Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Golf Variant: První fotografie a informace

291 komentářů

Golf variant je opravdu nevyvážený vzhledově a vůbec nenabízí nic nového. Cena také nic moc. Je mi líto, ale myslím, že každý nový výrobek by měl něco přinést, někam svůj segment posunout. U vozů mám ny mysli např. vzhled, ekologie, výkon, spotřeba, cena, spolehlivost, energetická náročnost, materiály, atd. Mám rád auta a ještě raději ty, které něco nového přinášejí. Pro ilustraci: Prius, Fiat 500, Civic, Tuareg, Mercedes A, Chevrolet Volt, Yaris, BMW 1, Cee´d, Jazz, studie Toyoty urban cruiser...atd. Každé něco nového přináší. A když ne nového ( vše tu už bylo ), tak alespoň něco, co nedělají všichni ostatní. Mám rád změny, život je neskutečný sled změn a pokud si na to zvyknete a necháte se rádi překvapovat tak je váš život pestřejší. GTI je určitě fajn chlap, ví co říká, to je poznat, ale přijde mi trošku přehnané, až dětinské takhle propagovat jen jednu značku a zvláště takovou, která dlohodobě nepřináší nic moc nového. Je to takový nepružný dinosauraus ( VW, ne GTI 😄 A ty řeči o "býčkách" a "evropským vlastenectví", je rok 2007...taky mám rád výrobky někoho koho dobře znám, ale v dnešní době, kdy japonský návrhář trvale žijící v Belgii kreslí pro "evropskou automobilku", která vyrábí vozy na lince turecku a subdodavatele ji dělají asiati a většinový podíl v podniku má konsorcium arabských firem...ta doba už je prostě pryč a nikdy se nevrátí. Tak to je. Design je strašně subjektivní, ale říci, že např. zmiňovaný golf variant je lídr segmentu co do "krásy", nemůže snad nikdo myslet vážně.
:no: ten zadok je totalny hnus fuj neviem cim to je ale volkswagen viraba stale spatnejsie auto fuj!!!!!
:no: :no: ten zadok je totalny hnus fuj neviem cim to je ale volkswagen viraba stale spatnejsie auto fuj!!!!!
Podla mna dat treba VW sancu a cas aby sa trochu spametali lebo v poslednom case.....................ale ja dufam ze sa opet postavia na svoje a budu napredovat
design zadku je celkem zajimavej, jinak je to cely dohromady takovy zvlastni a hlavne at uz jdou do pr.ele s tou svoji prodejni strategii, urcite bych tuhle predrazenou znacku nekoupil...
...ooo este nieco, kúp si Kiu Ceed CRDi ci co to je! prajem vela štastných kilometrov. Inak Ceed by som ja nevolil,ale to je moj názor.Zaujímavé,že tu vela ludí píše o tom,že napr.koncern VW predáva,tak ako predáva(myslené,že dobre)len vďaka marketingu.Nech mi niekto povie,čo je Ceed a celý ten boom okolo neho iného??!!
to je mi uprimne luto! ale to co som vyssie napisal je fakt.U kazdej znacky,u kazdeho modelu sa moze stat,ze sa vyrobí nepodarok,ako koniec koncov u hocijakého produktu,nielen u áut! Ale to nie je merítko kvality daného vozidla,znacky, modelu... a ver,ze viem o com pisem.
😊
Já mám Tourana a kdyby jsi řešil takové závady jako já tak by jsi myslel, že ho vyrábějí v Číně 😒
Měl jsem Golf 4 variant nyní mám Touran a jsem s ním tak spokojen, že jak vyjde Ceed sportywagon kupuji CRDi v plné palbě.
Tak to snad hovoří za vše. 😉
ty si kto???? james bond???? >😁 >😁 >😁 >😁 taketo sprostosti v realnom case a svete som este necital! Serus Onassis >😁 >😁 >😁
hodnotit kvalitu na zaklade testu jedneho auta ma od objektivity na míle daleko,preto to netreba brat v uvahu. Inak Touran v poslednom TUV medzi 3 rocnymi autami 4. miesto!!!! co je vynikajuce,si myslim... a to je troska objektivnejsie hodnotenie,si myslim...
Avatar - Dinar
Dinar
Párkrát jsem to tu psal, nikdy nehodnotím auto (z pohledu vlastností), ve kterém jsem nejel. Posledních pět let mám díky jedné rodinné vazbě možnost účastnit se testů většiny aut přicházejících na EU trh, čehož z časových důvodů využívám sice omezeně, ale tak, že si vybírám pro mě zajímavá auta. Jsem ochoten se vsadit, že jsem jen za poslední rok jel více auty, než do kolika si většina zdejších diskutérů za celý život vůbec sedne. Mimo to mám velmi dobré vztahy s tunerskou firmou B&B, jezdím s nimi celkem pravidelně na testy na okruh, díky tomu jsem také jel prakticky všechny hothatche. Pokud jde o 9-3 aero, s tím jsem jel zhruba před rokem, tehdy když vylezli s tím kombíkem. S auty o výkonu kolem 250 PS mám slušné zkušenosti, posoudit, že je 330i v dynamických schopnostech jinde než 9-3 Aero (dynamiku neplést s rychlostí) umím posoudit s prstem v nose. Také proto, že s BMW jak 3er tak 5er mám odjeto mnoho, neb posledních 10 let jsem jiná auta neměl. Jsem vždy otevřen diskusi o jízdních vlastnostech, ale prosil bych v nějakých relevantních kategoriích, nůž máslem neumím, řečeno slovy klasika, tak nějak uchopit. 😉
tomu moc nerozumím?!? a niky jsem netvrdil, že je 9-3 Aero vrchol třídy.. 😉 čti pozorněji, ale připadne mi, že jsi v 9-3 SportSedan jen seděl na výstavě a vezl tě kamarád Aerem z roku 88.. a pak jsi slyšel prodejce BMW když jsis odskočil na showroom od servisáka..?!? takže nevím co tím myslíš a vůbec ti nerozumím..
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 no vidím, že se šťourám klackem ve vosím hnízdě, Ciello a Aero rovná se, zřejmě, srdcovka. Nechme to spát, 9-3 aero je pro tebe v této třídě vrchol, tak fajn, pokud píšeš o okázalosti a řvavosti 330i a u 9-3 o průjezdech zatáčkou jako když krájíš máslo 😲 , potom o.k. Ciello, tady není z mého pohledu o čem diskutovat.
ty jsi musel vypadat.. bejt na plech a absolvovat převoz z kneipy domů.. tomu neříkám jet auto... >😁 >😁 nicméně Aero.. je jen jedno, dříve se 210 k nyní 2.8 V6 s 250 koníkama.. nicméně nemůžeš to šmahem takhle odsoudit, když v tom máš takovej hokej.. 330i je bezesporu pefektní auto a jezdí výborně, velmi okázale, řvavě.. jenže ten Saab vedle toho, pojede úplně stejně rychle a to ve všech ohledech, akorát průjezd zatáčkou budeš pociťovat jako když horkým nožem krájíš máslo... a právě nová 9-3 nemá nic společného se svými předchudci a je o pořádnej kus před nimi.. A co sy týká nabídky pro řidiče, je to příkladný auto se zaměřením právě na řidiče a jeho pohodlí a cestovní kulturu...
Avatar - Dinar
Dinar
Jel jsem Aero, 2,0 turbo to slabší, tuším 110kW a bohužel i dýzl. Aero je fajn auto, ale za cenu srovnatelnou s 330i, která ho dynamicky rozcupuje, 2,0T je obyčejná předokolka se slušným výkonem, ale to co nabízí z pohledu dynamiky podvozku, kvality jízdy, výkonu nebo výbavy, koupíš v passatu, 159 nebo Accordu levněji. Dýzl byl v soc. verzi, auto nemělo nic, nejelo a bylo hlučné, srovnal bych to se stejně nesmyslnou nabídkou jako je A4 1,9tdi.
ty jsi asi nikdy tou 9-3 nejel že? anebo možná tou 1.8 sociální verzí... Musíš to nejdřív vyzkoušet a to auto má v sobě již řadu let to, co jiné ani nenabízejí a to za "stejnou" cenu...
podle toho jak se tady prezentuješ a to jako s vysokým image, neb to určuje jen osobnost jak tvrdíš, musíš být nadmíru inteligentní, aby jsi poznal co píšeš a co tvrdíš dříve..., ale asi zřejmě to neřekneš, jinak by se ti to tvoje tvrzení o image zbortilo jako domeček z karet a polovina diskuze by byla mimo... 😉
GTI
>😁 trefa, přímo na komoru.
Avatar - Dinar
Dinar
Jen poznámka, 9-3 je pěkný příklad auta žijícího z image svých předchůdců. Bohužel současná generace sice nevypadá špatně, ale tím co nabízí (z pohledu řidiče) se premiovkám nevyrovná, na to co nabízí, je to přiliš drahé auto.
Avatar - Dinar
Dinar
Reprezentativních sedanů střední třídy je povíce. Pokud se ptáš, který z nich považuju za ten nejreprezentativnější, pak říkám Mercedes Benz třídy C (nový), pokud by otázka zněla, který z reprezentativních sedanů je nejlepší auto, pak já říkám BMW 3 (nové céčko jsem ještě nejel, možná bude stejně dobré). 😉
GTI
Určitě. Vidím to stejně.
najdes ma bud pod mojim nicom alebo ked pisem s ineho kompu pouzivam loo feng.. anonmne len ked sa pozabudem ale to sa nestalo uz sakra dlho. off
nepisal som ale zareagujem😊 najdalej som bol v soule a v panelaku som nikdy nebyval. 😊 moja firma ma sakra dobre image u zakaznikov . ale to je vydrete tvrdou pracou. ale radim ti starat sa do svojich veci a nie do veci do ktorych ta velke ho.no je .. dakujem :-!
Podle mě spíš VW pomalu zjišťuje, že nestačí mít paletu podobných aut (Golf, Golf+, CrossGolf a Touran) a přitom žádný kombík. Lidé kombík patrně stále dost chtějí, Golf+ jim nestačí, proto se VW rozhodli jednat a dovezli US Variant.. to s tím pozdějším faceliftem je docela logické, ovšem u VW mě tento nový přístup docela zaráží
Avatar - Dinar
Dinar
V tom případě, hluboká omluva, styl se mi zdál povědomý a ty máš také občas ve zvyku se nepřihlašovat. 😉
tak mi prosím pověz, co sám vím, ale nedokážu to přiznat. Nerad bych tě zabil smíchy, to bych si fakt do smrti vyčítal... 😄 😄
to je ale "diskusia" 8-s
teda mam.. ale nie za 150 alebo 300 tis ako sa tu pisalo.) no nic.. hadajte sa tu dalej... 😊 inak spredu je ten vw pekny zadok mi nesedi.. to je cele co mam k tejto diskusii😊
No nechci se nějak moc vměšovat do vaší debaty o image,ale třeba takový Ford bych taky zařadil výše než Toyotu-v již výše zmiňovaném žebříčku...
citam to tu ale nepripajam sa. ja som to nepisal. neriesim zabomysie vojny, firmu mam. barak mam (svoj) hodinky nemam lebo je to hlupost, neriesim image. strelil si vedla.
Já bych se asi moc nerozpakoval a Range Rover by mohla být dobrá volba... >😒] Nicméně ve střední.. bych to viděla na X-Type, C-Klasse, a pak snad i BMW (Audi), o krok zpět bych to viděl na pozice s Lexusem IS Saabem 9-3 a dolézající Alfou 159.. Z mainstreamu to tu zaznělo, když nevíš, tak Passat, Ale já bych Volil X-type a pak asi reprezentativní serioznost v podání Aero 9-3.. 😉
No Passat za Passatem budiž,je to nejprodávanější auto střední třídy v evropě,ale Golf za Golfem??To snad neee!!!
ty se biješ za něco, co sám víš, znáš ale nedokážeš si to přiznat a jen to jinak pojmenováváš... >😁 >😁 >😁 >😁 fakt mě asi zabiješ smíchy...
nepublikuj tady, prosím, informace o něčím zesměšnění, neb působí to zejména od tebe poněkud pitoreskně...
