Ani, ani, ani... Ackoliv nejakou podobnost uz dnes najdeme snad u kazdych dvou porovnavanych modelu. Ale nemyslim, ze by podoba nekteremu z vyse zminenych byla nejak zasadni. Nicmene se mi zda (ac z teto jedne fotky nelze tak uplne soudit), ze pocinaje Mazdou 6 jde design Mazdy z kopce. Me se soucasna Mazda 2 libi asi nejvic z cely rady, coz ale neznamena, ze je uzasna ;-)
Je moc krásná! Na té fotce je k sežrání, taková pěkná žabka do města, myslím, že něžnému pohlaví se bude líbit... Je to jen jeden snímek, ale za něj musím dát :yes::yes::-)
Uf, právě, že za ten snímek bych se styděl. Měli to radši nechat na Ženevu. Takhle to je pokroucený kočkopes... Mě se to teda ani omylem nelíbí, snad to bude později lepší (nepochybuji)
Preco, to iste spravilo aj Audi, ked ukazali len fotku z vtacej perspektivy. Bocny pohlad rozhodne povie viac. Novej mazde rozhodne nechyba smrnc a dynamika. Ale teraz by som automaticky cakal nejake mini MPV, Demio by mala mat nastupcu...
Yes :yes: , teda ale nie ze by to spredu a zozadu silne nepripominalo P207....len je to trochu decentnejsie a hranatejsie....
[odkaz]%2Fnews%2Faut… versus [odkaz] a [odkaz]%2Fnews%2Faut… versus [odkaz] Snad budu tie odkazy funkcne.
proste ten bocni profil se mi nelibi...nevidim v tom zadnou inovaci...mazda 3,6 a Rx8 jsou pekny auta...tomuhle nemuzu prijit na chut...mozna to je i tou zelenou barvou ;-)
Sympaťačka z východu, první co mě napadlo, hele von někdo natáhl Yarise do délky ... ale že jí to sluší. Yaris a FII jsou proti tomuto profilu jako fazole, tohle je lusk :-)
Tohle vaše přirovnávání aut k jinejm značkám podle podobnosti vnějších křivek je hra pro děti. Ovšemže jsou si auta podobný a na světě je možná jedna, možná dvě značky, který uměj udělat čistě originální záležitost nepodobnou ničemu jinýmu. (Pokud to někoho zajímá, sídlej ve francii). Tahle mazda je jen japonec, ale na japonce, řek bych, to vůbec neni špatný!
To bych docela rád věděl,jaký dvě francouzský autommobilky máš na mysli?Protože když si řek,že jsou jen dvě a obě z Francie,tak by mě zajímalo,co si myslíš o jedné Německé,jedné,možná dvou Italských a jedné Anglické automobilce...?!
audi, fiat a rover? >:D >:D >:D na margo frantiku..to ze to vyzera jinak a je originalni vubec neznamena ze je to hezke ..takovej ssangyong actyon...jak originalni......v kazdem pripade, jo, Mazda2, vypada moc dobre. Myslim ze je tezke udelat dnes hezke auto v tomhle segmentu. Lidi chteji auta co se tvari 'nasrane' ale to temhle krpcum nepristane. Proto sem byl i zvedav, jak zakomponuje mazda svuj designovy smer prave do tohohle auta...aby to sice bylo 'zoom-zoom' ale zaroven nevypadalo hloupe. A myslim ze podarilo. Moc se mi libi ta kombinace oblin a ostrych hran...perfektni na 6-ce ...hodne dobra na 3-ce...a tady, tady je taky super.
Jak je již výše psáno, šestka je od 406 mnohem novější model. Po stránce techniky je tedy úplně jinde a lze je tedy jen těžko porovnávat. Co se týká designu, to je subjektivní záležitost a každému se pochopitelně líbí něco jiného. Mě osobně připadají modely 405 až 407 hodně podobný, bez zásadního rozdílu. Naproti tomu Mazda přišla se z-zoomy malou revolucí v designu a navázala tak na úspěchy 626 z let 92-97. Takže asi tak ;-)
No já tedy tu jejich současnou filozofii zas až tak nežeru. Současná šestka mi nijak moc nic neříká. 406 a 407 je dost diametrální rozdíl, musel by si být úplně slepý, aby si to neviděl. Každopádně nevidím žádnou revoluci, kterou Mazda přinesla. Malou Revoluci v designu posledních let bych viděl u Fordu s NewEdge a u BMW s Banglovými vizemi. Mazda akorát "zdramatizovala" předchozí dost nudnou generaci šestky, dodala více na sportovnosti. Každopádně s tou generací co zmiňuješ a jejím dopadem se to nedá příliš srovnat.
