Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda v Ženevě: Nový motor 1,8 TSI (118 kW) pro Octavii oficiálně

Na ženevském autosalonu představí Škoda Auto nejen světovou premiéru nového vozu Fabia, ale také zcela nový motor pro modelovou řadu Octavia.
Zpět na článek
1. 3. 2007 16:04
1. 3. 2007 16:11
anonym
1. 3. 2007 16:15
1. 3. 2007 16:12
1. 3. 2007 16:15
1. 3. 2007 16:14
neregistrovaný "Míra"
1. 3. 2007 16:18
1. 3. 2007 16:18
1. 3. 2007 16:19
1. 3. 2007 16:22
1. 3. 2007 18:11
anonym
1. 3. 2007 19:10
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 23:04
neregistrovaný "Roumn"
1. 3. 2007 23:14
neregistrovaný "Heyde"
1. 3. 2007 16:14
1. 3. 2007 16:20
1. 3. 2007 16:22
1. 3. 2007 16:23
1. 3. 2007 21:30
1. 3. 2007 21:51
neregistrovaný "Radek MATĚJOVSKÝ"
1. 3. 2007 16:25
neregistrovaný "pepa z depa"
1. 3. 2007 16:40
1. 3. 2007 21:00
anonym
1. 3. 2007 23:20
neregistrovaný "Heyde"
2. 3. 2007 14:45
anonym
1. 3. 2007 18:05
neregistrovaný "Johny.Rico"
1. 3. 2007 16:15
neregistrovaný "CtvrtSardel"
1. 3. 2007 16:22
1. 3. 2007 19:11
1. 3. 2007 19:21
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 16:41
1. 3. 2007 19:11
neregistrovaný "hannibal lecter"
2. 3. 2007 14:58
neregistrovaný "Xaver"
1. 3. 2007 17:15
neregistrovaný "Seremed"
1. 3. 2007 17:50
anonym
1. 3. 2007 19:12
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:15
neregistrovaný "TDi"
3. 3. 2007 18:43
neregistrovaný "jerry"
1. 3. 2007 17:10
neregistrovaný "???"
1. 3. 2007 17:51
anonym
1. 3. 2007 19:13
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:13
1. 3. 2007 17:28
anonym
1. 3. 2007 17:49
neregistrovaný "mara"
1. 3. 2007 17:58
neregistrovaný "1,4"
1. 3. 2007 19:23
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 23:34
neregistrovaný "???"
1. 3. 2007 20:04
1. 3. 2007 23:11
neregistrovaný "Stuart"
2. 3. 2007 08:25
neregistrovaný "Jirka N."
1. 3. 2007 18:02
1. 3. 2007 19:14
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 20:05
1. 3. 2007 18:36
neregistrovaný "aaa"
1. 3. 2007 20:10
neregistrovaný "tudor"
1. 3. 2007 20:13
neregistrovaný "tudor"
1. 3. 2007 20:14
neregistrovaný "tudor"
2. 3. 2007 05:58
neregistrovaný "aaa"
1. 3. 2007 19:55
neregistrovaný "MartinNL"
1. 3. 2007 19:57
neregistrovaný "Hombre"
1. 3. 2007 20:23
neregistrovaný "Harous"
2. 3. 2007 11:11
8. 3. 2007 16:16
neregistrovaný "praptak"
8. 3. 2007 16:17
neregistrovaný "praptak"
1. 3. 2007 21:14
neregistrovaný "Lukáš"
1. 3. 2007 21:43
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 3. 2007 22:06
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 3. 2007 22:17
neregistrovaný "M power"
1. 3. 2007 22:34
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 3. 2007 22:48
neregistrovaný "pawelno"
1. 3. 2007 23:30
neregistrovaný "Heyde"
2. 3. 2007 17:59
neregistrovaný "M power"
1. 3. 2007 22:41
neregistrovaný "pawelno"
2. 3. 2007 12:27
neregistrovaný "Heyde"
8. 3. 2007 16:24
neregistrovaný "praptak"
1. 3. 2007 23:13
anonym
1. 3. 2007 23:45
neregistrovaný "KKS"
2. 3. 2007 06:20
2. 3. 2007 10:35
neregistrovaný "Troll"
2. 3. 2007 13:16
neregistrovaný "Jan Ackermann"
6. 3. 2007 15:34
5. 4. 2007 22:00
neregistrovaný "milan"
1. 3. 2007 16:04
NO SLÁVA!