Předpokládám, že pod pojmem "reprezentativní" se ukrývá něco, o čem je obecné povědomí že je to ve své třídě drahý a technicky náročný vůz. Pak bezpochyby Mercedes C, možná by zde dobrou práci odvedlo i třeba vědomí severské výlučnosti, takže možná i Volvo S60, nebo Saab 9-3, popřípadě vědomí o vysoké spolehlivosti- Avensis, Lexus IS. Z výběru bych vyloučil značky a modely na které se soustřeďuje množství nejrůznějších "tunerů" jako např A4 a BMW 3
A co ty, ty se nezesměšňuješ, když odmítáš být konkrétní a vysvětlit, jak jsi se dostal k žebříčku image v nižšší střední. To maš nějaký výsledky z odborných časopisů a nebo to byl jen tvůj osobní názor. Já jenom, že kdyby to byl tvůj osobní názor, tak má stejnou vypovídací hodnotu jako můj a na tom mém je na prvním místě Toyota a pak vsichni japonci a až někde vzadu je to WV. Tak a ted babo rad, že gti >😁
Je to zvláštní, ale je to tak. Jeden můj známý si nedávno pořizoval nové auto a rozhodoval se mezi Audi Q7, Mazdou 6 a Passatem. Připomínám, že zrovna on peníze moc neřeší a chtěl diesel. Já jsem mu doporučoval buď BMW 3 nebo Pathfindera, ale on nakonec stejně zvolil VW Passat 2,0 TDI 4-motion Highline. Z dnešního pohledu mi to připadá jako logické vyústění jeho uvažování, a nesetkal jsem se s tím poprvé: Prostě když se nemůžeš rozhodnout, jdeš do VW a to považuji za nejlepší image , kterou může značka mít. Já bych se sice tak nerozhodl, ale věřím, že spousta lidí ano.
Avatar - Dinar
Dinar
Bývá zvykem se podepsat, i když podle toho urputného křiku o vlastní důležitosti... řekl bych, sám pan Jazdec. Ano, už jsi nám tu říkal, že jsi měl nebo máš Porsche i to, že máš firmu a kde všude jsi byl, jenže tyhle řeči nemají na netu žádnou váhu, kdokoliv tě podle těch blábolů nahoře může považovat, stejně jako to děláš ty sám, za nýmanda z paneláku, který byl nejdál na výletě v Popradu. Nelíbí? No hochu, zkus změnit přístup, než začneš kydat o panelácích a časopisech, přečti si nejdřív celou diskusi, a odpověz si třeba na otázku, jestli a jakou má ta tvá údajná firma resp. to co produkuje image. V případě, že připustíš že nějakou image má, jsi u základního problému Hanibalových tvrzení. :-!
GTI
Ale já se přece nesnažím tě zesměšnit, to tu dokonale zvládáš sám, Hannibale, svou prezentací toho, že image je než kategorie luxusních aut. Pokus se být alespoň jednou na diskuzi konkrétní a odpověz dole kolegovi na otázku...
Věc názoru 😉
To byla moje první myšlenka!!! :yes: >😁
GTI
Dobrá otázka 😉 No, reprezentativní sedan ve střední třídě je dnes především PASSAT. Ten tedy v mainstreamu. Co se týče premiového segmentu, pak nepochybně především nový mercedes C-klasse. Tihle dva, to to je vrchol střední třídy se zaměřením na tu reprezentaci.
Přesně!!! :yes: :yes: :-!
Můj pohled na svět se možná zdá z toho tvého jako naivní, já zase tak vnímám ten tvůj. Utvrzuje mě v tom mimo jiné ta urputná snaha vyhnout se vysvětlení toho, co jsi nahoře publikoval: Onoho žebříčku, který zřejmě vstoupí do dějin... O tom co já si zasloužím, o tom bych být tebou vůbec nepsal. Neumíš si poradit s vlastním blábolem, tak si pomáháš pokusem o zesměšnění druhého. Píšu pokusem, protože to opravdu má pouze hodnotu zabředlého a impotentního pokusu o nadhled. 😉
a ako inak?? panelakovy byt stale prefukuje? ci už mas plastove okna?? sef ti stale nezvysil vyplatu?? nie?? neboj... ani nezvysi😊 vw kram hrdzavie?? neboj bude este viac😊 požicky na krku?? nevadi😊 ved otvorime pansky casak.. a tam sa docitame ake je to byt "in" a co je to "spravne image auto" >😁 >😒]
Pánové, s pobavením tady čtu tu vaši plodnou diskusi o slůvku IMAGE a už to nevydržím a budu reagovat. Fascinuje mne, jak se každý zarytě držíte svého výkladu toho slova a přitom máte pravdu oba (nebo oba tři 😉 Na image se dá pohlížet jednak jako na 1. image člověka, kterou logicky dotvářejí věci - viz. nosím Ray Bany, protože chci mít image člověka, který si rád připlatí za kvalitní věci, a proto si taky nekoupím sluňáky na stánku nebo bundu se čtyřma pruhama >😁 2. existuje image věci, např. auta, viz. abych zůstal na svým - Nissan Almera má image spolehlivého auta s kvalitním podvozkem, které tě nenechá ve štychu. Takže image mají jak lidé, tak věci, jen záleží na tom, o čem zrovna mluvíš. A co se týče toho žebříčku, zajímalo by mne, které auto byste dali na první místo, kdybych se zeptal na "reprezentativní sedan střední třídy"? Věřím, že každý napíšete jiné auto, čož by bylo asi logické. I když... Možná dojde k vzácké shodě. Jsem zvědav...
jako vždy 😄
😉 :yes:
>😁 >😁 nějak jsi mi sebral slova.. úplně jsem z tebe oněměl...
>😁 >😁 >😁 >😁
prd na neho.) s deme.tom sa nenahadas😊 gti sa naucil slovicka ako image, rolls ,v panskom casopise sa naucil nieco o hodinkach (dokonca aj to ze tie in su natahovacie - sikulka je to) vie aka vona sa hodi k spravnemu gentlemanovy a ze do topanok s krokodilej koze sa davaju cierne ponozky😊 toto vsetko co sa naucil sa na nas nevedomych pokusa preniest ako poznanie svateho gralu... uci nas to s pritmia svojho panelakoveho bytu zo svojej ojazdenej sunky (asi obstarozny vw kram) z centra svojej nudnej mizerne platenej prace ... nexajme ho nex pise,,,, ine mu asi nezostava. gti vies ake je to previest sa vo VLASTNOM porsche? nie??😊 ja ano😊 vies ake to je vlastnit vlastnu prosperujucu firmu?? ty nie ja ano😊 ake je to mat na ruke hodinky co stoja viac ako tvoje auto?? ty nie ja ano.. Ale ver ze to NIE JE IMAGE😊)))))))) image vychadza s osobnosti cloveka.. a k tomu ti nepomoze ani rols (v ktorom sa TY NIKDY nepovozis) ani s hodiniek za 300litrov ktore ZY NIKDY nebudes mat... ani s veci podobnych. Vychadza to s OSOBNOSTI SARMU MUDROSTI ...... teda vecí ktore ty asi nemas😊) SNIVAJ DALEJ MOJKO... SNY SU LEN NAHRADA REALNEHO SVETA ALE TEBE INE NEZOSTAVA AKO SNIVAT :-!
GTI
To není blábol, Hannibale... to je shrnutí tvéhop myšího pohledu na svět kolem tebe. Ta úporná snaha nepřipustit životnost světa image, to utíkání se k tomu, že image je pojem jen ze světa luxusního zboží... tvá tvrzení, že v nižší střední neexistuje produkt s image, o tom přemýšlej a neupírej ho Loganovi. Zaslouží si to, víc než ty 😉
Nigdy jsem fauvé nijak nežral,
ale vždycky jsem je bral jako poctivý auta
s uhlazeným designem, který spíš neurazí než nadchne -
myslím v dobrý slova smyslu.
Gdyš jsem ale uviděl tady ten zadek, tak bych
na toho dizajnéra nejrači zavolal dyzajnérskou
policii aby zatka, a veřejně mu dala vysvěčení
z designu s velkou pětkou, protože to vypadá jak
nějaký sankyonk golfius či co
HUMUS.
Toto si fauvé za rámeček nedá
Komplex menejcennosti nahradis pocitom "spravneho image.." 😉 chudacik maličky >😒]
Podle Sdružení ACEA (Evropské sdružení výrobců automobilů) je rozložení v Evropě takové, že každý pátý vůz je z VW, další každý pátý je francouzský (Renault bez Nissanu), další každý pátý je z koncernu GM nebo Ford (Ford asi 10,6%, GM as 10,5%, ale vč. Volva, Saabu, Chevroletu, Vauxhallu, Jaguaru a dalších neněmeckých značek...). O více než jedno do těch pěti se rozdělí zbytek velkých značek (FIAT, DaimlerChrysler, Toyota a BMW) a o to necelé páté se rozdělí zbytek...
Marně hledm 4 auta z pěti německá, jak píše GTI, když německá produkce má celkem v Evropě asi 48% (a to počítáme Škodu, Seat, Chrysler, MINI jako německá auta !, Jaguar, Volvo, Saab a další pod GM a Ford rozhodně německá nejsou nebo je to jinak 😄 ?!? To jsou asi 2,5 auta a ne 4.
"Zejména Ford" je až na třetím místě s téměř tříprocentní ztrátou za PSA...
:yes: pekne se do toho gti zamotal >😁
Celý tento blábol sis mohl odpustit a napsat podle čeho byl sestaven žebříček, který jsi nahoře uveřejnil. Podle čeho je VW, Ford a Renault o dvě třídy společenského žebříčku výše než Toyota >😁 Sám to nevíš, protože přání je otcem tvé myšlenky. Abys zakryl vlastní neschopnost to odůvodnit argumenty, meleš o Rollsu a Loganu. Mimochodem, všímám si, že ten Logan rád používáš ve svých příspěvcích. Zřejmě ti uštědřil nějaký silniční debakl.
GTI
Máš syndrom malých, jsi bojovníkem za své tmy. Tvůj pud sebezáchovy ti brání přijmout podstatu materie. Ano, mimo tebe tu snad každý vnímá sílu image BMW, sílu image Škody i... Logana. Bohužel (myslím pro tebe) ten bavoráček má image silnější, než logan. To je jedne věc. Druhá věc ovšem je, že i ve skupině porovnatelných existuje hierarchie vnímání značky podle image toho kterého modelu. Tak proto má například Civic silnější image, než ten Logan. Píšeme tu s tebou o věcech, o nichž tu má skoro každý jasno. Ty ne, tys nahoře tvrdil, že image je pojem až v luxusním segmentu. To je ovšem tvůj sebezáchovný blábol. Image, Hannibale má i tvůj přívěsek na klíče... tedy pokud nějaký máš. Image je vnímání "hodnoty" věcí, působení věcí na lidskou společnost... jejich kategorizování společností lidí... a cena věci se v něm odráží pouze částečně. Image ostatně mají i lidé... Koneckonců tvůj image (oba rody jsou možné - ženský i mužský) zde na diskuzi je takřka nulový. Tedy, abych byl přesný - to je můj pohled na věc. A víš proč to je? Protože zde tvoří image myšlénky. A na ty jsi velmi skoupý. Tak proto to nulové image... Piš, možná vypíšeš něco víc a tvůj image na diskuzi bude závratně stoupat. A možná, jednou... dosáhneš síly image Rolls-royce... Ale, Hannibale, bude to, jak tě tak čtu, velká fuška... 😉 Zatím to prostě nedosáhne ani na toho pověstného Logana... 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Nic ti nepodsouvám, mluvili jsme obecně o pojmech, tvrdils, že nositelem image je pouze člověk, a že "věc image mít nemůže". Je to hloupost, proto jsem na to reagoval. O tom, kdo čím jezdí a jaký to má vliv nebo vztah k jeho osobní image jsem nenapsal ani slovo. Souhlasím s tím, že nemá smysl se v tom dál patlat, nikam to nevede.
