Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW řady 7 přijede s osmistupňovým automatem

Kompletně nová „sedmička“ přijede ke konci roku 2008 a očekává se, že ve výbavě bude k dispozici i osmistupňový automat, jehož vývoj a výrobu bude mít na starost firma ZF.
Zpět na článek
6. 2. 2007 13:10
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 2. 2007 13:22
neregistrovaný "Kraken"
6. 2. 2007 16:44
neregistrovaný "Johny.Rico"
7. 2. 2007 13:12
neregistrovaný "heh"
6. 2. 2007 13:33
neregistrovaný "Jogi"
6. 2. 2007 13:37
neregistrovaný "M3"
6. 2. 2007 23:13
anonym
7. 2. 2007 13:14
neregistrovaný "heh"
7. 2. 2007 17:50
neregistrovaný "McMac"
6. 2. 2007 14:17
anonym
6. 2. 2007 15:21
neregistrovaný "tomesune"
6. 2. 2007 15:53
neregistrovaný "Bart"
6. 2. 2007 16:42
neregistrovaný "Kraken"
6. 2. 2007 16:34
anonym
6. 2. 2007 16:56
neregistrovaný "ZZ"
6. 2. 2007 17:20
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2007 18:13
neregistrovaný "..."
6. 2. 2007 20:11
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 17:59
neregistrovaný "dusio"
7. 2. 2007 19:22
anonym
7. 2. 2007 19:27
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 19:31
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 19:50
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 19:54
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 19:58
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 20:01
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 20:08
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 20:13
anonym
7. 2. 2007 20:13
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 20:17
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 20:28
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 20:32
neregistrovaný "RS6"
6. 2. 2007 19:07
neregistrovaný "tomcat1"
6. 2. 2007 19:42
neregistrovaný "Drsoň"
6. 2. 2007 22:39
neregistrovaný "Pjotr"
7. 2. 2007 09:18
neregistrovaný "Donald"
7. 2. 2007 17:48
neregistrovaný "McMac"
7. 2. 2007 19:41
neregistrovaný "tomcat1"
7. 2. 2007 20:32
neregistrovaný "007"
7. 2. 2007 20:42
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 21:07
neregistrovaný "007"
7. 2. 2007 21:12
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 22:18
neregistrovaný "007"
8. 2. 2007 19:51
neregistrovaný "007"
8. 2. 2007 21:09
neregistrovaný "Nikiller"
9. 2. 2007 19:22
anonym
9. 2. 2007 19:24
neregistrovaný "007"
28. 2. 2007 10:17
neregistrovaný "Bugi(y)"
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 2. 2007 13:10
Jen dobře.
BMW je světový lídr v aut. technologiích, takže tady musí zabrat. Říkejte si co chcete, ale ani 10 stupňů by mi vůbec nevadilo. Už stejně ani u té šesti stup. nepoznáte, že přeřazuje...já volím pro 10 stupňů... :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Kraken"
6. 2. 2007 13:22
Re: Jen dobře.
Lepsie by bolo aspon 25... minimum :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 2. 2007 16:44
Re: Jen dobře.
Hel , Kraken, já si nedělám srnadnu..fakt...
neregistrovaný "heh"
7. 2. 2007 13:12
Re: ja som za 30
aj tak je to automat :P
neregistrovaný "Jogi"
6. 2. 2007 13:33
V automatike mi je to dost jedno
... ale mat 10 stupnovu rucnu prevodovku musi byt uz dost otrava nie ? :o)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M3"
6. 2. 2007 13:37
osmikvalt ve Fobii
Jeste, ze ma Fobie tak uzkej tunel, ze se tam vic jak 6 nevejde, jinak by tam urcite cesky kutil namontoval 16-ti kvalt s pulkama >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
6. 2. 2007 13:40
deset stupňů ke zlaté
Šetříme palivo, chceme být ekonomičtí a ekologičtí, tak uděláme x-stupńovou převodovku, aby se nám ten motor moc nevytáčel. Je to hezké, možná opravdu ta auta budou žrát o 0,4 l na sto míň, ale i přes úžasný pokrok jakým prošly automaty za posl. cca 10 let, v hladkosti a rychlosti řazení, pořád více stupňů znamená více nepříjemných čekání na ten "správný kvalt", třeba podřazování do zatáčky, brzdíš, už jsi v ní, chceš vyjet, přidáváš, ale automat stále ještě podřazuje s 10ky na 4ku, které odpovídá aktuální rychlost, tak čekáš až si to převodovka "udělá" a auto konečně začne reagovat na plyn, jo, jo, ta převodovka je skvělá, v technických údajích se píše, že přeřadí za 0,000001s. Dokonalé, bohužel v praxi platí pro počet stupnů v automatické převodovce ono zlaté heslo, více je někdy méně, ale jen ať žije pokrok. ;-\
Rozbalit vlákno
3
anonym
6. 2. 2007 23:13
Re: deset stupňů ke zlaté
Ale kdepak. Tyhle více stupňové automaty už neřadí postupně, ale rovnou si zařadí ten stupeň, který je v danou dobu nevhodnější. Takže z 8čky to tam klidně hned dá 5tku, naopak z 5tky hned 7čku atd.. Takže tenhle 8speed bude paradoxně rychlejší a dynamičtější než klasika 6speed.
