Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
predny pohlad je bozi, zadok tiez super, ale ta bocna linka ala hyundai coupe, tak to neviem neviem... cakal som cisty rovny profil... 8-s interier fajn az na mnozstvo cudlikov... no neviem, cakal som lepsi prvy dojem, avsak uvidime az nazivo... ;-\
Ta "de Silvova boční linka" by mohla být problematická, ale to se z fotky nepozná, chce to vidět ve skutečnosti. Třeba u Leonu jsem si na to nikdy nezvyknul a nelíbí se mi.
Zepredu nadherne, uvnitr perfektni jako vzdy.
Bocni linie? Nevim, cekal jsem klasickou audi krasu, tohle je kombinace cehosi...
A ten zadek?! Mam takovy zvlastni pocit, ze se nechali HODNE inspirovat BMW E92 3 Coupe/CC...
Bocni linie? Nevim, cekal jsem klasickou audi krasu, tohle je kombinace cehosi...
A ten zadek?! Mam takovy zvlastni pocit, ze se nechali HODNE inspirovat BMW E92 3 Coupe/CC...
GTI
Člověk žasne. Ta jistá chladnost A6 je tatam. Velmi přísný, dominantní pohled jestřába. dokonale zvlněná boční hrana, která tě vlnovkou předního blatníku zvedá do oblak. Bezchybné posazení na silnici, "lehká" střecha a velmi potentní boky. A vnitřek? Nebude se ti z něho chtít domů... P.S. Je to tam. Je to tam všechno. BRAVO AUDI :yes:
"Velmi přísný, dominantní pohled jestřába." ... trefné :yes: mám rád "přímé" snímky - předek, bok a záď - ty jsou totiž velmi nekompromisní. Koneckonců ten předek a zadek je to, co drtivá většina řidičů z těhle aut vidí 😉
Koukame na to same auto? Jaka potence? Jake posazeni na silnici?
Jakej dominantni jetsrab? Ty si moc GTI...
Jakej dominantni jetsrab? Ty si moc GTI...
Souhlas. 😉 :yes: Sice tu zase ten hledá to a ten zas tohle, "je to slabý" a "bez charakteru", nicméně podstata je prostá jako vždy, kdy je na tapetě Audi. Když totiž Audi staví sedan, výsledek vypadá jako sedan, když staví hatchback výsledek vypadá jako hatchback, tedy klasicky čistý šmrncovní HB v podobě A3, které přežívá své nově přicházející konkurenty a jednoho za druhým je svou jednoduchostí a stylem odkazuje tam, kam se svou dramatickou pseudosportovností patří, tedy do rychlého zapomění. No, a A5 má být velké kupé, a proto taky jako velké kupé vypadá, čisté linie, dokonalé rozkročení na silnici, celkově klasická jednoduchost chladně technicistního designu Audi. Máš rád prvoplánové trojůhelníky, zamračenou agresivitu, surfová prkna na kufru, plasty až na zem, nebo snad auta s bočním profilem inspirovaným žehličkami Miele? No, pak se ti Audi líbit nebude nikdy, Audi staví auta pro ty, co dodnes obdivují chladně dokonalou aerodynamickou krásu "raket" Auto Unionu stavěných jako silniční reminiscenci prvních celokovových jednoplošníků třicátých let, tam to je, to je ta designová kotva. Ne, Audi opravdu nebude nikdy vypadat jako Lexus, Honda nebo Peugeot, zaplaťpámbu. 😉
😄 Krásnej, rytmickej text. Souhlas, souhlas, souhlas. :yes:
Hosi, Dinare a GTI, neschazite se nekdy? Fakt si rozumite, nechteli byste mezi sebe tretiho pro nejakej ten krsnej, rytmickej pohyb? Mam dokonce jeden anglicak Audi. Tak muzu?
Jo, důležitý je hlavně to slůvko jednoduchost. Kdo má rád jednoduchý uhlazený tvary, bere Audi. Kdo sportovní, kdy vidíte i ve zpětným zrcátku za tmy, že k vám jede kupátko, tak bere BMW. Já radši jednoduchý Audi. Ale BMW jsou taky sqělý. Jen jde o vkus.
No, Dinare, chladně technicistní možná, já tomu ale říkám nedostatek invence. Audi se prostě točí v kruhu, nikam se nevyvíjí, největší odvaz za posledních 20 let (nepočítám TT) je protažení masky chladiče pod SPZ a světlomety s vlnkou ve spodní části. Je fajn, že na první pohledpoznáš, že je to Audi, začíná být ale menším problémem, že je to to Audi, jehož plakát visel nad postelí tvému tátovi v době, kdy začal chodit s mámou. 😐
ano ano ano... tak se seber a jdi to rict designerum.. jestli se citis ze tomu rozumis vic nez oni tak fajn... frajere postav si vedle sebe 80ku a A6ku a najdi me spolecny prvek...(krome 4kruhu).
😄 Kingu, asi by mě nic nepřekvapilo víc, než kladné hodnocení designu audi člověkem, který se tu "bije" za krásu Hondy Civic. To je přesně ta opačná strana barikády, prvoplánovost vydávaná za invenci, ty trojúhelníky, křídla, plasty až po zem, ano tím jsem měl na mysli Hondu. Mmch. jistě už máš řádně prohlédnuto nové CTR, to je z designového hlediska auto, které nabízí tuzing v základu. :-!
Tuzing v základu? Prvoplánovost? To je jen a pouze tvůj názor (a možná pár dalších místních e😜ertů). :-! Troúhelníky nejsou o nic prvoplánovější než obludná maska chladiče Audi. 😉 Ovšem to, že Audi samo neví, kam se vrtnout, je fakt, který ti po pár pivech potvrdí i insideři od Audi. Nemluvě o tom, že je to vidět prostým okem. Odvaz v případě A5 spočívá ve vlnce na profilu. :no: Jsem skutečně unešen... Ne, Audi mi skutečně nemá s výjimkou skvělého V8 4.2 (není to náhodou klon Lamborghini?)nemá co říct. Pokud už najdu křivky, které mě osloví (TT), chybí tomu sportovnu to podstatné - sportovní projev.
Když je řeč o tuzingu, tak si vždycky vzpomenu na Audi A4 (asi v kombíku) a jeho zadní led svítilny. Je to takovej Vietnamskej vánoční stromeček >😁 😉. Je sice pravda že VW Polo s tou zabudovanou chromovou obručí v zadních svítilnách je na tom snad ještě hůř, ale teď tu probíráme Audiny 😄 .
Já v tom vidím spíš pohled vrabce po mozkové příhodě, ale každý máme své oči 😉 Ty "potentní boky" mě dostaly. Musím se kouknout co to přesně znamená.
A5 je kupé verze od A6 nebo spíš od budoucí A4? Podle obsahu článku to spíše vypadá na podvozek z nové A4, má-li to konkurovat BMW 3.
Fakt krasa :yes: tezko pomyslet, ze audi byla (a neni tomu tak davno) celkem nulmanska automobilka bez vyrazu-ted fak nevim co radsi jestli nove cupe od BMW nebo toto - snad se mi libi vic toto a to jsem BMWckar.
