Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A5 a rychlé S5: první fotografie

Několik dní před oficiální premiérou se objevily první snímky nového kupé od Audi. Jeho význam by automobilka ráda vyzdvihla tím, že spíše okrajovému modelu přidělila v hierarchii modelových řad pevné místo názvem A5. (doplněny fotografie Audi S5)
Zpět na článek
20. 2. 2007 08:35
20. 2. 2007 08:42
20. 2. 2007 08:53
anonym
20. 2. 2007 10:42
neregistrovaný "Pipo"
20. 2. 2007 21:51
neregistrovaný "sepo"
20. 2. 2007 12:03
anonym
20. 2. 2007 08:37
neregistrovaný "misoo"
20. 2. 2007 09:13
neregistrovaný "simson"
20. 2. 2007 08:40
neregistrovaný "ANT"
20. 2. 2007 21:46
neregistrovaný "sepo"
15. 3. 2007 15:50
neregistrovaný "Juri"
20. 2. 2007 08:51
neregistrovaný "odborník"
20. 2. 2007 09:51
20. 2. 2007 08:56
neregistrovaný "VDC"
20. 2. 2007 09:20
neregistrovaný "Don"
20. 2. 2007 09:22
neregistrovaný "monsat"
20. 2. 2007 20:09
neregistrovaný "GayClub"
27. 2. 2007 16:41
neregistrovaný "M5"
20. 2. 2007 13:39
neregistrovaný "Juan Pervez"
20. 2. 2007 16:44
neregistrovaný "King"
20. 2. 2007 20:19
neregistrovaný "Well"
20. 2. 2007 18:22
neregistrovaný "Kowik"
21. 2. 2007 06:44
neregistrovaný "KRÁSA"
20. 2. 2007 09:05
neregistrovaný "simson"
20. 2. 2007 09:50
neregistrovaný "doubt"
20. 2. 2007 10:17
anonym
20. 2. 2007 09:30
neregistrovaný "OII - RS"
20. 2. 2007 09:33
neregistrovaný "Odborník"
20. 2. 2007 13:05
anonym
20. 2. 2007 13:47
anonym
20. 2. 2007 09:52
neregistrovaný "doubt"
20. 2. 2007 12:32
neregistrovaný "anti GTi"
20. 2. 2007 12:33
neregistrovaný "anti GTi"
22. 2. 2007 04:47
anonym
20. 2. 2007 13:08
anonym
20. 2. 2007 20:09
neregistrovaný "HESSIK 18"
20. 2. 2007 10:21
neregistrovaný "Audi Fan"
22. 2. 2007 04:49
anonym
20. 2. 2007 10:23
anonym
20. 2. 2007 10:53
20. 2. 2007 11:02
20. 2. 2007 11:28
neregistrovaný "Ondras"
20. 2. 2007 11:50
20. 2. 2007 11:06
neregistrovaný "Marek"
20. 2. 2007 11:26
anonym
20. 2. 2007 11:29
anonym
20. 2. 2007 11:38
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 11:40
anonym
20. 2. 2007 11:56
anonym
20. 2. 2007 11:52
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 12:13
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 13:36
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 14:23
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 14:39
20. 2. 2007 15:22
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 15:27
20. 2. 2007 15:26
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 15:33
20. 2. 2007 15:51
20. 2. 2007 15:38
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 16:02
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 16:44
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 23:14
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:04
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 11:53
anonym
20. 2. 2007 11:48
neregistrovaný "VDC"
20. 2. 2007 17:34
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 13:10
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 16:08
anonym
20. 2. 2007 16:35
anonym
20. 2. 2007 22:37
anonym
20. 2. 2007 23:23
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 23:42
anonym
21. 2. 2007 11:07
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:33
anonym
21. 2. 2007 12:29
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 15:20
anonym
21. 2. 2007 16:11
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 16:28
anonym
21. 2. 2007 16:34
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 16:45
anonym
21. 2. 2007 16:47
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 21:06
anonym
21. 2. 2007 22:06
neregistrovaný "FX"
22. 2. 2007 09:32
anonym
20. 2. 2007 12:50
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:51
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:52
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 13:15
20. 2. 2007 13:18
20. 2. 2007 13:37
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 14:23
20. 2. 2007 11:35
neregistrovaný "allsop23"
20. 2. 2007 14:04
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:51
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 13:50
neregistrovaný "ugit"
20. 2. 2007 23:33
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 15:56
anonym
20. 2. 2007 16:06
anonym
20. 2. 2007 23:36
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 14:31
neregistrovaný "XYZ"
20. 2. 2007 14:37
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 14:42
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 15:30
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 14:55
20. 2. 2007 14:59
anonym
20. 2. 2007 15:31
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 23:38
20. 2. 2007 16:01
anonym
20. 2. 2007 15:14
neregistrovaný "Xaver"
20. 2. 2007 16:12
neregistrovaný "tead"
20. 2. 2007 20:59
neregistrovaný "neprihlaseny lowkick"
21. 2. 2007 00:22
anonym
21. 2. 2007 09:12
neregistrovaný "zdenda"
20. 2. 2007 23:09
neregistrovaný "jan"
20. 2. 2007 23:01
neregistrovaný "jan"
21. 2. 2007 10:52
anonym
20. 2. 2007 23:47
anonym
21. 2. 2007 00:30
anonym
21. 2. 2007 00:42
anonym
21. 2. 2007 10:30
anonym
21. 2. 2007 10:21
neregistrovaný "Ciello"
21. 2. 2007 12:30
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 21:57
neregistrovaný ".."
20. 2. 2007 19:32
anonym
20. 2. 2007 20:06
neregistrovaný "M power"
20. 2. 2007 20:09
neregistrovaný "Galant"
20. 2. 2007 21:34
neregistrovaný "joudha"
20. 2. 2007 23:22
neregistrovaný "OZZY"
20. 2. 2007 23:29
anonym
21. 2. 2007 00:02
21. 2. 2007 00:05
anonym
21. 2. 2007 10:09
neregistrovaný "MK"
21. 2. 2007 10:33
anonym
21. 2. 2007 11:25
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:49
anonym
21. 2. 2007 11:55
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 12:07
anonym
21. 2. 2007 10:49
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 2. 2007 11:18
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 08:49
neregistrovaný "Molex"
21. 2. 2007 09:18
neregistrovaný "zdenda"
21. 2. 2007 09:14
anonym
21. 2. 2007 10:14
21. 2. 2007 10:36
anonym
21. 2. 2007 10:48
21. 2. 2007 11:02
21. 2. 2007 11:28
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:39
21. 2. 2007 11:52
anonym
21. 2. 2007 12:01
21. 2. 2007 12:05
anonym
21. 2. 2007 12:45
21. 2. 2007 12:30
21. 2. 2007 12:46
21. 2. 2007 12:07
21. 2. 2007 12:46
21. 2. 2007 12:40
neregistrovaný "Tommy"
21. 2. 2007 13:11
neregistrovaný "HonzaJ1"
21. 2. 2007 13:25
neregistrovaný "POWER"
21. 2. 2007 16:16
anonym
21. 2. 2007 16:17
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
21. 2. 2007 18:04
22. 2. 2007 12:14
neregistrovaný "POWER"
21. 2. 2007 18:15
anonym
21. 2. 2007 20:50
neregistrovaný "nechci se registrovat"
21. 2. 2007 21:35
anonym
21. 2. 2007 21:55
anonym
21. 2. 2007 21:38
neregistrovaný "Kowik"
21. 2. 2007 21:55
anonym
22. 2. 2007 14:44
neregistrovaný "Guru"
15. 1. 2008 10:44
anonym
20. 2. 2007 08:35
Revolucni?
Audi mam rad ale uz mi pripadaji dost na jedno brdo...
Interier je uchvatny, i kdyz od A6 uz nevymysleli celkem nic noveho (s vyjimkou R8). A exterier? Cekal sem vic, chybi mi tam krivky Nuvolari. Je to skoda. Na to ,jak na nej vsechny pripravovali ze to bude bomba se moc nepredvedli. BMW 6 ma daleko vic charakteru. Proto bych radeji volil ji...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - da_b0mb
20. 2. 2007 08:42
Re: Revolucni?
Souhlasim s tebou...dlouho neudelali neco revolucniho,resp. inovacniho po designove strance...ale na druhou stranu,porad je to libive! Bravo audi Interier je skvelej...Treba ona zmena prijde s prichodem Eggera... :yes:
anonym
20. 2. 2007 08:53
Re: Revolucni?
Fádní, opět.... A tohle že má konkurovat CLS??? To myslel autor vážně??? To je úplně jiná třída - velikostí i designem...
neregistrovaný "Pipo"
20. 2. 2007 10:42
Re: Revolucni?
Bolo tam CLK ;-)
neregistrovaný "sepo"
20. 2. 2007 21:51
Re: Revolucni?
mate pravdu je to pekna .. ale zase nic podstate nove .. ale ci je to zle ci dobre ... sak uvidime nazivo
anonym
20. 2. 2007 12:03
Re: Revolucni?
Tak myslim, ze A5 nebude konkurenci pro BMW 6, to je o tridu jinde nejspis i cenove..Je pravda, ze design mohl byt odvaznejsi, s BMW 6 se neda srovnavat.
neregistrovaný "misoo"
20. 2. 2007 08:37
hyundai coupe :(
predny pohlad je bozi, zadok tiez super, ale ta bocna linka ala hyundai coupe, tak to neviem neviem... cakal som cisty rovny profil... 8-s interier fajn az na mnozstvo cudlikov... no neviem, cakal som lepsi prvy dojem, avsak uvidime az nazivo... ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "simson"
20. 2. 2007 09:13
Re: hyundai coupe :(
Ta "de Silvova boční linka" by mohla být problematická, ale to se z fotky nepozná, chce to vidět ve skutečnosti. Třeba u Leonu jsem si na to nikdy nezvyknul a nelíbí se mi.
neregistrovaný "ANT"
20. 2. 2007 08:40
audi?
Zepredu nadherne, uvnitr perfektni jako vzdy.
Bocni linie? Nevim, cekal jsem klasickou audi krasu, tohle je kombinace cehosi...

A ten zadek?! Mam takovy zvlastni pocit, ze se nechali HODNE inspirovat BMW E92 3 Coupe/CC...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sepo"
20. 2. 2007 21:46
Re: audi?
hej s tmi svetlami ma to tez napadlo
neregistrovaný "Juri"
15. 3. 2007 15:50
Re: audi?
