Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Auris – první jízdní dojmy

Nový hatchback od Toyoty pohřbil jméno Corolla a se štítem Auris vyráží do evropského boje. Víme jak jezdí!
Zpět na článek
14. 2. 2007 08:27
14. 2. 2007 08:34
14. 2. 2007 10:53
neregistrovaný "jezura"
17. 3. 2007 00:37
neregistrovaný "JirkaHK"
14. 2. 2007 11:45
neregistrovaný "kamko"
14. 2. 2007 20:27
neregistrovaný "kejkl"
15. 2. 2007 18:35
neregistrovaný "Martin"
14. 2. 2007 08:35
neregistrovaný "Mato"
14. 2. 2007 08:58
neregistrovaný "SamurajSK"
14. 2. 2007 20:32
anonym
14. 2. 2007 10:56
neregistrovaný "Masožravec"
14. 2. 2007 11:31
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 12:25
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2007 14:35
neregistrovaný "Pavel"
14. 2. 2007 17:11
neregistrovaný "lukas"
15. 2. 2007 10:29
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:25
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 15:48
neregistrovaný "Well"
14. 2. 2007 08:32
neregistrovaný "Mato"
14. 2. 2007 11:00
neregistrovaný "Cpmon"
14. 2. 2007 12:42
14. 2. 2007 08:40
14. 2. 2007 09:23
anonym
14. 2. 2007 10:06
neregistrovaný "ster"
14. 2. 2007 10:08
neregistrovaný "FiestaS"
14. 2. 2007 11:21
neregistrovaný "Comon"
15. 2. 2007 18:09
neregistrovaný "Franta"
14. 2. 2007 10:58
neregistrovaný "comon"
14. 2. 2007 08:59
neregistrovaný "princ"
14. 2. 2007 20:39
neregistrovaný "kejkl"
14. 2. 2007 17:51
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
14. 2. 2007 23:14
neregistrovaný "Onyx"
14. 2. 2007 09:03
neregistrovaný "LS"
14. 2. 2007 09:05
neregistrovaný "Odborník"
14. 2. 2007 09:19
neregistrovaný "Toffu"
14. 2. 2007 12:36
anonym
14. 2. 2007 12:53
neregistrovaný "bingo"
14. 2. 2007 09:41
neregistrovaný "potkan"
14. 2. 2007 10:17
14. 2. 2007 09:39
neregistrovaný "briza"
14. 2. 2007 10:03
neregistrovaný "FiestaS"
14. 2. 2007 10:13
neregistrovaný "stará páka"
14. 2. 2007 10:22
neregistrovaný "FiestaS"
14. 2. 2007 11:47
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 10:17
neregistrovaný "spokojený"
14. 2. 2007 10:23
14. 2. 2007 14:26
neregistrovaný "LS"
14. 2. 2007 20:42
neregistrovaný "kejkl"
16. 2. 2007 21:03
neregistrovaný "Kappa"
14. 2. 2007 10:23
anonym
14. 2. 2007 11:33
neregistrovaný "stará páka"
14. 2. 2007 11:49
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 10:34
neregistrovaný "VVTi"
14. 2. 2007 11:04
14. 2. 2007 11:52
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 13:06
neregistrovaný "stará páka"
14. 2. 2007 13:23
neregistrovaný "potkan"
14. 2. 2007 14:05
neregistrovaný "Leone"
14. 2. 2007 14:16
neregistrovaný "potkan"
15. 2. 2007 10:47
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 11:10
neregistrovaný "potkan"
15. 2. 2007 12:00
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 13:36
anonym
14. 2. 2007 12:03
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 10:37
neregistrovaný "petry"
14. 2. 2007 15:57
neregistrovaný "Well"
15. 2. 2007 19:43
neregistrovaný "pety888"
15. 2. 2007 19:51
neregistrovaný "petry888"
15. 2. 2007 10:56
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:16
neregistrovaný "Drsoň"
14. 2. 2007 11:34
14. 2. 2007 11:59
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 12:51
14. 2. 2007 13:50
neregistrovaný "nik"
14. 2. 2007 17:47
14. 2. 2007 18:37
neregistrovaný "Lojza"
14. 2. 2007 20:30
neregistrovaný "Cupakapra"
14. 2. 2007 20:43
anonym
15. 2. 2007 13:18
neregistrovaný "LS"
14. 2. 2007 20:46
neregistrovaný "Mato"
15. 2. 2007 11:00
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 20:22
neregistrovaný "Coulin"
14. 2. 2007 21:26
neregistrovaný "Ondras"
15. 2. 2007 11:57
neregistrovaný "Couiin"
14. 2. 2007 21:09
anonym
14. 2. 2007 21:09
neregistrovaný "RS6"
14. 2. 2007 21:34
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 09:07
neregistrovaný "potkan"
15. 2. 2007 09:13
neregistrovaný "Coulin"
16. 2. 2007 20:26
neregistrovaný "ZZ"
16. 2. 2007 20:29
neregistrovaný "ZZ"
17. 2. 2007 08:16
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 11:07
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 11:51
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 12:30
neregistrovaný "potkan"
15. 2. 2007 13:53
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 08:23
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 14:00
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 21:05
neregistrovaný "mozgog"
16. 2. 2007 08:27
neregistrovaný "Coulin"
Avatar - freeman
14. 2. 2007 08:27
Yaris
Mne Auris pripomína nafúknutý Yaris. Inač som zvedavý ako bude vyzerať palubovka v základných výbavách. ;-\
Rozbalit vlákno
6
14. 2. 2007 08:34
Re: Yaris
Me ne. Zakladni vybavu bych si nekoupil.
neregistrovaný "jezura"
14. 2. 2007 10:53
Re: Yaris
vnitřek je pěknej a 1,6 jede jako z praku. Jízda fakt dobrá.V Plzni už s ním jezdí.
neregistrovaný "JirkaHK"
17. 3. 2007 00:37
Re: Yaris
Pánové,
pravdu máte v tom, že je to pěkné auto, Toyotě i fandím, ALE:pokuste se hladkými kolečky pootočit audio!!! Pokuste se skrz volant změnit počítač??? To je snad až trestuhodný šlendrián, ne???
