Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Inovovaný Jaguar XJ: první fotografie a informace

Pětimetrová limuzína s hlavou jaguára v logu se v Ženevě ukáže s několika vylepšeními pro modelový rok 2008.
Zpět na článek
2. 3. 2007 09:20
neregistrovaný "Ciello"
2. 3. 2007 09:26
2. 3. 2007 09:49
anonym
4. 3. 2007 16:54
neregistrovaný "skip"
4. 3. 2007 19:44
anonym
2. 3. 2007 09:44
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 09:46
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 10:01
neregistrovaný "blue.sun"
2. 3. 2007 10:11
neregistrovaný "Lovap"
2. 3. 2007 10:27
neregistrovaný "pSychtanc"
2. 3. 2007 11:55
neregistrovaný "Gula"
4. 3. 2007 00:07
2. 3. 2007 12:51
neregistrovaný "Ciello"
2. 3. 2007 13:26
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 3. 2007 13:29
neregistrovaný "lukas"
2. 3. 2007 10:26
2. 3. 2007 10:32
anonym
2. 3. 2007 11:03
2. 3. 2007 11:06
neregistrovaný "lukas"
2. 3. 2007 13:37
neregistrovaný "Jan Ackermann"
2. 3. 2007 14:27
neregistrovaný "lukas"
2. 3. 2007 13:40
neregistrovaný "Jan Ackermann"
5. 3. 2007 14:30
anonym
2. 3. 2007 13:46
neregistrovaný "Jan Ackermann"
2. 3. 2007 14:28
neregistrovaný "hawkeye"
2. 3. 2007 15:08
neregistrovaný "Bart"
2. 3. 2007 19:13
neregistrovaný "AJ-V6"
2. 3. 2007 19:11
neregistrovaný "AJ-V6"
3. 3. 2007 11:19
anonym
4. 3. 2007 11:20
neregistrovaný "AJ-V6"
neregistrovaný "Ciello"
2. 3. 2007 09:20
ELEGÁN
Bez debat, tohle auto musí drtivá většina označit jako nejelegantnější reprezentativní limuzínu trhu... :yes: :-! i přes tu stříbrnou...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - freeman
2. 3. 2007 09:26
Re: ELEGÁN
Bez pochyb. I keď tam je technika s Mondea. Ale imdž si nekúpiš.
anonym
2. 3. 2007 09:49
Re: ELEGÁN
Techniku z Mondea má X-type ne? Každopádně XJ je prostě liga sama pro sebe :yes:
neregistrovaný "skip"
4. 3. 2007 16:54
Re: ELEGÁN
Technika z Mondea?? To jako ta celohliníková karoserie a podvozek, osmiválcové motory a převodovky ZF?
anonym
4. 3. 2007 19:44
Re: ELEGÁN
páčky pod volantem, palubní počítač a klíček zapalování :D Sice to není to co dělá Jaguara Jaguarem, ale nasere to ;-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 09:44
Re: ELEGÁN
Hej! :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 09:46
Re: ELEGÁN
Zapomněl jsi ale dodat, že tomu tak je už 30 let >:D
neregistrovaný "blue.sun"
2. 3. 2007 10:01
Re: ELEGÁN
Není těch 30 let už na škodu? Minimálně posledních 10-12 let vypadá stále stejně :(
neregistrovaný "Lovap"
2. 3. 2007 10:11
Re: ELEGÁN
To áno. Ale tie nové názarníky mi tam nesedia. Robia predok aj zadok auta taký akýsi moc robustný. To by chcelo niečo jemnejšie.
neregistrovaný "pSychtanc"
2. 3. 2007 10:27
Re: ELEGÁN
bez debat, nejzastydlejsi splácanina rádoby konzervativních tvarů, která se ted snazí zakryt impotenci původního návrhu nekolika kusy plastu, které se sice pokouší evokovat 21. století, ale s původním designem nesouvisí.
neregistrovaný "Gula"
2. 3. 2007 11:55
Re: ELEGÁN
Tak nejako to vidim aj ja.