Spravne. Mne pripada celkovo dost inspirovane BMW 3
neregistrovaný "odborník"
20. 2. 2007 08:51
.
To je dost slabý.
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2007 09:51
Re: .
Jasně,není to Fiat >:D
neregistrovaný "VDC"
20. 2. 2007 08:56
nudaaaaaaa
Na tohle se da rict jedno - hmm. Dalsi!
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2007 08:58
STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Člověk žasne. Ta jistá chladnost A6 je tatam. Velmi přísný, dominantní pohled jestřába. dokonale zvlněná boční hrana, která tě vlnovkou předního blatníku zvedá do oblak. Bezchybné posazení na silnici, "lehká" střecha a velmi potentní boky. A vnitřek? Nebude se ti z něho chtít domů... P.S. Je to tam. Je to tam všechno. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Don"
20. 2. 2007 09:20
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Moje slova.... BRAVO AUDI :yes:
20. 2. 2007 10:17
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
:yes:
anonym
20. 2. 2007 10:19
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
BRAVO je FIAT, tohle je BŮŮŮ... :no:
neregistrovaný "monsat"
20. 2. 2007 09:22
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
"Velmi přísný, dominantní pohled jestřába." ... trefné :yes: mám rád "přímé" snímky - předek, bok a záď - ty jsou totiž velmi nekompromisní. Koneckonců ten předek a zadek je to, co drtivá většina řidičů z těhle aut vidí ;-)
20. 2. 2007 10:18
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Jasně.
20. 2. 2007 09:22
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Koukame na to same auto? Jaka potence? Jake posazeni na silnici?
Jakej dominantni jetsrab? Ty si moc GTI...
20. 2. 2007 09:43
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
;-) :yes:
20. 2. 2007 10:19
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
;-) :yes:
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 10:34
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Souhlas. ;-) :yes: Sice tu zase ten hledá to a ten zas tohle, "je to slabý" a "bez charakteru", nicméně podstata je prostá jako vždy, kdy je na tapetě Audi. Když totiž Audi staví sedan, výsledek vypadá jako sedan, když staví hatchback výsledek vypadá jako hatchback, tedy klasicky čistý šmrncovní HB v podobě A3, které přežívá své nově přicházející konkurenty a jednoho za druhým je svou jednoduchostí a stylem odkazuje tam, kam se svou dramatickou pseudosportovností patří, tedy do rychlého zapomění. No, a A5 má být velké kupé, a proto taky jako velké kupé vypadá, čisté linie, dokonalé rozkročení na silnici, celkově klasická jednoduchost chladně technicistního designu Audi. Máš rád prvoplánové trojůhelníky, zamračenou agresivitu, surfová prkna na kufru, plasty až na zem, nebo snad auta s bočním profilem inspirovaným žehličkami Miele? No, pak se ti Audi líbit nebude nikdy, Audi staví auta pro ty, co dodnes obdivují chladně dokonalou aerodynamickou krásu "raket" Auto Unionu stavěných jako silniční reminiscenci prvních celokovových jednoplošníků třicátých let, tam to je, to je ta designová kotva. Ne, Audi opravdu nebude nikdy vypadat jako Lexus, Honda nebo Peugeot, zaplaťpámbu. ;-)
20. 2. 2007 10:38
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
:-) Krásnej, rytmickej text. Souhlas, souhlas, souhlas. :yes:
neregistrovaný "GayClub"
20. 2. 2007 20:09
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Hosi, Dinare a GTI, neschazite se nekdy? Fakt si rozumite, nechteli byste mezi sebe tretiho pro nejakej ten krsnej, rytmickej pohyb? Mam dokonce jeden anglicak Audi. Tak muzu?
Avatar - ManInBlack
20. 2. 2007 10:59
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Jo, důležitý je hlavně to slůvko jednoduchost. Kdo má rád jednoduchý uhlazený tvary, bere Audi. Kdo sportovní, kdy vidíte i ve zpětným zrcátku za tmy, že k vám jede kupátko, tak bere BMW. Já radši jednoduchý Audi. Ale BMW jsou taky sqělý. Jen jde o vkus.
anonym
27. 2. 2007 16:40
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
BMW su top auta, na audi mi daco nesedi... neviem... interier super ale tot vse.... BMW je BMW! :yes:
neregistrovaný "M5"
27. 2. 2007 16:41
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
BMW su top auta, na audi mi daco nesedi... neviem... interier super ale tot vse.... BMW je BMW! :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 11:28
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
:-) Ano, ano. Výstižné. :yes:
Avatar - King
20. 2. 2007 13:24
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
No, Dinare, chladně technicistní možná, já tomu ale říkám nedostatek invence. Audi se prostě točí v kruhu, nikam se nevyvíjí, největší odvaz za posledních 20 let (nepočítám TT) je protažení masky chladiče pod SPZ a světlomety s vlnkou ve spodní části. Je fajn, že na první pohledpoznáš, že je to Audi, začíná být ale menším problémem, že je to to Audi, jehož plakát visel nad postelí tvému tátovi v době, kdy začal chodit s mámou. :-|
neregistrovaný "Juan Pervez"
20. 2. 2007 13:39
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
ano ano ano... tak se seber a jdi to rict designerum.. jestli se citis ze tomu rozumis vic nez oni tak fajn... frajere postav si vedle sebe 80ku a A6ku a najdi me spolecny prvek...(krome 4kruhu).
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 13:47
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
:-) Kingu, asi by mě nic nepřekvapilo víc, než kladné hodnocení designu audi člověkem, který se tu "bije" za krásu Hondy Civic. To je přesně ta opačná strana barikády, prvoplánovost vydávaná za invenci, ty trojúhelníky, křídla, plasty až po zem, ano tím jsem měl na mysli Hondu. Mmch. jistě už máš řádně prohlédnuto nové CTR, to je z designového hlediska auto, které nabízí tuzing v základu. :-!
neregistrovaný "King"
20. 2. 2007 16:44
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Tuzing v základu? Prvoplánovost? To je jen a pouze tvůj názor (a možná pár dalších místních expertů). :-! Troúhelníky nejsou o nic prvoplánovější než obludná maska chladiče Audi. ;-) Ovšem to, že Audi samo neví, kam se vrtnout, je fakt, který ti po pár pivech potvrdí i insideři od Audi. Nemluvě o tom, že je to vidět prostým okem. Odvaz v případě A5 spočívá ve vlnce na profilu. :no: Jsem skutečně unešen... Ne, Audi mi skutečně nemá s výjimkou skvělého V8 4.2 (není to náhodou klon Lamborghini?)nemá co říct. Pokud už najdu křivky, které mě osloví (TT), chybí tomu sportovnu to podstatné - sportovní projev.
neregistrovaný "Well"
20. 2. 2007 20:19
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Když je řeč o tuzingu, tak si vždycky vzpomenu na Audi A4 (asi v kombíku) a jeho zadní led svítilny. Je to takovej Vietnamskej vánoční stromeček >:D ;-). Je sice pravda že VW Polo s tou zabudovanou chromovou obručí v zadních svítilnách je na tom snad ještě hůř, ale teď tu probíráme Audiny :-) .
neregistrovaný "Kowik"
20. 2. 2007 18:22
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Já v tom vidím spíš pohled vrabce po mozkové příhodě, ale každý máme své oči ;) Ty "potentní boky" mě dostaly. Musím se kouknout co to přesně znamená.
neregistrovaný "KRÁSA"
21. 2. 2007 06:44
Re: STŘÍBRNÝ JESTŘÁB NESESTŘELEN
Souhlasím, BRAVO AUDI, BRAVO BRAVO....další krásné audi jako vždy. JEN TAK DÁL AUDI!!!!! >:D :yes:
neregistrovaný "simson"
20. 2. 2007 09:05
dotaz
A5 je kupé verze od A6 nebo spíš od budoucí A4? Podle obsahu článku to spíše vypadá na podvozek z nové A4, má-li to konkurovat BMW 3.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "doubt"
20. 2. 2007 09:50
Re: dotaz
Ono to i vzhledově koresponduje s BMW 3.
anonym
20. 2. 2007 10:17
Re: dotaz
A rozhodně ne s CLS...
neregistrovaný "OII - RS"
20. 2. 2007 09:30
Kdo by to rekl do auta pro nemecke duchodce :-D
Fakt krasa :yes: tezko pomyslet, ze audi byla (a neni tomu tak davno) celkem nulmanska automobilka bez vyrazu-ted fak nevim co radsi jestli nove cupe od BMW nebo toto - snad se mi libi vic toto a to jsem BMWckar.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Odborník"
20. 2. 2007 09:33
Re: Kdo by to rekl do auta pro nemecke duchodce :-D
No právě že jsi ten BMWčkář :-)
20. 2. 2007 09:34
Konzervativec....
....to jednoznacne je, proste uvazene a vyvazene tahy, nic extravagantne. Nizko polozena maska aj svetlomety posobia dojmom byka s hlavou pri zemi, hrabajuceho nervozne nohou zem a chystajuceho sa vyrazit. Je to trochu v kontraste s dnesnym trendom, ked sa svetla tahaju stale viac do blatnikov blizsie ku kolesam a k celnemu sklu, ale posobi to dobre. Niektori chvalia interier, mne sa nepaci tvar pristrojovej dosky, evokuje mi spomienku na Moskvic alebo novsie Daewoo Tacuma. Proste ta klenuta strecha "nad vsetkym" ma nijak pozitivne neoslovila. Vzhladom na proporcie by som povedal, ze toto auto sa tvari skor ako konkurent kupe od Volva alebo Peugeot 407, aj ked, samozrejme, najviac si bude branit poziciu voci BMW a Mercedesu.
Kazdopadne je to pocin docela prijemny, ovsem trosku odvahy by dizajneri mohli nabrat a stvorit nieco viac IN.
Rozbalit vlákno
9
20. 2. 2007 09:49
Re: Konzervativec....
Design bych ohodnotil slovy- v jednoduchosti je krása...Žádná přeplácanost,krásné tvary,žádné experimentování...P.S.Peugeot 407,ten tu nepleť ;-)
20. 2. 2007 10:18
Re: Konzervativec....
Preco nie, patri k tomu krajsiemu co na trhu je, rozhodne kupe tohto typu ma smrnc aj eleganciu. A ako jedno z mala na trhu je naozaj stvormiestne este so slusnym kufrom, takze preco nie? Za to ze je Francuz? Alebo nepatri madzi "elitu"? Moze byt, ale kludne by som ho prirovnaval, snazi sa oslovit tych istych zakaznikov, len trochu inymi prednostami.
