Kluci moderátoří musím vám říct že díký vám dvou se na RoadLook- TV kouká mnohem lépe než na ostatní české pořady o automoblismu např :autosalón a automotorevue. Ty to dva magazíny vůbec nesleduji přišli mě až přespříliš nudnými a málo akčními. Za to roadlook-tv je za to naopak pro mě tedy aspoň dostatečně akční tím že si s auty pořádně vyhrajete. Parádní jsou taky záběry na budíky+ sem tam nějaké to pálení pneumatik :-). A o zábavu jak jsem už psal se dostatečně postaráte vy dva. ;-) . Těším se na další recenzi nějakého zajimavého automobilu. rooney
OMG!!! Hummer? Nekde na youtube je video se zahrabanym hummerem a okolo nej projizdeji ruzny typy dzipu. Dokonce i jeden z druhy svetovy, potom je tam, jak jede pres velkej sutr, ten podklouzne a Houmi si urve tyc rizeni a podobny veci... Hummer neni do moc terenu, jeho koncepce (dlouhej, kola daleko od sebe) mu to ani nedovoluji. Bylo to vyvinuto pro americkou armadu jako nedobytny a nevyraditelny vozitko pro zakladni prepravu malych skupin. Prave ze ma motor veprostred... kkts
HUMMER mě nadchl svoji velikostí, původně jsem si ho chtěl koupit, ale nakonec vyhrál Range Rover. Ono vystupovat z hamra v obelku je divný. RR je limuzína, v terěnu jsem ještě nejezdil, maximálně zkouším svahy, náklony. Po dálnici je v hamru nepříjemný hluk od pneumatik, na cestování nic moc. Navíc téměř plochě čelní sklo dává taky dost nepříjemné zážitky, když se na něj pleská hmyz, to jsou koláče! Ani nezastavíš v McDrive jak ti to vezme chuť. HUMMER se mi líbí svoji mohutností, ale ne jízdou. Radši zůstávám u Range Roveru...
Tak kromě toho vyjadřování (protože to nejde přečíst), si udělej pořádek taky v informacích, protože Hummer má homologaci náklaďáku.
Jinak pokuď jsem tě pochopil dobře, tak hňup v tanku zruší Tatru... no to jo, lidská blbost je nezničitelná a ani ten tank k tomu nepotřebuje.
Hnup a tank ked tak to tak bereš hm proti TATRA alebo čo by bolo ak HUMVEE nabúra do tatry no povedz
netreba porovnávať nákladné autá s hummerom lebo HUMMER nie je nákladné auto niečo praktickejšie napíš to je také keby som porovnal trabant s tankom.
Hnup a tank ked tak to tak bereš hm proti TATRA alebo čo by bolo ak HUMVEE nabúra do tatry no povedz
netreba porovnávať nákladné autá s hummerom lebo HUMMER nie je nákladné auto niečo praktickejšie napíš to je také keby som porovnal trabant s tankom.
To je jedno že či mám 1000 chíb alebo 1 hlavne že si porozumel.ak nie si blbý. ja nepozerám pravopis ale to čo sa tam píše a že očom. čo si učitel alebo čo.??? tak ked nie 5L tak 6,6L. A H2 nieje len na terén. ale aj na cestu!!!!
Niaký ROVER bože všade zapadne na skalách by si rozjebal celí podvozok. Nič tam nefunguje zbitočne vela techniky nie vela techniky by tam malo byť ale večšie pneumatiky a širšie a podvozok by mal byť silnejšie spravený toto nie je auto do terénu ale na cestu. mali by tam dať sylnejší motor aspon ten 5L.
predstavte si čo by to robylo na skalách alebo vtakom pol metrovom bahne alebo v hlbokej vode no neviem neviem? A teraz si predstavte taký HUMMER H2 toje trošku iné kafé. toje naj auto ake len bolo vyrobené a ešte nehovorím o H1. tak keby Rover a HUMMER H2 doseba nabúrali tak že kto by bol viac zranený.