Tak vítej, to je přesně to co Octavii chybělo. Pořádná jednaosma v turbu! Jak se dívám na ten výkon- bude dávat ještě smysl nabízet motor 2.0 FSI s výkonem 110kW? ;-)
Rozbalit vlákno
25
anonym
1. 3. 2007 16:11
Re: NO SLÁVA!
Cituji z textu článku: "Škoda v krátké tiskové zprávě uvedla, že nový přeplňovaný motor zaujme místo dosud používaného čtyřválce 2,0 FSI s výkonem 110 kW (150 k)." ;-)
1. 3. 2007 16:15
Re: NO SLÁVA!
přehlídl jsem, sorry :*)
1. 3. 2007 16:12
Re: NO SLÁVA!
Však tam také píší,že motor 1.8 TSI nahradí 2.0 FSI ;-)
1. 3. 2007 16:15
Re: NO SLÁVA!
přehlídl jsem, sorry :*)
neregistrovaný "Míra"
1. 3. 2007 16:14
Re: NO SLÁVA!
K novému motoru by ale mohl být dobrý vůz ... :-( ... což Octavia není, opravdu ne. Kdo řídil konkurenci, ví své.
1. 3. 2007 16:18
Re: NO SLÁVA!
Míro,jakou konkurenci máš na mysli? ;-\
1. 3. 2007 16:18
Re: NO SLÁVA!
Octavie namá ambice bouracího kladiva, je to solidní rodinný vůz v dobré kvalitě. Ten motor by mohl zajistit zážitky podobné RS, ovšem řekněme v takovém rodinnějším balení bez nutnosti vozit s sebou stále tvrdší podvozek...
1. 3. 2007 16:19
Re: NO SLÁVA!
:yes: Přesně... ;-)
anonym
1. 3. 2007 18:11
Re: NO SLÁVA!
O jakých zážitcích s RS je prosím řeč? Snad jde o svižnou jízdu. Ale zážitky ?
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:10
Re: NO SLÁVA!
není to tak nejhorší- znám ještě horší (třeba starší oktávia) :-)
neregistrovaný "Roumn"
1. 3. 2007 23:04
Re: NO SLÁVA!
115kw není 215kw. Na velkou Octavii je to akorát. Pojede to svižně, asfalt to trhat nebude, tak bych se Míro nebál, že je to na Octu až moc dobrý nebo rychlý motor.
neregistrovaný "Heyde"
1. 3. 2007 23:14
Re: NO SLÁVA!
Konkurenci jsem řídil, ale nové Octavii se nevyrovnala... Asi jsem neřídil tu pravou... Jaká je "ta pravá" konkurence Octavie?!?
1. 3. 2007 16:14
Re: NO SLÁVA!
Řekl bych, že ne. 160 ostrejch Audi-boleslavskejch koníků. Standardně dokonalá křivka krouťáku... OCTAVIA získává velkej motorovej bonus. BRAVO ŠKODA :yes: P.S. zanedlouho se dočteme o nadupané 1,4 do Fabie a mladí bejčci mohou rozbíjet prásátka ;-)
1. 3. 2007 16:20
Re: NO SLÁVA!
neslušela by fabii přece jen více tato jednaosma? Já myslím že o tolik těžší nebude než 1.4 TSI, a ani výrobně by myslím dražší nebyla...
1. 3. 2007 16:22
Re: NO SLÁVA!
Slušela by. ostatně F 1 jela i na dvoulitru... ale myslím, že při existenci té 1,4 bude spíše zvolená alternativa s 1,4...
1. 3. 2007 16:23
Re: NO SLÁVA!
asi to tak dopadne...
Avatar - MeSiL
1. 3. 2007 21:30
Re: NO SLÁVA!
Jestli se nepletu, tak 1.4TSI má 125kW...takže lehčí a silnější! :yes: ...což ale nechápu 1.4 125kW a 1.8 118kW??? 8-s
neregistrovaný "Radek MATĚJOVSKÝ"
1. 3. 2007 21:51
Re: NO SLÁVA!
Pokud se nepletu tak 1.4 TSI má dvojí přeplňování
(kompresor + turbo), kdežto 1.8 TFSI má jen turbo.
Proto ten vyšší výkon.
