... říkají soudruzi z ndr. ale jedno prvenství se jim nedá uzmout. jsou jedniná značka, která dokáže prodat celoroční objem v průběhu 24 hodin, i když prodat se v tomto případě rovná rozdat >:-[] >:-[] >:-[]
Je to len na predajcoch, ze sa rozhodnu obetovat cas svojej marze a predat s tym viac aut. Podla mna vzdy lepsie ako predat malo aut s vacsou marzou ako vela auto s trochu nizsou. Tato akcia je urcite super a mala by si z nej zobrat priklad viacej automobiliek. Opel RULEZ :yes:
No přímo rozdat bych neřekl, on je to výprodej hlavně skladových vozů(ať už z nějakých meziskladů nebo přímo u výrobců), kde jsou velké slevy, ale velké slevy u skladovek jsou i u jiných výrobců, akorát že nepořádají akce 24h. A pokud by na tom nějak tratili, tak by to určitě nedělali znovu a znovu.
Neviem, co je na tom potupne. Si mylis skveli marketingovy tah s potupnostou. Aj ostatne auta predavaju svoje blbe predavane stojaky ale nerobia z toho taku akciu ale co je ich skoda lebo ich predavaju este lacnejsie :-!
ty auta nejsou špatně prodejný, to je jenom tvoje zbožné přání aby to tak bylo... Jde o dobře promyšlenou marketingovou akci. Až jednou budeš ředitelem zastoupení některé automobilky pro náš trh, třeba navrhneš méně "potupnou" akci. ;-)
samozřejmě to tak není, ale ani to není důležité. Důležité je dostat auta mezi lidi. Existuje mnoho triků: Celý rok bombardovat drahou reklamou nebo prostě přistoupit k velké akci. I když se prodejci vzdají velké části marže, vzhledem k objemu prodaných kusů se to však stále vyplatí. Prakticky všechny značky provozují nejrůznější akce nepřetržitě během roku. Jedna střídá druhou. Tohle není nic neobvyklého.
Asi máš pravdu, že i když to brutálně zlevní, ještě stále vydělají. Protože kvalita výroby je slabá, jsou nízké výrobní náklady a stabilní ceny opelů jsou tím silně nadhodnoceny. Já bych být opelem udělal dvě takové akce do roka a ještě vydělají. Zbytek roku mohou přemýšlet, proč jejich auta po třech letech začínají hnít.
Asi máš pravdu, že i když to brutálně zlevní, ještě stále vydělají. Protože kvalita výroby je slabá, jsou nízké výrobní náklady a stabilní ceny opelů jsou tím silně nadhodnoceny. Já bych být opelem udělal dvě takové akce do roka a ještě vydělají. Zbytek roku mohou přemýšlet, proč jejich auta po třech letech začínají hnít
Mimo vysoké ceny (kupodivu, no auto pro socky touran vážně není) a vyššímu hluku motoru při vysokých otáčkách dopadl touran výborně. Takže nevím, kam míříš.
Zde to je o opelu. Myslím, že opel si normálně prodávat nedají, jedině z pomoci takovéto akce. V pořádku. Každý tam, kam patří.
Co se divíš... Znáš lepší strategii nato, abys za pár dnů dostal na ulici ci nejvíc aut? Asi těžko... Takže se jenom modli, aby ta tvá vysněná automobilka ti díky takovéto podobné akci pomohla k prvnímu autu v životě... :-) Tahle akce má u Opelu tradici a je úspěšnější než si vůbec dovedeš představit. Takže se schovej se svýma jedama zase v brlohu s jednou žárovkou a klávesnicí, a jenom tiše sleduj, kolik lidí si díky Oplově akci svůj sen o novém bouráku splní. A že si ho splní o pět tisíc let dříve, než ty... Opel rulez! :yes:
:yes: moja rec mari us aby aj ine automobilky robili takuto akciu lebo inak si asi pockam do buduceho roka na skladove zasoby a kupim si Swiftika. A ak nie tak bazarobi Stilo 3D aj ked s 1.9D neni zly ;-)