Ak si sa nepozeral na predminuloročný nezávislí NEMECKÝ test malých dieslových motorov tak si somár lebo prave tá 1,3 (presnejšie 1.25-ka) predčila všetky v testoch a bezkonkurenčne vyhrala...
A ešte jeden taký detail prečo sa tie 1,3-ky montujú do Suzuky a tie 1,6-ky zase do SAAB-ov ?
ak sú také šity ?!?!? :-!
Vo fiate si sa nikdy určite neviezol...
Jednoducho teraz mam auto inej značky ako Fiat (nenenivaná FR)a lutujem z Fiatmi som bol spokojnejší...
Ak si sa nepozeral na predminuloročný nezávislí NEMECKÝ test malých dieslových motorov tak si somár lebo prave tá 1,3 (presnejšie 1.25-ka) predčila všetky v testoch a bezkonkurenčne vyhrala...
A ešte jeden taký detail prečo sa tie 1,3-ky montujú do Suzuky a tie 1,6-ky zase do SAAB-ov ?
ak sú také šity ?!?!? :-!
Vo fiate si sa nikdy určite neviezol...
Jednoducho teraz mam auto inej značky ako Fiat (nenenivaná FR)a lutujem z Fiatmi som bol spokojnejší...
ja mám Fiat Cromu 2,5 TD r.v 1989 auto ma najazdene vyše 400000km na papieroch je napisane maximalka 185 a ja som siel na svojej 205 km/h a to ma len 100 koni.
ja mám Fiat Cromu 2,5 TD r.v 1989 auto ma najazdene vyše 400000km na papieroch je napisane maximalka 185 a ja som siel na svojej 205 km/h a to ma len 100 koni.
FX ty si ďalší zakomplexovaný nemčúr. nehovorím, že FIAT je naj, ale VW je "divná" značka. Čo to malo znamenať Golf Variant a k nemu ešte jeden typ, ktorý sa líši prednou maskou.
To nie je o FIATe, ale o konkrétnom dílerovi, ako to už bolo napísané. Keď som bral Octaviu TDI, obsluha bola mizerná. Servisoval som ju (než mi ju ukradli)u iného dílera a tam bol prístup úplne iný.
Ty si asi ďalší pako. Viem o majitelovi Mercedesu, ktorý navštevoval servis každý týždeň a nakoniec mal auto v servise tri týždne, pretože v servise nevedeli odstrániť poruchu. To sa môže stať každej značke, len nemecký fanúšikovia sú ticho. talianov a francúzov však krizujú okamžite.
Kuba ty si zas další pako nemecký. práve nemecké TDI mení techniku z klasiky na PD a potom na Common Rail. patent Common Rail je práve z dielne FIATu. Dnes práve japonci majú skvelé diesely - TOYOTA a Honda. Nemecký zarputilci nemajú objektivitu.
od roku 2000 umi????????? ja mam Punto rok 2004 je rok 2007 a ja menil stredni a koncovy dil vyfuku,zadni lampu a 1 zrcatko to jedine v zaruce ;-\ jinak uplne bez problemu :-),ale ty uplne zrezively vyfuky naserou
Inteligent co nevie asi o com hovori ... mam Fiat Mareu 2.4TD rok 97 mam ju presne rok najazdil som 50000km a jazdil som tak nesetrne ako sa da a vsetko v poriadku menil som len olej nic viac. Nehovoriac ze podla papierov ma dat max 195km/h a mne dala 214km/h podla GPS a nie je CHIPNUTA.... takze co sa tyka kvality nemozem vytknut nic..... a Bravo sa velmi podarilo , SKVELE :)
no jo, ked este skveli reziseri tocili famozne filmy s ozajstnymi hviezdami, da sa na to pozerat aj po bezmala styridsiatich rokoch :yes::yes::yes:
nie ako tie sracky typu fast and furious neviemkolko :no::no::no:
Je jasné,že ve všech aut.časopisech u nás jsou preferovány především škodovky a wv., přestože tyto auta nemají v sobě kousek fantazie ani nepůsobí vůbec emotívně.Je pravda, že se s nima dá přepravit z místa na místo, ale to dovedou i jiná a mnohem vydařenější auta a Fiat Bravo, a néjen nové Bravo, ale všechny fiaty posledních let,tyto předpoklady podle mě mají.
