Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Predator Cadillac CTS-V: dva kompresory a 806 koní

41 komentářů

:no: vizerá to ako lacný tuning z Ruska, tie začiernené svetlomety mi pripomýnajú š120 mladých borcov s nálepkami xXx prípadne No Fear... >😁 Ešte tomu mohli dať pod masku pohybujúce sa letky alá "Knight Rider" >😒] >😒]
:-! ja som fakt napísal vizerá s i... oprava vyzerá :😉 :😉
Tak ked uz tak potom aj LEDky, nie letky? 😊
toto už bolo naschvál... 😉
Prokristapana co jsou to ctyrpistkove kotouce? Lidi naucte se konecne poradne psat, tohle se vazne neda cist!
Tak mi, prosím, napište spráné znění věty, rád se nechám poučit. Mezi námi, je to obrat, který používají snad všichni, čtu to i v tištěných časopisech, ale jak jsem psal, poradit si nechám. Předem díky.
mam taky pocit ze po cesky to co sa toci je kotouč a to staticke sa vola třmen >😁 polopate povedane 😉
Pane Daněk, upřímně😒br />
Najděte si pojmy třmen, kotouč, pístek, motor a kliková hřídel, posypte si popelem celou hlavu a začněte se snažit.

Tímhle článkem jste ze sebe před každým, kdo alespoň trošku rozumí tomu jak automobil funguje, udělal totálního *.

Tímto vám k tomu jízlivě gratuluji a těším se, že příště to už bude lepší.
Přenesu se přes trapné urážky a žádám vás o fundovaný příspěvek, coje na té větě špatně? Já ty pojmy znám, takže kde je problém?
Jde o to, že čtyřpístkový kotouč neexistuje. Mělo tam být "brzdový kotouč s čtyřpístkovými třmeny," zhruba...
Odpověď Romanu Daňkovi, uklikl jsem se.
empi
Musim se pana Danka tak trochu zastat. Vase formulace je samozrejme presna, ale p. Danek se taky nevyjadril spatne - pouze pouzil hovorove pouzivany vyraz, coz u tuningoveho auta az tak nevadi. Docela casto se daji slyset/videt podobne nepresne vyrazy, jako "vzadu to ma bubny", "ma xenony", atd. "Ctyrpistaky" nebo "ctyrpistove kotouce" jsou ze stejneho soudku - snazi se kratsim (hovorovym) vyrazem popsat skutecnost. Az to pan Danek napise do tabulky s technicky popisem v katalogu nebo do odborneho clanku, tak ho klidne ukamenujte. Ja verim, ze tu moznost nenabidne. PS: Ale neverim tomu, ze se nasel jediny ctenar, ktery jen chvili premyslel, jak ze by mohl vypadat takovy "ctyrpistovy kotouc" 😉 .
Tak jak vidno, ocividne se nasel >😁
Dobry den
Rozhodne to nebylo mysleno jako nejaky utok. Proste jde o to, ze to, ze se neco bezne pouziva neznamena, ze je to spravne. Ctyrpistkovy kotouc je a vzdy bude nesmysl. Pokud je to nejaka vyznamova zkratka, budiz, ale v psanem projevu, notabene v technickem clanku, to nema co delat. Ctyrpistkovy kotouc je vyznamovy nesmysl. Na kotouci zadne pistky nejsou. A pokud ano, pak dotycny nema brzdove desticky, coz je spatne 😊. Stejne tak ta zminka o klikove hridel. Tak kdyz je vymeneny motor, tak asi i s klikovou hrideli. Nebo tam dosadili novy vyladeny motor a pak z nej jeste kuchali klikovku? Nevim, do jake miry jste tlacen k tomu, aby vase clanky byly fresh a trendy. Ale at jsou jakekoli, nesmysly a hovorove zkratky do nich nepatri. Tot muj skromny nazor.
Á, tak tu máme konečně nějakého američana, který skutečně pojede velice slušně. Konečně :yes:
Jak řekl Arnie Predátorovi, když ho viděl zblízka - "Ty máš ale pěknou držku" >😒]
Po dlouhé době je tu tunning, který by bylo těžké jen tak odsoudit. Auto sice vypadá jako z nějakého postapokalyptického filmu, ale to byl myslím záměr tvůrců. Důležité také je, že designu tentokrát odpovídají i změny pod kapotou. :yes:
já nic nenamítám...jen jsem citoval 😄 😉
Ale ano, já to také myslel tak, že ta replika na auto docela sedí 😉
To jsem byl já, ale IP to asi stejně prozradilo. 😄
😄 :yes:
a já čéče myslel, že se bude natáčet pokračování šílenýho maxe >😁
Klaudius
V dnesnej, na ekologiu "zatazenej" dobe musi byt z tohto americkeho mastodonta zelenym spatne s nabehom na infarkt...
A to byl asi zamer serem na planetu zijem jeme jednou :yes:

Jinak aute je to nadherne >😁
Klaudius
Len co potom povieme na smrtelnej posteli nasim detom, ked budu kvoli otravenemu vzduchu, 50-stupnovym teplotam a hladu kvoli prirodnym katastrofam chciet umriet s nami... 8-s
Pokud pomineme trapne plasty, ktrere pripominaji skici 4 letych deti promenene ve skutecnost, co teba dalsi upravy na podvozku? Vymenit kola a brzdy je trochu malo pro auto s tak trapnymi jizdnimi vlastnostmi jako ma toto v serii.