Klaudius
....to jednoznacne je, proste uvazene a vyvazene tahy, nic extravagantne. Nizko polozena maska aj svetlomety posobia dojmom byka s hlavou pri zemi, hrabajuceho nervozne nohou zem a chystajuceho sa vyrazit. Je to trochu v kontraste s dnesnym trendom, ked sa svetla tahaju stale viac do blatnikov blizsie ku kolesam a k celnemu sklu, ale posobi to dobre. Niektori chvalia interier, mne sa nepaci tvar pristrojovej dosky, evokuje mi spomienku na Moskvic alebo novsie Daewoo Tacuma. Proste ta klenuta strecha "nad vsetkym" ma nijak pozitivne neoslovila. Vzhladom na proporcie by som povedal, ze toto auto sa tvari skor ako konkurent kupe od Volva alebo Peugeot 407, aj ked, samozrejme, najviac si bude branit poziciu voci BMW a Mercedesu.
Kazdopadne je to pocin docela prijemny, ovsem trosku odvahy by dizajneri mohli nabrat a stvorit nieco viac IN.
Kazdopadne je to pocin docela prijemny, ovsem trosku odvahy by dizajneri mohli nabrat a stvorit nieco viac IN.
Design bych ohodnotil slovy- v jednoduchosti je krása...Žádná přeplácanost,krásné tvary,žádné e😜erimentování...P.S.Peugeot 407,ten tu nepleť 😉
Preco nie, patri k tomu krajsiemu co na trhu je, rozhodne kupe tohto typu ma smrnc aj eleganciu. A ako jedno z mala na trhu je naozaj stvormiestne este so slusnym kufrom, takze preco nie? Za to ze je Francuz? Alebo nepatri madzi "elitu"? Moze byt, ale kludne by som ho prirovnaval, snazi sa oslovit tych istych zakaznikov, len trochu inymi prednostami.
Ano,je to jiná třída.Nově nastolený designový styl se mi u Peugeotu prostě nelíbí,předešlé tvary mě oslovovaly daleko více...ta přední tlama...nemůžu tomu přijít na chuť.Jinak máš pravdu,snaží se oslovit podobné zákazníky. 😉
Ta tlama je podla mna stylova a krasna u P407. Jej implementacia aj u dalsich modelov znacky Peugeotu uskodila. Zrovna tak ako jednotny kabat uskodil image Seatu. Pokial by takto vyzerala iba 407, mala by asi ovela viac obdivovatelov a menej kritikov.
Tomiss
Audi nám naservírovalo další krásku.Dokonalé,vyvážené tvary,rafinovaná jednoduchost a čistota linií,vyzývavý pohled...jo,máme tady další lovkyni emocí 😉 :yes:
bxs
Je to velice pěkné auto! Je konzervativní a strohé a to je přesně ono! Žádný zbytečný obloučky a korejci ve světlech. Dokonalost sama. Ale když se podívá z boku, co to tam sakra vidím? Co to je za podivnou zvlněnou boční linii? 😐
Tak nevím, ale vidím trochu přepracovanou studii SKODY TUDOR... ktera ale zelenou nedostala, skoda, velka skoda... 😢
jj přesně taky jsem ho tam po trošku delším koukání viděl......škoda že to naší Škodovce nepovolili....by byla jiná bomba 😢 😢 😢
Na kapote ctyri roztazene zad*ice, copak to asi je? >😁 Jasne, Audi, kara pro teply! >😁 :yes:
Ze všeho nejvíc mi to připomíná Hyundai Scoupé s naroubovanou unifikovanou maskou Audi trochu přiblíženou typu LeMans...
lowkick
rikejte si co chcete, ale tohle je olympijsky vitez s noblesou :yes: ...az prorizne stojaty vzduch kolem tveho kupecka(tedy tridveroveho Picanta), vypadnou ti z toho tvoje se***vkou prilepeny "xenony" a tvymu kwonovi se podlomi kolena...tedy upadnou vsechny ctyri kola 😄 tak se rychle podivej na pravy ctyri kola OOOO, dokud rychle nezmizi v dali...odted uz totiz budes jezdit jen tramvaji... 😉
Krásné. Chtěl bych vidět naživo, doufám, že ten oblouk nad předním blatníkem není ve skutečnosti tak dramatický, to je totiž jediné, co mi tam trochu neštimuje.
Na hlavní stránce se nám sešly dva vozy coupé - jeden uhlazený a decentní (někdo řekne fádní a nudný) , druhý živý a plný rychlosti (někdo řekne moc dravý a agresivní). Zajímalo by mě - pokud byste chtěli tak nepraktickou a emoční záležitost jako coupé, šli byste do designu, který reprezentuje audi, nebo do designu, který nosí maserati?
skvělej postřeh.. :yes: nicméně to Maserati... zní asi lépe a není tak obyčejné jako Audi.. takže.. komentář není potřeba... a o to víc, že se cítím více italem než němcem...
nemyslím to jako porovnání A5 a Maserati (to myslím nemá cenu ani porovnávat, jiná liga,jinej sport) , ale o esign, čistě jen o design - ale předpokládám, že i designově bys byl pro maserati (jak jsme pochopil),že?
Alessio,ty bys volil koho?
tomiss - mno,coupé je u mě , jak jsem napsal, emoční záležistost a unifikace a střízlivost mi tam moc nesedí...takže asi itala
Tahle debata by měla být opravdu jen v úrovni designu, A5 a Maserati kupé nebudou přímými soupeři, jsou každý v jiné cenové kategorii. Jinak pokud jde o skutečný výběr, určitě by ses svezl, a možná byl zklamán, protože pokud neudělá nové maseratí kupé řádný skok kupředu v kvalitách podvozku, hlavně ovladatelnosti i za jiného počasí než je abslolutní sucho a komfortu jízdy, kde za svou konkurencí ztrácí, nebude mít větší úspěch než to současné.