20. 2. 2007 10:35
Re: Konzervativec....
Ano,je to jiná třída.Nově nastolený designový styl se mi u Peugeotu prostě nelíbí,předešlé tvary mě oslovovaly daleko více...ta přední tlama...nemůžu tomu přijít na chuť.Jinak máš pravdu,snaží se oslovit podobné zákazníky. ;-)
anonym
20. 2. 2007 13:05
Re: Konzervativec....
Ta tlama je podla mna stylova a krasna u P407. Jej implementacia aj u dalsich modelov znacky Peugeotu uskodila. Zrovna tak ako jednotny kabat uskodil image Seatu. Pokial by takto vyzerala iba 407, mala by asi ovela viac obdivovatelov a menej kritikov.
20. 2. 2007 13:11
Re: Konzervativec....
:yes: Velmi přesně jsi to vystihl ;-)
20. 2. 2007 13:33
Re: Konzervativec....
to som bola ja...nevsimol som si ze ma to neprihlasilo... ;-)
anonym
20. 2. 2007 13:47
Re: Konzervativec....
Napadlo mě to.Bylo to kvalitně napsáno. ;-) :yes:
20. 2. 2007 13:49
Re: Konzervativec....
Tak mě to taky nepřihlásilo >:D Poslední dobou to nějak hapruje :-)
21. 2. 2007 07:48
Re: Konzervativec....
Dakujem za kompliment. ;-)
20. 2. 2007 09:42
Lovkyně emocí...
Audi nám naservírovalo další krásku.Dokonalé,vyvážené tvary,rafinovaná jednoduchost a čistota linií,vyzývavý pohled...jo,máme tady další lovkyni emocí ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "doubt"
20. 2. 2007 09:52
Re: Lovkyně emocí...
Nebo dalšího GTI? ;-)
neregistrovaný "anti GTi"
20. 2. 2007 12:32
Re: Lovkyně emocí...
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D neni nad trefné připomínky! Souhlas s DOUBTem, Pseudoshakespearů už je tady dost
neregistrovaný "anti GTi"
20. 2. 2007 12:33
Re: Lovkyně emocí...
:yes: :yes: :yes: :yes: >:D neni nad trefné připomínky! Souhlas s DOUBTem, Pseudoshakespearů už je tady dost
anonym
22. 2. 2007 04:47
Re: Lovkyně emocí...
:yes:
Avatar - bxs
20. 2. 2007 09:52
úúúúúááá....
Je to velice pěkné auto! Je konzervativní a strohé a to je přesně ono! Žádný zbytečný obloučky a korejci ve světlech. Dokonalost sama. Ale když se podívá z boku, co to tam sakra vidím? Co to je za podivnou zvlněnou boční linii? :-|
Rozbalit vlákno
2
anonym
20. 2. 2007 13:08
Re: úúúúúááá....
ty mas nejak podivne zvlneny mozek....najlepsie tvary ma asi PZKW, Tiger alebo kubelwagen, co...?
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 14:21
Re: úúúúúááá....
No a teď si to trefil. Akorát, že Tiger je strohý ještě víc. Tohle je spíše takový Königstiger. Ale co, krásu strohosti ty nemůžeš pobrat. Tak možná až vyrosteš.
neregistrovaný "swen"
20. 2. 2007 10:17
AUDI A5 = SKODA TUDOR - nepřipadá vám ta podobnost až moc ná
Tak nevím, ale vidím trochu přepracovanou studii SKODY TUDOR... ktera ale zelenou nedostala, skoda, velka skoda... :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HESSIK 18"
20. 2. 2007 20:09
Re: AUDI A5 = SKODA TUDOR - nepřipadá vám ta podobnost až mo
jj přesně taky jsem ho tam po trošku delším koukání viděl......škoda že to naší Škodovce nepovolili....by byla jiná bomba :'-( :'-( :'-(
neregistrovaný "Audi Fan"
20. 2. 2007 10:21
Audi je pro teply!
Na kapote ctyri roztazene zad*ice, copak to asi je? >:D Jasne, Audi, kara pro teply! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 2. 2007 04:49
Re: Audi je pro teply!
Vladko,Vladko,ty si nedas pokoj >:-[]
anonym
20. 2. 2007 10:23
Audi Scoupé
Ze všeho nejvíc mi to připomíná Hyundai Scoupé s naroubovanou unifikovanou maskou Audi trochu přiblíženou typu LeMans...
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2007 10:53
AUDIympiáda
rikejte si co chcete, ale tohle je olympijsky vitez s noblesou :yes: ...az prorizne stojaty vzduch kolem tveho kupecka(tedy tridveroveho Picanta), vypadnou ti z toho tvoje se***vkou prilepeny "xenony" a tvymu kwonovi se podlomi kolena...tedy upadnou vsechny ctyri kola :-) tak se rychle podivej na pravy ctyri kola OOOO, dokud rychle nezmizi v dali...odted uz totiz budes jezdit jen tramvaji... ;-)
Rozbalit vlákno
4
20. 2. 2007 11:02
Re: AUDIympiáda
:-) :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Ondras"
20. 2. 2007 11:28
Re: AUDIympiáda
Tak tento výtvor mě vyloženě nadchl....líbí se mi více než BMW 3er coupé...Audi jede!!!! :yes: :yes:
neregistrovaný "Marek"
20. 2. 2007 11:06
Re: AUDIympiáda
:'-( :no: :no: :no:
anonym
20. 2. 2007 11:26
Trumf Vůle
Krásné. Chtěl bych vidět naživo, doufám, že ten oblouk nad předním blatníkem není ve skutečnosti tak dramatický, to je totiž jediné, co mi tam trochu neštimuje.
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 11:29
coupé auto.cz
Na hlavní stránce se nám sešly dva vozy coupé - jeden uhlazený a decentní (někdo řekne fádní a nudný) , druhý živý a plný rychlosti (někdo řekne moc dravý a agresivní). Zajímalo by mě - pokud byste chtěli tak nepraktickou a emoční záležitost jako coupé, šli byste do designu, který reprezentuje audi, nebo do designu, který nosí maserati?
Rozbalit vlákno
78
20. 2. 2007 11:37
Re: coupé auto.cz
Jednoznačně AUDI
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 11:38
Re: coupé auto.cz
skvělej postřeh.. :yes: nicméně to Maserati... zní asi lépe a není tak obyčejné jako Audi.. takže.. komentář není potřeba... a o to víc, že se cítím více italem než němcem...
anonym
20. 2. 2007 11:40
Re: coupé auto.cz
nemyslím to jako porovnání A5 a Maserati (to myslím nemá cenu ani porovnávat, jiná liga,jinej sport) , ale o esign, čistě jen o design - ale předpokládám, že i designově bys byl pro maserati (jak jsme pochopil),že?
20. 2. 2007 11:46
Re: coupé auto.cz
Alessio,ty bys volil koho?
anonym
20. 2. 2007 11:56
Re: coupé auto.cz
tomiss - mno,coupé je u mě , jak jsem napsal, emoční záležistost a unifikace a střízlivost mi tam moc nesedí...takže asi itala
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 12:07
Re: coupé auto.cz
Tahle debata by měla být opravdu jen v úrovni designu, A5 a Maserati kupé nebudou přímými soupeři, jsou každý v jiné cenové kategorii. Jinak pokud jde o skutečný výběr, určitě by ses svezl, a možná byl zklamán, protože pokud neudělá nové maseratí kupé řádný skok kupředu v kvalitách podvozku, hlavně ovladatelnosti i za jiného počasí než je abslolutní sucho a komfortu jízdy, kde za svou konkurencí ztrácí, nebude mít větší úspěch než to současné.
20. 2. 2007 12:09
Re: coupé auto.cz
Jasně,pro mě je to taky vcelku nepraktické auto pro radost z jízdy...třetí auto do garáže ;-) :-)
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 11:52
Re: coupé auto.cz
musel jsem na to mrknout ještě jednou.. a ano.. Maserati! čistě z designu - pro tu dynamiku, agresivitu, tu červenou kůži, ale za další ty linie střechy a přechod na zadní část, a ty kola začlšněný do celku.. působí celkově kompaktnějí než kráslné ale příliš civilní audi.. je sportovněji střiženo, než reprezentativní audi.. To je můj pohled i když v Maserati vidím hodně Hondu S2000, což rozhodně není na škodu, nicméně ty přední světla.. asi bych si zvykl... Audi je moc povedený.. spíš jsem měl obavu, že bude vypadat hůře, ale vypadá skvěle.. pro pašáka ve středním až středně pokročilým věku co jezdí z kanclu do kanclu ve 2 maximálně na lyže jinak nic dramatického.. jeho uniforma bude kvádro ale rád chodí na fotbal... tak vnímám audi a5, a myslím, že to nude úspěšný model.. :yes: ;-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 11:57
Re: coupé auto.cz
:-) zkus popsat pilota maserati kupé. ;-)
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 12:13
Re: coupé auto.cz
:-) rozdíl je v tom, že vlastnictvím Audi (třebas i A5) máš produkt.. spotřební materiál.. dopravní prostředek.. Maserati vidím jakou touhu, sen (i když ne tak silnej třeba jako Aston) ale ne pro závodění ale pro tu "class" pro tu jeho úroveň.. jo.. možná by to chtělo mít i jachtu... >:D >:-[] ale obecně, Audi a konkrétně A5 - jsi kancelářská krysa i přes to že sedíš vysoko a Maserati coupé? - máš rád espresso... >:D >:D
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 12:46
Re: coupé auto.cz
Kancelářská krysa s autem za dvě mega, v jakém oboru děláš? >:-[] Navíc, co taková chuděra krysa, která má ráda espresso? >:D ;-)
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 13:36
Re: coupé auto.cz
>:D :yes: neměnil by jsi... nicméně to Audi.. hmmm... vidím to tak, že máš něco jasně stanovenýho.. Tohle je Audi, takhle vypadá a tady ho máš.. víš co čekat, víš jak se asi budeš cítit, víš jakej má to auto charakter.. zkrátka víš jak chutná.. přesně jak píše Paja s těma rohlíkama.. To Maserati... i za stejnou cenu.. je pro mne jiné, za tu cenu mnohem přitažlivější, pro můj vkus bližší.. Je to jako oblek od Pierre Cardin a od Brioni... Podobné srovnání u mě vidím i třebas TT a Lotus.. Audi vnímám jako konfekci.. Ok pěknou a s cenou poměrně vysoko.. není to žádná Zara nebo HM.. ale tady hodnotíme design z fotek a na základě obrazu, kterej máme každej o jednotlivé značce.. ;-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 13:56
Re: coupé auto.cz
Nic proti tomu, jak řadíš postavení Maserati a Audi, s tím se dá souhlasit. Jádro pudla této diskuse je, že ten oblek od Cardina má horší střih než nový model konfekce, sice je tam pořád ten firemní štítek na podšívce, všichni víme, je to Cardin, měli bychom ho chtít, ale z toho konkrétního kousku je cítit a vidět, že to nějak není ono. ;-)
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 14:23
Re: coupé auto.cz
..přesně.. ale ten Cardin je míněn jako ta konfekce, takže jak říkáš.. je to Cardin ale není to prostě ono.. a vedle Brioni nikdy nebude, mělo to být jen přirovnání...