Touareg=V servise Vás budú oslovovať menom, budete tam mať svoju šálku na kávu a možno aj kreslo s Vašimi iniciálami.Prečo?No budete tam totiž pečení varení...
vy * ... ta kamera se nemusi nikam pridelavat .... funguje pres bluetoth a muzes si sni mirot kam chces :-) treba vystrcis ruku z okna,treba si ji strcis do * ....
Podle mě pobral Touareg rozhodně víc krásy než Audi Q7 a Porsche Cayenne. Touareg oproti nim nějak nestárne. Ale jak píšeš, jednou zkusíš Range Rover a nakazíš se... :-!
Mel jsem jeden z prvnich Touaregu a to 4,2 V8 benzin a po ctyrech mesicich jsem ho vratil prodejci pro naprostou neopravitelnost. Zacalo to, ze auto zacalo pri zataceni poskakovat, v servise 9x kvuli tomuto problemu, nepovedlo se uplne odstranit. Dalsi byly ruzne hlasky na palubnim pocitaci, v servisu 8x,nepovedlo se opravit tak vymenily pocitacovou jednotku 3x a ani to nepomohlo. Z 160 dni vlastnictvi stravilo auto v servisu kolem 100 dni.
Koupil jsem Range Rover a jsem spokojeny.
Nehanim Touareg a ani neodrazuji potencionalniho kupce ale pouze konstatuji me zkusenosti. To auto je velice dobre provedene co se tyce designu a interier to je opravdu lahudka. V porovnani s ostatnimi VW a vubec vsemi 4x4 na trhu, teda krome RR. Ja jsem na nej zanevrel, ale myslim ze VW uz urcite vychytal vsechny mouchy a tak by vse jiz melo byt poradku. Nez ho vsak koupite, svezte se na vlastni kuzi v RR nebo RRS a myslim ze vase myslenky dostanou zcela jiste jiny raz!!! ;-)
Mel jsem jeden z prvnich Touaregu a to 4,2 V8 benzin a po ctyrech mesicich jsem ho vratil prodejci pro naprostou neopravitelnost. Zacalo to, ze auto zacalo pri zataceni poskakovat, v servise 9x kvuli tomuto problemu, nepovedlo se uplne odstranit. Dalsi byly ruzne hlasky na palubnim pocitaci, v servisu 8x,nepovedlo se opravit tak vymenily pocitacovou jednotku 3x a ani to nepomohlo. Z 160 dni vlastnictvi stravilo auto v servisu kolem 100 dni.
Koupil jsem Range Rover a jsem spokojeny.
Nehanim Touareg a ani neodrazuji potencionalniho kupce ale pouze konstatuji me zkusenosti. To auto je velice dobre provedene co se tyce designu a interier to je opravdu lahudka. V porovnani s ostatnimi VW a vubec vsemi 4x4 na trhu, teda krome RR. Ja jsem na nej zanevrel, ale myslim ze VW uz urcite vychytal vsechny mouchy a tak by vse jiz melo byt poradku. Nez ho vsak koupite, svezte se na vlastni kuzi v RR nebo RRS a myslim ze vase myslenky dostanou zcela jiste jiny raz!!!
