Tak vítej, to je přesně to co Octavii chybělo. Pořádná jednaosma v turbu! Jak se dívám na ten výkon- bude dávat ještě smysl nabízet motor 2.0 FSI s výkonem 110kW? ;-)
Cituji z textu článku: "Škoda v krátké tiskové zprávě uvedla, že nový přeplňovaný motor zaujme místo dosud používaného čtyřválce 2,0 FSI s výkonem 110 kW (150 k)." ;-)
Octavie namá ambice bouracího kladiva, je to solidní rodinný vůz v dobré kvalitě. Ten motor by mohl zajistit zážitky podobné RS, ovšem řekněme v takovém rodinnějším balení bez nutnosti vozit s sebou stále tvrdší podvozek...
115kw není 215kw. Na velkou Octavii je to akorát. Pojede to svižně, asfalt to trhat nebude, tak bych se Míro nebál, že je to na Octu až moc dobrý nebo rychlý motor.
Řekl bych, že ne. 160 ostrejch Audi-boleslavskejch koníků. Standardně dokonalá křivka krouťáku... OCTAVIA získává velkej motorovej bonus. BRAVO ŠKODA :yes: P.S. zanedlouho se dočteme o nadupané 1,4 do Fabie a mladí bejčci mohou rozbíjet prásátka ;-)
Pokud se nepletu tak 1.4 TSI má dvojí přeplňování
(kompresor + turbo), kdežto 1.8 TFSI má jen turbo.
Proto ten vyšší výkon.
Potom ovšem nechápu tu zkratku 1.8 TSI ???
DOKONALA KRIVKA TOCIVEHO MOMENTU? U MOTORU VW? - PROTOZE DOBY AUDI UZ JSOU DAVNO TA TAM, DRIV MELY A8 4,2 LITRU V8, DNES MAJI 1,9TDI, A I BENZINY JSOU NA TOM SPATNE, I MOTORY HYUNDAI MAJ LEPSI PRUBEH! NEBO NEVIS ZE IDEALNI KRIVKA PRUBEHU TOCIVEHO MOMENTU JE PRIMKA?!?!
Asi jsi tu charakteristiku neviděl, protože je velmi podobná přímce... A o tom, že u VW neumí motory svědčí ocenění "motor roku", kde automobilka Volkswagen bere ocenění za čtyřválcové motory 1,4 TSI a 2,0 FSI Turbo. Prvně jmenovaný v kategorii 1,0 - 1,4 litru a Nejlepší nový motor roku 2006. Druhá pohonná jednotka zvítězila v kategorii 1,8 - 2,0 litru.
2.0 FSI není tak špatný motor... Vlastně je dost dobrý, ale postrádá typickou výkonovou špičku, tak se může zdát že zase tak dobře nejede. Ve skutečnosti je rychlý dost, ale tento bude lepší
Prave naopak, 2.0FSI ma peknou vykonovou spicku, navic pridava prikladny linearni zatah - tezko v kategorii 4-valcovych 2l motoru hleda konkurenci (nepiste tu S2000 nebo Cliu Sport - ty motory maji zcela jiny ucel i charakteristiku). Problem je vsak jeho nasazeni v rodinnem aute, pokud totiz chceme, aby auto jelo svizne, je treba motor trochu vytacet, kde vsak tento motor docela dost zere - v rodinnem aute se vsak vyhledavaji spise motory, ktere tahnou pekne ve spodnim spektru otacek. Do TT nebo Eosu ten motor nema chybu, v Octavii je taky dobry, ale vice ji bude sluset 1.8T.
znám tento motor z Jetty a mě se zdá že je opravdu takový lineárnější jaqk píše Mari, ten výkon je nahoře samozřejmě citelnější ale taková ta typická gradace tam prostě není, takže je možné že to někomu může připadat mdlejší. Zvlásť když je třeba zvyklý na mnohem výkonnější motor.
Jo, myslim ze 1.8 je velmi dobrej tah. Snad uz ve skodovce (ale i cely VW) pochopi, ze si tu nechceme zamorovat planetu prachem z TDI. A s tou spotrebou by na tom mohl byt opravdu slušně, zvlášt pro ty, co umí jezdit za málo.
A tady se někdo pokakal v kině.A což takhle HDi,dci a jiné naftové motory?To že to nekouří,ještě neznamená,že to nevypouští karcinogeny také.Co oči nevidí to srdce nebolí co.