Bravo Fiat, bravo BRAVO!!!!!!!!!!
Nevím, jak moc jsou lidi zvyklí na benzíny 1,6 a 1,8, ale u vozu nižší střední třídy to určitě nebude. Brava byla vždy nejprodávanější s motory 1,4, později 1,2 a stejně tak Stilo vede s motory 1,4 16V. Lidi se tedy nemusí nic nechat namlouvat, stačí si sednout a svézt se...
LOL motory JTD se zdaleka nemohou rovnat německým TDI a francouszkým DCI a to dílenské zpracování Fiatů se více podobá automobilkám směrem na Východ(rUSko) ;-):-):-!
Nevíš co píšeš nikdy jsi Fiata neměl a závidíš. Mám Regatku 2D letos má 20 let mám ji 9roku a absolutně bez problému. Kdykoliv můžu sednout a jet na stk bez obav. Je to kras ne prosterné perfektně odpružené, motor táhne prostě kočar. Spotřeba v průměru 5l. To nemá chybu.
Mám dva roky Stilo MW 1,8. Od novoty bralo litr oleje na 2000 km, myslel jsem, že si to sedne, ale když to bylo po 20000 pořád stejné, tak jsem to diskutoval v mém oblíbeném servisu ve Vršovicích - posoudili, zavolali, půjčili Pandu, dali nový motor, neplatil jsem ani korunu. Dalších 20000 km jsem tam nedal ani litr. Když jsem tam byl v zimě a při otevírání kufru zavrzaly plynové vzpěry, tak je zdarma okamžitě vyměnili, aniž jsem cokoli řekl. Třetí problém, který jsem měl byl s elektronikou xenonu, vyměnili zdarma na počkání... Před tím jsem měl Octavii 2.0, brala litr oleje na 1000 a nikdo se se mnou nebavil (prý je to v normě, asi dvoutakt), když odešla dvakrát lambda sonda a pak i katalyzátor tak se konečně rozhodli vyměnit pístní kroužky, pak brala tak litr na 3000..., takže vše je o přístupu prodejce a servisu, auto je prostě složitý systém a vždy se tam může něco pos... ale prodejce a servis musí být ochoten to řešit... takže příští týden jdu do Vršovic pro GP pro ženu, prostě jsem tam spokojen a o tom to asi je.
mam PUNTO 2003/10 1,3 multijet diesel byl jsem v servisu nekolikrat a na více místech a dosahl jsem vždy čeho jsem chtel!!!!!!
Nesmíte být lidi hloupí a nechad se odbýt!!!!
Musíte si taky třeba stěžovat na FIAT čr.
Ja jsem dostal treba i nový turbo po zaruce!!!!!!
Ze servisem FIAT jsem moc spokojený a vymlátil jsem z nich MAXIMUM!!!!
NO a na závěr koupil bych si klidně ZASE FIAT A TREBA TU BRAVU JE BOZI lidi nebojte se fiatu to neni ve FIATU to je vlidech to svinctvo a ne ve FIATU tak se konečně všichni proberte >:D >:D >:D >:D >:D;-)
Otevři oči! Sedici společně s SX 4 bylo vyvinutý, a to tak, že desing dělal nejakej Italdesign (Giorgetto Giugiaro) pokud ti to něco říká, podvozek a mechaniku pohonu přineslo Suzuki a naftový motory Fiat. Před uvedením Sedici na trh měl Fiat 3000 objednávek a to i v době kdy nebyla ofociálně stanovená cena. Proto se musel se Suzuki dohodnout na navýšení výroby, jo a na konec k tý pětistovce, přečti si to co jsem psal nahoře ještě jednou prosím. Nepadlo ani slovo o srovnávání starých 500 Mini a Brouka, ale o nových modelch, proto ten NEW Beetle - Nový Brouk chápeš ? >:D snad už jo. Mimochodem stará 500 nebyla alternativa motorky ale motorizovala Apeninský poloostrov, víš v mapě je to ta bota na podpatku v jižní evropě, žádná Afrika. :-!
