Rozměrné korejské SUV se na českém trhu prodává také s inovovaným pětiválcem ve verzi RX270XVT. Silnější motor ze shodného zdvihového objemu 2696 cm3 dokáže vydolovat 137 kW ve 4000 ot./min a 402 Nm mezi 1600 a 3000 ot./min.
No na to ake hrozy Ssangyong v minulosti predvadzal, je tento kusok velmi dobre stravitelny. Dokonca aj interier je prekvapivo hodnotne posobiaci.. :yes:
Hodnotny interier, pekny exterier, vyborny motor, nizka spotreba a cena perfektna... Za tu cenu je to skvele auto, je tam vsetko potrebne, len skoda ze xenony nie su.
Opravdu nejpohlednější Ssangyong. Dostatečně extravagantní, ale pořád ještě elegantní. Možná to není nejlepší auto ve své třídě, ale designem se řadí na vrchol své kategorie. Mercedes by se mohl učit, jak udělat neotřelé a luxusně vypadající SUV. :yes:
pouzivaju mechaniku z mercedesu. pred faceliftom sa este viac podobal na byvale ml od mercedesu. v rextone mi vadila iba jedna vec, a to relativne malo miesta v interieri... na prednych sedadlach. mal som v nom skoro rovnaky pocit, ako v ssangyong kyron -e. a rexton mi pripadal velmi vyrovnany a prijemny... predvidatelne jazdne vlastnosti, rozumny design... fajn auto za tu cenu.
Hodně přeháníš. Když přijdou s originálními modely (Kyron, Actyon, Actyon Sports, Rodius) všichni držkují, když je jeden model tak říkajíc konzervativní (Rexton) držkují taky.
Měl by jsi dvakrát zvážit co píšeš. Aby to nebyly blbiny. Nikdo nemá tolik originálních modelů jako SsangYong.
koupil jsem si rextona II, byl šest měsíců starý.jezdil jsem s ním přesně týden a přestal startovat.vzali ho na opravu na záruku na chodov a tam mi až po měsíci zjistili závadu.čerpadlo a trysky.samozřejmeě se nejdřív cukaly ale pak uznaly chybu.zítra si ho jedu vyzvednout a co nejdřív ho prodám.