Potom ovšem nechápu tu zkratku 1.8 TSI ???
neregistrovaný "pepa z depa"
1. 3. 2007 16:25
Re: NO SLÁVA!
se t?šim na ty mladý bej?ky jak rozbijou prasátko ( bude muset bejt v m??ítku 1:1) a b?žej si koupit fábku za 3/4 mega >:D ;-)
1. 3. 2007 16:40
Re: NO SLÁVA!
Máš tam nějak hodně otázníků?Že ty taky přemýšlíš nad tou novou Fabií? ;-) >:D
anonym
1. 3. 2007 21:00
Re: NO SLÁVA!
DOKONALA KRIVKA TOCIVEHO MOMENTU? U MOTORU VW? - PROTOZE DOBY AUDI UZ JSOU DAVNO TA TAM, DRIV MELY A8 4,2 LITRU V8, DNES MAJI 1,9TDI, A I BENZINY JSOU NA TOM SPATNE, I MOTORY HYUNDAI MAJ LEPSI PRUBEH! NEBO NEVIS ZE IDEALNI KRIVKA PRUBEHU TOCIVEHO MOMENTU JE PRIMKA?!?!
neregistrovaný "Heyde"
1. 3. 2007 23:20
Re: NO SLÁVA!
Asi jsi tu charakteristiku neviděl, protože je velmi podobná přímce... A o tom, že u VW neumí motory svědčí ocenění "motor roku", kde automobilka Volkswagen bere ocenění za čtyřválcové motory 1,4 TSI a 2,0 FSI Turbo. Prvně jmenovaný v kategorii 1,0 - 1,4 litru a Nejlepší nový motor roku 2006. Druhá pohonná jednotka zvítězila v kategorii 1,8 - 2,0 litru.
anonym
2. 3. 2007 14:45
Re: NO SLÁVA!
Motory Hyunadai?? >:D
neregistrovaný "Johny.Rico"
1. 3. 2007 18:05
Re: NO SLÁVA!
Je to bomba...ty motory jsou exclusive... :yes:
neregistrovaný "CtvrtSardel"
1. 3. 2007 16:15
KONECNE
Presne co chybelo...poradnej motor...benziny doted uplne na nic...Tak hodne stesti!
Rozbalit vlákno
3
1. 3. 2007 16:22
Re: KONECNE
2.0 FSI není tak špatný motor... Vlastně je dost dobrý, ale postrádá typickou výkonovou špičku, tak se může zdát že zase tak dobře nejede. Ve skutečnosti je rychlý dost, ale tento bude lepší
1. 3. 2007 19:11
Re: KONECNE
Prave naopak, 2.0FSI ma peknou vykonovou spicku, navic pridava prikladny linearni zatah - tezko v kategorii 4-valcovych 2l motoru hleda konkurenci (nepiste tu S2000 nebo Cliu Sport - ty motory maji zcela jiny ucel i charakteristiku). Problem je vsak jeho nasazeni v rodinnem aute, pokud totiz chceme, aby auto jelo svizne, je treba motor trochu vytacet, kde vsak tento motor docela dost zere - v rodinnem aute se vsak vyhledavaji spise motory, ktere tahnou pekne ve spodnim spektru otacek. Do TT nebo Eosu ten motor nema chybu, v Octavii je taky dobry, ale vice ji bude sluset 1.8T.
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:21
Re: KONECNE
znám tento motor z Jetty a mě se zdá že je opravdu takový lineárnější jaqk píše Mari, ten výkon je nahoře samozřejmě citelnější ale taková ta typická gradace tam prostě není, takže je možné že to někomu může připadat mdlejší. Zvlásť když je třeba zvyklý na mnohem výkonnější motor.
1. 3. 2007 16:41
Preventivně...
Škodovka dala informaci o instalaci nového motoru raději s předstihem, než aby ji zase předběhl nějaký "externí spolupracovník"... >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2007 16:44
Re: Preventivně...
>:D >:D trefa >:D :yes:
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:11
Re: Preventivně...
>:D >:D
neregistrovaný "Xaver"
2. 3. 2007 14:58
Re: Preventivně...
Máš pravdu. Ale už se tom vědělo. V A3 šlape ten motor výborně. Pro českého zákazníka bude taky nezanedbatelný fakt nižžšího povinného ručení.
