Technika
Klaudius
0
...ale mne sa zda, ze tato fabrika ani tie auta ceskych ludi velmi za srdcia nechytaju...Mylim sa?
0
Myslíš, že tahle kategorie aut vůbec někoho za srdce chytá? 😉
Klaudius
0
Zrejme niekoho ano, inak by asi nebol dovod pustat montazny pas...ale rozmyslam koho...podla toho kolko percent produkcie sa vyvaza (asi na zapad ako 3 auto do rodiny) tak mam pochybnosti, ci v Cechach nie je vyroba takym malickych aut omylom...mali to skusit s niecim vacsim, hoci s nejakym sikovnym konkurentom Loganu, urcite by sa to uchytilo lepsie. Alebo nejake SUV...
0
Ty jsi jako mamlas... Neříkej mi, že nechápeš, proč se to vyrábí u nás a prodává jinde. Copak se drtivá většina textilní produkce nevyrábí v Asii a neprodává v EU a US? ... Říká se tomu: "levnější výrobní náklady" 😉 A k tomu srdci. Ke koupi takového vozu vedou čistě pragmatické důvody...
Klaudius
0
...no ved o tom melem...a naznacil si to aj sam...v Cechach uz nie je az taka lacna pracovna sila...
0
Opravdu? Připadá ti že platové podmínky českého dělníka jsou již na úrovni starých členských zemí EU???
0
Nejen dělníka. Jenže Klaudiusi leží na srdci blaho CZ aut.průmyslu, tak to chápu.Kolik berou v Žilině,jen tak pro srovnání?V hrubém,12 českých?V západoevropských velkoměstech těch aut z Kolína jezdí hodně.Ne každý má potřebu do městského provozu vzít obrovské SUV,jak v rozvojové části EU a okolí, resp.sobě něco dokazovat.Tam je auto opravdu výlučně spotř.zboží.:no:Hm,ještě by se mohlo rozvinout velikost/cena/výbava,ať je to komplet >😁
Klaudius
0
Trochu jednostranne, aôe vcelku si to vystihol. 😉 Co sa tyka platov a cien, ste o kusok dalej jak my na Slovensku. Pokial by v Koline ponukali platy pre ceskeho obcana primerane, nemuseli by tam robit "privandrovalci", na druhej strane uz by sa im ta fabrika tak nevyplatila. Prideme k tomu casom aj my, zatial ale je dost ludi, co su ochotni robit aj za maly plat. Neviem kolko sa zaraba v Ziline, viem kolko sa zaraba u nas. Robim v automotive a v nasom podniku bezne robotnicke platy nie su ktovieake. A aspon polovica robotnikov chodi z prace iba na ubytovnu, lebo su pozbierani z celeho Slovenska. Takze je to taky maly model toho, ako je to u vas. Ibaze zatial v malom, za nizke platy zatial nechcu robit iba bratislavaci, tak sa tu zamestnavaju stredoslovaci aj vychodniari...
Kua kto kupuje a hlavne kam to predávajú ? Ja som osobne za celú dobu života týchto modelov videl len pár kusov a aj to boli predvádzačky dílerov.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"zaměstnáváme kvalifikovanou pracovní sílu" ... ze Slovenska, Polska, Ukrajiny, Maďarska, protože místní lidé jsou líná verbež. Navíc se stále potýkáme s nedostatkem pracovní síly. .... to by se ale asi nevyjímalo tak hezky v PR slintech 😄
...za tie peniaze, ani sa nedivim. Aj KIA na Slovensku ma problemy s ludmi, tieto svetove automobilky trpia utkvelou predstavou, ze byvaly vychodny blok su rozvojove krajiny a budu robit za par supiek. Voci inym podnikom v danej krajine neplatia bohvieco.
Jo že za 14000,- hrubého a 6000,- nájem to si TPCA může strčit.Proto tam taky makají přivandrovalci.
A ten život v Kolíně!!! O tom se už nemluví. Kriminalita! Ožralá verbež v TPCA monterkách nikoho už nepřekvapí!!! A není ta dokonalá fabrika dokonce v učetní ztrátě?? 😒 😒 😒
Si ale v.l! Každá fabrika po dvou letech provozu je v účetní ztrátě... Zkus si postavit na zelený louce moderní fabriku a pak hezky počítej za jak dlouho se ti ty náklady vrátěj. Budš čekat dlouho, hooodně dlouho. A prosimtě, která firma řeší to, co dělaj její zaměstnanci po pracovní době??? To už sme zase v dobách socialismu, kde se tobě očividně líbilo...
TPCA je ve ztrátě. Je to jen výrobní firma. Otázka je, kdo a KDE má zisk. Kolín zisk mít nikdy nebude, anebo to bude "černá nula".
Proč by z toho měl mít Kolín zisk?? Nechápu. Když někde podnikám tak tomu okolí prospívám tim, že lidem nabízim práci a platim daně (to že to náš velice bohatý stát chuďoučkým automobilkám odpustil je věc jiná).
jsou ve ztrátě, pže je postavení fabriky stálo obrovský peníze a za dva roky plné výroby se to dohnat nedá. Náklady na stavbu ale velmi rychle vyrovnávají výrobou, takže do dvou let budou plusu.
By mě zajímalo jak ty benefity vypadaj v reálu. A co ten zvýhodněnej leasing na auta. Víte o tom někdo něco? V tom PR prohlášení to vypadá jak zlatej důl pro zaměstnance.
Bohužel mi nezbývá souhlasit s kolegou, který psal o zaměstnancích TPCA. Bohužel je to doby*ek a nic jiného než doby*ek. Chovají se jako pra*ata, přapadávají lidi, vyvracejí značky, demulují byty, co jim město postavilo. Zaměstnanec TPCA = gipsy.
Pokud vím ,tak nemovitosti a pozemky prudce zdražily ,ak nevím na co si místní stěžují a ty auta ,že jsou jako 3. do rodiny? Kolínská auta s 5,5l/město jsou 100x lepší než mastná tyč MHD.