Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Duster: Ceny začínají na 11.900 eur (cca 310.000,- Kč)

První SUV značky Dacia slaví v Ženevě světovou premiéru. Kompaktní vůz do lehkého terénu s poměrně zdařilými muskulaturními tvary vyrazí za evropskými zákazníky již tento měsíc.
Zpět na článek
2. 3. 2010 19:00
neregistrovaný "Florian93"
2. 3. 2010 20:38
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 20:43
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 21:17
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 23:13
neregistrovaný "Kajfik"
3. 3. 2010 12:13
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 13:00
2. 3. 2010 13:07
2. 3. 2010 13:09
2. 3. 2010 13:42
2. 3. 2010 14:50
2. 3. 2010 15:03
2. 3. 2010 19:21
2. 3. 2010 20:54
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 13:15
2. 3. 2010 13:58
3. 3. 2010 06:56
3. 3. 2010 12:23
3. 3. 2010 12:53
3. 3. 2010 13:06
8. 3. 2010 06:26
2. 3. 2010 14:29
2. 3. 2010 14:32
2. 3. 2010 22:01
2. 3. 2010 22:59
2. 3. 2010 13:09
2. 3. 2010 13:17
2. 3. 2010 13:25
2. 3. 2010 13:30
2. 3. 2010 13:33
2. 3. 2010 13:36
2. 3. 2010 13:40
2. 3. 2010 13:41
2. 3. 2010 13:16
2. 3. 2010 13:22
2. 3. 2010 13:24
2. 3. 2010 14:31
23. 3. 2010 20:01
2. 3. 2010 14:53
3. 3. 2010 06:52
3. 3. 2010 07:44
neregistrovaný "Tento"
2. 3. 2010 13:39
2. 3. 2010 14:19
2. 3. 2010 15:02
2. 3. 2010 15:19
2. 3. 2010 22:24
2. 3. 2010 21:47
2. 3. 2010 13:46
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 13:53
2. 3. 2010 14:05
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 14:38
2. 3. 2010 14:43
2. 3. 2010 15:02
3. 3. 2010 07:48
neregistrovaný "Tento"
2. 3. 2010 17:44
neregistrovaný "konipur"
2. 3. 2010 21:10
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 19:00
2. 3. 2010 19:22
3. 3. 2010 07:35
3. 3. 2010 08:23
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2010 12:36
to budu fronty pred showroomom
:yes:
Rozbalit vlákno
14
2. 3. 2010 13:05
Re: to budu fronty pred showroomom
Mozna na Slovensku...do Tater se takovahle sunka hodit bude, alespon nebude nikomu lito, ze to poskrabal medvedik :-) .
2. 3. 2010 14:27
Re: to budu fronty pred showroomom
A Ty si myslíš, že u vás je tých "šetřílkov" menej... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2010 15:00
Re: to budu fronty pred showroomom
vidno ze si v Tatrach nebol Cechunik lebo v Tatrach sa jazdi na medakoch a porsche alebo bmw, dustera tam asi tazko stretnes pred hotelom >:D jedine zeby nejaky sporovlivy cechunik ako ty prisiel si zlomit vazy :-) co je u vas bezne. Tatry su raj pre ceskych samovrahov ste znami uz vo svete :yes:
neregistrovaný "Florian93"
2. 3. 2010 19:00
Re: to budu fronty pred showroomom
Slovensku říkáš svět? :-)
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 20:38
Re: to budu fronty pred showroomom
Vsak neboj, taky o Vas svet jednou uslysi, az si i na Slovensku budete moci dovolit jezdit do zahranici...
>:D >:D :-! :-!

;-)
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 20:43
Re: to budu fronty pred showroomom
Ovesm nepocitam to, kdyz si Vas cas od casu spletou se Slovinskem :-)
2. 3. 2010 21:05
Re: to budu fronty pred showroomom
Liečiš si tu nejaké komplexy? Keby si radšej držal hubu a krok a hľadel si radšej vlastného taniera. Ak rýpeš, tak s mierou, akcia vyvoláva reakciu, viď taktiež inteligentné príspevky od Kajfika... ;-\
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 21:17
Re: to budu fronty pred showroomom
no tak. Si to neber tak osobne. Je treba vas trochu popichovat, kdyz vidim jak si to vsechno berete... Viz mrkáček na konci příspěvku...