1. 3. 2007 16:55
Snad uz to pochopili
Jo, myslim ze 1.8 je velmi dobrej tah. Snad uz ve skodovce (ale i cely VW) pochopi, ze si tu nechceme zamorovat planetu prachem z TDI. A s tou spotrebou by na tom mohl byt opravdu slušně, zvlášt pro ty, co umí jezdit za málo.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Seremed"
1. 3. 2007 17:15
Re: Snad uz to pochopili
nerozumět, jakým prachem t TDI?
anonym
1. 3. 2007 17:50
Re: Snad uz to pochopili
tím prachem co kouří smrdí a způsobuje rakovinu. je to jako když někdo topí uhlím a někdo dřevem. konečně pořádnej a úspornej motor!!!
Avatar - bxs
1. 3. 2007 19:07
Re: Snad uz to pochopili
Nafta prostě smrdí! >:D :yes:
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:12
Re: Snad uz to pochopili
smrdí smrdí smrdí, toto smrdí >:-[]
neregistrovaný "TDi"
1. 3. 2007 19:15
Re: Snad uz to pochopili
A tady se někdo pokakal v kině.A což takhle HDi,dci a jiné naftové motory?To že to nekouří,ještě neznamená,že to nevypouští karcinogeny také.Co oči nevidí to srdce nebolí co.
neregistrovaný "jerry"
3. 3. 2007 18:43
Re: Snad uz to pochopili
7,3 priemer nieje kdovie čo, no ale benzím nič iné sa čakať nedá, a takúto mám aj na starom 1,8T 20V so 4x4 pohonom keď nešalim.
neregistrovaný "???"
1. 3. 2007 17:10
Proč??
Proč já si kupoval 1.6FSI???? :-!
Rozbalit vlákno
3
anonym
1. 3. 2007 17:51
Re: Proč??
ono bude chvíli trvat než s tím vyjedou mezi lidi tak nebuď smutnej... ;-)
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:13
Re: Proč??
nejpíš kvůli ceně ;-)
1. 3. 2007 19:13
Re: Proč??
Protoze jsi na nic lepsiho nemel penize >:-[] .
anonym
1. 3. 2007 17:28
prosím prosím
Tak toto chcem do fábie rs ja veľmi prosím a už rozbíjam stádo prasiatok >:D . Tu 1,4TSi nech si nechajú turbo a kompresor spolu u VW to je problém ako vyšitý :'-( . Berem 1,8 TSi dobrý víkon na fabiu stačí spotreba tieš ,poistné super a na tie rozbité cesty auto tak akurát. ;-)
A ešte cena podľa môjho odhadu Fabia Rs 1,8TSi-699 900 SK :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mara"
1. 3. 2007 17:49
1,4
Ta 1,4 by ve fabce stála asi ještě víc než tahle 1.8. Nicméně já fandím maloobjemovému motoru s turbem. Ta 1.4 by se my tam líbila víc, je to po technické stránce zase něco nového
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "1,4"
1. 3. 2007 17:58
Re: 1,4
Máš pravdu že tá 1,4 je niečo nové a výkonné ale ako my povedal mechanik v servise VW nič úplne nové od VW nieje perfekné a má to svoje muchy, ktoré treba vychitať hlavne v oblasti spoľahlivosti. Je to jednoduché čím viac pohiblivých súčiastok v motore tým viac stúpa pravdepodobnosť poruchy 8-s !!!
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:23
Re: 1,4
stará ruská pravda říká: co v autě není to se nemůže pokazit ;-)
neregistrovaný "???"
1. 3. 2007 23:34
Re: 1,4
Nee,to říká i můj otec.Jezdí na felicii,chce si koupit fabii a hned se ptal,jestli jsou tam elektrický okýnka a podobný *** >:D >:D >:D
1. 3. 2007 20:04
Re: 1,4
Tvůj mechanik je bezpochyby moudrý muž. :-) Ty si ale nejdřív vychytej mouchy ve své gramatice - člověku se úplně kroutí uši, když to čte. :no: :-(
neregistrovaný "Stuart"
1. 3. 2007 23:11
Re: 1,4
Tak v tom pripade nechapu proc menit podle myho dobrej motor 2.0 FSI za motor s turbem kterej dynamiky o tolik vic nenabidne... ;-) Turbo je zrovna choulostivy hejblatko, nemyslis? A se spotrebou jsem realista, moje zkusenosti se starou 1.8 turbo je jasna, zrala jako svina. Dvoulitr FSI je proti tomu uspornej motor. Za dalsi nevim proc vyvijeli novej motor (FSI) kdyz ho po roce prestanou montovat? Smysl politiky VW mi zustane navzdy utajen...
neregistrovaný "Jirka N."
