Novinky
Klaudius
0
Pekne a velke auto. Teraz solidny konkurent Skody Octavia aj co sa tyka velkosti. Tito dvaja kohuti sa na trhu este pobiju...
0
Myslim, ze tahle kia neni konkurent pro OII.
0
Nech ho,je,tahle KIA zničí všechny výrobce,to nevíš?Mají radost,tak mu ji nekaz >😁 😉
Klaudius
0
Hej, kamos, kludni hormony a nespravaj sa jak nejaky zamindrakovany blbecek. Uz nemas uroven, jak niekto pochvali Kiu tak si v pohotovosti a uz prudis...
0
Nechaj itiho tak. Keď tak sledujem jeho príspevky, tak mám dojem že mu Slovák fikol starú a ešte aj zrazil psa. 😉
Klaudius
0
Este som zabudol dopisat BRAVO Skoda 😉
0
I Ty tu chceš šaškovat s tím cirkusáckým pokřikem bravo? >😁
Klaudius
0
Nie, to bola ironia. 😉
bxs
0
Toto je kvalitní názor. :yes: :yes: :yes:
0
Proč ne? Nerikam, ze je to nejaky zazrak, ale furt lepsi nez skodovka.
Klaudius
0
To by som tak urcite netvrdil. Prax ukaze. Napriek dobrej cene nie je ta cena Cee´du az taka nizka a pokial bude zacinat na Slovensku okolo 470 tisic (octavia ide tusim od 500 vyssie), tak svoje kvality bude musiet dokazat. Pre rodiny to nebude nijak mala investicia...
0
Sa pozri, co ma Octavia vo vybave a potom zistis, ze ceed je o 100t a viac lacnejsi. Skoda aj za volan pyta doplatok. Vo vyssich vybavach je Octavia uz brutalne draha. Daj si Ceed TX a porovnaj. Octavia tazi iba z tradicie. Inak nevidim dovod na jej kupu.
0
Oktávka začína na 500 no starý model alá TOUR, takže pravda bude asi kdesi uprostred... Ja by som počkal aspoň rok nech na tej Kii vychytajú mušky, muchy, muchiská >😁
Klaudius
0
Pripocitaj este tak 30-40 tisic o ktore bude combi drahsie od hatchbacku. Skoro 200 l batozinoveho priestoru, ktory ma OII navrch voci kratkemu cee´du je silny argument aj na o trochu vyssiu cenu.
0
Co takhle rozdíl v kvalitě a dílenském zpracování? Octavia A5 je v tomhle na špičce třídy. Když nastoupíš, tak tě obejme pocit kvality a robustnosti. Materiály jsou měkčené a příjemné na omak. Tohle mi u Kie chybí.
Klaudius
0
Sedel si v cee´de? Odviezol si sa v nom? Napriklad povrch palubovky ma makceny. Mozem zodpovedne povedat, ze kvalita a vyhotovenie intereru vpohode znesu porovnanie, netrufal by som si jeden oznacit za lepsi a druhy za horsi, oba su prikladne. Dobry pocit Ta urcite neopusti ani po opusteni kabiny Octavie a presadnuti do cee´du. U Kie je interier trochu vzdusnejsi a vacsi (kabina je sirsia o 6 cm), v Octavke si trochu viac obstavany "nabytkom", ale ani tu by som neurcoval vitaza. Vazne, chod si cee´d pozriet zblizka a potom zhodnot. Je to prva KIA vyrabana v europe a rozdiel medzi cee´dom a ostatnymi typmi je velky. Myslim, ze podobne charakteristiky bude mat aj Hyundai co sa bude vyrabat v Cechach, technicky pojde zrejme o iviac-menej denticky voz.
0
Pravda, praxe ukaze. Ovsem to, ze Cee'd neni uplne nejhorsi prinejmensi naznacuje test posledniho AutoE😜ressu - srovnani Kia Cee'd, Citroen C4, Mazda 3. Za viteze pani anglicti novinari zvolili Cee'd a zda se, ze pomeren suverenne...
