škodě taky spravovali budovy a další a dostali jsme vždy všechno zaplaceno ve smluvený termín,ani o den později a ještě jsme dostali slevy na auta >😁
Bravo Škoda :yes:
Klaudius
No konecne som sa schuti zasmial aj ja. Taky "blabol" jak si napisal, to cloveka pobavi. Pokial si stiham vsimat, tak sa bavime o autach a nie o tom, ako komu ktora fabrika plati alebo neplati...Mimochodom, pre Kiu nerobim, ani nemienim, nepaci sa mi ich system a sposob akym s ludmi jednaju. Pacia sa mi iba ich auta. To je trestne?
Ak Ta moje "blaboly" unavuju, tak ich necitaj, nikto ta nenuti. 😉 A aby som bol uplny tak este pripomeniem, ze tieto stranky funguju aj prostrednictvom autovia.sk...
A uplne nakoniec Ti poradim, aby si si to s tym odporucanim ineho webu ako auto.cz radsej rozmyslel. Na rozdiel od Teba tvorcov auto.cz tesi vysoka navstevnost stranok, aj zaujem zo Slovenska. Budem chodit kam chcem a pisat co chcem (v ramci pravidiel servera a slusnosti pravdaze) aj za cenu ze Ti pride z mojich prispevkov nevolno. To je tvoje riziko, nie moje. 😉
Tak jsem si to tady vše přečetl a i kdybych si měl z toho všeho udělat jen jeden závěr bude to pravděpodobně tenhle: Klaudius zjevně pracuje v nové továrně Kia na Slovensku a jeho hlavní cíl je šířit demagogii vůči Škodovce, naštěstí vim, že Škodovka je narozdíl od Kii solidní podník, kterej platí co má (vyřizoval jsem totiž kolaudaci Kii na Slovensku, udělal pro ně práci za 300000 a neviděl z toho ani korunu, potom si člověk rozmyslí dvakrát co považuje za koupeníhodnou značku) takže bych prosil pana Klaudia, aby sem již nepřispíval svými blbostmi a neustálou kritikou všeho, neb je velmi unavující jeho bláboly číst, doporučil bych mu radši, aby zůstal na nějakém kvalitním webu s příponou .Sk
Avatar - Sprint
Sprint
Ceny už jsou dané. Známý ji už má týden objednanou.
1.2 12V ambiente + hliníky a centrál DO
Já jsem na ni čekal, ale podívám se po něčem jiným. Jsem zklamanej, ale třeba to bude k něčemu dobrý, vždycky jsem měl jenom škodovku. Docela bych zkusil ceed ale ty jsou do srpna vyprodaný.
Vyber si prostě to auto, co se Ti nejvíc líbí. 😉
Přesně tak :yes:
Banjo
Já bych v takovém případě zkusil něco jiného, třeba Kiu Rio. Je o trochu (ne o tolik) větší než Fabka, kvalita slušná, je to taky HB, motory všechny výkonné, záruka další...
Anebo špatná volba by nemusela být ani Fiesta - ty teď mají v akcích za velmi pěkné peníze - hluboko pod 300 i s klimou 😄
A tipů je jistě víc, stačí se podívat na net.
audis
co to je? na webu škody jsem to nenašel.
audis
...co to je? na webu škody jsem to nenašel.
to jsou světla,které ti při natočení volantu přisvítí do zatáčky 😄
Tady se pořád každej dohaduje, co si koupí. Tak si kupte všichni nový Fabie za 249.900,-(stejně to tak dopadne, počkejte za pár let), budete sice jak teplý bratři jezdit okolo sebe a mávat, ale dvě díry v přístrojovce a švihadla na dveřích vám to vynahradí.. A až projede okolo Grandepunto nebo 207, tak mlsně vyvalíte oči, nastartujete svoje 1.2 HTP a vyrazíte vstříc lepším zítřkům.
Ani příště si nekoupím škodovku, zůstanu u Hondy! Tak ošklivé auto, jako je nová Fabia, jsem již dlooooouho neviděl. :no: :no: :no:
Banjo
Renault Thalii jste už dlouho neviděl?
We want TSi engine !!!