Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia cee´d N1 v prodeji za 298.980,-Kč bez DPH

Kia Motors Czech, výhradní dovozce vozů značky Kia do České republiky, uvádí od 1. února 2007 na český trh pětidvéřový model cee´d v užitkové verzi N1 s možností odpočtu DPH.
Zpět na článek
2. 2. 2007 10:20
neregistrovaný "Misa"
2. 2. 2007 10:31
2. 2. 2007 10:52
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 11:04
neregistrovaný "misoo"
3. 2. 2007 13:13
neregistrovaný "Kosice"
4. 2. 2007 15:42
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 11:04
neregistrovaný "iwwo"
2. 2. 2007 11:06
neregistrovaný "Dan"
2. 2. 2007 11:10
neregistrovaný "Pipo"
2. 2. 2007 11:14
neregistrovaný "Pipo"
2. 2. 2007 12:55
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 14:26
neregistrovaný "misoo"
3. 2. 2007 14:34
anonym
3. 2. 2007 16:07
neregistrovaný "pitbul"
2. 2. 2007 17:27
neregistrovaný "Dan"
2. 2. 2007 19:15
neregistrovaný "misoo"
3. 2. 2007 00:03
neregistrovaný "cgy"
3. 2. 2007 02:10
neregistrovaný "Dan"
20. 3. 2007 08:56
neregistrovaný "dan1"
2. 2. 2007 10:33
neregistrovaný "potkan"
2. 2. 2007 11:17
neregistrovaný "spokojený"
2. 2. 2007 13:01
neregistrovaný "spokojený"
2. 2. 2007 14:28
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 12:04
neregistrovaný "josh"
2. 2. 2007 13:19
neregistrovaný "josh"
3. 2. 2007 00:02
neregistrovaný "patrik"
9. 2. 2007 21:45
neregistrovaný "Lexus"
3. 2. 2007 10:51
anonym
2. 2. 2007 11:29
anonym
2. 2. 2007 11:36
neregistrovaný "Mario"
2. 2. 2007 12:09
neregistrovaný "potkan"
2. 2. 2007 15:08
neregistrovaný "IT"
2. 2. 2007 17:59
anonym
3. 2. 2007 12:21
neregistrovaný "josh"
6. 2. 2007 07:30
neregistrovaný "potkan"
2. 2. 2007 11:38
neregistrovaný "Pipo"
2. 2. 2007 12:13
anonym
2. 2. 2007 12:16
anonym
2. 2. 2007 12:49
neregistrovaný "Lojza"
2. 2. 2007 15:31
neregistrovaný "IT"
2. 2. 2007 18:13
neregistrovaný "Lojza"
2. 2. 2007 18:59
neregistrovaný "AliM"
2. 2. 2007 20:58
neregistrovaný "Aleš"
2. 2. 2007 13:50
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 14:03
anonym
2. 2. 2007 17:05
3. 2. 2007 00:14
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 14:33
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 18:16
anonym
2. 2. 2007 23:51
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 09:53
neregistrovaný "AliM"
3. 2. 2007 17:07
neregistrovaný "anonym"
23. 3. 2007 16:43
neregistrovaný "Miras tpca"
5. 2. 2007 07:47
9. 2. 2007 21:34
anonym
3. 2. 2007 15:01
anonym
2. 2. 2007 12:59
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 18:56
neregistrovaný "logistik"
2. 2. 2007 23:26
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 16:36
anonym
2. 2. 2007 12:06
neregistrovaný "Odborník"
2. 2. 2007 12:11
neregistrovaný "potkan"
2. 2. 2007 12:51
neregistrovaný "Lojza"
3. 2. 2007 16:34
neregistrovaný "John"
5. 2. 2007 07:52
9. 2. 2007 20:46
anonym
2. 2. 2007 12:27
neregistrovaný "robi"
2. 2. 2007 15:07
neregistrovaný "autor"
2. 2. 2007 15:33
3. 2. 2007 16:38
anonym
2. 2. 2007 17:00
neregistrovaný "VVTi"
2. 2. 2007 17:08
2. 2. 2007 18:49
anonym
2. 2. 2007 18:56
2. 2. 2007 20:30
3. 2. 2007 00:51
3. 2. 2007 00:55
5. 2. 2007 07:55
2. 2. 2007 19:18
neregistrovaný "martinNL"
2. 2. 2007 20:30
3. 2. 2007 00:57
3. 2. 2007 12:12
neregistrovaný "martinNL"
3. 2. 2007 11:20
anonym
13. 2. 2007 23:51
anonym
3. 2. 2007 01:24
neregistrovaný "VVTi"
3. 2. 2007 11:35
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 01:53
neregistrovaný "Miloš"
3. 2. 2007 12:01
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 12:02
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 15:15
anonym
3. 2. 2007 15:25
anonym
23. 3. 2007 17:20
neregistrovaný "miras"
3. 2. 2007 15:44
anonym
3. 2. 2007 17:00
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 17:02
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 16:47
anonym
3. 2. 2007 17:17
neregistrovaný "buran"
4. 2. 2007 13:08
neregistrovaný "sword"
5. 2. 2007 06:11
neregistrovaný "flash007"
20. 3. 2007 09:32
neregistrovaný "dan1"
5. 2. 2007 06:15
neregistrovaný "flash007"
23. 3. 2007 16:51
neregistrovaný "miras tpca"
3. 2. 2007 17:16
neregistrovaný "karol"
3. 2. 2007 17:19
neregistrovaný "Pepa Praha"
3. 2. 2007 17:34
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 19:15
anonym
3. 2. 2007 20:29
neregistrovaný "josh"
3. 2. 2007 21:35
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 22:52
anonym
9. 2. 2007 20:57
anonym
9. 2. 2007 21:10
anonym
3. 2. 2007 20:09
neregistrovaný "Zdena"
3. 2. 2007 21:07
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 21:52
neregistrovaný "Zdena"
4. 2. 2007 16:36
neregistrovaný "patrik"
14. 3. 2007 15:43
neregistrovaný "msk"
3. 2. 2007 22:45
neregistrovaný "VVTi"
4. 2. 2007 08:06
neregistrovaný "Zdena"
4. 2. 2007 14:33
4. 2. 2007 15:34
neregistrovaný "Ricxo"
4. 2. 2007 15:45
neregistrovaný "misoo"
9. 2. 2007 21:20
neregistrovaný "*"
10. 2. 2007 13:44
anonym
neregistrovaný "Misa"
2. 2. 2007 10:20
hezky auto
Fakt krasny auto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
2. 2. 2007 10:31
Zlatá mříž
Ceedem jsem se konečně svezl, a zmůžu se jen na uznalé mručení, v každém ohledu. Tahle Ceed story mi pořád více připomíná vstup Octavie na trh v 97., kvalitativně je na tom stejně jako špička segmentu a cenou je níž, jednoduchá strategie pro první generaci, úspěch zaručen, dál se uvidí. Jestliže příchod Ceedu ustojí špička segmentu i za pomoci své image, pak bát by se měli všichni ostatní počínaje Francouzi a konče ambiciozním navrátilcem Bravo, pro kterého hlavně, z důvodů aktuálně tragické image Fiatu na evropských trzích, bude Ceed těžkým soupeřem. A teď navíc přepážka, pokud člověk, jedouc v zamřížovaném Ceedu, unese útrpné pohledy stylo/mravokárců cedících přes zaťaté zuby poznámky o přepážkových kovbojích, pak je "náklaďák" Ceed super volbou, který už začíná míchat karty nejen v segmentu C, ale s cenou pod 300k už se může začít tvářit jako žolík i mezi auty o třídu níže. :yes:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 10:52
Re: Zlatá mříž
:yes:
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 11:04
Re: Zlatá mříž
vraj pevnejsia kasna a lepsie utlmena ako focus, ak je to fakt pravda, tak potom klobuk dolu pred ceed-om ! :yes:
neregistrovaný "Kosice"
3. 2. 2007 13:13
Re: Zlatá mříž
To iste nie...Focus je premiant vo svojej triede...ma jednoznacne najlepsi podvozok a tuhost karoserie je prvotriedna...Nebudte tak euforne naladeny a radsej si par krat premyslite co napisete... ;-)
Ceed je jednoznacne vo svojej triede No.1 ale nie v kategorii aut do 4,5 metra... >:D >:D
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2007 15:42
Re: Zlatá mříž
napisal som VRAJ, to znamena ze som to niekde cital, nehovorim, ze je to urcite tak... ceed je nizsia stredna, tak isto ako focus a spol. toto neni VRAJ, to viem nabeton a vie to kazdy (skoro) ;-)
neregistrovaný "iwwo"
2. 2. 2007 11:04
Re: Zlatá mříž
pekne napisane :yes:
neregistrovaný "Dan"
2. 2. 2007 11:06
Re: Zlatá mříž
Měl někdo problém s ježděním s odmontovanou mříží? Policie to nekontroluje a neřeší ani v případě dopravní nehody, natož při běžných silničních kontrolách, a na STK řeknou ať mříž máme aspoň položenou v kufru. Mohou s tím být nějaké problémy? Má někdo negativní zkušenost?
neregistrovaný "Pipo"
2. 2. 2007 11:10
Re: Zlatá mříž
Typicky slovak alebo cech ;-) . Jasne preco nie aj takto sa da usetrit. Inak naozaj krasne auticko v tej cervenej a na elektronoch super voľba radsej si priplatim za vybavu ako kupit holeho golfa skoro za jeden a pol nasobok. A pre mudrcov, ktory vravia ze ale za kolko ju potom predas za dakych 5 rokov no urcite zamej ako golfa ale o kolko menej ma bude stat nova. Kia brabo len tak dalej inak skor by som uvazoval o SW ak nebude velky cenovy rozdiel ak bude vyzerat ako ten concept tak to stoji za to :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pipo"
2. 2. 2007 11:14
Re: Zlatá mříž
A este pre ludi co si stoja na imagi. Podla mna mi Kia da image inteligentneho cloveka, ktory vie posudit cena + vykon a nepojde do predrazenych nemeckych aut :-!