Klaudius
Nie ja som myslel to o tom buducom facelifte pre Europu...
GTI
Ale v těch slevách přece není VW výjimka. Musíš rozlišovat ovšem slevu, která jde na bedra prodejce (to znamená, že zakrojí do své marže) a slevu dovozce, jaksi oficiální, kde se o ten bunus kupujícímu podělí jak dovozce, tak prodejce. Jo, já chápu, že upřednostníš Vectru proti Passatu. Já ne. P.S. Správně nastavená cena neznamená, že cena bude nízká... cena odráží postavení VW na trhu a zájem o jejich produkci. Prodává se Passat za Passatem a Golf z aGolfem. O tom, jaký úspěch slaví VW s Touaregem netřeba mluvit...
nepodsouvej mi něco o image firmy. Právě například image firmy je tvořena tím co v ní lidé dokážou, ne tím jestli jestli jezdí ve Focusu nebo C4... Už to proboha ukončeme, fakt to není moc plodné. Celá tato má reakce vznikla zejména na příspěvek kohosi o tom, že v hiearchii společenského žebříčku stojí nejvýše VW a Ford, pod ním Alfa, Opel, Honda, ještě níž Toyota a já nevím co ještě. Nahoře si to můžeš přečíst... Tomu jsem se opravdu velmi podivoval, a zajímalo mě podle jakých kritérií byl tento žebříček sestaven. Odpověď od dotyčného se pak zřejmě mlhavě rozložila do několika příspěvků zakončených pohádkou o platinové sponce do vlasů. Takže asi tak
Jozki
Zvyseny podvozok bude - o cca. 20 mm. Haldex nie. ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
IMAGE: "obraz, podoba, představa, idea; celková prezentace, vnější působení, celkový dojem na veřejnost" 😉
Už je to nuda Hannibale, zkus si najít něco o image building (záměrná činnost firmy, která má vliv na tvorbu její dobré pověsti resp. povědomí o jejím produktu) Na školách je to součást výuky marketingu. Ovšem, základem je pochopení významu pojmu image, pokud budeš trvat na tom, že věc nebo firma image mít nemůže, zůstaneš dál jen pro smích. :-!
Jozki
Citam vsetko mozne o autach a to ze Variant je prioritne urceny pre USA uz bolo neraz spomenute. 😉
Jestli má Mégane lepší image než P307, to bych se divil. A Corolla až za Francií? No, dost zásadní nesouhlas.
Nové Bravo se mi fakt vizuálně líbí. Ale jak to bude s její kvalitou, to si raději pár měsíců počkám.
Klaudius
Ty si strategicky planovac VW ze to tak dobre vies? 😄
jsi ideální aspirant na vylepšování si vlastního image nějakým autem. Co chybí v duševním portfoliu, to můžeš teoreticky (podle tebe) dohnat zakoupením nějakého auta. Co takhle Mini Cooper? Co myslíš, vylepší se tvůj image když v něm přijedeš? Možná ano, ale jen do té doby- než otevřeš ústa... 😄
hlupy nazor..
No,spíš bych řekl,že VW ví nejlíp jakým designem oslovit co nejvíce lidí ve všech věkových kategoriích-proto ty prodeje.Ale mě prostě nic neříká i když moje první auto byl Golf.Co se týče toho Passatu,myslím,že Mondeo nebo Vectra je rozhodně lepší volba.To je věc názoru,mě ten můj nikdo nevymluví.
Také nesouhlasím,že VW má "velmi přijatelnou cenu".Cena(ceníková) je velmi vysoká u všech modelů VW.Za ceníkovou cenu Golfu si koupím Vectru se stejným motorem.Určitě by VW nebyl importér č.1 kdyby neustále nedával nějaké slevy-0% navýšení při leasingu,0%akontace,různé skladovky atd.Jen málo kupců koupí Golfa bez jakékoliv slevy...Aspoň tady v Brně se slevami jen předhánějí..
Těším se na tvůj názor GTI...
Jozki
Mozno preto ze Variant je priortne urceny na americky trh a VW nepredpoklada ze v Europe sa preda vacsie mnozstvo vozidiel kedze predpoklada ze v tom segmente sa bude predavat Golf Plus. Ak by tu bol velky dopyt po Variante prisiel by facelift ktory by sa tykal v podstate len zadnych svetiel.
Avatar - Dinar
Dinar
Hannibale, ty jsi takový malý rozumbrada. Jasně, že definici image určil člověk, kdo to měl udělat, slon? 😲 Image určité věci je tvořena zobecněním vztahu lidí k této věci. Zdá se, že to chápou všichni až na tebe. :-!
>😁 >😁 tak jsem se dozvěděl,že věci nemají image,řekl bych,že je to právě naopak věci mají svojí image,aproto dotyčný jde a koupí si jej.To co myslel náš filmový hrdina HANNIBAL,když psal,že si to člověk nemůže koupit a už se s tím narodí,tak to bude asi charizma, >😁
Klaudius
Ale mal. A4 v kombi verzii bolo velmi sympaticky vyzerajuce auto.
Klaudius
Dizajnovo je Megane o kus sviezejsi a zaujimavejsi. Najma voci Golfu. Novatorsky pristup voci konzervativizmu, francuzska elegancia voci nemeckym strohym linkam urcite vyhrava.
Slovo "stahovak" by som asi nepouzil, rozhodne nepatri k najobjemnejsim v triede. Skor taka stredna cesta, ani maly, ani velky.
Klaudius
Vo mne ten novy zadok evokuje bavoracky dizajn. Ktovie, mozno to bol zamer. Kazdopadne to auto nejak neladi, predok a zadok sa k sebe nehodia, akoby kazdy patril k nejakemu inemu modelu.
Nechapem celkom tuto strategiu VW (nie su v tom celkom sami, aj C4 kombi zatial nie je), model je vo vybehu, kazdy caka na chystanu sestku a oni vybehnu s niecim takymto. Absolutne som svojho casu nechapal, ako mohli pustit von kabrio s vacsinou techniky a predkom karoserie zo stareho modelu...Nech mi tuto modelovu politiku niekto vysvetli, lebo som z toho jelen... 8-s
:yes:
Kvalita?kolik s stim autem najel kilometru >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 ty ses,ale ***
😉 :yes: 😄
Ano, ano Golf sen všech cesťáků a důchodců a všech ostatních "imagemakerů". GTI prober, Golf byl bomba v roce 1991 je to nejusedlejší a nejtrapnější auto, nhodné jen pro Germány bez fantazie!
Kvalita viz VW Touran výše, tak špatný test na 100k v Autotipu nikdy nebyl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano kvalita etaonu třídy, známé klišé německých aut, četĺ jste někdo test VW Touran v Autotipu??? 11x v servisu za 100k km!!! Tak špatný test ještě nebyl publikován. Německá kvalita a okna na kličku, NE díky opravdu nechci, fandím všem korejským a japonským autům která mají v základu vše kromě metalízy s kvalitou která je pro evropské automobilky s všemocnými odbory nedosažitelná!
Příteli, tobě opravdu, ale opravdu připadá Passat komi hezký??? Všiml jsi si někdy té pravítkové hrany zadních dveří? Jak invenční! Opravdu vepřácký vkus, Passat je sen všech českých rádoby managerů, nejlépe ve stříbrné metalíze as 2,0 TDI aby ušetřili. Je to hnusný nudný germánský plasťák!
Vrať tatíkovi ty brýle a běž si napsat úkoly. www.pravidla.cz
ano, evropa stárne 😉 >😁 :-!
To jednak, to máš naprostou pravdu a pak: v zemi, kde se prodá vč,tzv.nákladních automobilů N1 celkem asi 175 tis aut/ rok,když v jiných zemích západní EU je to 8 a vícekrát víc,ve vztahu k počtu obyvatel,pak problémy jedinců občas nechápu.Ale zase,je tu spousta srandy,a to je taky dobré.Takový bezva relax. >😁 :yes:
Mno,to je jejich problém,co si pouštějí,do toho nás nic není.Nicméně VW prodalo v EU loni nejvíc aut a to je ralita.Nebo neprodalo? 😲 :-!
:no: :no: :no: :no: >😁
GTI
😉 :yes: VW se kupuje proto, že je to v Evopě stále ta nejlepší volba mainstreamové produkce. Plakátovej kovboj, ten ví sice nejlíp, že nejlepší je pokud možno 500 koní v garáži... akorát zatím nevydělal ani na jednoho z nich. Takže recept na úspěch? Znát očekávání potenciálních kupců, umět střihnout kabát auta tak, aby se ti před třiceti léty vpálil do hlavy a... stále tam setrval. Dále dokonalé nastavení ceny a v neposlední řadě - servis v každé vesnici... to je prostě VW... německy precizní, lehce konzervativní, s vizuálním přesahem do "ikony", spolehlivý a "všetřídní," za velmi přijatelnou cenu. Za nejzářnější příklad může posloužit aktuální PASSAT. Zejména, pokud jsme již viděli nové Mondeo. VW prostě umí udělat reprezentační limuzínu v mainstreamovém proudu. Tomu také odpovídají jeho prodeje. No, takže když si chce někdo ve střední třídě koupit dnes auto, vlastně mu nezbývá nic jiného, než ten Passat. Je to možná neuvěřitelné, ale je to tak. Vedle toho využívá VW své velikosti, z ní plynoucí síly a tedy z technických fines, které posouvají automobilový průmysl dopředu. například dvojspojková převodovka DSG. Dnes patří DSG ke světové špičce, zrovna tak motory, Dvoulitrový turbobenzín byl vyhodnocen na roky 2005 a 2006 jako nejlepší motor světa ve své kubatuře. To vypovídá o mnohém. Ano, ten mainstreamový výrobce vyrábí nejlepší dvoulitr na světě. VW vytvořil i segment mladých býčků - Hot hath. Zenedlouho vyjede TIGI. Kdo jiný v Evropě vyrábí malé SUVčko? Nikdo. Jenom VW... A je to opět on, kdo nabídne mladé, horké krvi coupe za pár švestek, nástupce Scirocca. Je jasné, že VW musí být viděn, vždyť je to největší výrobce aut v Evropě, kontroluje 20% trhu... tedy každé páté prodané auto je od VW... z těch pěti kupují zbylí tři ještě německou produkci (zejmnéna Ford)... no, a ten co zbývá, ten pátej vzadu, ten tu kope a kope do VW... je to ovšem, jako by párátkem nahlodával žulovou horu. VW je a nepochybně bude největším výrobcem aut v Evropě. Velebme polistopadovou vládu, že Škodu svěřila do rukou VW... jinak jsme tu vyráběli možná Logany...
SDMForever
Dnes vobec nie si originalny GTI! Vraj "GOLF VARIANT je z konkurentů ten nejhezčí" To je co? Vravel si, ze Tvoje prispevky nie su urcene pre normalnych citatelov. Tento to ale vobec nepotvrdzuje. Evidentne Ta soudruzi vo VW poriadne sklamali. Vsak to priznaj, urobis si u mna a vela inych ocko 😉
To je Cayenne >😁 >😁 >😁
Tady se furt řeší jak je to hrozný auto, jak to VW zas udělal blbě, a že se na to nedá koukat.....tak sakra proč to v celým EU furt někdo kupuje, tak mě to vyvětlete.
Dobre, ja len, ze sa to dobre citalo 😉
V první případě :yes: - vtip se povedl. V druhém případě :no: - opravdová neschopnost.
V první případě :yes: - vtip se povedl. V druhém případě :no: - opravdová neschopnost.
