Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva živě: TechArt Magnum s luxusním interiérem

Roman Daněk
Diskuze (18)
Německý úpravce TechArt bude jednou z mnoha tuningových firem, jež budou lákat návštěvníky ženevského autosalonu na upravené silné vozy. Vyladěné Porsche Cayenne Turbo má výkon 442 kW a nový luxusní interér.

TechArt Magnum, přepracované Porsche Cayenne Turbo, bylo představeno již v roce 2005 na frankfurtském autosalonu. Přední části vozu dominuje nárazník s masivními vstupy vzduchu a kulatými mlhovkami, vzduch se do motorového prostoru dere také vdechy v přední kapotě. Na objemu nabraly boční prahy, změnu vnějšího vzhledu dokonal nový zadní nárazník, mohutný spoiler nad zadním sklem, lišta částečně překrývající zadní světlomety a dvě dvojité koncovky výfuku s úctyhodným průměrem. Celý výtvor stojí na 22palcových kolech s pneumatikami 295/30 R 22 s rychlostním limitem až 300 km/h.

Výkon vlivem větších turbodmychadel, nového výfukového systému a upraveného sacího potrubí vzrostl z původních 331 kW při 6 000 otáčkách na 442 kW a točivý moment z 620 Nm na 865 Nm. Díky tomu TechArt Magnum zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy a dokáže uhánět maximální rychlostí až 292 km/h. Speciální modul sníží světlou výšku vozu o dalších 60 mm.

V Ženevě TechArt prezentuje Magnum se zcela novým, luxusním interiérem. V kabině je vše čalouněno kvalitní kůží nebo Alcantarou, přechody mezi světlou barvou a tmavými plochami jsou vyplněni lištami z pravého dřeva. Rámeček na středovém panelu, nášlapy pedálů, prahové lišty a další doplňky obložení jsou z leštěného hliníku. TechArt dále nabízí možnost obložit vybrané plochy interiéru karbonovými kompozity.

Dále je Magnum vybaveno multifunkčním audio-video systémem, který má velký barevný dotykový displej, má měnič na 6 CD, umí přehrávat DVD, obsahuje satelitní navigaci, připojuje telefon přes bezdrátový systém Bluetooth. Vaše děti se mohou při dlouhých cestách zabavit hrou, když jim připojíte konzolu Playstation II. Prezentované Magnum má návštěvníkům výstavy naznačit, že TechArt umí mimo vysoce výkonných pohonných jednotek i luxusní interéry, Jde prý pouze o osobní dohodu a tuner se bude snažit splnit jakékoliv přání zákazníků.

Roman Daněk
Diskuze (18)
Avatar - princ
7. 3. 2007 14:18
VanHoesel
Spis by me zajimal nazor majitele soucaneho vozu, jak se mu libi, protoze vetsina z nas v Cayenne T nikdy nejela. Me osobne interier za 1, predni maska by se dala, ale ty mlhovky me tam moc nesedi a zadni svetla bych si divedl predstavit taky lepsi. Jako celek 1-.
7. 3. 2007 11:11
Re: Porsche....?
Presne, ved o to ide....
7. 3. 2007 11:11
Re: na zahrádke jo?
Dakujem. Ale nema to velmi zmysel. Vsetko je vec nazoru, a proste niekto ma iny nazor, tak nech ho ma. ;-) Na druhej strane ked pride nejaky Land Rover na cesty, s kolami 255/40ZR20, tak z toho mozno niektori dostanu orgazmus... >:D >:D >:D
Avatar - freeman
7. 3. 2007 10:50
Re: na zahrádke jo?
Za každým tvojim napísaným slovom plne súhlasím. Asi toľko k tejto téme. Bojuj za nás "normálnych". Ps.: Každé auto je na niečo skonštruované. A tak nechcime robiť s BMW 7 na BMW 7 X-Counntry Rally. :-)
7. 3. 2007 10:16
Re: na zahrádke jo?
Najviac je Touaregov, po nom Cayenne a na chvoste Q7. ANo, tieto auta sa daju povazovat za SUV. Ale to, co je na obrazkoch v tomto clanku rozhodne nie. To je mutant, ktoreho nedokazem zaradit. A silne pochybujem, ze zrovna nieco take posilni predaj Cayenne. Inak mas pravdu, nie kazdy chce 911 alebo iny plnokrvny sportiak. A ten nie kazdy si kupi silne SUV, nie priseru, co sa tcvari ako cestny sportiak, je obrovska jak SUV, a nie je ani jedno z toho...