Páni! Dnes jsem byl s kolegou v Brně v A. M. T. Byl si vyzkoušet Discovery. Já se jen zmínil o tom, že bych rád RR Supercharged, a sám prodejce mi řekl, ať zkusím radši TDV8. Pánové, to je teda něco! Lepší než moje 4,4 V8! A možná lepší než samotný Supercharged! Nádherný zrychlení, perfektní Brembo brzdy, tichý motor. Spotřeba 11,3. A tak zítra v 10 mám v A. M. T. Praha zamluvenou předváděčku RR TDV8. A co se týká vzhledu Supercharged, maska a žábry stojí 15000 Kč, prý už takhle v ČR předělali 8 kusů TDV8 na Supercharged. Poznáte jen podle výfuků. Myslím, že zítřek rozhodne... :yes::yes::yes:
Proc si nekoupit auto za 5 tisic, kdyz muzete mit auto za par milionu, aneb tohle muj trabos zvladne taky. Jezdil sem s nim v takovym marastu a po rokli, ze to uz ani neni mozny
:yes: Ty zase, až budeš učit, zažiješ překrásné chvíle, to až k tobě po dvaceti letech přijde tvůj bývalý student a bude se k tobě hlásit a připomínat ti, čím, že jsi ho ovlivnil... tohle vydá za tři Range ;-):yes:
Díky moc za "stručné vysvětlení" >:D k mému dotazu. Studuji na učitele, jestli jím budu, to zatím nevím, ale můj obor se tak rozhodně jmenuje (Učitelství pro střední školy - angličtina, němčina... a možná že časem zdokonalím svou japonštinu a holandštinu)
Od října studuji v západním Německu. A když jsem teď o víkendu dojel do čech... zaplakal bych. A kdo má změnit tenhle svět k lepšímu, než my - než každý z nás? A já se o to pokusím tím, že se pokusím lidi nasměřovávat. Snad správnou cestou... a řeknu: Hele, když si takhle povalí RR kolem vás - nebuďte závistiví. Vždycky je někdo rychlejší, vyšší, těžší, někdo umí rychleji počítat a někdo líp zpívat. Tak si řekněte, že je dobrej a "našetřil" na RR. Je rozdíl když si člvoěk myslí "jeje to je nádhera tu bych taky chtěl" nebo "to je zase nějakej zloděj, co si nakradl po převratu" :-O předsudky jsou strašné, ničí pohodu ve společnosti. Proto všem, kdo mají RR - proč by jej nemohli mít... ? neznamená to nic, jen to svědčí o dobrém vkusu.. hehe.. :yes:
Suhlasim, je to inidvidualne. Kazdy ma iny vkus ako na auta tak na humor. Nechcel som sa nikoho dotknut. Pana Beranka nepoznam, britsku rodinu tiez nie. Priznavam ale, ze sa mi velmi paci britsky Top Gear.
No mozno som reagoval trochu emotivne, ale jednoducho mi nie su predstavitelia sympaticki a na mna posobia viac ako herci ako odbornici na auta. Priaznivcov ale chapem, kazdy ma rad nieco ine. Moj nazor je, ked humor, tak jedine Top Gear, nie toto divadielko, asi som uz rozmaznany...
Aj ked v skutocnosti Range v terene vela nenajazdi, dal by som mu v teste este viac do tela. Ten "tazky" teren, zopar louzi a kopec by zvladol aj Forester. Co tak otestovat stupavost, prejazdove uhly, krizenie naprav???
Svihak Lazensky: Ked mas toto auto tak gratulujem. Super vkus. Vzdy vzbudi u mna respekt ked ho vidim... :yes:
Lenze prave v tom humore s kombinaciou informacii je RoadLook tak vynimocny.
Co sa tyka toho vzorku. Oni jazdia na aute, ktore im daju. Kamera musi byt user friendly, nemozes si predsa za volantom "steluvat" kameru asi tak ako linux, na to aby si otvoril textovy dokument. Ci uz precital navod, alebo nie. Ak stlacim strat musi ist na aute za par milionov. :-!
