Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia v Ženevě: Konečně slibovaný hybrid

Kia v Ženevě představí nejen studii kabrioletu, ale také dlouho očekávaný hybridní model.
Zpět na článek
23. 2. 2007 20:34
23. 2. 2007 21:31
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 21:36
neregistrovaný "hroch"
23. 2. 2007 22:18
anonym
23. 2. 2007 23:12
anonym
24. 2. 2007 00:19
neregistrovaný "luboš"
24. 2. 2007 00:28
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 00:41
neregistrovaný "luboš"
24. 2. 2007 00:50
neregistrovaný "smok"
24. 2. 2007 00:57
neregistrovaný "luboš"
24. 2. 2007 10:36
anonym
24. 2. 2007 16:35
24. 2. 2007 16:05
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 17:44
neregistrovaný "Ondra"
24. 2. 2007 22:38
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 22:51
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 2. 2007 09:43
anonym
26. 2. 2007 09:50
anonym
26. 2. 2007 10:02
anonym
24. 2. 2007 14:32
neregistrovaný "beran"
24. 2. 2007 16:22
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 20:45
25. 2. 2007 11:32
anonym
25. 2. 2007 18:30
26. 2. 2007 08:54
anonym
26. 2. 2007 09:59
anonym
28. 2. 2007 02:30
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 20:34
cena a serie
vau, zajímá mě cena a kdy bude ser. výroba. kdyby to stálo podobně, jako běžné jejich vozy ted (o ten relativní rozdíl mín), tak by to bylo moc zajímavé. A to říkám i přesto, že jim nefandim...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 21:31
Bude to sedan
Na oficiálních stránkách kiamotors.cz najdete tiskovou zprávu z 22.2., kde se o tom mluví. Pro naši zónu tím pádem asi jediná šance, jak se s Riem II sedan potkat na krámě, protože s klasickou motorizací nemá v rámci dekanibalizační kompenzace :-! s Huyndaiem Accent nikdy přijít do ČR. Verze sedan pro hybrid je logická, protože hybrid Accent sedan prodává Hyundai už druhým rokem v US.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hroch"
23. 2. 2007 21:36
náskok díky technice
:-)
Rozbalit vlákno
16
anonym
23. 2. 2007 22:18
Re: náskok díky technice
to jako korejci? kopírujou Toyotu nic jinýho :no:
anonym
23. 2. 2007 23:12
Re: náskok díky technice
Kez by jen "kopirovali Toyotu" take ostatni vyrobci. Z tech evropskych se na "pouhe kopirovani" Toyoty nezmohl zatim ani jeden.
neregistrovaný "luboš"
24. 2. 2007 00:19
Re: náskok díky technice
To je proto,že se evropské automobilky po nikom neopičí a soustředí se na daleko efektivnější technologie a ne jenom na modní a nic neřešící hybrid
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 00:28
Re: náskok díky technice
prosim priklad?:)
neregistrovaný "luboš"
24. 2. 2007 00:41
Re: náskok díky technice
Bmw hydrogen - tento automobil pracuje s nulovými emisemi jen v jednom z režimů(zatím). Nádrž na 8 litrů tekutého vodíku vydrží na 200 km provozu, zbytek obstará benzín a jeho 74litrová nádrž na klasický benzín (dojezd asi 500 km). Řidič může tlačítkem na přístrojové desce zapnout preferenci vodíku.A to je jenom začátek, brzy budou následovat palivové články
neregistrovaný "smok"
24. 2. 2007 00:50
Re: LOL
nic proti BMW, ale niekto ma prototyp a niekto hybridy predava :]
neregistrovaný "luboš"
24. 2. 2007 00:57
Re: LOL
to co vývíjí Bmw není hybrid,ale plnohodnotná náhrada za ropu a tom právě mluvím
anonym
24. 2. 2007 10:36
Re: LOL
Stejne je lepsi jit do te elektriky komplet, protoze ucinnost pistovych motoru se tezko podari dostat na uroven elektromotoru
Avatar - R32
24. 2. 2007 16:35
Re: LOL
:yes: tak tak, nehovoriac o sieti čerpacích staníc na vodík... Zásuvku na 220V má v garáži prípadne doma každý... Hold US a EU čo sa týka alternatív prípadne hybridov zaspali dobu. 8-s
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 16:05
Re: LOL
aha:) a kolko ich jazdi po svete??:) a vies o tom ze to co robi hybrid hybridom pri spalovacom motore teda rekuperacia energie formou premeny kinetickej energie na elektricku (odtial slovo hybrid rozumej vo vyzname krizenec dvox pohonov a to spalovaci motor a elektrika) nadobudne ete vacsi vyznam pri prechode na elektriku ako jediny zdroj energie??? a je jedno ci to budu palivove clanky alebo cokolvek ine . jednoduxo rekuperacia energie bude vzdy prinosom. Takze radim najprv dokoncit zakladnu skolu pripadne ucnovku vela citat a potom pisat:)))
neregistrovaný "Ondra"
24. 2. 2007 17:44
Re: LOL
Jenže na výrobu vodíku se spotřebuje více energie, než kolik se jeho spálením dá získat. Energetická bilance je jasná. V současné době tedy "vodíkové" auto je vysoce neekologické.