Tuzing made in UK ;-\ :no:
Avatar - VDC
4. 3. 2007 00:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2007 12:05
Re: ELEGÁN JE V PR.DELI!
Však to píšu v nadpisu...
neregistrovaný "Ciello"
2. 3. 2007 12:51
Re: ELEGÁN JE V PR.DELI!
nejde mi o to kde je nebo není, ale psal jsem, že XJ vidím jako nejelegantnější limuzinu... postavíš jej vedle konkurence.. ale ta stříbrná mi tam moc nesedí..
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2007 13:06
Re: ELEGÁN JE V PR.DELI!
Ty si mě asi nepochopil, to nebyla narážka na ekonomickou situaci značky - s tímhle "tuningem" totiž není vůbec elegantní. A to říkám moc nerad!!
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 3. 2007 13:26
Re: ELEGÁN JE V PR.DELI!
Po zhlédnutí fotek jsem na pochybách, zda hlavním účelem tohoto "faceliftu" nebylo trumfnout Italy s posledním faceliftem Stila v míře nevkusu a tuzingovosti. Už u Fiatu odporné, ale u Jaguáru... Strašné. :no:
neregistrovaný "lukas"
2. 3. 2007 13:29
Re: ELEGÁN JE V PR.DELI!
:yes: :yes: :yes:
Avatar - JFK
2. 3. 2007 10:26
naraznik
Proc Jaguar pro restyling pouzil univerzalni tuzingovej naraznik od Rieger Tuning? :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2007 10:32
naraznik
keby to bolo bez tych naraznikov...
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 11:03
Aristokrat
je to original, je to legenda, elegan. Ale je na nom vidiet, ze najlepsie roky uz ma za sebou. A nezachrani to ani nevkusny naraznik :no: Chce to uplne novy model, inak im nemecka trojka a Lex utecu na mile daleko. Aj Jag musi napredovat a predavat - z historie a legendy sa vecne zit neda :-(
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 11:06
jaguar na kapote
Konecne ma to, co mu chybalo. Len ten Jaguar na kapote....ani neviem, ci to nie je preplacane, alebo ci to nie je nahodou krasne. Idem sa divat a uvazovat. Ale bez ohladu na to :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lukas"
2. 3. 2007 11:06
To snad ne...
Miluji Jaguáry,zejména XJ je dle mého názoru nádherné auto. Při pohledu na tento facelift jsem se zhrozil - ty nárazníky jsou strašné. Absolutně zmizela lehkost a "štíhlá" elegance, tak typická pro řadu XJ. To auto vypadá, jako kdyby jeho spodek (po horní hranu nárazníků)navrhovali pro úplně jiný vůz. Pohled zepředu je zdaleka nejhorší, krásné kulaté světlomety a decentní maska ustupují do pozadí a veškerou pozornost na sebe strhává ten strašlivý nárazník s nesmyslně velkými otvory - to patří na nadupané sportovní auto, ne na luxusní, decentně elegantní limuzínu. Doufám, že se na auto.cz spletli, a jedná se pouze o nějaký nepovedený tuning. Pokud ne, svět bude chudší o jedno nádherné auto. Takhle to dopadá, když hrdému aristokratovi začne vládnout americký balík. Ach jo...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2007 12:35
Re: To snad ne...
:-) :yes: :yes: ;-\ :-( :'-(
neregistrovaný "Jan Ackermann"
2. 3. 2007 13:37
Re: To snad ne...
přesně. Přední nárazník bez nápadu, velké rovné plochy nesouvisejí s jemnými křivkami zbytku karoserie, dále přilepená odtoková hrana na zadku je taky designerská chyba, neboť celá záď je velmi kompaktní a přitom členitá a každý dodaný prvek tento koncept jen naruší (moc zlomů a hlavně spojů. A ta obří kola? V tak nízké karoserii? To má jako připomínat Motor Show Essen? Nechápu, proč se nezaměřili na moderní interiér, třeba i s použitím klasických materiálů. Myslím, že právě tohle všichni kritizovali, koncepčně zastaralý/nudný interiér s málo technologickými finesami oproti konkurenci. Tohle jsou vyhozené peníze. S prominutím už i Mercedes S-klasse vypadá věrohodněji po stránce příslibu dynamiky než tato novinka. Pomalu aby šéfové ve Fordu začali vymýšlet nové jméno pro automobilku, protože toto není hodno jména Jaguar, které je synonymem přirozené autority, síly a krásy! :no:
neregistrovaný "lukas"
2. 3. 2007 14:27
Re: To snad ne...