Nebudem tolko recnit ako kolega GTI ale : pred par dnami som presiel v Touaregu testovaci okruh v zavode a to auto je plnohodnotny "gazik". Kym som to nevyskusal tak som si myslel ze je to len SUV na cesty ale presiel som s tym 45 stupnove stupanie (s malou prestavkou uprostred kopca) 30 stupnovy bocny naklon urobil som si par koleciek v pieskovisku presiel som s tym teren ked z casu na cas boli 2 kolesa vo vzduchu a na rozbitej (fakt rozbitej) polnej ceste s jamami som tam isiel 60 km/hod. A nakoniec sme auto umyli v bazene hlbka cca 50-55 cm (nebola ale uplne plna). Takze to auto je fakt do terenu. PS: precitaj si aj [odkaz]
Marty... všichni budeme za třicet let kosmonauty... :-) Tenhle TOUAREG, to se prostě zase něco VW povedlo, protože VW chtěl, aby se to povedlo. Tedy, abych to upřesnil. Mainstreamová značka, jakou je VW mohla sice vyrobit auto úrovně RAV, leč VW se vydal jiným, diamantovým směrem. VW udělal v segmentu velkých SUV to, co udělal v lux segmentu s Phaetonem. Tedy mainstreamová značka udělala luxusní, velké auto. S Phaetonem to tak úplně nevyšlo, protože diamantový silniční kovboj se prostě hvězdy na přední kapotě jen tak nevzdá. A proč také? Jiné ovšem je to v segmentu ošlehanejch tváří, meboť zde platí především praktičnost a technická vyspělost. Takže VW stvořil dokonalý produkt v podobě TOUAREGA. To prostě je velká trefa. Odborníci nám jistě vysvětlí, že RR je technicky více vypiplán, je to přeci jenom "specialista na terén", ovšem, ti samí obdorníci nám vysvětlí, že TOUAREG má podvozek patřící k hvězdnému nebi... Co je ale důležité vědět. RR je nejen podvozek, RR je legenda, tedy platíš jak za kvalitu, za schopnosti, tak za tu legendu. Vše je dokonalé. TOUAREG samozřejmě není legenda, vyrábí se v první generaci, ovšem na legendu našlápl velmi silně, a je to železo v ohni. Schopnosti TOUAREGA v terénu jsou samozřejmě taktéž dokonalé. Takže, co se týče jízdy, schopností na silnici i v terénu, tohle prostě není rozhodnou skutečností při zvažování, zda RR či VW. Ostatně jen taková projížďka po rozbahněné silnici, jako na videu, kdopak a kde by s těmito auty jezdil? Tahle auta jsou především o dokonalém pocitu bezpečí za volantem, o vědomí nedostižných schopností, o luxusu a o vyjádření své dominance na silnici. Ano, o tom je svět asi už sto tisíc let. Vlastně, nic lepšího (pocitově) dnes na silnicích neexistuje. Máš vatu? Je pak přece přirozené, že zatíhneš k těmto dinosaurům... protože, není jediný důvod je nemít (mimo výkřiků hlávkových salátů). Pocit za volantem je dokonalej, ovládání vozidla bez kazu, bezpečnost za volantem nedostižná a (bohužel pro ty druhé to tak je) když dojde k čelnímu nárazu s malým autem, zařizuje příjezd záchranky ten v Rangi... Cenově bych to viděl tak, že RR je cca o 500 tisíc dražší. A já velmi silně chápu ty diamantové kovboje, kteří jdou do RR. A ovšem, také velmi silně vnímám motivace pro koupi TOUAREGA. Vnější vizualita RR je pravděpodobně dominantnější (i když pro terén méně praktická), co se týče vnitřku, tam bych se klonil na stranu VW. Test TOUAREGA na Primě byl o tomhle všem velmi výmluvný a přesvědčivý a dobře nám jej doplnil zde test RR. P.S. Marty, jestli jsem tě dobře pochopil, jsi budoucí učitel. Smekám před tebou, neboť učitel... to je poslání, které vzbuzuje mou neskonalou úctu. Ovšem učitelé, a to nejen zde, většinou v Rangi nejezdí... tak to prostě na světě chodí. Jestli je to spravedlivé, nezkoumejme, v tomhle bych to viděl na svobodné rozhodnutí každého z nás, ostatně auto je jen malou částí života... Jinak, marty, za toho učitele - :yes::yes:
No, tak já vám nevím. Říkáte, že RR má lepší jízdní vlastnosti v terénu, než VW Touareg... ? Já jsem teď někdy viděl na Primě, jak testovali VW T. v Africe a tehdy se nad ním rozplývali, že prý snad nic lepšího není (asi v dané třídě, tuším). Vždycky jsem se VW T. posmíval, že to je Passat o půl metru natáhlý do výšky a jako auto do terénu bych ho nebral - dá se tedy srovnat s RR? Ikdyby RR do terénu nebyl, je to prostě nádherná "krabice" (když to tak řeknu), která má i přes svůj hodně osobitý design (kde jsou nějaké brutální křivky a tvary jako u ostatních konkurentů?) své kouzlo. Je dokonalý, bohužel se na tomhle světě za věci platí a k placení je potřeba peněz a tak jako budoucí učitel (snad) je RR něco jako sen stát se kosmonautem... :-!
