Testy
0
No konečně pořádná Honda :yes: .
Na ST a GTi nema!
No, to jsou konce... Tedy, že se reprezentant nižší střední z dálného východu bude regulérně poměřovat s autem o třídu níže, totiž s Cliem, to by si netipla ani družina krále Kinga... ale, souhlas, Clio je Civicu nepochybně důstojným soupeřem. Stylem karoserie a celkovým dojmem z posazení na silnici, ovšem CLIO jednoznačně vítězí. Co je ovšem nutno ocenit, to je text článku. Ano, tam se dočteš dokonale o čem to je - propocená záda (tvoje), odskakující záď (auta) a zábava okresního formátu (rozuměj - okresky za vsí). Já nevím, zda chceš mít po jízdě propocená záda a mozoly na rukách po vyrovnávání tekoucí zádi. Za sebe píši, že nikoliv. Já vím... to se to čte... retardér, ostrá pravá a horizonmt... Hochu... nezapomínej, že za volantem seděl profík jezdec, co za to umí vzít, profík, kterej má v popisu práce, dostat toho tapíra na kolena a vyždímat z něj, na co má. Nebo se snad domníváš, že takhle, jak popsal, jel dnes ráno do redakce? Tvé poslání na silnicích je přece zásadně jiné, ty musíš především zvládat retardéry před základními školami, ostrou poravou znáš akorát jednu - před delvitou u výjezdu na kulaťák a v popisu práce máš jen jedno - bezpečně dojet. Hlavně registruj závěrečné myšlénky redaktora - jak ST, tak GTIčko jsou neporovnatelná auta s CIVIC Type R. Sláva sláva... už jsem měl obavu... To je totiž pro tebe ta nejdůležitější myšlénka... která by tě měla dovést (i dovézt) k tvému praktickému, lehce naduplému, přidřeplému, přesto dostatečně luxusnímu autu. Které to je, to si rozhodni sám. P.S. Bravo text, parádní počtení :yes: tedy, mimo toho nadbytečného vykřičníku 😉
Ty jsi to zase dokonale překroutil. Kdyby někdo jel v GTI na hraně, tak ten zadek bude tropit neplechu taky a záda budou propocena podobně. Ty nejsi ideální kupec tohoto typu vozů, pro tebe bych viděl nějaký luxusná Mercedes co má ventilované sedačky a hýčká tě komfortem 😉 :no:
Řekl bych, že s tím docela rád souhlasím 😄 😉 Ale, Welle, kdo je tedy ten ideální kupec type R? Já ho neznám. Poraď.
Já jich pár znám, ale já k nim asi taky tak úplně nepatřím. Tak nějak mám pocit, že se dá 3/4 milionu utratit smysluplněji než za auto, ale to je jen můj problém a vůbec nepochybuji o kvalitách tohoto nádherného dravce 😉 .
Jistě... souhlas, je to velmi nadupaná, technicky nepochybně výborná kára. P.S. O smysluplnosti utrácení nespekulujme... neboť, jak píšeš, to je individuální věc každého... Často píši, je potřeba žít tak, abych auto, v němž jezdím kupoval jaksi mimovolně, aby tedy investice do něho nebyla zdrcující, vzhledem k majetkovým poměrům.
Koukni se ještě jednou na ty fotky a pak se koukni na Focus ST. Z elegantního Focusu udělal Ford v ostré verzi pomerančový kýč, ale Honda dokázala z extravagantního 5D udělat v rychlé verzi velmi elegantní auto. Tak teď si přiznej, kterým vozem by jsi vzal manželku do divadla 😉 .
Welle... ty víš, jak nahlížím na vizáž ST... a jak na vizáž CTR... Řekněme, že můj názor není názorem mladého nadrženého býčka... takže ze svého konzervativního pohledu, je pro mne absolutně vyloučené jezdit v CTR... Na druhou stranu si umím představit mladého kluka v CTR... Ovšem, ocením více toho mladého kluka v GTI...
Já bych řekl, že tohle černé CTR je konzervativnější než tuzingem načuchlé ST. Mladého kluka necháme mladým klukem. Já spíš oceňuju pána, který si v hodně pozdním důchodovém věku koupil CTR předchozí generace a vyrážel s ním sprintovat na tuningové srazy. Tomu já říkám umět žít 😄 !
Pořád stejně zatvrzelý žvásty!!S lidma jako ty stejně nikdo,nikdy nic nenadělá.Pořád si meleš to svý.Už vidím ty mladý lidi jak jezdí v autech za 800 tis.Možná tak rozmazlení fracci co jsou dotování od tatínka z pochyb.kšeftů.
Proč se domníváš, že bohatý tatínek dotuje své děti z pochybných kšeftů? Proč se domníváš, že ti dotovaní musí být rozmazlení? To, žes nejspíš chudý, jak kostelný myš, bys něměl zde dávat tak očividně najevo. Můžeš od rána do rána makat, můžeš zítra vymyslet nový svět... a jezdit třeba v Astonu... pokud sis toho zatím nevšiml. Znám mladé lidí, co nepláčí nad svou splasklou peněženkou, znám mladé, činorodé lidi, co smysluplnou činností tu peněženku naplňují... aby si poté udělali radost. Třeba Civicem CTR... P.S. Styď se, Kamile.
Nádherný příklad, mladej kluk, co má prachy a chce "něco" na masáž GTI je jasná volba. Druhá varianta má prachy a přesně ví co chce a to je CTR.
Ty jsi to trochu překroutil s tím, jak je CTR neporovnatelný s Focusem a Golfem: "oproti Fordu ST či Golfu GTI se s ním hledači zábavy za volantem budou nudit o poznání méně"...ehm, já si z toho udělal trochu jiný závěr než ty (tím ovšem nechci snižovat kvalitu jak GTI tak ST) 😉
😄 Jasně...on redaktor ovšem také neměl samozřejmě na mysli to, že se za volantem ST či GTIčka jaksi nudíš... 😉 Je tím vyjádřená jen jiná "filosofie" těchto aut.
No to jistě. Mimochodem, ty se za volantem auta nudíš? Jsou bohužel takoví😞 Myslím, že je to spíš o tom, jakou porci zábavy to které auto přichystá 😄
Ano, ano, ano. Chci propocená záda, chci návaly adrenalinu a sprchy endorfinů, chci zábavu okresního formátu. To vše zabalené v možnosti trávit v jeho společnosti i cesty na dlouhé vzdálenosti. Ne, ST a GTI opravdu nejsou pro CTR konkurenty, jediný, kdo zbaběle neutekl před noční můrou v podobě špičkové atmosféry Hondy k turbu je Renault a jeho Clio. A za to mu patří velký respekt. :yes: Bohužel se Createur de l automobile vyprdnul na vyladění elektronického pedálu a řízení, což ho odsouvá taktéž do jiné ligy než CTR. Přesto ho uznávám. 😄
V těch propocenejch zádech jsme stejní, akorát je hledáme v jinejch situacích 😄 😉 P.S. na endorfin jsem zapomněl >😁 :yes: Jinak velmi cením, že respektuješ Clio.
fakt si myslis ze duvod proc ostatni maji turbo a honda ne je ten, ze to ti ostatni neumej?