neregistrovaný "heh"
7. 2. 2007 13:14
Re: deset stupňů ke zlaté
ja by som dal do toho bava 250 stupnovu prevodovku, nech si kazdy km/hod pride na svoje
neregistrovaný "McMac"
7. 2. 2007 17:50
Re: deset stupňů ke zlaté
>:D :yes:
anonym
6. 2. 2007 14:17
deset stupňů ke zlaté
Myslím, že tak špatné by to zase nebylo - pokud by existoval automat s deseti stupni, tak by určitě podřazoval o jeden stupěn, ale také o dva a klidně i o více. To pro dobrý software není problém...
U luxusních limuzín nejde ani tak o snížení spotřeby jak spíš o plynulost jízdy. Otázkou je, zda je nenahradí bezestupňové převodovky. Dnes je celkem problém udělat ji tak, aby překousla vyšší točivý moment, kdo ví ale, co bude následovat... A pokud se dostaneme k elektromotorům, stanou se převodovky archaismem. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
6. 2. 2007 14:39
Re: deset stupňů ke zlaté
:-( nevím jestli mám být ironický, ale nějak nechápeš o co jde. Že automat umí přeřadit o více stupňů, hm to je hluboký poznatek, psal jsem i o pokroku, který automaty udělaly, ale prostě při podřazení u x-kvaltové převodovky si přes rychlost software prostě počkáš, než z desítky podřadí na čtverku, to rozhodně plynulosti jízdy velkých limuzín, o které tu píšeš, nepřidá. Velké limuzíny se silnými motory si vystačí i se čtyřkvaltem, plynulosti jízdy to více prospívá než škodí, hon za více stupni je jednoznačně motivován snížením spotřeby a tj. tedy i plozením menších emisí. ;-)
neregistrovaný "tomesune"
6. 2. 2007 15:21
pomíjivá krása
kdo ví, co bude za dva roky, když nevim, co bude zítra ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Bart"
6. 2. 2007 15:53
Re: pomíjivá krása
Tak ja to vim naprosto presne - streda ;-)
neregistrovaný "Kraken"
6. 2. 2007 16:42
Re: pomíjivá krása
07.02.2007 ;-)
anonym
6. 2. 2007 16:34
kam dál?
Vzpomínám si, jak tady spousta lidí povídalo, že osm, fuuj, to je zbytečně moc,k ničemu, německá prémie má méně a stačí to, to zase japonci musí bejt něčím výjimeční, bla bla... >:D . Kdy to udělá mercedes? a Audi? ;-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "ZZ"
6. 2. 2007 16:56
Re: kam dál?
Jo jo :-) Tady bude zase nakydáno, jak je BMW technologická špička... a kdo teď koho dohání, co? >:D To se fakt bavím. Všem těm blbečkům, co tu tak velkohubě plácali to, co zmiňuješ, se teď směji a ukazuji pozdrav řidiče testovacího 1er CC >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2007 17:20
Re: kam dál?
Teda ja s vama vetsinou souhlasim, ale ted budu trochu v opozici. Klonim se k tomu, co rika Dinar. BMW je technologicka spicka, Lex jiste taky a Merg zrovna tak. Je ale otazka, jestli ty spousty ° v prevodovkach nejsou spis vyrazem jakesi bezradnosti co jeste zmlsanym zakaznikum nabidnout. Nejak si neumim predstavit, ze by u manualu i automatu nemelo stacit tech °6.
neregistrovaný "..."