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 12:55
Re: Zlatá mříž
za SW je avizovaný příplatek 30.000 Kč k ceně HB
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 14:26
Re: Zlatá mříž
to je velmi rozumny priplatok :yes:
anonym
3. 2. 2007 14:34
Re: Zlatá mříž
KIA je slovensky - europsky vyrobok a ak sa bude predavať čo verím že sa bude tak za päť rokov sa na tie ceny môžme pozrieť. Ceny sa vyvyjaju od predaja - čím viac predaš tym je auto popularnejšie a nie od toho či je korejske alebo nemecke. A nazaver - prevez sa v KIA CEED a porovnaj s Golfom !
neregistrovaný "pitbul"
3. 2. 2007 16:07
Re: Zlatá mříž
Každý si kupeje auto podla svojho postavenia, ceny, vkusu a hlavne na čo má. Neviem ako môže niekto hodnoť značku keď ju nikdy nevlastnil a ani vnej nesedel. Keď som jazdil na žigulaku tiež to bolo pre mňa najlepšie auto na svete. Každy čo sa zaujíma nestranne o automobilizmus vie že korejci začínajú v spolahlivosti šlapať japoncom na päty a europskym vyrobcom to robí velke starosti.
2. 2. 2007 16:45
Re: Zlatá mříž
Jezdit s demontovanou mříží, je jako jezdit se sklápěčkou a na korbě mít dvacet opalovacích lehátek s pasažéry. Odmontovat mříž... to je jako si koupit gilotinu na leasing. Kdepak jsi koupil, že to policie nekontroluje? A tvé představy o tom, že při dopravní nehodě znalec přehlédne mříž pohozenou v poli... to je snad nějakej pokus o komedii století, ne? Umíš si představit, jak s tebou zacvičí berňák, až ti za ix let nazpátek vyměří daňový doměrek i s příslušenstvím? Už jsi zkoušel co to s člověkem udělá, když neplatí DPH?
neregistrovaný "Dan"
2. 2. 2007 17:27
Re: Zlatá mříž
Podnikám už 12 let, takže letmo tuším co berňák dovede. Ale s odmontovanými mřížemi jsme nikdy problém neměli, ani kamarádi co si koupili např. offroad s odpočtem. Nebyl problém ani při dvou dopravních nehodách, kterou vyšetřovala policie, ani při silničních kontrolách. Mříže samozřejmě nevozíme v autech, ale jsou pěkně ve sklepech. Jen na STK mříž hodíme do kufru, ať se technik mrkne že ji vlastníme. Ono na to že mříž je nevzhledná, na to bych se vykašlal, problém je že např u Grande Punta zamezí sklopení sedadel, a není tam pak možno naložit například větší laserovou tiskárnu. A to pak ta mříž přímo popírá název Montážní vozidlo, s mříží na montáže jezdit nelze...
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 19:15
Re: Zlatá mříž
jj to je dan za to, ze uz by N1 spravili aj z babety... :no:
2. 2. 2007 20:39
Re: Zlatá mříž
Znám jiné případy a jiné konce s odmontovanou přepážkou... Jestli tomu dobře rozumím, tak vozíš v Puntu bez mříže tiskárnu, takže když budeš havarovat, tak ti tiskárna proletí kolem hlavy, nebo, pokud budeš mít smůlu tak se ti v letu naposledy otiskne na temeno? Opravdu to myslíš vážně? A to, že by sis musel vozidlo s odmontovanou mříží nechat přehomologovat, nevíš? Velmi podivné... a velmi naivní.
neregistrovaný "cgy"
3. 2. 2007 00:03
Re: Zlatá mříž
ty si vazne magor
neregistrovaný "Dan"
3. 2. 2007 02:10
Re: Zlatá mříž
Holt podnikatelé jsou nejohroženější skupinou obyvatel.. z jedné strany je ohrožuje finančák, z druhé tiskárna letící kolem hlavy. Nicméně až český zákazník pochopí, že existují i jiné konkurenční výhody než je cena, bude možno zvednout marže a nebude nutno dělat opičárny s mřížemi. Holt pokud chce člověk dělat svůj obchod poctivě, dodržet co slíbil, pokud jedná v duchu toho že zákazník má vždy pravdu, i když ji nemá,pokud je jediným měřítkem za každou cenu spokojený klient, je výsledkem firma s dobrou pověstí, ale menším ziskem. A pak samozřejmě každá ušetřená koruna se hodí na další investice, není to hamounění peněz ušetřených díky odpočtu.
neregistrovaný "dan1"
20. 3. 2007 08:56
Re: Zlatá mříž
Dobrý den,
tak See´d mi stojí na parkovišti, čekám na N1 a mříž chci právě proto, abych se vytlučeným předním oknem nekoukal, kde v autě přede mnou mizí to, co jsem v kufru vezl. Ani nemluvím o tom, že vozím pejsana a tak se to taky hodí. Mřížka je dobrá věc. Ne každý ji využije, občas je potřeba ji odmontovat, protože se převáží něco většího, i sedadla se musí občas sklopit, ale podstata je jedna.Ne každá N1 je podvod jen proto, aby se odečetlo dph. Je to šikovná a praktická věc. Jinak dát N1, zaplatit 2O% jako 1.splátku úvěru a z DPH si rovnou odečíst na přiznání, je finanční perpetum mobile. To nemá chybu. Podpora rozumného podnikání v praxi.
2. 2. 2007 21:00
Re: Zlatá mříž
Slysel sem o jednom. Borec v ML-ku. Nejdriv s mrizkou. Pak bez ni. A pak bez ML-ka....V kazdem pripade, za usetreny penize si k tomu Ceedu kup nakeho poradneho psa a delej se ze ono to vlastne ani N1 neni...
Avatar - VDC
2. 2. 2007 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 2. 2007 16:37
Re: Zlatá mříž
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "potkan"
2. 2. 2007 10:33
:-o
ta cena je téměř neuvěřitelná. jinak super auto, můj kandidát na koupi v blízké budoucnosti, doufám. (teda bez mříže samozřejmě).ve srovnávacím testu v SM s přehledem vyhrál nad octavií a citronem C4 (motory 1,4) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
2. 2. 2007 11:17
Černý sen soudruhů odborářů v Německu
Důkaz, že lze vyrobit slušný automobil i v civilizované EU. Kia má nulovu image, kterou dohání cenou a špičkovou kvalitou. K čemu image, Fiat, Peugeot & spol. mají image, ale kde je kvalita >:-[] >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ghostyx
2. 2. 2007 11:36
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
Zase bych to az tak nedramatizoval... Myslim, ze kvalita Ceedu se nebude v nicem vyjimat nad kvalitou soucasnych modelu jinych, tradicnich evropskych znacek vyrabejicich napr. v Turecku. Ani ta jejich 7 leta zaruka neni zadne terno, pokud si pozorne prectes smluvni podminky... Co ale hodne zamicha trhem je uzasna cena s jakou Ceed prichazi, to si myslim, ze skutecne hlavne "soudruhy" z jednoho nejmenovaneho koncernu z Nemecka pekne, ale pekne potrapi a budou mozna za to padat i hlavy v budoucnu, pokud se jejich situace nejak nezlepsi... :-!
neregistrovaný "spokojený"
2. 2. 2007 13:01
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
Kvalita vozů je dnes plus mínus na stejné úrovni, každé auto tě odveze z bodu A do bodu B. To co stojí za opravdovou kvalitou je absence banalit, které otravují život, vrzání a jiné pazvuky v interiéru, po dvou letech rozpadlé potahy, motor zeblitý od oleje atd. + nepřetržitý proud banálních závad všeho možného, sice nemají vliv na chod vozu, ale naštvou. To je ta kvalita odlišující Toyotu a celou japonskou produkci od těch ostatních. Právě na místo vedle Toyoty směřuje Kia, věřím, že se jim to povede. :yes:
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 14:28
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
tak tak :yes:
neregistrovaný "josh"
2. 2. 2007 12:04
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
práveže aj ten peugeot a fiat sa ešte celkom drží kvality kórejcov ...
ve ve ve autoweb.cz/…ruzkum-spolehliv
na rozdiel od tendenčne nadnášanej "kvality" dojče automobiliek (podotázka: ktože vlastní tlačové -a nielen motoristické- médiá v ČR)
neregistrovaný "josh"
2. 2. 2007 13:19
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
link mi nezobralo ani bez www, tak aj pre tých vzadu ktorí čerpajú domnienky z nemeckých podprahovo tlačených mýtusov vysielaných do ČR-SR na všetky strany a dávajú sem tendenčné názory anti-kia, pro-nemecko:
Nezávislá organizace Warranty Direct zveřejnila výsledky pravděpodobně nejrozsáhlejšího průzkumu spolehlivosti automobilů na světě. Průzkum sledoval druh a četnost závad u 450 000 aut, provozovaných ve Velké Británii a Spojených státech amerických.