Tomu říkám schopnost překroutit význam článku :no:. Na druhou stranu, toto auto není pro pupkaté pány, kteří tráví svůj život mezi TV, postelí a prací a mají strach, aby si něčím nepokazili image.
To je pro lidi, co hledají zážitky a vnitřní hodnotu.
To je pro lidi, co hledají zážitky a vnitřní hodnotu.
Pozor, Jiříku - ty čteš, já čtu, všichni čteme. Já ti přece také nepíši, že překrucuješ články... ostatně, já ten nahoře přečetl s velkým zaujetím a považuji jej za výborný. P.S. Co máš proti postelím a pupkům? 😄 :yes:
A je to tady, noční můra takyhothečů už rejdí v Portugalsku a za necelý měsíc už s čumákem u země vyrazí na lov do svého teritoria Evropy. Chceš taky jednoho? Tak s sebou koukej hodit, nacpi igelitku masarykama a upaluj k dealerovi. Označení Type R, jo, ještě jednou - Type R, ne GTI, ne ST, ne RS má takovou váhu, že se na něj skládají zálohy, aniž by ho ještě (až na pár vyvolených) někdo řídil. Když budeš mít kliku, budeš jedním z letošních šťastných 5000, své jisté už má právě teď více než desetina z nich a právě stojí ve frontě. A to mluvíme pouze o Británii. :yes: Jo, tajpár... Je jiný a přesto takový, jakého ho chceme mít. Skvěle vypadá, ale o to vůbec nejde. Joooo, milovníci nejhardcorovatějšího hardcore zamáčkou slzu, už to není takový extrém, jak jsme si zvykli, ovšem oni jsou ti extrémáci zjevně na pokraji vymření, z pětistovky objednávek jich zní pouze stovka na základní provedení a kdo ví, zda vůbec sáhne po odlehčené verzi někdo jiný než te, co se chystá závodit. Takže nový CTR je jiný. Ovšem stále je to větší hardcore než co nabízejí všichni ostatní, takže původní smysl existence Type R zůstal zachován. 😄 :yes: Připrav se na skvělá sedadla (nevěř tomu, že je to mezi HH pravidlo), řazení, které umí fakt jen Honda, na špičkovou atmosféru, která ti jako poslední čtyřválec dokáže poskytnout nadšení z překonání 8000 otáček. >😁 Ovšem jeho řev ti už nepoleze na nervy, když nebudeš mít zrovna náladu poprat se se sérií zatáček a záda nebudou vyžadovat obden pozornost fyzioterapeuta. 😉 Takže tu máme novou definici - everyday hardcore. :-! Ostatně - proč ne... Ovšem Evropané u mě mají jeden velký vroubek - sportovní charakter minulého CTR s jeho schopnosti balancovat na ostré hraně přetáčivého smyku je nám moc nebezpečný a nepohodlný. Tak se nám jeho šasi zcivilizovalo také. :-! Máme tu tedy krok ke gétéíčkové hothatchové konfekci. Zábavy bude kvůli tomu méně, ovšem ani s minulým CTR nebylo možné v každé zatáčce balancovat na hraně. Když tak o tom přemýšlím, vlastně jich bylo minimum. 😉 Takže je to na tobě - kup si buď hot-hatch, nebo Type R. Type R zůstává třídou sama pro sebe - a taky pro milovníky sporotvního svezení, pro které tohle slovní spojení nemá asociaci se sešlápnutím plynu do podlahy na šestku ve 2500 otáčkách odměněnou efektním zátahem. Takže díky, HONDO. :yes:
Taky souhlas... Taky beru CTR jako vinikajici auto a vubec mi nevadi jeho zcivilizovzni, prave naopak... Honda proste umi a konecne pochopila i to, co od ni jeji evropsky zakaznik ocekava... Bravo Honda. :yes: :yes: :yes:
:yes: Myslím že je to trefa do černého. Type R se mírně zcivilizoval, výrazně zkrásněl a ještě víc se odlišil od konkurence.
Kingu, tak dlouho už si mě nerozesmál >😒] :"Ovšem Evropané u mě mají jeden velký vroubek - sportovní charakter minulého CTR s jeho schopnosti balancovat na ostré hraně přetáčivého smyku je nám moc nebezpečný a nepohodlný. Tak se nám jeho šasi zcivilizovalo také. Máme tu tedy krok ke gétéíčkové hothatchové konfekci. Zábavy bude kvůli tomu méně, ovšem ani s minulým CTR nebylo možné v každé zatáčce balancovat na hraně. Když tak o tom přemýšlím, vlastně jich bylo minimum."
Takový střih v pěti větách!😄 Bědování nad tím, jak starý Civic uměl skvěle balancovat na hraně přetáčivosti a potom vyjádření o tom, že stejně tato vlastnost nebyla k ničemu, protože se nedala pratkicky nikde využít a tudíž nedotáčivost nového Civicu je vlastně plus. Píše to ten King, který z duše nesnáší nedotáčivost a kterému tato vlastnost vadí u 99% aut?
Takový střih v pěti větách!😄 Bědování nad tím, jak starý Civic uměl skvěle balancovat na hraně přetáčivosti a potom vyjádření o tom, že stejně tato vlastnost nebyla k ničemu, protože se nedala pratkicky nikde využít a tudíž nedotáčivost nového Civicu je vlastně plus. Píše to ten King, který z duše nesnáší nedotáčivost a kterému tato vlastnost vadí u 99% aut?
Paradox teoretiků aut spočívá především v tom, že se domnívají, že jsou v konkrétním segmentu auta obecně nudná a nenudná, tedy auta košile propocující a nepropocující. Tyhle kategorie platí. Ovšem pro jezdce s velkým... "J". Totiž... zkušební jezdec, testér, nahoře redaktor v článku, to jsou lidé, kteří umí. Oni sednou do auta a umí všechno, co se má umět pro to, aby mohli posoudit zábavnost auta, či jeho nudnost... Testované auto vyždímou na dřeň. To tobě nehrozí ani za sto let. Tebe posadí do auta a pojedeš... Ty nemáš možnost poměření, v tom je tvůj problém. Nežij v paradoxu čtenáře testů, tedy nečekej, že si zítra koupíš tohoto civica a že jako začneš zažívat za volantem zábavu a kdybys vyfás v kanclu referentské STčko, že by ses jako za jeho volantem nudil. Nebuď bláhový... čti testy a obdivuj umění testérů, zde redaktorů, ověřuj si své teoretické znalosti o autech, ale hlavně nečekej, že ty budeš tím vyvoleným, který někde na okresce za vsí zažije nudu v Brně v GTI, nebo ráj rozkoše v CTR. Protože, až budeš jezdit autem, pak (budeš-li dobrým řidičem) dokážeš především jedno - dokážeš dobře řídít vozidlo, které řídíš... Přemýšlej o této větě... v ní je skryta tvoje naděje a tvoje cesta. A protože nejspíš ti život neumožní to, co redaktorům zde, toiž to poměřování aut... ber to jakao velkorysost života... protože jinak by ses musel zákonitě zbláznit... vždyť pokud se domníváš, že se v CTR nenudíš, ačkoliv v St ano, pak mi prosím popiš, jaké stavy asi bys zažíval, kdyby ses mohl posadit do 911ti snů... Takže klid... pro tebe mám jednu dobrou zpávu - do čehokoliv se posadíš, tedy ST, GTI, CTR, OPC, ve všem pojedeš jak namydlenej blesk a vůbec tě nenapadne uvažovat o nějaké nudě... BRAVO CTR, GTI, ST, OPC... RS... jistě... RS... 200 koní v OCTAVII... zkus je.