Video jsem neviděl, nicméně můj názor na Range Rover znáte... :yes::yes: Králem nemůžou být všichni.. >:-[]:yes:;-) Jo a u diskuze, jsem se docela nad spoustou příspěvků pobavil... >:D >:D a nad některýma zaplakal.. ;-\ No pokud někdo neví co a kdo je Range Rover, ať raději na jeho adresu nic nepíše... ;-):yes:
RR neni zrovna muj salek whiskey a vubec nemam rad jeho hrubo vysoce polozene xenony, ktere rentgenuji mozek vsech, kteri maji smulu a zastavi na svetlech pred nim, ale uznavam, ze urcite charizma to auto ma. Kazdopadne tradicne vyborna kamera, odlehcujici story a zlepsujici se "herecke" vykony obou panu potesili. Super se mi zdaji ony "navraty do minulosti", kde je v rychlosti ukazana geneze testovaneho modelu. Good work RoadLook!
Johny, nejsi první co mi to říká. Já ale mám rád benzín, a líbí se mi mřížkování Supercharged. Jasně že koukám i po TDV8, ale zatím veve SCH, to by musela bejt jo dobrá nabídka. Ale děkuju, vážím si tvé rady. :yes:
Jen tak..RR 3.6 TDV8 dokáže jet až 210(ozkoušeno) a dokáže jet i za 8l/100km(ozkoušeno). Pro Šviháka: Je to nejlepší varianta RR, benzin SCH není lepší. Není. Vím to.
Já souhlasím s Alešem! Jasně že tohle auto je převážně na silnici, ale přece musí to něco předvést i v terénu a jestli se to musí "chladit,chladit a chladit" atd. tak to je teda špatně! Design super, technika bad... :yes::no:
Preci jen je to porad o autech...takze misto nejakyho vtipu by mohl moderator otevrit kapotu motoru aspon (jestli se pletu a otevrel ji,tak pardon) :-) Jinak se mi roadlook libi,ale tenhle dil byl zvlastni...s jinym vzorkem pneumatik,by ten kopec vyjel jak prd si myslim. Dalsi otazkou je jestli ta kamera byla opravdu nefunkcni a nebo spis ovladani nebylo prilis user friendly. Tyhle veci pak celkove snizujou mineni o vozu (a treba i nepravem)
naprosto skvělé video,moje přítelkyně auta nemusí,ale na roadlook se vždycky těší,jen tak dál,není nad to testy odlehčit humorem,ale zárověn podat dostatek informací.supr.diíky
Já nevím, člověče, na jak vysokou úroveň pořadů, serverů i humoru jsi zvyklý, ale Auto.cz není rozhodně tak špatné jak jej líčíš. Trocha oživení do Roadlooku jistě patří, míra schopnosti pochopit uvolněněnější druh humoru pak závisí především na duševní "flexibilitě" každého diváka... Dle tvých nároků na kvalitu by se dalo téměř usuzovat, že se pohybuješ někde mezi Automotorevue pana Beránka a britskou královskou rodinou... :no:
No, to já zase AUTO.CZ fandím, pana Zezulku mám taky rád, jen reaguji na test auta které vlastním. Ten test a video patří k těm horším, ale jinak, SkylineGT-R to tady špatný není. Zkus pár dní vydržet a uvidíš, hm?
Ten bahenny kopec bol zaujimavy. Lenze tie vase videa ja proste nemozem pozerat. Kvoli tomu trapnemu humoru, hereckym "vykonom" posobite ako amateri a vas uzasny "serial" je akurat tak pre deti. Clanky su tiez slabe a na konkurencne servery sa nechytate. Vozite sa na takych skvelych autach, a vysledok je tak slaby. Ale podla prispevkov asi mate aj priaznivcov, tak drzim palce, pre mna to ale je nekoukatelne...