Ahoj všem, ty zadní světla mnou otřásli, GTI neví jak je "uchopit", já nevím proč se někdo snažil o designovou inovaci u Golfu - ten zadek je celkem hrůza, je to jak kdyby na G5 naroubovali zadek ze Saabu 95. Docela jsem se na Golf Variant těšil, ale tohle mi pokazilo náladu 😒 , uvidíme na konečný výsledek. Myslím, že pánové z Wolfsburgu nechali Amíkům (Mexičanům) moc volnou ruku... No nic, OII Combi se bude asi prodávat líp, je to asi nejlepší kombi v segmentu :yes:
ericn
Ahoj všem, ty zadní světla mnou otřásli, GTI neví jak je "uchopit", já nevím proč se někdo snažil o designovou inovaci u Golfu - ten zadek je celkem hrůza, je to jak kdyby na G5 naroubovali zadek ze Saabu 95. Docela jsem se na Golf Variant těšil, ale tohle mi pokazilo náladu 😒 , uvidíme na konečný výsledek. Myslím, že pánové z Wolfsburgu nechali Amíkům (Mexičanům) moc volnou ruku... No nic, OII Combi se bude asi prodávat líp, je to asi nejlepší kombi v segmentu :yes:
GTI
Nic nezaměňuji, tak už to zpravidla na světě chodí. Image navíc není součást života elit... image je všudypřítomná reflexe reality... tu směrovaná na auta, tu na empétrojkové přehrávače. Tvůj postoj, že image hraje roli jen v lux segmentech je nivní, s životem nemá nic společného.
Už z toho co píšete je pastrné, že definici imidže určil někdo konkrétní. Nebyla to konkrétní věc, ale člověk... Oblečení, auto, černé brýle atd by bez člověka nebyly ničím. Auto vnímáme jako dobré, špatné, levné, drahé atd a podle toho je podvědomě řadíme k určitým společenským vrstvám. To bychom nakonec mohli brát zřetel nato, jestli madame Pawlowská v Banánových Rybičkách prohlásí tu či onu značku za doporučeníhodnou...
Jeste to dat na zvyseny podvozek a pridat Haldex. Ale pokud to VW neudela, Skodovce to pomuze 😄
Píšete "Nositelem image je jen člověk..." Oxford English Dictionary😒br /> image • noun 1 a representation of the external form of a person or thing in art. 2 a visible impression obtained by a camera, displayed on a video screen, or produced by reflection or refraction. 3 the general impression that a person, organization, or product presents to the public... atd.
To nie su pravopisne chyby ale preklepy ale ako chces 😉
Jízdní vlastnosti, interiér apod. to je mimo dnešní téma, mě zajímá, proč to nedostalo facelift a jen tak ho sem "přivezli".. proč nedrží jednotnou deignovou linii?
Co se týče kreativity v oblasti přizpůsobování globálních modelů jednotlivým kontinentů, tak se v naprosté většině případů projevuje pouze v oblasti předních světel a nárazníku respektive zadních světel a nárazníků! Koukni znovu na US Jettu, zejména zadní lampy a zkus si ji představit v evropských podmínkách.. těžko průchodné, proto dostala trochu jiný předek a zásadně jiná zadní světla - hle, je z ní "Evropan".. mě zajímá, proč to samé neudělali i s kombíkem? Sice by vypadal jako malý Passat Variant, ale proč ne? Vždyť Jetta je taky minipassat..
Lepší nepřepočítávat.. jednak je to s těmi cenami trochu kompikovanjěší a za druhé to člověku zvyšuje tlak 😉
Mě se to seká úplně hozdně.. a když už uspěji a načte se stránka, tak mi zase nejdou přidávat příspěvky 😢 😢 😢 Asi nějaká ochrana proti negativním příspěvkům vůči VW 😉 /// To Mexiko zas tak neřeším, ale je to takový políček/připomínka všem "těm" zastáncům "evropské designu", "evropská auta Evropanům" apod., určitě víš o čem píšu 😉 Ber to jako vzdělávací lekce pro "fandy začátečníky" o tom, jak to dnes ve světě chodí 😉 /// Teďka vážněji - VW celkem důrazně razí jednotnou designovou linie všech modelů, vždy na první pohled poznáš, že je to VW - zepředu i zezadu.. a teď tohle.. mě nenapadá jiné "proč" než že chtěli ušetřit - nyní hodnotím to, jak to udělali
souhlasím s Tebou.

Je to asi dělané pro americký trh (nebo jak Ty píšeš, pro jihoamerický a čínský). Asi 5 minut jsem přemýšlel, kde jsem to viděl, už vím, stará Honda Accord v kombíku.

Nová Jetta na A-platformě 5.generace a Passat Variant B6 byly po dlouhé době dva VWágny, které vypadaly pěkně, odvážně, ale elegantně.
Avatar - misoo
misoo
dik 😄 dobre prirovnanie k tym kniham. auta mozu byt ako knihy, je dobre si obcas precitat aj ineho autora ako zvycajne a o tom to je - moznost volby, to je zaklad ! horsie pre auta je, ze su trochu drahsie ako knihy, a tak je rozhodovanie prisnejsie a narocnejsie, neda sa to tak volne striedat a vyberat si len podla chuti (designu). 😉
Tak toto je rozhodně pohled nezaujatého pozorovatele. >😁 >😁 Hannibal to vystihl. 😉
9 pravopisnych chyb v jednom prispevku... Ach ten moj Slovencino... >😒]
>😁 >😁
Aj mna zaujala, davam prednost kvalite pred cenou, ale priestorovo je ceed na tom rovnako, kvalitou uznavam, ze to nie je nemec, ale motory ma urcite lepsie ako tuto kolega. A v neposlednom rade nehram sa na tisice, ale dat za podobne auto / porovnavam cee´d a golf/ o cca 200 az 250 tis sk viac v podobnej vybave je aj na mna trochu moc.
Zadek to ma jako Toyota Camry, kterou jsem dneska dojel na krizovatce. Docela humus. :😉
no to ze VW nemel nikdy poradnej vzhled at uz to byl kterejkoliv model (Mozna vyjimkou staryho Corrada) tak timhle to fakt dorazil :no:
jenom papouškuješ to, co napíše nějaký redaktor. Nositelem image je výhradně člověk. Věc jí být nemůže. Člověk může mít maximálně vědomí o jejích cenách a kvalitách. Image auta resp značky dělají lidé kteří s ní jezdí, ne značka samotná. Co to je image Škody? Pověz na jakém žebříčku Forbesu se Škoda nelézá, abych se mohl orientovat...
(nemám ještě pořád po práci, a tak pěkně se to tady dneska rozjelo...) Misoo: díky, s tím, že "přibyl další adept" ses mi přesně trefil do myšlenek :yes: cee'd opravdu působí dojmem, jako by se na trhu objevila fungl nová značka. Už teď je v téhle jeho nepřehlédnutelnosti obrovská image - když ji na poslední chvíli něčím neprošustruje, má jisté místo ve stálém seznamu evropského inventáře. Co víc si může auto přát, než mít vysezené místo vedle golfů, aster, focusů a dalších... Což je i odpověď na starou GTIho otázku: proč zrovna tohle auto? Protože je to hotová success story, ze které vane optimismus a radost. (hannibale l., auta fakt mají image, jelikož podobně jako knihy mají své osudy) 😄
zaměňuješ image za vědomí ceny. Aspiruje-li některý z vozů na nositele image, pak to musí být vůz vrcholně výlučný, téměř vzácný a všeobecně uznávaný. Takových vozů je na světě velmi málo a většinou se rekrutují z třídy exluzivních sportovních vozů. Ve třídě nižší střední najdeš jen obyčejný konzum pro nasycení hladových krků mas. Tím jenom potvrzuji to co jsem napsal úplně nahoře.
allsop23
newím proč mi to připomíná Saab 9-5 kombi
na zaklade coho ides objektivne hodnotit kvalitu Kie??????
Vektor
Důvody? Tak za prvé - je to německá značka a už to samo je důvodem, aby někteří kolegové, kteří si méně věří, se cítili ohroženi a apriori začali koncern nenávidět. Uznávám, primitivní důvod. Za druhé, mnohým pije krev, že VW má konzistentní trvalé úspěchy, ačkoli nepatří mezi cenově se podbízející výrobce. Za třetí, v našich krajích platí - "Když už na něj nemám a mít nebudu, aspoň si to zdůvodním tak, že ho stejně nechci, protože..." Za čtvrté - a to je můj subjektivní pocit - argumentace kvalit VW na tomto webu výrazně hodnotově převyšuje výkřiky kolegů hájící zejména asijské výrobce. 😉
Blbosť - zlatá O1. O2 je nafúknutý kupéoidný patvar.
Nie, nie, nie. Náhodou (skutočne náhodou u VW) ten zadok konečne vyzerá zaujímavo. Nehovorím, že je to krásne, ale zaujímavé. Veľmi zaujímavé... Len tak ďalej a VW konečne bude vyrábať zaujímavé (=s nenudiacim dizajnom) autá. :yes:
máš pravdu,zřejmě hodně kupců VW si v autě pouští dechovku >😁
Bárt
Jen jestli ty nemáš zevnitř víček vytetováno logo VW >😒] 😉 Jinak si holt to tvoje vidění nedokážu vysvětlit. Ono si totiž ty blinkry odmyslet nemůžu, protože a) jsou dost markantním designérským prvkem a b) jejich divnej tvar je vidět už v tom předobočním pohledu, kde tvoří takovou dost divnou bouli. Jsou to prostě světla jak pro auto o dvě čísla větší. Sám jsi psal - styl Cayene. Tam bych neřekl ani popel, ale to je přeci jen trošku jinej kus auta, nemyslíš? Ale jinak jsem smířenej s tím, že my dva se v designových věcech neshodnem. A překvapivě mi to spánek ani moc nekazí :-! >😁 😉
cuisine
no kdo by to byl čekal že zákazníci budou chtíti kombíka a nespokojí se s pseudonáhražkou ala golf + - jinak co se týče vzhledu tak je to vw. jako auto na denní ježdění je to dobré auto, ale za srdce nechytne .... a už vidím to hafo přepážkovejch služebních golfů které se teď vyrojí 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Jenom abys tu přestal blábolit o teplákách a zamyslel se nad tím co plácáš, tady máš pár příkladů, co např. najde google po zadání dvou slov, auto a image😒br /> "Ženy kupují design, muži výkon a image"; "... trhy a nové modely pomohly image Škody Auto"; "Model 307 zvítězil v anketách „Automobil Roku 2002“ a „Image Auto 2002“"; "S ohledem na plánovanou image auta nechal Francesco nalakovat středy kol oranžovou..."; "Novinkami mezi vozy s image terénního auta budou také..."; "...nabídne jízdní vlastnosti a image evropského auta". Z toho bys snad mohl pochopit, že image nemá vztah pouze k člověku, ale může ji mít auto nebo automobilka stejně jako milion jiných věcí, milý Kanibale.
😉
Golf Variant? Neměla to byt spíše Jetta combi. Nebo proč vznikla Jetta? Neměl to potom byt Golf - sedan?
GTI
Bárte, já opravdu považuji GOLF VARIANT za nejpovedenější auto segmentu. Spolu s Octavií. Nesledujme teď ty blinkry, ale zaměřme se na siluetu vozu, na harmonii... té se prostě dostává Golfu vrhovatě. Působí dokonale vyváženě, má šmrnc, je to přitom "stěhovák"... prostě VW umí. Co se týče Megane, tudy u mně nelze prorazit 😄 😉 Dole píše Jozki, že už ho viděl naživo a že ty blinkry nijak negativně nepůsobí, tak uvidíme.
GTI
Proč argumentuješ nějakým lůzrem? Snad píšeme o vzdělaných lidech, kteří se orientují, ví, znají a mají... Image vtiskávají věcem lidé skrzevá toho, jak na ně působí, jak s nimi žijí, jak je prostě přijímají... P.S. A nezapomeň Hannibale na ten nesmysl, cos napsal na začátku, že totiž image začíná až u luxusnbích aut... vždyť image má i sponka do vlasů... zejména, je-li vyvedená z platiny 😄 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, v aktuálně prodávaném překladu, v tom původním českém, použitém i pro rozhlasovou hru v roce 1988 to byl Ford Chrysler. 😉
Já ti to trochu osvětlím: VW je značka na níž se láme vidění světa. Má stejně zapřísáhlé odpůrce stejně jako zaslepené zastánce. Oba tábory jsou vzájemně již tak vybičované (za b lze dosadit i p), že se při sebemenší příležitosti do sebe s gustem pustí. Je to zkrátka značka u které jde rozum stranou a strhávají se emoční výlevy různých kalibrů. U jiných značek zkrátka není ten poměr přehnaně pozitivních a přehnaně negativních sil tak vzácně "blahodárný", aby vznikala taková esence...