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 14:36
Re: coupé auto.cz
Myslím, že Dinar to jen špatně napsal a myslel, že ten Brioni, není prostě ono. Jen prohodil jména.. ;-)
20. 2. 2007 14:39
Re: coupé auto.cz
No, to jsem dopad´, mám dnes na sobě svetr od Cardina... a nakonec ho snad budu muset při psaní sundat :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 15:22
Re: coupé auto.cz
>:D no.. k tomu Audi to jde.. >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 14:39
Re: coupé auto.cz
Hm, pak jsem to nepochopil. Pro mě je konfekce obojí, jen té Maseratiovské (Cardin) je méně, páč stojí více než jiná, rozšířenější a masovější, tj. Audi (např. Boss?). Pak mi to dává smysl, jestli je ale tebou zmíněný Brioni jiná úroveň než Cardin (neorientuju se) pak to musí být nějaký exkluzivní pánský krejčí. O.K. jenže to k Maserati nepasuje.
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 15:26
Re: coupé auto.cz
už to zabíhá úplně jinam.. Já jen tím chtěl říct, že bych si vybral Maserati právě pro to, že šije auta na malinko odlišné úrovni.. Audi A5 se mi líbí velmi, ale nutno uznat, že je to konfekce.. i když drahá.. A v podstatě je to jedno, neboť ten Boss šije obleky ve stejné fabrice v Turecku jako HM... takže ty auta... moje volba by byla ital.. :-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 15:31
Re: coupé auto.cz
:-) jo zabíhá, je tu ještě jiný problém, ta auta nejsou přímou konkurencí, pokud bys vybral Itala, nebude to na úkor A5, ale jiného hráče. Já bych v téhle kategorii volil Angličana. ;-)
20. 2. 2007 15:33
Re: coupé auto.cz
Malej Aston.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 15:37
Re: coupé auto.cz
Počkej, počkej kolego.. >:D No faktem je, že jsem se ptal proto, že na výběr jsou fakticky asi jen dva vozy a ani jeden není konkurenční pro A5.
20. 2. 2007 15:51
Re: coupé auto.cz
Jasně :-) Ale toho Astona bych prostě vzal. Ty také.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 15:53
Re: coupé auto.cz
No vzal. Všema deseti, to je jasný. Já se ptal Dinara - i když předpokládal bych stejnou odpověď.
20. 2. 2007 15:57
Re: Re coupé auto.cz
Já také.
Avatar - Dinar
21. 2. 2007 11:36
Re: Re coupé auto.cz
Předpokládal bys správně. :-) ;-)
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 15:38
Re: Re coupé auto.cz
kdybych musel řešit tuto otázku, taky bych šel do anglie.. >:D nicméně tuším, že ji v nejbližší době řešit určitě nebudu.. >:D :-! Ale Alessio položil otázku těchto dvou.. takže konkurent nekonkuret, odpovídal jsem na dotaz >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 15:47
Re: Re coupé auto.cz
To mi všichni. A vybral by sis co?
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 16:02
Re: Re coupé auto.cz
>:D ... 2 Alessio: sorry, ale příště, až nedostaneš odpověď na otázku.. nediv se.. >:D >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 16:23
Re: Re coupé auto.cz
Myslel jsem, jako že jsme všichni odpověděli na Alessiovu otázku. Já myslel, co by sis vybral v tý Anglii???
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 16:44
Re: Re coupé auto.cz
AM samozřejmě z této třídy.. a je v podstatě jedno jestli Vanq, nebo DB9.. Jinak samozřejmě srdeční záležitost Range Rover..!! :yes: ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 17:52
Re: Re coupé auto.cz
No AM stojí o kousek výš jako značka, na stejné úrovni s tímhle Maserati vnímám Vantage. Jenže při nemíření tak vysoko, mezi ně můžeš dát i XK(R). Jsou to všechno GTčka, takže proto jsem se ptal jakýho brita. No vzhledem k tý studii od RR, myslím, že se to jmenuje Stormtrooper se možná Range Rover Coupé dočkáš. Takový fullsize coupé teréňák. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 17:55
Re: Re coupé auto.cz
Ad. DB9 je plnohodnotný, plnokrevný GT. A V12 to je za 1) král a za 2) je to vpodstatě supersport. Samozřejmě s akcentem na pohodlí.
20. 2. 2007 15:49
Re: Re coupé auto.cz
Ne ne, z toho už se nevykroutíš. Prostě, my bychom koupili ASTON MARTIN V8 Vantage a ty to Maserati... kdo chce tam... :-) ;-)
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 23:14
Re: Re coupé auto.cz
Já občas nosím Pierra Cardina a jezdím v Audi ;-)
Maserati bych přirovnal k fraku se šosy, nic pro každodenní ježdění (nošení) >:-[]
21. 2. 2007 00:14
Re: Re coupé auto.cz
Jenze ono Maserati prave na kazdodeni jezdeni je... Je to technologie Ferrari zabalena do auta, ktere se sa bez sebemensich problemu pouzivat kazdy den na cesu do prace. Srovnani Cardena a Brioni sedi. I Brioni dela sportovni saka, ale tak nejak vyjmecnejsi nez Cardin. Jsou drazsi, ale pouzivaji se stejne. PS: A5 je mi designove odporne. Kdyz nemecke Coupe, tak jedine Mercedes.
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:04
Re: Re coupé auto.cz
Nesmysl. Kolega mesíčně najezdí až 9000km, pro něho a jemu podobné Maserati rozhodně není. To by auto bylo více v servisu, než by v něm jezdil.
21. 2. 2007 14:57
Re: Re coupé auto.cz
mno tak 9000 km mesicne neni bezne pouzivani ani sluzebniho auta, ale samozrejme jsou taci co tolik dokazi najezdit. no muselo by kazdych 10 000 do servisu a provozni naklady by byly vetsi, ale uzivatelsky by si na nic nestezoval ;-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 11:45
Re: Re coupé auto.cz
Postavil sis to hezky jako protiklady, ale to je bohužel jen tvůj pohled. Maserati mi nepřipadá ani živé ani plné rychlosti, základní linie jsou odvozené od stávajícího, to je o.k., ale ta nadstavba, kterou chtěli odlišit starý model od nového, se nepovedla. Víc než živě a rychle na mě to auto působí neuvěřitelně rozpačitě, nedrží pohromadě. Oblost klasické maseratí masky z lexusími ostrými světly, další kontrast s oblým vykrojením pro mlhovky, vzadu světla jako ze staré 406 coupe, tam kde mívalo maserati úžasné bumerangy. :-O Naopak A5 tvoří kompaktní jednolitý tvar, strohost designu se nemusí líbit každému, to je jiná rovina problému, ale z hlediska toho jak design auta funguje jako celek, je A5 o pořádný kus před novým kupé od Maserati. ;-)
anonym
20. 2. 2007 11:53
Re: Re coupé auto.cz
no vidíš, taky názor :-) ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 11:55
Re: Re coupé auto.cz
Ano, ano, charakterizoval si to Maserati pěkně :-) :yes:
Avatar - da_b0mb
20. 2. 2007 11:47
Re: Re coupé auto.cz
nebo M3 ? ;)
neregistrovaný "VDC"
20. 2. 2007 11:48
Re: Re coupé auto.cz
BMW 335i. To je krasa. Tohle ne (A5). To je nuda na kolech. :no:
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 11:53
Re: Re coupé auto.cz
Hezká otázka. Špatně by se mi vybíralo, a asi bych ti z fleku neřekl. Maserati je exkluzivnější auto, bude stát víc peněz. A5 bude "masovější" záležitost, je praktičtější. To by také mělo vliv na rozhodování. Zatím můžeme vycházet jen z fotek - nejde tedy mít ten pocit, jako když do toho auta sedáme, cítíme jak chladne po jízdě, jak voní interiér. To všechno by mělo vliv. Já bych se asi nerozhodl. Maserati se mi příliš nezamlouvá, chybí mu noblesa, ale vsadím krk na to, že když ho někde uvidím, tak se za ním otočí půl ulice a už jen fakt, že se musíš sklonit, když do něj nastupuješ. Na druhou stranu Audi je sice mnohem civilnější a mimo té vlny nad předním blatníkem, jak píšu nad tvým příspěvkem (zapoměl jsem se podepsat) bych mu neměl co vytknout. Navíc, srovnávání se vlastně ani přímo nesnese. Maserati mě zklamalo, minulé coupé bylo vpodstatě konkurencí pro minulé XK, vpodstatě měli i některé shodné rysy, jeden byl malej drzek z Itálie, druhej dlouhej elegán z ostrovů. Tohle současné coupé je sice sportovní, ale chybí mu elegance, z náhledu mi přišlo jako upravené Ferrari 599 a ten zadek, jak nějaké AMG. Není to ono. Tak jsem možná došel k odpovědi. Ačkoli by mě otáčející se pohledy kolemjdoucích moc potěšily, bral bych nakonec náskok díky Audi. A za zbylej peníz bych si udělal vyjížďku po německu.. ;-) :-)
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 17:34
Re: Re coupé auto.cz
...naskok diky VW, ne diky Audi. Pokud parafrazovat, tak presne prosim. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 17:41
Re: Re coupé auto.cz
Bože, po$er se.. Byla to "fráze" na slogan Audi, ne VW.. ;-\ :no:
20. 2. 2007 12:26
Re: Re coupé auto.cz
Otázka bez odpovědi. Jiné světy, jiné vesmíry. Já shlédl znovu A5... mrkni na to ještě jednou... na tu dravost A5, na tu jistotu, na tu krásu. Protože A5, to je přesně ten "nepovrchní" design, který do sebe budeš postupně ukládat. To je to vrcholné umění designu, udělat auto, které tě pozvolna pohltí... Na druhé straně stojí ten kapřík, auto, které tě při prvním letmém pohledu oslní, abys pak v sobě nacházel tu menší, tu větší otazník - co mlhovky? (dokonale postřeh Dinara) co ta až karikaturní tlamička? co zadní blinkry, a tak se nakonec díváš na to, co se ti líbí - zadní boční okénko a přední kapota... ale to je málo... A5 vnesla na světlo světa další rozměr AUDI - velmi silná potence, z toho auta čiší nadrženost, přesně vybalancovaná přidrzlost, skloubená s klasou... A5 je velká trefa. Navíc jde o segment velkých coupe, tedy segment skutečně diamantovejch kovbojů.