Pripomina mi to Mustang Shelby 500 z minuleho roku, kde se Ford vyhnul i pres zvyseni vykonu motoru vyraznejsim zmenam podvozku s argumentem, ze by se zvysila cena o 5.000 dolaru... To nepotrebuje dalsi komentar.
Upřímně se bavím, místo toho, abyste se snažil chránit svou profesní čest a zamyslel se nad mými narážkami, děláte tady uraženého a ublíženého.

Tedy po lopatě😒br />
Píšete, že byl vyměněn motor a pak také😒br />
"K silnému motoru bylo přizpůsobeno celé hnací ústrojí, výměnou prošla kliková hřídel,..."

Buďto nepovažujete klikovou hřídel za součást motoru, nebo se neumíte vyjadřovat.

No a pístky na kotouči Vám již vysvětlili jiní. I když tady se jistě dá argumentovat tím, že "kotouč" může být slangovým označením celé brzdy. Domnívám se však, že to platí zejména v cyklistice.

Přesto považuji Váš článek za velmi, velmi nekvalitní.

Což by nevadilo, kdybyste nebyl "motoristický novinář".
Pojďme si to rozebrat, ať si srovnáme pohled, ok?


Váš první příspěvek byl velmi obecný a já po vás pouze chtěl, aby bylo upřesněno, co se Vám nelíbí. To jste udělal až tady v tomto druhém příspěvku = to je dle mého názoru konstruktivní připomínka, takže pojďme na to😒br />
1) větu: K silnému motoru bylo přizpůsobeno celé hnací ústrojí, výměnou prošla kliková hřídel,..." jsem už upravil, asi jsem to myslel jinak, než to vyznělo. OK, moje chyba, beru, díky za připomínku.

A teď k tomu klíčovému obratu, který tu zvedá řadu čtenářů ze židlí... "Čtyřpístkový třmen..." 😄


Já vím, že to není dobře formulováno, ale kopou se mi v té větě dvě pravidla: špatná formulace a hlavně stále se opakující výrazy. Celá věta zní: "O krocení této bestie se stará brzdový systém Brembo s kotouči o průměru 381 mm s osmipístkovými třmeny na přední nápravě a zadní čtyřpístkové kotouče mají rozměr 368 mm."

Co je menší zlo? Původní znění nebo tohle: O krocení této bestie se stará brzdový systém Brembo s kotouči o průměru 381 mm s osmipístkovými třmeny na přední nápravě a vzadu jsou kotouče s rozměrem 368 mm a čtyřpístkovými třmeny..."


Sám nevím, jak tu větu jinak formulovat,a by se mi v jednom odstavci neopakovaly stejné výrazy. Předem díky za odpověď a Váš (popř další) názory na tento problém.
Důležité je, aby to bylo formulované správně technicky. Styl je až na druhém místě, nejste básník, takže jste si vlastně odpověděl sám 😉
Upravil jsem to 😉
:yes:
Upřímně se bavím, místo toho, abyste se snažil chránit svou profesní čest a zamyslel se nad mými narážkami, děláte tady uraženého a ublíženého.

Tedy po lopatě😒br />
Píšete, že byl vyměněn motor a pak také😒br />
"K silnému motoru bylo přizpůsobeno celé hnací ústrojí, výměnou prošla kliková hřídel,..."

Buďto nepovažujete klikovou hřídel za součást motoru, nebo se neumíte vyjadřovat.

No a pístky na kotouči Vám již vysvětlili jiní. I když tady se jistě dá argumentovat tím, že "kotouč" může být slangovým označením celé brzdy. Domnívám se však, že to platí zejména v cyklistice.

Přesto považuji Váš článek za velmi, velmi nekvalitní.

Což by nevadilo, kdybyste nebyl "motoristický novinář".
Totální nesmysl pryč s tím
fakt takhle pěkný opel kadett už jsem dlouho neviděl.
No tak snad kvůli stylistické těžkopádnosti nebudete plácat hlouposti.

co takhle😒br />
"O krocení této bestie se starají kotouče o rozměrech 381 a 368mm spolu s osmi pístky vepředu a čtyřmi vzadu v hliníkových (nebo jakých to) třmenech."

Prostě to říct jinak a nedržet se čítankového "vepředu vidíme, vzadu máme, vlevo se nalézá" 😉)
a co: O krocení téhle bestie se starjí osmipístkové brzdiče s 381mm kotouči vpředu a čtyřpístky na 368mm kotoučích vzadu...
je tolik možností jak to napsat
Nic proti, ale brzdič je taky blbost. slangový výraz, který se začal používat... Každý ví, co je a jak vypadá čtyřpístkový kotouč.
tak brzdový třmen no... >😁
😄 😉 😐 ;-\ 😒 😢 😲 :😉 >😁 :-! 8-s >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
😄 😉 😐 ;-\ 😒 😢 😲 :😉 >😁 :-! 8-s >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 žzuzteuuezuzt
Jako Cadillac to sice nevypadá, ale nechápu některé proč to takhle lehkomyslně zatracují, myslím, že kdyby jste se s těmi 800 koňmi svezli a při akceleraci vám to nalomilo krční páteř, tak by vám bylo jedno jak to vypadá z venku a navíc ostudu to rozhodně nikde neudělá.