Jasně,pro mě je to taky vcelku nepraktické auto pro radost z jízdy...třetí auto do garáže 😉 😄
musel jsem na to mrknout ještě jednou.. a ano.. Maserati! čistě z designu - pro tu dynamiku, agresivitu, tu červenou kůži, ale za další ty linie střechy a přechod na zadní část, a ty kola začlšněný do celku.. působí celkově kompaktnějí než kráslné ale příliš civilní audi.. je sportovněji střiženo, než reprezentativní audi.. To je můj pohled i když v Maserati vidím hodně Hondu S2000, což rozhodně není na škodu, nicméně ty přední světla.. asi bych si zvykl... Audi je moc povedený.. spíš jsem měl obavu, že bude vypadat hůře, ale vypadá skvěle.. pro pašáka ve středním až středně pokročilým věku co jezdí z kanclu do kanclu ve 2 maximálně na lyže jinak nic dramatického.. jeho uniforma bude kvádro ale rád chodí na fotbal... tak vnímám audi a5, a myslím, že to nude úspěšný model.. :yes: 😉
😄 zkus popsat pilota maserati kupé. 😉
😄 rozdíl je v tom, že vlastnictvím Audi (třebas i A5) máš produkt.. spotřební materiál.. dopravní prostředek.. Maserati vidím jakou touhu, sen (i když ne tak silnej třeba jako Aston) ale ne pro závodění ale pro tu "class" pro tu jeho úroveň.. jo.. možná by to chtělo mít i jachtu... >😁 >😒] ale obecně, Audi a konkrétně A5 - jsi kancelářská krysa i přes to že sedíš vysoko a Maserati coupé? - máš rád espresso... >😁 >😁
Kancelářská krysa s autem za dvě mega, v jakém oboru děláš? >😒] Navíc, co taková chuděra krysa, která má ráda espresso? >😁 😉
>😁 :yes: neměnil by jsi... nicméně to Audi.. hmmm... vidím to tak, že máš něco jasně stanovenýho.. Tohle je Audi, takhle vypadá a tady ho máš.. víš co čekat, víš jak se asi budeš cítit, víš jakej má to auto charakter.. zkrátka víš jak chutná.. přesně jak píše Paja s těma rohlíkama.. To Maserati... i za stejnou cenu.. je pro mne jiné, za tu cenu mnohem přitažlivější, pro můj vkus bližší.. Je to jako oblek od Pierre Cardin a od Brioni... Podobné srovnání u mě vidím i třebas TT a Lotus.. Audi vnímám jako konfekci.. Ok pěknou a s cenou poměrně vysoko.. není to žádná Zara nebo HM.. ale tady hodnotíme design z fotek a na základě obrazu, kterej máme každej o jednotlivé značce.. 😉
Nic proti tomu, jak řadíš postavení Maserati a Audi, s tím se dá souhlasit. Jádro pudla této diskuse je, že ten oblek od Cardina má horší střih než nový model konfekce, sice je tam pořád ten firemní štítek na podšívce, všichni víme, je to Cardin, měli bychom ho chtít, ale z toho konkrétního kousku je cítit a vidět, že to nějak není ono. 😉
..přesně.. ale ten Cardin je míněn jako ta konfekce, takže jak říkáš.. je to Cardin ale není to prostě ono.. a vedle Brioni nikdy nebude, mělo to být jen přirovnání...
Myslím, že Dinar to jen špatně napsal a myslel, že ten Brioni, není prostě ono. Jen prohodil jména.. 😉
No, to jsem dopad´, mám dnes na sobě svetr od Cardina... a nakonec ho snad budu muset při psaní sundat 😄 😉 :yes:
Hm, pak jsem to nepochopil. Pro mě je konfekce obojí, jen té Maseratiovské (Cardin) je méně, páč stojí více než jiná, rozšířenější a masovější, tj. Audi (např. Boss?). Pak mi to dává smysl, jestli je ale tebou zmíněný Brioni jiná úroveň než Cardin (neorientuju se) pak to musí být nějaký exkluzivní pánský krejčí. O.K. jenže to k Maserati nepasuje.
už to zabíhá úplně jinam.. Já jen tím chtěl říct, že bych si vybral Maserati právě pro to, že šije auta na malinko odlišné úrovni.. Audi A5 se mi líbí velmi, ale nutno uznat, že je to konfekce.. i když drahá.. A v podstatě je to jedno, neboť ten Boss šije obleky ve stejné fabrice v Turecku jako HM... takže ty auta... moje volba by byla ital.. 😄
😄 jo zabíhá, je tu ještě jiný problém, ta auta nejsou přímou konkurencí, pokud bys vybral Itala, nebude to na úkor A5, ale jiného hráče. Já bych v téhle kategorii volil Angličana. 😉
A to?
Malej Aston.
Počkej, počkej kolego.. >😁 No faktem je, že jsem se ptal proto, že na výběr jsou fakticky asi jen dva vozy a ani jeden není konkurenční pro A5.
kdybych musel řešit tuto otázku, taky bych šel do anglie.. >😁 nicméně tuším, že ji v nejbližší době řešit určitě nebudu.. >😁 :-! Ale Alessio položil otázku těchto dvou.. takže konkurent nekonkuret, odpovídal jsem na dotaz >😒]
To mi všichni. A vybral by sis co?
>😁 ... 2 Alessio: sorry, ale příště, až nedostaneš odpověď na otázku.. nediv se.. >😁 >😒]
Myslel jsem, jako že jsme všichni odpověděli na Alessiovu otázku. Já myslel, co by sis vybral v tý Anglii???
AM samozřejmě z této třídy.. a je v podstatě jedno jestli Vanq, nebo DB9.. Jinak samozřejmě srdeční záležitost Range Rover..!! :yes: 😉
No AM stojí o kousek výš jako značka, na stejné úrovni s tímhle Maserati vnímám Vantage. Jenže při nemíření tak vysoko, mezi ně můžeš dát i XK(R). Jsou to všechno GTčka, takže proto jsem se ptal jakýho brita. No vzhledem k tý studii od RR, myslím, že se to jmenuje Stormtrooper se možná Range Rover Coupé dočkáš. Takový fullsize coupé teréňák. 😉
Ad. DB9 je plnohodnotný, plnokrevný GT. A V12 to je za 1) král a za 2) je to vpodstatě supersport. Samozřejmě s akcentem na pohodlí.
Já občas nosím Pierra Cardina a jezdím v Audi 😉
Maserati bych přirovnal k fraku se šosy, nic pro každodenní ježdění (nošení) >😒]
Maserati bych přirovnal k fraku se šosy, nic pro každodenní ježdění (nošení) >😒]
Jenze ono Maserati prave na kazdodeni jezdeni je... Je to technologie Ferrari zabalena do auta, ktere se sa bez sebemensich problemu pouzivat kazdy den na cesu do prace. Srovnani Cardena a Brioni sedi. I Brioni dela sportovni saka, ale tak nejak vyjmecnejsi nez Cardin. Jsou drazsi, ale pouzivaji se stejne. PS: A5 je mi designove odporne. Kdyz nemecke Coupe, tak jedine Mercedes.
Nesmysl. Kolega mesíčně najezdí až 9000km, pro něho a jemu podobné Maserati rozhodně není. To by auto bylo více v servisu, než by v něm jezdil.