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 13:10
Re: Re coupé auto.cz
;-) Usmevne...
anonym
20. 2. 2007 16:08
Re: Re coupé auto.cz
proč bez odpovědi? neboj se a odpověz - proč si kupovat coupé za dvě mega v designu A6,A4,A3...to mi vtrá hlavou
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 16:21
Re: Re coupé auto.cz
Mě vůbec ne. Někomu se Audiny líbí, ale nechce čtyři dveře v A6, chce trochu toho vyžití navíc. A co má za volbu - buď odlišné a malé TT, nebo supersport R8. Pak zbývají ostré verze RS. Jenže ty jsou vpodstatě "jen" upravené sedany. Pro takového člověka je A5 víc než logickým krokem. Ano, otázka je cena, jenže ta zatím nebyla stanovena.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 16:28
Re: Re coupé auto.cz
Vpodstatě mi A5 přijde jako důstojný řešení "pro chudý" co si nemůžou dovolit GT Continental. Tím samozřejmě nechci A5 a GT vystavovat přímému srovnání (to platí i pro obě značky jako takové)!
anonym
20. 2. 2007 16:35
Re: Re coupé auto.cz
máš pravdu...ale pořád nechápu pohnutky kupce koupit coupé od audi - ale to je můj osobní problém s coupé a audi :-) ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 17:39
Re: Re coupé auto.cz
Mě se naopak ta kombinace neobvykle zamlouvá.. No jak jsem napsal kupec chce Audi a chce coupé. Do teď neměl moc na výběr..
anonym
20. 2. 2007 22:37
Re: Re coupé auto.cz
a do garáže vedle A5 A8? Poněkud designově chudé, tak pro manažery 60+ ;-\
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 23:23
Re: Re coupé auto.cz
Audi volí většinou mladí manažeři, ti starší vetšinou Mercedes.
Já bych snesl v garáži A5 a A8, ideální kombinace pro mě a drahou polovičku. ;-)
anonym
20. 2. 2007 23:42
Re: Re coupé auto.cz
ale klidně :-). PS: manažer většinou auto dostane PPS:věř mi, že kdybys měl těch cca. pět milionů, tak by jsi nekoupil A5+A8 (leda v 60+). Vsadím boty. :-)
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:07
Re: Re coupé auto.cz
No problém je většinou v tom, že mladí mají jen to mládí, staří mládí nemají, ale mají prachy.
Proto je kombinace A5, A8 můj sen. Nyní v garáži vedle sebe stojí jen A4 a A6.
anonym
21. 2. 2007 11:33
Re: Re coupé auto.cz
aha...tak to můžeme debatu myslím ukončit ;-)
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 12:29
Re: Re coupé auto.cz
Pravda, těžko někdo může objetvivně zhodnotit něco, v čem nemá najeto ani km. ;-)
anonym
21. 2. 2007 15:20
Re: Re coupé auto.cz
mluvíš o mě? přečti si můj blog ;-)
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 16:11
Re: Re coupé auto.cz
Koukám, o A5 ani slovo...
anonym
21. 2. 2007 16:28
Re: Re coupé auto.cz
myslel jsem, že to míříš na mě a mém vzathu k audi. PS: proč by to mělo jezdit jinak než A4?
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 16:34
Re: Re coupé auto.cz
Už jen proto, že je to kupé, má jinak posazený motor a je to nové auto.
anonym
21. 2. 2007 16:45
Re: Re coupé auto.cz
bude o několik kg lehčí, nejspíš,to jo...ale jak jinak posazený motor? nevím,ale to asi žádná velká změna v chování nebude...
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 16:47
Re: Re coupé auto.cz
Motor je v předu, vzhledem k tomu, že je to kupé, je více posunutý před přední nápravu směrem ke středu vozu.
anonym
21. 2. 2007 21:06
Re: Re coupé auto.cz
nějak nechápu...před přední nápravu ke středu vozu? Podle mýho se to bude chovat naprosto stejně jako A4, nic víc, nic míň.
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 22:06
Re: Re coupé auto.cz
Právě že nebude. A5 bude mít jinak uložený motor. Rozložení váhy bude také jiné, než u A4.
anonym
22. 2. 2007 09:32
Re: Re coupé auto.cz
dobře, ale posunutí motoru dopředu...nevím, no - proč budou posouvat motor?
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:50
Re: Re coupé auto.cz
Malokdo posuzuje auta "noname", takze s vedomim znacky zcela jiste Maserati. Audi ma presprilis predvidatelny design, nikde ani pamatky po odvaze TT, R8, nebo A6. Jednoduse chladny kalkul...je to to same, jako kdyz v pekarne kupujete pouze rohliky bez ohledu na dalsi druhy peciva. Maserati vyzaruje jedinecnost a sebevedomi zepredu i zezadu, bocni profil je jednim slovem famozni...a to je ve stribrne! Modra, ci cervena vytahne dynamicky tvar do dalsi dimenze. ;-)
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:51
Re: coupé auto.cz
Malokdo posuzuje auta "noname", takze s vedomim znacky zcela jiste Maserati. Audi ma presprilis predvidatelny design, nikde ani pamatky po odvaze TT, R8, nebo A6. Jednoduse chladny kalkul...je to to same, jako kdyz v pekarne kupujete pouze rohliky bez ohledu na dalsi druhy peciva. Maserati vyzaruje jedinecnost a sebevedomi zepredu i zezadu, bocni profil je jednim slovem famozni...a to je ve stribrne! Modra, ci cervena vytahne dynamicky tvar do dalsi dimenze. ;-)
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:52
Re: coupé auto.cz
...no trikrat jsem to poslat nechtel! ;-)
20. 2. 2007 13:15
Re: coupé auto.cz
I jednou bylo mockrát ;-)
20. 2. 2007 13:18
Re: coupé auto.cz
I jednou bylo až až... ;-)
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 13:37
Re: coupé auto.cz
I stokrat by bylo malo... ;-)
20. 2. 2007 14:23
Re: coupé auto.cz
I stokrát by bylo pájo... ;-)
neregistrovaný "allsop23"
20. 2. 2007 11:35
ten zadek....
ten zadek to má jak BMW ale jinak je to fakt revoluce pro audi :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 14:04
Re: ten zadek....
V cem je revolucni, staci par vet...abychom my neznali byli v obraze.
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:51
ten zadek....
Malokdo posuzuje auta "noname", takze s vedomim znacky zcela jiste Maserati. Audi ma presprilis predvidatelny design, nikde ani pamatky po odvaze TT, R8, nebo A6. Jednoduse chladny kalkul...je to to same, jako kdyz v pekarne kupujete pouze rohliky bez ohledu na dalsi druhy peciva. Maserati vyzaruje jedinecnost a sebevedomi zepredu i zezadu, bocni profil je jednim slovem famozni...a to je ve stribrne! Modra, ci cervena vytahne dynamicky tvar do dalsi dimenze. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ugit"
20. 2. 2007 13:50
Audi - jak dál?
Musim říct, že je to krasavec, ale na druhou stranu ničím mě A5 nepřekvapila. Jak tady už někdo zmínil je to prostě Audi. Design Audi mi přijde dokonalý (téměř) a mám takovej pocit, že už se nemá kam posunout něco jako BMW předposledních generací, dokonalá technika dokonalej vzhled, ale už nebylo kam pokračovat a musela se udát pro někoho dodnes nepřijatelná revoluce. Co Audi má podle Vás kam pokračovat nebo bude muset evoluce skončit a design se výrazně změnit, řeněme během pár let?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 23:33
Re: Audi - jak dál?
Jistě že má, nechej se překvapit ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 14:29
Krátká zpráva
Zejména třetí odstaveček. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 14:29
Krátká zpráva
Zejména třetí odstaveček. [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 14:38
Re: Krátká zpráva
Mě sice nedělá problém jednotlivé značky identifikovat, ale dalšímu rozlišení bych se nebránil. :-)
20. 2. 2007 14:40
Re: Krátká zpráva
Také rozeznám Golfa od od Roomstera :-) ale asi se "něco" ve VW děje. Změna to bude určitě k lepšímu, souhlas.
20. 2. 2007 14:39
Re: Krátká zpráva
Až na to propouštění 20 000 lidí...dobrá zpráva :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 14:48
Re: Krátká zpráva
No, je to prostě nutnost. Pro těch 20 000 krutá, ale bohužel VW není jediný, jen jeden z řady.
anonym
20. 2. 2007 15:56
Re: Krátká zpráva
to bych se chtěl místních ekonomických odborníků (Tom atd.) zeptat - často tady slýchávám, že VW a Seat jsou v loji, že group táhne audi se škodou - tak čemu mám věřit? potřeboval bych nějaký fundovaný výklad, děkuji :yes:
20. 2. 2007 16:02
Re: Krátká zpráva
Alessio,věř hlavně sám sobě ;-) :-)...a na blbé kecy nedej >:D
anonym
20. 2. 2007 16:06
Re: Krátká zpráva
já se v tom fakt neorientuju...nějaké očištěné zisky,odečtení jednorázových něco...sakra, já mám jednu blbou zkoušku z ekonomie, nemůžeš po mě chtít, abych věřil svojí hlavě (zvlášť, když hlava netuší ;-) )
neregistrovaný "FX"
20. 2. 2007 23:36
Re: Krátká zpráva
Tak jednoduše zkalkuluj, kde VW vyrábí své modely, prodeje a z toho můžeš usoudit, jak si stojí. Jen takový malý nástin, asi to nebude přesné, ale řádově by se to potkat mohlo.
neregistrovaný "XYZ"
20. 2. 2007 14:31
Audi a5
nie je zo ziadna bomba, jednocho povedane zobrali A4 3,0 TDI odrezali jej jeden par dvery, hodili tam dosku z A6, zadne svetla 3-er coupé a nove audi je na svete, a najhorsie na tom je to, ze takymto sposobim robia auta vsetky automobilky, ci je to skoda, alebo mercedes je to jedno.......
