Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Renault Clio kombi

Peugeot brzy nabídne zákazníkům malé kombi na bázi nového modelu 207, tentýž postup zvolil Renault u modelu Clio.
Zpět na článek
17. 2. 2007 02:29
neregistrovaný "reaperman"
17. 2. 2007 08:03
neregistrovaný "kuba"
17. 2. 2007 22:49
neregistrovaný "kukuk"
25. 2. 2007 10:28
17. 2. 2007 23:42
neregistrovaný "Honza K."
17. 2. 2007 07:08
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 09:02
neregistrovaný "OZZY"
17. 2. 2007 11:35
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 22:52
neregistrovaný "CLIOman"
18. 2. 2007 13:22
neregistrovaný "Jan Ackermann"
17. 2. 2007 10:04
neregistrovaný "Avantime"
17. 2. 2007 10:15
17. 2. 2007 10:36
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 2. 2007 14:25
anonym
17. 2. 2007 14:27
18. 2. 2007 09:36
neregistrovaný "někdo"
17. 2. 2007 14:31
neregistrovaný "pawelno"
19. 2. 2007 06:08
18. 2. 2007 13:28
neregistrovaný "Jan Ackermann"
17. 2. 2007 11:04
17. 2. 2007 11:43
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 12:17
18. 2. 2007 09:01
neregistrovaný "Fofr"
1. 3. 2007 19:24
anonym
Avatar - Pekelná Micinka
17. 2. 2007 02:18
Mad Season
To asi nepůjde.. Trochu pozdě, nevím, když kupovat Clio, tak proč v kombi?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "reaperman"
17. 2. 2007 02:29
Re: Mad Season
Inu asi proto, aby nebyl P207SW na písečku sám... Mmch ta retuše je dost zběsilá, nevěřím, že takový hnus jako zaoblený okraj zadních dveří nebo to strašné okno za C-sloupkem by nějaký designérvůbec pustil z prkna do reálu. Ale vzhledem k tomu, jak má Clio HB nafouknutý zadek, to stejně kdovíjaký zázrak nebude. ;-\
neregistrovaný "kuba"
17. 2. 2007 08:03
Re: Mad Season
Fabie je také hnus tak proč ne tohle. Já uznávám jenom kombi tipu Megane Grantour,Laguna Grantour,A6 Variant,A4 Variant,Passat Variant,407 SW toto jsou káry které bych klído pído koupil !!!! ;-)
neregistrovaný "kukuk"
17. 2. 2007 22:49
Re: Mad Season
asi tak
Avatar - Ghostyx
25. 2. 2007 10:28
Re: Mad Season
Souhlas... :yes:
neregistrovaný "Honza K."
17. 2. 2007 23:42
Re: Mad Season
a asi taky proto, aby si mohli ukousnout z krajice na spanelskem a francouzskem ( a taky slovinskem a mozna ceskem ) trhu od Skoda Fabia Combi.
19. 2. 2007 06:03
Re: Mad Season
Pre to iste, preco sa kupuje Fabia Kombi. V tejto triede je kombikov malo, takze konkurencia miziva. Podla mna konecne urobil Renault spravny krok, take kombicko bude urcite praktickejsie ako Thalia.
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 07:08
Kam Modus nemůže
No, jsou země, kde lidi milují malé sedany, nemilují malá MPV a jsou jim lhostejné malé HB. Renault sice MPV "vynalezl" hezky a zdálo se možná někde někdy, že tím podepsal úmrtní list kombíkům, ale s odstupem času se ukazuje, že kombík není mrtev, ani kdyby přes něj přejely čtyři crossovery >:D Jestliže lišáci od Renaultu teď chystají Clio kombi, znamená to nejspíš promyšlenou a dobře propočítanou akci.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "OZZY"
17. 2. 2007 09:02
Re: Kam Modus nemůže
Předpokládejme a vycházejme z faktu, že text je podpořen pryvdivým zdrojem.
Takže lišáci od Renaultu moc dobře ví,jaké trhy tímto Cliem kombi vemou útokem. A upřímně. Tohle nové Clio je ve své třídě více, než povedený kousek. Lépe řečeno. V podstatě nemá konkurenta. Jak dopadne kombík ukáže budoucnost. :yes:
17. 2. 2007 11:09
Re: Kam Modus nemůže
Tak především je to odpověď na Peugeot 206 SW,který se tu již nějaký pátek prohání. ;-)
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 11:35
Re: Kam Modus nemůže
P206 SW už jezdí tolik let, že by taková odpověď byla o jednu generaci opožděná. Takže já bych to takhle přímočaře neviděl, imho v tom minimálně hraje roli nějaká zásadní analýza trhu MPV, na který předtím Renault výrazně vsadil (když se bavíme jen o Evropě).
neregistrovaný "CLIOman"
17. 2. 2007 22:52
Re: Kam Modus nemůže
nemuseli sa namahat Clio ako take je pecka velmi krasne auto ale toto ---hmmmmm neviem nic moc a neviem aku skupinu zakaznikov chcu oslovit....ale za pokus to stalo buducnost ukaze ale ja osobne volim klasicke CLIO :yes:
neregistrovaný "Jan Ackermann"
18. 2. 2007 13:22
Re: Kam Modus nemůže
Stačí koukat kolem sebe - proč funguje na trhu Fabia Combi? Tak proč by nemohlo fungovat Clio "Grandtour" ;-) Je to logický krok vzhledem ke konkurenci. A protože má už HB docela namakané boky, tak kombík nebude vypadat jako rakev a je to v pohodě.
Další důvod je narůstání malých aut a jejich výbava. Když se oprostíš od svého egoismu a akceptuješ přítomnost i méně majetných lidí, tak naprosto porozumíš tomu, že takové Clio v kombíku může být dost dobře jediné auto v rodině, což přece jen základní Clio hatchback splní těžko, asi jako Fabia. Ale kombík? Hotovka! Narozdíl např. od Modusu, který není úspěšný a bude se zvětšovat, aby mohl tuto roli plnit taky.
Takže tak, stačí přemýšlet.
17. 2. 2007 11:15
Re: Kam Modus nemůže
Takové malé kombíky a sedany jsou oblíbeny především v Jižní Americe.Opel tam prodává např.Corsu Combi,myslím ale ,že pod jiným názvem.V Evropě bude záležet jaká bude výchozí cena. ;-)
17. 2. 2007 08:11
nastup novej generacie malych kombi
Tam, odkial odtiahli Cordoba Vario s Polom Variant, nahradila Feliciu Combi Fabia Combi, prisla 206-ka SW a teraz prichadza Clio Grandtour, ako prvy z novej generacie malych kombikov. Uvidime, co prichysta FIAT, lebo nas trh by nastupcu Palia Weekend ozelel, ale v Polsku by to pre FIAT znamenalo katastrofu (aspon taku mensiu, kym sa robi Seicento a maju Pandu) - takto uvolnit dobyte uzemie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Avantime"
17. 2. 2007 10:04
Bomba
Skvělé!Určitě překoná Fábii combi ve všech směrech!
Rozbalit vlákno
10
17. 2. 2007 10:15
Re: Bomba
No, jazdnymi vlastnostami asi nie, ale aj tak je pekne.
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 2. 2007 10:36
Re: Bomba
Né. Tam vždycky seděl Lorenz. Lorenz, člověče, prober se.
Jízdní vlastnosti Fabie vychází z podvozku Pola. Proč myslíš, že z relativně velké Fábie vznikla mršina zvaná Fabia? Koncernový inplantát. Jak je staré? Tuším od roku 95. Chceš tím říct, že nové Clio má po DVANÁCTI LETECH HORŠÍ JÍZDNÍ VLASTNOSTI?
To nemůžeš myslet vážně ani po trávě. >:D
anonym
17. 2. 2007 14:25
Re: Bomba
Fabia stala na uplne novom podvozku (jesen 1999) a jazdnymi vlastnostami sa zaradila rovno na spicu triedy. Polo dostalo tento podvozok az potom, v roku 2001, a to az v III. generacii. Polo II. generacie tu bolo uz 1994-tom, no jeho podvozok je nieco uplne ine, ako mala neskor Fabia. Fabia II. generacie prebrala upraveny podvozok generacie I., no opat, aj ked nie tak vyrazne, patri k spicke segmentu.
A to s tymi 12-timi rokmi, co si tu pisal, to bol tvoj vyrok, samozrejem uplne absurdny, lebo vychadza z nespravnych, tebou vymyslenych udajov. Je trochu smiesne, ze sa pustas do diskusie o niecom, o com nemas paru.
neregistrovaný "někdo"
18. 2. 2007 09:36
Re: Bomba
že se zařadila rovnou na špičku třídy.. říkal kdo.. psaly v germanoidních plátcích vyzdvihujících vždy y jedině koncernové vozy odnože rodné DE... objektivní srovnávací test Hyundai Getz versus škoda fabia, cituji z textace vyhýbací manévry : " škoda Fabia tuto kategorii zvládla na jedničku a tak jsme byli zvědavý jak si se stejným úkolem poradí Getz a jak dopadne srovnání jeho jízdních vlastností s tolik opěvovaným koncernovým podvozkem z líhně VW. Nejen že Getz ve všech ohledech byl rovnoceným protivníkem, ale v některých manévrech byl dokonce jeho podvozek a jízdní vlastnosti o trochu lepší a jistější, což bylo pro celý tým velkým překvapením." ... Inu tak asi, pakliže tento test byl proveden před nějakým tím rokem a už tehdy se objektivně prokázalo, že Fabia má sice skvělý podvozek, není tomu tak, že konkurence je na míle vzdálená kdesy v zadu...a vzhledem k tomu, že nová generace vychází z toho samého a konkurence nespí, neviděl bych nějaké výrazné plus pro Fabii a její podvozek. řekl bych že případné miniaturní rozdíly ve prospěch kohokoliv z dané třidy stejně běžný uživatel nepozná (ostatně kdo z Vás jezdí s autem třeba jako Kresta, aby ho tyhle miniaturní rozdíly nevýslovně zajímaly). Dle mého půjde o cenu a o reklamu a mentalitu lidí.. nic jiného ve výběru auta není a vesměs ať si každý říka co chce, výběr auta je více či méně taky o subjektivních názorech. Zastánce škodovky nepřesvědčí ani odborná technická zpráva že za to samé může dostat něco lepšího a stejně tak zastánce Francie nikdo nepřemluví s papírama spolehlivosti, že jsou auta, která servis znají jenom z vyprávění.
neregistrovaný "pawelno"
17. 2. 2007 14:31
Re: Bomba
Nad takovými jako ty, je nejlepší se jen pousmát. Opravdu zábavní lidé :-) Bohužel, moc toho ale nevědí. Fabia, ta první, měla úplně nový koncernový podvozek. Jako první s koncernových kolegů, Ibiza a Polo. Na Fabii se dá spousta věcí kritizovat, ale podvozek rozhodně ne. Ve své třídě naprostá špička. I dnes v pohodě drží krok s G.Puntem nebo novým Cliem. Proto nová Fabia také nový nedostala. Je to výrazná úspora nákladů a krok se svými konkurenty rozhodně drží. A Fábia mršina? Myslím, že k lidem tohoto názoru netřeba ani nic psát!
19. 2. 2007 06:08
Re: Bomba
To je ono - uspora nakladov. Preto postavili novu Fabku na starej plosine, co uz dnes nerobi nikto. To je jej velke minus. Mikto neurobi taky dobry podvozok, aby patril k tym lepsim viac jak jednu generaciu.
neregistrovaný "Jan Ackermann"
18. 2. 2007 13:28
Re: Bomba
No nic proti ale Polo z roku '95 nemá s Fabií moc společného, to by asi chtělo trochu víc číst... Chápu, že už je to na tebe dávno, ale nemluv o tom čemu nerozumíš. Mimochodem tipnul bych si, že VW Polo jako takové je na světě už od dob, kdy tys byl ještě na houbách, takže klídek a nenavážej se do Lorenze.
17. 2. 2007 11:04
Re: Bomba
No jasně,stačí se podívat na pár fotek a máš jasno... >:D :no:
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 11:43
Re: Bomba
Je otázka, jestli má na mušce konkrétně Fabii KB. Jinak jsou ale ta auta stejně každé o něčem jiném, ne? Mají jinou mentalitu, oslovují jiné lidi... pokud pomineme ty, co si ráno v sobotu vezmou z poličky prasátko a jdou k nejbližšímu delaerovi pro nějaký auto, ani se nepodívají, co za logo svítí nad vchodem. Dobrou chuť, jdem na oběd :-)
17. 2. 2007 12:17
Kombajn
Kdyby ta photoshopová práce byla pravdivá, tak by to bylo moc dobré, podstatně lepší než unyle-rozkydlý hatch :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fofr"
18. 2. 2007 09:01
Clio SPORT
Clio III je fakt ve svý sortě bezkonkurenční. Vyzkoušejte třeba
C. SPORT III a nebude věřit. Prostě absolutní paráda.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 3. 2007 19:24
Fotr
Mám Megana I. z roku 1998 prostorově a co se týče jízdního komfortu a prostoru jsem spokojen.Věštší auto nepotřebuji a Clio kombi je dokonce o něco větší a určitě bude mít lepší jizdní vlastnosti.Myslím že hodně lidí kteří budou uvažovat o výměně starého Megana I. Budou zvažovat koupi Clia kombi. Rozhodující bude v našich podmínkách cena.Konkurenci v ceně vidím především v KIE Ceed ,a v autě z Nošovic.
Rozbalit vlákno
0