bez debat, nejzastydlejsi splácanina rádoby konzervativních tvarů, která se ted snazí zakryt impotenci původního návrhu nekolika kusy plastu, které se sice pokouší evokovat 21. století, ale s původním designem nesouvisí.
nejde mi o to kde je nebo není, ale psal jsem, že XJ vidím jako nejelegantnější limuzinu... postavíš jej vedle konkurence.. ale ta stříbrná mi tam moc nesedí..
Po zhlédnutí fotek jsem na pochybách, zda hlavním účelem tohoto "faceliftu" nebylo trumfnout Italy s posledním faceliftem Stila v míře nevkusu a tuzingovosti. Už u Fiatu odporné, ale u Jaguáru... Strašné. :no:
je to original, je to legenda, elegan. Ale je na nom vidiet, ze najlepsie roky uz ma za sebou. A nezachrani to ani nevkusny naraznik :no: Chce to uplne novy model, inak im nemecka trojka a Lex utecu na mile daleko. Aj Jag musi napredovat a predavat - z historie a legendy sa vecne zit neda :-(
Konecne ma to, co mu chybalo. Len ten Jaguar na kapote....ani neviem, ci to nie je preplacane, alebo ci to nie je nahodou krasne. Idem sa divat a uvazovat. Ale bez ohladu na to :yes:
Miluji Jaguáry,zejména XJ je dle mého názoru nádherné auto. Při pohledu na tento facelift jsem se zhrozil - ty nárazníky jsou strašné. Absolutně zmizela lehkost a "štíhlá" elegance, tak typická pro řadu XJ. To auto vypadá, jako kdyby jeho spodek (po horní hranu nárazníků)navrhovali pro úplně jiný vůz. Pohled zepředu je zdaleka nejhorší, krásné kulaté světlomety a decentní maska ustupují do pozadí a veškerou pozornost na sebe strhává ten strašlivý nárazník s nesmyslně velkými otvory - to patří na nadupané sportovní auto, ne na luxusní, decentně elegantní limuzínu. Doufám, že se na auto.cz spletli, a jedná se pouze o nějaký nepovedený tuning. Pokud ne, svět bude chudší o jedno nádherné auto. Takhle to dopadá, když hrdému aristokratovi začne vládnout americký balík. Ach jo...
přesně. Přední nárazník bez nápadu, velké rovné plochy nesouvisejí s jemnými křivkami zbytku karoserie, dále přilepená odtoková hrana na zadku je taky designerská chyba, neboť celá záď je velmi kompaktní a přitom členitá a každý dodaný prvek tento koncept jen naruší (moc zlomů a hlavně spojů. A ta obří kola? V tak nízké karoserii? To má jako připomínat Motor Show Essen? Nechápu, proč se nezaměřili na moderní interiér, třeba i s použitím klasických materiálů. Myslím, že právě tohle všichni kritizovali, koncepčně zastaralý/nudný interiér s málo technologickými finesami oproti konkurenci. Tohle jsou vyhozené peníze. S prominutím už i Mercedes S-klasse vypadá věrohodněji po stránce příslibu dynamiky než tato novinka. Pomalu aby šéfové ve Fordu začali vymýšlet nové jméno pro automobilku, protože toto není hodno jména Jaguar, které je synonymem přirozené autority, síly a krásy! :no:
Absolutní souhlas, vyčerpávající, výstižné. Tento facelift mi svou lacinou "plastovostí" nebezpečně připomíná designerské trendy let osmdesátých, z čehož mně skutečně mrazí. Obzvláště v souvislosti s tím, že např. v oblasti módy se tyto trendy snaží prosadit minimálně poslední dva, či spíše tři roky (viz. slečny v botách s neskutečně dlouhou, ostrou špičkou - jen tomu nasadit rolničku :-), jeansy zastrčené do kozaček apod.)Jen se modlím, aby se v případě Jaguaru jednalo o pouhý výkřik do tmy, výplod chorého mozku šíleného designéra či něco podobného. Protože pokud by toto měl být nově nastolený trend, ta automobilka do tří let zkrachuje - v tomto autě si představuji max. českého podnikatele ze začátku 90. let - býčí šíje, červené sako, kilogram zlata kolem krku. Člověk s vkusem si něco takového prostě nekoupí. Pouze doufejme, že příkladu Jaguaru nebudou následovat jiní.
No proste nieco nechutne, keby na to dali chromovane narazniky ake boli v mode v sestdesiatych a sedemdesiatych rokoch, vyzeralo by to o 100% lepsie...
Nejsem si jistý, zda Jaguar nutně musel měnit design. Spíše to chtělo investovat trochu do interiéru, vyměnit navigaci, rádio a další bloky tlačítek z ošklivého černého plastu. Za sebe mohu říct, že v novém faceliftu žádný přínos nevidím, souhlasím s ostatními, kteří tvrdí, že to spíš vypadá jako nepodařený tunning.
Nedávno jsem měl možnost jezdit s XJR a mohu potvrdit, že pokud jde o jízdní vlastnosti, je Jaguar stále na vrcholu. Podvozek CATS je podle mě ve své třídě nejlepší a motor přeplňovaný kompresorem má obrovské kouzlo. Navíc je na jízdních vlastnostech znát, že díky hliníkové karosérii je to auto lehčí než ostatní a fyzikální zákony prostě platí.
Trochu mi to pripomina pozdni Š1203..s temi cernymi plastami...nebo jak se faceliftovala avie...tim pojetim te modernizace....narveme tam nake narazniky...co ted leti, jo snizovani, nasranej a hodne silnej vzhled...urcite to bude pecka :no::no:
Az na to, ze u 1203 a Avie to bolo vychodisko z nudze, snaha spravit aspon nieco co sa v tej dobe dalo. Myslim, ze Jaguar je predsa len inde a s inymi moznostami...
:yes: >:D ....jediná volba? Ještě jednou jsem si prohlížel ty fotky, a fakticky mi přijde, jako kdyby si to auto zpívalo "Ztratila Lucinka bačkorku, když na......" 8-s
Tento facelift jasně ukazuje, že generace X350 už musí jen a jen dožít. Pro XJR prosím, ale takový styling u "běžných" (=reprezentativních, elegantních) verzí je jen úpornou snahou rychle něco změnit. Tak jako je víc a víc zřejmé, že klasické tvary XJ se asi brzy stanou minulostí, tento facelift je jen výrazným krokem daným směrem. Nová generace musí být jiná, já jen doufám že nebude mít lexální rovný vysoký zadní ponton jako C-XF a přinese novou interpretaci základních hodnot Jaguaru.
Ziadne strachy, zadok nastupcu XJ sa hodne podoba na Bentley Arnage, takze ziadny lexalny zadok nehrozi. Tato informacia je tak povediac z prvej ruky, videl som nastupcu na vlastne oci, ako som uz pisal pred par mesiacmi o car clinic.
Je mi ale smutno, co stvaraju designeri s klasikou ako XJ.
K tomuto "faceliftu" (alebo by som mal spravne povedat faceslump?) musim povedat, ze Fordu asi vadi, ze Jaguar XJ ziskal mnoho oceneni za svoju eleganciu a ze v minulom roku bol najpredavanejsou luxusnou limuzinou v UK. Toto si predsa ziadny sudny gentleman nemoze kupit! Predpovedam, ze bude neskutocna zhanka po skladovych zasobach u dealerov so starym designom. Model 2008 neprinasa technologicky nic nove okrem zopar doplnkov, ktore aj tak urcite zahrnu do ceny ako sa stalo u modelu 2007. Vyzera to, akoby sa Elizabeth Hurley dostala pod noz fuserskeho plastickeho chirurga. Preco by si niekto kupoval zohavenu krasku? Uz letmy pohlad na tuto diskusiu ukazuje, ze reakcia bude skoro vylucne negativna. Toto akurat urychli uvedenie nastupcu XJ.
Tomu, že bude sháňka po skladových autech docela věřím. Je tu ještě naděje, že na faceliftovaný model budou pasovat původní nárazníky a čelní maska a za nějakých 200 000 Kč to půjde jako dodatečná výbava namontovat u dealera :'-( Jak já se na tenhle facelift těšil, doufal jsem, že konečně něco udělají s interiérem...
Myslim ze to se to UK bude libit oni neastesti nemaji stejne predstavi
o nejelegantnější reprezentativní limuzíne jak ocesti balici.
Podle meho te vypada daleko dynamicteji, presne podle vkusu lsi kteri si to kupuji, vecina ma rada i trochu toho sportu.
Dal som si tu pracu a presiel niekolko britskych a americkych diskusnych for. Reakcia zodpoveda tomu, co sme videli na tomto ceskom fore, cize z velkej vacsiny negativna. Financna situacia Fordu, ktory Jaguara vlastni, je velmi zla, takze Jaguar si nemoze dovolit ziadne kopance. Mam vazne obavy, ze Fordu dojde trpezlivost este pred tym, nez sa dostane na trh novy XF a nastupca XJ.