Celkový žebříček podle četnosti závad vypadá takto:

1. Mazda 8.04%
2. Honda 8.90%
3. Toyota 15.78%
4. Mitsubishi 17.04%
5. Kia 17.39%
6. Subaru 18.46%
7. Nissan 18.86%
8. Lexus 20.05%
9. Mini 21.90%
10. Citroen 25.98%
11. Daewoo 26.30%
12. Hyundai 26.36%
13. Peugeot 26.59%
14. Ford 26.76%
15. Suzuki 27.20%
16. Porsche 27.48%
17. Fiat 28.49%
18. BMW 28.64%
19. Vauxhall 28.77%
20. Mercedes 29.90%
21. Rover 30.12%
22. Volvo 31.28%
23. Volkswagen 31.44%
24. Jaguar 32.05%
25. Skoda 32.12%
26. Chrysler 34.90%
27. Audi 36.74%
28. Seat 36.87%
29. Renault 36.87%
30. Alfa Romeo 39.13%
31. Saab 41.59%
32. LandRover 44.21%
33. Jeep 46.36%
Britská společnost Warranty Direct se zabývá v Česku nepříliš obvyklým druhem podnikání: prodává záruky na auta. V podstatě jde o jistý druh pojištění. Nechcete-li riskovat závadu ojetého vozidla, které jste právě koupili, pořídíte si záruku a případné opravy za vás hradí Warranty Direct. Žebříček je sestaven na základě dat 450 000 aut starých tři až devět let, jejichž majitelé si v USA či ve Velké Británii koupili záruku od Warranty Direct. Na rozdíl třeba od statistiky TÜV přehled zahrnuje všechny poruchy, které se na vozidlech ve sledovaném období vyskytly. Jeho vypovídací hodnota je tedy značná.
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 00:02
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
zajímavé upozornění, díky :yes:
anonym
9. 2. 2007 21:42
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
Podla TUV za rok 2006 je: 1.MAZDA, 2.TOYOTA, 3.HONDA, 4.HYUNDAI ......
neregistrovaný "Lexus"
9. 2. 2007 21:45
Re: Černý sen soudruhů odborářů v Německu
Doplnim: do staři 5 let.
anonym
3. 2. 2007 10:51
Re: Image je nenic
Image je nanic. Poslouchej svuj motor.
anonym
2. 2. 2007 11:29
cena !?
na Korejce bych cekal lepsi cenu;( preci jen je to porad hodne...
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Mario"
2. 2. 2007 11:36
Re: cena !?
Ach jo, zase jeden co nepochopil. Hyundai-Kia vyrábí auta, která jsou kvalitativně srovnatelná s Toyotou, jenom díky určitým postupům (větší efektivita výroby, nižší investice do nových-neprozkoumaných technologií) dokáží ta auta vyrobit levněji.

Pokud chceš levný šunt, běž do Rumunska nebo Číny.
neregistrovaný "potkan"
2. 2. 2007 12:09
Re: cena !?
navíc když ceed srovnám s aurisem tak vizuálně (zatím jen podle fotek), - bohužel - je ceed, aspoň u mne, jasný vítěz. :-!
neregistrovaný "IT"
2. 2. 2007 15:08
Re: cena !?
Je vidět,žes ta auta neviděl naživo.Já ano,velice přepečlivě prošel,takže jasným vítězem celé této třídy je Auris.Na Mondilalu v Paříži bylo kolem něj trvale narváno,zatímco kolem jiného ti francouzi(aj.návštěvníci),abych pravdu pověděl,spíš jen tak prošli a občas se někdo i zastavil.U Hyundaie bylo docela plno.SUV mimo diskusi.Tam to frčelo...Ale studii pro Nošovice,také ignorance.Takže jestli se někoho bát,pak jednoznačně Aurise.Bylo kolem něj trvale více lidí(rozuměj narváno),než u Civic Type R,a to je jo pecka,tohle autíčto!!!Fantazie!!!Pro mne je přece jenom více směrodatný zájem lidí na světové výstavě,kde se v dané zemi(Francie)za půl roku prodá 1,1 mil aut,než úvahy z pidi zemičky,kde se prodá za celý rok 2006 vč. osobních aut s N1, vč. N1 u Porsche, BMW1 atd(nic proti,je to v souladu s legislativou,takže legální a neřešte to tu někdo), ale prodalo se tu asi 170 tis,zhruba,lze dohledat přesně u SDA.To není nic proti Ceedu,ale zase trošku reality a pragmatismu neškodí.Četl jsem srovnání,resp to co KIA vydala jako svoji propagaci a promiňte mi,ale srovnávat jetého Focuse ve 3D kastli s funglovkou z továrny a 1400 km na tacháči,do tabulky uvést ceny,když víme,že Ford Focuse prodává levněji,tak bych se divil,pokud nepodají žalobu.Aby se celý marketingový kolotoč nakonec neobrátil proti samotné KII,tj.,aby jejich reklamy nezačaly být kontraproduktivní.Jsou mi ukradeni všichni,auto je spotřební věc,ale tvrdit,že se má někdo bát,aby to nebylo jako s pořekadlem,že kdo se směje naposled,ten se směje jako poslední,že jo... :-! Chci tím naznačit,že za cenu Ceeda v pohodě koupím naprosto stejného Focuse atd.,jako že jej nechci,můj favorit je Auris a jsem ochoten si za to logo připlatit,což je moje privátní věc.Ale,není z technického pohledu možné,aby se uprostřed EU ze součástek a materiálů zde vyrobených,lidmi,kteří snad nikdy ani auta nedělali najednou vyrobilo něco hyper extra kvalitního, než je obvyklé.Toyota na tom dělá desítky let a občas řeší problém.Z technického pohledu mne to zajímá,jak se celá věc vyvine,a KII přeji,aby se jí podařilo splnit ta očekávání,která navodila.Jsou odvážní,to určitě. :-!
Zcela OT:já třeba čekám,kdy mi pošle Suzuki dopis se sdělením,že mám auto,kde jsou problémové vaky.Těch aut vyrobili(v Maďarsku)a prodali v EU přesně 68 tis... Klídek,ticho po pěšině,ale záruka je 3r/100 tis.Takový malý příkladek,jak je to pak v praxi. :no:
anonym
2. 2. 2007 17:59
Re: cena !?
Ve všem máš pravdu, taky si myslím, že autosalon tohoto typu je velmi, ale velmi vypovídající - já předloni navštívil Frankfurt a musím konstatovat, že např. porovnání světové prezentace Hondy Civic a Punta Grande (v té samé hale) vypovídalo o rozdílu těchto aut víc, než čím jsme masírováni motoristickými časopisy, jejichž "objektivita" je dána rozsahem inzerce a pravdu nenapíšou nikdy, protože každý výrobce je inzerent. Nicméně si myslím, že používat výraz pidizemička (měl-li jsi na mysli naši republiku) není na místě a bývá spíše výrazem malosti toho, kdo ji používá - a soudě podle toho, co jsi napsal to máš v hlavě asi dost srovnané na rozdíl od 90% papoušků v této diskuzi, takže to je asi jenom momentální úlet nebo spíš reakce na stádní projevy i v této diskuzi. Nicméně připomenu, že Česká republika zas tak maličká není a v Evropě (mluvme o ní) je víc menších států (a států srovnatelných) než států větších (měřeno počtem obyvatel). Nikdy jsem například nepostřehl, že by Maďaři, Portugalci nebo Švédové či Belgičani (rozdělení ještě de facto na dva národy) mluvili o své zemi jako o zemičce. Jinak ještě jednou dík za názor, který stojí za to číst.
neregistrovaný "josh"
3. 2. 2007 12:21
Re: cena !?
Auris tiež nebude taký zázrak, aké vyhlásenia z automobilky Toyota ho predbiehali
Najprv ma sklamal jej design . Corolla bola akože nenápadná ale celkom pekná, auris je príliš inšporovaný konkrétnymi eur´opskymi autami s divnou originálnou kapotou, jedine jeho výnimočnosť by ma vedela presvedčiť - ale ani tá sa nekoná. A podľa mňa ho práve táto kombinácia radí na úroveň Kia cee´d .
autoexpress. co. uk
grouptests family_hatchbacks Toyota had one aim when developing the Auris: to make it the world’s best family hatch. But it’s missed that target. Each rival here tested the newcomer in a particular area – the Honda Civic has unrivalled design and packaging, the Ford Focus the best ride and handling, while no other hatch is as well built or classy as the VW Golf. The Auris was found wanting in each department.
neregistrovaný "potkan"
6. 2. 2007 07:30
Re: cena !?
eh, dík, dlouhej dopis. no, k těm autům tedy: s tím svištěm, netýkalo se to spíš aut vyrobených v japonsku? auris jsem viděl jen na fotkách a přijde mi tvarově jako logický nástupce souč. corolly, tedy žádná vizuální revoluce.
neregistrovaný "Pipo"
2. 2. 2007 11:38
Re: cena !?