Tych terennych vlastnosti tam je ovela viac, len mu nedali prilezitost. Na tom kopci s bahnom to je len o pmeumatikach, Defender s tymi gumami by nevysiel viac.
v tomto bodu souhlasím. Range Rover je spíše taková výkladní skříň techniky která ukazuje, kam až vývoj systémů zlepšujících trakční vlastnosti dospěl. Rozumný(důležité slovo) terén samozřejmě také zvládne, ale pochybuju o tom, že jeho majitel který dá 3 melouny za toto auto má potřebu se s ním drápat někde do strže a brodit po střechu v malvajzu. Pro koho jsou terénní vlastnosti prioritní, ten zvolí jistě méně okázalý a více vhodnější prostředek (třeba Defender)a nebude rozkládat trvalou jízdou po škarpách tohle auto. ;-)
Pustíš topenín naplno jako u 120áci a je vychlazeno za 5 minut! Dyť ten člověk neuměl zapnout ani kameru! Nejdřív na monitoru a pak kamera. Teď v neděli jsem volala jednomu z A. M. T. a ten mi to vysvětlil.
Když bych chtěl jezdit do terénů a rasit tam auto, tak nebudu kupovat Range Rover za tři mega. A co myslíte, majitelé RR jako byl Karel Svoboda nebo jako jsou Gates, Pitt, Madonna, sestry Olsenovy, Paris Hilton, George Michael, Aniston a další si chtěli kupovat teréní auto? RR je skutečně silniční tank. A navíc v terénu dokáže víc než VW T., Mercedes M. Tak co řešíte?
ANO A JINAK TO NENÍ! Já mám velký auto jako zbraň proti českým šílencům, auto do sněhu a deště, a na nějaký terény kašlu. Ten co si koupí Escalade nebo Navigaror myslí na terén? TAKY NE!
Co to je za kravinu - "kupec RR na terén ani nemyslí". To si koupíš tunu terénních vymožeností, abys s tím mohl překonávat zpomalovací prahy ve městě? No asi jsi klasickou ukázkou "myšlení" majitelů RR ;-\
Hele švihadlo - Nežereš maso, nepoznáš vtip. :no:
Chápeš to BYL vtip v tom videu. To že máš deset aut ještě neznamená, že jsi ředitel planety. Kromě toho, když potřebuju někde v terénu zvednout podvozek a nahlásí mi to "potřebuju se schladit", tak se přece neotočím (když to zrovna nepůjde) a nepojedu to chladit.
Z vlastní zkušenosti musím napsat, že na pneumatikách záleží hodně. U domu mám testovací prudký kopeček. V létě jsem ho nevyjel, auto klouzalo dolů. Na zimu nemám plnohodnotný zimáky, ale spíš teréní pneumatiky, a teď, i když je kopec promáčený, tak ho vyjedu. Kameru nemám, ta je v pozdějších modelech, ale i v samotným A. M. T. jim trvalo, než ji spustili, holt se to musí umět. Já bych jí používal na koukání se stopařkám pod sukni ;-) . Dále chci reagovat na pána, který označuje za lháře každého, kdo tvrdí, že u RR 4,4 V8 má spotřebu pod 16 litrů. Dlouhodobě mám 14,7. Proč? Jezdím spíše předpisově, když nebyl bodový systém, tak jsem jezdil i za 18 litrů. Takže věřte. A chválím názor jiného pisatele, co uvádí, že kupec RR ani na terén nemyslí. Já mám rád vždy čistý auto, tak do terénů nejezdím, ani mě to neláká. Kdyby mi Zezulka takhle zašpinil auto, tak se ani neptejte co by se stalo! Range Rover je skvělý auto. :-!
Měl jsem možnost testnout Discovery a mám úplně stejné zkušenost s elektronikou... Je to velkej šit-proč to tam teda dávaj,když to po třetím zapnutí nefunguje. :'-( jedna part novinářů je prý testovalla v Rumunsku v horách a po týdnu se dva ze čtyř vrátili na podvalu a zbývající dva dojeli a svitila jim celá přístrojovka a šli na výměnu elektroniky... :no::no::no: jeden známej z USA tomu říká bulvár cars-ale vydat se s tim za město nedej bože do pustiny -nikdy. A zeptejte se na zkušenosti s Roverama v naší armádě-děs ahrůza,zlatej UAZ. Taky se mi ,vždy Range líbil,ale jako spolehlivej auták to asi nebude...