2. 3. 2007 08:25
Re: 1,4
No zrovna 2,0FSI už je na světě jestli se nepletu nejmíň 4 roky (spíš ale víc), páč tenhle motor nevznikl s novou octavií ;-) Jo a nějakej ten patek se ještě motovat bude, ale s turbem.
Avatar - mustafa
1. 3. 2007 18:02
Jen 118kw?
Ted sem koukal na motory pro A5 a tam má 125kw. taky tam mohli rovnou dát inovovanej motor a ne "zastaralej" ale budme radi aspon za něj...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:14
Re: Jen 118kw?
protože Audi má Náskok díky technice, zatímco škoda je jednoduše chytrá >:D
1. 3. 2007 20:05
Re: Jen 118kw?
Přesně tak. ;-) :-)
2. 3. 2007 06:23
Re: Jen 118kw?
Aky je rozdiel medzi "chytry" a "vychcany"? V dobrom slova zmysle mi to niekedy pripada jedno a to iste... :-)
neregistrovaný "aaa"
1. 3. 2007 18:36
tour
Škoda že nedělají třídveřovou verzi.. Kdysi byl plakát ve světě motorů jak by asi vypadala Octávka I jen s jedním párem dveří. Bohužel jsem ho neviděl páč nějaký dobrák ho v knihovně vytrhnul :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "tudor"
1. 3. 2007 20:10
Re: tour
Tak koukni do odkazu, když v knihovně....

www.skoda-auto.com/…odel/concepts/tu
neregistrovaný "tudor"
1. 3. 2007 20:13
Re: tour
Tak koukni do odkazu, když v knihovně....
www.skoda-auto.com/…odel/concepts/tu
neregistrovaný "tudor"
1. 3. 2007 20:14
Re: tour
Tak koukni do odkazu, když v knihovně....
www.skoda-auto.com/…/model/concepts/
tudor
neregistrovaný "aaa"
2. 3. 2007 05:58
Re: tour
tudor je udělaný ze superbu.. viz předek. já myslím třídveřák z octávky
neregistrovaný "MartinNL"
1. 3. 2007 19:55
Konecne
Konecne dobry benzinak (okrem vekeho TSFI myslim)!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hombre"
1. 3. 2007 19:57
Hurá ! Hurá ! Hurá !
Konečně důvod proč si koupit oktávku. Ropáky nesnáším a benzíny doposud stály za vyliž pr..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Harous"
1. 3. 2007 20:23
1.8t
Turbo 1.8 litru se 118kw a kroutakem 250Nm... Parada, uz moc nechybi a budou dosahovat parametry konkurencnich turbomotoru pred 15 rokama... >:-[]
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2007 11:11
Re: 1.8t
ty si myslis ze vw..nebo vlastne kdokoliv ma problem udelat motor 1.8 s vykonem treba i 300 koni? To turbo tam mozna neni ze stejneho duvodu z jakeho je treba v Mitsu Evo...
neregistrovaný "praptak"
8. 3. 2007 16:16
Re: 1.8t
Chtěl bych vidět 15 let starý diesel 1.8 litru se stejnými parametry, nehledě na toxické látky, které by vypouštěl. ;-\
neregistrovaný "praptak"
8. 3. 2007 16:17
Re: 1.8t
Chtěl bych vidět 15 let starý diesel 1.8 litru se stejnými parametry, nehledě na toxické látky, které by vypouštěl. ;-\
neregistrovaný "Lukáš"
1. 3. 2007 21:14
TSI??
Je to výborné, s tímhle motorem začne konečně Octavia dávat smysl... je nutné si přiznat, že stávající nabídka benzínových motorů nebyla nic moc.. ale zaráží mě označení TSI... to se přece používá pro turbokompresor, který si pro sebe zatím syslí výhradně VW... mám dojem, že by to mohlo být trochu zavádějící... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 3. 2007 21:43
Tady to smrdíííííí
Já Vám řeknu. Vy si tady vzájemně tak krásně přetahujete kůžičky, až jde z toho hlava kolem. Prima, jen tak dál. Chápu, že je Škoda pro Vás maximum a přeskočit vlastní práh skoro nejde.
Ale přeci jen. Víte vůbec kluci, že není Škoda jediným výrobcem aut na světě? Že né? Tak proto tolik objektivity. Hlavně pan GTI.
