Novinky
Volkswagen mění taktiku: Hybridní Jetta přijde v roce 2012, Golf a Passat o rok později
20 komentářů
Ja myslim, ze neni treba zatim varit z vody PR vylevy jakehokoliv vyrobce Od Toyoty az po VW ci jakehokoliv jineho se jen opravdu ukazou do jake miry budou "tito" vyzyvatele v roce 2013-15 -20 pote se tu muzeme hadat.
Jeste dnes mam doma vystrizek z novin " z roku 05-06" o Honde a USA a velke budoucnosti jaky svet bude v roce 2010-12 na hydrogen a ono se zase tak moc nedeje krome par kusu v LA.
Takze preju vsem hodne uspechu "uprime" protoze "Chtit a moc jsou dve ruzne veci v zivote"
Jeste dnes mam doma vystrizek z novin " z roku 05-06" o Honde a USA a velke budoucnosti jaky svet bude v roce 2010-12 na hydrogen a ono se zase tak moc nedeje krome par kusu v LA.
Takze preju vsem hodne uspechu "uprime" protoze "Chtit a moc jsou dve ruzne veci v zivote"
... jen doufám, že ta výroba elektřiny nebude příliš zatěžovat životní prostředí. 😲 😄
Bohužel nemám, ale tady je to je to jasnější než digitální vysílání TV Nova. VW se do elektriky jednoznačně nehrnul, teď když vidí výsledky jinde (Opel, BMW, Renault, PSA, Honda, Toyota…) jednoduše se bojí, že mu opět ujede vlak …
vypadá dobře,pokud se s tím nebude člověk bát někam vyjet jako s první generací kvůli převodovce 😄 jen tleskám,hezké
1)Chtít být první, ještě neznamená být první.
2)V lepším případě věčně druhý >😁
3)Jsou tady jiní kofři.
4)VWolfonové jsou ČÍNA Evropy.Co konkurence dobrého vymyslí, to pajcnou. Jak komické. Ale hlavně jak trapné. :no:
2)V lepším případě věčně druhý >😁
3)Jsou tady jiní kofři.
4)VWolfonové jsou ČÍNA Evropy.Co konkurence dobrého vymyslí, to pajcnou. Jak komické. Ale hlavně jak trapné. :no:
To je hlavně naprostá hloupost, i kdyby v roce 2018 vyráběli 20 milionů automobilu, tak stěží překonají současné prodeje hybridů od Toyoty.
Asi tak.
Renault v tomto smere zatiaľ vedie. Jeho elektrická revolúcia príde "už" o 759 dní. Stále sa mi to zdá reálnejšie ako u VW.
Renault v tomto smere zatiaľ vedie. Jeho elektrická revolúcia príde "už" o 759 dní. Stále sa mi to zdá reálnejšie ako u VW.
Je opravdu obdivuhodne, jak koncernovy marketing dokaze okamzik uvedomeni si sveho zaostavani pretavit do uzasne pozitivni zpravy o prichodu "zlomu". Kdepak jejich marketing je nedostizny. Kez by takovy byl i jejich inovacni potencial a odvaha ty inovace prosadit.
Ze ta strategie, tlacit stavajici technologie dokud to pujde pred sebou nema dlouhou perspektivu je jasne jiz par let. Vsichni kdo ji vyznavaly, jako treba Mazda, ji urychlene opousti a horecne vyviji nove technologie.