Novinky
a co to je ta mřížka za předním kolem???ne..to snad ani ne...čím víc na to koukám,tím víc vidim konkurenční vozy,je to jako špatná "parodie" 😲
celkem pěkný,ale... z boku mi připomíná AUDI,zadní světla zas Mercedes....a přední světla z určitýho pohledu možná Lexus...mě to až tak úžasný nepřipadá.... ;-\
Jak vidim modely fordu poslednich let...tak nastupce by byl neco jako Honda Legend. A pak je otazka...stoji zakaznici o takove auto? Jinak je to ale celkem pekne, uz i 500 byl peknej autak.
Ne a ne a ne 😄 Sedan je sedan, ale to jen v případě, kdy je zprzněné kombi (např. ono Mondeo je v kombajnu paskvil) 😉
Prave, ty tvrde plasty mam na americkych autech nejradsi. Ty interiery jsou pak prijemnejsi na dotyk a tolik vizualne nestarnou. Mekcene plasty, co mam tu v Evrope jsou trochu out a na omak se zdaji prijemne jen prvni pulrok od zakoupeni noveho vozu.
(navic tvrde plasty nevypousteji do interieru tolik skodlivin)
(navic tvrde plasty nevypousteji do interieru tolik skodlivin)
dobře, já se ptám na současné modely - čím by mě mohl, jako člověka zaujatého technikou, přitáhnout tento ford?
víš sám jak to je... Americký Ford měl elektrické ovládání oken, sedadel, klimu atd. ještě v době, kdy mercedes ještě nevěděl jestli montovat do palubky vedle tachometru hodiny... A Lexus měl tak dobrých třicet let do svého zrození... Takže na toto téma bych doporučoval nežertovat... 😄 😉
jinými slovy...tomu něco chybí, něco, co by zákazníky odrazovalo (já to z tebe dostanu! tvrdé plasty a divný design) >😁
pokud bereš za skvělý retro počin dělat po dvaceti letech stejné auto a jen přidat chrom a svítílny...jsi přesně cílová skupina Ford Taurus :yes: PS: jaké technologie máš na mysli? co nemá Lexík nebo MB?
S tím co píšeš se můžu víceméně ztotožnit. Ano, Taurus je doma něco jako u nás Superb. Tedy jakási první volba v dané třídě. Nahoře píšu že evropská divize Fordu by mohla přijít s nástupcem Scorpia. Kdyby ho neměla, pak by ho částečně zastal i Taurus
Nepovedená retro pixla je třeba PT cruiser. Prvoplánově průhledná... Když má velký sedan detaily odkazující na historii předchozího modelu, to je jedině plus. Že to třeba nikoho nenapadne u Octavie: Vypadá jako jako retro, když se podobá té předchozí? Ne. Taurus navazuje přesně tam, kde před patnácti lety skončil. To ale neznamená že je zastaralý. Má v sobě víc moderní techniky než deset evropských ,,kultů" dohromady...
dobře, ale uvědom si, že to je tvůj názor a dost lidí s ním nesouhlasí a považuje to auto za nepovedenou pseudo-retro pochromovanou pixlu. PS: krásných siluet znám hodně i v evropě i v asii i v USA 😉
to je pravda, Ford očekává že zákazníci se chytnou na zavedená jména. To ostatně udělaly už mnohé automobilky. A většinou to byl dobrý krok
Oni vědí že zde máme totálně zvrhlý pohled na design. Proto se toho nechtějí účastnit... 😄 Problém je ten, že klientela by v evropě byla, ale automobilky z tohoto segmentu ustupují a snaží se dělat štěstí s prasomyším paskvilem kombinujícím MPV/SUV (R klasse) údajně spojující výhody všech tříd dohromady...
K vzhľadu sa nebudem vyjadrovať. Len mi je divné, prečo auto, ktoré sa ešte na NAIAS v Detroite volalo Five Hundred [odkaz] pre autosalón v Chicagu meno Taurus. Ford zrejme očakáva,že návrat k starému dobrému označeniu Taurus/Sable zdvihne predajné čísla. To isté platí aj pre Taurus X,ktorý je len pokračovaním typu Freestyle [odkaz]
čti nahoře- základ je zatím 3.5 😄 Psal jsem o rozložení materiálu (plechu) v celkové siluetě. Udělat krásnou siluetu, to chce trochu víc než udělat bezrámová okna... Americká škola designu vždy inspirovala celý svět. Jenže většina to pak v touze po odlišení totálně podělala a zásobila svět neuvěřitelným nevkusem, který prohlašuje za módu (ve snaze tu hrůzu nějak uplatnit). Naštěstí ještě existují auta, která vypadají tak- jak AUTO vypadat má...