Zásadně se vyjadřuje zejména o koncernových VW autech.
Proč si od něj nepřečtu něco třeba ohledně zavedení DCI motorů na bionaftu od letošního jara ? A dlší....Jó kluci, snížení emisí, to je voříšek pro Škodu co? A vůbec pro Německé výrobce aut. Čím to? Že by náskok díky technice, nebo z lásky k automobilům ? Vývoj halt nezastavíš!!! :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - MeSiL
1. 3. 2007 21:59
Re: Tady to smrdíííííí
Škoda ve Švédsku zavádí bionaftu...takže co?
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 3. 2007 22:06
Re: Tady to smrdíííííí
Nezavádí, jen testuje. Takže nic! Jako vždy, jako vždy. Nic víc, než slabý průměr. Narozdíl od ostatních! >:D >:D >:D
neregistrovaný "M power"
1. 3. 2007 22:17
Re: Tady to smrdíííííí
Kdo jsou podle tebe ostatni kteri sou nejlepsi? :-)
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 3. 2007 22:34
Re: Tady to smrdíííííí
M powere. Čti text přesně. Na slabý průměr stačí průměr, to je víc. Nepsal jsem nic o nejlepších. Takže na motory od VW, zejména dieslový stačí průměrný od jakéhokoliv jiného koncernu. Dnes už i Korejského. A ještě něco pro RS. UPLATÝ od Renaultu tedy opravdu nejsem. Je vidět, že stačí přijít s jistou nálepkou a hned jsem zařazen. Jak povrchní. Když místo Vel Satis ponesu název Passat, budou reakce jiný. Styďte se!
PS: Se stávající nabídkou motorů je koncern VW v současné době na chvostu >:D :no: >:D
1. 3. 2007 22:38
Re: Tady to smrdíííííí
Soudim dle typické renaultovské diagnózy + za každou cenu promáčknout do textu písmenka DCI ;-)
neregistrovaný "pawelno"
1. 3. 2007 22:48
Re: Tady to smrdíííííí
Na chvostu? V čem? Na HTP se nadává a kritizuje. Hlavně od těch, kteří jezdí v mnohem silnějších. HTP má vysoký točivý moment, na to ten motor byl navržen. 1,8 TSFI a 2,0 TSFI hold asi taky špatný. Souhlas, chybí kvalitní 1,6. FSI to nesplňuje úplně. A TDI. Ano, ty motory jsou hlučnější (já bych už také nechtěl), ale jedno se jim nedá upřít. Výkon, krouťák a spotřeba.
Ale ono je to jedno. Škodovka a VW jsou prostě kopací míče. Ono je jedno, co dělají. I kdyby dělali od zítřka nejlevnější a nejlepší auta na světě, stejně se bude nadávat.
neregistrovaný "Heyde"
1. 3. 2007 23:30
Re: Tady to smrdíííííí
Na chvostu říkáš... Výsledky ankety "motor roku 2006" ... automobilka Volkswagen bere ocenění za čtyřválcové motory 1,4 TSI a 2,0 FSI Turbo. Prvně jmenovaný v kategorii 1,0 - 1,4 litru a Nejlepší nový motor roku 2006. Druhá pohonná jednotka zvítězila v kategorii 1,8 - 2,0 litru...
Tak co, pane Vel Satis, kolik ocenění získal Renault? Mi teda nepřijde, že by měl něco extra oslnivého, možná tak 1,5 dCi...
neregistrovaný "M power"
2. 3. 2007 17:59
Re: Tady to smrdíííííí
Psal jsi ze Skoda je slaby prumer tak ja se jen ptam co je pro tebe vic nez prumer. Cti pozorne text ;-) nikam sem te nezaradil mel jsem jenom jednoduchou otazku - kdyz clovek rika ze neco je slabi prumer tak by mel vedet kdo je lidr. Me to jenom zajima pze si myslim ze Skoda neni slaby prumer - je to muj nazor jako tvuj ze je slaby prumer. Tak jenom me zajima coje podle tebe nejelepsi. Napsal jsem to nekolikrat tak snad obdrzim odpoved.
neregistrovaný "pawelno"
1. 3. 2007 22:41
Re: Tady to smrdíííííí
Narozdíl od kterých ostatních? Tady nejde o to být fanda jedné značky, ale musím ty argumenty něčím podložit. Spousta lidí, které Škodovky nemusí, z nich dělají podprůměrná auta za vysoké ceny. Jenže auta to jsou nadprůměrně dobrá a stojí stejně jako ostatní. A že něco v ČR stojí tak či onak? No nevím jak vy, ale odborník těžko bude auta porovnávat podle ceny jednoho malého a poměrně slabého trhu silně deformovaného domácí automobilkou.