... Ford Prefect.
Vždy, když se zde objeví info o značce VW, diskuze okamžitě bobtná jak ozářený těsto, ale v případě jiných značek tomu tak není (s výjimkou Škody a možná i Fordu). Při čtení vašich příspěvků zjišťuji, že mnozí z vás vládnou pivnětlachavými zkušenostmi s vozy této značky, o čemž svědčí úroveň mnohých příspěvků v této diskuzi. Proč se takto hromadně a "fundovaně" nezapojíte do diskuzí u jiných výrobců? To si troufáte jen na VW?
Bárt
Tak dneska tě už opravdu vůbec nechápu. Jak můžeš napsat, že je to nejhezčí kombík ve třídě? Když vedle něj postavíš kombíkovej klenot Megane kombi, musí ti být hned jasné, jak se dělá parádní zadek! Je elegantní, lehký a šmrncnutý sportovnem. Vím to moc dobře, jeden v červený barvě mi občas parkuje pod okny 😉 OII je taky moc fajn, skoro vše sází na kartu robustnost plus i dost elegance. Ale tadle obluda, která jakoby se snažila rozvinout myšlenku Jagu E-Type Estate ;-\ :no: To se pánům z VW opravdu silně nepovedlo.
:yes:
Jozki
:yes: Uspech prajem kazdemu kto sa snazi aby bol uspesny. Kiu nebudem zavrhovat len preto ze je z vychodu - ako poniektory.
Jozki
Paci - nepaci ? Skor by som povedal ze tie zadne svetla mi nevadia. Ved ja sa na nich nebudem pozerat. 😄 Golf Variant som uz videl nazivo ( teda uz som v nom aj sedel ) a vobec mi svetla ani nic ineho nevadilo. Pri jazde autom si ja chcem oddychnut zrelaxovat a niekedy sa trosku vyburit preto si skor pozriem "pracovisko" vodica. A tam podla mna Golf (v nizsej strednej) nema konkurenciu - co sa tyka priestoru ergonomie. Co sa tyka jazdnych vlastnosti myslim si ze malokto (skor nikto) z nas co sme tu zisti nejaky rozdiel medzi napr. Focusom a Golfom.
jsem rád že slovenskému závodu Kia přeješ úspěch, patriotismus v rozumné míře mám rád
Bohatý člověk (bohatý duševně i hmotně) si koupí nejčastěji dražší vůz, protože ten je zárukou pohodlí, bezpečnosti, jízdních zážitků atd. Já tady netvrdím že by si koupil Logana. Velmi početná je však i skupina lůzrů, kteří chtějí vstoupit do velkého světa koupí nějakého výrobku. Dejme tomu nějaké zprofanované značky, které mu má zajistit společenskou prestiž a uznání okolí- které by ani za tisíc let jinak nedosáhl. Proto tvrdím že image nemá auto, ale člověk. Zdá se že v očích některých však auto image má a jeho koupí se stává jeho součástí nebo co... To je jen důsledek pokřiveného, neznalého a povrchního pohledu na svět, jímž někteří disponují, viď 😉
Tome, nějak nevidím zásadní rozdíl mezi EU a US verzí Jetty.. něco jsem přehlédl..?!? ;-\ 😲 Taky musím nyní sdílet názor Jozkiho, že jakoby jsi měl nutkání najít cokoliv negativního, co negativní vůbec není.. Jako například.. fůj.. ti mexičaní strkaj do chlastu červa...
Jozki
>😁 >😁 >😁 nieco mensie. A v systeme som aj nasiel jednu dobru/peknu vec tak som si ju hned aj objednal.
Jozki
Nepovedal by som skepticky. Tak trochu robim v tejto oblasti a zazil som uvadzanie noveho modelu z tovarne v ktorej vyrabali predchadzajuci model a male problemy, detske choroby tam boli ale nedostali sa von ale postupne vychytali a teraz je uz vsetko OK. Preto predpokladam ze drobne problemy chyby "detske choroby" budu aj teraz aj ked by som bol samozrejme najradsej keby neboli - nech sa "slovenskej" KII dari ale proste vidim ako to chodi inde. A zazil som aj, sice nie novu tovaren ale jej najdolezitejsiu cast - novu vyrobnu linku - technologia bola znama ludia ktory na linke robili boli dobry len vysledny produkt mal zozaciatku dost casto chybicky ktore sa postupne vychytavali.
se mi to dnes nějak seká... ;-\ V podstatě máš pravdu, ale myslím, že je pomalu jedno, v dnešní době, kde se co dělá, do momentu, než na atech bude made in china.. z toho mám pořád trochu obavu.. Nicméně, zadní část, jakoby konečně VW vyšel vstříc kritikům jednotného vyizuálu VW a shodné identity Jetty s Passatem.. takže se novej G Variant musí líbit všem příznivcům Accorda Combi.. ne?!? Je divné vážně sledovat různé názory.. když je to stejné, je to špatně, když je to jiné.. je ausšus z mexika... 😄 já jej jezdit nebudu a koukat na něj.. zírám i na větší ošklivky... 😉
GTI
>😁 8-s >😁 :yes:
GTI
Nesmíš na věci pohlížet negativisticky... To je přece nádherné, pokud má člověk balík, že si koupí toho Astona... samozřejmě, že si může kopit i Logana, ale... nekoupí, Hannibale, nekoupí, tak už to prostě chodí. Protože on ví, protože on zná. To jen ti, co nemohou, hledají pravdu za vlastní lží, že imige je na nic... v černobílé komunitě nýmandů a švorcáků ano... ještě, že tu máme barevnej svět, viď 😉
😄 myslím že jsi zbytečně skeptický, na zelené louce vyrostlo velké množství závodů bez dopadu na finální kvalitu výrobku
máš od září objednaného Craftera...?!? >😒] >😒] >😒] 😉
Jozki
Niekto kto potrebuje auto hned tak predsa nebude cakat a vyberie si. Ja mu radim Kiu Ceed radsej nie. Ja si tiez pockam - na sluzobne. 😄 >😁 Ostava mi uz len jeden mesiac a par dni. 😄
jsem rád, že máš ženu která tě kultivuje. Budeš-li mít zasě někdy potřebu někoho urážet (přiznej si že ses nechal jednoduše vytočit), konzultuj nejdříve co napsat s ní. Třeba se pak nedočkáme sprostoty- která by zde z tvé klávesnice opět padla. 😉
Vektor
Nepotřebuju, aby mě někdo usměrňoval, od toho mám svoji ženu 😄 Nicméně na hrubý pytel hrubá záplata. Svá slova volím pečlivě a nezapomeň, kdo a jak nechutným způsobem začal. Své pedagogické sklony nasměruj raději na své děti, já jsem již dospěl. 😉 😄
Golf,že je nejhezčí? Tak to si asi ještě nikdy Astru, Focuse nebo Mégana neviděl,jinak bys nemoh tohle napsat. Takovej koncernovej fundamentalista jako seš ty se fakt jen tak nevidí.
valmar
Aj mne pekne vadi, ze nie je diskusia priamo pod testami. Ze by sa pani redaktori bali nazorov citatelov? 😉
lorenzlubos
Ten zadok je perfektny! Tak toto by som na Golfe necakal. Kedy Golf pripominal ameriku? Teraz ale rozhodne! Tie krivky su jednoznacne a la Amerika! :yes😒br /> PS: To, co bolo na spionaznych fotkach, bolo dost desne. Toto je pecka! Super! Jaaasam :yes: :yes: :yes: :yes:
definice od jakého objemu vvt asi není, ale nedovedu si představit že by koncern VW při své šetřivosti s něčím takovým laboroval např pro Fabii.
valmar
Tak som sa pozrel na odkaz hore. Design nebudem hodnotit, VW nemusim, ale co ma zarazilo, bola cena zakladnej JETTY na US trhu. Motor 2,5l V5 (150 HP), slusna vybava a cena 17 130 USD. Co po prepocte je cca 450 000 Sk. A na slovensku JETTA 2,0 FSI v cca podobnej vybave 840 000 Sk. Kua, tak to je uz slusny benzin. Aspon ze ten benzim mame drahsi 😒
milic
Malá poznámka, uvedený mimozemšťan se jmenuje Ford Perfect.
co myslíš, že neznám Golf nebo Focus? Pouze ty se k tomu stavíš pohledem člověka, který Ceed odsuzuje "pro forma". A že tě Golf nezradí? Zradit tě může všechno, což se ovšem z katalogu VW nemůžeš dozvědět. Jistě, Kia je fakt špatná, akorát že pod drobnohledem veřejnosti zatím chybu neudělala a rok od roku její prodeje stoupají (rovněž na úkor Fordu a VW).
O významu slova image mě poučovat nemusíš, to pouze oteplákovaná svoloč si jej špatně interpretuje... Líbí se mi tvá nadsázka, zřejmě je denně tučně živená pohledem do zrcadla 😄
omyl, to pouze ubohá stvoření bloudící velkým a záludným světem si chtějí získat respekt ostatních tím, že svou osobu "povýší" koupí údajného imidžového výrobku. Ve skutečnosti pouze touží po respektu okolí, když sami jím nevládnou 😄. Neexistuje věc která by svým zakoupením katapultovala omezence mezi šlechtu. To pouze on by si jí strašně moc přál. Přání a realita. Proto píšu, že neexistuje varianta "výrobku pro lepšího člověka". Okolí možná může subjektivně zhodnotit vkus, ale jak se říká proti gustu... Výrobky které zde někdo mylně interpretuje jako imidžové si první koupí lidé kterým jde o výrobek, a pak jsou tu ti- kteří se chtějí podobat těm prvním... Hlavní motivací k sestavení takového žebříčku je právě to- chtít být 😄. BTW: Vidím že velice rád by sis mne zaškatulkoval mezi chátru jezdící na kole a marně vzhlížející k velkým vzorům. Vyvracet ti to nebudu, pokud takovou berličku potřebuješ k tomu aby ses s tím vypořádal, tak budiž ti přána
Osobně doporučuji si aspoň do jednoho na pár kilometrů sednout, jezdim oba 60% Focuse 40% Golfa...obě ty auta maj rozhodně čim oslovit...Focus je dost divoch, tam kde ja koncim, on se rozhodne nerozpakuje se rozlitnout ještě dál.....Golf to je čistota,všechno sedí, lícuje, milý auto, ktery tě nezradi....od korejce bych spíš čekal, že tě večer od sledování Tele Tele vytrhne tě smrad hořících plastů z garáže....
Ale 90% čtenářů si stejně nic za své nekopupí, tak to máš fuk....Nebo 80%,nevím 😲 Škoda,že není diskuse k testům,to by bylo >😁 :no:
Něco jako starý motor 1,0 l v Yarisovi?Fakt že jo,ona je nějaká definice,od jakého objemu se dělá variabilní časování?Jo,na jakém principu je v tom Cedu?To bych rád věděl,že je jeich víc,tak který tam "pajcli"kluci němečtí :-! >😁
TEN ZADEK JE FAKT MASO :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
OT:Nejsou lidi,všichni chytří šli dělat na vývoj Ceda :no: Ale zase, tále je VW největší prodejce aut v Evropě.Čím to?Jen,prosím nic o reklamě a neuvažujícím zákazníkovi atd,obehraná dechovková písnička :-!
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 Svým nepochopením, co to je a jaký význam má image (imidž), připomínáš mimozemšťana, proto jsem si vzpomněl na zmíněnou knížku, v níž ovšem mimozemšťan pochopil jak to na světě chodí a jako své jméno zvolil dvě nejčastěji používaná slova, Ford Chrysler. Jen podotýkám, je to humorná knížka, plná nadsázky. Tobě můžu jenom doporučit, abys oslovil nějakého dospělého člověka ze svého okolí, který by tě mohl trochu zasvětit do toho, jak to na světě chodí, například by ti vysvětlil význam pojmu image. 😉
není mým záměrem tě tu přesvědčovat co vím a co ne, jen zrovna fabrika VW v Bratislavě je tak známá tady mezi všemi diskutéry asi jako invaze Iraku do Kuwaitu... ;-\
A přitom by stačilo, kdyby mu udělali "facelift" ve stylu evropské verze Jetty..