1) Je potřeba vymyslet a následně aplikovat energeticky smysluplnou výrobu vodíku.

2) Vybudovat výrobní kapacitu pro to obrovské množství, které je potřeba vyrobit.

Vytvoření sítě čerpacích stanic je už drobnůstka, která znamená pouze zlomek nákladů.

O.
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 22:38
Re: LOL
vlakadam sem moj starsi prispevok s diskusie:problem je v inom. tak ako vsetko co sa da vyrobit vo velkom da sa vyrobit optimalne. plus minus. vodik sa ziskava tazko lebo je na to treba veeeelaaaaa energie. ale ked veeeeeeeeeelaaaa enerie vyrobis naraz da sa to spravit relativne opakujem relativne cisto. vodne elektrarne jadrove el veterne a pod. mozeme sa hadat do rana ci je to ciste alebo nie. Ale ak by si mal napriklad vyrobit megawat s motorom od auta urcite do bude vacsi pruser ako ten megavat urobit na priehrade. a nehovorim o tom ze elektraren ide v optimalnom rezime a motor nie. raz brzdis (pustas energiu do vetra) inokedy pridavas a tak dalej. A kedze nevieme natiahnut trolej pre auta a nevieme el energiu(ktora je najcistejsia) preniest na dialku inak ako kablom a plus minus ju nevieme uskladnit jedina rozumna alternativa je vodik. tuhe paliva su pase. je to podobne ako v zeleznicnej doprave. vies si predstavit tgv na naftu??? ja ani nie (prve boli ropaky) Ale tgv ma trolej. ale to som uz pisal vysie. Vodik je de facto uskladnena energia, preto prave vodik. a jeho zasoby su neobmedzene.
POZNAMKA NA ZAVER.. MUDROVAT O EKOLOGII JE PUSTANIE SA NA TENKY LAD... HLAVNE PRI NEDOSTATKU INFORMACII.
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 22:51
Re: LOL
toto som napisal niekedy pri debate o lexusoch. ale jedna poznamka .. AJ KED NASTUPI VODIK REKUPERACIA ENERGIE BUDE SUCASTOU TOHOTO SYSTEMU
anonym
26. 2. 2007 09:43
Re: LOL
Pokrok v bateriich je poslednich nekolik let vyznamny (i diky hybridum). Napr. sportak Tesla - dojezd cca 400km - tj. vice nez vodikove BMW na vodik. Je mozne, ze nez se za 10-15 let podari dopracovat vodikovou technologii do provozuschopneho stavu, bude jiz nanic, protoze baterie dokazi pohanet auta bez nutnosti transformovat elektrinu na vodik a ten potom zpet se ztratou na elektrinu.
anonym
26. 2. 2007 09:50
Re: LOL
to sa nehadam. tu si ludia mylia dve UPLNE ROZDIELNE VECI. PRVA VEC JE "HLAVNY" pohon. To moze byt cokolvek ale asi elektrika . Ci na baterky to neviem. Mozno vodik uvidime. Ale REKUPERACIA tu bude vzdy. Ak bude hlavny pohon na BATERKY bude to prirodzene ako * na serbliku. Ak to bude vodik bude to zlozitejsie ale bude tu. Hybridy ako ich pozname su nieco ako dorastenci. Skusaju a vylepsuju svoje rekuperacne sstemy ktore v buducnosti iba narastu na vyzname.
anonym
26. 2. 2007 10:02
Re: LOL
Jiste souhlas. Ja jsem jen reagoval na to tvrzeni, ze budoucnost je ve vodiku. Neni to vubec tak jednoznacne. Dokonce to dnes vypade, ze je vodik spise slepa ulicka.
neregistrovaný "beran"
24. 2. 2007 14:32
hybridy?
Tak nějak nevím, jestli je hybrid ta nejlepší cesta. Mimochodem, kromě lobošem zmiňovaného bmw jsou i další - méně nápadní Evropané. Co třeba Ford na bioethanol (jednoduchou výměnou několika dílů jemožné používat jak 100% líh tak normální benzín, co tuším volvo či saab s možností stříédat více paliva v jedné nádrži a co třeba ten nejjednodušší postup - snižovat spotřebu? Méně spáleného benzínu či nafty - menší emise. Všichni (nebo spíš většina) se poškleboaval, když nic horšího VW a jeho dieselu, ale ten bral 5,5 litru na sto u auta střední třídy. K čemu je dobrý hybrid Lexus SUV (tuším je to třístovka), když stejně bere 6-7 litrů benzínu? Není lepší dělat malé přeplňované motory s kompresorem, jako se o to snaží FIAT (malá turba) a VW (turbo s kompresorem) a dosáhnout spotřeby kolem čtyř litrů, místo komplikovaných systémů přecpaných elektronikou? Když neikdo nedokáže dělat elektromobil s potřebnou kapacitou na pohon aniž by to bylo auto těžké jako tank, tak hybridy - byť jsou nyní velmi modní - asi nejsou tou cestou vpřed...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "helmuthhyb"
24. 2. 2007 16:22
Re: hybridy?
vid moj prispevok vyssie.. nex budes jazdit na cokolvek premena kinetickej energie na teplo formou brzdenia nie je dokaz vyspelosti homo sapiens sapiens... ale ako som napisal. pri prexode na ine formy pohonu potreba rekuperacie energie sa nepominie.. iba sa zvyrazni. vodik alebo baterie na principe kondenzatorov s nanotechnologiou pre postupne vybijanie alebo cokolvek ine rekuperacia nestrati na vyzname.. Spalovaco motor ma svoje hranice. Jeho ucinnost sa da zvysovat uz radovo v percentax ale skor v desatinx percent. hybrid je jedna s ciest ako udrzat spalovaci motor dlhsie "pri zivote" jeho razantnym zvysenim ucinnosti (nie je to presne nezvysuje sa ucinnost motora ale pohonu ako celku) A ked spalovaci motor pojde pod fialky system rekuperacie sa prenesu do inych pohonov..K lexu rx. berie okolo 8 9 litrov. ale ma takmer 300koni krutiaci moment ako lokomotiva a vazi skoro 3 tony.. Tak a teraz to porovnaj s 1.9 tdi ktory ma cca 130konikov (teda polovicu) mensi krutiaci moment a pohana passata co ma o tonu menej.. Poradim ti lepsie prirovnanie. vykonovo a vahovo porovnaj tuarega alebo q8 s rxkom. a porovnaj vykon spotrebu a emisie .. a este sa v nix odvez:) alebo zober passata 1. TDI ktory v dlhodobom priemere zoberie okolo 6litrov a lexa GS ktory ma priemer okolo 7.5 litrov.. ma 350 konikov (skoro 3x!!!!!!!!!!!!) viac ako passat ma mensie emisie vacsi krutiaci moment rozprasi ho v pruznom zrychleni.. :-!
24. 2. 2007 20:45
Buducnost
Buducnost zrejme nebude o hybridoch, dost argumentov hovori proti nim. Vysoke vyrobne naklady, vysoka cena, vassia hmotnost vozidla a tym padom vacsia spotreba energie a stale produkuju emisie. Nizsie, ale stale. Plus viac emisii ide do vzduchu pri ich vyrobe. Faktom ale zostava, ze ten blby Korejec, co nema rozum a iba kopiruje (ako sa tu rozkrikuju poniektori) predbehol vsetku konkurenciu (cest vynimkam), ktora sa mu doteraz iba posmievala, o celu konsku hlavu.
Rozbalit vlákno
5
anonym
25. 2. 2007 11:32
Re: Buducnost
Buducnost je BIOethanol v spojeni s malymi tubodiesel motormi. Pozri priklad Svedska vo vyuzivani alternativnych paliv. Rozhoduje aj cena aut. Kto si dovoli kupit v CZ, SK hybrid? Ten kto by na to mal, radsej si kupi velke auto. Na spotrebe mu predsa nezalezi...
25. 2. 2007 18:30
Re: Buducnost
Presne, napisal som nieco ine? DObre, ale tazko predajne.
anonym
26. 2. 2007 08:54
Re: Buducnost
A co hybrid na bioethanol
malá spotřeba+ ekologičtější palivo
anonym
26. 2. 2007 09:59
Re: Buducnost
Ano. To je nejoptimalnejsi varianta pro nejblizsi budoucnost. Nevim, proc to jeste nikdo neudelal. S tim, ze se vyznam spalovaci casti bude postupne zmensovat a kapacita baterii postupne poroste. Ty se pak stanou dobijitelne ze site (Prius jiz snad pristi rok). Spalovaci motor postupne zaujme jen ulohu dobijece baterii pri dlouhych jizdach. Po meste se vystaci s kapacitou baterii. Jestli se potom v budoucnu nahradi spalovaci motor palivovymi clanky (at uz na vodik nebo na metanol) se teprve ukaze. Ale v principu to bude stale evoluce "hybridniho" pohonu, ktery se bude postupne vyvijet z dnesniho Priusiho zarodku. Ze to v ustredi nejmenovaneho koncernu jeste nedokazali pochopit je opravdu k placi, a ze je dokazali pretrumfnout i vysmivani Korejci je uz jen k smichu.
neregistrovaný "patrik"
28. 2. 2007 02:30
Re: Buducnost
Docela pěkná ukázka neviditelné ruky trhu: Toyota jede v USA na vlně "politicky korektního" příklonu k čistým energiím. A protože se Američani rodí s volantem v ruce, "čisté" auto je pro ně ideální způsob, jak "jednat lokálně". Podobně se chovají i další asijské značky se silným postavením na US trhu - tedy i Hyundai (-> Kia) hledí nebýt pozadu. - Kdyby nejmenovaný koncern byl také dostatečně etablovaný v USA, nejspíš by i on pod tím tlakem trhu koukal vidět.