Vím,že hlasitost jde korigovat i na volantě, ale jde to u všech výbav?
neregistrovaný "kamko"
14. 2. 2007 11:45
Re: Yaris
Keď to porovnávaš s yarisom tak potom môžeš povedať že tvoja žena je ako nafúknutá svokra.
neregistrovaný "kejkl"
14. 2. 2007 20:27
Re: Yaris
v základu zapomeň na optitronové přístroje
neregistrovaný "Martin"
15. 2. 2007 18:35
Re: Yaris
Bud v klidu,jsou v zakladu
14. 2. 2007 08:28
Kam smeruju....
Pekne, len mam pocit, ze tato trieda trochu nezmyselne ide konzervativnym smerom, zacina to byt trochu nuda. Je to jasna Toyota, ale cakal som trochu viac zivota, bledy lak ukaze tvary ovela lepsie ako predchadzajuce obrazky cierneho auta. Zvlastny je tvar maleho kienka za A stlpikom, trochu mi evokuje Suzuki SX, neviem, ten tvar mohol byt expresivnejsi. Interier je vydareny, zvlastne, autor vyjadril podivenie, ze mu stredny panel neotlaca koleno, nerozumiem, tam nema co prekazat, nie je prisiroky a je krasne obly a jednoliaty. Inak interier velmi pekny, az na tie tvrde plasty, neviem, ten pocit z makceneho povrchu palubovky ja osobne hodnotim dost vysoko. Stupnica pristrojov je zaujimava, nie som si isty, ci nebude trochu tazsie citatelna kvoli malym a nahustenym cisliciam. Kazdopadne v tejto triede je to pomerne sviezi vietor a pozicie rivalov sa zacinaju vyrovnavat. Keby som vedla seba postavil Auris a Golf, tak asi by ma viac oslovil Auris, keby som mal volit medzi Toyotou a Cee´dom, tak by to vyhrala KIA, ale jedine kvoli cene, ktoru bude mat Toyota asi o kus vyssiu. Ale zase Toyota je Toyota a myslim, ze Auris ma predpoklady byt uspesny.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Mato"
14. 2. 2007 08:35
Re: Kam smeruju....
Poslednymi 2 vetami si to uplne vystihol. :-) :yes:
neregistrovaný "SamurajSK"
14. 2. 2007 08:58
Re: Kam smeruju....
Suboj Kia Ceed vs Toyota Auris bude zaujimavy, ked budu zname crashtesty na Ceeda.
14. 2. 2007 09:20
Re: Kam smeruju....
Ano, crashtesty by zaujimali aj mna. Nie iba tychto dvoch vozov ale vsetkych noviniek v tejto triede.
anonym
14. 2. 2007 20:32
Re: Kam smeruju....
Auris dostal (samozřejmě) pět hvězd
neregistrovaný "Masožravec"
14. 2. 2007 10:56
Re: Kam smeruju....
Jel jsem s Kiou a nejde udržet na silnici. Je to levný auto, ale nebezpečný.Cena Aurise by měla začínat pod 400 tis.korun.
14. 2. 2007 11:02
Re: Kam smeruju....
A to si siel s akou Kiou? Nejaky vybehovy model spred desiatich rokov? Skor by som povedal ze ludi tvojho typu by nemali pustat za volant, podla toho co pises by sa ludia jazdiaci na Ladach, starsich Skodovkach a podobne mali vyburat za prvym rohom...Radsej prestan pit... :no:
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:31
Re: Kam smeruju....
Přesně tak.. ale pan kolega jen tak plácá, asi nemá co na práci.
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2007 12:25
Re: Kam smeruju....
To je jedno, co a jak pan kolega myslel.Prostě se navezl do Kie,pravděpodobně,když je to o nižší střední myslel Ceeda.Pan kolega si asi neuvědomil,že Ceed je nekritizovatelný a bohovsky špičkové auto,nad které není....zatímco třeba ze Škody se tu běžně může zvracet...tak se nám to tu vykristalizovalo a netvařme se,že ne.U mně je Auris nebo Civic8G 50/50,nejspíš jedno vylosujeme a bude to regulérní.Tenhle Auris zatopí pořádně všem,řekneme si za rok,až budou prodejní čísla.Ono stačí k odhadu velice málo:v sobotu či neděli být na Modialu a dívat se,jaký je zájem návštěvníků.Znalí ví,že francouzi preferují své značky(co do plochy ale i počet lidí tam,konečně měli co ukázat),ale u Aurise bylo trvale narváno.Je to jasný signál.Zase nějaké srovnávání s Yarisem...to můžu napsat,že např. u M-B třída E,C,M...atd. má podobnou masku jako tř.A,B...No,má,a co jako? :-O Jsou to snad stejná auta? :-!
14. 2. 2007 12:41
Re: Kam smeruju....
No chlape ty si inac chyteny tym cee´dom....nemas o nom nahodou nocne mory? >:-[]
neregistrovaný "Pavel"
14. 2. 2007 14:35
Re: Kam smeruju....
S tim Cee`dem a Škodou jsi to trefil úplně přesně. Asi jsou zvyklí z totáče, kdy automaticky zahraniční značka auta znamenalo že je to lepší auto, to už je naštěstí mynulostí. Je úsměvný jak češi(tedy vybraná skupina) na Škodu nešetří kritikou a v zahraničí má velice pozitivní reference. Co říct víc než ta povaha česká
neregistrovaný "lukas"
14. 2. 2007 17:11
Re: Kam smeruju....
Lidičky, každej ma svoji značku.Neříkám že kia neni špatná ale není natolik kvalitni jako škoda, třeba i ta toyota ty věty posledni.Škodovky maj novodoby design, a nikdo si neumí připusti že škodovky sou dobrý auta.Nic proti kie a toyotě nemam.Sou to hezky auta ;-)
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 10:29
Re: Kam smeruju....
No, takovouhle neurotickou reakci bych nečekal. Mluvíš úplně OT, řeč byla jen a pouze o jízdních vlastnostech kií a o tom, že dnešní modely (tj. řádově od roku 2005) rozhodně nepatří do kategorie aut s tak ubohou ovladatelností a stabilitou, že by je nebylo možné udržet na silnici. To je všechno, zbytek je tvůj problém.
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:25
Re: Kam smeruju....
Asi jsme po tom odkladu kvůli Civicu všichni čekali, že Toyota zkusí trumfovat nějakým svým zoomzoomem. To se ke zklamání mnohých nestalo, Toyota vsadila na kompilaci všeho možného, co se dnes potuluje po trhu, a výsledek je nutně trochu rezignovaný. Pro mě je ale největší potíž to, že se ani v téhle generaci Toyota nerozešla s myšlenkou, že je velmi vtipné přenést do "dospělého" segmentu nižší střední třídy hračičkovské prvky Yarisu. To, že v USA se Toyoty drží na předních příčkách popularity mezi gay komunitou, taky o něčem svědčí. Takže i když je celkový design vlastně nenapadnutelný, pro mě z něj vanou těžko přijatelné dojmy. Uvidíme naživo, některá auta pak vypadají líp (jiná ale naopak). Pokud jde o cee'd vs. Auris, souhlasím s tvými posledními větami, cee'd se přes svou deklaraci evropanství opravdu spíš srovnává s japonskými značkami. Ale jak správně říkáš, dělítko povede přes cenu. Jestli nás Toyota nehodlá překvapit nějakým velkým obratem v pojetí výbav a cenové politiky, tak se podle mě ve skutečnosti přímý souboj cee'd vs. Auris konat nebude - reagovat budou jiné skupiny zákazníků. Nepřímý souboj do jisté míry bude spočívat v právě v tom zužování cílových skupin - předpokládám, že cee'd zamíří na francouzské značky, Fiat a Škodu, tedy na evropský nižší až střední mainstream, a pokusí se tam obsadit kdejaké volné místečko plus dobýt nový prostor. Auris je tím vytěsňovaný směrem k vyšším patrům mainstreamu.
neregistrovaný "Well"
14. 2. 2007 15:48
Re: Kam smeruju....
Já nějak nechápu to nadšení všech z měkčených plastů. Poslední dobou to došlo tak daleko, že automobilky místo plastů používají spíš gumu. Spasování pak působí větší potíže a sluníčko s tím za pár let udělá svoje. Nehledě na to, že utřít z těchto rádoby kvalitních materiálu prach je za trest. Stejně se na našich silnicích rozchrasítí všechno.
14. 2. 2007 17:43
Re: Kam smeruju....
Welle... klid, pokud utíráš ten prach starou ponožkou a přístrojovku poté leštíš kalafunou, je mi jasné, že s měkčenými plasty máš své specifické zkušenosti. My, co na to máme příslušné prachovky a leštěnky s matových leskem, na to pějeme jen chválu... ;-) :yes:
15. 2. 2007 06:25
Re: Kam smeruju....
Uplne vynimocne s Tebou suhlasim.
neregistrovaný "Mato"
14. 2. 2007 08:32
Hura
Pekne auto. Uz sa tesim ked sa v nom povozim :-)
Piste si vsetci co chcete aj tak to bude dobre a kvalitne auto :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Cpmon"
14. 2. 2007 11:00
Re: Hura
Měl jsem už tu čest a je lepší než Corolla.Ten 1,6 motor 125 koní, podvozek jistej a tvary jsou pěkný.Na fotkách tak nevinikne, chce ho vidět.
14. 2. 2007 12:42
Re: Hura
Ono by to bolo divne, keby novy model nebol lepsi ako stavajuci, ktory ma nahradit...
14. 2. 2007 08:40
pro manzelku
Tento vuz je jako nase manzelky. Svezi, krasny, fungujici, sexy a keca ti i do razeni. Ale kdyh ho koupime manzelce, bude to pro ne vlastni medicina.
Rozbalit vlákno
8
anonym
14. 2. 2007 09:23
Re: pro manzelku
Neviem ako tebe , ale mne pripomína manželstvo po 20 rokoch - nuda , stereotyp, nuda, ako keby Corolla išla do kozmetického salónu, ale za pár mesiacov to bude taká istá nuda ako predtým. :-!
14. 2. 2007 10:01
Re: pro manzelku
Tak to by byl prosim VW Golf 3-5 generace
neregistrovaný "ster"
14. 2. 2007 10:06
Re: pro manzelku
s tým golfom máš samozrejme pravdu, ale toto je min. také isté, veď Auris vyzerá ako facelift popri všetkých kvalitách nudnej Corolly a nie ako nový model a to má byť na trhu ďalších x rokov ?
neregistrovaný "FiestaS"
14. 2. 2007 10:08
Re: pro manzelku
No, do znacne miry souhlasim. Myslim, ze uz ted moc nevynika, zanedlouho uz uplne zmizi v davu... Skoda, mam jinak Toytou rad.
neregistrovaný "Comon"
14. 2. 2007 11:21
Re: pro manzelku
Nejdříve se svez a prohlídni si to auto, a potom dělejte závěry.Vzhled je subjektivní dojem, a mě se líbí, protože jsem ho viděl ve skutečnosti. Na fotce se mi taky nelíbil.
neregistrovaný "Franta"
15. 2. 2007 18:09
Re: pro manzelku
Mne se zase libil na fotkach ale pak jsem videl v realu predvadeckovy Auris ve stribrne metalize - opravdu nafouknuty Yaris, karoserie horsi nez posledni Corola, uvnitr ale velice pekne - pristroje a palubovka super.
14. 2. 2007 12:43
Re: pro manzelku
Tyoyta odjakziva mizne v dave. Je nenapadnejsia o to viac, ze ani v servisoch ju casto nevidis...
neregistrovaný "comon"
14. 2. 2007 10:58
Re: pro manzelku
Jestli si ho neviděl na vlastní oči, tak nepomlouvej.Skutečnost je úplně jiná.Já už ho řídil a je to fakt bomba a vypadá skvěle.
14. 2. 2007 08:49
Dakujem redakcii za prezentaciu :(
Tak zase je to neobjektivne v clanku pisu ze:
"základní zážehová motorizace 1.4 s výkonem 71 kW v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou je typickým low-endem"
Ale dnes dnes vysiel clanok v testoch Škoda Octavia Classic 1.6 MPI - důstojný základ a v nom pisu o 1.6 75kW: "jednotka s rozvodem OHC a dvěma ventily na válec mnohokrát dokázala své kvality a i přes svůj důchodový věk dokázala prorazit do nových generací zmíněných modelů a nabídnout slušnou sílu v kombinaci s přijatelnou spotřebou". Ano je to skvely motor, zivo si ho viem predstavit :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "princ"
14. 2. 2007 08:59
Re: Dakujem redakcii za prezentaciu :(
Autor clanku, spise mohl poukazat jenom na 5-ti st. manual(coz neni low-end), motor je zajiste dostatecne kvalitni. Staci se podivat co nabizi napr. Skodovka(1,4) a je jasne, ze tento motor je o tridu vyse.
Me jenom prekvapilo, ze na zadni napravu nedavaji multi-link, tedy krome vrcholne motorizace 2,2(177k), ale jsou tam pouze vlecna ramena s torzni tyci - to trochu zamrzi, tady se setrit nemuselo, vzlaste u Toyoty ne.
14. 2. 2007 10:47
Re: Dakujem redakcii za prezentaciu :(
A co motor ve Fabii 1.4 16V se 74kW...Jenže do Octavie bude vhodnější 1.6 s větším točivým momentem.
anonym
14. 2. 2007 11:25
Re: Dakujem redakcii za prezentaciu :(
Multi link je podstatně dražší a tuhá zadní náprava, ke které se Toyota vrátila v roce 2002.
neregistrovaný "kejkl"
14. 2. 2007 20:39
Re: Dakujem redakcii za prezentaciu :(
s tou zadní nápravou mě docela naštvali.Ale stačí se podívat na nový Civic.Už šetří i Japonci
anonym
14. 2. 2007 09:30
Re: Dakujem redakcii za prezentaciu :(
souhlas, o takovem "low-end" motoru si Skodovka muze nechat zdat.. vetsinou ani paty motor z jejich nabidky za sakra priplatek neodpovida vykonem/spotrebou tomuto japonskemu "low-endu" :-)
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
14. 2. 2007 17:51
Re: Dakujem redakcii za prezentaciu :(
Omlouvám se. Když jsem psal text, měl jsem jednoznačně na mysli "v rámci motorizací Aurise", nikoli v kontextu třídy. Opravím, zpřesním, díky. O.
neregistrovaný "Onyx"
14. 2. 2007 23:14
Re: Dakujem redakcii za prezentaciu :(
Jen slovickareni. Verim, ze chytrejsi z nas to pochopili. Chystate i test noveho sedanu? Byli jste tusim v Malaze, nebo kde to presne bylo?
neregistrovaný "LS"
14. 2. 2007 09:03
NIŽŠÍ STŘEDNÍ
má nového krále. Tedy starého krále s novým názvem. Bravo TTT :yes: >:-[] :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Odborník"
14. 2. 2007 09:05
?
Proč měnili to jméno? Vždyť zvenku je to nudný jak corolla. Ovšem uvnitř ty dva budíky vypadaj dobře, ty bych chtěl mít doma na polici. Ale bez tý hnusný dvojitý vlny kolem nich.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Toffu"
14. 2. 2007 09:19
Re: ?
Jmeno zmenili, protoze posledni corolla neudelala zrovna dobre jmeno a nova by trpela z neuspechu te predesle, proto ji pohrbily a misto ni udelali aurise..Auris ma byt nova corolla..A nahodou je to velice povedene auto a co se tyce tech motoru, tak v tom toyota nema konkurenci co se kvality a spolehlivosti tyce..Jen tak dal!!
anonym
14. 2. 2007 12:36
Re: ?
ale notak s těma motorama pozor ... je tu totiž jeden největší výrobce motorů na světě ... HONDA
neregistrovaný "bingo"
14. 2. 2007 12:53
Re: ?
To pocitas i sekacky, lode a podobne veci? Heh.
neregistrovaný "potkan"
14. 2. 2007 09:41
Re: ?
doma na polici >:D >:D :yes: .pro mě je auris celkem zklamání, čekal jsem lepší tvary, zvlášť zadek mi připadá uskřípnutej, jako z auta o třídu níž.. ;-\ ponton kastle taky nic moc, ceed je vyváženější.
14. 2. 2007 10:17
Re: ?
hlavne nech si Tvoj prispevok nevsimne IT, lebo Ta oznaci za zamindrakovaneho Slovaka >:D
neregistrovaný "briza"
14. 2. 2007 09:39
pekny interier
Design stredniho panelu je fakt parada. Jen jeste videt jak to pojmou bez te obrazovky. Akorat ten kufr neni zadna slava - o 2 cm delsi Civic ma o 60 litru vic.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FiestaS"
14. 2. 2007 10:03
Hm...
No ja nevim, zejmena z boku a ze zadu je to takovy nemastny-neslany... Co rikate, hosi? :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stará páka"
14. 2. 2007 10:13
bando zpovykaná
stodvacítku na vás, výdobytek socialistické techniky >:D
Ne, vážně...u toyoty neřešte design, tam je síla jinde...ve spolehlivosti a funkčnosti, naváže to na Corroly a další Toyoty. Jen k tomu automatu byl měl výhrady, s takovým motorem by musela být radost si pohrát na okresce s ručním řazením, doufám, že to je taky v nabídce. Kdo okusil, jak japonský motory rádi točej a jdou, jiný nechce :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "FiestaS"
14. 2. 2007 10:22
Re: bando zpovykaná
O prednostech Toyoty z hlediska spolehlivosti se vubec nebudu prit, to je jednoznacny. S funkcnosti uz to v pripade Aurisu mozna nebude tak jednoznacne, panove z AutoExpressu si trosku stezovali, ale stale jeste... Budiz.
Ale nesouhlasim s tim, ze nemame resit u Toyoty design. Neni pravda, ze by Toyota nedokazala dat dohromadu slusny design. Nemam na mysli nejake vystrelky, ci neco extremniho (typu Civic apod.), ale proste neco s duchem. Tenhle Auris v sobe nema skoro nic. Aspon kapku osobistosti, prosim (dobre, kapka neceho je mozna v tom stredovym tunelu uvnitr - ale vezmeme-li v uvahu celek, nevypada nakonec ten tunel v Aurisu trochu jako pest na oko?), proste aspon kapku neceho, co cloveka tak nejak oslovi, nebo chytne. Ja mam pocit, ze v pripade Avensisu to funguje, i u toho Yarisu. No nic, nejak se neumim vymacknout, tak toho necham :-)
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:47
Re: bando zpovykaná
Vymáčkl ses dobře, jen jinými slovy :-) U Toyoty se už dlouho kroutí hlavou nad designem, mám jednu taky, vím, co říkám. Ano, člověk vždycky nakonec ocení tu neuvěřitelnou spolehlivost a výdrž, slušné motory a slušné podvozky a mávne nad designem rukou. A právě u Corolly při každé nové generaci tajně doufá, že Toyota konečně nechá svých podivných nápadů a konečně udělá jednoznačné auto. Není pravda, že by třeba Corolla neměla duši, ale je to trochu taková obtížná duše... A přitom když se podívám na pubertální Scion, je z něj jasné, že by to šlo.
neregistrovaný "spokojený"
14. 2. 2007 10:17
Plus za benzín
Toyotě dávám plus za vývoj benzínových motorů :yes: A mínus za absenci šestikvaltu u benzínových motorů :no: Vzhled nekomentuji >:D
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2007 10:23
OT: Nový Superb
Viděli jste dnešní BLESK? Jsou tam podivné fotografie nezamaskovaného Superbu II. Jestli to je skutečnost a ne fake, tak to je tragedie :-O :-( (kdyby někdo sehnal photos na netu, dejte vědět)
Rozbalit vlákno
14
14. 2. 2007 12:05
Re: OT: Nový Superb
asi před minutou jsem to našel :-) ... jinak jsem dost na rozpacích :-(
14. 2. 2007 12:50
Re: OT: Nový Superb
Nevyzera to tak zle. Ten tvar prednych svetiel som uz niekde videl, nieco podobne ma mat aj novy Golf. Trochu ma zarazila ta nizko polozena predna maska, rovnou linkou ohranicena kapota vyzera jak dekel na zachode. Ale mozno v reali to bude vyzerat lepsie ako na fotke dost nevalnej kvality...
Kazdpadne bude lepsie nechat hodnotenie az napotom, teraz su to viac dommnienky ako realita.
14. 2. 2007 12:37
Re: OT: Nový Superb
:yes: :-) To je bomba! Jestli bude takto vypadat i v reálu, tak to dávám škodovce :yes:
14. 2. 2007 12:47
Re: OT: Nový Superb
Jsem zděšen... Možná je to jen špatnou fotkou, ale vypadá to jak zmršený Passat pro sovětský trh, což mě jako zastánce Škodovky děsí ještě víc :-O
14. 2. 2007 13:18
Re: OT: Nový Superb
vypadá to morbidně, ale mě se to líbí. Připomítá no něco jako SsangYong křížený s Buickem a Volhou. Ale prostě má to moje sympatie :yes: Je to víc taková individualita, současný Superb je příliš usedlý
14. 2. 2007 13:26
Re: OT: Nový Superb
A v té usedlé eleganci je právě jeho krása. V "novém" je trapná tuctová agresivita, zezadu je to co? Aston, Mondeo, Laguna? Chjo... snad je to jen špatný vtip :'-(
14. 2. 2007 21:09
Re: OT: Nový Superb
Aston Martin >:D >:-[] :yes: člověče, to mě nenapadlo... To je aspoň pro škodovku reklama! >:-[]
Avatar - 2,7 RS
14. 2. 2007 13:25
Re: OT: Nový Superb
Přidávám se k Marimu - mé hodnocení je :yes: Vypadá o hodně lépe než jsem čekal, zvláště záď se mi líbí velmi(zejména světla)... Jinak už dříve jsem zaslechl hlasy ze Škodovky, že nový Superb prý má být naživo pecka a po Fabii se mi tomu moc nechtělo věřit, ovšem měním názor - vypadá to na dobrou práci... :-) :yes:
neregistrovaný "LS"
14. 2. 2007 14:26
Re: OT: Nový Superb
Na Superbu nebylo až zas tolik co pokazit, takže pokud by vypadal takhle, nebylo to špatný :*)
neregistrovaný "kejkl"
14. 2. 2007 20:42
Re: OT: Nový Superb
zadek Laguna,předek Saab
14. 2. 2007 21:10
Re: OT: Nový Superb
správná kombinace :yes:
neregistrovaný "Kappa"
16. 2. 2007 21:03
Re: OT: Nový Superb
videl som viac foto....skusim to sem hodit....prezradim ze zadne svetla budu svitit v tvare C
anonym
14. 2. 2007 10:23
jde to
hezký design auta pěkně sladěný.fabia proti tomu působí jako dělaná ze 2 aut. :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "stará páka"
14. 2. 2007 11:33
Re: jde to
souhlas. Nevím co se jim na tom Aurisu nelíbí. vždy´t je úhledný a příjemný, myslím že má švih, na to, že je Toyota konzervativní...to je jejich obchodní záměr, neurazit a udělat vyhovující, spolehlivý a přijatelný auto pro mnoho lidí. Postavte to vedle zbouchaný nový fabie...ta je jak když snaživý amater svářel v garáži z toho co tam má...
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:49
Re: jde to
Propána, to jsou přece dva jiné světy. Fabia do tohohle vesmíru nemůže ani chodit vynášet smetí ;-)
neregistrovaný "VVTi"
14. 2. 2007 10:34
Dizajn
Dizajn ma sklamal. Je to moc hrave. Ako keby konkurent malych aut. Stredovy panel je moc uzky - divny tvar. Moc sa mi to nepaci. Ale suhlasim s autorom, ze zakladny motor je na nic. Konkurencia je na tom este horsie.
Rozbalit vlákno
11
14. 2. 2007 11:04
Re: Dizajn
Kto chodi len po meste, zaklad urcite bohato staci. Ak jazdis dlhsie trasy, jasne ze siahnes po niecom silnejsom.
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:52
Re: Dizajn
Jel jsi s tím někdy? Znáš vůbec toyotovské 1,4ky (respektive 1,3ky?). Jestli ano, tak z nějakého důvodu neříkáš pravdu, jestli ne, měl by ses napřed projet, pak mluvit.
neregistrovaný "stará páka"
14. 2. 2007 13:06
Re: Dizajn
Nech je kvákat, nevědí o čem mluví. Mám doma corrolu deset let, 1,4....200 000km, a motor je jak z fabriky, jde za plynem, točí, tahá, nádhernej zvuk, vše původní, spolehlivost k neuvěření, sedí na cestě a v zatáčkách jak přibitá...každej den ráno se těším, jak jí zase nastartuju
neregistrovaný "potkan"
14. 2. 2007 13:23
Re: Dizajn
jenže tehdejší corolla s 1,3 má hmotnost jen 1020kg... a když ji naložíš, tak je to hned dost znát.
neregistrovaný "Leone"
14. 2. 2007 14:05
Re: Dizajn
Pridej tak 90 kg.
neregistrovaný "potkan"
14. 2. 2007 14:16
Re: Dizajn
mám to v OTP ;-)
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 10:47
Re: Dizajn
Jestli oba myslíme 4E-FE, 1332 ccm, 63/5400, tak tenhle motor z 90.let obsloužil tehdejší Corolly na nadprůměrné úrovni ve srovnání s tehdejší masou segmentu. Ale díky průběžnému vývoji motorů (jako u každé slušné automobilky) to není samozřejmě motor identický s dnešní 1,4. Přičemž se pořád bavíme o základní motorizaci, která není určená k dynamické jízdě - přesto v 1-2 lidech a s průměrnou zátěží dejme domu 50 Kg (dva velké kufry na dovču, že) jede jako z praku, chce to jen umět zkamarádit se s povahou maloobjemových motorů a vychytat si výkonovou křivku. A po dálnici můžeš šupajdit klidně kolem 180, když ti není líto benzínu a nebojíš se o body. Ale znovu říkám - tohle není motor k závodění, v jednom a bez nákladu spíš tak k lehkému dráždění - viz "starého páku" nahoře. >:D
neregistrovaný "potkan"
15. 2. 2007 11:10
Re: Dizajn
ano, myslím tenhle motor - 65kW/6000 :-). při faceliftu výkon snížili na 55.
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 12:00
Re: Dizajn
Svatá pravda-tam se rodily dnešní Toyotáci a dnešní motory... :yes: >:D
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 12:03
Re: Dizajn
Ještě promiň: souhlasím 1OO% s tvým názorem na design
neregistrovaný "petry"
14. 2. 2007 10:37
Podvod
To mě teda příde jako pěkná drzos dávat do slabších motorizací vlečný ramena a víceprvkovou si nechat pro nejsilnější verzi. Když už tu technologii maj, tak proč ji nedaj pro všěchny? A vsadim se že do všech letáků daj velkou reklamu na víceprvkovou a za to malou hvězdičku s dodatkem nakonci stránky milimetrovým písmem. Nevim jak u ostatních, ale u mě to vzbuzuje dojem, že cílem Toyoty bylo výdělat co nejvíc pěněz za každou cenu(asi chtějí ve výdělečnosti dohnat Porsche). Jinak co se týče zbytku auta neni to žádné překvapení(nikoho nezarazí, nikoho neurazí). Tak jedíným významným pro bude asi jenom kvalita. To je asi trochu málo v tomto segmentu, ne? ;-\
Rozbalit vlákno
5
14. 2. 2007 10:59
Re: Podvod ???
Zase jeden mudry....tak asi ten viacprvok nebude taky lacny, aby ho pchali vsade....kto da viac penazi za silny motor, tak skor priplati za lepsi podvozok, nie? Je to logicke. Corolla nie je ziadna premiovka, ale auto pre masy. A co sa tyka tej kvality, zrovna v tejto triede je prave to silnym argumentom, Tyoyta ma dost konkurentov mozno s lepsim vzhladom ale kvalitou pod jej uroven, tak skus pouvazovat, co je lepsia volba...
neregistrovaný "Well"
14. 2. 2007 15:57
Re: Podvod ???
Diesel je na to auto hodně těžký a tak asi dostal vzadu lepší zavěšení. U lehkého benzínu to asni nebude znát, tak proč to tam dávat.
neregistrovaný "pety888"
15. 2. 2007 19:43
Re: Podvod ???
Proč by kvůli těžkýmu motoru na přední nápravě dostával lepší zádní zavěšení?????? Podle mě toho asi moc zezadu neovlivní. Jo a s tim připlácením, že Aurius není prémiovka. Takže podle tebe Focus, nebo Golf sou prémiovky? I Octavia 1.4 má taky víceprvkovou a jsou u ní něaké příplatky? No a jak si tedy poznamenal, jde tedy hlavně o cenu. Tedy jak už jsem psal, cílem Toyoty bylo hlavně ušetřit pro sebe a nikoli pro zákazníky, protože jinak by se to v ceníku muselo podstatně promítnout a tím pádem by se 2.2d stala nereálně drahá. A v tomto případě podle mně Toyota šetří na nesprávné místě. V dněšní době je to docela velký nedostatek. Bez něj nebude nikdy s jízdníma vlastnostma patřit na vrchol třídy.(jesli to ovšem bylo někdy jejím cílem)
neregistrovaný "petry888"
15. 2. 2007 19:51
Re: Podvod ???
Proč by kvůli těžkýmu motoru na přední nápravě dostával lepší zádní zavěšení?????? Podle mě toho asi moc zezadu neovlivní. Jo a s tim připlácením, že Aurius není prémiovka. Takže podle tebe Focus, nebo Golf sou prémiovky? I Octavia 1.4 má taky víceprvkovou a jsou u ní něaké příplatky? No a jak si tedy poznamenal, jde tedy hlavně o cenu. Tedy jak už jsem psal, cílem Toyoty bylo hlavně ušetřit pro sebe a nikoli pro zákazníky, protože jinak by se to v ceníku muselo podstatně promítnout a tím pádem by se 2.2 stala nereálně drahá. Jinak v tomto případě podle mně šetří na nesprávném místě. V dněšní době je to docela velký nedostatek. Bez něj nebude s jízdníma vlastnostma patřit na vrchol třídy.(jestli to ovšem bylo někdy jejím cílem)
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 10:56
Re: Podvod ???
Pokud je podvozková platforma díky pečlivému vývoji a samozřejmě uplatnění zkušeností z let provozu dobře vyladěná, může si spousta modelů téhle konfekční kategorie (v dobrém slova smyslu) klidně dovolit jednoduchou zadní nápravu. Ušetří to váhu, prostor, zjednoduší opravy a údržbu a běžný řídič žádný rozdíl nepozná, natož aby měl nějaké problémy s jízdními vlastnostmi. Myslím, že i taková Kia, kdyby už ve vývoji podvozků dospěla na kýženou úroveň, netlačila by do cee'du v základu multilink.
neregistrovaný "Drsoň"
14. 2. 2007 11:16
Ach ten interiér
Měla by se založit nějaká designerská škola... samé barvené lakované části... čím víc metalízových barev v interiéru, tím lépe (že Forde?)... všelijaké chromované detaily... pořádný design nepotřebuje sahat k těmto laciným trikům... :-(
Rozbalit vlákno
1
14. 2. 2007 11:20
Re: Snazia sa zaujat...
...byt ini, a pritom este aj usetrit. Tie tvary beriem, farby by som asi volil ine, ale predovsetkym sa mi nepaci, ze vsetci prechadzaju na tvrde plasty, nejak z nich nemam dobry dojem...
Avatar - da_b0mb
14. 2. 2007 11:34
GOOD JOB
Stribrna barva je hroznej default...ubira to autu na krase a dela z nej tuctovku,cernej 3-dver vypada lip. Interier je skvelej,snad az na tu rucni brzdu (ale to Toyota neni jedina,kdo se ji snazi "zkraslit") Stredovej panel,dva "budiky"...volant :yes: i ten LOW-END 1.4 motor bude urcite fajn ;-) Zbytecnost bylo menit nazev auta,nemyslim si,ze to ovlivni prodej. Auris bude drazsi nez Kia,ale asi i tak bych radsi volil Toyotu...muzou za to predsudky a nemile zkusenosti s Kiou (sice par generaci zpet,asi od te doby usla poradny kus cesty) Ve vysledku myslim, ze to budou 4 palce z 5 moznych ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "patrik"
14. 2. 2007 11:59
Re: GOOD JOB
Souhlasím, i mně se zdá zbytečná změna názvu. Navíc to vyvolává představu nějakého divného soukromého klubu, pokoutního zlatnictví nebo podvodných investičních fondů :no: Přímé srovnávání se cee'dem je myslím ještě pořád předčasné - cee'd už sice imho vyšlapal do stejného patra, ale teď je na rohožce přede dveřmi, zatímco Auris už sedí uvnitř a pije kafíčko >:D Ještě bychom měli pět minut počkat, až se mu podaří těmi dveřmi projít...
neregistrovaný "nik"
14. 2. 2007 13:50
Automat.
Já bych docela rád věděl, proč v Evropě má Auris automat MMT, když v Japonsku se do něj montuje CVT. Já mám radši bezstupňovou CVT pohodu nežli MMT hrkání ...
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2007 17:47
NEMÁM CO NAPSAT
Tak... koukám na to... já nemám, co napsat. K tomuhle autu jsem se už vypsal u... Yarise. A to husí stehno místo středového panelu... já zírám... P.S. Auris vyjede takřka současně s BRAVEM... Tak BRAVO má pro mné tisíckrát silnější vizuální náboj...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lojza"
14. 2. 2007 18:37
Re: NEMÁM CO NAPSAT
:)) ty nemas nikdy co napsat, o to horsi ze meles furt.
14. 2. 2007 18:48
Re: NEMÁM CO NAPSAT
Někde jsem četl, že člověk si, Lojzo, ať dělá, co dělá, stejně vybere intuitivně nick, kterej mu pásne... ;-)
neregistrovaný "Cupakapra"
14. 2. 2007 20:30
Re: NEMÁM CO NAPSAT
a ja som zase cital, ze ludia, ktori pisu za sebou viac ako tri vykricniky a casto pisu iba velkymi pismenami su zreli na navstevu u psychiatra... tak ja neviem, vsetky tvoje nazvy prispevkov - velke pismena, kazde jedno BRAVO, VW, SKODA, atd - velke pismena, intuitivne vybraty nick - velke pismena... co tak si zarezervovat termin? ;-)
anonym
14. 2. 2007 20:43
Re: NEMÁM CO NAPSAT
>:D :yes:
neregistrovaný "LS"
15. 2. 2007 13:18
Re: NEMÁM CO NAPSAT
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Mato"
14. 2. 2007 20:46
Re: NEMÁM CO NAPSAT
"... já zírám..." nad stredovou konzolou fabie, ale tebe sa urcite paci....ved ju ma aj cely koncern VW >:D
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 11:00
Re: NEMÁM CO NAPSAT
V zájmu rovnováhy živlů: tentokrát jsi mě upřímně rozesmál tím husím stehnem :yes:, i když se mi hned pak udělalo trochu smutno. Zkus stejně dobré špeky taky o svém domácím mužstvu >:D
neregistrovaný "Coulin"
14. 2. 2007 20:22
Měl jsem tu čest...
Musím se vám vašnosti pochlubit ,že jsem měl tu možnost porovnat Aurise s konkurencí a to Renault Megane,C4,VW Golf,H Civic,Kia Ceed,Audi A3,Ford Foky,P307... Bylo to fakt zajímavé... >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - da_b0mb
14. 2. 2007 20:28
Re: Měl jsem tu čest...
No dobre a kde je nejake zjisteni ? Vysledek ? Hm ?
neregistrovaný "Ondras"
14. 2. 2007 21:26
Re: Měl jsem tu čest...
1.Audi,2.VW,3.Ford,4.Honda,5.Kia,6.C4,7.…
Jako vždy kromě spolehlivosti nenabízí vůbec nic :no:
neregistrovaný "Couiin"
15. 2. 2007 11:57
Re: Měl jsem tu čest...
Asi si je všechny viděl na obrázku Ondrašu na omalovánkách a takhle šli po sobě A3 si vymaloval žlutou,Golfíka červeně,Forda modře H...Maminko jaká je tohle barvička? :no: >:-[]
anonym
14. 2. 2007 21:09
cha
To auto jsem už někde viděl, už vím Peugeot 307 :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
14. 2. 2007 21:09
Re: cha
to já
neregistrovaný "Coulin"
14. 2. 2007 21:34
Mé dojmy...
Testovali jsme tyto zástupce dva dny v okolí Přerova. Musím říci ,že jsem už předtím Aurise prohnal >:D a tak jsem se o to víc těšil na jeho přímou konfrontaci... nejdříve k těm kladům- velmi tiché auto,špičkový motor 1.6 DualVVT-i hlavně s manuálem,v kkaždém detailu pocit kvality,interiér se moc povedl,K těm tvrdým plastům-Toyota jde cestou ekologie,takže u ní už -měkým plastům odzvonilo -nejdou prý ekologicky recyklovat-ale i tvrdý plast vypadá fakt skvěle i na omak...Velmi příjemná je i jízda s 2.0D4-D,velmi jisté ovládáníi převod řízení je správně tuhý,hodně prostoru,který člověk ani nečeká..Co se mi nelíbilo-vzhledem k tomu že oproti Corolle nabral na váze je 1.4 trochu nevýrazná,ale ráda se točí,design přístroju mi moc nepadl do oka°. A teď design-můj názor je ten,že mu sluší tmavé barvy,ta stříbrná ho dělá moc kulatý a jakoby rozvalený...Na tvar si opravdu je třeba zvyknout,a pro mne je to něco jiného,než jsem od knzervativní TTT čekal,spíš v tom pozitivním slova smyslu. Myslím že bude mít i ve staré Evropě úspěch. A teˇkrátce ke konkurenci: KIA +velmi živý motor 1.4.,prostor,design líbivý na první pohled a teď - velmi,ale velmi nepřirozenej účinek posilovače řízení-jakoby tuhé a znenadále změkne a povolí,motor hlučný ale ne nepříjemný,použitá kůže světlé barvy je dost hrozná,vypadá jako ta zelená kženka co bývala ve vlakách, Golf- bylo to TDi + dobrej zátah,kvalitní matriály,solidní podvozek-Hluk,strohý,neosobní,jakoby malý a všude čerň,Megane - lacinej interiér,design dost hroznej,amálo prostoru vzadu+ ničím mě to neoslovilo a jeden z kolegů ho poslal do škarpy... S C4 jsme si nezajezdily-prtě před námi přestal řadit -tam dávám+ za desig-má ,ale strachz toho že to je proto,že pořád vidím C4 WRC,která je fakt >:D >:D Audi A3+ dobrej podvozek,motor tdi 77kWdocela jede,- od A3 za ty prachy jsem čekal víc,je to jako Octavie,ten volant mi taky nesed,plus dávám designu velké mínus prostoru a hluku,ale je to TDI. Ford Foky+prostor,kufr,podvozek-interier,zpra… 1.6 nevýrazný Honda-to auto je úpně jiné než ostatní a s motorm 1.8 dává velko porci radosti z jízdy,dorej zátah,nižší posaz,kosmická přístrojovka-jao Civic před lety, -vrzající palubovka,osloví jen úzkou část zákazníků,ale mne oslovila >:D Jinak už vím cenu základního Aurisu s A/C Terra 1.4 5dv Je to 429 900 Kč a myslím si že je to slušná cena...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "potkan"
15. 2. 2007 09:07
Re: Mé dojmy...
:yes: :yes:
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 09:13
Re: Mé dojmy...
Omluva za vypadaná písmenka-poté jsem rozšlapal svou bezdrátovou klávesnici... >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
16. 2. 2007 20:26
Re: Mé dojmy...
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
16. 2. 2007 20:29
Re: Mé dojmy...
PS: Určitě nebyla japonská >:-[] ;-)
neregistrovaný "Coulin"
17. 2. 2007 08:16
Re: Mé dojmy...
LG :no: :no: :no: >:D
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 11:07
Re: Mé dojmy...
To jsou klasický první dojmy toho, kdo zná, takže něco jako když ti protřelej erotoman dává charakteristiky holek v lokále - je to stručný, přesný, spolehlivý. Výbornej odrazovej můstek pro nás pomalejší.Díky :yes:
neregistrovaný "Coulin"
15. 2. 2007 11:51
Re: Mé dojmy...
Díky za protřelého erotomana >:D >:D >:D ,jinak je vidět že i ty jsi zkušenej jezdec-viz,tvoje o motoru 1332/65 resp 55kW. Toyota s tím motorem dokáže-dokázala při rozumné jízdě oscilovat spotřebou kolem 5-5,5l a když si ji vzal u huby jela jako pila.Nekdy před 3-4lety jsem s ní jel s HB Chorvatsko a to byl let... :yes: :yes: :yes: to už se asi ale nikdy nevrátí,ty staré osssttrré motory,měl jsem i kulatého Liftbacka 1992-1996 1.6 s 84kW a když jsem ho hnal rozvášněnej ze Zlína z Barumky dal i budíkovejch 220...Mám moc rád éru těhle aut,nespoutanejch emisema...a bodovým systémem >:-[]
neregistrovaný "potkan"
15. 2. 2007 12:30
Re: Mé dojmy...
já mám právě tohodle LB. podle mě je to zatím nejhezčí corolla, co kdy byla vyrobená (zadní lampy). a ještě ten hranatej LB předchozí gen., krásnej sportovní design. :yes:
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 13:53
Re: Mé dojmy...
:yes: Mně Corolla (znám ji v LB) éry druhé půlky 90. let připadá jako nadržená tanečnice na špičkách (abych zůstal u těch ženskejch). Je to takhle: dobrá tanečnice popírá fyzikální zákony a v náručí ti nic neváží, takže chce pevné vedení, ale zároveň volnost, aby se mohla rozletět. Pak tě odmění krásou. - Na rozdíl od některých aut, která mají melancholickou povahu a těžký nohy a člověk je musí pořád nutit do kroku. (to neznamená, že jsou špatný, jen prostě jiný). - Pokud jde o tuhle vejcovitou Corollu, dalo by se tady v šuplíku historie najít (teď se mi to nechce hledat), že ten hodný japonský hoch, co ji tenkrát navrhnul, jí taky dal jeden z nejnižších koeficientů odporu vzduchu, na konfekční auto přímo nebývalý. Nevýhoda, když člověk překročí jistý věk, je ta, že je to nizoučké sezení - nic moc, když tě bolej kyčle nebo kolena. - I když tady remcám proti Aurisu, je to jen a jen kvůli yarisaci, ale určitě ho půjdu zkontrolovat naživo. :-)
neregistrovaný "Coulin"
17. 2. 2007 08:23
Re: Mé dojmy...
>:D :yes:
neregistrovaný "patrik"
15. 2. 2007 14:00
Re: Mé dojmy...
Teď ještě koukám na tu cenu - to není špatný - já koncem 90. let kupoval 1.4 LB terra asi za 420.000, byla sice trochu dovybavená nad standard, ale klimu neměla. Takže se dá říct, že Auris je dokonce "levnější". :-)
neregistrovaný "mozgog"
15. 2. 2007 21:05
ZKLAMÁNÍ???
Já mám pocit, že Toyota zcela pragmaticky posoudila vkus průměrného "evropana" na základě prodejů všech těch renaultích, pežotích a jiných prdítek a udělala designově stejně nezajímavé, nudné, sterilní auto. Nejvíc mě deptá prolomení horní hrany dveří, které auto spolehlivě zbavilo pocitu jakékoliv dynamiky. Vypadá to spíše jako malé rodinné auto, nebo auto pro ženy. Jsem hodně zvědavý na verzi sedan asi s původním názvem, i když to bude spíš pro Ameriku.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coulin"
16. 2. 2007 08:27
Re: ZKLAMÁNÍ???
Corolla sedan od srpna,září v ČR -snad >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku