Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový turbodiesel Subaru: premiéra 6. 3. 2007 v 10:15. V Ženevě

29 komentářů

miki77
Jo ten vykon sedi, a ma to nase turbo (HTT) 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Dýzlový boxer v Subaru, to bude lahůdečka, sice se zdvihne váha (oproti benzínům), ale zůstává nízko položené těžiště, výkon velmi solidních 170k, hm, tenhle motor by pro modely Subaru v nižší střední a střední mohl být něco jako živá voda. Zbývá jen dodat, proč to vám to hoši trvalo tak dlouho? :yes:
CrazyJester
Jo, lahudecka to bude. Teda, byla by. Pred par lety. Koukam na to a rikam si: Jo, dizlovy boxer, supr. Ale jinak nic. Vykon je solidni, ale na druhou stranu takovy dizly uz ma kde kdo. V kazdem pripade je to uz dlouho ocekavany a potrebny krok.
to jsem zvědavej kdo to turbo "zespoda" bude měnit... :-! Docela běžná oprava u všech turbodieselů. A jsem zvědavej, jestli to bude boxer,tak ztratí výhodu dieselů - dlouhou životnost,nízkou spotřebu... Jo ještě jsem zvědavý na spotřebu oleje... No uvidíme :-!
CrazyJester
jo, celkovy parametry by zajimali i mne. PS: Podle mne ty turba budou menit mechanici v servise 😉
Tak na to jsem se tesil, subaru me bralo vzdy ,ale nemel jsem n to ukrmit benzin. do tohohle auta pujdu forester s timto motorem? uz ted se tesim moooooooooc.
ty disly nakopnou prodeje subaru. i kdyz wrx nebo sti je neco jineho ale porad je to stylovka a subaru
hlavne bude zaujimave ako vyriesia nasavanie s duchadlom
Proč jim to trvalo tak dlouho? Protože spali na vavřínech z "Symmetrical AWD". Proto je ve vyspělejších motorech (= diesel) dávno předběhli i Korejci! >😁
nebo to je proto, že se diesely prodávají jen v evropě a to je pro subaru až trh číslo 3? Nebo protože makali na motoru roku? měl by jsi otevřít oči
Zase jeden, ktery v tom ma hokej.
Jinak si myslim, ze ten diesel proste udelali pouze proto, aby nebyli de mode, nebot dnesni zaliba v dieslech je vylozene modni zalezitost, vyprovokovana nekterymi vyrobci
(jmeno si doplnite sami, stejne jim to nepomohlo). Pripomina mi to nadvladu Microsoftu se svymi silenymi WIN, coz je nejhorsi ze vsech moznych OS, a stejne prodejne vedou.. ;-\
Mam pul roku Imprezu 2.0 R a v zadnem pripade bych o diesel nestal, nebot porizovaci cena se stejne nikdy v uspore PHM nevrati (snad pokud najdou vyrobce turba, ktere se nekazi).
Ten obycejny boxer 2.0 v benzinu jezdi tak, ze zadny TDI/CDI 1.9-2.2 nema sanci - na IV.: 2500 otacek=50 km/h - postupne pridavani plynu - okamzity zatah, ktery trvale narusta - 7500 otacek (omezovac) = 195 km/h, radim V. >😁 To mezitim u dieslu se jiz trikrat radilo..
:yes: mam stejny nazor, záleží hodně na pořizovací ceně (a ta je u dieselů o hodně vyšší) servisních intervalech a cenách oprav konstrukčně složitějších a hmotností těžších dieselů. myslím, že ve finále, když si člověk propočte všechny náklady na pořízení, údržbu a provoz tak to asi zase takovej rozdíl nebude. Kdyby byl, bylo by benzínovým subaru odzvoněno. A to nikdo z automobilky nechce, takže je to spíše uspokojení poptávky po dieselech v evropě, tedy rozšíření prodejů, protože evropan už má v hlavě zakódováno diesel = automaticky úspora, což není vždy pravda.
Diesel ma kvoli nizsej spotrebe nizsie emisie... Nie je to modny trend, ale podla mna nevyhnutnost. Okrem toho ma vysoky tocivy moment, co je na nezaplatenie. A vkombinacii s hybridnym pohonom... >😁
I já se do ženevy těším... 😄
PS: richiemu: motory boxer jsou držáky,spolehlivé a s klidným chodem.
😄 neodpustím si ironické pošťouchnutí,pokud mluvíš o boxerech tak kladně,asi jsi nikdy neřídil pekelný Oltcit >😁 :yes: 😉
ne, dokonce ani porsche >😁 😉
😄 máš ještě mezery,milej pane 😉 >😁 :yes: a to měl Oltcit boxer,vzduchem chlazený...jako Porsche 😲
jenomže olcita už asi pojízdného neseženu...nebo si můžu zajezdit se tvým? >😁 😉
😄 takový sběratelský skvost už jsem dávno,dávno prodal 😉 :yes:
Na boxery se zeptej u Alfistu...treba na ty ve 145/146 ...myslim ze Ti vetsina nepotvrdi Tvou domnenku o "drzactvi" boxeru...
Boxeri sou nejlepsi zivy, skvely zviratka...😊
to není domněnka - motory boxer v subaru i v tom porscheti (kdo jiný je vyrábí? teda kromě brouka někde v JA) jsou velmi spolehlivé, testy spolehlivosti hovoří dokonce tak, že subaru i porsche jsou často na absolutním vrcholu žebříčků.
Mam AR 145 s boxerem a nemam jedinej problem...tot ma odpoved
Po vzoru VW koncernu budeme pak mit Impreza WRX STi a naftovy "RSo" Impreza WRX STDi... >😒]
Jinak proc ne...snad se toho nechytnou 😉
myslím, že ne... 😉
Proč ne? Když mohla Audi s turbodieslem vyhrát Le Mans, tak by Subaru WRX STDi mohlo vyhrát MS automobilových soutěží...
těžko - je omezení obsahu (dva litry) a restriktor na turbu. Porovnej výkon 2l turbodieselu (okolo 140,150 koní) a 2l turbobenzínu (klidně přes 300). Audi vyhrálo protože dieel byl zvýhodněn pravidly (obsahem)...kdyby proti sobě nastoupily stejně velké turbobenzíny a turbonafty neměla by nafta šanci. Subaru WRX STDi nejspíše nebude, neznám jediný japonský vysokovýkonný diesel a těžko bude subaru prošlapávat cestičku v dieselových motorech hondě nebo toyotě...to už by se svět zbláznil úplně >😁
To byl "ftípek", víš?
No abyste se nakonec nedivili.. 😊
promiň, Franto, ale tady nikdy nevíš. Sorry :yes:
Doufám že ne 😃)