Naopak ty zadní světla se mi velice líbí, to auto je jako celek pořád klasika Volkswagen s novým šmrncem vzadu.Že se vám nelibí??Mě se toho nelíbí...to auto je hezké, nenápadně nápadné...mám pro kombíky slabost a tenhle se povedl. :yes:
GTI
To ty cpeš "Bonda" do Twinga, já o něm psát nezačal. Žádná podstata, Hannibale. Jen snaha malých myší (nemyslím to osobně), vybalancovat si v hlavách své malinké kotce... a platí to o všem - o botách, o hodinkách, o bytech, o autech, o domech, o jachtách... o vzdělání... jo, i zde. Image... (parafrázuji)... "to je to, oč běží..." 😉 To jen ti, kterým je svět image odepřen, piští songy zoufalství, zakousnuti do mříží vlastních cel... 😉 :yes:
Podívej se na evropskou Jettu a její US obdobu. Jedno auto - dvě designové provedení - Evropa dostává tu, co známe, amíci maj tuto [odkaz] Takhle se to dělalo až dosud, nyní ovšem přišel tento americký design, který v evropském kontextu působí jak působí.. tragické je to, že všechny VW vypadají stejně a najednou přijde toto, mexický uragán 😉 Tobě se ten design líbí? Nebo by jsi raději bral zadek podobný tomu, který má Passat Variant?
to není o imedži knihy, ale o stejných zájmech řekněme jisté skupiny lidí. Přestaň komolit můj nick, vypadá to že s tím máš fakt potíže...
Tou reakcí se jenom dostáváš na stejnou úroveň jako to- proti čemu údajně bojuješ. Já tady nic nelegalizuju, jenom jsem chtěl aby sis uvědomil že proti sprostotě bojuješ opět sprostotou. Kultivuj sebe a pak to zkus naučit jiné- máš-li tu potřebu
jj. Skoro nikdo je tam neprodává, ale VW jo - Passata Wagon a Jettu Wagon. V současné době je v nabídce pouze Passat Wagon, Jetta Wagon přijde letos (asi ji tedy rovnou začnou fedrovat i do EU jako Golfa Variant) viz [odkaz]
Jak se to vezme - Jetta je také z Mexika, ale vidět to není (na pohled). Stupeň unifikace vzhledu v rámci VW patří k extrémm v rámci odvětví, o to křiklavější je ovšem tento případ - všechny VW vypadají "stejně", ale tento ne - úplně z něj křičí "Já jsem ten model z Mexika, já jsem ten na kterým se šetří..", navíc cenovka jistě "mexická" ani "americká" nebude 😉 Šetří každý, to je jasné. Ovšem koukni třeba na Corollu - v podstatě stejné auto, ale přitom japonská, evropská, americká i australská verze vypadají trochu jinak (a to ani nemluvím o faktu, že se japonská Corolla vyrabí v Japonsku, evropská v Evropě, americká v USA apod.) - v závislosti na preferencích daného kontinentu.. Golf Variant je IMHO demonstrace toho, jak by se to dělat nemělo. A to ani nemluvím o tom, že průměrný kupec VW očekává, že za VW cenovku dostane postačující VW kvalitu.. už vidím to zděšení, až zjistí, že za VW cenovku dostali mexickou kvalitu (viz statistiky spolehlivost z USA) - v tomto kontextu se mi ovšem ty zadní lampy zas tak nepochopitelné nezdají >😁 >😒]
Volkswagen neměl nikdy pěkného golfa varaint, ale tohle ja fakt extrémní hnus
Tak si počkáš, no... Nač spěchat 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Tak za prvé není ten image, ale ta image. Za druhé, stejně jako image člověka existuje i image produktu, tedy věci. Za třetí mě vysvětlovat nic nemusíš, jsem z generace, která čte, takže například zná Stopařova průvodce vesmírem, Forde Lectere. :-!
GTI
Tak to je výsledek - 66 procent čtenářů volí, jako nejlepší koncernovou variantu auta v aktuálním segmentu - OCTAVII. Jo, kde jsou doby, kdy jsme tekli ze Seatu Toledo. BRAVO ŠKODA :yes:
Ten Aston si s Bondem pojíš jenom díky tomu, žes je spolu viděl. To je ta podstata. Předpokládám že při troše štěstí to jde pochopit.
Jozki
Myslis ta vystupna kontrola ktora vypustila na dialnicu Kiu Ceed a ta zhorela ? A su chyby ktore sa prejavia po niekolkych mesiacoch "ostreho" pouzivania a pouzivanim tisicov kusov. Takze to ze teraz je vsetko OK este nic neznamena. Netrvrdim ze budu problemy - ja len hovorim ze kupovat novy model z novej tovarne je e😜eriment. Ak by som chcel Kiu Ceed tak by som si pockal minimalne 1,5 - 2 roky.
musím se zasmát :yes: tvůj image je tvořen tím co si kupuješ? A co tvé jméno: Dinar 😄 evidentně ho v občance zapsané nemáš, tak tady nemachruj. Image člověka netvoří věci, nýbrž osobnost. Těžko to ale vysvětlovat generaci která chodí v teplákách s kilem pozlacených řetězů na krku. Tam by se imidžová věc opravdu hodila, kdyby existovala...
GTI
Jo, vidím, že do toho vidíš >😁 😉 Hannibale, chyba... Connery nikdy v Twingu nejel... to je ten tvůj problém. Ty bys ho v něm rád ovšem viděl, viď. A rád bys také potkával nějakého trapáčka v Astonu, to by ti dodávalo sil... >😁 ale ten tvůj "bond" ten ví přesně jaké auto to chce... no, protože ví i co je image... Tak, pozdravuj Twingo 😉 (a že ho mám moc rád, má ostatně dokonalé image) 😉 Jinak, souhlasím s tebou v tom, že image je lidská hodnotová kategorie... bohudík.
indiáni >😁 >😁
Avatar - Dinar
Dinar
"Image je pouze v lidech". "Věci ho nemají". >😁 Tys musel včera přistát, navíc to vypadá že hledáš jméno, tak hele Hannibal Lecter není zrovna nejlepší volba jak nenápadně zapadnout, zkus třeba Ford Chrysler? >😁 😉
Ty nevíš že když VW v Bratislavě začínal tak montoval Passaty? Ostatně proč mě to vlastně překvapuje...
předpokládám, že existuje něco jako výstupní kontrola. Důsledná kontrola. Také díky ní byla například Octavia I v roce 1996 o dest tříd kvalitnější než ve stejný den vyrobená Felicia. Každý nový model provázejí tzv dětské nemoci, i tam kde se pouze ve starém závodě přestrojí výrobní linky na nový model a jsou tam staří fachmani. Podle toho co píšeš, by se měl Ceed rozpadnout nejpozději 2 hodiny po opuštění závodu. Jak vidíš, i novináři jsou překvapení vysokou úrovní kvality montáže.
Vzhledem k tomu, ze panove z anglickeho Autocaru spekulovali nad tezi, ze designeri Dacie dostali zaplaceno stravenkami, u G-Variantu se primo nabizi teorie o platbe zebracenkou za odvedenou praci na prodlouzenem Golfu. Zatimco zakladni tvar karoserie se nijak nelisi od konvencniho pojeti, tak naroubovani zadnich svetlometu pripomina snahu byt originalni za vsech okolnosti. Pritom prave zadni cast Jetty a Passatu zjemnuje celkove otyle tvary jejich zadi a dava vozum "smrnc". Snad jen Kyron se svymi "erbovitymi" lampami zavdava jeste vice pochybnosti o zdravem rozumu sefdesignera, ale ten nepotkate kazdy den stokrat... Zda-li je toto cesta slibeneho odliseni jednotlivych automobilek koncernu VW, pak se mame na co tesit! Uprimne jsem rad za "prizemni" navrh reseni zade tuzemskeho vyrobce (byt tam se jedna spise o maximalni snahu sdilet spolecne dily s liftbackem) a ocenuji napr. vsudypritomny Megane Break, ktery je uhlazeny, originalni a pritom stale svezi.
GTI
:yes:
Jozki
A akoze co je na tom ze sa bude vyrabat europsky model rovnako ako americky ? Ze budu mat rovnake zadne svetla ? No a co. Je to jeden zo sposobov ako usetrit naklady. Podla teba keby zmenili zadne svetla tak by bolo vsetko uplne v poriadku ? To mi pripada akoze chces za kazdu cenu najst nejaku chybu. ;-\
:yes: :yes:
Můj žebříček? Představ si jej třeba jako ten svůj, jen zrcadlově obrácený 😄 A teď mi řekni jaký je ten pravý, ten správný, ten zaručeně správný 😄 Např. ty řadíš ve svém top image 307 o dvě třídy níž než Focus. Dělal jsi průzkum trhu nebo čím to odůvodňuješ? Ať chceš nebo ne, je to jenom tvé zbožné přání a strašně moc chceš aby bylo vzato na vědomí jako obecně závazný vzor. Ale život je jinde. Lidi se na tvůj žebříček podívají, usmějou se, a jdou dál. Image je pouze v lidech. Connery by mohl Bonda hrát i Twingu a zůstal by Bondem, ale kdejaký opruzák v Astonu zůstane jen opruzem, nadosmrti. Image je pouze v lidech. Věci ho nemají.
kia (zatial iba cee´d) spravila obrovsky krok za velmi kratky cas. co niektori buduju roky, kia vybavila za rok-dva-tri. museli neskutocne zainvestovat, ale odmenou im je auto nizsej strednej plne porovnatelne so spickou. podla mna neni dolezite ci ma vacsi kufor, lepsie motory, alebo lepsi podvozok, to su veci, ktore kazdy z nas hodnoti inym metrom a i ked su objektivne meratelne, pri kupe aj tak vychadzaju subjektivne. dolezite (pre kiu a aj pre nas zakaznikov) je, ze pribudol dalsi adept v rozhodovani a to je to, co sa niektorym znackam nepodarilo za tak kratky cas tusim ani raz. preto ma odo mna cee´d plnym pravom dva palce nahor :yes: :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
V USA se prodávají VW kombíky? 😲
myslím, že to vůbec nikoho nepřekvapuje, ale obecně... každej šetří, a to není nic neveřejného a už vůbec trestného.. Tome.. i Toyota šetří, i Gates šetří, i Ralf se šetří.. Zkrátka Golf V Variant není v zadní časti ten z těch povedenějších... ale toho si všimli všichni, takže díkec za geo-politicko-tržní příspěvek... 😉
GTI
Mé přání? Co je to za nesmysl? Ty se nepohybuješ ve společnosti, ty nevíš, jaké jsou pohledy na auta, ty neznáš jejich hierarchii? Spíš bych čekal, že někam začleníš Mazdu3 😄 😉 Anebo tedy napiš žebříček z pohledu image ty... pokud vůbec něco takového, jako je image v nižší střední připustíš. Ale vynech premiový segment, ten má totiž v této třídě jasně výsadný postavení... taková prestižní liga nizší střední... Nebo, že by bylo jedno (z hlediska toho image), jestli jedeš BMW1 nebo cee´da? 😄
Jozki
Nikto tu kvalitativny audit nerobi. Len som spomenul dve samozrejme veci a to ze kupovat novy model je vzdy e😜eriment pretoze vzdy su nejake muchy (o ktorych sa nie vzdy dozvie tlac a teda aj zakaznici) a ze to iste plati aj pre novy zavod. Alebo si myslis ze ked sa postavi novy zavod prijme 2000 novych ludi ktory su zaskoleny 1-2 mesiace tak okamzite budu vyrabat maximalne kvalitne auta ?