6. 2. 2007 18:13
Re: kam dál?
sef volva minule vysvetloval ze technologicky neni problem udelat 10stupnu, jen to zatim nema zadny ucel a smysl. Lexus chce nejak zaujat zakazniky tak nabizi kazdou volovinu, pocitam ze pristi rok budou nabizet pancerovani seriove
neregistrovaný "ZZ"
6. 2. 2007 20:11
Re: kam dál?
Lex chce zaujmout zákazníky a BMW co? To si fakt rád poslechnu... :no:
neregistrovaný "dusio"
7. 2. 2007 17:59
Re: kam dál?
BMW dela presne to samy... Mercedes mel sedm, Lexus udelal osm tak to musi mit taky... U aut co maji kroutak 600 Nm standard je to proste jen navnada na zakaznika...
anonym
7. 2. 2007 19:22
Re: kam dál?
:yes:
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 19:27
Re: kam dál?
Vy jste dva idi oti, Lexus taky dohaněl Mercedes, je to jenom o tom kdo auto představí poslední,ale co se rozčilovat nad zamindrákovanejma chlapečkama :no:
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 19:31
Re: kam dál?
Chovej se laskavě slušně. Nebo ti doma rodiče od malička nadávali? Pak bych to chápal, že máš chování politika. :no:
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 19:50
Re: kam dál?
Já se mám chovat slušně, a co ty, nadáváš tady lidem do blbeč ků :no:
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 19:54
Re: kam dál?
Nemůžu za to, že jsem ti blbečkem připomněl nejčastější slovo, který používala tvoje máma směrem k tobě... A upřímně, vůbec se jí nedivím.
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 19:58
Re: kam dál?
Tak teď si mi to nandal, tím se jenom potvrzuje moje teorie, že seš arogantní ha jzl, kterej neuznává názor druhých :-!
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 20:01
Re: kam dál?
To s tím názorem jsi vymyslel tou svojí boulí na krku? :-) PS: Dávám ti ještě tak tři odpovědi, než se rozbrečíš >:-[]
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 20:08
Re: kam dál?
>:D >:D ano, přesne ten názor mám v té bouli na krku, ale to ty nemůžeš znát, protože jí nemáš.P.S za jízdy zásadně nekouřím
anonym
7. 2. 2007 20:13
Re: kam dál?
tak si toho beďara vymáčkni a neříkej mi že jsem idi ot, děkuji. když máš námitky, tak na můj příspěvek slušně zareaguj a múžeme to prodiskutovat.
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 20:13
Re: kam dál?
Teď jsi na to kápnul :yes: a máš naprostou pravdu. >:D >:-[]
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 20:17
Re: kam dál?
no vidíš,že se shodnem, já mám vždycky pravdu :yes:
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 20:28
Re: kam dál?
Tak ještě jednu tvou inteligentní odpověď a utíkej si pro ten kapesník, šmudlo.
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 20:32
Re: kam dál?
Jééééé,ty umíš počitat, stále mě překvapuješ,asi nebudeš takovej bl b jak si myslím >:D
neregistrovaný "tomcat1"
6. 2. 2007 19:07
somarina
Je to somarina, ja by som si priplatil za 5 - stupnovu ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
6. 2. 2007 19:42
Kam ten svět spěje...