R32
0
Súhlas, aj v českom AutoTipe dostal Ceed jednotku :yes:
0
No, dokud bude Kia podmiňovat záruku na karoserii tím, že při každém servisním intervalu musí sami umýt auto (za cca 600,-) a prohlídnout kastli (taky to není zadarmo, nejsou charita), tak bych přece jen raději zůstal u té mazdy.
elipsoid
0
Presne tohle dela Mazda.
Klaudius
0
Povedal by som, ze 600,- nie je suma pre ktoru by som umrel od hladu a servisne intervaly nie su kazdy mesiac....
0
Jistě zde bude dost příspěvků od lidí, kteří tomu hodně rozumí. Jsou to převážně studovaní strojní inženýři apod. Já mám pouze pohled řidiče - tedy koncového uživatele. Najel jsem asi 180 000 km se Škodovkami - Fabie a Octavie II. A bohužel asi 10 000 s KIA Carens. Se škodovkou jsem nebyl v servisu nikdy jindy, než na pravdielné servisní prohlídce. Servisů s Carensem jsem za těch pár kilometrů stihnul asi 4. Otřesný interiér i jízdní vlastnosti. Spotřeba s 1,9 naftou byla 13 litrů na 100 km. Při podobném stylu jízdy měl 1,9 nafta ve škodovkách 7,5 litru... Hluk v Carensu byl asi na úrovni startujícího dopravního letadla... No až se korejci naučej dělat auta, pravděpodobně nikdo z přispěvatelů těchto stránek už tu nebude. Zdar
0
Zajímavé, s oktávkou 1.9 tdi 66kw jsem na servise byl už v 15 000 km, zvlněné kotouče předních brzd, nepravidelný chod motoru a vysoká kouřivost, spotřeba při svižné jízdě 7.6 - 8, rachot jak v avii, na dálnici v Německu do 150 jakž takž dál už velmi ztuha. S Carensem Crdi spotřeba +- stejná dynamika výrazně lepší, předtím Clarus 1.8, naprosto bez problémů a se spotřebou do 8 při slušně svižné jízdě. Je fakt že další závady Oktávky nebyly,protože mi ji na 28000 km v Praze ukradli (naštěstí byla služební). Zajímavé je že mám úplně opačnou zkušenost.
Klaudius
0
No tak to si trosku prepiskol. Korejci sa uz naucili robit auta. Odporucam vyskusat. 😉
Klaudius
0
Preco myslis ze nie? Rozmery priblizne rovnake. Motorizacie podobne. Vybavy tak podobne. Ceny sa daju predpokladat tiez. Preco myslis, ze by si nemohli konkurovat?
marianek
0
Protoze v myslich mistnich prispevovatelu OII konkuruje autum o tridu vys. Nech je u toho, nema cenu se s nima hadat.
bxs
0
Přesně. Neznám člověka který by si nemyslel že OII je střední třída a bojuje s Passatem a spol. Hlupáčci kdybyste věděli... >😁 😉
Klaudius
0
Ovsem toto je specialita Ciech, pokial si stiham vsimat. Holt domaca automobilka je domaca, keby mali Slovaci vlastnu znacku, pozerali by sa na svoje auta asi tiez tak...
0
Samozrejme, že to nie je konkurent OII. Nemá totiž po sklopení zadných sedadiel na podlahe schod >😁
skoda, ze zase jen kopiruji...ach jo😜 na druhou stranu, kdyz nekopirovali, tak to stalo zase uplny kulovy...proste KIA, jak ma byt...vivat evropske vozy😉
Ak to sa to auto bude podobat tej studii bude to zatial najkrajsie komby v nizsej strednej tride. Ten zadok a la Peugeot 407 SW vyzera super a aj ked je okopceny. Radsej pekny okopceny zadok ako obycajny hranaty zadok ako u vsetych aut v tejto triede (zadok ma by pekny okruhly nie 😉) Takze ja si myslim ze ak si Cee´d nepokazi do jesene niecim meno co si osobne nemyslim toto auto ma uspech zaruceny pri tych nevyraznych konkurentoch :-!