život vždycky ukáže, jaký vzestup Kia a Hyundai udělali za posledních cca 5 let naznačuje jakým trendem se bude to "ukáže" ubírat
jistě, každý kdo má Mercedes ho má jen proto že nemá na Bentley nebo Maybach. Protože vždycky existuje nějaká vyšší meta. Rachtající Sorento? Může být proč ne. Stejně jako je rachtající Touareg nebo cokoliv jiného. Zmetek se může najít všude. A taky najde.
Proč??Letos budu končit HŇUPE!!!!
Avatar - King
King
Jejda, GTI, dneska byl Chivásek k snídani, k svačině i k obídku, že ano? Jinak si to opravdu neumím vysvětlit. Variant vůbec neskrývá, že ho navrhoval designér, co se vrátil z hostování u Ssang Yon¨gu a má doma v garáži Sob 9-5... 8-s
Predek Jetty, ne Golfu. Rozdil je snad viditelny 😉
RS
Tušil jsem to 😉 😒 :yes: :no: (nevim co si o tom myslet, americký padesign mi nesedí 😒 )
co to plácáš...? 8-s rád bych věděl jaký máš měřítka pro kydanec roku...?!?
mě zase překvapuje že ty to víš tak přesně. Ten žebříček co jsi nahoře napsal, ten vznikal jak? To by mě moc zajímalo. Oba to ale víme: je to tvé přání. Nebo to bylo ve Forbesu? 😄 Image buď člověk má, nebo strašně chce aby ji měl. Ti druzí si pak doma na nástěnce vytváří ten žebříček
Rvu si vlasy. Korea jak vysita. Doufal jsem ze to bude podobne hezke jako Passat, pak jsem videl fotky na snehu a vypadalo to jako zadek z trojkoveho bavoraku (skaredy) ale tohle je hodne velky hrebik do rakve, nejdrive predek z Jetty a pak zadek z ***cucu 8-s
GTI
Souhlas :yes:
základem, je cena.. a ta je tak nízko, že motivuje k nákupu... to je celé.. Kvalitní víno ti může zkazit jen obyčejná zátka, na které se chtělo trochu ušetřit.. Jo btw.. neznám moc těch. co by s rachtajícím Sorentem byli extrémně spokojeni.. Koupili to jen pro tu cenu, jinak by jezdili Touaregem, MLem, X5, Lexusem nebo Land Roverem...
GTI
Neskončili by... pouze by cena těch aut nedosahoval ceny evropského mainstreamu... Nezapomeň, že zatím o úspěchu cee´du hovoří reklamní proklamace... Život ukáže, řekněme za tři roky, jak se to povedlo...
Vektor
Tím, že se ho zastáváš - pokud to nejsi ty sám - legalizuješ tenhle hnus. A ten tady nehodláme trpět, aby bylo jasno. Proto ta reakce.
fingi.96
HEZKÝ, JENOM TY ZADNÍ SVĚTLA JSOU HNUSNÝ :yes: :yes: :yes: :no: 😄 😄 😄 😄 😉 😉 😉 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :-! :-! :-! 😄 😄 😄 😄 😄 :yes: :yes:
Vektor
Ano, chybí hlavně více úhlů záběru i více barev kastle. Jsem si nakonec téměř jist, že in natura nebude pochyb o genetické výbavě a příslušnosti k většímu bratříčkovi. 😉 😄
Zdají se Vám ty zadní světla příliš "americká", případně "korejská"? Ptáte se proč, mají všechny evropské VW podobné lampy a Golf Variant náhle dostal světla jiná? Pokud ano, tak se ptáte správně. Pokud se nepletu (jsem přesvědčen, že ne), tak vysvětlím vo co go. V USA koncernu, zejména pak značce VW, pšenka opravdu nekvete - VW nedokáže, absolutně nedokáže konkurovat a to přesto, že své modely bouchá v Mexiku. Zpět k modelu Jetta - tento model (sedan) i od něj odvozený kombík jsou navrhovány pro amíky (proto ten design, proto ty zadní lampy), zbouchaný jsou mexickými indiány a následně jsou dovezený do USA. Tohle ovšem není žádná novinka. Novinkou je teprve skutečnost, že je to poprvé, kdy VW dovezlo svůj mexický model do Evropy a neupravilo design! U sedanu Jetty to ještě udělalo, ale proč u kombíka ne? Nabízí se jediný důvod.. prachy, nemaj, proto šetří
GTI
To, že ty vztahuješ image jen k drahým vozidlům, vypovídá zejména o tom, co je drahé pro tebe... Pochop, že zrovna tak, jak se názorově zmítáš v nižší střední ty, by zase někdo, kdo se pohybuje v lux segmentu mohl psát o této třídě, a pak by nám sdělil, že image začíná až od exkluzivních aut... Prostě, jakmile máš v dané kategorie více, než jednoho reprezentanta, začíná v lidské společnosti proces zvaný - oceňování... překvapuje mě, že to nevíš...
a v závodě VW v bratislacvě jsou už dostatečně zaučení? Já jenom že se tam kdysi svého času montoval i Passat kombi aniž by o tom kupující věděli. Každá automobilka má dnes výrobní závody po celé evropě, tak tady nedělej kvalitativní audit.
To bych přál spíš tobě. Ještě jsem neviděl člověka který si chce honit triko koupí Golfu >😁 ale už si ho dovedu představit >😁 PS: tři pruhy s sebou. Hele, nechceš tady napsat žebříček image pražskejch pekáren?
Neboj,i kdyby sem si měl Cee´da kupovat rozhodně to nebude první dva roky,kdy se vychytávají zmiňované "mouchy"...Počkal bych si na něj,sledoval trh,statistiky prodejů,spolehlivosti a zkušenosti ostatních řidiču.A jak říkám-šel bych do té 1.6 90kw.
A jakouk kvalitou Tě Kia přesvědčila? Nic proti, ale slušná auta vyráběj tak 3-4 roky. Na to před tím je asi lepší zapomenout / Sephia, rio... / Navíc kdyby nestála o 100 tis mín než konkurence tak neni ničím zajímavá, teda aspon pro mne. Jo a záruka 7 let.... reklamoval jsi někdy auto v záruce? Jsem zvědavej jaký přístup bude mít kia k zákazníkům co za 6 let přijdou s reklamací. Jinak nic proti korejcum nemám, ale prodává je cena. Tot můj názor.
Je to ještě horší než Volkswagen Passat. Ošklivka Golf combi. Určitě předražená jako všechny lidové vozy z vlčího hradu.
GTI
Nechce se mi věřit, že by nevědeli, jak maj udělat zadní světla... Jinak souhlas.
o tom riziku ti něco napíšu. Pokud by ses pohyboval v prostředí kde by jsi na tvrzení o tzv riziku měl hmatatelný důkaz, pak bych neprotestoval. Zkušenosti uživatelů a servisů však jednoznačně musí uznat že korejské vozy z posledních 5 let vykazují nadprůměrnou spolehlivost. Jejich jediným opravdovým handicapem byla vlastně jen kvalita zpracování a striktní odsuzování od řekněme...neznalých. Korejské vozy totiž byly dříve postaveny na licenční japonské technice (u níž o nějakém riziku nemůže být ani řeči), a těžko se současné výrobky budou vyvýjet negativním směrem, ale pouze budou lepší a lepší. Jejich ambice nejsou postaveny na nereálném základě. Samotná cena ještě není tak velkým důvodem že Kia, hyundai stále rostou. Jsou to také důsledky velké spokojenosti s těmito značkami, které trčí o to více- když mnoho evropských výrobců začíná v kvalitě docela pokulhávat. V otázce kvalita produktu/cena patří moderní korejské vozy na absolutní špici nabídky na našem trhu. Lidé po draze zaplacených negativních zkušenostech s mnohými evropskými značkami (problémy s dodavatelem dílů přiznává dokonce i Mercedes)se obracejí jinam. Problémy s kvalitou a nespolehlivostí si Hyundai alias Kia opravdu dovolit nemůžou, protože by tady prostě skončili...
Avatar - Dinar
Dinar
😄 Ta světla "neuchopíš", prostě to nejde, opravdu to vypadá, že po faceliftu Cayennu jim v Bratislavě ve skladu zůstala slušná zásoba starých světel a nahonem se hledalo kam s nimi. :no: Tohle se prostě nepovedlo, ač celkově je tvar golfího kombíku pěkný, vyvážený a elegantní, ta světla to naprosto zabíjejí. Jak někdo nahoře napsal, je to jako model pro Čínu nebo Volkswagen do Brasil. 😢
GTI
:yes: :yes:
GTI
:yes: :yes: :yes:
GTI
😄 😄 :yes:
GTI
Vidím, že v tom máš pěknej brajgl... No, asi se domníváš, že v nižší střední si z hlediska image stojí všichni stejně... Přeju ti to procitnutí...
zda se mi že volcwagen se vůbec ohledně designu nemění, nelíbí se mi :no: :no:
:yes: :yes: 😉
jasně, pokud kupuješ auto, abys jen jezdíl.. a kalkulačka je jedinej rozhodující faktor, chápu, že je ti jedno jakou krabicí budeš jezdit.. ale lze to i ve smyslu, že si koupíš něco jiného, co se ti fakt bude líbit, například Punto, Bravo, Alfu nebo co já vím co.. a omezíš potencionální závady tím, že nebudeš lpět třebas na turbu.. nebo co já vím na čem všem.. a pak taky můžeš jezdit a jezdit a jezdit a záruční historky budeš znát tak akorát z Občanskýho juda.. >😁 Ber to obecně prosím, protože se ti ta Kia klidně může líbit.. 😉
GTI
Myslím si také, že 1,6 je už důstojný motor do této kategorie.
Jozki
Ciello ma pravdu. Kupa tejto Kie je momentalne e😜eriment. Preco ? Novy model v novom zavode. Kupovat novy model je vzdy e😜eriment vzdy su nejake muchy ktore sa musia vychytat vzdy su nejake problemy (ten najvacsi bolo vidno na dialnici pred par mesiacmi) a novy zavod - aj ten sa musi zabehnut - novy ludia sa musia zaucit a to zaucenie netrva dva tyzdne.
hele ty moralisto, až budeš chtít někoho poučovat jak se má chovat, tak mu dej příklad na vlastní osobě. Mezitím cos tady napsal a tím nahoře není zas tak velký rozdíl.
GTI
😄 Stálena na to hledím... a ta světla nejsem schopen uchopit... Možná je to tou perspektivou, že se zdají být velká, chybí také pohled zezadu... uvidíme.
každej novej produkt má v počátcích mouchy resp. dětské nemoci, včetně Golfa, včetně Civica atd.. to není nic nového, ale novej produkt v nové koncepci a třídě.. s prohlášením o konkurenceschopnosti a prodloužením záruky.. velký, ale opravdu velký riziko.. a každej trochu soudnej ví proč.. né proto, že by Cee´d byla tak fantastický auto, ale Kia potřebuje prorazit, i kdyby počátek měla dotovat... princip obchodu mezi silnou konkurencí... Tím to samozřejmě nesnižuje kvality Cee´du (jak myslíš že tvrdím) ale rozhodně ji to ani nestaví nad ostatní konkurenty jak se tu mnohdy dočítám... Takže, prosím, popiš mi, čím je ta Cee´d tak na výši, čím překonává například Focuse, Bravo, Civic, Auris.. prosím.. 😉
Vektor
Fekální trapáci jako Ty se nezmůžou než na příspěvky tohoto kalibru, příznačně neregistrovaní. P.S. Ve které třídě jsi ukončil zvláštní školu, dobytku? :no: :no: :no:
Nemyslím si že koupě Ceedu by byl až tak velký e😜eriment.To spíš platí u toho Golfu kde dostaneš záruku 2roky a víc se s tebou nikdo nebaví..Když je Golf tak kvalitní,proč na něj nedaj záruku-dobře,řekněme aspoň 3roky(jako ji dávají na tu údajně největší šunku na trhu-Dacii Logan)????
to je teda kydanec roku! Kdo koupí Kiu tak e😜erimentuje a kdo koupí Golf nebo něco podobného tak má jistotu >😁 >😁 :no:
RS
Světla Cayennu říznutá SsangYongovo tužkou 😉 Nevim, z toho co jsem viděl nejsem nadšený, spíše naopak, ale pořád jsem optimista, že to nakonec bude jinak... každopádně slovo "nejhezčí" je zatím na hranici sci-fi... 😉
Nové Punto svým zpracováním vypadá velmi solidně, ale Fiat mě musí přesvědčit, že si tu kvalitu zachová i po pěti letech provozu a najetí 100k km. Fiat mě nepřesvědčil, ano mám předsudky 😄 Kia ano.