Podceňuješ lidi kolem sebe nebo je srovnáváš se sebou :no: . Já znám toho pána co psal test, není to zkušební jezdec, testér nebo redaktor, ale to neznamená, že to není jezdec s velkým "J". Netlač lidem do hlavy, že za nic nestojí a nic nepoznají. Ta doba průměrnosti už přeci skončila.
Hlavně lidi nepřeceňuji... a sám sebe také ne. Je potřeba si říci - hochu nečekej, že se budeš za volantem CTR bavit a za volantem ST o poznání více nudit... 😄 To jsou poznatky právě těch zkušených profíků... my, běžní silniční jezdci, my máme jiná poslání... my se báječně pobavíme i ve Fabii 1,2... pokud mi tedy rozumíš...
No ani poznatky profiku to nejsou 😉) Kupa profiku se vice bude bavit s STi nebo Evo nez s type-R.
Navic treba vice zabavnejsi nez CTR a Clio je treba ST Fiesta, minimalne na snehu. Tet ve Svedksu dali pekne na*** 3 ST Fiesty se smesnymi 163 PS ----- CTR ktere bylo posledni😉))
Navic treba vice zabavnejsi nez CTR a Clio je treba ST Fiesta, minimalne na snehu. Tet ve Svedksu dali pekne na*** 3 ST Fiesty se smesnymi 163 PS ----- CTR ktere bylo posledni😉))
Jel jsem pouze ve Fábii 1,4 a zábava to nebyla. Pokuď za zábavu neberu špatně fungující brzdy a na volnoběh chcípající motor. Jinak se jistě pobavíš i ve Focusu, OPC i GTI. Jde jen o to, že CTR je sportovnější, točivější, s lepším řízením a tudíž je ještě o chlup zábavnější. Stejně jako nikdo nepochybuje, že s lotusem Exige je ta zábava zase posunuta o další kus dál.
Jasně, GTI, říká se "podle sebe soudím tebe", a bohužel mám pocit, že toho na sebe v poslední době říkáš až moc "retardéry před základními školami, to je tvoje challenge, ostrou pravou znáš akorát před delvitou u výjezdu na kulaťák". Vážně nám ani moc nesejde na tom, jak jezdíš, ale kámo, zachovávej si v diskuzích trochu glanc. Takový spisovatel a na silnici taková vokurka? 😉 Pokud jo, tak hlavně nepřidávej, sám už dobře víš, jak snadno přeskočí vajíčka ze zadního plata přímo na tvůj klobouk. 😉
>😁 Tak toho se neobávám... nakonec, jak to na silnicích lítá... to víme oba poměrně přesně. Tak ovšem musím napsat, že jsem nikdy, jo n-i-k-d-y nepotkal v česku CTR letící nízko nad okreskou 😄 A Kingu, mě zajímá jenom dlouhej táhlej... vzpomeň na mě, až budeš někde v kopci přidávát do kotle, o čem je život na silnici 😉 😄 :yes:
V Octavii RS se pobavím, a ještě mám pocit, že jedu v autě. Ani po 500 km se mně nechce ven a cítím se svěží. Jezdím pro radost a pro zábavu, protože na víc nemám. Musím však podotknout, že když jsem jezdíval ve Š100, měl jsem taky krásné pocity. A pokud osedlám své horské kolo, je to nádhera. Jde o to, jaký kdo má filozofický náhled na pohyb jako takový. Jinak do značné míry souhlasím s tím o čem píše GTI
Čti vedle test. To není povrchní čtení... Nebývalá otevřenost testu přibližuje dokonale svět testovaného auta. Přesně to chci číst, přesně to se chci dozvědět. Jistě, nejsou dokonalosti na světě... jde jen o to chápat... orientovat se. Kritické postřehy ovšem vyžadují vyspělého čtenáře. Velmi oceňuji zhodnocení inovovaného designu, osobně až teprve teď naplno přijímám X5ku... na původní jsem postrádal jednoznačnost BMW a až rušivě vnímal určitou těžkopádnost... P.S. snad se dožijeme možnosti diskuzí i pod testy...
U mna je design takties o krok dalej ale pri premiovke a to este od BMW by som cakal viac. Auto dopadlo v teste dobre ale tie chybicky... ja viem poviete si take drobnosti ale su to drobnosti, ktore Vám pri dennodennom uzivani pocase polezu na nervy a prave pre vypiplanie takychot malickosti sa pozna kral, no ale X5 tym kralom nebude je skor moznym kandindatom ako ale aj iny MB ML a Q7. Co na zaver nadherne auto, ktore by si doladenie tych drobnostiek ale inak BMW :yes: P.S. us vidim tie reakcie od skalnych fanusikov BMW 😉
Dobře se to dnes sešlo. Dva testíky... ovšem, co se týče aut... je znát, že není král jako král (bravo nadpis testu 😄 Takže... pokud nezabíráš na image, a pokud se domníváš, že image není sledováno kvalitou nejen pocitovou... máš dnes možnost volby... Ti ostatní volí krále s velkým... "K".
Tak po nekonečném čekání, stovkách válečných diskusí a odvážných předpovědí mluvících o potření konkurence se příznivci Hondy dočkali příchodu CTR - doufám, že si to užíváte... 😄 Type-R je pochopitelně jinde než GTI či ST, je zaměřen na úplně jiné hodnoty - na otáčky, ostrou reakci na plyn, vynikající řazení (podmínka pro točivá auta 😉 )... Design - jo, jasně, je to individuální, takže se v tom teď nebudu patlat... Sedačky vypadají a jistě také fungují skvěle... Ale přes všechno výše popsané mi něco na CTR nesedí... Jeho příznivci vždy rádi argumentují technickou vyspělostí, orientací na řidiče atd. - jenže Honda mě zklamala v tom, že mám neustále pocit, že něco prostě nedotáhli... Přejděme výkon zvýšený jen o jednoho koně (vím, vím, motor je skvost, ale mezigenerační nárůst 1 kůň je možná i přes celkovou změnu charakteristiky motoru trochu málo) a řekněme, že je dostatečný... Doposud jsem ovšem s napětím čekal, co budou první testy říkat o podvozku a úmyslně jsem se k němu dříve nevyjadřoval - a všechny testy do jednoho jsou zatím dost rozpačité... Pokud už se Honda rozhodla CTR postavit s torzkou, neměli se dle mého snažit o kompromisní vyladění podvozku - tolik prostoru tato konstrukce nenabízí... Měli jít spíše cestou "ukážeme, že torzka u sporťáku ničemu nevadí" a vyladit ji tak, jak si zbytek auta a jeho pověst zaslouží - a to i za cenu nižšího komfortu... Neříkám, že to bude špatné, ale když bych kupoval něco tak ostrého jako je CTR, pak bych chtěl vědět, že i podvozek byl naladěn nejlépe, jak u Hondy dovedli s ohledem na to, že se jedná o chilli mezi hot hatchi... Takhle zůstává určitá pachuť a pocit, že kdyby dotáhli i ten podvozek, mohl to být skvostný hot hatch takřka bez chyby (nehodnotím vzhled)... Dle mého škoda přeškoda... 😐
Jako uzivatel Fordovskych povozku x generaci musim rici ze Type-r nikdy nemel ani v predeslech generaci Top ten podvozek.
