Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Currency Motors M5 Twin-Turbo: bestiální eM-pětka

Americká ladičská firma Currency Motors osadila supersedan BMW M5 dvojicí turbodmychadel a výkon najednou vzrostl do astronomických výšin.
Zpět na článek
26. 2. 2007 14:52
26. 2. 2007 14:52
neregistrovaný "RadiM3"
26. 2. 2007 15:37
neregistrovaný "Hartge"
26. 2. 2007 20:23
anonym
26. 2. 2007 15:29
neregistrovaný "Kraken"
26. 2. 2007 15:32
neregistrovaný "Hartge"
26. 2. 2007 15:55
neregistrovaný "leon"
26. 2. 2007 16:21
neregistrovaný "xml"
26. 2. 2007 17:37
neregistrovaný "JardaHlll"
26. 2. 2007 17:02
neregistrovaný "Seremed"
26. 2. 2007 17:03
neregistrovaný "fanda"
26. 2. 2007 17:45
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
26. 2. 2007 19:19
neregistrovaný "dejf"
26. 2. 2007 20:18
neregistrovaný "BMW ROX"
26. 2. 2007 21:21
anonym
27. 2. 2007 07:58
neregistrovaný "xrewq"
26. 2. 2007 21:34
neregistrovaný "misoo"
26. 2. 2007 23:53
neregistrovaný "gaylord"
26. 2. 2007 23:04
neregistrovaný "holby"
27. 2. 2007 07:58
27. 2. 2007 16:25
neregistrovaný "holby"
27. 2. 2007 16:32
neregistrovaný "holby"
26. 2. 2007 23:21
anonym
26. 2. 2007 23:43
neregistrovaný "Petr"
27. 2. 2007 06:42
neregistrovaný "Hartge"
27. 2. 2007 07:50
neregistrovaný "Stuart"
27. 2. 2007 16:32
neregistrovaný "McMac"
5. 3. 2007 08:17
neregistrovaný "papo"
Avatar - Pjenkava
26. 2. 2007 14:52
To jde...
>:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RadiM3"
26. 2. 2007 14:52
Kam vrazili ty turba :-))))
NO to je mazec, ti amíci se s tím nešijou. No pochopíte kam vrazili ty šneky???? No ale pokud to funguje >:D .
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Hartge"
26. 2. 2007 15:37
Re: Kam vrazili ty turba :-))))
jo taky nepobírám >:D tam bych to nikdy nehledal >:-[] tam už snad neni takovej tlak vyf.plynů bych řekl,ale to stádo íháčků mluví za vše
anonym
26. 2. 2007 20:23
Re: Kam vrazili ty turba :-))))
prostě američani podle všech dostupnejch informaci má bejt turbodmichadlo co nejblíž spalovacímu prostoru z důvodu odstranění turboefektu a rychlejší odezvě >:D nebo že by mi uniklo že M5 ma motor ve verzi pro ameriku vzadu :-) :-) :-)
neregistrovaný "Kraken"
26. 2. 2007 15:29
Uha
Fuuu :), tak to by mi stacilo :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hartge"
26. 2. 2007 15:32
uhehe
>:D neni tam překlep? >:-[] amíky nemusim,ale jestli někdo tuní v tom správnym smyslu slova tak to jsou oni,když už tak pořádně :-) žádný přečipování o +-5koní >:D tohle musí jet jak ....pr...chtěl bych to vidět v akci :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "leon"
26. 2. 2007 15:55
gumy :)
... na to mes asi měněj gumy po každym ostřejšim stratu na semaforech >:-[]
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2007 16:13
Call me old-fashioned...
Ale nevim jestli kvalita vysla z mody. Nicmene za to obsiti sedadel by se stydel i studentik. Kdyz bych mel neco calounit do krokodyli kuze, tak bych si dam zalezet, abych to nasrtihal a pak sesil rovne nejakou kvalitni niti. V Americe uz zrejme neumeji udelat ani jedno z toho. :no: Ta sedla jsou vypracovana strasne no a dokonalost predci spociva v detailech, ne?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "xml"
26. 2. 2007 16:21
Re: Call me old-fashioned...
:yes: 8-s >:-[]
neregistrovaný "JardaHlll"
26. 2. 2007 17:37
Re: Call me old-fashioned...
já jsem si toho taky všimnul...no jo, holt to někdo šil ručně....:-(
27. 2. 2007 00:44
Re: Call me old-fashioned...
Rucne naznamena spatne. Prave naopak! Jenze to nesmi sit nesikovny neandrtalec, nebo american. Ted jen premyslim, jestli to nahodou nejsou synonyma >:D
neregistrovaný "Seremed"
26. 2. 2007 17:02
turbotwin
turbotwin od Dafu byl jeste o trosku lepší >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fanda"
26. 2. 2007 17:03
mazani turbin
teda ale ty turba sou tam brutalne nizko, tady na ceskych "komunikacich" bys nekde o neco zavadil a serval trebas hadici s olejem k mazani turba a to pak muze byt teprve legrace ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
26. 2. 2007 17:45
Tuning z ameriky?