Tak toto chcem do fábie rs ja veľmi prosím a už rozbíjam stádo prasiatok >:D . Tu 1,4TSi nech si nechajú turbo a kompresor spolu u VW to je problém ako vyšitý :'-( . Berem 1,8 TSi dobrý víkon na fabiu stačí spotreba tieš ,poistné super a na tie rozbité cesty auto tak akurát. ;-)
A ešte cena podľa môjho odhadu Fabia Rs 1,8TSi-699 900 SK :yes:;-)
Ta 1,4 by ve fabce stála asi ještě víc než tahle 1.8. Nicméně já fandím maloobjemovému motoru s turbem. Ta 1.4 by se my tam líbila víc, je to po technické stránce zase něco nového
Máš pravdu že tá 1,4 je niečo nové a výkonné ale ako my povedal mechanik v servise VW nič úplne nové od VW nieje perfekné a má to svoje muchy, ktoré treba vychitať hlavne v oblasti spoľahlivosti. Je to jednoduché čím viac pohiblivých súčiastok v motore tým viac stúpa pravdepodobnosť poruchy 8-s !!!
Tak v tom pripade nechapu proc menit podle myho dobrej motor 2.0 FSI za motor s turbem kterej dynamiky o tolik vic nenabidne... ;-) Turbo je zrovna choulostivy hejblatko, nemyslis? A se spotrebou jsem realista, moje zkusenosti se starou 1.8 turbo je jasna, zrala jako svina. Dvoulitr FSI je proti tomu uspornej motor. Za dalsi nevim proc vyvijeli novej motor (FSI) kdyz ho po roce prestanou montovat? Smysl politiky VW mi zustane navzdy utajen...
No zrovna 2,0FSI už je na světě jestli se nepletu nejmíň 4 roky (spíš ale víc), páč tenhle motor nevznikl s novou octavií ;-) Jo a nějakej ten patek se ještě motovat bude, ale s turbem.
Škoda že nedělají třídveřovou verzi.. Kdysi byl plakát ve světě motorů jak by asi vypadala Octávka I jen s jedním párem dveří. Bohužel jsem ho neviděl páč nějaký dobrák ho v knihovně vytrhnul :no:
ty si myslis ze vw..nebo vlastne kdokoliv ma problem udelat motor 1.8 s vykonem treba i 300 koni? To turbo tam mozna neni ze stejneho duvodu z jakeho je treba v Mitsu Evo...
Je to výborné, s tímhle motorem začne konečně Octavia dávat smysl... je nutné si přiznat, že stávající nabídka benzínových motorů nebyla nic moc.. ale zaráží mě označení TSI... to se přece používá pro turbokompresor, který si pro sebe zatím syslí výhradně VW... mám dojem, že by to mohlo být trochu zavádějící... :-!
Já Vám řeknu. Vy si tady vzájemně tak krásně přetahujete kůžičky, až jde z toho hlava kolem. Prima, jen tak dál. Chápu, že je Škoda pro Vás maximum a přeskočit vlastní práh skoro nejde.
Ale přeci jen. Víte vůbec kluci, že není Škoda jediným výrobcem aut na světě? Že né? Tak proto tolik objektivity. Hlavně pan GTI.
Zásadně se vyjadřuje zejména o koncernových VW autech.
Proč si od něj nepřečtu něco třeba ohledně zavedení DCI motorů na bionaftu od letošního jara ? A dlší....Jó kluci, snížení emisí, to je voříšek pro Škodu co? A vůbec pro Německé výrobce aut. Čím to? Že by náskok díky technice, nebo z lásky k automobilům ? Vývoj halt nezastavíš!!! :no:
M powere. Čti text přesně. Na slabý průměr stačí průměr, to je víc. Nepsal jsem nic o nejlepších. Takže na motory od VW, zejména dieslový stačí průměrný od jakéhokoliv jiného koncernu. Dnes už i Korejského. A ještě něco pro RS. UPLATÝ od Renaultu tedy opravdu nejsem. Je vidět, že stačí přijít s jistou nálepkou a hned jsem zařazen. Jak povrchní. Když místo Vel Satis ponesu název Passat, budou reakce jiný. Styďte se!
PS: Se stávající nabídkou motorů je koncern VW v současné době na chvostu >:D:no: >:D
Na chvostu? V čem? Na HTP se nadává a kritizuje. Hlavně od těch, kteří jezdí v mnohem silnějších. HTP má vysoký točivý moment, na to ten motor byl navržen. 1,8 TSFI a 2,0 TSFI hold asi taky špatný. Souhlas, chybí kvalitní 1,6. FSI to nesplňuje úplně. A TDI. Ano, ty motory jsou hlučnější (já bych už také nechtěl), ale jedno se jim nedá upřít. Výkon, krouťák a spotřeba.
