no...BMW dělá zázraky....tohle je čistá dokonalost...mooc pěkný,kombinace barev materiálů a všechno je supr,tady snad neni co už zlepšovat :yes::yes::yes:
S gilotinou ve vlasech... jo, tak to si přečti... je to vedle... já jsem z toho také vedle. Dokonalej bavorskej koník. Na sedadlech kůže, co odráží teplo... abys sis nezapotil po nasednutí cemr, střechu natáhneš za 22 vteřin, ani k tomu nepotřebuješ kliku. A když jí natáhneš... sejme tě ta optická vyváženost tvarů téhle krásky s trojkou vytetovanou na hýždi. Koukám na to a topím se v harmonii krásy, v potenci harmonie a v dokonalé touze tu s tím seknout, pronajmout si slunce a pláž, nasoukat se za volant a jet... jet... jet. P.S Být na dostřel od vrtule, co roztáčí autosvět do nebetyčnejch obrátek... být tak na chvíli pánem světa... v BMW 3 cabrio... BRAVO BMW :yes:
.........jdu do geráže,pardon na špinavé parkoviště a usedám za svoji letitou kraksnu a večer budu rád , že jsem přežil hrozné věci na českých silnicích......
Rolls aj 3 cabrio su supr, kazdy kraluje vo svojom segmente :yes: ale chcem o inom, nedavno som len tak mrkol na stranku polskych kolegov a co nevidim : diskusia pod testami !! chcem sa opytat, KEDY BUDEME MOCT DISKUTOVAT K TESTOM ?? :-O
co o mne kto povie, ale ten RR je to slusne drahy designovy hnus. technika urcite spickova, zvezenie tutti paradne, ale ten design je ottrrasssnyyyy. skarede ako robota. a samozrejme velmi prakticke a dostupne pre kazdeho v tejto diskusii. ja viem o tom to nie je. ale co, len nech snilkovia snivaju o tych svojich anglicakoch ;-) btw, neviete niekto kolko by stal jeden ten RR v mierke 1:43? a ci by sa dal zobrat na leasing?
musím říct...tohle auto má velmi velký "charm". Můžu ti říct, že je jedno, co si o něm myslíš, ale když mi bylo umožněno se do něj posadit(do norm. phantoma)...jáj,to bylo jako ve snu! To auto má v sobě takovou porci nepopsatelné glorioly... :yes:. Nechtěl bych ho, co s ním, nejsem shejk ani lord a nikdy si na něj nejspíš nevydělám (pokud se nedám na cestu zločinu)...ale párkrát týdně se v něm nechat svézt...proč ne :-)
no nepornaval by som hamburgre napriklad s MB, Ferrari, aston Martin. Je to len moj osobny nazor, ale toto auto je vhodne len pre top hotely, alebo ludi, ktory chcu ukazat svoj majetok. RR nema pre mna stavu, nikdy by som sa za nim neotocil a napriklad za takym hamburgerom, ako si ho ty nazval, MB S by som sa tocil do aleluja, alebo AA8 o Ferrari nehovoriac. To auto nema v sebe nic co by ma pritahovalo. O tom aky charakter ma spolocnost RR vzhladom na to, ze naklady na vyrobu si nechalo, radsej pomlcim.
ne, je to auto pro lidi, kteří nepotřebují řešit cenu - a šáhnou po tom nejlepším, co světový automobilismus nabízí - Phantom. Je to tak, ať to chápeš nebo ne. RR dneska vlastně nemá vážnou konkurenci. Ale že tebe RR nepřitahuje, to je,promiň, opravdu nevýznamné. Hlavní je že přitahuje bohaté, pro které je určen (a tady se můžeme bavit jestli je přitahuje nejjemnější kůží na světě nebo "jen" tím, kolik stojí)
RR nie je to najlepsie co automobilizmus ponuka. Ak auto pritahuje len tym kolko stoji tak uprimne, to nie je auto. A RR neponuka to najlepsie vo svete automobilizmu. Mozno v segmente luxusnych vozidel, ale aj tam by som si vybral ine auto.
P.S.:A nie je to tak a chapem to, aj teba! :-!
To auto pritahuje najma charizmou. To je nieco, o com mnohe ine znacky mozu jedine snivat. Je to stale manufaktura, velky podiel rucnej prace, atkze ked cakas super spickovu strojovu preciznost, tak budes sklamany. To to je sperk, nie spotrebny rovar.
Pre mna to sperk nie je a o tom som pisal. Ze ma pre teba charizmu, neupieram, je kopec ludi, ktorych to auto pritahuje, ale rozhodne by som ja osobne dal tych minimalne 400000 EUR, za take Ferrari, SLR. Pre mna je vsak vacsim sperkom take A8, MB S alebo Maybach, zrejme som sedlak, kedze mam rad hamburgeri, ako ich Alessio nazval, ale co uz. Radsej sedlak ako sa vozit v RR. :-!
je to hezke, ze to venuji detem, ale uprimne, nemel by se RR vzdat sveho skveleho honorare za to auto? kdyz za nej dali dva miliony tak by je meli dostat deti a ne jen casku ze ktere je strzena cena vozu. To potom nema cela tahle akce zadnej smysl, to radsi mohl stastny majitel venovat ty penize rovnou a jeste by si je odecetl z dani, ale takhle??? No nic, to byl jen muj skromny nazor.
V cervnu 2006 se mi dostal do rukou jeden z vytisku Trump Magazine (ano, D.Trump ma i svůj časopis), kde se pise vetsinou jen o bohacich a pro bohace, a videl jsem tam Jaye Leno, jak v jednom RR Drophead jezdi po Beverly Hills. Mozna to byl koncept nebo nejaka predseriova verze, ale byl jeho a byl to RR cabrio na základech Phantomu. Takze tohle urcite uplne prvni prodany kousek nebyl. Nechapu. ;-\
Ale byl. Jay leno se opartně projel pár metrů v prototypu za několik milionů dolarů, pronásledovaný směčkou techniků a oprašovačů toho auta >:-[]
Ta reportáž vyšla původně v Top Gearu
Když dva dělají totéž, není to vždy totéž. Jinými slovy.
BOHUŽEL se vytrácí klasika pod pojmem RR. A to je více než škoda pro všechny VYvolené.
Na co šáhnou, jde do kytek. :-(