mno tak 9000 km mesicne neni bezne pouzivani ani sluzebniho auta, ale samozrejme jsou taci co tolik dokazi najezdit. no muselo by kazdych 10 000 do servisu a provozni naklady by byly vetsi, ale uzivatelsky by si na nic nestezoval 😉
Postavil sis to hezky jako protiklady, ale to je bohužel jen tvůj pohled. Maserati mi nepřipadá ani živé ani plné rychlosti, základní linie jsou odvozené od stávajícího, to je o.k., ale ta nadstavba, kterou chtěli odlišit starý model od nového, se nepovedla. Víc než živě a rychle na mě to auto působí neuvěřitelně rozpačitě, nedrží pohromadě. Oblost klasické maseratí masky z lexusími ostrými světly, další kontrast s oblým vykrojením pro mlhovky, vzadu světla jako ze staré 406 coupe, tam kde mívalo maserati úžasné bumerangy. 😲 Naopak A5 tvoří kompaktní jednolitý tvar, strohost designu se nemusí líbit každému, to je jiná rovina problému, ale z hlediska toho jak design auta funguje jako celek, je A5 o pořádný kus před novým kupé od Maserati. 😉
Hezká otázka. Špatně by se mi vybíralo, a asi bych ti z fleku neřekl. Maserati je exkluzivnější auto, bude stát víc peněz. A5 bude "masovější" záležitost, je praktičtější. To by také mělo vliv na rozhodování. Zatím můžeme vycházet jen z fotek - nejde tedy mít ten pocit, jako když do toho auta sedáme, cítíme jak chladne po jízdě, jak voní interiér. To všechno by mělo vliv. Já bych se asi nerozhodl. Maserati se mi příliš nezamlouvá, chybí mu noblesa, ale vsadím krk na to, že když ho někde uvidím, tak se za ním otočí půl ulice a už jen fakt, že se musíš sklonit, když do něj nastupuješ. Na druhou stranu Audi je sice mnohem civilnější a mimo té vlny nad předním blatníkem, jak píšu nad tvým příspěvkem (zapoměl jsem se podepsat) bych mu neměl co vytknout. Navíc, srovnávání se vlastně ani přímo nesnese. Maserati mě zklamalo, minulé coupé bylo vpodstatě konkurencí pro minulé XK, vpodstatě měli i některé shodné rysy, jeden byl malej drzek z Itálie, druhej dlouhej elegán z ostrovů. Tohle současné coupé je sice sportovní, ale chybí mu elegance, z náhledu mi přišlo jako upravené Ferrari 599 a ten zadek, jak nějaké AMG. Není to ono. Tak jsem možná došel k odpovědi. Ačkoli by mě otáčející se pohledy kolemjdoucích moc potěšily, bral bych nakonec náskok díky Audi. A za zbylej peníz bych si udělal vyjížďku po německu.. 😉 😄
Otázka bez odpovědi. Jiné světy, jiné vesmíry. Já shlédl znovu A5... mrkni na to ještě jednou... na tu dravost A5, na tu jistotu, na tu krásu. Protože A5, to je přesně ten "nepovrchní" design, který do sebe budeš postupně ukládat. To je to vrcholné umění designu, udělat auto, které tě pozvolna pohltí... Na druhé straně stojí ten kapřík, auto, které tě při prvním letmém pohledu oslní, abys pak v sobě nacházel tu menší, tu větší otazník - co mlhovky? (dokonale postřeh Dinara) co ta až karikaturní tlamička? co zadní blinkry, a tak se nakonec díváš na to, co se ti líbí - zadní boční okénko a přední kapota... ale to je málo... A5 vnesla na světlo světa další rozměr AUDI - velmi silná potence, z toho auta čiší nadrženost, přesně vybalancovaná přidrzlost, skloubená s klasou... A5 je velká trefa. Navíc jde o segment velkých coupe, tedy segment skutečně diamantovejch kovbojů.
proč bez odpovědi? neboj se a odpověz - proč si kupovat coupé za dvě mega v designu A6,A4,A3...to mi vtrá hlavou
Mě vůbec ne. Někomu se Audiny líbí, ale nechce čtyři dveře v A6, chce trochu toho vyžití navíc. A co má za volbu - buď odlišné a malé TT, nebo supersport R8. Pak zbývají ostré verze RS. Jenže ty jsou vpodstatě "jen" upravené sedany. Pro takového člověka je A5 víc než logickým krokem. Ano, otázka je cena, jenže ta zatím nebyla stanovena.
Vpodstatě mi A5 přijde jako důstojný řešení "pro chudý" co si nemůžou dovolit GT Continental. Tím samozřejmě nechci A5 a GT vystavovat přímému srovnání (to platí i pro obě značky jako takové)!
máš pravdu...ale pořád nechápu pohnutky kupce koupit coupé od audi - ale to je můj osobní problém s coupé a audi 😄 😉
Mě se naopak ta kombinace neobvykle zamlouvá.. No jak jsem napsal kupec chce Audi a chce coupé. Do teď neměl moc na výběr..
a do garáže vedle A5 A8? Poněkud designově chudé, tak pro manažery 60+ ;-\
Audi volí většinou mladí manažeři, ti starší vetšinou Mercedes.
Já bych snesl v garáži A5 a A8, ideální kombinace pro mě a drahou polovičku. 😉
Já bych snesl v garáži A5 a A8, ideální kombinace pro mě a drahou polovičku. 😉
ale klidně 😄. PS: manažer většinou auto dostane PPS:věř mi, že kdybys měl těch cca. pět milionů, tak by jsi nekoupil A5+A8 (leda v 60+). Vsadím boty. 😄
No problém je většinou v tom, že mladí mají jen to mládí, staří mládí nemají, ale mají prachy.
Proto je kombinace A5, A8 můj sen. Nyní v garáži vedle sebe stojí jen A4 a A6.
Proto je kombinace A5, A8 můj sen. Nyní v garáži vedle sebe stojí jen A4 a A6.
aha...tak to můžeme debatu myslím ukončit 😉
Pravda, těžko někdo může objetvivně zhodnotit něco, v čem nemá najeto ani km. 😉
mluvíš o mě? přečti si můj blog 😉
Koukám, o A5 ani slovo...
myslel jsem, že to míříš na mě a mém vzathu k audi. PS: proč by to mělo jezdit jinak než A4?
Už jen proto, že je to kupé, má jinak posazený motor a je to nové auto.
bude o několik kg lehčí, nejspíš,to jo...ale jak jinak posazený motor? nevím,ale to asi žádná velká změna v chování nebude...
Motor je v předu, vzhledem k tomu, že je to kupé, je více posunutý před přední nápravu směrem ke středu vozu.
Malokdo posuzuje auta "noname", takze s vedomim znacky zcela jiste Maserati. Audi ma presprilis predvidatelny design, nikde ani pamatky po odvaze TT, R8, nebo A6. Jednoduse chladny kalkul...je to to same, jako kdyz v pekarne kupujete pouze rohliky bez ohledu na dalsi druhy peciva. Maserati vyzaruje jedinecnost a sebevedomi zepredu i zezadu, bocni profil je jednim slovem famozni...a to je ve stribrne! Modra, ci cervena vytahne dynamicky tvar do dalsi dimenze. 😉
Malokdo posuzuje auta "noname", takze s vedomim znacky zcela jiste Maserati. Audi ma presprilis predvidatelny design, nikde ani pamatky po odvaze TT, R8, nebo A6. Jednoduse chladny kalkul...je to to same, jako kdyz v pekarne kupujete pouze rohliky bez ohledu na dalsi druhy peciva. Maserati vyzaruje jedinecnost a sebevedomi zepredu i zezadu, bocni profil je jednim slovem famozni...a to je ve stribrne! Modra, ci cervena vytahne dynamicky tvar do dalsi dimenze. 😉
ten zadek to má jak BMW ale jinak je to fakt revoluce pro audi :yes: :yes: :yes:
Malokdo posuzuje auta "noname", takze s vedomim znacky zcela jiste Maserati. Audi ma presprilis predvidatelny design, nikde ani pamatky po odvaze TT, R8, nebo A6. Jednoduse chladny kalkul...je to to same, jako kdyz v pekarne kupujete pouze rohliky bez ohledu na dalsi druhy peciva. Maserati vyzaruje jedinecnost a sebevedomi zepredu i zezadu, bocni profil je jednim slovem famozni...a to je ve stribrne! Modra, ci cervena vytahne dynamicky tvar do dalsi dimenze. 😉
Musim říct, že je to krasavec, ale na druhou stranu ničím mě A5 nepřekvapila. Jak tady už někdo zmínil je to prostě Audi. Design Audi mi přijde dokonalý (téměř) a mám takovej pocit, že už se nemá kam posunout něco jako BMW předposledních generací, dokonalá technika dokonalej vzhled, ale už nebylo kam pokračovat a musela se udát pro někoho dodnes nepřijatelná revoluce. Co Audi má podle Vás kam pokračovat nebo bude muset evoluce skončit a design se výrazně změnit, řeněme během pár let?