Absolutní souhlas, vyčerpávající, výstižné. Tento facelift mi svou lacinou "plastovostí" nebezpečně připomíná designerské trendy let osmdesátých, z čehož mně skutečně mrazí. Obzvláště v souvislosti s tím, že např. v oblasti módy se tyto trendy snaží prosadit minimálně poslední dva, či spíše tři roky (viz. slečny v botách s neskutečně dlouhou, ostrou špičkou - jen tomu nasadit rolničku :-), jeansy zastrčené do kozaček apod.)Jen se modlím, aby se v případě Jaguaru jednalo o pouhý výkřik do tmy, výplod chorého mozku šíleného designéra či něco podobného. Protože pokud by toto měl být nově nastolený trend, ta automobilka do tří let zkrachuje - v tomto autě si představuji max. českého podnikatele ze začátku 90. let - býčí šíje, červené sako, kilogram zlata kolem krku. Člověk s vkusem si něco takového prostě nekoupí. Pouze doufejme, že příkladu Jaguaru nebudou následovat jiní.
2. 3. 2007 11:22
Narazniky su hnusne, ako z ineho auta...
No proste nieco nechutne, keby na to dali chromovane narazniky ake boli v mode v sestdesiatych a sedemdesiatych rokoch, vyzeralo by to o 100% lepsie...
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 12:39
XJ není špatné auto
Nejsem si jistý, zda Jaguar nutně musel měnit design. Spíše to chtělo investovat trochu do interiéru, vyměnit navigaci, rádio a další bloky tlačítek z ošklivého černého plastu. Za sebe mohu říct, že v novém faceliftu žádný přínos nevidím, souhlasím s ostatními, kteří tvrdí, že to spíš vypadá jako nepodařený tunning.
Nedávno jsem měl možnost jezdit s XJR a mohu potvrdit, že pokud jde o jízdní vlastnosti, je Jaguar stále na vrcholu. Podvozek CATS je podle mě ve své třídě nejlepší a motor přeplňovaný kompresorem má obrovské kouzlo. Navíc je na jízdních vlastnostech znát, že díky hliníkové karosérii je to auto lehčí než ostatní a fyzikální zákony prostě platí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jan Ackermann"
2. 3. 2007 13:40
Re: XJ není špatné auto
sice jen platonicky, ale :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2007 13:42
Ukamenujte mě
Ať Jaguar koupí VW, tohle už se prostě nedá vydržet!!!
Rozbalit vlákno
4
2. 3. 2007 13:44
Re: Ukamenujte mě
Trochu mi to pripomina pozdni Š1203..s temi cernymi plastami...nebo jak se faceliftovala avie...tim pojetim te modernizace....narveme tam nake narazniky...co ted leti, jo snizovani, nasranej a hodne silnej vzhled...urcite to bude pecka :no: :no:
5. 3. 2007 11:28
Re: Ukamenujte mě
Az na to, ze u 1203 a Avie to bolo vychodisko z nudze, snaha spravit aspon nieco co sa v tej dobe dalo. Myslim, ze Jaguar je predsa len inde a s inymi moznostami...
anonym
5. 3. 2007 14:30
Re: Ukamenujte mě
a o to je to smutnejsi, no ne? Kdyz uz treba jag nevi kam s tim jit, tak at radej stoji tam kde je. Co bude priste? mracitka?
