Doprava v evropských městech houstne a není proto divu, že britští zákazníci zatoužili po tradiční japonské kategorii minivozů. Jejich přání vyslyšeloMitsubishi a na britském trhu nabídne svůj model „i“.
Asi to bude tím,že většina aut má motor vpředu,ale to jen tak tipuji.Jednu z cest,jak se dá případně pas.bezpečnost mini auta řešit je studie Pininfarina NIDO z roku 2004.Zdůrazňuji STUDIE,PŘÍPADNĚ... :-! Interiér byla jedna skořepina,která se pohybovala vůči skeletu.Kdo si obr.dohledá, tak to žluté byla pružná část mezi karosérií a skořepinou interiéru.
Clovece, objavil si Ameriku..... ;-) Inak neriesim bezpecnost tohto vozu, taka znacka by si nedovolila vyrabat nedostatocne bezpecne auto. Len by som rad videl priebeh toho testu, bez motora vpredu sa to musi krcit uplne inak.
No mne sa zdá že je "trošku" inšpirované SMARTom. Taký miešanec ForFour a ForTwo. Žeby fešáci japonskí vyrábali predtým spolu Colt a ForFour? A benzínové motory dodávajú ďalej. ;-)