Dalsi typ co zaspal dobu, Mario ma pravdu neviem preco by mali predavat lacnejsie s kvalitou su na tom lepsie ako vela nemeckych automobiliek francuzova ani nespominam a oproti konkurencii stale vyhodna cena.
anonym
2. 2. 2007 12:13
Re: cena !?
ne,ne...myslim, ze jste nepochopili: ja penize nesetrim => jen mi nejakych 3.000 EUR prijde jako moc velky risk na to abych menil za auto, ktere jen sesbiralo zbytky (manazeri co odelsi od velkych automobilek nepochopeni nebo vyhozeni, tech.reseni, ktera proste nejsou pro ostatni evropska auta dost dobra a tak podobne) => ja si pockam, jak si cela evropska divize KIA povede, jestli na ni nahodou nebudou muset ostatni zavody doplacet a jestli ona sedmi leta zaruka bude za nejakych 10-15 let vubec kde uplatnit => min. do te doby se sveho evropskeho auticka nevzdam a za vozy Volvo, VW, Skoda, Opel atd. budu rad platit neco navic (jsou veci, ktere do sebe proste za 5 let nedostanes a know-how vcetne tradice se buduje leta) ... proto by KIA musela stat jeste o neco vic, abych aspon jako treti auto do rodiny koupil, i kdyz porad bych vahal (ta jejich klonovaci mentalita je jaka je a me nevyhovuje - neni to nic xenofobniho, jen vim, jak vypadala jejich auta, kdyz byli kreativni a ted kdyz zacali opisovat jsou jaci jsou;)
anonym
2. 2. 2007 12:16
Re: cena !?
PS. ...samozrejme vic MIN penez...kdo chce, snad pochopi;)
neregistrovaný "Lojza"
2. 2. 2007 12:49
Re: cena !?
Jak te napadlo ze automobilka GLOBALNIHO vyznamu jako je Hyundai ci KIA nemaji technologicke knowhow? podivej se na jejich CRDI diesely, nejlepsi ve tride - tocivej moment klesa na 90% pri otackach vyssich o 30%! nez u motoru Fabie RS! Kultivovanost chodu motoru Hyundaie Getz je hodnocena na tomto serveru 9/10, a to pri objemu 1.4 s vykonem 97 koni, bez rvu, bez vibraci, chova se jako 1.6ka, nesrovnatelne se skodou, seatem, ci tebou opevovanym Volkswagenem (coz je totez) zaspal si dobu, narozdil od nemcu konkurence nespi a kvalita stoupa rychlym tempem.
neregistrovaný "IT"
2. 2. 2007 15:31
Re: cena !?
Poradím ti.Zkus si číst Auto Diesel,právě vyšlo č.5, z názvu je patrné,oč tam kráčí(i popis Ceeda s naftovými motory tam je v č.5)a na rozdíl od sousty jiných plátků,je to proklatě dobré a fundované.Posoudím,neb cosi málo o tom vím.Takže, pokud pominu větší objemy a naprosto excelentní motory od BMW,naprosto jednoznačně nejlepší vznětové motory má Toyota a Honda.Hodně dobré jsou od Fiatu-1,3 JTD,abych uvedl malý motor.Hyundai má solidní,ale špička je opravdu jinde.VW nic nezaspal,když investuješ do PD,který má hlučnější chod,tak to holt chvíli vyrábíš.Dnes jsou všichni chytří,že common rail.Ale zase je žíznivější.Mám to doma,tak vím.Navíc je neskutečně citlivý na kvalitu paliva,ale to je samostatná kapitola.
neregistrovaný "Lojza"
2. 2. 2007 18:13
Re: cena !?
Jenze BMW je zcela jina kategorie, za to mas 4 ceedy. Ano, Toyota Yaris, ma kvalitni motor, presto neni kvalita motoru konkurenta Getze hodnocena O NIC HURE, pokud mas na mysli vyssi modely - tak opet, to se neda srovnavat, stejnetak honda, CIVIC, fajn, jenze tady jde o JAZZ nebo CITY, a ty OPET NEJSOU KONKURENTEM pro GETZ.
Na diesely Fiatu jsem tedy chvalu neslysel, opet nesrovnatelne s CRDI hyundaie getz ci accent - zadne vibrace, zadny hluk, zato tah v sirokem rozsahu otacek, casto oznacovane az jako sportovni - v dane kategorii ovsem coz se o 1.3 dieselu v Puntu neda srovnavat.
Hyundai ma kvalitni, ano, VELMI KVALITNI V KATEGORII LEVNYCH AUT, SPICKA JE JINDE, ANO, ALE TO JE I CENOU, A NEMUZEME SROVNAVAT BMW ZA MILION A CTVRT S CEEDEM ZA 300 TISIC, TO BY BYLA VELMI UBOHA ARGUMENTACE ZE SPICKA JE JINDE!
ALE ANO, ZASPAL, u vw neni znat nijak vyrazny narust kvality, jak interieru, materialu, tak exterieru ci technologickeho pokroku - OPET PLATI NESROVNAVAT GOLF GT S CEEDEM, POLO JE KONKURENT.
Je to prave hlucnejsi chod a vibrace, ktery poukazuje na nekvalitu motoru, jelikoz z hlediska fyziky - premena energie chemicke na kinetickou, pokud neni prevedena ucinne, tedy jako tlak, uvolnuje se v podobe parazitnich uniku - vibraci a hluku, pokud byste premenil 100% energie ciste na tlak, hluk by byl 0% a vibrace by mely taktez nulovou energii.
Navic hyundai a kia take investuji do vyzkumu a vyvoje, a take to "chvili vyrabi" a presto pokracuji ve zvysovani kvality rychleji nez VW i jejich motory jsou chvaleny zatimco motory VW jsou oznacovany za traktory.
Vesktecnosti je common rail vykonnejsi, staci porovnat s TDI podobneho objemu a kompresniho pomeru, navic ma sirsi rozsah otacek/ linearnejsi prubeh tociveho momentu a tedy i vyssi vykon, TDI mivaji stejny tocivy moment ale nizsi vykon, typicka ukazka omezeni pracovnich otacek ze kterych vykon nasobkem tociveho momentu plyne, diky tomu ma commonrail take lepsi akceleraci, diesely obecne maji charakteristiku rezonancniho obvodu, narozdil od zazehovych motoru tedy casto pracuje dobre jen v uzkem rozsahu otacek, a nejlepe dokonce jen na jedne jedine hodnote! s tim souvisi to ze take NELZE s deiselem setrit palivo tolik jako s benzinem i kdyz se snazite jet vyrazne ekonomicky, ale ani nestoupa vyrazne spotreba kdyz jedete velmi sportovne! - typicky rezonancni krivka, tedy zatimco kdyz jedete s benzinem oproti normalu ekonomicky - klesne spotreba napr. az o 25%! a kdyz sportovne, tak naopak vzroste az o 25% zatimco u dieselu tento rozdil je mnohem mensi +-10%, pokud tedy mate s common railem VYSOKOU SPOTREBU, JE TO NEJSPIS TIM ZE S NIM SPATNE ZACHAZITE! ZKUSTE JEZDIT DYNAMICTEJI, PRAVDEPODOBNE DOSAHNETE TOHO ZE I PRES AGRESIVNEJSI JIZDU SE SPOTREBA NEZMENI NEBO STOUPNE JEN MINIMALNE - NAPR O PUL LITRU.
neregistrovaný "AliM"
2. 2. 2007 18:59
Re: cena !?
Máš tam malou chybičku..Ceed je konkurentem Golfu..Polo je stejná třída jako Kia Rio..Pokud jsi ale myslel cenou, tak v tom máš (téměř) pravdu. U těch commonů je ale velký problém se vstřikovači paliva..pokud je nekvalitní (jakože u nás v republice je kvalitního jako šafránu), tak odchází velmi brzo(znám případy kdy odešli po sto tisících). U vw dieslů je jedním z mála problémů hluk a častější výměna váhy vzduchu. Jinak platí za spolehlivé a nežíznivé..i když průměrně výkonné. Jinak vcelku souhlas ;-)
neregistrovaný "Aleš"
2. 2. 2007 20:58
Re: cena !?
:yes: Naprostej souhlas
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 13:50
Re: cena !?
S těmi řečmi o sbírání zbytků, o technických řešeních, která jiní nechtějí a o nýmandovských manžerech (to asi myslíš spíš vývojáře/designéry) bys zasloužil, aby tě někdo chytil za slovo a nechal tě vysolit nějaké konkrétní příklady a důkazy. Jestli máš rád německé a severské značky, nikdo ti to nebere, ale snad přitom nemusíš zbytečně kopat okolo.
anonym
2. 2. 2007 14:03
Re: cena !?
nekopu, jen davam na misky vah;) z praxe vim, ze jsem jeste nekoupil auto "od" a vzdycky jsem se dostal k cene 700-750 TKc a davat za Ko(py-)rejce tolik penez se mi asi nikdy chtit nebude => u me prevazuje preci jen to co se v posledni dobe vytraci a to je loajalita k znacce => zakaznici jsou ted vic po cene, nez kdy jindy, u nas na vychodu, v podstate jen po cene...