To máš sice pravdu, talián by asi těžko u sebe něco tak složitýho zvládl udělat, ale už představa, že to auto marketing od Fiatu převeze z tý poměrně slušný fabriky a začně s ním šíbovat je odstrašující. A cože to sedíči nějak není vidět, zatímco Suzuki už dávno? Copak se nám u italských machrů nedaří? A když jseš takovej chytrolín, tak bys měl vědět, že pětistovka (nevím, jak jsi přišel na to, že to bylo jedno z nejlepších aut 20. století) začala být vyráběná s tím cílem, aby byla alternativou k motorkám. Nauč se číst - nepsal jsem, že pětistovka byla motorka. A taky se trochu, chlapče pouč, když chceš kárat jiné. Mini mělo být rovněž co nejlacinějším a tedy i nejjednodušším vozítkem pro lidové vrstvy a brouk jakbysmet. Ten byl dokonce vyvinut před WWII na Hitlerův pokyn. Proto jsou si tzhle auta podobný. Dřív základ motorizace, dneska snaha oživit legendu. Jenže talián s tím přišel nějak pozdě...Takže sklidni hormony a jdi si něco přečíst a zjistit.
( Klaudius ) krásne si to napísal :-) ale treba pochopiť že niekto ma rád aj rok 1992-1998 a tak si splaší VW len škoda že tie dnešné už nesú až tak dobre porovnajte životnosť napr. Golfa 3 - a Golfa 4-5 ale niekto ide :yes: a VW :no:
Poznam niekolkych vcelku spokojnych majitelov Stila, vacsina poruch bola vzdy niekde v elektronike a podobne. Ten rebricek spolahlivosti,kde je STilo na konci mi ukat, nevidel som ho este. Tym netvrdim ze nemas pravdu, len by bolo fajn to aj podlozit.
Tak to neviem. Predajni Fiata som v istom obdobi navstivil viac a ten pristup bol vpodstate podobny. nefandim Skode, ale tam sa mi ako zakaznikovi venovali uplne inak.
Tak sa vsetci zobudte a uvedomte si ako trepete. Ked budem chciet tak aj na Leone najdem linie z Mercedesa a budem presviedcat vsetkych ze je to plagiat...
Trochu sa zamysli a prestuduj si pripadne historiu Fiatu...je to stary harcovnik, ktory existuje takmer od pociatkov automobilizmu a rozhodne sa nemusi ucit robit auta. problem je niekde inde, ale vzhladom na jednoduchost a priamociarost toho co si napisal by bolo asi zbytocne to tu rozvadzat...
No, napriklad chlapik co mi na baraku robil vodu a kurenie ma Golfa V a nadava. Casto v servise a nie lacno, vravi, ze dojazdi tak 100.000 km a potom kupi Kiu.
Naco by mal citat o Fiate a autach ake su skvele vratane Fiatu??? Vsak ho kupil a pise ze je to smejd. Alebo tym citanim presvedci sam seba ze to auto je super? LOL >:-[]
S tou image měkčené palubní desky máš pravdu. Co se týče Alfy tak asi takto. Alfu si koupím pokud budu chtít jezdit se sportovním vyžitím, to znamená rychlejší opotřebení a tím častější závady. Platí to o všech značkách, které produkují něco na způsob sportovní jízdy. Znám několik lidí co nedají dopustit na GTI, ale jakmile spustí o závadách na autě tak si říkám jak je dobré že u mě vyhrál rozum a vybral jsem si rodiné auto. AR159 sw by se líbila ale raději jsem sáhl po Lybře sw. O sportovní jízdě si může nechat zdát ,ale po 135000Km jsem měnil rozvody a čepy řízení. ;-)
Nevím, na jakém místě se tenhle Fiátek umístí v 3letých ojetinách, v anketě auto roku v ČR a Německu, v testech autobildu a v tabulkách prodeje v ČR.
Vím ale jistě, že auto vypadá moc pěkně a bude to další oživení
(bohužel asi né moc u nás) na silnicích. Všechny ty golfové, oktávky atd jsou sterilní frigidy v porovnání s tímhle.