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 14:37
Re: Audi a5
a jak tam dávají ty zadní světla? se***vým lepidlem...? ;-\
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 14:42
Re: Audi a5
Nedari se Ti to??? Spatne lepidlo! >:D
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 15:30
Re: Audi a5
sliby se maj plnit, tak se ptám jak nato.. Z TéTéčka udělat N1 s nákladovým prostorem alespoň jeden kubík je fuška.. to víš.. :-!
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 14:55
A 5
Vsadím se, že někde v dílně si už nějakej německej pepík -maloúpravce čmárá na zeď jaký to krásný plasty zas vodstříkne, aby ho měl "jinej než ty vostatní"... ;-\ ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 14:59
Audi a5
Je to šit auto.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ciello"
20. 2. 2007 15:31
Re: Audi a5
:yes: taky si myslím, že je šik..
anonym
20. 2. 2007 16:01
Re: Audi a5
je to A6 coupé...stějně "odvážné"...šit to není, ale coupé A6...děkuji, radši ne ;-)
neregistrovaný "Xaver"
20. 2. 2007 15:14
Vynikající
To auto je svými tvary tak nadčasové a zároveň stvořené právě pro tento den, že se tomu nechce ani věřit. Rozhodně to není líbivý kýč, jenž na první chvíli oslní a po pár měsících působí skoro směšně. Však to znáte... ale nebudu raději žádná auta tohoto střihu jmenovat, abych náhodou lidi se smyslem pro kýč neurazil. Moc se těším na to, až se v A5 svezu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tead"
20. 2. 2007 16:12
krása
opravdu musim říci, že tohle autí se mi líbí, já rád typickou německou strohost a design od audi se mým očím opravdu zamlouvá :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2007 17:06
JENOM další audi, ale....
Řekl bych, vážení, že je tu JENOM další audi. Bohužel píšu to JENOM. Víte, nejsem fanda audi od té doby, co přestali vyrábět 80, ale snažím se vůči nim zůstávat objektivní. Nicméně mne v poslední době snad krom TT a především R8 (nádhera sama) ničím nepřekvapili, ani nepřesvědčili. V současné době ani nepoznám v zrcátku na první pohled, jestli za mnou jede A6 nebo A8, nebo doráží A3 či A4. Audi se tak slabě designově vyvíjí, že v podstatě téměř stojí. Evoluce žádná, o revoluci nemůže být řeč. Teď do toho přišlo jenom další kupé vykřesané ze stejného kusu kamene. Ale jak BMW, tak Mercedes již pochopili, že evoluce, či revoluce začíná být nezbytná. Ono i těm zákazníkům Audi tahle německá 15 let identická unifikovanost přestane stačit. A to velmi brzy. Ale něco cítím. Je to ve vzduchu a Audi si to dle mého názoru začíná velmi tvrdě uvědomovat, takže bych tohle tipoval na poslední klasické Audi, tak jak jej známe v dnešní podobě. Myslím, že příchod nového šéfdesignéra mnohé naznačuje. Doufám, že se jim podaří rovněž chytit i nějakého podvozkového génia. ;-) (na motory už zřejmě někoho sehnali... :-) ) P.S.někdo tady dával Lexus jako protipól k designové jistotě Audi. Řekl bych, že to bylo v současné chvíli již skutečně hodně mimo mísu. Pokud se designově někdo našel a získal neochvějnou jistotu a cit, je to právě Lexus...
Rozbalit vlákno
34
Avatar - VDC
20. 2. 2007 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 2. 2007 18:50
Re: JENOM další audi, ale....
No, ono to jde měnit i postupně, přidáváním a měněním u každého nového modelu. Takže revoluce přijít nemusí, probíhá potichu a kontinuálně. Vzhledem k výměně šéfdesignéra, i tomu linku výše co jsem dával (a zmínce ve třetím odstavci), lze tušit že Audi nyní zřejmě chce znatelnější kroky na poli designu. To samozřejmě nutně neznamená, že to bude takový skok jako udělal Bangle.
Avatar - VDC
20. 2. 2007 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "neprihlaseny lowkick"
20. 2. 2007 20:59
Re: JENOM další audi, ale....
"neco udelat" budes muset ty...se sebou :-) nebo snad mas pocit, ze celosvetove prodeje AUDI stagnuji? Pripada ti novy a stary allroad stejny? Problem mas ty a ne AUDI! Kazdy osel, ktery tvrdi, ze je to jen lepsi VW v zivote v AUDI od stredni tridy nahoru nejel a asi ani nesedel. Takze pockej na cervnovy autosalon...zajed do Brna, vylesti brejle a mrkni se zblizka Tyhle tvoje soudy jsou k smichu :-!
Avatar - VDC
20. 2. 2007 21:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 2. 2007 22:50
Re: JENOM další audi, ale....
jak jsem jiz napsal:"Kazdy osel, ktery tvrdi, ze je to jen lepsi VW v zivote v AUDI od stredni tridy nahoru nejel a asi ani nesedel."
Je mi jedno, co znamena AUDI v Cine...fakt :-) BMW je skvela znacka...a podle mne celkove o kousek dal nez Audi, ale 3coupe me neoslovilo tolik jako A5 (zatim)P.S.:Jak dlouho jsi zil v te tve Americe? A kde to bylo, v Peru nebo v Kolumbii? S tim allroadem to byla kontrolni otazka...pokud ti opravdu pripada stejny...pak..hmmm...jdi do...postele....a treba se z toho vyspis ;-)
Avatar - VDC
20. 2. 2007 23:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
21. 2. 2007 00:22
Re: JENOM další audi, ale....
Novinarske zdroje?Já myslel že za rok 2006 ziskalo Audi titul Automobilka roku.
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "zdenda"
21. 2. 2007 09:12
Re: JENOM další audi, ale....
No, pomineme design BMW, to zalezi na vkusu jedince, ale tvrdit, ze BMW ma opravdu naskok diky technice je pekna zhovadilost. Jen kdyz si vemu pitomej I-drive nez se to clovek nauci a najde, je v prikpe. Mel sem E90, protoze jsem dal na rady, jaky ma BMW skvely jizdni vlastnosti. Ma, ale jen za sucha, jak zacne prset, snezit, tak abych se dostal na jizdni vlasnosti prumerny predokolky, musim mit alespon o tridu lepsi plaste. A mit auto za vic nez meloun jen na suchou silnici? Dik, nechci
21. 2. 2007 09:27
Re: JENOM další audi, ale....
To jsou tedy pěkné slinty... Nevím, že by některý z mých známých měl pocit ohrožení za deště a to, že nemůžeš dát na bmw svoje oblíbené brillantisy jsi snad věděl už když jsi ho kupoval... I když znám spoustu lidí, co koupí auto za mega a půl a 5000 tisíc za kvalitní brzdové desky jim přijde nehorázně moc, takže tam raději jebnou nějaké za 1500 a pak má to auto "brzdy na *"...
neregistrovaný "jan"
20. 2. 2007 23:09
Re: JENOM další audi, ale....
trochu jsem googloval a zjistil, ze audi bylo v roku 2006 nejprodavanejsi premiovou znackou cine :) 80tisic aut, z velkym odstupem nasleduje mercedes z 47tisici prodeji a potom bmw z 44tisic.
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2007 09:29
Re: JENOM další audi, ale....
Hádej asi proč. Kdo byl první z mainstreamových automobilek v číně? Dost to s tím souvisí...
21. 2. 2007 09:47
Re: JENOM další audi, ale....
No, on to i na tiskové konferenci před novináři vykřikl jeden vysoce postavený manažer automobilky VW, ale co na tom, možná měl doma krušné ráno... Jenže bohužel ten VW je na tom tak dobře (bože to je věta), že té audi zbývá už jen malý krůček ke zdokonalení. A co se jízdy a sezení týče, v audi je radost sedět, ovšem s ježděním je to trošku horší. První myšlenka, která mě ve vztahu k audi sama po pár metrech vytanula, byla prkennost. Opravdu to některý z novinářů vystihl velmi dobře. A s pneumatickým pérováním se to překvapivě ještě zhoršovalo. No zkus prosím napsat něco k tomu allroadu, v čem se krom zaoblení hran tak změnil...
neregistrovaný "jan"
20. 2. 2007 23:01
Re: JENOM další audi, ale....
audi ma na svete velmi dobre jmeno. V anglii minuly rok dostali od anglickych novinaru titul nejlepsi premiova znacka na svete, v cine patri k nejprodavanejsim autum, a i v usa prodaji rocne 100tisic aut. coz je k jejich cenne ktera je mnohem vyssi jak u konkurentu (20%vyssi od Lexuse) obrovsky uspech. Nejvplivnejsi americky casopis forbes oznacil audi v roce 2006 jako automobilku z nejpokrocilejsi technikou na svete, v hitparade ji umistili pred lexus.
Rocni prodej 1Milion aut mluvi za vsechno. Mercedes proda 1,2Milion, BMW 1,3, Lexus 400tisic
20. 2. 2007 23:35
Re: JENOM další audi, ale....
:yes: :yes: :yes: Tohle je informace s velkým "I"... Akorát škoda, že ti kolega na to napíše, že Audi je stejně nula, protože se málo prodává na Měsíci... S tím je tu nutno počítat.
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
21. 2. 2007 10:52
Re: JENOM další audi, ale....
Tobe ho dokonale vymyli u bmw jsi zarivy priklad >:-[]
anonym
20. 2. 2007 23:47
Re: JENOM další audi, ale....
já vygooglil jen tohle: "Audi is a premium brand with a history stretching back more than a century and was the first luxury carmaker to enter the China market..." PS: možná to špatně překládám...ale...audi má tisíciletou historii????? (zdroj: audi.cn)
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
21. 2. 2007 00:30
Re: JENOM další audi, ale....
nechám se podat >:-[]
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
21. 2. 2007 00:42
Re: JENOM další audi, ale....
ještě že jen Himmler >:D
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2007 09:31
Re: JENOM další audi, ale....
jo špatně, century je století... ;-)
anonym
21. 2. 2007 10:30
Re: JENOM další audi, ale....
no vidíš to! ;-)
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
21. 2. 2007 07:54
Re: JENOM další audi, ale....
Hele VDC, začínáš svou zaslepeností připomínat jednoho fanatika Fiáta, ten se za ten svůj fiat bije jako pravý vnuk soudruha Togliathi, možná proto, že to ta značka zoufale potřebuje, ale fanatismus ve vztahu k BMW je zbytečnost, tahle značka se svou klvalitou obhajuje sama.
neregistrovaný "Ciello"
21. 2. 2007 10:21
Re: JENOM další audi, ale....