Na jeho limit se clovek dostane, hlavne pri vysich rychlostech na spatne kavlalitnim asfaltu, horsi ceska okska.
Jako treba spatna spetna vazba na volantu pri extremni akceleraci, (to mne velmi vadi )
pri prujezdech a vyjezdech ze zatacky, chyby spera jako sul atd. Jinak chvalim brilantni razeni asi nejlepsi ve tride, takrka zavodni atmosfericky motor.
Osobne jsem fana rally a proto prefereuji jina auta, ale Typer-R vrele doporucuji pro nekoho kdo ma rad okruhy vrchy tam se civik vzdy hodil. Sice i v rally toto auto jezdi ale s prekopanym podvozkem.
To je moje skusenost s Civic T-R minule generace 😉Snad to nekomu pumuze pochopit toto zvlastni auto. 😄
Na jeho limit se clovek dostane, hlavne pri vysich rychlostech na spatne kavlalitnim asfaltu, horsi ceska okska.
Jako treba spatna spetna vazba na volantu pri extremni akceleraci, (to mne velmi vadi )
pri prujezdech a vyjezdech ze zatacky, chyby spera jako sul atd. Jinak chvalim brilantni razeni asi nejlepsi ve tride, takrka zavodni atmosfericky motor.
Osobne jsem fana rally a proto prefereuji jina auta, ale Typer-R vrele doporucuji pro nekoho kdo ma rad okruhy vrchy tam se civik vzdy hodil. Sice i v rally toto auto jezdi ale s prekopanym podvozkem.
To je moje skusenost s Civic T-R minule generace 😉Snad to nekomu pumuze pochopit toto zvlastni auto. 😄
Je pravda, že v posledních letech Fordu podvozky docela jdou. Escort byl prý dobrý (nevím) focus taky (ovšem nikoli u sedanu a kombi) a nový focus jakbysmet (ovšem opět ne u 4D a kombi). Minulý focus měl lepší podvozek než Civic 5D, ovšem s 3D už byl srovnatelný a pokud jde o současný, zklamu tě - šasi civicu je rychlejší. Ovšem za cenu skutečně propastného rozdílu v jízdním komfortu. Pokud jde o vyšší kategorii, poslední dvě generace mondea accord sice převálcovaly kvalitou řízení, ovšem nikoli podvozku. 😄
3D srovantelny neni! to je moje skusenost srovnavam stare Typer-R (novem sasi je zanetbatelny rozdil) s Focusem ST 170, podvozek u ST je sice mekci ale urcite jistejsi stabilnejsi a dovoli rychlesi prujezd rozbyte zatacky bez zavahani, Civiku preste musi ubrat jinak te to rozhodi.
uz vubec nemluvim o Focus RS, podvozkove je proste Ford daleko dal nez Honda, to plati i pro Mondeo. Ford dela dobre povozky uz naky ten patek , je to proste image teto automobylky jako u Hondy kvalitni Motor, nez tu budes neco rikat tak se v tom raci projet, protoye treba takovej Focus ST kombi ma super jizdni vlastni na kombika to same 5DV. To plati u treba i obic Trendu !!!!
uz vubec nemluvim o Focus RS, podvozkove je proste Ford daleko dal nez Honda, to plati i pro Mondeo. Ford dela dobre povozky uz naky ten patek , je to proste image teto automobylky jako u Hondy kvalitni Motor, nez tu budes neco rikat tak se v tom raci projet, protoye treba takovej Focus ST kombi ma super jizdni vlastni na kombika to same 5DV. To plati u treba i obic Trendu !!!!
Tak si představ, že jsem jel po úplně rozmlácený polní cestě s Ladou Nivou a žádnej Hot-Hatch ani jiné osobní auto mi nestačil. Jo ta má podvozek, kam se Honda s Fordem hrabe 😄 a co tepřiv takovej BVP2 😉.
S CTR mám najeto 85tis. km a musím potvrdit, že Honda dělá skvělé atmosférické vysokootáčkové motory a převodovky. Avšak z pohledu jízdy, je to to jediné co Honda umí. Podvozek lze opravdu velmi rychle dostat na hranici adheze, v mnoha situacích nestíhá se***vat motoru a je doslova limitujícím faktorem ostré jízdy.
Hmm hmm, já osobně jsem CTR nikdy neřídil, akorát jsem se svezl ve Focusu ST. Nicméně v BBC Topgear byl CTR nesrovnatelně rychlejší než Focus RS. Tak co se tady řeší??? Zřejmě v rukou zkušených se auta chovají trochu jinak...
