Predator Cadillac CTS-V: dva kompresory a 806 koní
Tuner Predator Performance z Oklahomy upravila Cadillac CTS-V. První, co ladičská firma vyřešila velmi radikálně a po svém, byl tuning motoru. Ven šel sériový osmiválec a dovnitř byl namontován jiný osmiválec, tentokrát ze závodní Corvetty C5R. Blok motoru dostal řadu nových komponentů a dvojici kompresorů. Sedmilitrový agregát dosahuje monstrózního výkonu 593 kW (806 k) v 6 400 otáčkách a maximální točivý moment je těžko uvěřitelných 1 028 Nm při 5 100 ot/min.
K silnému motoru bylo přizpůsobena nová kliková hřídel, převodovka, diferenciál, spojka atd. O krocení této bestie se stará brzdový systém Brembo s kotouči o průměru 381 mm s osmipístkovými třmeny na přední nápravě, vzadu jsou čtyřpístkové třmeny a kotouče o průměru 368 mm. Vůz sedí na 19palcových kolech a o dobrou trakci se starají pneumatiky Michelin o rozměrech 285/35 ZR19 vpředu a 305/30 ZR19 vzadu.
Další úpravy jsou patrné pouhým pohledem na karosérii, kde nezůstal kámen na kameni, resp. plech na plechu. Nová přední maska má speciální plexisklo, kterým je vidět do motorového prostoru, a integrovaný spoiler. Na víku od motoru jsou nové výdechy. Svalnatý dojem vyvolávají širší blatníky a prahové nadstavce. Na zádi je nové přítlačné křídlo a dvojice masivních koncovek výfukového systému.