2. 3. 2007 06:16
Re: Tady to smrdíííííí
Omyl. Priemerne auta za vyssie ceny. Alebo mierne predrazene dobre auta. Vyber si co chces. Skodovka je u nas vsetko, len nie za dobru cenu. To je hola skutocnost.
neregistrovaný "Heyde"
2. 3. 2007 12:27
Re: Tady to smrdíííííí
20.února 07

Více než 56.000 čtenářů britského časopisu Top Gear hodnotilo 152 vozů v rámci ankety spokojenosti majitelů, kterou tento časopis vyhlašuje každým rokem. Značka Škoda byla respondenty celkově zvolena jako nejlepší výrobce roku 2006, přičemž modely Octavia, Fabia a Superb se dostaly do první desítky.


Třetí místo v prestižním pořadí zaujala Octavia předchozí generace, kterou časopis Top Gear označil za „mistrovský kousek spolehlivosti“. „Roztomilé“ malé Fabii patří čtvrté místo, luxusní Superb obsadil v anketě čtenářů sedmou příčku. Tato tři impozantní umístění přispěla k celkovému vítězství značky Škoda. Tiskový mluvčí tohoto předního motoristického časopisu říká: „Je to skvělý úspěch českého výrobce, který naboural monopolní postavení japonských vozů na předních příčkách tabulky, především dominanci značky Lexus, a také spravedlivá odměna za deset let výroby vynikajících automobilů, které se skvěle trefují do vkusu a potřeb svých majitelů. Připijme značce Škoda na její úspěch“. Výsledky ankety se objeví v březnovém vydání časopisu Top Gear a najdete je také na internetové stránce www.topgear.com.

A kdo ví, co je "Top gear", ví, že to je jeden z nejprestižnějších časopisů a TV pořadů...
youtube.com/watch?…
neregistrovaný "praptak"
8. 3. 2007 16:24
Re: Tady to smrdíííííí
Škoda vyrábí nadprůměrně dobrá auta za stejné ceny jako konkurence, při stejné výbavě spíše nižší.
1. 3. 2007 22:12
Re: Tady to smrdíííííí
A nejsi náhodou trochu uplatý fanda Renaultu, že ne? ;-) Než si přišel, řekl bych, že tu probíhala klidná diskuze o dobrém motoru, nic víc, nic míň.
anonym
1. 3. 2007 23:13
Tady to smrdíííííí
To není špatná gramatika, to je slovenština :-))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KKS"
1. 3. 2007 23:45
Re: Tady to smrdíííííí
Gramatika je tiez zla. Strasne chyby. Tolko "y" sa len tak lahko nevidi.
2. 3. 2007 06:20
KONECNE
Konecne solidny motor v solidnom aute. Uz bolo nacase zaviest pohonnu jednotku, za ktoru sa Skoda naozaj nemusi cervenat, co sa o celek motorvej palete zial povedat neda. Este by to chcelo klon tohto agregatu s mensim objemom, aby bola ponuka uplnejsia. Tak uz len TDI prejdu na common rail, a motorom z VW nebude co vytknut, plne sa vyrovnaju ostatnym znackam. Najvyssi cas. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Troll"
2. 3. 2007 10:35
Vlastné skúsenosti a vlastná peňaženka nepustia
je úžasné, akí sú ľudia blbí, keď si kúpia toľko podpriemerných áut, ktoré vyrába koncern VW, vrátane škodovky,a neoprednostia radšej nejaké to auto ako píše Vel Satis. Možno som blbec aj ja, ale auto kupujem tak, že sa najprv povozím a vyskúšam porovnateľné modely, potom si dosť primitívne prečítam za posledný rok diskusné fóra o skúsenostiach v krajinách, kde ich predajú najviac a potom u predjacu hľadám buď výhodnú výbavu alebo akciovú cenu. čo je natom zlé. Teraz si kupujem nové auto a keď som chcel rýchle kombi diesel s automatom, partikel filtrom, veľkým kufrom a ešta mať šancu ho po 4 rokoch so 150.000 km predať,možno tomu nebudete veriť, alebo kupujem koncernový výrobok VW Pasat Variant 2.0 tdi 170 ps dsg. No lebo to jednoducho spĺňa