Nevím nic o té hiearchii již tady píšeš, ale to nevadí. Jestli si možná nepleteš prodeje s imidžem. Ještě jsem neslyšel o tom, že by někdo chtěl na někoho zapůsobit tím, že si koupí Golf nebo Focus! To je k smíchu. Nepleť si skutečnost s vlastním přáním.
No,neuvažuji zatím o žádné motorizaci,zde se pokouším srovnat např.základní mot.Golfu a Ceedu.Jinak bych osobně šel do 1.6 90kw(u Ceedu samozřejmě).A nemyslím si že 1.4 od Kie pojede hůř,než 1.4 v Golfu...
Obecně Golf.. no nechme to vychladnout, ale ta Kia.. tady se o ní mluví jako o kvalitním autě, z kvalitních materiálů, zpracování je příkladné atd... a to jako ostatní auta jsou brak? ano ostatní jsou brak, ale vedle Bentley Continental GT... 😉 nicméně.. Kia ničím, kromě ceny nevybočuje a to ještěs s faktem, že kdokoliv si koupí Kiu, e😜erimentuje... určující faktor může být jen cena a pro řidiče, co drží auto tak 10 let i ta záruka, ovšem, člověk jaksi koupí zajíce v pytli.. i když levně a se zárukou... 😉 Mluví se, že Kia zrdtí drahou evropskou produkci...!! 😄 a Civic v základním motoru začíná kde..?!? ani jsem si nevšimnul, že by Corolla začínala na 350 tácech... A Kia.. 😄 zatím nákup bez duše.. :-! 😉
Semtam,když ti stará dá,napíšeš něco rozumnýho ale po většinu času meleš samý bludy a sr.č.y Jde to s tebou pěkně z kopce synu...
GTI
U motoru sleduj také křivku točivého momentu... Když už uvažuješ o základní motorizaci, měla by to být základní motorizace, tedy motor, který ti poskytne co nejvíce síly již od co nejnižších otáček... oni u VW ví, co se dobře řídí, a to i v té základní motorizaci.
Tak takuto kulturnu reakciu som od teba necakal asi cas zmien ale si mi as nasmiech ako vsade zmienis ten svoj VW myslim si ze ty ani nedokazes povedat 5 viet aby si nespomenul VW. A co k testu vynikajuce auto za dobru cenu, ktore moze hravo konkurovat inym europskym autam vratane tvojho golfu(pozri si nemecke casopici autobild a Auto-motor-und-sport kde tato kia predbehla v teste aj ten tvoj golfik) myslim ze sa to auto bude velmi dobre predavat a ak bude fakt kvalitne tak v buducej generacii budu mat golf, astra a focus co robit. Myslim ze us aj ta aktualna by im zavarila ale predsa su tu este predsudky a nedovera ale to rokmi pominie :-!
celkovo ako celok sa mi to zdá dobré,určite krajšie ako Focus II v kombíku ,ten mi nejako nejde...zadné svetlá sú niečo úplne iné ako na všetkom ,ale podľa mňa si navyknú,len skutočne neviem prečo takéto rozhodnutia inak :yes: SPOKOJNOST
GTI
Opravdu zajímavý příspěvek ke Golfu... ;-\ :no:
zvláštní je, jak píšeš: "e😜erimentovat s Fiatem a jeho kvalitou nechci", ale 😜erimentovat s Kiou bys šel.. ;-\ zajímavý..
GTI
:no: :no:
Ty vážně nejsi normální chlape.... :no: :no:
takisto sa pytam: co mu to narastlo na zadku???
akoze celkovy tvar neni zly, ale tie svetla?? momentalne neviem pre ne najst vhodny vyraz alebo prirovnanie....mozno ma neskor nieco napadne a dplnim... 😉
GTI
Pěkný příspěvek k testu cee´du... ;-\ :no:
GTI
Zásadně nesouhlasím s tím, že image je problém, resp. aktualita až v jiných třídách... naopak. Image má nejsilnější Golf a Focus a Megane, za nimi běží Civic, 147 a Astra, pak je 307 a C4 a pak Corolla a Stilo (uvídíme, jak se postupně bude zapisovat nové Bravo)... Praktické důvody, to budeš asi myslet zejména cenu, ano, souhlas.
Taky sem zapoměl dodat výrazně silnější motory v základu(1.4 80kw je na hony vzdálená motoru 1.4 o výkonu 55resp.59kw v Oct.,Golfu,Focusu,atd).Např.Golf má o 100tis.vyšší ceníkovou cenu než Ceed(a to ve výbavě není velký rozdíl.No a to vše za cenu o třídu nižší než předražený "lidový vůz" z Wolfsburgu.
Nehovoril som to on ten GTI je uplne mimo keby VW dal namiesko kolies kvadre on by to ties vychvalil. GTI tebe us nie je pomoci ty si fakt strasne naruseny tvoje nazory us uplne stratili na vahe si stratil zdravy usudok rob prosim ta so sebou nieco lebo si tu ostatnym len na smiech 😉
to se už mění 😉
Hmmm, ten disk na kolese je nejaky prasknuty...
GTI
Cením, že zvažuješ, a že zaujímáš racionální postoj.
GTI
Jo, jo... no, ale přece, právě to, jak auto vypadá by tě mělo inspirovat z, řekněme... 95%, ne? Ta kvalita... no tak, pokud to Kia zvládne, bude na úrovní evropské konkurence, takže to nemůže být určující. Motory? Jak motory? Fucus, třeba, má špatné motory? S cenou souhlasím.
GTI ze ty neberes tie lieky co ti predpisal doktor ale to by si nemal robit zase mas tie priznaky ze Ge GOLF >😒] Ge(gentus) No neviem iny sa us vyliecili ale ty sa tasky pripad urcite sa zapises do historii ako jeden s najtahsich pacientov ale ked raz vyzdravies a uvidis pravdu ten tvoj Golf tu us davno nebude. A skus skutocnu medicinu ten tvoj GURU nie je najlepsia liecba :-!
GTI
Díky 😉 :yes:
GTI
Ani Megane, ani Focus a ani Astra... GOLF VARIANT je z konkurentů ten nejhezčí. Tedy společně s Octavií combi. P.S. Nevím, jak uchopit ta zadní světla. Jestli jde o vyjímečnou stylistiku u G Variant, či zda Cayenne protlačil do VW nový směr zadních světel... tak uvidíme.
každého normálního člověka s nohama na zemi přesvědčí. Má skvělý design, moderní techniku, skvělé zpracování a materiály, dobrou cenu, a samozřejmě tu famózní záruku. Nebudeme si tady povídat i imidži auta za půl melounu. Ani golf ani mégan ani astra ani ceed nevychází jako vítěz v imidži. Ten hraje skutečnou roli až u aut mnohem dražších. Takže všechny objektivní důvody (rozuměj praktické důvody) hovoří pro Kiu. A ty subjektivní vlastně taky 😉
Tie svetla su strasne vyzera to ako VW vyrabany pre Brazilsky alebo Cinsky trh proste otras. Ale to nevadi GTI to zase vychvali ake to je super a aky to neuveritelny revolucny krok podnikol VW v designe ked urobil takyto zadok >😒]
jj je to ůplně odporné
Ano, přesvědčí. Focus hatch je vyloženě odporné auto, z Francie maximálně sýry, víno a koňak, e😜erimentovat s Fiatem a jeho kvalitou nechci. Zvývá tedy Golf a Astra, oba vozy kvalitní, hezké, ale parkuji na ulici, tudíž snadý cíl pro čorkaře a závistivý ksidnl - škrábance, orvané kde co. Zvývá Kia, nenápadná, cenově přijatelná, se špičkovým benzínovým motorem.
jasan mě přesvědčila Kia..a čím..?? Kvalitou, zárukou, motory, technikou, nabídkou a cenou .. to jsou věci, teré se dají objetivně hodnotit.. design je věcí osobního vkusu a pohledu na krásu, takže to záměrně vynechávám.
Zaujala mě jakožto mladého člověka hlavně svým vzhledem,myslim,že je to jedno z nejhezčích aut této třídy,také svým prostorem,cenou,která není přehnaná,v neposlední řadě také zárukou..
Je pravda,že značka Kia moc zvučné jméno v evropě nemá,ale to se může změnit...
GTI
Zkus napsat o trochu delší větu. Tedy rozeber to, čím tě Kia přesvědčila... a tak... Myslím, že by to zajímalo i kolegy na diskuzi.
Az na kombi verzii sa jasne ukazalo, aky skaredy ten predok Golfu vlastne je.
No o tom by se dalo polemizovat jestli je O2 nejhezcí kombík-pro mě teda určitě ne...ty převisy metr vpředu,metr vzadu mému oku moc nelahodí...mnohem víc se mi líbí Megane,Astra,Focus,Altea,atd.atd.takže v pomyslném žebříčku je O2 kombi těstě nad tímto hnusem z Wolfsburgu :no: :no:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
fuj, hnus, ble...oml všem co mají rádi golfy kombi, ale to je děs... :no:
Mě jo
>😒] Dovedeš si představit hátépé vévétéí >😁
GTI
No... tak jsme si to všichni přečetli. Bravo test. KOKO (korejskej kovboj) konečně pozvedne své evropské sklopené zraky a zvolá směrem k horizontu své touhy - bravo. Jo, bravo, máme tu na silnicích v nižší střední další důstojnou možnost výběru. Vedle evropskejch ikon - FOCUS, GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU, Astra, C4, Bravo (myslím od Fiatu)... máme možnost volit dalšího koníka. No, vidíš... a jakmile si to přečteš, okamžite si začneš klást tu základní otázku otázek. Totiž - proč zrovna tohle auto? Jo... tak teprve teď začíná pro Kiu ten velkej evropskej problém - musí mě přesvědčit, že zrovna tohle auto - ano. A co ty, přesvědčí Kia tebe?
RS
Nebudu radši soudit z jedné fotky... ;-\ O2 -> nejhezčí kombík ve tříde :yes:
Co sa tyka motorov, tak to sa naozaj VW nechyta. Kedy bude mat skoda VVTi >😒]
tak toto je vážne hnusné
aj ja som cakal svetla z passatu alebo nieco podobne, co by v podstate nadvazovalo na obly predok. Ale toto... katastrofa
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
..že se někdy někomu podaří vytvořit design zádi auta, která "jakoby zvrací" >😒]
Obávám se, že na tohle nebude pět ódy snad už ani GTI...
Horší než strašný...zlatá O2 kombi
RS
Možná jsme příliš zvyklý na VW uhlazený konzervatismus, možná to je špatná fotka, možná vypadá v reálu jinak... ale možná taky ne. Na US trh by padl jak p*del na hrnec, ale do evropy? No nevim, pro mě velké zklamání, až se mi tomu nechce věřit, že by něco takového americko-korejského pustili ven 8-s
No neviem mam ztoho nejake zmiesane pocity....novy zadok a ci ktomu pasuje 3,5rocny predok na ktory je opozerany...ale ktovie ,malo foto a nazivo to moze byt ine.
nevim proč ale mě se ten zadek docela líbí. Myslím že je to nejkrásnější zadek u kombíku, jaký z této pakárny jménem VW kdy vylezl
😉 :yes: Kia válí
Giorgio
Tak už přesně vím, jak by to vypadalo, kdyby si korejští inženýři vzali na starost "facelift" zádě kombíku Fordu Focus I. Asi jako nám dneska ukázal VW. :no: Zrovna sem měli pánové z Wolfburgu spíš nalepit svoje unifikovaná světla z passatu/jety. Sice by pak všichni kolem toho museli chodit s metrem, aby poznali, co je to vlastně za model, ale nevypadalo by to tak mizerně. ;-\
:yes: :yes: :yes: :yes: