Německý úpravce TechArt bude jednou z mnoha tuningových firem, jež budou lákat návštěvníky ženevského autosalonu na upravené silné vozy. Vyladěné Porsche Cayenne Turbo má výkon 442 kW a nový luxusní interér.
Co tymto chcel autor asi povedat? Interier je pekny, pre niekoho mozno az prilis luxusny, ale budiz, na nic sa nehra. Zato zvonku vyzera toto auto hnusne, az morbidne. Bolo mi divne, ked fabrika, ktora odjakziva robi sportiaky sla do terenneho vozu. O.K., bolo to z existencnych dovodov a automobilku to zachranilo pred krachom. Prezili sme to a viac-menej sme si zvykli. Ale pokusat sa z tohto auta spravit sportiak na cesty, znizit mu podvozok, obut nizkoprofilove gumy, to uz je uplne scestne, to nemohol byt zdravy clovek co toto vymyslel... :no:
Milí slovenští bratia, vypadá to, že tuning od TechArtu vidíte poprvé a náležitě to s vámi otřáslo. Mně se to moc moc líbí, vypadá pořádně naštvaně, tenhle Cayenne. Ujišťuju vás oba, že "sportovnější" SUV než je Cayenne na silnici nenajdete! Vím, fyzika se oblbnout nedá, výška těžiště a tyhle věci prostě mají své limity, ale tohle Porsche zvládne opravdu hodně. Vy si opravdu myslíte, že člověk, co si koupí takhle vytuněnýho Cayenna, s ním bude chtít jet do terénu?? Já nevim že se na to nevykašlete s těma zahrádkama, zas nějaká slovenská haluz..
A Ty povazujes tuto priseru za SUV? A clovek, ktory ma mozog, a chce super sportiak na cesty a ma nanho, tak si kupi radsej plnokrvne Porsche a nie tohto nechutneho krizenca, co polovicu vykonu spotrebuje len na to, aby utiahol sam seba... :no:
Ano, považuji. Jako plnohodnotné SUV. A proč ne? Není to první vytuněný mastodont a na mě kupříkladu Caenne od Gembally, když jsem ho potkal, působil velmi, ale velmi silácky. A silný bude. Ne všichni chtějí jen plnokrevnou 911, víš? Proč myslíš, že se prodává tolik cayennů asi? Vždyť to tam montujete, tak víš jak se Caenne prodává ne? Teď nevím, jestli se nepletu a nemontujete jen Q7 a Touareg, ale to je jedno, na tom nesejde.
Najviac je Touaregov, po nom Cayenne a na chvoste Q7. ANo, tieto auta sa daju povazovat za SUV. Ale to, co je na obrazkoch v tomto clanku rozhodne nie. To je mutant, ktoreho nedokazem zaradit. A silne pochybujem, ze zrovna nieco take posilni predaj Cayenne. Inak mas pravdu, nie kazdy chce 911 alebo iny plnokrvny sportiak. A ten nie kazdy si kupi silne SUV, nie priseru, co sa tcvari ako cestny sportiak, je obrovska jak SUV, a nie je ani jedno z toho...
Za každým tvojim napísaným slovom plne súhlasím. Asi toľko k tejto téme. Bojuj za nás "normálnych".
Ps.: Každé auto je na niečo skonštruované. A tak nechcime robiť s BMW 7 na BMW 7 X-Counntry Rally. :-)
Dakujem. Ale nema to velmi zmysel. Vsetko je vec nazoru, a proste niekto ma iny nazor, tak nech ho ma. ;-)
Na druhej strane ked pride nejaky Land Rover na cesty, s kolami 255/40ZR20, tak z toho mozno niektori dostanu orgazmus... >:D >:D >:D
Pokial mas trochu rozumu, tak vies ze podobne auta su odsudene na zanik..Je hanbou, ze sa podobne "SUV" ako ich nazyvas este vyrabaju. Nemaju absolutne ziaden zmysel, ak zrovna nemas male pero.. Na to by ale mal stacit sportak, ten svoj vykon aspon vyuzije..
Navrhujem zakaz vjazdu do centra miest (ako napr. v Parizi) a * co si to kupia nech platia poriadnu dan!
mne sa to paci. je to naozaj brutalne - tak ma tuning vyzerat. interier, motor, exterier, kolesa,... nie oblozit laminatom a nalepit rychle pruhy >:-[] >:-[]
Spis by me zajimal nazor majitele soucaneho vozu, jak se mu libi, protoze vetsina z nas v Cayenne T nikdy nejela.
Me osobne interier za 1, predni maska by se dala, ale ty mlhovky me tam moc nesedi a zadni svetla bych si divedl predstavit taky lepsi. Jako celek 1-.
zajimalo by me pro koho to auto je.tuning jak od siltovkare,takze vzhledem je to volba pro majitele golfu a eskortu s rychlymi pruhy,jenze ti to zas neutahnou financne.
a kdyz se podivame kdo s cayenne jezdi,tak zjistime ze jsou to postarsi panove v obleku.tem se to myslim libit nebude.takze nejak nevidim klienta,mozna tak ukrajinci a nebo romsti bossove...ke zlatym retezum a sustakovce