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 00:14
Re: cena !?
Tak to mluvíme každý z jiné planety. Omylem jsi zabloudil do špatného krámu, takže sorry. ;-)
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 14:33
Re: cena !?
mal si pravdu, ale tak pred 2 rokmi, teraz je to uz TROCHU inak ;-)
anonym
2. 2. 2007 18:16
Re: cena !?
Jasně - sedmiletá záruka je jenom dost kominký reklamní trik. Je totiž omezena na 150.000 ujetých kilometrů a kdo auto skutečně rozumně používá, tak za pět let těch 150 tisíc ujede hravě. Pokud si kupuje někdo auto, aby ho měl sedm let a najezdil s ním za tu dobu míň, tak mus skutečně stačí logan....A co se týká toho kopírování, tak komické je i to, co mají v reklamě, která jde v českých televizích - záruka sedm let - pro všechny. Mně se hned vybavil Čtvrtníček a Vodafone. Když dárky - tak pro všechny. A je tady ještě jeden moment - kde korejci ušetřili, když pravda je taková, že mzdové náklady tvoří 3 - 4 % ceny auta? Není to žádná věda. TPCA v Kolíně vyrobí 300.000 vozítek ročně v průměrné ceně čtvrt milionu. Dejme tomu, že výrobní cena je 70 % té prodejní (odhad...). Průměrná mzda v TPCA je 20 tis. všech dohromady (management + dělnící + pomocné síly) a zaměstnáno je tam 3000 lidí. Na jednoho člověka tedy připadá 100 aut za rok a na mzdě dostane 240.000 korun. Výrobní cena 100 aut je 17,5 mil Kč a onen čtvrt milion mzdy tedy představuje - 1,5 % výrobních nákladů vlastní továrny v Kolíně. Na tom se ušetřit nedá. Nejvíc dneska stojí vývoj a výrobní zařízení, následují suroviny a energie, mzdy jsou to nejmenší. Buď ostatní výrobci společně s distributory ceny pekelně nadsazují a KIA začaly s minimálním ziskem, nebo musela ušetřit, ale v položkách týkajících se mezd to bude asi sotva. vývoj se dá "zlevnit" kopírováním, používáním nenápadně odcházejících technologií, materiály se dají také vzít jinde....Nejásal bych, uvidíme za rok, za dva. Pokud ovšem KIA tímhle krokem stlačí evropské výrobce, bude to jedině dobře, nicméně její nástup mi poněkud připomíná Daewoo před desti lety, i když Hyundai představuje poněkud silnější zázemí....
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 23:51
Re: cena !?
Reklamni kampaň na cee'd v ČR pokládám za silně nevydařenou - rozhlasovou negativní (hádka manželů), televizni koktavou (kdy?kde?kam?) i ten laciný žvást o záruce pro všechny. Je mi po tom nic, ale hnal bych reklamní agenturu, která tohle spáchala, sviňským krokem. Původní šot s létajícím orlem v anglické verzi sice taky není nic extra originálního, ale je aspoň víceméně solidní, přehledný a pozitivní. Takže v tom se určitě shodneme. - Tvou teorii o úsporách výrobních nákladů za cenu ošuntělých tehnických řešení a všelijakých výpůjček beru dost vlažně. V klidu si počkám ty dva roky, jsem si podle předchozí dekády vývoje Kie celkem jistý, že to ustojí a že žádná ostuda se konat nebude. (Za podmínky, že spolu s Huyndaiem zvládnou své problémy na korejském trhu.) Pocit podobnosti s Daewoo na konci 90. let nesdílím, Daewoo tenkrát hrálo vabank nad hrncem vařící vody a víceméně do toho hrnce spadlo, Kia naopak po své klinické smrti stavěla od roku 1998 krůček po krůčku základy, aby se měla o co opřít. Jistěže bez umělého dýchání a biče Hyundaie by to nedokázala, ale výsledek stojí za to, dokonce možná poněkud na úkor samotného Hyundaie. Ani já ale nejásám, jen konstatují, že téměř 10 let tvrdé práce přínáší výsledky.
neregistrovaný "AliM"
3. 2. 2007 09:53
Re: cena !?
hm, k těm 240 tisícům přidej dalších 150 až 200 tisíc, který za tebe zaměstnavatel vysolí státu..a ty vo tom ani nevýš..takže náklad na jednoho zaměstnance se blíží číslu 400 tisíc a víc.. ;-)
neregistrovaný "anonym"
3. 2. 2007 17:07
Re: cena !?
Ale vím, stačí si vzít daňovou kalkulačku a tam je to zcela jasně zpočítáno. Nicméně ani to nepopírá, co uvádím - totiž, že pracovní síla je to nejméně vhodné, na čem se dá dneska ušetřit....
neregistrovaný "Miras tpca"
23. 3. 2007 16:43
Re: cena !?
hmm ale to by nesmeli mit danove ulevy od statu na deset let a zrovna v tpca-cku maj splacenou fabriku za dva roky vyroby a ted uz jedou pouze do plusu.Auta proste vydelavaj
5. 2. 2007 07:47
Re: cena !?
Ta zaruka je sita skor pre rodiny, ktore nabehaju rocne tych 15-20 tisic. Druha vec je, ze zaruka nie je 7 rokov na vsetko. Na vsetko je zaruka 5 rokov (alebo spominanych 150 tisic km, ktore mas na tych 5 rokov tak akurat), minimalna zaruka je 3 roky bez ohladu na pocet km, teda aj ked tych 150 tisic prekrocis. 7 rokov zaruka plati na motor a prevodovku.
anonym
9. 2. 2007 21:34
Re: cena !?
Motor a prevodova su to najhlavnejšie.
A čo ti ponukaju eu vyrobcovia 2 roky bez omedzenia km. Koľko najazdiš za 2 roky ?
150 000 km určite nie.
anonym
3. 2. 2007 15:01
Re: cena !?
Takto sa písalo niekedy o japoncoch a kde sú teraz ?
To je bolesť starej prehnilej europy krityzovať nové a pokrokové veci. V amerike nikto nerieši problemi značiek. Drviva väčšina američanov vsádza na kvalitu a cenu (nízku) a korejci si tam vedú velmi dobre ! V amerike nekvalitné auta nemaju šancu sa presadiť. A kde sú američania ekonomicky ?
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 12:59
Re: cena !?
Podívej se na porovnání srovnatelných výbav a motorizací konkurentů cee'du ze segmentu - poslední číslo Autotipu - pak hovoř o vysoké ceně. Byl sis vůbec cee'd aspoň prohlídnout, aby věděl, o jakém autě to vlastně mluvíš?
neregistrovaný "logistik"
2. 2. 2007 18:56
Re: cena !?
Jo jasně, výbava - komické je, že právě v tomhle čísle Autotipu je například uvedeno něco zajímavého. Cena KIA od 339.900,- Kč a hned vedle je Ford Focus 1,45D a cena od 422.990. Problém je ovšem v tom, že hned na následující stránce je nahoře uvedena základní cena 399.980,- Kč a cena testovaného auta 426.980,- Kč. No, jak to tedy s tou cenou vlastně je? Kolik tedy? Focus 5D se dá taky přestavět na N1, takže zrovna tak může jít 19% dolů. Netvrdím, že tenhle korejec je špatné nebo ošklivé auto - prohlédl jsme si ho včetně vnitřku na poslední (podzimní) výstavě v PKO, ale prostorově ho srovnávat s novou oktávií mi moc nesedí - ta je velikosti dneska někde jinde. Porblém je v tom, že to, co nám píšou v časpopisech je ovlivněno mírně řečeno marketingovými potřebami jak výrobců tak vydavatelů. Exploze článků o fantastické KIA Ceed je rovněž součástí marketingu a nezbývá než počkat, jak se auto skutečně projeví v běžném provozu. Otázkou je trvanlivost, servis a řada dalších faktorů, které dnes nelze odhadnout ani náhodou. Reklamou je halasná 7letá záruka. Japonské automobilky poskytují 100.000 na tři roky a 12 (slovy dvanáct) let na karoserii. Ve skutečnosti to zase takový zázrak není. Uznávám, že Ford má výbavu horší a dovybavení na srovnatelnou úroveň představuje dalších 40 až padesát tisíc - ovšem v akci se dá srovnatelná výbava pořídit za plus minus stejnou cenu. Megan za 350.000,- Kč taky není nic neobvyklého. Při nákupu je jenom potřeba trochu sledovat situaci a vyjednávat. Tomu ještě většina našinců nepřivykla a zaplatí, co vidí. A nechat si udělat nabídky od více prodejců taky dělá málokdo....škoda, každý nakupující by mohl přispět k celkovému snížení cen aut :-)
neregistrovaný "patrik"
2. 2. 2007 23:26
Re: cena !?