V jednoduchosti je krása... VW Beetle rulez... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pjotr"
6. 2. 2007 22:39
ZF
Podľa môjho skromného odhadu sa vďaka ZF sa tých 8 stupňov pekne krásne rozšíri aj inde. Audi, VW, BMW, Bentley, Rols a iný používajú prevodovky ZF. Mercedes zostane "akože" pozadu, nakoľko si robí prevodovký sám a tých sedem stupňov mu istotne na istú dobu stačí, hlavne keď ju už niaky ten piatok ponúka takmer vo všetkých modeloch. Veď sa uvidí ako tých 7, 8 a viac stupňov fuguje v reáli. Predčasné hodnotiť čokoľvek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donald"
7. 2. 2007 09:18
zbytečné
Nemůžu si pomoc,ale když se podivám na třídu aut do kterých se tyhle mnohokvalty dávaj/mají dávat a hlavně používané motory,tak při správném zpřevodování by to zvládl i čtyřkvalt.Ano,chápu,sportovní ambice,ale to by zvládl/zvládá v poho 6ti°.Přijde mi to jako trochu zbytečné zaujmutí zákazníků s důrazem na technologie,bez ohledu na značku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "McMac"
7. 2. 2007 17:48
M7, 6 stupňů
myslím si, že šest stupňů stačí - resp. stačí pět a ten šestý pro jízdu na dálnici, pro snížení otáček(-spotřeby), ještě bych pochopil 7 stupňů pro někoho, kdo velmi rád řadí a má sportovní ambice, ale osm stupňů už je moc!!! :-)

ALE PRSÍM AŤ UDĚLAJ TU M7!!!! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomcat1"
7. 2. 2007 19:41
camaro
Moje Camaro ma 3-stup TH 350 a staci to aj na rychlosti nad 200 km/h a moje BMW 735 E 32 ma 4 rychlosti a ide 240!5 rychlosti musi stacit kazdemu. Cim viac rychlosti, tym castejsie radenie a vacsia sanca na poruchu + vacsia hmotnost ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "007"
7. 2. 2007 20:32
Vzkaz pro RS6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hele kámo,nehádej se!Připadáš mě inteligentní,a nestojí to za to se hádat s tím provokatérem ZZ.Podívej se ještě na můj poslední příspěvek dnes v 19:13 na téma BMW 7 ve Finsku.To co jsem tam napsal,platí také o ZZ.Tak se měj.Zdarec
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 20:42
Re: Vzkaz pro RS6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:yes: jo to si napsal dobře "provokatér",já jim taky nerejpu do Lexe, ale co, takový lidi jsou všude,takže jediné co můžu říct je BMW ruleZZ :yes: >:-[]
neregistrovaný "007"
7. 2. 2007 21:07
Re: Vzkaz pro RS6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a díval jsi se,co jsem napsal na té dikuzi BMW 7 ve Finsku????
neregistrovaný "RS6"
7. 2. 2007 21:12
Re: Vzkaz pro RS6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo,jo díval, asi mají z BMW mindrák,jinak si ty jejich reakce na článek nemůžu vysvětlit
neregistrovaný "007"
7. 2. 2007 22:18
Re: Vzkaz pro RS6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asi máš pravdu!!!A víš,co je zajímavé?No,když čtu nějaké testy,tak téměř vždy testované auto srovnávají většinou s BMW.A to se týká všech tříd,kde má BMW obsazení.Např.:golf-bmw 1
mondeo-bmw 3
quatroporte-bmw 5,7
ferrari f 430-bmw m5,6
Ono,když se nad tím zamyslíš,tak to BMW má zastoupení od obyč,auta až po supersport.Vím,že to má i Audi i Merc.,ale to BMW je v těch testech nejvíc uváděno.A to zřejmě nejvíc sere ZZ a MILmistra.Ale oni s tím nic nenadělají,což je dobře!
Tak zdarec,dnes už to vypínám.Zítra odepiš.....
anonym
8. 2. 2007 08:26
Re: Vzkaz pro RS6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ale no.. mat dve mena a pisat sam sebe odkaz?? joj mojko >:-[]
neregistrovaný "007"
8. 2. 2007 19:51
Re: Vzkaz pro RS6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kdo jsi Ty???Inspektor Dálgliš nebo detektiv Holmes nebo Komisař Rex!!!!Jseš úúúplně vedle.Bohužel 007 a RS6,není ta stejná osoba.Už se prober!!!!!!!!!!!!S pozdravem 007
neregistrovaný "Nikiller"
8. 2. 2007 21:09
lexus
Nic proti BMW, ale je tu videt jista inspirace Lexusem. Ten totiž chystá osmikvalt do príštího modelu rady LS,kterej předtavili už před pulrokem, v kombinaci s šestilitrovým motorem + elektromotor= neco kolem 450 hp v základu
>:-[] . předpokládaná spotřeba kolem 12 l/100km, takze si myslim že zde tento druh převodovky přijde vhod.
Rozbalit vlákno
2
anonym
9. 2. 2007 19:22
Re: lexus
nic proti lexusu,ale mercedes ,ale co skoda slov :-(
neregistrovaný "007"
9. 2. 2007 19:24
Re: lexus
Jistá inspirace???To víš jistě??BMW nepotřebuje nic kopírovat od jiných!!Mají svůj styl!!!
neregistrovaný "Bugi(y)"
28. 2. 2007 10:17
Lexus je in
Podla mna je na tom aj tak najlepsie Lexus- ved je to Japonec. A keby som si mal vybrat medzi prevodovkov tak si myslim ze 8 je fajn. Ale priplatil by som si za manual. Automat kazi radost z jazdy >:D
Rozbalit vlákno
0