Pekelná Micinka
Zejména třetí odstaveček. [odkaz]
:yes:
Až na to propouštění 20 000 lidí...dobrá zpráva :yes:
No, je to prostě nutnost. Pro těch 20 000 krutá, ale bohužel VW není jediný, jen jeden z řady.
to bych se chtěl místních ekonomických odborníků (Tom atd.) zeptat - často tady slýchávám, že VW a Seat jsou v loji, že group táhne audi se škodou - tak čemu mám věřit? potřeboval bych nějaký fundovaný výklad, děkuji :yes:
Alessio,věř hlavně sám sobě 😉 😄...a na blbé kecy nedej >😁
já se v tom fakt neorientuju...nějaké očištěné zisky,odečtení jednorázových něco...sakra, já mám jednu blbou zkoušku z ekonomie, nemůžeš po mě chtít, abych věřil svojí hlavě (zvlášť, když hlava netuší 😉 )
Tak jednoduše zkalkuluj, kde VW vyrábí své modely, prodeje a z toho můžeš usoudit, jak si stojí. Jen takový malý nástin, asi to nebude přesné, ale řádově by se to potkat mohlo.
nie je zo ziadna bomba, jednocho povedane zobrali A4 3,0 TDI odrezali jej jeden par dvery, hodili tam dosku z A6, zadne svetla 3-er coupé a nove audi je na svete, a najhorsie na tom je to, ze takymto sposobim robia auta vsetky automobilky, ci je to skoda, alebo mercedes je to jedno.......
Pekelná Micinka
Vsadím se, že někde v dílně si už nějakej německej pepík -maloúpravce čmárá na zeď jaký to krásný plasty zas vodstříkne, aby ho měl "jinej než ty vostatní"... ;-\ 😉
Je to šit auto.
To auto je svými tvary tak nadčasové a zároveň stvořené právě pro tento den, že se tomu nechce ani věřit. Rozhodně to není líbivý kýč, jenž na první chvíli oslní a po pár měsících působí skoro směšně. Však to znáte... ale nebudu raději žádná auta tohoto střihu jmenovat, abych náhodou lidi se smyslem pro kýč neurazil. Moc se těším na to, až se v A5 svezu.
opravdu musim říci, že tohle autí se mi líbí, já rád typickou německou strohost a design od audi se mým očím opravdu zamlouvá :yes:
MichalH
Řekl bych, vážení, že je tu JENOM další audi. Bohužel píšu to JENOM. Víte, nejsem fanda audi od té doby, co přestali vyrábět 80, ale snažím se vůči nim zůstávat objektivní. Nicméně mne v poslední době snad krom TT a především R8 (nádhera sama) ničím nepřekvapili, ani nepřesvědčili. V současné době ani nepoznám v zrcátku na první pohled, jestli za mnou jede A6 nebo A8, nebo doráží A3 či A4. Audi se tak slabě designově vyvíjí, že v podstatě téměř stojí. Evoluce žádná, o revoluci nemůže být řeč. Teď do toho přišlo jenom další kupé vykřesané ze stejného kusu kamene. Ale jak BMW, tak Mercedes již pochopili, že evoluce, či revoluce začíná být nezbytná. Ono i těm zákazníkům Audi tahle německá 15 let identická unifikovanost přestane stačit. A to velmi brzy. Ale něco cítím. Je to ve vzduchu a Audi si to dle mého názoru začíná velmi tvrdě uvědomovat, takže bych tohle tipoval na poslední klasické Audi, tak jak jej známe v dnešní podobě. Myslím, že příchod nového šéfdesignéra mnohé naznačuje. Doufám, že se jim podaří rovněž chytit i nějakého podvozkového génia. 😉 (na motory už zřejmě někoho sehnali... 😄 ) P.S.někdo tady dával Lexus jako protipól k designové jistotě Audi. Řekl bych, že to bylo v současné chvíli již skutečně hodně mimo mísu. Pokud se designově někdo našel a získal neochvějnou jistotu a cit, je to právě Lexus...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, ono to jde měnit i postupně, přidáváním a měněním u každého nového modelu. Takže revoluce přijít nemusí, probíhá potichu a kontinuálně. Vzhledem k výměně šéfdesignéra, i tomu linku výše co jsem dával (a zmínce ve třetím odstavci), lze tušit že Audi nyní zřejmě chce znatelnější kroky na poli designu. To samozřejmě nutně neznamená, že to bude takový skok jako udělal Bangle.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
"neco udelat" budes muset ty...se sebou 😄 nebo snad mas pocit, ze celosvetove prodeje AUDI stagnuji? Pripada ti novy a stary allroad stejny? Problem mas ty a ne AUDI! Kazdy osel, ktery tvrdi, ze je to jen lepsi VW v zivote v AUDI od stredni tridy nahoru nejel a asi ani nesedel. Takze pockej na cervnovy autosalon...zajed do Brna, vylesti brejle a mrkni se zblizka Tyhle tvoje soudy jsou k smichu :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jak jsem jiz napsal:"Kazdy osel, ktery tvrdi, ze je to jen lepsi VW v zivote v AUDI od stredni tridy nahoru nejel a asi ani nesedel."