No, musel jsem napřed dodělat práci, takže jsem tu až teď. - Ty ceny sis možná mezitím našel, ale 339000 je za 1,4 ceníková za základní výbavou, těch 399980 je za nejvyšší výbavu s motorizací 1,4, což je výbava testovaného vozu. cee'd má už v základu bohatší výbavu než základy řady jiných značek, pokud to chceš mít srovnatelné, musíš obvykle srovnávat základní cee'd proti nějaké vyšší verzi konkurence nebo u nich napočítat příplatkovou výbavu, to je i z tvého příspěvku jasné. - Proti Octavii je cee'd samozřejmě o nějakých 25 cm kratší HB proti LB, takže při prostorovém srovnávání je řeč hlavně o budce. A to sis asi sám všiml, že na zadních sedadlech si průměrný člověk víceméně může přehodit jednu nohu přes druhou i do šířky je místa habaděj, takže nevím, v čem je problém. Ale je pravda, že já Octavii neřeším, auto dlouhé 4,5 metru zkrátka nepotřebuju. - Záruka je pro mě obchodní kategorie: v USA v podstatě tatáž auta mají jiné záruky než v Evropě (= výrazně štědřejší), takže záruka pro mě není primárně známka kvality, ale známka kalkulem rizika podložené snahy výrobce podchytit si mě jako klienta i při koupi dalšího auta. Kia si zjevně zkouší, jestli by si tímhle nedokázala vybudovat stabilní klientelu - zainteresovat i konzervativní uživatele, kteří auto nemění příliš často. 12 let na prorezavění? Roztomilé, ale v praxi to příliš k ničemu není, myslím, že to Japonci používají jenom jako prostředek tvorby image kvality, podstatnější je, v jakém technickém stavu auto vydrží prvních 3-6 let, než ho první majitel dá z domu. Takže je pro mě u Kie zajímavější ta komplet základní 5letá záruka. - Proběh? Těch 100 a v případě Kie 150 tisíc km není přece náhodné číslo, ale statistikou podložený odhad, kolik auta najezdí v průměru během prvních 3-5 let. To, že profesionálové najezdí víc, je jasné, ale evidentně převážná většina uživatelů nejsou profesionálové, auto je neživí, je to zkrátka předmět v domácnosti. Jestliže každý rok najedí 30 tkm, tak si v rodinném provozu za těch 5 let komplexní záruky cee'd prima užijou. Troufám si tvrdit, že celá řada lidí najezdí ročně míň a právě pro ně je přepočet pořízovací ceny na předpokládaný proběh silný argument, aby za auto vydali co nejmíň peněz. A to je právě příležitost pro cee'd a jemu podobná auta. Za sebe řeknu, že kdyby mě auto živilo, sednu si s kalkulačkou a velmi pečlivě si spočítám, jestli se mi víc vyplatí najet ce cee'dem za 3 roky 150 tkm a pak ho dát ještě v záruce pryč, nebo si koupit nějaký osvědčený držák (jaký?) a nechat ho ve firmě třeba 4-5 let do nějakých 200 tkm a prodat ho sjetý dohola a po záruce. Každý zkrátka podle sebe - v každém případě to vidím tak, že Kia rozšířuje alternativy pro uživatele a to chápu jako věc, která je v pořádku. - Vyjednávání o ceně a akce? To beru, člověk to má vždycky aspoň zkusit a nebýt líný oslovit několik dealerů. Ovšem to, co tady cituješ (Ford, Renault) se týká modelů už nějakou dobu na trhu - u cee'du lze celkem v pohodě garantovat, že do roka bude jeho běžná akční cena řádově o 30.000 Kč nižší, stačí pohled na ceníky třeba Ria nebo mnohem ještě novějšího Carensu. Takže pak např. proti Méganu za 350 bude stát cee'd za 310, ale lépe vybavený. Ale v každém případě s tebou souhlasím, že jako spotřebitelé jsme spoluzodpovědní za ceny aut. - Tak zatím :-)
anonym
3. 2. 2007 16:36
Re: cena !?
Skus Thaliu. :no:
neregistrovaný "Odborník"
2. 2. 2007 12:06
.
Gratulace. Timhle se KIA vymanila z třetí kategorie a postupuje do druhý, mezi standardní mainstream. I když... co si budeme povídat... furt je to jen KIA. >:D No, neva. I zákazníci korejců mají právo na svůj šunt. Zvenku trochu nemastný neslaný, ale podařilo se jim udělat přitažlivější kabát než má toyota auris.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "potkan"
2. 2. 2007 12:11
Re: .
hehe, pořád lepší kia než fiat, no ne?
neregistrovaný "Lojza"
2. 2. 2007 12:51
Re: .
A ty ses porad jen "odbornik" a i ty mas narok na sve blaboly >:D
neregistrovaný "John"
3. 2. 2007 16:34
Re: .
Si špičkový odborník na auta,na čom jazdíš ? Na pinčli?
5. 2. 2007 07:52
Re: .
Vraj pri vyvoji cee´d-u nemci (vyvijal sa v Nemecku) rozorbrali a podrobne preskumali niekolko Golfov a Coroll. A docela tej hlaske verim. Mali jasny ciel a v kazdom momente sa snazili spravit to o chlp lepsie ako videli na konkurentoch. Preto je cee´d vzhladovo trochu nudny ako Golf a Corolla, chceli aby bol taky alebo lepsi ako najuspesnejsi v Europe...
anonym
9. 2. 2007 20:46
Re: .
Je vidno že rozumieš autám určite si vyučený cukrár.
neregistrovaný "robi"
2. 2. 2007 12:27
paráda
Za ty prachy je to bez konkurence. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "autor"
2. 2. 2007 15:07
korejce
nebrat...fuj to je hnusný auto 8-s
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2007 15:33
Re: korejce
Opláchni se studenou vodou,vyčisti si pořádně brýle a mrkni na to ještě jednou...třeba se to podaří.Věříš na lásku na druhý pohled,ne? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
anonym
3. 2. 2007 16:38
Re: korejce
Tvoje 105 je lepší ne _
neregistrovaný "VVTi"
2. 2. 2007 17:00
Naozaj
Vsetkym pochybovacom odporucam sa odviest a pochopia, ze Ceed predci vsetky ocakavanie. Fantasticke motory, skvele odhlucnenie a jazdne vlastnosti. Vybavy su velmi dobre. Konkurencia je rozhodne drahsia. V takej Octavii v zaklade nie je nic. Myslim, ze sa blizi doba predajnych akcii na Octaviu >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2007 17:08
SAKRA
Sakra, GTI neblázni, promni voči, sedíš, koukáš na to, říkáš si - no, jede to vlastně na aktuální evropský notě... dokonce i zadní blinkry už tě nerajcujou k posměškům, nakonec, nedávno tě jeden cee´d málem přejel před Globusem, jak jsi ně něho čučel... Ovšem... ovšem... ovšem... klid, klid, klid. Vydrž, vydrž do konce roku. Tehdy uzříš boha bohů, GOLF6 Gé GOLF, Gé, jako - GURU. Ano, Pomalu nastává bod dějinného zlomu. "EPOCHA G6". G6 vydefinuje tvé obzory... nikdo jiný. P.S. Cee´d tu pofrčí jak namydlenej blesk. Krysí kotce v kufru, i bez nich... prostě ta cena (jak trefně nahoře píše Dinar), ta záruka, delší, než máš u svý holky na její srdce, to vše to tu dostane do pohybu. Samozřejmě, my, srdcaři, my s duší hlubokou jak Mariánskej příkop, my tu budem stále dál... akorát holt vyjede nová generace kovbojů na cee´dech... tak uvidíme, jaký svět nám tu vytvoří... BRAVO GOLF :yes: BRAVO EPOCHA G6 :yes:
Rozbalit vlákno
12
anonym
2. 2. 2007 18:49
Re: SAKRA
GTI: To musi byt zatracene dobry huleni
Avatar - VDC
2. 2. 2007 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 2. 2007 20:30
Re: SAKRA
Nevím, co je k smíchu na tom, že podle tebe jde nějaká automobilka s kvalitou z kopce... P.S. Nesmíš věřit bulvárním plkům... možná víš, kolik má Hiltonová pih na zadku, ale že by vrátili G6 k přepracování :-) tomuhle můžeš věřit opravdu jenom ty a autotip...