žádnýho fanatika Fiatu jsem tu nezaznamenal.. U ostatních značek ano a dost.. ale Fiat..?!? ;-)
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 12:30
Re: JENOM další audi, ale....
Ale občas se tu jeden vyskytuje. Chce to pročíst diskuzi pod nějakým Fiatem ;-)
21. 2. 2007 09:23
Re: JENOM další audi, ale....
Takže dobře. Hodnotíme auta podle nějakých stupidních vavřínů od médií, které ví o autech tak akorát, že mají kola a volant. Jo :yes: A podle prodejů, aha. Tak jsem tady asi na špatném místě...
21. 2. 2007 10:10
Re: JENOM další audi, ale....
No já vygoogloval následující: Autocar Awards 2007 - mám dva zdroje - jedny uváději jako car company of the year audi a druhá jako Manufacturer of the year Honda Siel Cars. A pak jsou tu ještě Overdrive awards 2007, kde je Car Maker of the year GM a jednu z podtříd vyhrála i TATA... Takže takové ocenění, jsou myslím často zavádějící a je vždy otázkou, jaké pohnutky vedly k oné volbě. Třeba to audi dostalo za pochopení, že opravdu dobrý motor se nedělá tak, že vezmu jeden průměrný a narvu tam jedno či více dmychadel... Kdo ví... :-)
neregistrovaný ".."
20. 2. 2007 21:57
Re: JENOM další audi, ale....
na vystredni design je tu z premiovek bmw a i castecne benz. audi chce oslovovat svojim konservativnim designem jinou tridu zakazniku, ktera ma problem z cls, 5er atd.. a tech je na zapade dost. velmi dobre prodejni cisla audi uspech potrzuji.
Avatar - donPedro
20. 2. 2007 17:44
Já tedy nejásm
toto je jen další přírustek do S-MSX rodiny vozů Audi. Snad jim nový "architekt" načechrá peří. A RE: coupe auto.cz: MAESRATI :yes: :yes: :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 19:32
UUUzasneeeeee!!!!!!!!!!!!!
Tak toto si kuuupim!!!!!!!!!!!!!!!!!!Toto ano!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M power"
20. 2. 2007 20:06
údiv
abych rekl pravdu vubec sem necekal ze takhle bude vypadat - myslel jsem ze bude spise podobna konceptu nuvolari z roku 2003. asi sem trochu sklamanej, prijde mi to trochu jako skica nejakeho casopisu o autech, ktery si predstavuje jak bude vypadat budouci A5. no kazdopadne me zajima jak bude vypadat ve skutecnosti - na fotkach vypada pomerne siroka. jelikoz jsem fanousek BMW tak bych volil 335ci nebo stavajici M3 i kdybych nebyl takovym zaslepenym fanousekem BMW stejne bych si vybral BMW, nak mi ta A5 prijde proste zvlastni :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Galant"
20. 2. 2007 20:09
AUDI ?
Tak tu máme další audinu. Musím se přiznat že AUDI není značka která by mě zvyšovala tep a ani A5 se to nepovede..na druhou stranu, kdykoliv projede A3,A4,(A6 pouze kombi, sedan je tragédie)A8 okolo, tak se rád podívám, konstatuju že vypadaj hoodně dobře, ale po pár vteřinách o nich nevím..chladná krása..ano to sedí. Co se týče A5, myslím, že se dost inspirovali trojkovým kupé, ale na něj nemaj a to je dobře ;-) Nerad bych řek že AUDI vypadá líp než BMW..no, v podstatě to ze mě nikdo nedostane :-)
P.S. musím si rýpnout - ty výdechy klimatizace na středové konzoli jsou strašný, absolutně se nehodí jejich oblouk do "rovné" konzole..
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2007 21:11
paralelni svety
resit tady jestli coupe Audi A5 nebo Maserati? :-) ...no to je jako resit jestli koupit luxusnich 200m2 bytu v Mnichove nebo luxusni vilu na par hektarech italskeho pobrezi. Totiz tech bytu se tam musi vejit nekolik set, ale ta vila bude jedna. Asi tak nejak to bude s vyrobou kupatek u Audi/Maserati...jen nasobeno stovkami kusu. Nesrovnatelne!!! A design? :-) Design neni o navrzeni fantasticky uchvatnych tvaru...ktere ovsem nedokaze nikdo vyrobit...nebo dokaze, ale pouze v malych seriich...nebo ve vetsich seriich, ale prilis draze(stroje,technologie)...design je o kompromisu. Cim mene kusu vyrabis, tim unikatnejsi design si muzes (a musis) dovolit. ;-)
Jen houst Maserati a jen houst Audi A5 :yes: Ja bych volil jako pracovne/zabavne/cestovni auto ted v roce 2007 jednoznacne A5. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joudha"
20. 2. 2007 21:34
...
byl sem zvědavej jestli to bude mít zrcátka jako TT a nemá ;-\ a dokud to nebude mít DSG převodovku tak nemám zájem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
20. 2. 2007 23:22
K....
Konečně změna >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 23:29
OT - Lamborghini
Mám asi smutnou zprávu...objevily se před časem spekulace o "nové miuře" , čili coupé založené na gallardu, které má být představeno v Ženevě. Bohužel to tak zřejmě není, jak tvrdí informovaný zdroj, v ženevě bude představená jen závodní verze Gallarda (čili něco jako 911 RS nebo Challenge stradale). Mno, uvidíme...
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2007 00:02
Neskutecnost
moc nerozumim tomu, ze se nekdo rozhodne utratit sve penize za Audi A6. Nicmene pezpohlavni design se u deutchlandskeho sedanu da predpokladat a auto jako takove je k cestovani zrejme pouzitelne. Ovsem coupe odvozene z A6 se stejnym designem je CIRY vysmech. Dokonce i v domaci konkurenci!!! Mercedes i BMW umi v prvnim pripade neporovnatelne pohlednejsi a v druhem alespon zajimave a v obou pripadech esteticky hodnotna coupe. To inzenyrum designerum a managerum Audi nerekli, ze coupe ma byt tresinkou nabidky, designerskym skovstem? Design VW a predevsim Audi a je dle meho nazoru designersky odpad Evropy. :-!
Rozbalit vlákno
10
anonym
21. 2. 2007 00:05
Re: Neskutecnost
ne, to ne! v limuzínách (A8 např.) funguje výborně - uhlazený, klidný,seriózní. V R8 si s ním pohráli a ejhle! Jde to, vypadá úžasně! Ale souhlasím s tebou, že A5...hmmm, pro emoce radši ke konkurenci... ;-\
21. 2. 2007 00:26
Re: Neskutecnost
no ja nevim, ani A8 se mi moc nezamlouva... Ale samozrejme, ze usedly design tam neni nutne na prekazku. nicmene vseobecne mi prijdou Audi jako jedny z nejosklivejsich aut v Evrope. Marne premyslim co by se mi od nich libilo. Hmmm, nic. Mozna trochu A4 (vsechny varianty jsou k svetu, predevsim cabrio je pohledne). Interier u niceho. Prave A6 mi prijde nejosklivejsi ze vsech Audi vubec a proto nechapu, ze z toho udelali coupe a pouzili stejne tvary a navic i ten osklivy interier. Jezdi to zrejme pekne, ale uprimne nechapu jak se to nekomu muze libit. Vazne.
neregistrovaný "MK"
21. 2. 2007 10:09
Re: Neskutecnost
Ja zase nechapem, ako sa ti nemoze A6 pacit, hlavne kombi. Podla mna je to najkrajsie kombi nielen co sa EU tyka, ale celosvetovo. Clovek aspon zistuje, aki su si ludia odlisni v ponimani krasy. Tvoje heslo asi nebude zniet v jednoduchosti je krasa, ty potrebujes zahranene ostro rezane krivky, uhladene ladne jemne zaoblene liinie ti nevravia nic.
anonym
21. 2. 2007 10:33
Re: Neskutecnost
Proč? prostě se mu kabát současných (většiny) audin nezamlouvá,no... to přece ještě neznamená, že je to druhý knížák >:D ;-)
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:25
Re: Neskutecnost
Tohle není kupé od A6, ale od A4!
anonym
21. 2. 2007 11:49
Re: Neskutecnost
No, jeden od pohledu nikdy neví (unifikace mate i lidi na diskuzi) ;-\
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:55
Re: Neskutecnost
Vím, že je těžké usoudit z obrázku. Nicméně posuzování jízdních vlastností aut jen z fotografií, je zdejší folklór.
anonym
21. 2. 2007 12:07
Re: Neskutecnost
Právě - je těžké usoudit z obrázku, jestli toje z A4 nebo A6...promiň, asi mám jiný vkus, ale to teda není můj šálek čaje...ale já se na to dívám i z druhé strany a chápu tě, takže no flame ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 2. 2007 10:49
Re: Neskutecnost
Maximálně tak negativní emoce. I to je však sporný. Prostě žádný emoce. A to je zlé, to je zlé. :no:
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:18
Re: Neskutecnost
To snad nemyslíš vážně? Já si nevšimnul, že by se BMW 3er sedan, coupé, kombi, nějak od sebe výrazně lišily. A5 není A6 v kupé, je to malé auto. To si počkejte na A7.
neregistrovaný "Molex"
21. 2. 2007 08:49
zadek BMW 3 coupe
mno titulek komentáře mluví za vše...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "zdenda"
21. 2. 2007 09:18
Re: zadek BMW 3 coupe
No, pomineme design BMW, to zalezi na vkusu jedince, ale tvrdit, ze BMW ma opravdu naskok diky technice je pekna zhovadilost. Jen kdyz si vemu pitomej I-drive nez se to clovek nauci a najde, je v prikpe. Mel sem E90, protoze jsem dal na rady, jaky ma BMW skvely jizdni vlastnosti. Ma, ale jen za sucha, jak zacne prset, snezit, tak abych se dostal na jizdni vlasnosti prumerny predokolky, musim mit alespon o tridu lepsi plaste. A mit auto za vic nez meloun jen na suchou silnici? Dik, nechci
21. 2. 2007 10:55
Re: zadek BMW 3 coupe
nuda :no:
anonym
21. 2. 2007 09:14
KRÁSA
v jednoduchosti je krása a to má přesně tady ta audi :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 2,7 RS
21. 2. 2007 10:14
Klasika...