to, čo chcem. A žiaľ iné auto, čo má 603 litrov kufor, komort, partikelfilter, dobrú superspotrebu aj s automatom, skutočne ťahá a tak som nenašiel + uvaha bola aj 4x4 diesel kombi, čo v tom segemente nemá okrem nemcov asi nikto. Doba je o tom, že človek má šancu si vybrať.A to že 2.0tdi vrčí je fakt, ale 140 ps vrčí s dvojventilom inak škodovke a inak ako štvorventil s vyvažovacími hriadeľmi a piezovstrekovaním v passate, kde je podstatne lepšie ohlučnený (chodte do predajne, vyskúšajte) A ponuka je zatiaľ taká, že požiadavky spĺňajú najviac práve koncernové autá, mnohými odsudzované, ale pre ich univerzálnosť najpredávanejšie. Už sme toho vyskúšali za vlastné paniaze akurát dosť od alfy romey cez opel, mazdu, renault, takže za vlastné slová za nehanbím anmi nikdy nebudem. Vw má zvláštnu príplatkovú politiku a viacero kombinácií výbavy (ako všetci), ktoré nenadchnú. ale má aj dobré autá. a ja nemám toľko peňazí, aby som robil experimenty typu bionafta v zime a bol prvý v ulici, čo má hybrid na drevo a solárne článke a podobne. Takže pristanme na zemi, pozrime sa do vlastnej peňaženkya do diskusného fóra dávajme príspevky zo života. Spisovatelia sci-fi už prosím nepíšte a tí, ktorí píšu o vlastných skúsenostiach, tím touto cestou ďakujem.
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2007 11:05
Re: Vlastné skúsenosti a vlastná peňaženka nepustia
Presne..ja bych do vw asi nesel...ale tvvuj pohled presne definuje vhody vw...skratka neresis..chces velky kombik, s dizlem, automatem...a vis ze passaty jsou dobra auta s dlouhou tradici a zbavena hodne nemoci a muzes si je vybavit jak chces...od 'pracovniho kombika' bez dph do velmi dobre vybavene luxusni limuziny. Skratka dobra koupe. Na druhou stranu budes mit 'tuctove' auto. Ale to ti je jedno. :yes: :yes: ... ps: hybrid na drevo >:D >:D >:D
neregistrovaný "Jan Ackermann"
2. 3. 2007 13:16
Re: Vlastné skúsenosti a vlastná peňaženka nepustia
Teda ne že bych se musel za každou cenu zastávat VW, protože mi trochu vadí, že dělá ze svých aut něco, čím nejsou, na druhou stranu buďme za to rádi, protože má Škodovka svůj segment pro ty, co si na nic nehrají (podobně bych dneska zařadil i FIAT - moderní, stylové, univerzální). Zpět k tématu: já si opravdu nemyslím, že by kombi v turbodieselu s dvouspojkovou převodovkou, náročně řešeným podvozkem (to už mají všichni), zajímavým designem a nepopiratelnou elegancí a praktičností (i když sedan se mi líbí víc, jsem prostě na ty sedany) bylo až tak tuctové auto. Tedy pokud není tmavě modrý, ale i tak soudíme jen první pohled zatíženi předsudky o firemních flotilách. A soudě podle příspěvku autor řešil velmi poctivě, hledal až našel a to by pro nás pro všechny měla být přinejmenším inspirace. To, že ty osobně máš jiné proirity, je tvůj problém ;-)
2. 3. 2007 15:32
Re: Vlastné skúsenosti a vlastná peňaženka nepustia
bud se nauc cist nebo chapat..ty tam vidis nakou kritiku VW? Jo, a to tuctovy je v uvozovkach. Abych se parafrazoval...rikal sem ze mu nevadi ze jeho auto bude masove...ma ho kde kdo...ne konkretne to jeho s dsg-ckem ...ale passata v kombiku obecne...takze..klidek.. :-! :-!
6. 3. 2007 15:34
asA
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milan"
5. 4. 2007 22:00
asA
Priateľu, takých ako si ty mám "veľmi rád". Čítaš diskusiu o Octavii 1,8 TSI a diskutovať by si chcel o DCI a bionafte. Nezdá sa ti, že si na zlej adrese?
Rozbalit vlákno
0