Ale ono je to jedno. Škodovka a VW jsou prostě kopací míče. Ono je jedno, co dělají. I kdyby dělali od zítřka nejlevnější a nejlepší auta na světě, stejně se bude nadávat.
Na chvostu říkáš... Výsledky ankety "motor roku 2006" ... automobilka Volkswagen bere ocenění za čtyřválcové motory 1,4 TSI a 2,0 FSI Turbo. Prvně jmenovaný v kategorii 1,0 - 1,4 litru a Nejlepší nový motor roku 2006. Druhá pohonná jednotka zvítězila v kategorii 1,8 - 2,0 litru...
Tak co, pane Vel Satis, kolik ocenění získal Renault? Mi teda nepřijde, že by měl něco extra oslnivého, možná tak 1,5 dCi...
Psal jsi ze Skoda je slaby prumer tak ja se jen ptam co je pro tebe vic nez prumer. Cti pozorne text ;-) nikam sem te nezaradil mel jsem jenom jednoduchou otazku - kdyz clovek rika ze neco je slabi prumer tak by mel vedet kdo je lidr. Me to jenom zajima pze si myslim ze Skoda neni slaby prumer - je to muj nazor jako tvuj ze je slaby prumer. Tak jenom me zajima coje podle tebe nejelepsi. Napsal jsem to nekolikrat tak snad obdrzim odpoved.
Narozdíl od kterých ostatních? Tady nejde o to být fanda jedné značky, ale musím ty argumenty něčím podložit. Spousta lidí, které Škodovky nemusí, z nich dělají podprůměrná auta za vysoké ceny. Jenže auta to jsou nadprůměrně dobrá a stojí stejně jako ostatní. A že něco v ČR stojí tak či onak? No nevím jak vy, ale odborník těžko bude auta porovnávat podle ceny jednoho malého a poměrně slabého trhu silně deformovaného domácí automobilkou.
Omyl. Priemerne auta za vyssie ceny. Alebo mierne predrazene dobre auta. Vyber si co chces. Skodovka je u nas vsetko, len nie za dobru cenu. To je hola skutocnost.
Více než 56.000 čtenářů britského časopisu Top Gear hodnotilo 152 vozů v rámci ankety spokojenosti majitelů, kterou tento časopis vyhlašuje každým rokem. Značka Škoda byla respondenty celkově zvolena jako nejlepší výrobce roku 2006, přičemž modely Octavia, Fabia a Superb se dostaly do první desítky.
Třetí místo v prestižním pořadí zaujala Octavia předchozí generace, kterou časopis Top Gear označil za „mistrovský kousek spolehlivosti“. „Roztomilé“ malé Fabii patří čtvrté místo, luxusní Superb obsadil v anketě čtenářů sedmou příčku. Tato tři impozantní umístění přispěla k celkovému vítězství značky Škoda. Tiskový mluvčí tohoto předního motoristického časopisu říká: „Je to skvělý úspěch českého výrobce, který naboural monopolní postavení japonských vozů na předních příčkách tabulky, především dominanci značky Lexus, a také spravedlivá odměna za deset let výroby vynikajících automobilů, které se skvěle trefují do vkusu a potřeb svých majitelů. Připijme značce Škoda na její úspěch“. Výsledky ankety se objeví v březnovém vydání časopisu Top Gear a najdete je také na internetové stránce www.topgear.com.