mari...škoda že tu není smajlík na třesení rukou. sedan je prostě sedan - první třída. Výborné kombi (řekněme, že máš psa nebo vozíš kočáre) je nejlíp druhá - v TGV je druhá taky perfektní...ale na první prostě nemá 😄
>😁 On má náhon na všechny 4? Tak to radikálně mění můj pohled na něj! Už to není chromovaná lochneska, teď je to chromovaná lochneska 4x4 >😁 PS: myslíš si, že u fordu jsou takoví tupci, že by to sem nevozili, kdyby věděli, že se to tu prodá 😉 PPS: Subaru se opravdu nemusí ničeho obávat - snad je nedostatku chromu na svých modelech >😒] >😁 😉
jak je vidět podle mě- tak se to evropanům líbí >😁 >😁 >😁 >😒] 😉 Doplňky jsou jen pozlátko, s tím se dá něco udělat kdyby se chtělo. Já bych to nechal tak jak to je. Vím proč se čílíš 😄 Taurus má náhon na všechny, tak cítíš nebezpečnou konkurenci Subaru. 😄 Neboj: Taurus je pohodlnější, silnější, bezpečnější, a hezčí... Proto se nemusí Subaru ničeho obávat... 😄 😉 :yes:
skoro bych se vsadil o baštu v McDonaldovi (když už se mnluví o US autě) že ten plastík v interiéru bude naprosto stejný jako vždycky býval 😉 . Takže plech,ok...řekni mi - kdo dělá špatné plechy v této kategorii? nebo lépe - kdo dělá horší? PS: jaké že bude mít motory?
to každopádě, ale odbočili jsme od tématu 😄. Já a myslím že většina evropanů na tom autě neshledává nic mimořádného a zajímavého, kromě těch křiklavých doplňků. Srovnávat tohle auto s VKZ je imho urážka našich vepřů,knedlíků a zelí >😁 (myšleno nadneseně) 😉
materiálem mám na mysli především plech 😄 😄 Plasty jsou detail. Mimochodem nevypadá to na tvrdý plast 😄 😄a i kdyby- nejdůležitější je plech a velký motor. Ne měkčený plasty v měkčený kastli, jak to frčí jinde... 😄 😄
Hele, vepřo knedlo zelo se zdá taky zastaralý, ale proti kung pau z proscaných nutrií chutná pořád tisíckrát lépe... 😉 >😁
to jim nemám za zlé .. ale proč trvalo měsíc od detroitu kde to bylo jako 500 a až teď udělali taurus .. to mě dostalo ..
Taurus je zavedený název, na který zákazníci pravděpodobně uslyší. Ford to chtěl zkusit pod jiným jménem, ale nepovedlo se.
Co se týká rozložení materiálu, proporcí, celkové siluety- tak nenajdeš k tomuto autu obdobu... Můžeš se zaklínat koreou jak chceš, ale to, jak vyrobit opticky poctivé auto- se můžeš naučit právě jen od Taurusu... Již dvacet let...
myslim ze v evrope by to nebylo nic moc...nebylo by to to, co od toho cekas..to auto, to je takovej americkej Superb, v tom dobrem i zlem. Velke, levne, luxus od vyrobce lidovych aut. Ty cekas vic...ale dostal bys jenom neco vetsiho...vykon a honosnost se v te velikosti uplne straci. Dole pises o srovnavani a image fordu a skodovky. Ale ono to smysl srovnavat ma. Ford se svyma sedanmi v americe je +- to co je skodovka tady. A proto misto Tauruse je v americe.
