Když seženete lepší, budeme jen rádi... Link můžete šupnout sem do diskuze nebo mně na mail, předem díky.
Víte, ono sehnat inforamce většinou není problém, ale najít správné a hlavně velké fotky? ;-)
Mno vzhledem k tomu že všichni drbaj toho Jaguára a Legacy, tak by mě zajímalo co se tady bude vyjkládat o tomhle. Je to BMW, takže se TO POVEDLO, přepokládam :)))))
v jednoduchosti je krása a Alpina na tom staví,důležitější jsou změny uvnitř než venku,aspon pro mě tedy :-) 4,9s z 0/100 je pěkný >:-[] tak nák mě napadá,že nová M3 bude muset mít tohle čísílko nižší,aby to nevypadalo špatně :yes:
v zadnym pripade nic proti BMW, miluju BMW! ale v uprave od alpiny se mi nelibi ani jedno(designove) desing mi pripada jak z 90 let.. hlavne kola a predni naraznik... proste muj nazor
tak by mě zajímalo, kolik ze životnosti se muselo obětovat, nebo co na to jinak muselo padnout. Hláška "po sladění všech komponentů" mi přijde u motoru BMW skoro jako vtip. Dyť ten už leze z továrny jako mistrovské dílo... Že by jen naprogramovali v jednotce vyšší plnící tlaky??? :-O
No,znáš to jak to chodí u BMW,ne??Prvně to vypadá,že už na tom nic nejde zlepšit (řekl by laik)a pak nějaký úpravce zvedne výkon a je to!Ale stejně na konec má poslední slovo BMW,který pak zase výkon zvedne.BMW se většinou řídí pravidlem,že nejlepší může být ještě lepší!!Však to znáš,ne??!!
Jo, jo. Jenom nesmí zapršet. Potom se tyto vozy plíží v pravém pruhu mezi kamiony...a uhýbají starým Opelům. Ale když trať oschne, zase všechny předjedou! Tak to má být...
Tak to néé!!Ten kdo má BMW,třeba novou 3 a 5,tak dobře ví,že se s tím dá jet vražedně za každého počasí.Jen si to každý musí zkusit.Dej klidně plný plyn před zatáčkou a uvidíš,jak se BMW špičkově zachová.Až projedeš tu zatáčku s plným plynem,tak Ti nezbyde nic jiného,než to auto pochválit!Pozor,musí být ale zaplé DTC!!!!To vše platí i na ledě.Samozřejmě,že se to tak nedá ale použít v dost ostrých zatáčkách.Zkrátka proto musíš mít cit.
pane Daňku, rád bych poděkoval za zmíněné koníky (namísto tradiční "kilowattáže"), dokonce v titulce (!) ... jen tak dál ... věřím v brzký obrat k používání rozšířenější jednotky pro udávání výkonu aut v rámci celého auto.cz ... :-)