Takže jen víc vyrovnanosti a nadhledu a bude to OK :-)
2. 3. 2010 21:57
Re: to budu fronty pred showroomom
Smajlík vyrieši práve toľko, ako zapnuté výstražné svetlá pri parkovaní na zákaze zastavenia...
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 23:13
Re: to budu fronty pred showroomom
.... typické...

...a proto si z tebe právě dělám srandu... Když vidím jak se tě všechno strašně dotýká... A bavím se.... škádlení je psina... zvlášť když vidím jak se toho chytáš... :-)
3. 3. 2010 06:36
Re: to budu fronty pred showroomom
Pamätaj si - každý pes raz došteká... ;-)
Avatar - jazva
3. 3. 2010 09:01
Re: to budu fronty pred showroomom
že sa na to nevykašleš, je to ešte decko a do očí by ti nič, ani len s podobným významom určite nepovedal. Tu vie že mu nič nehrozí, tak skáče - komplexy... ;-)
3. 3. 2010 09:53
Re: to budu fronty pred showroomom
akurat som sa na to vykaslal >:D
neregistrovaný "Kajfik"
3. 3. 2010 12:13
Re: to budu fronty pred showroomom
Ty ses mi ale komplex... >:D >:D >:D

Tohle je totiz velmi oblibene slovo tech co nejmin umi...

To znam napriklad ze skoly kdyz se nekdo vratil se spatnou znamkou od zkouseni. Tak neuspech komentoval tim ze profesor je zakomplexovanej id*ot..

No tak u pubertaku se to da jeste pochopit ale ty nad sebou lames hul...

No jestli to chces do oci musel by sis prijet do Prahy....

Nezesmesnuj sam sebe:) Navic pred detmi jak pises >:D >:D >:D
2. 3. 2010 13:00
DEDE
Četnost výskytu evergreenového popěvku, že totiž modely SUV jsou nesmyslná auta, je na diskuzích přímo úměrná ceně toho kterého modelu. Zde, pod Dusterem očekávám, že se evergreen neobjeví ani jednou. Zajímavé...

Tedy kupuj, kupuj rychle, neb pokud jsi mohl ještě včera své okolí přesvědčit, žes milovník bazarových mršin, pak jakmile se v prodejnách objeví Duster za tři sta, budeš to těžko věřit i sám sobě...

Karoserie, motory, pohony, vše výborně namixováno, cena jakbysmet. Máš-li do kapsy hluboko jako do macochy, tohle je tvůj cíl. Přes palec píšu - leasingová akontace bratru sto tyček. Zbytek, tedy cca 250 doházíš z měsíční almužny od mistra, řekněme v šedesáti splátkách, to jest lehce přes čtyři tisíce měsíčně. To skoro prohulíš. Tak zainvestuj do své autobudoucnosti, až tě budu předjíždět, zvednu ti palec, koupil sis výborný vůz. A bazaroví honáci, ti závistí prasknou i zde na diskuzi.