Takže přeji Fiatu mnoho úspěchů.
yes:
Už napodruhé ses trefil >:-[] Co je to konstruktivní? Toto: "Hm, hloupý slovák, který neovládá fráze češtiny a jejich význam. Buď se to nauč, nebo si zůstaň na SK diskuzích." nebo snad toto:"jeden blb vedle druhého." na adresu těch samých. Neříkají Ti pan tolerantní? :no:
To je jediné na co se zmůžeš? Ostatně jsem ani nic jiného nečekal. Používej někdy hlavu a neschovávej se za inteligenci. Vždy je velmi úsměvné pozorovat, jak se někdo ohání inteligencí a téměř vždy mu chybí. V rámci tvých příspěvků to tvoří opravdu smutnou kombinaci - popravdě se od tebe člověk nedozví nic konstruktivního.
To je jediné na co se zmůžeš? Ostatně jsem ani nic jiného nečekal. Používej někdy hlavu a neschovávej se za inteligenci. V rámci tvých příspěvků to tvoří opravdu smutnou kombinaci.
Upřímně. Nevím co si mám představit za individuum, které tady vyprodukuje 20% bezduchých, opakujících se, pochlebujících příspěvků k jednomu článku. Má smysl ještě něco psát?
Proč urážíš? Psal jsem ti o marketingu, to je všechno co schází Fiatu. Pod mojím příspěvkem napíšeš to samý a pak tu jenom kopeš kolem sebe. Nikdo tě neoznačil za lháře a odpad, tak nefňukej...
Je to od vás velmi ubohé. Toto není diskuze. Slyšíte jen na sebe, ostatní jsou lháři, odpad a kdoví co ještě. Děkuji nechci. Jeden blb vedle druhého. Přečtšte si diskuzi nezaujatým pohledem. Pokud jste aspoň trochu soudní, dojde vám to.
Ja zo svojich skúseností len toľko:
- mal som veľa Fiatov; 127;128; 128 Sport :yes:;Tipo benzín;Tipo diesel;Bravu 1.4;Stilo 1,6benzín. Na Stilo len toľko, že som najazdil na ňom za 3 roky 123 000 km bez závad/ >:D /.
Tí ktorí tu nadávate na Fiaty tak mám dojem, že je to závisť, pretože taký vnútorný priestor nemá ani jedno auto v tej -ktorej triede. Ja na kvalitu nemôžem povedať krivé slovo.Náklady boli len na prehliadky a diely, ktoré museli byť vymenené v rámci životnosti.
Toť vsio.Inak tá nová Brava je fakt "bomba".Určite si ju kúpim.
no asi im dosla inspiracia.. a mas recht, ze sa podoba.. dnes sa uz pomaly kazda cast auta niecim podoba na nieco z ineho.
a plagiat - no neviem. pockajme kym pride na testovacky :)
To auto je prostě úžasný, tohle prostě dovedou jenom italové. Jak exteriér, tak interiér, bláboly typu: VW Golf - premiant třídy už žerou jenom ty největší zabedněnci, postavit je vedle sebe, tak bejt lidma z VW, hodim na golfa deku. A kvalita dude určitě na té samé úrovni, to jsou jen kecy, o tom, že je Fiat horší než ostatní. Na golfu jsou "in" jen zadní světla, mimochodem i svým rozčleněním okopírované z prvního brava. :yes:
Lancia uz u nas nejazdi dost dlhu chvilu(aspon na Slovensku),ale Lancia Thema bola fakt vydarena!!!Viem to zo svojich vlastnych skusenosti(podvozok tlmil vsetky vymole) motor tahal bez problemov 200KM/H (2.0L benzin) a o spotrebe je zbytocne hovorit,ze bola vysoka(v tej dobe sa benzin kupoval za lacno) a co sa tyka kazenia,bolo tam par problemov,ale obycajne sa jednalo o malickosti(deravy vyfuk,pokazena elektrika...).Teraz jazdim na AR 166 a ta sa kazi v jednom kuse(chvalabohu je len sluzobna,takze to hradi firma).A Fiaty hodnotim ako super auta...akurat Tipo nebolo vydarene,ale aj to tahalo 170km/h (1.4 benzin).Bravo bude super auto o tom niet pochyb!!!Ale ja mam zasadnute na Fiat Grande Punto 1.4 110KW,nema niekto informacie o tomto novom auticku?Potesili by ma fotky,tech udaje a kedy pride na trh.Prosim ak nieco o nom viete poslite mi to na tuto e-mail adresu- i.k.v@azet.sk Dakejem
Říká se, že když se z poběhlice stane světice, dlouho jí to nikdo nebude věřit. Je neuvěřitelně snadné přijít o dobrou image, a naopak těžké si ji získat zpět. Italská auta jsou vesměs designově povedená, technicky na výši, ale obrovským problémem byla v minulosti kvalita výroby a chyby konstrukce (dimenzování materiálů, kvalita dílenské práce, ochrana proti korozi atd). Než se lidé znovu naučí jejich výrobky respektovat a nelámat ned něma už ze zvyku hůl, to bude bohužel ještě dlouho trvat. Fiatu to přeju, ale rád bych na výsluní viděl zejména Lancii, protože to co zažívá od poloviny 90tých let -je jedno velké kreativní neštěstí...