trochu jsem nepochopil když byl nedávno uveden facelift 500 proč nebyl rovnou uveden i nový název, proč to nechali až za nějakou dobu s tím že opět dali zbytečně peníze do propagace obchodního názvu který končí ;-\ .. opět jako to nedávno bylo u zephyr / mkz. s tímhle přístupem nevim nevim. co se mi líbí je ten taurus x ... sedmimístná alternativa k edge ... držím jim palce ať mají ta auta úspěch :yes:
teda málem jsem přestal dýchat >😁 Máš pokroucené ideály, Alessio. Chrom který je zde tak hojně kritizován, je odjakživa základním stavebním kamenem aut z této části zeměkoule. To že evropská specialita jménem tuzing z něj udělala morbidní podívanou, to bych sem netahal. Podívej se na současný Mustang. Obě tyto auta mají společné to, že vypadají americky a opravdu něco důvěrně známého evokují. Totiž své předchůdce 😄 Když se dnes podíváš na Mercedes, Audi nebo Bmw- tak v nich z minulosti nenajdeš nic. Když jim prohodíš navzájem masku chladiče, tak už se v tom nezoirentuje nikdo >😁 Chybí jim akcent na minulost, přímočarost Taurusu ne. Vidím že chválíš vyvážené proporce- to je dobře že přes tu japonskou mlhu ještě jsi schopen rozeznat základní atributy solidního auta 😄 😉 Je mi jasné že většinu populace ,,zkazené" současným směřováním a prolínáním světových trendů tohle auto neoslovuje, nicméně stále tu ještě jsou lidé, kteří rozeznají zrno (byť ne úplně dokonalé) od plev 😉 :yes:
S takovým designem (na první pohled tak rok 1985) do 21.století?
A to zpracování např.na poslední fotce s tím tlačítkem a gumou
přes, to je taky moc hezký. Naprosto bez nápadu a invence,ještě
že jim tam Korea doveze přece jen modernější a ekologičtější výtvory..
A to zpracování např.na poslední fotce s tím tlačítkem a gumou
přes, to je taky moc hezký. Naprosto bez nápadu a invence,ještě
že jim tam Korea doveze přece jen modernější a ekologičtější výtvory..
typický americký design, přátelé. Nevím, zda právě tato visage by měla být konkurentem podobným autům v evropě (dýchá na mě cosi nepopsatelně kolotočářského), nicméně proporce jsou u sedanu na jedničku. Komu se líbí tuzérská světla,chromovaná kola a kšiltovka na stranu...ten už teď stojí v USA ve frontě. V evropě by asi neměl sebemenší šanci, my máme jiný (neříkám lepší! I když...ale jo,těším se na flamewar s marim >😁 ...jo, máme lepší) vkus. Vypadá jako by ho zapoměli v roce 1990 uvést na trh, zůstal v koutě pod plachtou a teď ho objevili, prdli na to rapperská světla a chrom. Hodně chromu. mari, já se ti omlouvám za můj názor, nebudeš se mnou souhlasit...ale je to poněkud divné auto ;-\
:yes: tu kulatou generaci Taurusu také moc nemusím. Rozhodně to nebyla parketa jakou bych od Fordu očekával. Ale tohle přesně navazuje na tebou zmiňovaný předchozí model z roku 92. Působí přesně tak jako tehdy. Ford vždy razil teorii ,,hodně plechu za málo peněz" a tohle auto je opět tohoto příkladem. To je přístup jak má být. Ford se z problémů dostane, ostatně nemá jinou možnost 😄
ford je sice v sr..kach ale nie navzdy. a preto sa potrebuje na domacom trhu chytit. velke trucky trh nezachrania. a preto uvadza take modely, ktore amikov chytia za srdce. a taurus je jednym z nich. mne osobne sa posledne zagulatene taurusy velmi nepozdavali, ale model z roku 1992 bol typicky americky sedan. mal som ho v prevedeni od mercury a musim povedat, ze to bolo pohodlne auto. aj ked trosku nerozumiem politike fordu, lebo nie je to tak davno, co bol uvedeny na trh model FIVEHUNDRED ale na to ludia asi moc nezabrali, tak sa vracaju k povodnemu nazvu. inac 500 ked sa vedla mna postavila na krizovatke, tak mi pripadalo ako obrovske auto, co aj vlastne je. nenapadne. kazdy sa nepotrebuje ukazovat. a casy, kedy spotreba tu v amerike nikoho netrapila su prec, tak tie vykriky niektorich jedincov tu o velkej spotrebe prehliadam. uz len treba dufat, ze ford vyriesi svoje problemy a stane sa opat dostojnym hracom na automobilovom trhu. pekny den vsetkym. 😄
jojo zlate 60. a 70. leta jak v americe tak v evrope (pochopitelne zapadni). Cortina, taunus, granada, capri auta co vas chyti za srdce. Doufam ze FORD tu svoji krizi (neni prvni a asi ani posledni) zvladne a my se zase bude moc tesit z poradnych aut. ford forever 😊
Superb je podla mna pajcnuty Passat a to kolmym pajcom. Vies co sa tyka dizajnu kazdemu sa paci nie co ine, sto ludi sto chuti. Takze preto mam, taky zaporny vztah k tomuto autu. Chapem, ze niektorym sa paci, ale na EU trhu by sa neujal. Ten USA dizajn je jednoducho priserny.