Nadherne video, dobre herecke vykony, kvalitny scenar :-) len preboha, preco na tak krasne auta (vid maserati quatroporte) musite davat tie vase auto.cz ŠPZtky. ta cervena farba kazi dojem z celeho auta, tak bud tam nedavajte nic, nechajte to tak, alebo cervene pozadie zmente na tradicne biele. inak super :-):yes:
Přidělat to na nárazníky a podvozek je nepraktický a v podstatě ani technicky neproveditelný. To bys musel mít kameru na každým rohu auta. Ale jiný využití týhle hračky se přímo nabízí >:D .
To je mi jasný, ale koha bude bavit. vylejzat z auta. Mají bejt integrovaný teda na nárazníkách a podvozku jestli to má účel splnit. Ale jo dalo by se to využít i jinak >:D >:D >:D
To je mi jasný, ale koha bude bavit. vylejzat z auta. Mají bejt integrovaný teda na nárazníkách a podvozku jestli to má účel splnit. Ale jo dalo by se to využít i jinak >:D >:D >:D
Ale škoda, že tam nedali na ty elektrony jiný pneumatiky, aby se vědělo jestli se to rozjede nebo ne a třeba by mě zajímalo na tom samím místě jak by to tvládnul Touareg a Land Cruiser. Bylo by dobrý kdyby tam ty auto vzali a vyzkušeli to s nima. Doufám že si to přečtou a udělají to. Ale videa mají uplně perfektní. miluju tenhle server. díky za všechno >:D
Prostě jí připíchneš u nějaký překážky a na displej se ti promítne, jestli najíždíš dobře. A nebo když je nějaký prostor úzký, tak aby si to neškrábnul ;-) .
a vodpřísáhnou mi, že až do konce života nebudou tenhle nádherný a drahý kočár brodit bahnem a po škaredených cestách vodit, páč to by jich pak nemohli ani na hřbitově pochovat... Může bejt, že to ten jejich pitomej mozek nepochopí, ale to auto se tváří jako teréňák záměrně, aby se tak vetřelo do přízně obyvatelstva. No, já myslím že už sem jim toho řekl dost. A teď přistoupila blíž a políbila krucifix... ;-)
A k čemu slouží ta kamera vlastně v tom autě co mu nešla spustit? Mohl by mi to někdo podrobněji vysvětlit. Jinak si myslím, že Land Cruiser je do terénu lepší a problém by neměl, ale jak bylo řečeno to auto je o něčem jiném. Díky za vysvětlení tý kamery. ;-)
Sqělé video! Jinak prosklená krabice od bot, takový velký wartburg >:D těch režimů je tam málo, co když se bude střídat bláto a štěrk, automatická převodovka z toho zblbne. To chlazení po cestě je skvělá věc, alespoň bych měl chvilku jen pro sebe ;-)
Tak hoši, ste fakt super. Dostatok humoru, informácií atď. Normálne to pozerá aj moja žena a bavíme sa na tom spolu.
Mohli by ste skúsiť aj nového touarega, ja si ho idem vyskúšať tento týždeň, trocha ho potrápim v Tatrách.
Tak super job a len tak ďalej!
Super auto. Aj po tych rokoch co je na trhu tato verzia iba s malymi faceliftami patri medzi spicku. Ma vsak pre mna jednu malu, ale zavaznu chybicku: Nedodava sa s manualom... Inak :yes:;-)
vazne naozaj velmi dobre video na taketo by som mohol pozerat hadam aj od vecera do rana. Pani vazne good work na slovenskom servery taketo nic nenajdem.Dekuji:)
Mam vlastni zkusenosti s timto vozem pouze s rozdilnym motorem a to 4,4i V8 od BMW a nemohu rici jedine spatne slovo krome spotreby, to byl take hlavni duvod prodeje po ujeti cca 60tis. km. Kdo bude tvrdit ze umi jezdit s timhle aute a motorem pod 16l tak je lhar. Video je absolutne pravdive a to co Libor vyzkousel v blate apod. byla i ma zkusenost v tomto terenu, jedna velka klouzacka (samo na letnich gumach)!!! GOOD JOB chlapci a preji jeste vice podobnych napadu.
PS: V pondeli jsi jdu vyzvednou novy RR Sport v TDV8 tak se tesim!