neregistrovaný "Jan Ackermann"
2. 3. 2007 13:46
Re: Ukamenujte mě
:yes: >:D ....jediná volba? Ještě jednou jsem si prohlížel ty fotky, a fakticky mi přijde, jako kdyby si to auto zpívalo "Ztratila Lucinka bačkorku, když na......" 8-s
neregistrovaný "hawkeye"
2. 3. 2007 14:28
Smrť jaguáru
Bohužiaľ sa zdá, že Jaguár ako ikona klasického designu je mŕtvy. Tento tuzing je fuckt vhodný tak na Focusa. :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bart"
2. 3. 2007 15:08
Re: Smrť jaguáru
Hele, neurazej Focuse, jo? Nebo budu zlej!! 8-s :-! ;-) >:-[]
Avatar - Ricardo
2. 3. 2007 15:36
Na konci dějin
Tento facelift jasně ukazuje, že generace X350 už musí jen a jen dožít. Pro XJR prosím, ale takový styling u "běžných" (=reprezentativních, elegantních) verzí je jen úpornou snahou rychle něco změnit. Tak jako je víc a víc zřejmé, že klasické tvary XJ se asi brzy stanou minulostí, tento facelift je jen výrazným krokem daným směrem. Nová generace musí být jiná, já jen doufám že nebude mít lexální rovný vysoký zadní ponton jako C-XF a přinese novou interpretaci základních hodnot Jaguaru.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AJ-V6"
2. 3. 2007 19:13
Re: Na konci dějin
Ziadne strachy, zadok nastupcu XJ sa hodne podoba na Bentley Arnage, takze ziadny lexalny zadok nehrozi. Tato informacia je tak povediac z prvej ruky, videl som nastupcu na vlastne oci, ako som uz pisal pred par mesiacmi o car clinic.
Je mi ale smutno, co stvaraju designeri s klasikou ako XJ.
neregistrovaný "AJ-V6"
2. 3. 2007 19:11
Face-slump
K tomuto "faceliftu" (alebo by som mal spravne povedat faceslump?) musim povedat, ze Fordu asi vadi, ze Jaguar XJ ziskal mnoho oceneni za svoju eleganciu a ze v minulom roku bol najpredavanejsou luxusnou limuzinou v UK. Toto si predsa ziadny sudny gentleman nemoze kupit! Predpovedam, ze bude neskutocna zhanka po skladovych zasobach u dealerov so starym designom. Model 2008 neprinasa technologicky nic nove okrem zopar doplnkov, ktore aj tak urcite zahrnu do ceny ako sa stalo u modelu 2007. Vyzera to, akoby sa Elizabeth Hurley dostala pod noz fuserskeho plastickeho chirurga. Preco by si niekto kupoval zohavenu krasku? Uz letmy pohlad na tuto diskusiu ukazuje, ze reakcia bude skoro vylucne negativna. Toto akurat urychli uvedenie nastupcu XJ.
Rozbalit vlákno
1
3. 3. 2007 02:37
Re: Face-slump
Tomu, že bude sháňka po skladových autech docela věřím. Je tu ještě naděje, že na faceliftovaný model budou pasovat původní nárazníky a čelní maska a za nějakých 200 000 Kč to půjde jako dodatečná výbava namontovat u dealera :'-( Jak já se na tenhle facelift těšil, doufal jsem, že konečně něco udělají s interiérem...
anonym
3. 3. 2007 11:19
Myslim ze se to v UK bude libit
Myslim ze to se to UK bude libit oni neastesti nemaji stejne predstavi
o nejelegantnější reprezentativní limuzíne jak ocesti balici.
Podle meho te vypada daleko dynamicteji, presne podle vkusu lsi kteri si to kupuji, vecina ma rada i trochu toho sportu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AJ-V6"
4. 3. 2007 11:20
Re: Myslim ze se to v UK bude libit
Dal som si tu pracu a presiel niekolko britskych a americkych diskusnych for. Reakcia zodpoveda tomu, co sme videli na tomto ceskom fore, cize z velkej vacsiny negativna. Financna situacia Fordu, ktory Jaguara vlastni, je velmi zla, takze Jaguar si nemoze dovolit ziadne kopance. Mam vazne obavy, ze Fordu dojde trpezlivost este pred tym, nez sa dostane na trh novy XF a nastupca XJ.