V případě američanů bych počítal s výbrusem a zvětšením objemu motoru. Ale turbo? Moc tomu nevěřím. Kolik lze s takovým vozítkem ujet kilometrů? Dá se to vůbec počítat na tisíce km? Jak upravili olejové čerpadlo? Ty přívody mají tak 4 metry, to musí mít přimontovaný kompresor na olej. A co když zaprší? Studená voda rozžhaveným turbínám neuškodí?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dejf"
26. 2. 2007 19:19
Re: Tuning z ameriky?
kdyz uz motorovej prostor necitlive zaplnili ve fabrice a nedali tak prostor tunerum, tak si holt poradili a nacpali turba na tohle sileny misto... takze z toho bude fůůůůů turboefekt, diky kterymu ale zase neni potreba resit jezdeni na mokru, protoze voda, at uz jakakoliv uskodi celymu autu. jo, s timhle totiz neni uplne chytry jezdit po mokry silnici;-)
neregistrovaný "BMW ROX"
26. 2. 2007 20:18
Re: Tuning z ameriky?
otazka je , jestli tohle auto bude vubec jezdit v desti ;-)
anonym
26. 2. 2007 21:21
Ste zase chytrý
h**p://videos.streetfire.net/video/a0a87…
myslim že to funguje docela dobře (ostatně výslednky hovoří jasně) neni to nic neobvyklýho a jen bych rád věděl kam byste ty turba dali vy inteligenti
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xrewq"
27. 2. 2007 07:58
Re: Ste zase chytrý
No určitě né takhle odkryté. Představsi co si vytpěj pokud bude pršet. Nejdřív je rozpálí do běla a pak ne v kalůže chrstne dva beliky studenej vody a tak pořád dokola. No noc jim velkou životnost nedávám. Jinak to že jsou vzádu je zajímavé řešení ale věřím tomu že je funkšní pokud se to odladí tak to určitě bude fungovat dobře.
neregistrovaný "misoo"
26. 2. 2007 21:34
crocodile dundee
OMG krokous v M5 >:D >:D :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 2. 2007 22:14
good ale co ten motor vydrzi? 20000 km?
zla kares.
;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "gaylord"
26. 2. 2007 23:53
Re: good ale co ten motor vydrzi? 20000 km?
Ano, samozrejme 5,5 V10 od eMka, myslim, ze potencial toho motoru je tak 150 - 200 koni, jinak se po 20ti tisicich rozsype. Prober se, proboha.
neregistrovaný "holby"
26. 2. 2007 23:04
lol
no ty woe ty turba sou jako aby to melo vetsi tah z vejfuku nebo co?? jinak 800 koni to neni asi moc rodinny auto ne? :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ManInBlack
27. 2. 2007 07:58
Re: lol
Je to úplně normální rodinný auto. Jen v něm nesmíš převážet vajíčka, jinak se ti rozmlátí o zadní stěnu víka kufru >:D Zkus se ovládnout a nešlápnout na to s 810 koňmi pod kapotou :-)
neregistrovaný "holby"
27. 2. 2007 16:25
Re: lol
deti jedeme na vylet vemte si helmy chranice....jinak by to asi chtelo erbegy dozadu aby si nezustal stat a auto se nerozjelo..lol
neregistrovaný "holby"
27. 2. 2007 16:32
Re: lol
ma to rezervu?
anonym
26. 2. 2007 23:21
asi rakeťák
No tak o automobily se nějakej čas zajímám,ale tohle řešení turba jsem ještě neviděl,takže se asi vrátim do mateřský autoškolky,ale vypadá to jako by majitel chtěl mít z toho rakeťák s velkejma plamenama z laufů....hadice s plynem a turba by to foukala ven,ale jestli to je k nakopnutí na 810k tak to zírám.Je fakt,že chytí jeden krásný nečekaný slejvák a muže to dělat znova,ale jistě na to má!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
26. 2. 2007 23:43
žádný extra
Slušný,ale stejnej výkon dělají v americe z hondy Prelude 2.2vti ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Hartge"
27. 2. 2007 06:42
Re: žádný extra
to máš recht,prakticky z jakéhokoliv motoru vyždímeš tolik,stačí "extra" veliké turbo a už to sviští >:-[] ale nelze srovnávat tyhle auta a už vůbec né motory :-) někde jsem četl,že snad když měli f1 motory 1,5litru obsah tak to mělo 800koníků a dokonce tam bylo psáno něco přez 1000...a že kvůli BMW museli změnit pravidla,ale nevim jestli jsem tomu porozuměl dobře (bylo to psáno anglicky),třeba o tom někdo ví víc ;-)
neregistrovaný "Stuart"
27. 2. 2007 07:50
Re: žádný extra
BMW melo v treninkach z foukany jednapetky pres 1200 koni, ale motor vydrzel jen to jedno kolo. Americky tuningy mam rad pro inspiraci, jsou to vetsinou zbesilosti. Vetsinou se mi ale zda ze jsou dobry tak leda na vystavu, ne na jezdeni. V umisteni turb dozadu nevidim vubec zadnej smysl, spis chteli bejt zajimavy. Jestli to ladej stejne jako v poradech typu American Chopper nebo Hot Rod (tj. stylem urizni privar, nak to tam nabouchame) tak se vubec nedivim ze se jim ty turba nakonec ocitly vzadu...
27. 2. 2007 08:48
Re: žádný extra
Šéf vývoje motorů BMW Paul Rosche označil výkon kvalifikačních motorů BMW Turbo pouze za spekulaci. Sami nevěděli, kolik ty motory mají, protože měli motorovou brzdu, která dokázala měřit výkon "pouze" do 1280 koní :o)
neregistrovaný "McMac"
27. 2. 2007 16:32
Re: žádný extra
jasně, ale ty motory taky točí 22 tisiíc otáček... ;-)
Avatar - SpiderJ
27. 2. 2007 10:35
nenápadná raketa na několik použití
zajímalo by mě jak dlouho bude trvat majiteli než o něco urve ty pancéřovaný hadice.. >:-[] ale jinak... hmmm... tohle auto přímo svádí k tomu udělat z něj na pohled co nejnápadnější a pak... >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 2. 2007 10:57
nenápadná raketa na několik použití
Otázkou je, zda tohle auto vůbec bude jezdit...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "papo"
5. 3. 2007 08:17
hm
;-) to je M5...naco potom to M hehee
Rozbalit vlákno
0