Ford by tu těžko s tímto vozem trhal rekordy, to je pravda. Na druhou stranu byl by to důstojný záskok za ukončené Scorpio. Nevěřím tomu že každý by zde nad takovým autem ohrnul nos. Z této třídy zmizelo už víc výrobců, naopak třeba škodovka do toho šla. Máš pocit že Superb je vrcholem invence? Naopak. Je tak konzervativní a mdlý že už víc to ani nejde. Přesto má solidní úspěch i v zahraničí... Navíc image Fordu a Škody nemá smysl už ani srovnávat. Tak nechápu proč by si tohle auto nemělo najít své zákazníky... Ford v usa boduje hlavně s pikapy. Že má ekonomické problémy, to je důsledek efektivity výroby a marnotratnosti v sociálních programech pro zaměstnance.
No rozhodne je europsky design krajsi, ako ten americky. Co sa tyka azijskeho tak iba niektori vyrobcovia su dobri.
Nerozumiem tomu pojmu dostojny v tejto oblasti. Ford presne vie, preco toto auto nepojde do EU, pretoze by ho tu vsetc i rozmetali na kusky a ani americky patrioti ako ty by ho nevzkriesili. A ak je dostojnost taka dolezita, preco sa Ford potapa?
S tym Mondeom suhlasim, je to krasne auto, okrem Vipra, prve americke auto, ktore sa mi skutocne pacilo, s dobrym motorom atd. :-!
Nerozumiem tomu pojmu dostojny v tejto oblasti. Ford presne vie, preco toto auto nepojde do EU, pretoze by ho tu vsetc i rozmetali na kusky a ani americky patrioti ako ty by ho nevzkriesili. A ak je dostojnost taka dolezita, preco sa Ford potapa?
S tym Mondeom suhlasim, je to krasne auto, okrem Vipra, prve americke auto, ktore sa mi skutocne pacilo, s dobrym motorom atd. :-!
vždyť to ani do eu nemíří. Což je škoda... Píšeš trapně americké 😄 a co není trapné? japonský, korejský, evropský design? Všichni jsou už na konci s inspirací. Vymýšlejí znetvořené obludy a vydávají to za módní trend. Frak je tady déle než tepláky se třemi pruhy, sice není momentálně tak moderní, zato je důstojný... A slovo důstojný- to do téhle kategorie vozů patří víc než než kterékoliv jiné. Důstojný Ford je i nynější Mondeo, jenže je malé.
Ja si limuzinu od Fordu predstavujem presne takto ako je ten paskvil hore. Desne, hrozne a uz na pohlad trapne americke.
Amici vyrabaju stale tie iste auta uz po desatrocia, preto ich valcuju ostatny, nikoho uz nebavia. Ich auta su nudne, bezduche, bez poriadnych motorov(cest vynimkam), s vysokou spotrebou. Uz davno neplati co je amerticke to je najlepsie, ta doba je prec, takze v EU tazko taketo nieco uspeje. Aj ked Mondeo sa im sakra dobre podarilo. :-!
Amici vyrabaju stale tie iste auta uz po desatrocia, preto ich valcuju ostatny, nikoho uz nebavia. Ich auta su nudne, bezduche, bez poriadnych motorov(cest vynimkam), s vysokou spotrebou. Uz davno neplati co je amerticke to je najlepsie, ta doba je prec, takze v EU tazko taketo nieco uspeje. Aj ked Mondeo sa im sakra dobre podarilo. :-!
Ne vždy co je staré znamená špatné a nové nemusí znamenat lepší. Ford zvolil osvědčený přístup... Žádné Bangleho embrya... Osvědčená délka, osvědčený rozvor, převisy, boky... Nic není aktuálnějšího než tato sto let osvědčená koncepce :yes: Žádný zadek o metr výš než předek, rozvor z Fábie, a imitace tlamy brontosaura >😁 Taurus je zhmotněním klasického designu. Ten bude navzdory všem módním trendům věčný po tisíce let :yes:
Nejak me na tom aute mate poznavaci znacka s rokem 2008 - rikam si, melo by jit o novy vuz, ale pak vidim zbytek fotky a rikam si, jestli se u Fordu nedostali do nejakych negativnich casovych smycek, ze predstavili auto s designem z prelomu 80. a 90. let. Nebo jen proste zrecyklovali starsi navhr, vyjde to levneji a kdyz ted leti retro ... jenom si nejsem jisty, jestli je to na retro uz dostatecne stare >😒] .
ale interier je dost dobry mimochodom je to auto velkostou porovnatelne s S - Classe a pri tom za nejakych $23,800 USD
Audi a MB je úplně mimo... Ty zadní světla můžeš už 6 let vidět na Mondeu... Mě oslovuje víc, než 95% veškeré světové produkce :yes: Je to kus auta... Podobně jako 300C, jen s méně výtřední maskou.
Podle mě tam pasuje naprosto bez problémů. Soustředím se na celek, ne na dateily na kterých se dá s minimem prostředků zapracovat (maska apod.) Jak si představuješ luxusní limuzínu od Fordu? Tohle je přesně Fordův styl: Jednoduchý a účelný.
Nad cim ja hykam je muj problem. Ale dokazes si tenhle designovy vylet do minuleho stoleti predstavit na autosalonu vedle S-Maxu a nove generace Mondea? 😲 Ja moc ne.
Já bych v tom opravdu viděl odkaz Granady a aTaunuse >😁-ponton na kterej naroubovali kabinu z AUDI a švihli tam zadní světla a´MBenz-nevidím v tom ani trochu nic hezkého,sorry MARI ani nadčasovýho... Tohle auto nemá nic čím by mohlo někoho oslovit... :no:
vyznáváš-li klasické hodnoty, klasický vyvážený design bez teatrálních efektů, pak nemáš jinou možnost než tohle auto respektovat. Pokud hýkáš nad jarisem, roomsterem, méganem- pak se kritice nedivím
S timhle designem? 😒 To by byl podle mne teeezky propadak.
Jsem zvedavy jak tomu bude darit v USA.
Jsem zvedavy jak tomu bude darit v USA.
Možná ano. Ale jen z pohledu evropana jehož oči jsou unavené euroasijským paskvilem posledních let... Tohle auto by mohlo navázat na zlatá léta evropského designu z konce 70tých let. Ty proporce- to nemá obdoby, to nemá chybu... To není jako když někdo na metrovém rozvoru postaví limuzínu... Jak říkám, jediná škoda je ta- že to do evropy nepůjde... Potřebovala by to jako sůl.
Vidím to jinak, ale ok 😉 Kudrlinky nejsou potřeba, ale tento počin ve mě vyvolává dojem tuctové americké limuzíny s datumem výroby v minulém tisíciletí, na kterém se vyřádil tuzer, který osadil nová světla a monstrózní chromovanou masku. Mondeo už taky zestárlo, ale pořád bylo a je střiženo atraktivněji než "nový" Taurus alias Granada. 😉
právě ty přední lampy- to je ono. Kde chceš hledat vzory? Korea? Japonsko? Nebo nedej bože evropa- zmítaná nemožností najít vlastní styl? Tady vidíš auto, které si na nic nehraje... Obrovské přední lampy :yes: téměř morbidního tvaru :yes: O to jde, být svůj. Tak vyvážený poměr rozvoru náprav a celkové délky nenajdeš nikde jinde. Přední a zadní převis mají správnou velikost. Přidat nebo ubrat centimetr- celé se to pokazí... Je to dokonalé
Vidím tam velkou nadčasovost. Je to strohé a funkcionalistické. Žádné kudrlinky. Porovnej s nynějším Mondeem- to má podobný styl. Proto taky na rozdíl od mnohých konkurentů ještě dnes vypadá aktuálně. Nebo vzpomeň na Granadu (teda jestli ti to něco říká): Ten designový odkaz tam najdeš. Jistě, to kombi je hrůza, ostatně jako každé kombi... Ale ten sedan- to je báseň... To auto přímo volá po osmiválci. A černé barvě 😄 :yes:
Každému se líbí něco jiného, ale tak nudný a nijaký design se těžko hledá. Ještě k tomu to vypadá jak po zákroku tuzera. Sedan je hezký ušitý podle MB-C a kombi podle MB-G 😉 8-s
škoda že se tohle auto neobjeví na našem trhu, jako legitimní nástupce Scorpia. Právě po něm zeje v nabídce evropského Fordu dost velká díra. Moc se mi líbí ten design i interiér. Teda hlavně sedanu samozřejmě. Mondeo nemá šanci zastat úkol Scorpia coby vlajkové lodě. Nějak podvědomně stále čekám víc, něco většího, výkonnějšího, honosnějšího... Snad se to někdy splní. Kéž by... Taurus :yes: :yes:
Jako vždy Taurus nezklamal, je to náš miláček a už se těšíme, až si ho za pár let koupíme nako nástupce toho našeho současného 😉