A kdo ví, co je "Top gear", ví, že to je jeden z nejprestižnějších časopisů a TV pořadů... youtube.com/watch?…
Konecne solidny motor v solidnom aute. Uz bolo nacase zaviest pohonnu jednotku, za ktoru sa Skoda naozaj nemusi cervenat, co sa o celek motorvej palete zial povedat neda. Este by to chcelo klon tohto agregatu s mensim objemom, aby bola ponuka uplnejsia. Tak uz len TDI prejdu na common rail, a motorom z VW nebude co vytknut, plne sa vyrovnaju ostatnym znackam. Najvyssi cas. :yes:
je úžasné, akí sú ľudia blbí, keď si kúpia toľko podpriemerných áut, ktoré vyrába koncern VW, vrátane škodovky,a neoprednostia radšej nejaké to auto ako píše Vel Satis. Možno som blbec aj ja, ale auto kupujem tak, že sa najprv povozím a vyskúšam porovnateľné modely, potom si dosť primitívne prečítam za posledný rok diskusné fóra o skúsenostiach v krajinách, kde ich predajú najviac a potom u predjacu hľadám buď výhodnú výbavu alebo akciovú cenu. čo je natom zlé. Teraz si kupujem nové auto a keď som chcel rýchle kombi diesel s automatom, partikel filtrom, veľkým kufrom a ešta mať šancu ho po 4 rokoch so 150.000 km predať,možno tomu nebudete veriť, alebo kupujem koncernový výrobok VW Pasat Variant 2.0 tdi 170 ps dsg. No lebo to jednoducho spĺňa to, čo chcem. A žiaľ iné auto, čo má 603 litrov kufor, komort, partikelfilter, dobrú superspotrebu aj s automatom, skutočne ťahá a tak som nenašiel + uvaha bola aj 4x4 diesel kombi, čo v tom segemente nemá okrem nemcov asi nikto. Doba je o tom, že človek má šancu si vybrať.A to že 2.0tdi vrčí je fakt, ale 140 ps vrčí s dvojventilom inak škodovke a inak ako štvorventil s vyvažovacími hriadeľmi a piezovstrekovaním v passate, kde je podstatne lepšie ohlučnený (chodte do predajne, vyskúšajte) A ponuka je zatiaľ taká, že požiadavky spĺňajú najviac práve koncernové autá, mnohými odsudzované, ale pre ich univerzálnosť najpredávanejšie. Už sme toho vyskúšali za vlastné paniaze akurát dosť od alfy romey cez opel, mazdu, renault, takže za vlastné slová za nehanbím anmi nikdy nebudem. Vw má zvláštnu príplatkovú politiku a viacero kombinácií výbavy (ako všetci), ktoré nenadchnú. ale má aj dobré autá. a ja nemám toľko peňazí, aby som robil experimenty typu bionafta v zime a bol prvý v ulici, čo má hybrid na drevo a solárne článke a podobne. Takže pristanme na zemi, pozrime sa do vlastnej peňaženkya do diskusného fóra dávajme príspevky zo života. Spisovatelia sci-fi už prosím nepíšte a tí, ktorí píšu o vlastných skúsenostiach, tím touto cestou ďakujem.
Re: Vlastné skúsenosti a vlastná peňaženka nepustia
Presne..ja bych do vw asi nesel...ale tvvuj pohled presne definuje vhody vw...skratka neresis..chces velky kombik, s dizlem, automatem...a vis ze passaty jsou dobra auta s dlouhou tradici a zbavena hodne nemoci a muzes si je vybavit jak chces...od 'pracovniho kombika' bez dph do velmi dobre vybavene luxusni limuziny. Skratka dobra koupe. Na druhou stranu budes mit 'tuctove' auto. Ale to ti je jedno. :yes::yes: ... ps: hybrid na drevo >:D >:D >:D
Re: Vlastné skúsenosti a vlastná peňaženka nepustia
Teda ne že bych se musel za každou cenu zastávat VW, protože mi trochu vadí, že dělá ze svých aut něco, čím nejsou, na druhou stranu buďme za to rádi, protože má Škodovka svůj segment pro ty, co si na nic nehrají (podobně bych dneska zařadil i FIAT - moderní, stylové, univerzální). Zpět k tématu: já si opravdu nemyslím, že by kombi v turbodieselu s dvouspojkovou převodovkou, náročně řešeným podvozkem (to už mají všichni), zajímavým designem a nepopiratelnou elegancí a praktičností (i když sedan se mi líbí víc, jsem prostě na ty sedany) bylo až tak tuctové auto. Tedy pokud není tmavě modrý, ale i tak soudíme jen první pohled zatíženi předsudky o firemních flotilách. A soudě podle příspěvku autor řešil velmi poctivě, hledal až našel a to by pro nás pro všechny měla být přinejmenším inspirace. To, že ty osobně máš jiné proirity, je tvůj problém ;-)
Re: Vlastné skúsenosti a vlastná peňaženka nepustia
bud se nauc cist nebo chapat..ty tam vidis nakou kritiku VW? Jo, a to tuctovy je v uvozovkach. Abych se parafrazoval...rikal sem ze mu nevadi ze jeho auto bude masove...ma ho kde kdo...ne konkretne to jeho s dsg-ckem ...ale passata v kombiku obecne...takze..klidek.. :-!:-!
Priateľu, takých ako si ty mám "veľmi rád". Čítaš diskusiu o Octavii 1,8 TSI a diskutovať by si chcel o DCI a bionafte. Nezdá sa ti, že si na zlej adrese?