Zakopaný pes bude asi v tom, že tenhle HH honda vyrábí pouze pro EU. Japonsko i USA dostane CTR nebo Si ve verzi sedan. Pouze Japonsko s motorem o výkonu 220k. Proto možná ta náprava a naladění spíš na komfort (i když to je pořád extrémnější auto než nabízí konkurence). Co evropa chtěla, tak taky dostala a já myslím, že to je ideální mix auta pro radost použitelného i na běžné ježdění a za skvělou cenu. :yes:
zase je to auto použitelné i na ježdění přes kostky do práce...a budou i vyšší prodeje oproti předchozí generaci (odhaduji), takže v civilněji nalazeném podvozku nevidím zásadní chybu (zájemci si ho přitvrdí)
Myslím, že prodeje minulého CTR byly vynikající, zejména v Británii... :yes: Budou zřejmě opět výborné a nepochybuji, že Honda to má dobře spočítané - o příznivce hledající nekompromisní svezení zřejmě nepřijde, protože nemají na výběr, nic ostřejšího v obdobné ceně v HH segmentu není k dispozici (když pominu OPC, která je sice zběsilá, ale pro osmitisícovkáře asi ne tím správným způsobem 😉 )... 130i už je cenově mimo... A tak jim nezbyde než vzít CTR, i když budou trochu skřípat zubama, a naopak pár nových zákazníků přibude díky zvýšenému komfortu... Výsledné auto tak bylo podřízeno zejména marketingovým cílům a co nejvyšším prodejům (jistě, to je takřka vždy u každého auta a ani by to nemohlo být jinak) - příznivci CTR se však právě za tento přístup často naváželi do GTI i ST a teď něco podobného předvedla i Honda... To pro ně musí být poměrně trpké zjištění... A trochu trpké je to i pro mě - značka Type-R byla pracně vybudována přístupem, který s kompromisy nepočítal a ani je nedělal... Proto teď ta rozpačitost, ale racionalita a chladná kalkulace zkrátka vítězí všude a je třeba to chápat... Právě auta jsou pro mě (nás) ovšem takové srdcovky, že bych se za trochu neracionální chování automobilek občas i přimlouval... 😉 :yes:
Já myslím, že to "změkčení" není tak zásadní, aby dosáhlo úrovně GTI (není napsáno ve zlém), ale naopak to přitáhne mnohem více lidí. Honda prý plánuje (Kingu,potvrdíš?) více tvrdé spec. série a i kdyby ne, tak fanoušek harcore si to přitvrdí sám... PS: tento víkend otestuju jedno iracionálně racionální auto - WRX kombi 😉
a jsi klient O2..?!? >😒] >😁 to by ti totiž weekend nastal už v pátek a rapidně by se zkrátilo čekání... >😁 >😒] 😉 :yes:
Tady nejde jen o změkčení či přitvrzení... 😉 Změnit charakteristiku podvozku dle mého není jen tak a v těchto věcech rád věřím mistrům z továrny, kteří dané auto znají do posledního šroubku... Je to již několikátý test (jestli teda od sebe novináři moc neopisují 😉 ), kde autor zmiňuje úplnou absenci jakékoliv přetáčivosti - což je u auta s tímto zaměřením určitě škoda a větší dávku hravosti by si zasloužilo... PS: přeju, ať se Ti silnice na to testování v pátek trochu zasypou sněhem... 😉 :yes:
Divil by ses, jak málo stačí ke změně chování, třeba jen u stavitelných tlumičů stačí na zadní nápravě povolit tuhost. A už to lítá. >😁 Raději mám, když se můžu na stabilní zadek spolehnout, ovšem myslím, že jeho záď nebude o nic méně hravá než u OPC a ST. Tak sveřepá jako u GTI patrně nebude. 😉
Myslím, žes neprosto trefil hlavičkou na hřebíček. Přesně jak říkáš, nic ostřejšího v této kategorii není, tudíž zákazníci nemají kam utéct a spousta těch méně hardcorových přijde. A jak píše Alessio o kousek níž - to změkčení ještě není zdaleka takové, jako u konkurence. Do jaké míry CTR opravdu vyměklo, to posoudím, až se svezu sám, zatím to vypadá, že to půjde přežít. 😉 A to se považuju za hodně nadšeného řidiče. 😄
Jasně, že to půjde přežít... 😉 :yes: Jen podotknu - mně nevadí úbytek tvrdosti, neboť jak známo, tak betonový podvozek ještě není záruka vytříbeného chování... Jde mi spíše o tu zmiňovanou stálou nedotáčivost, která zřejmě nepůjde snadno korigovat plynem - dle mého by se holt správný hravý HH měl kolem své osy omotat lehce jak tanečnice kolem tyče... 😉
Souhlas. Musím říct, že Tvé názory v diskusi jsou opravdu rozumné. 😉
Míru nedotáčivosti v této chvíli nemohu posoudit, to ponechám na osobní zkušenosti. Vím, jak (ne)řiditelné plynem jsou ostatní HH, tak uvidíme. Ovšem jak píšeš o převažujících rozpacích z auta, zdaleka to neplatí, můžu ti sem nasázet dost článků, které hovoří jinak. Myslím, že zásadní problém je v tom, že došlo ke změně konstrukce zavěšení, pokud by ses takto chovalo auto s víceprvkem (jako GTI), skoro nikdo by nepípl. Takový opačný placebo efekt. 😉
Vycházel jsem ze tří testů, které jsem zatím četl, a rozpačitost jsem vztahoval čistě k podvozku... 😉 S tím, že budou pod drobnohledem vzhledem k ústupu od víceprvku, museli u Hondy počítat - uznávám, že je to velmi nezáviděníhodná situace pro konstruktéry... Jak už řečeno vícekrát - počkáme, projedeme, uvidíme... 😉 :yes:
Už abych se svezl.....Absence samosvorného diff pro Evropský trh mě nepřekvapila, ani nedotáčivější charakteristika, což je bohužel současný trend všech hot hatchů (kromě BMW1) a zapřísáhlé fandy Hondy činí smutnějšími...ale na druhou stranu v době kdy většina zákazníků vypne ESP tak max. v zimě na zasněženým parkovišti před supermarketem by se to dalo omluvit...Jen mě trošku mrzí, že se naplnuje moje představa o tom, že Honda už nejspíš nikdy nebude tím co bývala v době, když vyrobila NSX,ITR a CTR6G.. Doufám, že se nikdy nedočkám toho, že se přestane vyrábět VTEC díky tlaku zákazníků, kteří budou chtít "ten pravý sportovní zátah u 2500 ot"..který jim nabízí koncern VW plnými hrstmi...díky proto Hondě, která lpí na tradici atmosferických motorů a snad i Renaultu, ač nejsem skalním příznivcem, musím uznat po svezení že v jeho motoru je něco Hondozního...ale opravdu jen malinko...
Sám jsem zvědavý, jak dlouho vydrží Honda odolávat trendu turbomotorů. :😉
Kingu, osobně si myslím že to je jedno.Honda by stejně vyráběla jak benzínovou atmosféru tak turbo.Nikdo by nepřišel zkrátka.No a mít nejlepší motory ve všech segmentech, by se mi líbilo.Nejlepší diesel,nejlepší atmosféru a turbomotory má Honda.To byl byl-bude- nadpis >😁
TO vše záleží na představenstvu, jestli dá přednost Evropskému mainstreamu v podobě VW, nebo skalním příznivcům.. 😉 ..což se bude samozřejmě odvíjet od prodejů..mezi námi, je to jenom byznys a až se jednoho dne třeba přestanou motory s vtec em prodávat (chran pámbů!) budou muset změnit strategii i kdyby byli největší milovníci atmosferických motorů.....