..sa ešte tak chcela aj trojdverová verzia Kie podobať štúdii tak by som už mal vybraté autíčko!!😄)
Takto nejak ma vraj vyzerat konecna podoba sesterskeho Hyundaiu "FD", ktora bude mat pravdepodobne seriovu premieru teraz v Zeneve: [odkaz] Vyroba zacne kratko po premiere...
Dost nepovedena retus tak to dost pochybujem o takejto podobe vyzera to ako minula generacia Hyundae Coupe aj ked Marko verim v tvoje overene informacie toto by bol pre hyudae krok spat :no:
Nepisem, ze to je iste, ale podla tychto obrazkov (az na horne stvarnenie masky) to je dost pravdepodobne: [odkaz] Inak este k tomu obrazu vyssie: keby to vyzeralo tak ako na tom obrazku...ja by som sa tomu nebranil. Bolo by to sice trochu ovazne...ale zas by to bolo trochu ozivenim v stvarneni prednych casti. Otazka je, co by na to zakaznici? Cielova skupina nizsej strednej triedy (obzvlast u Hyundaiu) by asi o podobne vystrelky nestala...
Ked si odmyslim odlisne detaily, dostanem z toho cee´d. Plus minus nejake drobnosti mi na tychto obrazkoch pripada Hyundai rovnaky. Skor by som odhadoval, ze to bude tvarovo odvaznejsi klon pre trochu inu cielovu skupinu zakaznikov ako cee´d, a technicky to bude to same. Logicky, ved by bola blbost platit 2x vyvoj dvoch podobnych modelov. Nemyslim si, ze zakaznici tejto triedy aut su vsetci konzervativni a bez vyhrad sa im paci nenapadny vzhlad Kia cee´d. Odvaznejsi dizajn Hyundai so spolahlivou techikou moze mnohych oslovit. Nieco podobne predstavuju Kia Rio a Hyundai Accent, len v tomto pripade zasli s odlisenim modelov este dalej, Accent je iba limuzina a Rio hatchback.
At tak ci tak dat na neco zaruku 7 let jiz neco znamena. Zkousel nekdo z vas reklamovat neco na nove Skodofce ?
7let záruka pro všechny je jen na hatchback. Ale na kombi to bude 8let pro všechny!!! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Pokud vím tak 7 let záruka je jen na karoserii. A to již dnes rozhodně není nic zvlášťního, že..?
7 rokov je na celé auto okrem motora, na ten je 5 rokov alebo 160.000km.
Neviem odkial cerpas info ale nezodpovedaju tomu co sa mozno docitat na oficialnej stranke kia ( www.kia-ceed.sk ). Tam pisu ze 7 rocna zaruka (resp. 150 000) asi co prv nastane na nove vozidlo, a to 5 rocna zaruka na cele auto a na hnaciu jednotku dalsie dva roky cize 7 rokov. Takze prave na ten motor by to malo byt 7 rokov. A este otazka co je hnacia jednotka, lebo v zahranici davaju tzv. zaruku na 'powertrain' co urcite je to motor+prevodovka, ale mozno aj diferencial, hnaci hriadel, kolesa?.
Vsetkym zastupcom zaruky o SlovaKIE odporucam precitat toto, a potom sa zamysliet, aku kvalitu to asi bude mat, ked takto motivuju ludi www.plus7dni.sk/…/v-tieni-paragra…
...hlavne treba naberat vedomosti z podobnych paskvilov ako je plus7dni....
no myslim, ze ti co tam takto a pod. pracuju by sa to radi dozvedeli vopred hoc aj z paskvilu ako je plus7...
ta "motivacia" je podobna vsade, nemysli si ze vw alebo peugeot su lepsi...je to vec odborov a tych ludi, ci chcu alebo nechcu za takych podmienok robit...na druhej strane prilis silne odbory v takom Nemecku maju nakoniec negativny dopad - drahy pracovna sila=drahy vyrobok=mensi zaujem=nizsia vyroba=prepustanie.....