Avatar - VDC
3. 2. 2007 00:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
3. 2. 2007 00:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2007 07:55
Re: SAKRA
Lenze VDC ma pravdu. A ak povazujes AutoBild za bulvar, tak potom mi Ta je luto, casopis s toto hlavickou je napriklad v Nemecku dost mienkotvorny. Pani z VW zase urobili krok vzad, Golf6 uz nebude Guru. Nova generacia bude koncipovana podobne ako u Fabie - stara technika, novy kabat. ANavyse v ramci "prestize" Golfa bude tento novy kabat tak podobny staremu, ze laik dve po sebe nasledujuce generacie opat od seba nerozozna...
neregistrovaný "martinNL"
2. 2. 2007 19:18
Re: SAKRA
zeby nove Ludove Auto? Myslim si ze tento Ceed opat po case naplnil nazov Vehiculum populi ... Uz to nie je low-cost z ktoreho krici hlavne low - end. Standardna kara za priaznivu cenu. Pokial bude spolahlive, moze to byt uspesne auto ... uvidime
Avatar - VDC
3. 2. 2007 00:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "martinNL"
3. 2. 2007 12:12
Re: SAKRA
no a to je presne to, co 80% ludi potrebuje / comu snad zodpoveda ich konto ... preto ta spojitost s Volks ... ehm pardon ... ludovym autom v dobrom zmysle slova. ;-)
anonym
3. 2. 2007 11:20
Re: SAKRA
Pokud jsou informace spravne, tak nove vedeni u Folkse a Wagena rozhodlo, ze novy Golf je prilis progresivni a bude se muset predelat. Takze s tim datem uvedeni bych prilis nepocital. Uz se smirte s tim, ze koncern se pomalu meni v rejdiste ruznych bafunaru, kteri travi vetsinu casu vzajemnymi intrikami a mocenskymi boji - odborari, akcionari, manazeri .... To se nemuze na autech neprojevit a neprogresivita koncernu je jiz ocividna.
anonym
13. 2. 2007 23:51
Re: SAKRA
no, nie až tak progresívny, ako hodne drahý ( platy súdruhov odborárov )a tak treba na aute ušetriť inde, a kde inde ako na technike ? zákazníka treba nejakým spôsobom ošklbať
neregistrovaný "VVTi"
3. 2. 2007 01:24
15t KC
Cena za prestavbu N1 je teda 15t KC a 20t Sk. To je super. vacsina automobiliek to dava za 30t SK. skvele. Idem si to kupit. >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 11:35
Re: 15t KC
A těch ušetřených 15t Kč můžeč investovat do ESP (+TCS,BAS)...(příplatková výbava) :-)
neregistrovaný "Miloš"
3. 2. 2007 01:53
Spolehlivost
Může mě to být jedno, tohle auto si kupovat nebudu ale jen pro ty skalní zastánce evropských aut. Mám z firmy zkušenosti s VW, hlavně Passaty ale spolehlivá auta si představuju opravdu jinak. Někdy si říkám jestli korejci dohání Evropu a nebo Evropa se snaží přiblížit prvním generacím korejských aut.
Když si vzpomenu na Sonaty které do fabriky koupili v roce 1990 a po třech letech kvetly i na střeše tak je jasné že Hyundai udělal obrovský pokrok a není důvod aby v tom nepokračoval. To nejhorší už má za sebou. Vždyť takové Santa-Fe není levné auto a jak se prodává.
Ještě k té záruce. Myslím že naprostá většina škodovkářů (kromě managerů v Octáviích nacpaných příplatkovou výbavou za cenu za kterou by si mohli koupit opravdové managerské auto s větší výbavou v základu) těch 150000km nenajezdí ani za 7 let.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 12:01
Re: Spolehlivost
Souhlas s úvahou o proběhu, viz můj příspěvek tady nahoře. Jinak to s tím doháněním vidím tak, že v 90. letech byly taky mnohem výraznější rozdíly i mezi evropskými a japonskými značkami - vzpomeňme Fiat, Opel, francouze... kvetlo to všechno jak pampelišky a o trvanlivosti mechanických dílů některých se dodnes vyprávějí vtipy. Tehdejší úroveň korejských značek mezi těmi většímy extrémy zas až tolik nevyčnívala, jak se potvrdilo i na expanzi do USA. To se ale bavíme o hluboké minulosti před nějakými 15-20 lety. Dnes jsou výše jmenované evropské značky už někde úplně jinde, rozdíly se minimalizovaly a stejně tak korejské značky se proměnily. Speciálně Huyndai/Kie se teď silně začíná vyplácet zaměření na kvalitu, se kterým přišli kolem roku 2000. Zase z toho není třeba dělat vědu, prostě je to tak, jinak by neměli šanci pronikat na ty trhy, kde se kvalita vnímá jako důležitý faktor. Je to taková "generální kvalita" ve stylu Toyota, ne individualistická a la Porsche nebo BMW, to je jasné. Jestli Hyundai někdy založí svou vlastní lepší nebo dokonce prémiovou značku, bude jí taky muset věnovat trochu jinou péči - buď prostě děláš dobré buřty pro milióny nebo skvělé steaky pro stovky, ale vždycky musíš dodržet určitou kvalitu. :-)
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 12:02
Re: Spolehlivost
pardon "většími extrémy"
anonym
3. 2. 2007 15:15
Re: Spolehlivost
Pracujem v špedičnej firme kde jazdíme na Polach,Fabiach a Getzoch (žiadne šetrenie). Nie som fanušik korejcov ale musim dať klobúk dole pred getzom čo sa tyka kvality a spolahlivisti. O tom môže Polo a Fabia len snívať.
anonym
3. 2. 2007 15:25
Re: Spolehlivost
Môžem len potvrdiť. Mám vo firme Pasata a Sonátu obe r.v.2003 naj. 185 000 km. Pasata predám síce lepšie ako Sonátu, ale čo som vrazil do Pasatu za opravy, tak bezproblemovú Sonátu predám s kludom na duši aj s takou stratou.
neregistrovaný "miras"
23. 3. 2007 17:20
Re: Spolehlivost
jo kvalita za rozumnou cenu takto vnimam kiu a s vybavama v zakladu o kterych se muze ostatni jen zdat nebo cenou splhaj nahoru .ukazme treba takove sorento ktere se dobre prodava .a podivejme se na kvalitu ostanich aut Renaultu nebo fiatu to je tragedie nikdy bych si neco takoveho nekoupil a petileta kompletni zaruka na cee´d je velice kvalitni a mam jistotu ze kdyz vezmu novy cee´d na splatky tak nemusim mit po trech letech strach z necekanych nakladu to je pro me podstatne tečka.
anonym
3. 2. 2007 15:44
Zadubený europania
Japonci sú jednotkov v automolizme, Toyota najväčší výrobca automobilov na svete a stále dobíjajú neuspešne europu. Prečo? Lebo pre zadubených europanov su najlepšie europske auta. Bol som tiež zástancom nemeckých aut, ale odkedy jazdim na japoncoch viem konečne čo je to vysoká spolahlivosť. A preto to budú mať korejci veľmi tažke presvdčiť hlúpeho europana - hlavne východneho ktorý desaťročia jazdil len na ladach, škodovkach a trabantoch.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 17:00
Re: Zadubený europania
Dalsi anonymni pribeh ze zivota: "objevil jsem japonskou kvalitu a vsichni ostatni jsou hlupaci". Jak dojemne :-)
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 17:02
Re: Zadubený europania
A navic prekvapive ze Slovenska. To je nahoda >:D Na Slovensku se zrejme rodi nove nabozenstvi :yes:
anonym
3. 2. 2007 16:47
Neprajnikom
Je už 21 storočie 2007 a nie 20 storočie 1990 z ktoreho asi všetci vychadzate. Predvadzacie vozidla su v každej predajni tak si to choďte vyskušať. Keby to bol taký šmejd tak by take zaruky KIU položili na kolena. To musíte uznať.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "buran"
3. 2. 2007 17:17
Re: Neprajnikom
Děkujeme za upozornění z východní Evropy, rádi se poučíme u zkušenějších a světa znalých východoevropanů zpoza řeky Moravy, kteří vyrábějí nejvíc aut na hlavu na celém světě....ještě víc než Japonci...:-)))))
neregistrovaný "sword"
4. 2. 2007 13:08
Re: Neprajnikom
tak tak...aj ked nás už nejaká ďalšia východoeurópska zem doťahuje..tuším ČR??!!:o))
neregistrovaný "flash007"
5. 2. 2007 06:11
Re: Neprajnikom
v klude, neboj CR sa na nas nedotahuje ani nahodou...
su vo vacsich *** ako my(politika),ziju na dlh(ekonomika) tak si niektori este stale liecia komplex na vychode;-)pretoze ich sere ze ten "vychod" ci predbieha.. :-!
neregistrovaný "dan1"
20. 3. 2007 09:32
Re: Neprajnikom
Hm, ale to už vážně není *. Ač nerad, musím s fleškou souhlasit. Závidím Vám Mikuláša. Nechcete ho vyměnit za Jirku? Prý je u Vás populární a teď je o něm i kniha. 8-s
neregistrovaný "flash007"
5. 2. 2007 06:15
Re: Neprajnikom
Ale no nezavid! mozno keby sa ta trojica trabantov , co vyrabate v Koline, lepsie uchytila, nemuselo by to byt s vami take zle...
neregistrovaný "miras tpca"
23. 3. 2007 16:51
Re: Neprajnikom
tpca je pakarna a trabnty jsou kurevsky drahe a vim kde se co opravuje(pracovnik repair)nikdy bych si to auto nekoupil opravdu zlatej Cee´d vic věřim lidem ze Ziliny a neni co zavidet stejne je to vsechno o korporacich ne o zemi kde se pekace vyrabej
neregistrovaný "karol"
3. 2. 2007 17:16
Nepodcenujte
Pred štyrmi rokmi som kúpil 18ročnej dcere Hyundai ATOS. Lacne male auto na začiatok kym sa naučí jazdiť. S velkym prekvapením musim konštatovať že to auto je proti manželk. Polu veľmi spolahlive. Tiež som korejcov podceňoval, ale dnes by som si to nedovolil a to jazdim na Mercedese E.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pepa Praha"
3. 2. 2007 17:19
Re: Nepodcenujte
Plne souhlasim !!! :yes:
Atos 6 let - 154000 km bez problemu.
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 17:34
Re: Nepodcenujte
Ja bych tedy svoje dite v takove plechovce jezdit nenechal (je fuk od jake znacky). No hlavne ze se usetrilo, kdyz mas tu E klasu :-)
anonym
3. 2. 2007 19:15
Re: Nepodcenujte
Presne tak
neregistrovaný "josh"
3. 2. 2007 20:29
Re: Nepodcenujte
to sú kecy niekomu sa rýpať v rozhodnutiach a posudzovať na čo má a na čo nemá... tu nie je server o konkrétnych domácnostiach ale o autách a skúsenostiach; okrem toho koľko je priemerný vek automobilu v ČR: 14 rokov a dovážaných "ojetin" 8,5 roka tak netuším kam tým Atosom pre prispievateľa dcéru mieriš - v našich postkomunistických končinách je to stále nové a bezpečné auto na ktoré si ani 1% 18-ročných - a podľa štatistík ani dospelých- určite nezarobí.
neregistrovaný "bingo"
3. 2. 2007 21:35
Re: Nepodcenujte
Tak z pohledu skrz statistiku plnou jeste vetsich krapu to muze vypadat jako bezpecne auto, ale pro me je to porad naprosto neprijatelna zalezitost a vlastni dite bych v tom jezdit nenechal, to si radsi dam praci s vyberem ojetiny normalni velikosti. Nechci nikomu sahat do svedomi, jen pisu svuj nazor na bezpecnost tehle veci. To snad jeste muzu, ano?
anonym
3. 2. 2007 22:52
Re: Nepodcenujte
OK moja reakcia bola hlavne na "No hlavne ze se usetrilo, kdyz mas tu E klasu" 3-hviezdičkový atos bol napríklad s rovnakým výsledkom crashtestu v roku 1999 ako Sharan // vs. 0-bodové 14 ročné křápy.
anonym
9. 2. 2007 20:57
Re: Nepodcenujte
Když máš díte blba a neumí jezdit tak určite ne !
Já bych ho bral.
anonym
9. 2. 2007 21:10
Re: Nepodcenujte
Bavime sa o kvalite korejskych aut a ne o tom či je to plechovaka. Určite si kluk z vesnice kde auto prejde raz za čas, tak nikdy neoceniš mini auto v hustej meskej premavke. Franczke auta ziskavaju vždy 5 hviezdičiek a podla eu štatistik vnich umrie najviac ludi oproti inym značkam. Tak čoho sa bať ?
neregistrovaný "Zdena"
3. 2. 2007 20:09
Porovnanie
Rozmyšľam nad kúpou Suzuki sx4, alebo Kia ceed. Čo by ste mi odporučili?
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "patrik"
3. 2. 2007 21:07
Re: Porovnanie
Ber to, co píšu, celé imho: každé to auto je o něčem jiném, to především. SX4 je menší než cee'd, je sportovně orientované, s možností volby 4- a 2-kolového náhonu a tomuhle SUV zaměření je podřízená i konstrukce: uživatel se především musí smířit s poměrně malým kufrem (tuším kolem 270 litrů), dost tvrdým podvozkem a sedí se relativně vysoko. Motory jsou papírově dobré, včetně velkého fiatovského nafťáku, uživatelé si ale někdy stěžují, že spotřeba je vyšší než podle TP. Další opakující se stížnosti uživatelů směřují na poprodejní péči, na to a na spolehlivost by ti měli odpovědět majitelé. Každopádně je to auto plné emocí, pro muže a dobrodružné páry skvělý společník, skvělá hračka pro milovníky 4WD. Jako rodinné nebo nedej pámbu kurýrní bych ho ale asi nechtěl (malá ložná kapacita a relativně nákladný provoz - motorizace začíná od 1,5 benzin). cee'd je komfortně orientovaný hatchback s velkým prostorem a pohodlím pro posádku, průměrným ale dostatečným kufrem (340 litrů), který ale v maximální kapacitě (asi 1300 litrů) zaostává relativně málo i za takovými kufrovými leadry jako je Octavia v liftbacku. Motorizace jsou kvalitní, začínají 1,4 bezinem, v podstatě je možné sáhnout po kterékoli z nich, záleží na osobním gustu, všechny ty motory budou umět potěšit. Jinak tohle auto moc emocí nevyvolává, pokud za emoci nepokládáme uspokojení z čistého a spořádaného designu a na danou cenovou kategorii až nečekaně kvalitního provedení i v detailech. Viděl bych ho bez problémů jako rodinné auto i jako "univerzála" - kdo chce adrenalin, počká si na sportovní 3D variantu, kdo chce náklaďák, počká si na kombík (obojí letos na podzim). Poprodejní služby Kie podle mých informací jsou slušné, o spolehlivosti cee'du zatím nevíme prakticky nic, což opatrný kupec bude vnímat jako zvýšené riziko. Já osobně bych to riziko ale s klidem podstoupil. -- Každopádně určitě bych doporučil pečlivě zvážit své potřeby, co od auta očekávám, kolik lidí, jaké náklady, na jaké vzdálenosti, jak často atd.,a taky bych určitě obešel ještě pár dalších značek pro lepší srovnání - abys pak nelitoval, žes u jiné značky přehlédl něco, co by ti vyhovělo líp. Dobrý lov :yes: :-)
neregistrovaný "Zdena"
3. 2. 2007 21:52
Re: Porovnanie
Mala som na mysli sx4 2WD GLX AC a ceed 1.4 strednú výbavu.
Vieš my poradiť inú značku v danej cenovej kategórii?
neregistrovaný "patrik"
4. 2. 2007 16:36
Re: Porovnanie
Pardon, měl jsem až do teď práci. - To nám dáváš těžké zadání, protože vlastně jen říkáš, že chceš auto ca do 400 tisíc Kč, ale neříkáš už, na co ho chceš - přečti si nejen moje poznámky ale i poznámky kolegů, všichni ti vlatně říkáme, že si stejně musíš vybrat sama podle svého. Kolem 400t Kč už se dá koupit všechno možné, včetně akčních modelů prestižnějších značek (namátkou: Ford Focus, Mazda 3, Toyota Corolla, dá se koupit menší MPV, dobře vybavené miniauto atd atd). - Já bych si osobně z těch dvou taky vybral cee'd, je to prostě pohodlnější, větší, pohodovější, s větší výbavou a pravděpodobně i kvalitnější a když tě budou zlobit, dojdeš jim do Žiliny udělat bugr rovnou k řediteli. >:D S tím požárem na dálnici to byla evidentně náhodná smůla u 1 kusu - tou dobou dlouhodobě testovali několik desítek cee'dů a u žádného se nic podobného neprojevilo. :-) :yes:
5. 2. 2007 08:05
Re: Porovnanie
Do SX by som nesiel. Pekne pri letmom pohlade na parkovisku, pri blizsom pohlade uz tak nie. Z interieru som mal lepsi dojem z cee´d-u, kvalita a vypracovanie jednoznacne vyhravali, priestorovo bola KIA tiez lepsia, o kusok vacsi ma aj kufor. Za 500 tisic Sk kupis este napr. C4, Focus a pod., ale v slabsej vybave, resp. v porovnatelnej ale musis chytit dobru akciu. Ja som kukal este na Lacetti, ale po 10 minutach obzerania v roome som znechutene odisiel...
neregistrovaný "msk"
14. 3. 2007 15:43
Re: Porovnanie
Vzhladom na to, ze sa nachadzame v "medzinarodnom" prostredi by som chcel diskutujucich upozornit na odlisne znacenie vybav ceedu v cr a sr. To, co je v sr oznacene ako LX je v cr BASE, EX je LX, TX je EX !! Bacha na to pri porovnavani cien a vybav !
neregistrovaný "VVTi"
3. 2. 2007 22:45
Re: Porovnanie
SX4 absolutne tvrde plasty a maly interier. Motory sa na Ceed absolutne nechytaju. Nie je nad cim uvazovat. Pozri si obe auta v autosalone a odvez sa na nich. a mas vybrane. vybrany ceed >:D
neregistrovaný "Zdena"
4. 2. 2007 08:06
Re: Porovnanie
Stale ma odrádza, že im teraz jeden Ceed vyhorel. Pri novom aute by sa to stať nemalo.
Avatar - VDC
4. 2. 2007 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ricxo"
4. 2. 2007 15:34
Re: Porovnanie
Vies kolko inych zanciek zhorelo. Denne horia auta bez priciny, len toto bolo pre premierou a vsetci to sledovali. Navyse mas poistku na nove auto. Zhori po 1/2 roku a daju ti nove a este sa ti aj Kia ospravedlni :-)
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2007 15:45
Re: Porovnanie
kazdy by ti odporucil to svoje, no platit budes ty, takze sa tu nepytaj a bez sa povozit ! sama zistis najlepsie co ti viac vyhovuje ;-)
neregistrovaný "*"
9. 2. 2007 21:20
Re: Porovnanie
Pravda. Dnes už niesu nekvalitne auta, rozdiel je už len možno v komforte. Na to existujú autopredajne kde si môžeš auto vyskušať a vybrať take ktore ti najlepšie vyhovuje.
anonym
10. 2. 2007 13:44
Re: Porovnanie
To je ako by si sa rozhodovala medzi lodičkami a teniskami.