No spoustů subjektivních pocitů zde sálá...a nikdo v tom až na vyjimky nejel. 😉
CTR je postaveno tak, aby oslovilo co nejvíc potenconálních zájemců a kupců..i z řad konkurence.Těch co chtěj vše nekopromisní je JEDNOZNAČNĚ nejméně a co si budem povídat, oni si to doladí sami.U všech diskuzí platí(myšleno v dobrém) že kdo chce psa bít , hůl si vždycky najde.Ano to auto lze v určitých věcech skritizovat, určitě ano... zajímavé ale je , že ne všichni budou kritizovat(kritizují) to samé.Důležíte ale pro HONDU je , kolik prodá a kolik vydělá a o kolik stoupne známost této značky , což znásobí(zvětší ) prodeje značky v budoucnu.V poslední době se to Hondě daří, to nelze popřít....a i když někteří kříčí že torzka je o ničem, tak zákazník kupuje a kupuje a je spokojen.A kdo nechce torzku, ať si koupí něco jiného.. 😄
CTR je postaveno tak, aby oslovilo co nejvíc potenconálních zájemců a kupců..i z řad konkurence.Těch co chtěj vše nekopromisní je JEDNOZNAČNĚ nejméně a co si budem povídat, oni si to doladí sami.U všech diskuzí platí(myšleno v dobrém) že kdo chce psa bít , hůl si vždycky najde.Ano to auto lze v určitých věcech skritizovat, určitě ano... zajímavé ale je , že ne všichni budou kritizovat(kritizují) to samé.Důležíte ale pro HONDU je , kolik prodá a kolik vydělá a o kolik stoupne známost této značky , což znásobí(zvětší ) prodeje značky v budoucnu.V poslední době se to Hondě daří, to nelze popřít....a i když někteří kříčí že torzka je o ničem, tak zákazník kupuje a kupuje a je spokojen.A kdo nechce torzku, ať si koupí něco jiného.. 😄
Kdybych se měl rozhodovat, koupil bych ST v nenápadné barvě na záď bych si pověsil 1,4l a vychutnával bych si téměř všechny, včetně Type R, protože než by naladil správný otáčky, tak bych dávno byl za horizontem >😒]
1.4 no kdy si tomu Este dal 300PS od wolfa a samosvor, uz by moc konkurence nezustalo 😉) Krom STi nebo Eva
>😁 >😁 >😁 ladit otáčky??? >😁 >😁 stačí podřadit a máš naladěno >😁 >😁
chceš-li do kompaktu pořádný výkon- nemáš jinou možnost než jít do turba. Jenže není turbo jako turbo: Ber to nejostřejší jaké v dané třídě dostaneš. Chceš-li atmosférák- po ničem menším než pětilitru se neohlížej. Nebalamuť sám sebe, že nejlepší motory jsou ty- které ve spodních pěti tisících musíš vyvážet v větrném pytli za kamionem. V 90% času, který s CTR strávíš mimo okruh (tedy pořád) budeš právě v těch zmiňovaných otáčkách 😄 Nezaklínej se že sportovní motor musí táhnout až nahoře. Sportovní motor musí být především silný. Silný, to znamená mít převahu... Ne živořit a muset se vytáčet jako vysavač... 😄 Auto novodobých Bulittů silnic musí mít pořádný chraplák, motor musí už za volnoběhu houpat celým autem. Když mu naložíš- musíš mít husí kůži a pocit- že motor se co nevidět probourá přepážkou k tobě do kabiny... Zvuk pištící myši, ten který znáš z vytočené CTR, ten v pořádném autě nehledej... 😄 😉
>😁 >😁 Kruté, leč jaksi... ze života... >😒] :yes:
Je to napsáno jak z pera GTI - původně jsem myslel, že ses zapomněl nalogovat... 😄
>😁 Tak to si kup v áčkách Liazku, ta má turbo i chraplák silná je dost a motor houpá nejen celym autem, ale celou silnicí >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 a podle tý tvojí pištící myši jsi Hondu neslyšel ani z vlaku >😁 >😁 >😁 >😁
Jaksi trochu mimo třídu HH a to turbo.... Pravda,ale k čemu,když je i bez něj konkurence. Rozdílnej přístup,stejnej výsledek. Ale zátah turba je velmi,velmi příjemný.... stejně jako roztočená atmosféra.
atmosféra musí mít objem. Pak má výkon nikoliv z dopinku desetitisícových otáček. Turbo je pro HH téměř nutnost, teda pokud neuvažují o zástavbě osmiválce
Jasně,jenže když se podiváš napříč třídou HH,tak osmiválec je trochu blbost,že. Takže zbývá motor do objemu dejme tomu 2,5L (hmotnost,rozměry) a pak už je otázka,jestli turbo,nebo otáčky a pokud Type-R umí to samí co auto s turbem bez turba,tak proč ne. Pravda,turbo tahá od nižších otáček,tady musíš víc řadit,ale jestli někdo chce pohodlnou jízdu bez řazení,tak obecně nechápu proč chce HH (image?) A i ten dvoulitr v atmosféře je pohodlně silnej na normální pohodlnou jízdu.Pokud u dvoulitru budem tvrdit,že je pro normální ježdění v nízskejch otáčkách slabej,tak potěš koště s HTP 😄
Mnoho zájemců o HH stojí o rychlý kompakt bez nutnosti vytočeného motoru. Opravdoví závodníci mezi nimi nejspíš nejsou, protože ti vlezou v kombinéze a s přilbou do auta s trubkovým rámem... Podle mě by síla HH měla vycházet zejména z opravdu velkého výkonu. Můžeš jet s autem, které se dá vytáčet až do nebe, ale v běžném provozu na tebe jeho motor dojem neudělá. Má výkon, ale jinde. V tom vidím chybu. Věřím že to nekomu vyhovuje, ale mě teda ne.
taky mi víc vyhovují turbomotory...zdravím, mari 😉 :yes:
taky zdravím, alessio 😉 :yes: Jistě, turbo je to pravé potěšení. Výkon i pružnost. A nebo atmosféra: osmiválec 5,7 Hemi... Ale ten by se do Civicu asi nevešel 😄
ale i poctivě udělaná atmosféra tě může dobře povozit...takový třílitr už taky nejede špatně...ale turbo je turbo, to souhlasím
Ano, i poctivě udělaná atmosféra. Ale už si nemůžu vzpomenout kdo ji naposled vyrobil... Elektronický plyn, deset katalyzátorů, atd... Miluju motory s obrovským objemem :yes: šest nebo sedm litrů (objem, ne spotřeba), rozvod nejlépe OHV. Jsem největším stoupencem Hemi, Small-blocků, Big-blocků na této planetě... Žádný motor nedokáže to co ony: bublat ve dvou tisících a zároveň trhat asfalt :yes: To jsou poctivé svaly, žádné steroidy :yes: A limit 130g CO na jeden válec možná taky splňují... >😒] >😒]
To je jasný, Mari, dokud byly Astry GSi s dvoulitrovou atmosférou, byl nejlepší motor atmosféra, pak přišla Astra 2.0 turbo a nejlepší je turbo. A až bude OPC šlapací, tak nebude nic lepšího, než si za jízdy zlepšovat fyzičku. >😁
a Kingu, kdyby bylo CTR turbem... 😄 oba víme co bys tu hlásal... 😉 OPC mě oslovuje ne díky tomu že má turbo, ale jaký má charakter. Neurvalý, nespoutaný... Nevyzpytatelný. To je to, co tu mezi HH chybělo. Opravdový démon!
Pravda je, že brutální kopanec turba může mít také něco do sebe... 😄 Dovolím si trošku OT... Zhruba před dvěma lety jsem měl možnost se poprvé svézt s Evem - a ten šok, co přišel poté, když turbo seplo naplno, byl neskutečný... Zátah byl monstrózní a akcelerace tak zběsilá, že jsem se jen držel a třeštil oči... Myslím, že podobný šok z tak nenadálé rychlosti už v autě asi nikdy nezažiju - ale strašně bych ho přál zažít každému okolo, aby věděli, proč se tak rozzářím, kdykoliv o nějaké projížďce s Evem mluvím(ne, bohužel není moje)... 😉 Nedávno jsem s ním odjezdil několik set kilometrů a mohl jsem vzít do auta kamaráda, zvyklého na 6-válcová BMW... Když jsme konečně byli mimo město na okreskách plných serpentin (do té doby úplně klidná jízda 😉 ), hned se před námi objevil autobus a pro každé "normální" auto by rovinka, na které jsme ho potkali, byla příliš krátká... Věděl jsem, že pro to Evo (cca.340k) je na 200% dostatečně dlouhá a později mi ten kamarád říkal, že se v tu chvíli v duchu domníval, jestli jsem se nezbláznil, když viděl, že se chystám k předjíždění - než ovšem stačil něco říct, pustil jsem tam dvojku naplno do sedmi tisíc... Ta zběsilá akcelerace je v takové chvíli neuvěřitelná a člověk se jen musí soustředit, aby vůbec stihl přeřadit na trojku... Když jsme ho předjeli a po chvíli jsem se podíval na spolujezdce, měl úplně vytřeštěné oči, pusu od ucha k uchu a nebyl schopen slova... 😄 Tenhle moment si prý bude pamatovat navždy - podruhé už to nikdy není tak intenzivní, protože člověk ví, na co se připravit... Jak říkám, přál bych to zažít každému a fandů aut bude rázem dvojnásobek... 😉 :yes: :yes: Ovšem uznávám, že né každé turbo zprostředkuje obdobné zážitky a atmosféra už teprve ne, i když při sepnutí ostré vačky může VTEC turbo v lecčems připomínat... 😉
Ano, ty (s prominutím) ksichty spolujezdců jsou k nezaplacení a dost často to mění jejich pohled na rychlost aut 😉 :yes:
Jo, můj to změnilo navždy... 😉 :yes: Na druhou stranu musím říci, že právě ta rychlost a schopnosti Eva jsou na takové úrovni, že mohou skoro až překazit zábavu... Dají se totiž naplno využít jen poměrně výjimečně - na pokud možno zcela prázdných silnicích, nejlépe druhé a třetí třídy s dostatkem zatáček (protože každá rovinka pošle Evo do poměrně šílených rycholstí - hodnotu si raději dosaďte sami >😒] )... Z tohoto důvodu si myslím, že malá auta typu Clio Sport, CTR či třeba Fiesta ST apod. dokážou pobavit takřka stejně - jejich obrovská výhoda je, že je můžeš ždímat naplno mnohem častěji, než si to kdy můžeš dovolit u Eva či třeba STI... Klíčem k radosti prostě dle mého není rychlost samotná(jo, roli hraje taky 😉 ), ale hlavně řidičova interakce s autem... :yes:
jistěže :yes: . největší ubožáci jsou dálniční střelci na D1, kteří mají pořád nohu na plynu, rychlost okolo 200 a myslí si, jací to jsou závodníci...to umí s prominutím každej blb
Pod tohle se podepisu !!!!! ridicova interakce s autem... staci MX-5.. 1.6, nemusi to zrovna trhat asfalt.. a presto to bude uzasna jizda..
Ale pod ten prvni prispevek o dvojce v Evu a vytrestenych ocich spolujezdce se klidne podpepisu taky. Sice sem v nem nikdy nejel,ale proste takove momenty jsou naprosto uzasne !!
Ale pod ten prvni prispevek o dvojce v Evu a vytrestenych ocich spolujezdce se klidne podpepisu taky. Sice sem v nem nikdy nejel,ale proste takove momenty jsou naprosto uzasne !!
Přesně tak.Silnice 3. třidy a hlavně přehledný zatáčky, protože díky absurdní rychlosti, když v nepřehledný zatáčce potkáš babku s kárkou a v pritisměru traktor,tak to skončí velmi špatně,at to brzdí,jak to brzdí. A dost často se mi stává,že při mezisprintech na rovinkách řadim víš,at si auto trochu odpočine a trochu mu povolim,protože jinak jsou ty rychlosti pro normální řidiče nepochopitelné.A ano,ve finále je auto s polovičním výkonem skoro stejně zábavné a nemusíš u toho tak moc přemýšlet.
přesně,přesně to jsem zažíval s kopající 2.0T STi :yes: 😉
O tom nepochybuji... 😉 :yes:
ve zkratce...jeli jsme pšes vysočany,přes retardéry ( 😄 ) a já pořád nechápal, v čem je to auto výjimečné...už jsem se smířil s tím, že to prostě nebude taková sláva, co jsem očekával, ale pak jsme vyjeli na serpentiny do letňan okolo odkolka a auto šlo poprvé přes 3 tisíce - je tam pod mostem 90st. pravá a pak rovinka , asi 150 metrů do kopečka, po které následuje přejezd s kostkama (už v rovině). Borec na to šlápnul na dvojku, auto vystřelilo, můj naprosto nepřipravený žaludek to zmačkalo a uložilo kamsi do oblasti kyčlí, následoval skok a dopad zhruba na druhou kolej, kvíknutí od pneumatik, jak se zakously do kostek s kolejnicemi...a já věděl, že lepší hračku si nemůžu přát 😄. Cesta zpátky a těch pár km, co jsem kočíroval já bylo fakt super :-! :yes:
Evo je fantastické auto, přestože není tak rychlé jako STI, koupil bych si ho mnohem raději. 😄
Proč si člověk kupuje sportovní auto? jsou dva typy lidí: Jedni chtějí být nejrychlejší, nejsilnější a nejlepší a prostě jim dělá dobře čas od času někomu ujet na semaforech, nebo na dálnici... Pro ně budiž nejlepším motorem přeplnovaný, který jim dá výkon v celém spektru otáček, aby mohli zesměšnit kdekoho už když pustí spojku na volnoběh... A pak je tu druhá skupina lidí, kteří si koupí sportovní auto protože chtějí mít radost z jízdy, koupí si ho kvůli jistému nedefinovatelnému pocitu, který zažívají na okreskách, v zatáčkách, při každém vytočení motoru, když cítí jak spíná VTEC, auto se při přeřazení naježí jako šelma a potom ,co pustí spojku také tak vyrazí... Proto se ze mě stal před časem fanoušek Hondy, ne proto, že chci být nejrychlejší a potřebuji se pořád s někým měřit, ale proto, že mám rád rychlost z pohledu, jaký mi zatím byly schopný nabídnout právě auta značky HONDA 😉
😄 :yes:
koupí si ho kvůli jistému nedefinovatelnému pocitu, který zažívají na okreskách, v zatáčkách, při každém vytočení motoru, když cítí jak spíná VTEC je videt ze si s nicim jinym jeste nejel je uplne jedno jestli tam mas 300 PS nebo 200PS nebo 150PS, zetec, vtec, nebo turbo, se vsim muzes jet zatacky na krev, je to jenom v tobe !!!!!
Chcel by som sa spytat, ci sa nova x5-ka bude dodavat iba s tym ,,joystickom", alebo aj s normalnou manualnou prevodovkou. Vdaka za odpoved
Moc se mi tu líbí jak se tu rozdělují lidi- Honda ná ultafanoušky, asi proto že je jich tak málo. VW zas je pro většinu symbol hnusu, i když současné GTI je výborné auto a většina kdo ho pomlouvá v něm nikdy nejela, Ford tu zas má image aut pro "socky" i když focus ve své třídě neni žádná láce, OPC je "jen" Opel, ale právě ten byl vyhlášen nejkvalitněším německým výrobcem aut....... Majitelé EVO a Sti jsou kapitola sama pro sebe, jsou schopni se posmívat a povyšovat i nad supersporty... CTR, GTI, ST, Evo ... To jsou auta do mega, nic do konce života. Spotřebka, jako mobil, tv, nebo džíny.
prosím, prosím, kde se dá sehnat nové Evo pod milion? Běžím pro něj >😁
Myslim že jsem ho někde viděl za 970tis. ale to bych kecal kde. Tak dobře, ale stojí kolem 1,1 mega ne? Sti myslim taky. To už neni moc velký rozdíl. Nevim jak ty ale já znám dva majitele Eva a tři subaru. Je dost zajímavé že všichni mají vztah ke své značce, ale ne konkrétně k tomu svému autu. Vždy se klepou až bude další model aby to vyměnili....
Určitě mají vztah k autu 😉 . Ceníkovka EVA je 1,199,000 , což už je docela dost peněz (ale chápu, na RR to není >😁 )
Ceníková cena... Kupoval jsi v poslední době nové auto? Já v létě.... Nevim proč ty ceníky vůbec jsou. asi aby ti připadalo že dostaneš slevu nebo co.... Zeptám se jednoho mého zákazníka, má ted nové evo, oranžové s černým křídlem(karbon???). Vypadá fakt dobře. Ale neni to fanda do aut. Prostě se mu líbilo... a chtěl čtyřkolku že jezdí na lyže. Prý ale dost žere. Dobrý ne? Myslel jsem si že si dělá srandu. Předtím měl lagunu.
>😁 :yes: . Samozřejmě že to je ceníková cena (proto jsem to tam zdůraznil) ale nepředpokládám, že ti evo dají pod milion (pokud budeme uvažovat slevy okolo 10😖
Nema zmysel to tu rozoberat, nezainteresovani aj tak nebudu mat volu pochopit. Poviem len jedno.
Majitelia Eva a Imprezy patria medzi najvacsich automobilovych nadsencov vobec. Nielen obrovsky pocet obcianskych zdruzeni a klubov po celom svete je toho dokazom.
Zopar individualit bez nadsenia a magorov s tazkou nohou kult tychto dvoch skvostov urcite neohrozi.
Majitelia Eva a Imprezy patria medzi najvacsich automobilovych nadsencov vobec. Nielen obrovsky pocet obcianskych zdruzeni a klubov po celom svete je toho dokazom.
Zopar individualit bez nadsenia a magorov s tazkou nohou kult tychto dvoch skvostov urcite neohrozi.
Ano, jsou to auta do mega... Ovšem ne spotřebka... Tu zásadně definuje přístup a láska majitele - pro někoho mohou být spotřebním zbožím všechna auta... A jinému může auto za 300 tis. přinášet neskonalou radost každý den...
Myslel jsem to tak že jako nové si auto této třídy lidi koupí tak na 3-4 roky. Pak když má štěstí dostane se auto k majiteli který se o něj stará a ještě tak 4-6 let vydrží. Když má smůlu koupí ho tuner a je konec hned. No a pak jde do šrotu. Ne do garáže aby ji pak předal synum. Na to jsou jiné auta.
a dražší auta nejsou spotřební materiál?? 😉 všechny auta jsou spotřební materiál... ale krásnej a ve spoustě detailů jinej... proto mě baví se o nich něco dozvídat, diskutovat o nich hodiny a hodiny...a Honda-Ultrafanoušek? kdepak... jel jsem v dvojkovém, čtyřkovém i pětkovém GTI, jsou to výborná auta, jen ne pro mě... To co mě naVW štve je přístup k zákazníkům...
Petře nic ve zlém,ale v tom připadě co píšeš je ten člověk minimálně hloupí a myslím,že tohle je v kategorii EVA a STI opravdu vyjímka i když je bohužel pravda,že STI má pár lidí pro image.U EVA mě to docela překvapilo.
acura dává do M😱 2,3 turbo i-VTEC s 180kW při 6000 (čili ne evropských 5k s turbem a konec) a s 265lbs-ft krouťákem, že to honda nedodává do evropy, je věc jiná, stejně tak má honda samozřejmě k dispozici 6i válce, ale proč to vozit do evropy, když je to házení perel sviním... socialistická evropa potřebuje naftu... proč jí teda cpát něco lepšího, když si chrochtaj blahem nad TDI... zas tak bohatá evropa není, aby se to vyplatilo
Tohle auto není nuda, civic nikdy nebyl nuda , ať už jízdou nebo vzhledem , nebo pohledem do motorového prostoru , bohužel někteří z nás to stále nemohou pochopit. Honda je Legenda je to životní styl , je to fyrma ,která je samostatná a ne v GM atd.je inovativní , tvoří si vlastní věci , vlastní nápady , a srovnávat jiné auto např.GTI s CTR , jakékoliv generace je trochu mimo. Je to jako srovnávat lidi co jí zdravou výživu(10%populace) a fronty v mastně na bůček ,ty pak trpí u doktora , stejně jako lidi co koupí Forda a pak čekají na servis 14dní než je vůbec vezmou .... a o tom to je , Těch co si dobře vyberou bylo vždy méně a za to jsem rád.
Mne sa to nepáči obycajny hybrid neviem co na tom niektory vidia a ako sa im to moze pačiť :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Vlastním starší Hondu Civic (2000) sice 1,4ku,nemohu nebýt spokojená se spolehlivostí vozítka. Ale když vidím Type R, sbíhají se mi sliny. Naprosto úžasný design,výkon motoru také velice zajímavý s tím,že tento typ Honda pro mě bude předpokládám pouze mým snem. Vymyká se mé cenové relaci. 😄
Každopádně se nikdy nevzdám svých živějších jízd po silnicích svým současným vozítkem.
Každopádně se nikdy nevzdám svých živějších jízd po silnicích svým současným vozítkem.
Již dva dny jsem hrdým majitelem TypeR a není nic skvělejšího než jet s vytočeným motorem na 8000 otáček a pozorovat to co se děje kolem. To je adrenalin na entou.