Tohle auto ví přesně, čím chce být - a tím také je... A ani sto Audi-bijců to nezmění... Klasický čistý exteriér, téměř bezkonkurenčně zpracovaný interiér, pro potenciální kupce bezesporu dostatečně dynamické motory... Žádné šoky, ale především solidnost... Kdo hledá zejména sportovní zážitky za volantem, půjde prostě jinam - výběr je dnes přece dostatečný... ;-) V době všemožných cross-overů, SUV, CC, aut s baťohama na kufru a já nevím čeho všeho módního a rádoby "in" je pro mě radost vidět, že je tu stále ještě prostor pro zcela klasické kupé... Možná banální konstatování - totiž že tohle auto je kupé a nic víc, nic míň... A v tom je právě jeho síla a klasa... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
13
anonym
21. 2. 2007 10:36
Re: Klasika...
v tom,i když design coupé si představuju jinak, jsem s tebou zajedno - byla by škoda, kdyby coupé pošly na úbytě! Jenže, ruku na srdce...kolik z vás či vašich známých si pořídilo SUV a kolik coupé...a automobilky by byly blázivé, kdyby dělaly něco, co se nebude prodávat - i proto držím A5 palce.
21. 2. 2007 11:02
Re: Klasika...
Hmmm. Pěkně napsané, ale stále tvrdím, že i kupé nic míň a nic víc se dá ztvárnit s trochou více odvahy a invence... A ještě jedna věc, styděl bych se býti klasikem v kupé nic míň a nic víc a mít v něm motor TDI... To potom veškerý styl a klasa toho auta jde naprosto mimo, byť se nesnaží býti čistě sportovním vozem... A zkusme si tipnout, čeho se bude asi nejvíce prodávat... Takže styl, klasu a solidnost stranou, natáhnout tepláky a nastartujme traktor...
neregistrovaný "FX"
21. 2. 2007 11:28
Re: Klasika...
Ale ale. Lidé prostě kupují to co chtějí, ne to co bys rád. A dodám, že TDI motory nejsou v žádném případě špatné. Mají výborný výkon, nižší spotřebu a jsou uživatelsky přívětivější.
Avatar - 2,7 RS
21. 2. 2007 11:39
Re: Klasika...
V tomhle s Tebou zcela souhlasím - když kupé, tak ať tam ševelí benzín... :yes: Když jsem psal o klasice, měl jsem na mysli zejména exteriér A5... Diesely v téhle třídě (či nedejbože v kabriu) jsou faux pas... A veškeré argumenty zastánců dieselu o dojezdu cestovního vozu apod. jsou pro mě u kupé mimo (u limuzíny ten dojezd beru) - kdo si kupuje kupé, musí počítat s tím, že si kupuje i kus krásné nepraktičnosti... :yes:
anonym
21. 2. 2007 11:52
Re: Klasika...
a takové coupé-cabrio (kdyby ho uměli bez hnusného hrbu) by bylo terno! To bych o A5 hned přemýšlel trochu jinak (ale počítám, že CC bude,ne?)
Avatar - 2,7 RS
21. 2. 2007 12:01
Re: Klasika...
Souhlasím, také bych o A5 přemýšlel trochu jinak - ovšem přesně opačně než ty... ;-) Osobně totiž třídu CC nemám rád - takže doufám, že nebude... Vždyť mrkni na A4 Cabrio - není to plátno kouzelné? :-)
anonym
21. 2. 2007 12:05
Re: Klasika...
ne. když střecha, tak pevná. Vidím pořád toho kamarádova golfa s prořezanou střechou, když jsme v Ostravě šli na benzínku a hnědočeši vylezli z favorita...ach jo, škoda mluvit. prostě plátno ne, v čr se pěkné auto neodpouští 8-s
Avatar - 2,7 RS
21. 2. 2007 12:45
Re: Klasika...
Jo, tohle je smutná součást vlastnictví plátěného kabria a není moc co dodat... 8-s
21. 2. 2007 12:30
Re: Klasika...
Mluvíš mi ze srdce :yes:
21. 2. 2007 12:07
Re: Klasika...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tommy"
21. 2. 2007 12:40
hyundai coupe
mě teda ta boční linie dost silně připomíná Hyundai Coupe :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HonzaJ1"
21. 2. 2007 13:11
konkurence
Nemůžu si pomoct, ale něco mi na tom Audi nesedí. Prostě to není BMW 6 ani MB CL ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "POWER"
21. 2. 2007 13:25
A ani nikdy nebude - BOHU VDAKA ALELUJA
>:D Co sa dizajnu tyka, popisalo sa tu toho uz dost, podla mna OK, musi byt dost dynamicky aby dokazal konkurovat BMW 3 coupe, lebo to -ako 1 z mala BMW na mna urobilo dojem.ALE, A5 ma byt vacsia a taka, hmm CESTOVNEJSIA, je snaha urobit coupe nie ako 2+2 ale ako 4 miestne.Vdaka novej MLP platforme, ktora setri cm vpredu a slusnemu razvoru by to malo A5ke vist.A co sa Audi celkovo tyka, vidime tu urcitu snahu za nejake peniaze ponuknut nejake tie cm viac:A6 proti MB-E,BMW-5...takto to ma pokracovat, bude Q5, ktora nebude priamy konkurent pre X3, alebo buduce MLK, bude o kusok vacsia, ale krajsia a za porovnatelne peniaze.
takze ako obvykle BRAVO AUDI!!! >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2007 15:35
Preco si nekupit A5
pretoze za rovnaky peniaz dostanes nadherne a v jazdych vlastnostiach neprekonatelne 3er kupe. Navyse k tomu ako bonus - jedinecny image modro-bielej mnichovskej vrtulky. A5 je nuda, viem si v nom predstavit dobre zabezpecenych nemeckych lekarov, pravnikov po patdesiatke... ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 2. 2007 16:16
nuda
nudny robot :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
21. 2. 2007 16:17
A5
Zpociatku som nebol vobec nadseny marketingovym tahom spolocnosti, cakal som pre toto oznacenie auto typu CLS, Panamera,..., ale teraz aj ked nazov auta by som volil skor A6 coupe, alebo nieco osobitne, ako napr. TT som nanajvys spokojny s vysledkom. V sucasnosti by som ho hodnotil ako najkrajsie audi. Konecne ma aspon v niecom originalny interier, nie ako vsetky modely na "jedno kopyto". Preto tomuto autu davam urcite :yes: Avsak je tu jedna konkurencia, ktoru by som mat tie peniaze volil radsej a to bmw 3er coupe, alebo aj cabrio.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
21. 2. 2007 18:04
A7?
Napadá mě, neví někdo, nebo nevzpomíná si, jestli a co by mohlo být A7? Němělo by náhodou A7 být odpovědí na CLS?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
21. 2. 2007 18:08
Re: A7?
Ještě k A5 - když žak na ní koukám, říkám si, že se mohli trošičku více odvázat a zadní lampy víc střihnout "do orla", jako je má Q7. Ale i tak pěkný.
neregistrovaný "POWER"
22. 2. 2007 12:14
Re: A7?
Ono s tou A7 je to presne naopak.CLS bolo vyvinute-odvodene od E klasy prave koli A6.Od momentu ako sa zacala predavat v nemecku, dostala sa A6 az na 8.miesto v prihlasovani novych aut, BMW5 bola asi 15. a E klasa okolo 20.miesta.CLS mala zaujat tym napodobenim cupe linie a zvysit predaje E - platformy - ked uz mame tento podvozok, tak nech sa viacej predava,nech su zisky vacsie, povedali si v MB.a trochu im to aj vyslo.Ale ta celkova dominancia A6 ostala aj neskor.preto potom prisiel facelift Ecka, a uz je to s predajmi A6 horsie.Takze zobrat podvozok A6, postavit A7 a predavat?Nie tak uplne.Coskoro pride facelift aj pre A6/i ked si ho vobec neviem predstavit - upravovat dokonalost - mozno zadne svetla ;-) /A7 bude tak ako vsetky nove Audiny postavena na MLP platforme, asi rovnakej ako A6 buducej generacie...Ale to uz ideme dopredu o nejaky ten rocik.takze jednoznacna odpoved:A7 bude! a bude to kupetizovaný 4 dverový sedan ala CLS.dufam ze ale krajsi a uspesnejsi :-) :yes:
anonym
21. 2. 2007 18:15
super
Audi forever :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nechci se registrovat"
21. 2. 2007 20:50
___!!!!!____
víte co je záhada? že na stránkách GCF není o A5 ani vidu ani slechu, žeby fake?
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 2. 2007 21:35
Co teď pánové
Já to prostě nechápu. Nechápu. Kde jste nechali oči. Vždyť to auto nemá výraz - je to prostě furt to samé audi. Nic víc. Bez duše. Už několik let nás automobilka Audi krmí tím stejným žrádlem. V jednom kuse stejný ksycht. A pak tydy čtu že tohle má výraz "přísného jeřábu" :) Kde? Vždyť to má ten stejný kukuč jako ostatní audi. A vrchol všeho je ta *! Pane bože - to je děs. Příjde mi to na hlavu postavené. Všude čtu jak krásné je R8. Dokonce jsem se dočetl, že Gallardo se designově oproti němu krčí někde v koutě. To je snad nemoc tohle tvrdit. Chtěl bych za sebe říct, že mým snem vlastnit audi opravdu není. Děkuji za pozornost a dobrou noc. TRABANT BRAVO!!!
Rozbalit vlákno
1
anonym
21. 2. 2007 21:55
Re: Co teď pánové
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Kowik"
21. 2. 2007 21:38
Jo tohle jsem psal já :)
Pardon nějak mi to nepobralo přezdívku. "Co teď pánové" je můj výtvor.
Rozbalit vlákno
2
anonym
21. 2. 2007 21:55
Re: Jo tohle jsem psal já :)
>:D >:D
22. 2. 2007 10:47
Re: Jo tohle jsem psal já :)
k takove kravine ses ani nemel prihlasovat... :-)
22. 2. 2007 04:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Guru"
22. 2. 2007 14:44
Steorn ORBO
Chlapi, už za pár měsíců se bude zuřivě slevňovat (newspeak mne nebere takže žádné "zlevy"). Za pár týdnů komise 12 špičkových vědců zveřejní výsledky testů Steorn ORBO a automobilky budou mít problém - mraky neprodejných vozů s překonanou technologií.
A mimo to, Audi Nuvolari bylo mnohem více sexy.
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 1. 2008 10:44
pekné auto a páči sa mi Audi a5
:-) :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 1. 2008 10:48
Audi R8 je ešte krajšie tie kotúčové brzdy s vnútorým chlad
:-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0