Já myslím že tady by mnoho čtenářů rádo pasovalo Range Rover na ledoborec... Ale ono to tak prostě není. Tohle auto je prostě aristokrat, který je schopen přežít i nějakou přírodní vložku. Je potřeba si uvědomit pro koho je tento vůz určen, a nevěšet hlavu když nevyjede na K2... ;-)
Ja nevim no,proto, ze nevyjel zablacenej kopec na nizkoprofilovkach,ktery se jeste navic obalily bahnem,z toho bych nedelal zavery...spatne seriditelnej podvozek a nefunkcni kamera je vec druha...kazdopadne pekny video :yes:
Určitě to nebyla vaše chyba, všichni dobře víme jak dokáže elektronika pozlobit. Ale takhle to může vyznít jako další zbytečná věc, která ke všemu nefunguje. Pro mě je to chytrý detail.
Range Rover bol moj milasssik ;-) Je to auto pre vsetko aku to us niktori pisali. Bol to moje auto snov as do kym nepriesiel na trh jeho mensi bracek Range Rover Sport, ten mi pripada sportovejsi a elegantnejsi ale ma aj ovela viac vyhod. A uplne som sa don zamiloval ked so pozeral film Miami Vice ked na zaciatku pridu na dvoch snehobielich Range Roveroch sport proste nadhera tu snecu som si vystrihol a ulozil do archyvu je to proste sila ako tam pridu a do toho hra Sinnerman ja to auto proste milujem. Nieze by som nebral ale aj toto ale tolko penazi nemam :-)
skvela praca, kulturna vlozka na zaciatku sa tiez pacila, kolega so smokingom ma velke herecke predpoklady, druzicky boli z neho isto hotove aj ked prisiel bez auta a .... ponoziek :)
Co si budeme povídat, do terénu radši Defender... Ale běžné zimní sněhové kalamity na našich dálnicích (rozuměj 5cm sněhu) to zvládne s přehledem. A já myslím že majitel ani nebude chtít od takového auta více. Jde mu hlavně o reprezentaci a pocit z řízení novodobého Titanicu... PS: ty moderní technologie- to je opravdová zhouba!
Range Rover... bejčí žlázy napnuté k prasknutí... Jo, i ve fraku i v jeansech. Takhle umí auta jenom mistři. Mistři čeho? No přece, mistři života. Je to jednoduché, vezmeš jednoho lehce zajetýho gentlemana, s pár šrámy na těle i na duši, protáhneš ho pouští Gobi, necháš ho vystoupat ve Spitfiru do blak, a někde v zapadlý uličce Soho mu to pak parádně nandáš na solar. Potom ho zbitýho zapasuješ k volantu od Range a dáš mu pět minut, aby se hodil do gala. Uvidíš, že to zvládne. Totiž, s Rangem zvládne všechno. Range je dokonale na ostří mačety vybalancovanej styl. Styl tvrďáka, styl gentlemana, styl zachránce. Je to rytíř srdcí. Je to rytíř tvého života. P.S. Dobrá práce :yes:
Tohle auto je pravý off road zabalený v superluxusním kabátě. Nejlepší možná kombinace luxusu a terénních schopností, spojené s elegancí a stále jěště značným individualismem. Božská to věc, really. :yes::yes::yes:
To se dalo čekat, limitem u těchto vozů jsou vždy pneumatiky, které jsou kompromisem mezi asfaltem a lehkým terénem. Po přezutí by zvládl více. A ta kamere funguje v pohodě, spíš to chce trochu prostudovat návod. V Autotipu s tím neměli problémy.
Troska vtipu info pekne a dobre spracovane dobre ukazky v terene = super video. :yes::yes::yes: PS: Minuly tyzden som si bol otestovat Touarega na "prekazkovej" trati v zavode a neveril som ze to az tolko dokaze. PPS: Tome ako bolo na svatbe ? >:-[]
Takže je to jasné, RR pouze na cestu k Hiltonu. Pro horaly v balíku možná také, ale traktor v záloze výhodou... Pěkné video, špičková kamera. PS: Libore, ten záchvat vypadal fakt věrohodně... ;-):yes: