Jsou slusny masakr! Na Monze jsem jednou videl Hondu NSX podle specifikace GT 300 a skarede prohnela silnicni F360... Je skoda ze evropska a japonske sampionaty tak soukromnici. (mozna me nekdo opravi-nesleduji zdaleka vsechny gt sampionaty) Jeden svetovy ve dvou az trech kategoriich by nebyl dle me vubec od veci ;-)
Sak v Europe uz davno su.. najvyznamnejsie je to zda sa mi vo Velkej Britanii, potom aj v Deutschlande viem ze sa kedysi jazdilo.. inde su strasne potlacane F1tkou a DTM... Zato v USA je ich obdoba nazyvana D1GP a je dost popularna.. podla znalcov dobieha aj Indy series... Problem je ten, ze potrebujete slusne zavodne okruhy a dost timov, ktore maju zazobanych sponzorov... Cize v nasej "stredno-vychodnej" Europe cosi nemyslitelne...
K clanku: Delenie kategorii podla vykonu motora sa mi zda spravne... Konstrukteri si potom mozu viac vybrat, zvolit atmosferu alebo turbo alebo kompresor, mozu skusat downsizing a dospiet k zaveru, ktory posluzi ako myslienkovy koncept pre cestne automobily...