Je mi jedno, co znamena AUDI v Cine...fakt 😄 BMW je skvela znacka...a podle mne celkove o kousek dal nez Audi, ale 3coupe me neoslovilo tolik jako A5 (zatim)P.S.:Jak dlouho jsi zil v te tve Americe? A kde to bylo, v Peru nebo v Kolumbii? S tim allroadem to byla kontrolni otazka...pokud ti opravdu pripada stejny...pak..hmmm...jdi do...postele....a treba se z toho vyspis 😉
Je mi jedno, co znamena AUDI v Cine...fakt 😄 BMW je skvela znacka...a podle mne celkove o kousek dal nez Audi, ale 3coupe me neoslovilo tolik jako A5 (zatim)P.S.:Jak dlouho jsi zil v te tve Americe? A kde to bylo, v Peru nebo v Kolumbii? S tim allroadem to byla kontrolni otazka...pokud ti opravdu pripada stejny...pak..hmmm...jdi do...postele....a treba se z toho vyspis 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Novinarske zdroje?Já myslel že za rok 2006 ziskalo Audi titul Automobilka roku.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, pomineme design BMW, to zalezi na vkusu jedince, ale tvrdit, ze BMW ma opravdu naskok diky technice je pekna zhovadilost. Jen kdyz si vemu pitomej I-drive nez se to clovek nauci a najde, je v prikpe. Mel sem E90, protoze jsem dal na rady, jaky ma BMW skvely jizdni vlastnosti. Ma, ale jen za sucha, jak zacne prset, snezit, tak abych se dostal na jizdni vlasnosti prumerny predokolky, musim mit alespon o tridu lepsi plaste. A mit auto za vic nez meloun jen na suchou silnici? Dik, nechci
To jsou tedy pěkné slinty... Nevím, že by některý z mých známých měl pocit ohrožení za deště a to, že nemůžeš dát na bmw svoje oblíbené brillantisy jsi snad věděl už když jsi ho kupoval... I když znám spoustu lidí, co koupí auto za mega a půl a 5000 tisíc za kvalitní brzdové desky jim přijde nehorázně moc, takže tam raději jebnou nějaké za 1500 a pak má to auto "brzdy na *"...
trochu jsem googloval a zjistil, ze audi bylo v roku 2006 nejprodavanejsi premiovou znackou cine 😊 80tisic aut, z velkym odstupem nasleduje mercedes z 47tisici prodeji a potom bmw z 44tisic.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hádej asi proč. Kdo byl první z mainstreamových automobilek v číně? Dost to s tím souvisí...
No, on to i na tiskové konferenci před novináři vykřikl jeden vysoce postavený manažer automobilky VW, ale co na tom, možná měl doma krušné ráno... Jenže bohužel ten VW je na tom tak dobře (bože to je věta), že té audi zbývá už jen malý krůček ke zdokonalení. A co se jízdy a sezení týče, v audi je radost sedět, ovšem s ježděním je to trošku horší. První myšlenka, která mě ve vztahu k audi sama po pár metrech vytanula, byla prkennost. Opravdu to některý z novinářů vystihl velmi dobře. A s pneumatickým pérováním se to překvapivě ještě zhoršovalo. No zkus prosím napsat něco k tomu allroadu, v čem se krom zaoblení hran tak změnil...
audi ma na svete velmi dobre jmeno. V anglii minuly rok dostali od anglickych novinaru titul nejlepsi premiova znacka na svete, v cine patri k nejprodavanejsim autum, a i v usa prodaji rocne 100tisic aut. coz je k jejich cenne ktera je mnohem vyssi jak u konkurentu (20%vyssi od Lexuse) obrovsky uspech. Nejvplivnejsi americky casopis forbes oznacil audi v roce 2006 jako automobilku z nejpokrocilejsi technikou na svete, v hitparade ji umistili pred lexus.
Rocni prodej 1Milion aut mluvi za vsechno. Mercedes proda 1,2Milion, BMW 1,3, Lexus 400tisic
Rocni prodej 1Milion aut mluvi za vsechno. Mercedes proda 1,2Milion, BMW 1,3, Lexus 400tisic
:yes: :yes: :yes: Tohle je informace s velkým "I"... Akorát škoda, že ti kolega na to napíše, že Audi je stejně nula, protože se málo prodává na Měsíci... S tím je tu nutno počítat.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
já vygooglil jen tohle: "Audi is a premium brand with a history stretching back more than a century and was the first luxury carmaker to enter the China market..." PS: možná to špatně překládám...ale...audi má tisíciletou historii????? (zdroj: audi.cn)
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele VDC, začínáš svou zaslepeností připomínat jednoho fanatika Fiáta, ten se za ten svůj fiat bije jako pravý vnuk soudruha Togliathi, možná proto, že to ta značka zoufale potřebuje, ale fanatismus ve vztahu k BMW je zbytečnost, tahle značka se svou klvalitou obhajuje sama.
Takže dobře. Hodnotíme auta podle nějakých stupidních vavřínů od médií, které ví o autech tak akorát, že mají kola a volant. Jo :yes: A podle prodejů, aha. Tak jsem tady asi na špatném místě...
No já vygoogloval následující: Autocar Awards 2007 - mám dva zdroje - jedny uváději jako car company of the year audi a druhá jako Manufacturer of the year Honda Siel Cars. A pak jsou tu ještě Overdrive awards 2007, kde je Car Maker of the year GM a jednu z podtříd vyhrála i TATA... Takže takové ocenění, jsou myslím často zavádějící a je vždy otázkou, jaké pohnutky vedly k oné volbě. Třeba to audi dostalo za pochopení, že opravdu dobrý motor se nedělá tak, že vezmu jeden průměrný a narvu tam jedno či více dmychadel... Kdo ví... 😄
na vystredni design je tu z premiovek bmw a i castecne benz. audi chce oslovovat svojim konservativnim designem jinou tridu zakazniku, ktera ma problem z cls, 5er atd.. a tech je na zapade dost. velmi dobre prodejni cisla audi uspech potrzuji.
donPedro
toto je jen další přírustek do S-MSX rodiny vozů Audi. Snad jim nový "architekt" načechrá peří. A RE: coupe auto.cz😒/a> MAESRATI :yes: :yes: :yes: Tož tak.
abych rekl pravdu vubec sem necekal ze takhle bude vypadat - myslel jsem ze bude spise podobna konceptu nuvolari z roku 2003. asi sem trochu sklamanej, prijde mi to trochu jako skica nejakeho casopisu o autech, ktery si predstavuje jak bude vypadat budouci A5. no kazdopadne me zajima jak bude vypadat ve skutecnosti - na fotkach vypada pomerne siroka. jelikoz jsem fanousek BMW tak bych volil 335ci nebo stavajici M3 i kdybych nebyl takovym zaslepenym fanousekem BMW stejne bych si vybral BMW, nak mi ta A5 prijde proste zvlastni 😒
Tak tu máme další audinu. Musím se přiznat že AUDI není značka která by mě zvyšovala tep a ani A5 se to nepovede..na druhou stranu, kdykoliv projede A3,A4,(A6 pouze kombi, sedan je tragédie)A8 okolo, tak se rád podívám, konstatuju že vypadaj hoodně dobře, ale po pár vteřinách o nich nevím..chladná krása..ano to sedí. Co se týče A5, myslím, že se dost inspirovali trojkovým kupé, ale na něj nemaj a to je dobře 😉 Nerad bych řek že AUDI vypadá líp než BMW..no, v podstatě to ze mě nikdo nedostane 😄
P.S. musím si rýpnout - ty výdechy klimatizace na středové konzoli jsou strašný, absolutně se nehodí jejich oblouk do "rovné" konzole..
P.S. musím si rýpnout - ty výdechy klimatizace na středové konzoli jsou strašný, absolutně se nehodí jejich oblouk do "rovné" konzole..
lowkick
resit tady jestli coupe Audi A5 nebo Maserati? 😄 ...no to je jako resit jestli koupit luxusnich 200m2 bytu v Mnichove nebo luxusni vilu na par hektarech italskeho pobrezi. Totiz tech bytu se tam musi vejit nekolik set, ale ta vila bude jedna. Asi tak nejak to bude s vyrobou kupatek u Audi/Maserati...jen nasobeno stovkami kusu. Nesrovnatelne!!! A design? 😄 Design neni o navrzeni fantasticky uchvatnych tvaru...ktere ovsem nedokaze nikdo vyrobit...nebo dokaze, ale pouze v malych seriich...nebo ve vetsich seriich, ale prilis draze(stroje,technologie)...design je o kompromisu. Cim mene kusu vyrabis, tim unikatnejsi design si muzes (a musis) dovolit. 😉
Jen houst Maserati a jen houst Audi A5 :yes: Ja bych volil jako pracovne/zabavne/cestovni auto ted v roce 2007 jednoznacne A5. :yes: 😉
Jen houst Maserati a jen houst Audi A5 :yes: Ja bych volil jako pracovne/zabavne/cestovni auto ted v roce 2007 jednoznacne A5. :yes: 😉
byl sem zvědavej jestli to bude mít zrcátka jako TT a nemá ;-\ a dokud to nebude mít DSG převodovku tak nemám zájem
Mám asi smutnou zprávu...objevily se před časem spekulace o "nové miuře" , čili coupé založené na gallardu, které má být představeno v Ženevě. Bohužel to tak zřejmě není, jak tvrdí informovaný zdroj, v ženevě bude představená jen závodní verze Gallarda (čili něco jako 911 RS nebo Challenge stradale). Mno, uvidíme...
essesant
moc nerozumim tomu, ze se nekdo rozhodne utratit sve penize za Audi A6. Nicmene pezpohlavni design se u deutchlandskeho sedanu da predpokladat a auto jako takove je k cestovani zrejme pouzitelne. Ovsem coupe odvozene z A6 se stejnym designem je CIRY vysmech. Dokonce i v domaci konkurenci!!! Mercedes i BMW umi v prvnim pripade neporovnatelne pohlednejsi a v druhem alespon zajimave a v obou pripadech esteticky hodnotna coupe. To inzenyrum designerum a managerum Audi nerekli, ze coupe ma byt tresinkou nabidky, designerskym skovstem? Design VW a predevsim Audi a je dle meho nazoru designersky odpad Evropy. :-!
ne, to ne! v limuzínách (A8 např.) funguje výborně - uhlazený, klidný,seriózní. V R8 si s ním pohráli a ejhle! Jde to, vypadá úžasně! Ale souhlasím s tebou, že A5...hmmm, pro emoce radši ke konkurenci... ;-\
no ja nevim, ani A8 se mi moc nezamlouva... Ale samozrejme, ze usedly design tam neni nutne na prekazku. nicmene vseobecne mi prijdou Audi jako jedny z nejosklivejsich aut v Evrope. Marne premyslim co by se mi od nich libilo. Hmmm, nic. Mozna trochu A4 (vsechny varianty jsou k svetu, predevsim cabrio je pohledne). Interier u niceho. Prave A6 mi prijde nejosklivejsi ze vsech Audi vubec a proto nechapu, ze z toho udelali coupe a pouzili stejne tvary a navic i ten osklivy interier. Jezdi to zrejme pekne, ale uprimne nechapu jak se to nekomu muze libit. Vazne.
Ja zase nechapem, ako sa ti nemoze A6 pacit, hlavne kombi. Podla mna je to najkrajsie kombi nielen co sa EU tyka, ale celosvetovo. Clovek aspon zistuje, aki su si ludia odlisni v ponimani krasy. Tvoje heslo asi nebude zniet v jednoduchosti je krasa, ty potrebujes zahranene ostro rezane krivky, uhladene ladne jemne zaoblene liinie ti nevravia nic.
Proč? prostě se mu kabát současných (většiny) audin nezamlouvá,no... to přece ještě neznamená, že je to druhý knížák >😁 😉
Tohle není kupé od A6, ale od A4!
No, jeden od pohledu nikdy neví (unifikace mate i lidi na diskuzi) ;-\
Vím, že je těžké usoudit z obrázku. Nicméně posuzování jízdních vlastností aut jen z fotografií, je zdejší folklór.
Právě - je těžké usoudit z obrázku, jestli toje z A4 nebo A6...promiň, asi mám jiný vkus, ale to teda není můj šálek čaje...ale já se na to dívám i z druhé strany a chápu tě, takže no flame 😉
Maximálně tak negativní emoce. I to je však sporný. Prostě žádný emoce. A to je zlé, to je zlé. :no:
To snad nemyslíš vážně? Já si nevšimnul, že by se BMW 3er sedan, coupé, kombi, nějak od sebe výrazně lišily. A5 není A6 v kupé, je to malé auto. To si počkejte na A7.
mno titulek komentáře mluví za vše...
No, pomineme design BMW, to zalezi na vkusu jedince, ale tvrdit, ze BMW ma opravdu naskok diky technice je pekna zhovadilost. Jen kdyz si vemu pitomej I-drive nez se to clovek nauci a najde, je v prikpe. Mel sem E90, protoze jsem dal na rady, jaky ma BMW skvely jizdni vlastnosti. Ma, ale jen za sucha, jak zacne prset, snezit, tak abych se dostal na jizdni vlasnosti prumerny predokolky, musim mit alespon o tridu lepsi plaste. A mit auto za vic nez meloun jen na suchou silnici? Dik, nechci
2,7 RS
Tohle auto ví přesně, čím chce být - a tím také je... A ani sto Audi-bijců to nezmění... Klasický čistý exteriér, téměř bezkonkurenčně zpracovaný interiér, pro potenciální kupce bezesporu dostatečně dynamické motory... Žádné šoky, ale především solidnost... Kdo hledá zejména sportovní zážitky za volantem, půjde prostě jinam - výběr je dnes přece dostatečný... 😉 V době všemožných cross-overů, SUV, CC, aut s baťohama na kufru a já nevím čeho všeho módního a rádoby "in" je pro mě radost vidět, že je tu stále ještě prostor pro zcela klasické kupé... Možná banální konstatování - totiž že tohle auto je kupé a nic víc, nic míň... A v tom je právě jeho síla a klasa... 😄 :yes:
v tom,i když design coupé si představuju jinak, jsem s tebou zajedno - byla by škoda, kdyby coupé pošly na úbytě! Jenže, ruku na srdce...kolik z vás či vašich známých si pořídilo SUV a kolik coupé...a automobilky by byly blázivé, kdyby dělaly něco, co se nebude prodávat - i proto držím A5 palce.
Hmmm. Pěkně napsané, ale stále tvrdím, že i kupé nic míň a nic víc se dá ztvárnit s trochou více odvahy a invence... A ještě jedna věc, styděl bych se býti klasikem v kupé nic míň a nic víc a mít v něm motor TDI... To potom veškerý styl a klasa toho auta jde naprosto mimo, byť se nesnaží býti čistě sportovním vozem... A zkusme si tipnout, čeho se bude asi nejvíce prodávat... Takže styl, klasu a solidnost stranou, natáhnout tepláky a nastartujme traktor...
Ale ale. Lidé prostě kupují to co chtějí, ne to co bys rád. A dodám, že TDI motory nejsou v žádném případě špatné. Mají výborný výkon, nižší spotřebu a jsou uživatelsky přívětivější.
V tomhle s Tebou zcela souhlasím - když kupé, tak ať tam ševelí benzín... :yes: Když jsem psal o klasice, měl jsem na mysli zejména exteriér A5... Diesely v téhle třídě (či nedejbože v kabriu) jsou faux pas... A veškeré argumenty zastánců dieselu o dojezdu cestovního vozu apod. jsou pro mě u kupé mimo (u limuzíny ten dojezd beru) - kdo si kupuje kupé, musí počítat s tím, že si kupuje i kus krásné nepraktičnosti... :yes:
a takové coupé-cabrio (kdyby ho uměli bez hnusného hrbu) by bylo terno! To bych o A5 hned přemýšlel trochu jinak (ale počítám, že CC bude,ne?)
Souhlasím, také bych o A5 přemýšlel trochu jinak - ovšem přesně opačně než ty... 😉 Osobně totiž třídu CC nemám rád - takže doufám, že nebude... Vždyť mrkni na A4 Cabrio - není to plátno kouzelné? 😄
ne. když střecha, tak pevná. Vidím pořád toho kamarádova golfa s prořezanou střechou, když jsme v Ostravě šli na benzínku a hnědočeši vylezli z favorita...ach jo, škoda mluvit. prostě plátno ne, v čr se pěkné auto neodpouští 8-s
>😁 Co sa dizajnu tyka, popisalo sa tu toho uz dost, podla mna OK, musi byt dost dynamicky aby dokazal konkurovat BMW 3 coupe, lebo to -ako 1 z mala BMW na mna urobilo dojem.ALE, A5 ma byt vacsia a taka, hmm CESTOVNEJSIA, je snaha urobit coupe nie ako 2+2 ale ako 4 miestne.Vdaka novej MLP platforme, ktora setri cm vpredu a slusnemu razvoru by to malo A5ke vist.A co sa Audi celkovo tyka, vidime tu urcitu snahu za nejake peniaze ponuknut nejake tie cm viac:A6 proti MB-E,BMW-5...takto to ma pokracovat, bude Q5, ktora nebude priamy konkurent pre X3, alebo buduce MLK, bude o kusok vacsia, ale krajsia a za porovnatelne peniaze.
takze ako obvykle BRAVO AUDI!!! >😒] :yes:
takze ako obvykle BRAVO AUDI!!! >😒] :yes:
Beast
pretoze za rovnaky peniaz dostanes nadherne a v jazdych vlastnostiach neprekonatelne 3er kupe. Navyse k tomu ako bonus - jedinecny image modro-bielej mnichovskej vrtulky. A5 je nuda, viem si v nom predstavit dobre zabezpecenych nemeckych lekarov, pravnikov po patdesiatke... 😉
Zpociatku som nebol vobec nadseny marketingovym tahom spolocnosti, cakal som pre toto oznacenie auto typu CLS, Panamera,..., ale teraz aj ked nazov auta by som volil skor A6 coupe, alebo nieco osobitne, ako napr. TT som nanajvys spokojny s vysledkom. V sucasnosti by som ho hodnotil ako najkrajsie audi. Konecne ma aspon v niecom originalny interier, nie ako vsetky modely na "jedno kopyto". Preto tomuto autu davam urcite :yes: Avsak je tu jedna konkurencia, ktoru by som mat tie peniaze volil radsej a to bmw 3er coupe, alebo aj cabrio.
Pekelná Micinka
Napadá mě, neví někdo, nebo nevzpomíná si, jestli a co by mohlo být A7? Němělo by náhodou A7 být odpovědí na CLS?
Ještě k A5 - když žak na ní koukám, říkám si, že se mohli trošičku více odvázat a zadní lampy víc střihnout "do orla", jako je má Q7. Ale i tak pěkný.
Ono s tou A7 je to presne naopak.CLS bolo vyvinute-odvodene od E klasy prave koli A6.Od momentu ako sa zacala predavat v nemecku, dostala sa A6 az na 8.miesto v prihlasovani novych aut, BMW5 bola asi 15. a E klasa okolo 20.miesta.CLS mala zaujat tym napodobenim cupe linie a zvysit predaje E - platformy - ked uz mame tento podvozok, tak nech sa viacej predava,nech su zisky vacsie, povedali si v MB.a trochu im to aj vyslo.Ale ta celkova dominancia A6 ostala aj neskor.preto potom prisiel facelift Ecka, a uz je to s predajmi A6 horsie.Takze zobrat podvozok A6, postavit A7 a predavat?Nie tak uplne.Coskoro pride facelift aj pre A6/i ked si ho vobec neviem predstavit - upravovat dokonalost - mozno zadne svetla 😉 /A7 bude tak ako vsetky nove Audiny postavena na MLP platforme, asi rovnakej ako A6 buducej generacie...Ale to uz ideme dopredu o nejaky ten rocik.takze jednoznacna odpove😜A7 bude! a bude to kupetizovaný 4 dverový sedan ala CLS.dufam ze ale krajsi a uspesnejsi 😄 :yes:
Já to prostě nechápu. Nechápu. Kde jste nechali oči. Vždyť to auto nemá výraz - je to prostě furt to samé audi. Nic víc. Bez duše. Už několik let nás automobilka Audi krmí tím stejným žrádlem. V jednom kuse stejný ksycht. A pak tydy čtu že tohle má výraz "přísného jeřábu" 😊 Kde? Vždyť to má ten stejný kukuč jako ostatní audi. A vrchol všeho je ta *! Pane bože - to je děs. Příjde mi to na hlavu postavené. Všude čtu jak krásné je R8. Dokonce jsem se dočetl, že Gallardo se designově oproti němu krčí někde v koutě. To je snad nemoc tohle tvrdit. Chtěl bych za sebe říct, že mým snem vlastnit audi opravdu není. Děkuji za pozornost a dobrou noc. TRABANT BRAVO!!!
Pardon nějak mi to nepobralo přezdívku. "Co teď pánové" je můj výtvor.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chlapi, už za pár měsíců se bude zuřivě slevňovat (newspeak mne nebere takže žádné "zlevy"). Za pár týdnů komise 12 špičkových vědců zveřejní výsledky testů Steorn ORBO a automobilky budou mít problém - mraky neprodejných vozů s překonanou technologií.
A mimo to, Audi Nuvolari bylo mnohem více sexy.
A mimo to, Audi Nuvolari bylo mnohem více sexy.
Interier je uchvatny, i kdyz od A6 uz nevymysleli celkem nic noveho (s vyjimkou R😄. A exterier? Cekal sem vic, chybi mi tam krivky Nuvolari. Je to skoda. Na to ,jak na nej vsechny pripravovali ze to bude bomba se moc nepredvedli. BMW 6 ma daleko vic charakteru. Proto bych radeji volil ji...