Pravda, 407 a její tlama >:D je přeci jen jiná od předchozí generace, do noty mi zrovna nepadla. Jinak souhlas s Fordem a snad i BMW, a závěrem předchozí nudná generace šestky byla 626 (97-02) ;-)
No tak mě se nezdá RX-8 nijak moc převratná. Ve skutečnosti působí docela obyčejně. Když jsem ji viděl poprvé naživo, čekal jsem nějaký větší nadšení. Zkrátka ve filozofii Mazdy, tedy té které se teď drží, nevidím nic revolučního.
To zas úplně né. Z Mazďáckého konceptu Ryuga jsem nadšený. Ten revoluční je! Nebo když vyrolovali s Xedosem6 a 9. To byl zásah na komoru. Dokonce mi trochu přijde jako by se u Xedosu 6 inspirovali pro současnou 6ku. Nebo Toyota Camry?, teď nevím, ani jaký rok, myslím kolem 1998. Ta se mi taky moc líbí. Nebo Mitsu Galant, dvě generace co šli po sobě byly moc povedené. Není to tím, že to jsou Japonci. Prostě současná šestka je hezké auto, ale pro mě ne revoluční.
hele, tyhle povídačky o passatu nejsou nic jinýho než předsudek. Ty to prostě vidět nechceš. Protože... cokoli, ale stavět vedle sebe tyhle dvě auta a tvrdit, že passat je to auto bez nápadu... to je fakt dětská umíněnost anebo prostě slabomyslnost.
Jo, souhlasim. Mazda 6 je trochu jako ocucanej bonbon. Kombinace oblin a ostrych hran? Obliny jo, ale kde jsou ty ostre hrany, ktere by ji trochu dodaly na vyraznosti???
Mám na mysli renault a citroen. To je snad jasný, ne? Co se tý německý týče, bmw sice nevypadá jako cokoli jinýho, automobilovej design ovšem nikam neposouvá. Ta revoluce, která se s příchodem vousatýho američana udála, měla dosah právě jen v rámci bmw. Prostě bouře ve sklenici vody. Italové... no, ty ať si tam šmudlaj, co chtěj. Vždycky to bude možná elegantní, ale zároveň vždycky jednou nohou průserový. No a britové? Vážně ještě dnes někoho zajímaj britský auta?
... kdybys řekl za originální vůz s "osobností" třeba MINI COOPER nebo SSANGYONG ACTYON (kdybys chtěl být i vtipnej) tak by ta tvoje přezdívka jakžtakž sedla ale jinak ... :no:
No já pořád velmi silně vnímám Jaguar a Aston.Ano,finanční situace Jagu opravdu neni růžová,ale tvrdit,že nikoho nezajímá je přinejmenším hloupé a Aston.... Ty auta maj obrovskou tradici.Ty naznačuješ,že pokud automobilka neprosperuje a nebon zkrachovala,tak je okamžitě zapomenuta a zmizí v propadlišti dějin?
Já se taky neusmívám, resp. chovám vůči některým britským automobilkám respekt. Proto ve mě tvoje věta, vzbuzuje pocit, že tvůj nick opravdu "sedí" a vzniklá situace je "politicky" řečeno úsměvná.
O britech už nic. Prostě držej lejno za kratší konec. "Pokud narážíš na tohoto muže, tak si uvědom, že již na tento svět shlíží zhora." To je taky od Luxe? >:D
To OdborníK!Ty máš na mysli renault a citröen-nic proti těmto autům,ale proč si myslíš že německým sem myslel bmw,italským fiat a o amglickém si neřekl radši nic???Ty asi neznáš značky Porsche,Ferrari(případně Maserrati) a Aston Martin,vid?Když říkáš,že zde není již nic originálního...to Micinka:díky,že ses zastával Josefa Luxe,tohoto pána si poměrně dost vážím,takže odborníku,klidně si tu plácej cokoli o autech,ale třeba právě pana Luxe a podobný nech radši v klidu odpočívat!
Uff...tos ty znacky radeji nemel vubec jmenovat. Vytahovat temer 'malovyrobce' jako nositele originality je prilis lacine. A co vlastne myslis originalitou? Je to odlisnost od jinych, nebo je to prekonavani sam sebe? Je porsche originalni? Ano, protoze si je s jinym sportakem nespletes, po zadne strance (design, technologie atd) Nebo neni, protoze 911 se uz desetileti nezmenila? A proto..ten originalni nemec je BMW. Protoze si jej s nikym jinym nespletes ale zaroven se neboji opustit sve zauzivane a odskousene praktiky...
No... na porsche nic převratnýho nevidim. Prostě jen padesát let starý tvary posouvá v čase. Ovšem, je to porsche, a dělá to dokonale. K tomu neni co dodat. Každopádně tebou zmíněné značky jsou trochu z jinýho ranku :-))
babička z Kouzelné školky se má ještě hodne co učit >:D . Ale...není to fajn mít pořad, ve kterém se probírají i choulostivé věci? A ta paní to dělá s grácií...jde přece o přirozenou věc,ne?
Fotky z predu a zo zadu su na auto-motor-und-sport.de mozno redakcia nema povolenie zobrazit tie fotky na svojej stranke inak si to neviev vysvetlit ;-\
Pokud tady někdo z vás alespoň trochu ví o čem je management a marketing,tak by určitě věděl,že základní charakteristika japonského průmyslu tkví v tom,že byť to tak nevypadá,ale oni sami nikdy nevynalézají úplné novinky-hlavní pro ně je něco již existujícího dotáhnout k úplné dokonalosti!!!!A zejména podle tabulek bezpečnosti se jim to daří!Přiznávám,že nová Mazda2 je podobná nové Corse nebo 206,ale oproti těmto autům si s ní každý majitel určitě užije nejmín 150 000km bez jakýchkoliv technických , elektronických či jiných(u aut francouzské produkce běžných) závad!Dotáhnutí k dokonalosti=(jako např. kdysi,když celá společnost Honda okopírovala český motocykl Jawa a zachránila si tak svou existenci.A kde je oproti Jawě dnes,co?)
Tak čau a tabulky spolehlivosti najdete hlavně na těch vašich německých stránkách.
to je fakt. Měl jsem renault a stál za *. Navíc jejich dnešní design je úděsnej. Teď jezdím v japončíkovi (Honda Accord 1999) a mám nalítáno 180 000km a jsem úplně bez poruch.
To je stara vec....novinky si nechavaju doma, odskusaju na vlastnom trhu a ked to ma vychytane vsetky muchy, potom s tym idu do sveta. Preto zdanlivo japoncici predavani u nas neprinasaju ziadne "novinky". Ja to beriem ako plus. Zvolavacie akcie ako robieva napr. Volkswagen su zufalostou...
Vítejte v poradně MVDr. Bystrozrakého, specialistu na vlčí mlhu a zrakovou nedostatečnost skotu. >:D řešen zakončení oken je skutečně (a pro mě naprosto nepochopitelně) yariso-aurisoidní syndrom a Mazda si to tedy mohla odpustit stejně jako pokroucený prolis na boku, který asi utekl z nějakého BMW. Ovšem faktem je, že je ten profil pohledný jako u mála aut téhle kategorie (nebesky krásnou fobii nevyjímaje). Stejně tak zadní partie, byť tam by neškodilo u svítilememnohem víc invence. Ovšem pánové, ten čumák... 8-s Co to proboha je? O tomhle někdo dokáže říct, že je to hezké. Přátelé, objednání je u mne možné a smlouvu s hlavními pojišťovnami mám, já vám do toho voka mrknu. To nemůžete totiž myslet vážně. Jediný, kdo si v nedávné minulosti dovolil umístit masku chladiče nad přední světlomety bylo BMW a podle toho taky vypadá. A tohle, to je teda otřes. Opticky to auto zvyšuje, pod miniaturní maskou je lochna plechu navazující na votuzený nárazník. Když si vzpomenu, že jsem si nechal nalakovat chromovou lištu nad maskou chladiče do barvy karoserie abych příď auta opticky ještě snížil, tak jdu asi těžce proti trendu. :-( Jak se objevily první skici tohoto modelu, říkám si - ten grafik je úchyl, takhle hnusný ten čumák nikdy být nemůže. Ó, jak jsem se mýlil. :-O Myslím, že tu řada lidí dluží velkou omluvu Hondě CR-V... :-)
Multipla taky v první verzi vypadala šíleně a přesto se prodávala a celkem dobře. Tak proč hned odsoudit podle jedné fotky design M2? Možná proto, že odsuzování je módou dnešní doby?
Co ja viem?!? Design je vec vkusu a nazoru a je vyslovene subjektivny! Tebe sa nepaci ale ver, ze vela ludom sa pacit zas bude ... neviem, co presne riesis? Dolezitejsie bude, ako toto auto bude fungovat ako jeden celok - u Mazdy obavy ale nemam ;)
Myslím, že o návštěvě očního lékaře by jsi měl vážně uvažovat spíše ty. Světla pod maskou, lochna plechu, votuzený nárazník ... to je už na pováženou :-!