BRAVO DUSTER :yes:
Rozbalit vlákno
43
2. 3. 2010 13:07
Re: DEDE
¨Kombinace je to zajimava, ale ja osobne bych se stydel vylejzat z Dacie, nehlede na to, ze bych si do toho ani nesedl. Nepopularni nazor, lec uprimnej. :-!
2. 3. 2010 13:09
Re: DEDE
Ještě to promysli, neb stydět se člověk může vždy jen sám za sebe, za auto ne...
2. 3. 2010 14:50
Re: DEDE
Tak mam pocit, ze u teba tie najdolezitejsie prispevky su tie najkratsie...
2. 3. 2010 15:03
Re: DEDE
Navic, jak rikal Andrej Stankovic (prazsky undergroundovy basnik a filmovy kritik), ... ostudy ma clovek jen tolik kolik si pripusti. :-!
2. 3. 2010 19:21
Re: DEDE
A clovek bez vlastniho soudneho usudku je plny bulvar :no:
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 20:54
Re: DEDE
Dobre, ty jeden. Kdo by to do tebe rek...
Jen mam pocit, zes to stejne myslel tak, ze stydet by se presto mel. Protoze nepremiovou Dacii nemuze jezdit premiovy clovek. Cili potkal-li se tvuj zadek s potahem v Dacii, ses v podstate niemand, zatmav si okna a pakruj dva kilometry od sveho domu.
2. 3. 2010 13:15
Re: DEDE
Mně se to líbí, stejně jako Sandero Stepway. Motory od Renaultu jsou klasika, auto má vysokou světlost. Není to Defender, ale to od něj taky nikdo nechce. Se stálou čtyřkolkou do hor ideální, ale bude se s tím dát jezdit i po silnici (na rozdíl třeba od Nivy). Pro obyčejného horala, který nepotřebuje BMW X5 (s tím se stejně moc daleko nedostane :-) je to ideál. O Sanderu Stepway bych uvažoval jako o menším autě s poměrně slušným kufrem. Na normánlí silnice, samozřejmě, opalstování se hodí jak na parkovišštích, tak na tankodromech, kterým bůhvíproč říkáme silnice :-)
Avatar - T613
2. 3. 2010 13:58
Re: DEDE
Souhlas.. u té Nivy je to dáno mimojiné malým rozvorem (alespoň co jsem slyšel), takže by bylo zajímavé porovnání jízdních vlastností 3dv. a 5dv., která se sem bohužel (pro lesníky) nedováží.
3. 3. 2010 06:56
Re: DEDE
Je to škoda, že jí prodávají jen doma. Krátká klasika je na silnici pochopitelně uskákaná, ale v terénu je to nezmar. Loni se jich u nás prodala rovná stovka. Slušný výsledek na nejstarší auto, které se zde nabízí. Příští rok jí bude pětatřicet. Asi neodolám a napíšu historii...:o))
Avatar - woody-alien
3. 3. 2010 12:23
Re: DEDE
To napiš. Niva je fenomén, vezmi jí ze silnice a všechny nectnosti jí odpustíš. Často ji teď vídám na stavbě prtipovodňový hráze v Ústí. Jezdí jich tam asi šest, v hlubokým bahně a pracujou a pracujou.

:yes:

Jedině Jimny jí může v šikovnosti konkurovat a ten stojí o 150 tisíc víc.
3. 3. 2010 12:53
Re: DEDE
Jen musím stáhnout fotky z press webu co nejdřív, dokud Lada nepadne :-) Takový osud bych jí ale nepřál. U nás jezdí Nivou Speciál MP. Je to ta prodloužená verze s plastovým krytem zadku, kterou vyráběli speciálně pro český trh :-) Sice nebydlíme v horách, ba naopak, ale v zimě jim je k nezaplacení. Vůbec, oni jsou u nás chlapci od policie nějak zatíženi na ruské vozy, mají ještě 2104 :-)
Avatar - F127
3. 3. 2010 13:06
Re: DEDE
Kde bydlíš? Policejní 2104 jsem neviděl dobrých 15 let, možná i víc.
8. 3. 2010 06:26
Re: DEDE
Pocházím ze Slaného (z Prahy směr severozápad - Louny). Vyfocenou mám ale jen tu Nivu, až zmiňovanou 2104 potkám a budu mít náhodou u sebe foťák, cvaknu jí.
Třeba jí vytáhnou, až bude v květnu veteránský sraz na náměstí :o))
2. 3. 2010 14:29
Re: DEDE
Dobre napísané. Duster proste na naše podmienky neobyčajne dobre "sadne", podobne ako Sandero Stepway, ktoré spomínaš (to voči bežnému Sanderu kupodivu aj dobre vyzerá). :yes:
Avatar - woody-alien
2. 3. 2010 22:01
Re: DEDE
Souhlas. Celkem se dá říct, že si Dacie (i vzhledem ke svému předchozímu renomé) na nic nehrají a činí. To se mi taky líbí. Ať už MCV, Sandero nebo teď Duster, zřejmě budou spolehlivými sluhy svých pánů za příznivý peníz.
2. 3. 2010 22:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
2. 3. 2010 13:09
Re: DEDE
Ktery institut pujčuje 250 tyček na 60 měsicu lehce přes 4 tkč ?
Avatar - miromen
2. 3. 2010 13:25
Re: DEDE
Vyborna odpověď stejně jako nabidka kterou nikdo nedostane.
2. 3. 2010 13:30
Re: DEDE
A kolik se domníváš, že by činila leasingová splátka (60 splátek) na ten zbytek, tedy cca 250 tisíc korun?
Avatar - miromen
2. 3. 2010 13:33
Re: DEDE
Lehce to ano ale přes 5 tkč. Za nulovym navyšenim je povětšinou nějaky haček.
2. 3. 2010 13:36
Re: DEDE
No, takže 5 tisíc... to je výborné, ne?
Avatar - miromen
2. 3. 2010 13:40
Re: DEDE
Ja neřikam že ne ja jen aby hned někdo neleťel do salonu DACIE. >:D
2. 3. 2010 13:16
Re: DEDE
Pokud pominu pro mě nic neříkající design, tak mi tam zásadně chybí motor. Jako vrchol je 81kW benzin prostě málo, o 105 koních v naftě ani nemluvě. To co je jinde základ, tady je vrchol.

Nechci nijak srovnávat, ale radši bych si přidal těch 40 tisíc na Yetiho 1.2 než si kupoval stejně nebo méně výkonnýho Dustera.

* v případě dvojkolky
2. 3. 2010 13:22
Re: DEDE
Yeti není přece lowend, v tom samozřejmě souhlas, na Dustera musíš nahlížet přes tu kapsovou Macochu... je to základ, základ lowendu, v tomhle segmentu už nic levnějšího (se stejným prostorem) není. A kupodivu to není nevzhledný krokodýl, nýbrž velmi poutavé auto. A o tom to je - za těch 300 solidní porce plechu.

RS, stopět koní je v této třídě to, co ve třídě lux koní 500...
2. 3. 2010 13:24
Re: DEDE
Pokud bude Duster dobrý, opravdu dobrý (dělník), tak si každý rád připlatí. + 30.000 za 2.0dCi 100kW ? Podle mě žádný problém.
2. 3. 2010 14:31
Re: DEDE
Uvažuješ zrejme inak ako stratégovia Renaultu. Zrejme kto bude chcieť viac, mal by ísť po inom voze... ;-)
2. 3. 2010 13:41
Re: DEDE
Yeti je náš, Yeti je jednička! >:D
23. 3. 2010 20:01
Re: DEDE
co je na tom tak zvláštního. Jenom proto ,že byla vyrobena kdysi českou automobilkou?
2. 3. 2010 14:53
Re: DEDE
No je tu recenzia jedneho patrola, ktory obehal cely svet s 85kW motorom. A to je trosku vacsie a tazsie auto...
3. 3. 2010 06:52
Re: DEDE
Nejen Patrol. I LR Disco měl 2,5 TD s 85 kW - a to má přes 2 tuny. Na závodění tyhle auta nejsou, tahouni jsou to k neroztrhání... Takové auto ocení i případné ratolesti, Víš, kolik se jim vejde do kufru hraček? :o))
neregistrovaný "Tento"
3. 3. 2010 07:44
Re: DEDE
Ja som sa pozrel na hmotnosť auta. Štvorkolka má 1250 kg. Neviem aká ťažká je štvorkolka Yeti a či sa dodává štvorkolka s 1,2 TSI, ale tieto parametre by som si pri tvojej úvahe pozrel, hmotnosť auta je dôležitý faktor. Kopa veľkých terénných áut má podobný výkon ak nie menší a jazdia v pohode. Neviem prečo chce každý od vozidla na nespevnené cesty, alebo to nazvyme SUV športové výkony. Na to sú tu iné značky. Toto auto je na pohodové jazdenie na cestách a mierneho až stredne náročného terénu. Do ťažkého by som ho bez redukcie neposielal. Ten motor na danú hmotnosť v pohode stačí. Samozrejme, že by som do Dustera benzín nekúpil, nad tým ani neuvažujem. Podľa môjho názoru bez turba nemá nízkoobjemový benzín dostatok Nm, ale veľa závisí od sprevodovania. Je to auto s výborným pomerom cena/úžitková hodnota a konečne SUV, do ktorého by mi nebolo ľúto hodiť aj nejaké pracovné náčinie na chatu. Ľudia si kúpia SUV- sport utility vehicle a potom si v nich vozia papučky, lebo v zablatených topánkach po túre v lese predsa nesadnem do X5 z tri melóny.
2. 3. 2010 13:37
Re: DEDE
Hezké - pobavil jsem se. Bohužel u velké většiny lidí realita. No, snad budou i lepší časy - hlavně, abysme se jich ve zdraví dožili. :-) >:D
2. 3. 2010 14:19
Re: DEDE
Vždy když vidím článek o Dacii a podobných levných aut tak si vzpomenu na článek na tvém blogu s názvem: bot netřeba... a jak měsíce utíkají nabírají tyto dvě slova víc a víc na smyslu. :yes:

Bravo Dacia :-! :yes:
2. 3. 2010 15:02
Re: DEDE
heh, no ja som soferoval uz raz na boso, a veru boty sa hodia aj ked ides autom! :-)
2. 3. 2010 15:19
Re: DEDE
Ty jsi Fred Flinstone ne? >:D máš recht na boso to není ono, nemáš takovou trakci ;-)
Avatar - skejpa
2. 3. 2010 21:47
Re: DEDE
jo vypada to hodne dobre :yes:
2. 3. 2010 13:14
Tahle řízná Dacia
by mohla jít vyučovat Koleos, jak má vypadat SUV.
Rozbalit vlákno
5
2. 3. 2010 13:17
Re: Tahle řízná Dacia
Koleos není ošklivý, ale k tomuhle druhu aut patří tak trochu silácký vzhled, že... :-) Frantíkům i Rumunům se design povedl. P.S. Koleos vznikl víceméně v Koreji u Samsungu...
2. 3. 2010 13:19
Re: Tahle řízná Dacia
Koleosamsung je pravý creature de automobiles ;-)
2. 3. 2010 14:33
Re: Tahle řízná Dacia
Koleos nie je zrovna pekné auto, ani v interiéri nie, vlastnosťami ale vzhľad prevýši, zatiaľ som nečítal článok alebo test, kde by nebol viac alebo menej ospevovaný. Jazdnými vlastnosťami na úrovni konkurencie, veľkosťou a praktickosťou interiéru dokonca vraj o stupienok vyššie.
Avatar - woody-alien
2. 3. 2010 22:10
Re: Tahle řízná Dacia
Ano, o to je smutnější, že z toho Renault nedokázal prakticky nic vytěžit. Koleos je slušný SUV s nicotným vzhledem, a vzhled prodává....z velký části.
3. 3. 2010 06:40
Re: Tahle řízná Dacia
Počkáme na facelift, aj keď ten asi veľa nevyrieši. Ak niekto preberie cudzí model a mrskne tam svoj emblém, väčšinou sa na to dá ľahko zvyknúť. Ale prerobiť čokoľvek na Renault, to je proste dosť mimo, to nejde.
2. 3. 2010 13:34
Zajímavé...
Vypadá to celkem hezky - uvidíme jaké budou jízdní vlastnosti a kvalita...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 13:46
úroveň
no dacia nič moc ale možno že lepšie ako fabia za tie iste lóve, a aspoň na pole sedliakom
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2010 13:53
Re: úroveň
Nesmyslnost tvého příspěvku možná dokonale ilustruje motoristická osobnost v tvém profilu - 4,7 benzín... ty budeš zajímavej týpek... >:D
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 14:05
Re: úroveň
tak ako ty :-!
2. 3. 2010 14:38
Re: úroveň
Týpek? Skôr típek... >:-[]
Niekedy až nechápem to vyťahovanie Fabie za každú cenu. O.k., nepáči sa ani mne, pri kúpe by som o nej uvažoval ako o jednej z posledných možností, ale opierať sa do nej bez rozmyslu kedykoľvek, to už je fakt od veci...
2. 3. 2010 14:43
Dacie
na první pohled jsem myslel, že to je to malé SUV od BMW, Dacie :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2010 15:02
Re: Dacie
je to pekne prakticke auto nie ako tie sunty s okridlenym sipom uzke a neproporcne
Avatar - www.skodaoctavia.cz
2. 3. 2010 15:08
Re: Dacie
Zvenku to vypadá parádně, v interiéru je vidět, že je to levné auto.
Ale za ty prachy :yes:
2. 3. 2010 15:17
Dust si, a v Duster sa obratis... :-)
Tak, myslim ze tymto sa Renaultu (respektive Dacii) podari podobna trefa, ako kedysi Loganu MCV: skratka si nasli oblast trhu, kde prakticky nikto nic neponuka. Nie je s kym bojovat, nie je nad kym vitazit. Ale svoje miesto na automobilovom trhu maju iste. Napokon cena 11.900e je velmi priazniva (stvorkolka len o 2.000e viac).

Co na tom, ze za dva roky Dustera rozmlatis na "dust", kupis novy ked ti skonci leasing. Za tie prachy ti nebude luto, ked obcas chyti daky ten skrabanec na narazniku. Napokon, ved trochu sramov bude pasovat k zaprasenemu Dusteru ako jazva po rane nozom na tvari zlatokopa...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tento"
3. 3. 2010 07:48
Re: Dust si, a v Duster sa obratis... :-)
amen :yes:
2. 3. 2010 16:22
Nejdřív se na Vás budou dívat skrz prsty
jezdíte přece v Dacii - potom si na Vás zvyknou.... Jenže kouzlo tohohle modelu je někde úplně jinde - dostupnost, dostupnost a zase dostupnost.... Kupovat si ho ve dvoukolce budou jen opravdoví "maséři". Pokud předpokládám, že systém pohonu je na stejném základě jako v kvašce od aliance, tak za 200 kolíků míň dostanete sice ne tak slušivé sako, ale to Vám může být šumák v okamžiku, kdy v zimě budete míjet slušivější sáčka uvízlé na 2 cm sněhu.... A kdo jezdil ve starých dáčkách s pohonem 4x4 tak ta auta vydržela neskutečně. A jestli Duster vydrží polovinu, tak to bude dobrej dělník bez jakéhokoliv pejorativního nádechu....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "konipur"
2. 3. 2010 17:44
Duster
Je vidět,že jedině Renault pochopil potřebu běžného spotřebitele mít auto na ježdění a ne na presentaci před sousedy jak vyplývá z některých příspěvků.Když Dacia vyrobí v 2009 přes půl milionu aut-low endových-tak to asi něco znamená.Ne každý kupující potřebuje měkčené plasty na přístrojovce a nepřeměřuje šuplerou spáry na karoserii.Bravo Duster!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2010 21:10
Re: Duster
Myslim, ze vetsi podil v prodejich je zastoupen temi, kteri na to jednoduse nemaji, nez ze by to nechteli...

Ale je dobre ze tato moznost na trhu je...
2. 3. 2010 19:00
DACIA
Neviem odkial su tieto ceny, ale tu je rumunsky cennik, podla ktoreho su tie ceny lepsie. 4x4 za 12 300 €... :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2010 19:22
Za ty kroupy
čupr auto.
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2010 07:35
duster
Konečne konkurent pre Skodu Yeti. Dacia a Skoda su budgetove znacky s porovnatelnym image takisto s porovnatelnou velkostou. Skoda by sa mala vazne zamysliest na svojou cenovou politikou. ;-)
Rozbalit vlákno
1
3. 3. 2010 08:23
Re: duster
No uz zase neprehanaj. Skoda je umiestnena na nizsie priecky len v ramci koncernu, ale vylozene low-end ako Dacia to nie je. Ani modelmi, ani vybavou, ani technikou, a napokon ani cenou. Neviem ci sa da u Skody hovorit o "image", ale skodovka ma urcite lepsi cweng, ako Dacia...
Avatar - chetoos
6. 3. 2010 12:26
pěkný duster
Nejvíc se mi líbí v sříbrném provedení.Duster je zase o krok vpřed.Platforma je od nissanu.Jeho cena 310 000 je dobrá takový nissan x-trail,honda cr-v to budou mít těžké mě by se hodila ve verzi 4x4 :yes:
Rozbalit vlákno
0