sa zobud mlady ja som mojej manzelke kupil Fiat Punto 20003 a uz v zivote taku hovadinu nespravim som viac behal s tym autom po servise ako ona sa na tom vozila ...a za ten cas co som ho mal ja som mu dal trocha do tela no hroza vykon ako traktor plasty strpali na kazdej jame a pohodlie sedenia ako na bicykli....
vsetkym vodicom ktory sa chcu pomstit svojej rodine odporucam kupu Fiatu
Možno je to účelom, pre ktorý si auto ľudia kupujú: ak je to pre predvádzanie sa pred susedmi, tak ho predsa nemôžu haniť, ak je to preto, aby mu slúžilo, nemá problém povedať o aute dobré aj zlé veci... No a ďalšia možnosť - ak si kúpiš auto za všetky prachy a si nespokojný, tak tiež nemôžeš pripustiť, že Ťa napálili a z autosalónu si si za ten balík doviezol šmejd.
Nepracuješ náhodou jako bavič? Sedici se vyrábí spolu s SX4 v maďarským závodě, docela překvápko co? Takže rozdíl ve finále je akorát ve značce, jinak technika i kvalita bude naprosto stejná. 500 bude o trochu dražší než Panda, ale cenově v základu zase níž než GP, srovnávat ho s Mini nebo dokonce s New Beetle je zcela zcestný, každej patří jinam. Fiat 500 nebyla motorka, ale jedno z nejlepších aut v min. století. >:D
chod domov po ten tvoj ---krumpac----a sekni si ho do FIATU mozno to bude stylovejsie auto lebo samo o sebe stoji za *....a nehraj sa na chlapa lebo ta jednou ranou poslem na poslednu navstevu marnice
To Sedici Ti jde nějak dlouho, asi se někde zaseklo cestou - Suzuki SX4 se už dost dlouho prodává a já si nedovedu představit, že bych si koupil SUV od afrického (pardón) italského výrobce. To radši maďarská kvalita pod dohledem Japonce....Představa nový pětistovky za 10 mega v eurech je taky zábavná - ne každý vozítko je Mini, který navíc vzniklo pod vedením BMWN a dá se očekávata, že jako nenadchl nový brouk (protože jeho podstata byla holt jinde), tak náhražka motorky z šedesátých let už se dneska taky těžko chytí. Nicméně včera jsem si na vlastní bulvy prohlíd novou Hondu CR-V - a to je auto, to je SUV. Nebo takový Quasqai. Taliáni, pizza a moroženoje volají - to vám jde, ale techniku nechte bejt, na to máte krátky a slabý ručičky...
250 uz je sakra velký stádo. S použitím diferenciálu jako ma 147 Q2 se zvýšenou svorností by to mohlo bejt v pohodě. Nevím jestli ho tam dají, ale odladěný to snad bude.
Ta torzní tyč - v současnosti asi největší dilema střední třídy - víceprvek nebo torzní tyč? Třeba v onom zmiňovanym Aurisu. Vyslechl sem si docela poučný zážitky z prezentace pro novináře z minulýho týdne z Barcelony. Hlavním závěrem bylo, že Auris jedině s 1,4kou a právě onou torzní tyčí, protože jestliže si objednáte 2,2cdti dostanete dozádu víceprvek a to auto je pak příšerně těžký na předek a vzádu neuvěřitelně měkký, až záludný. Ten základní motor/podvozek byl jednoznačně zábavnější, čitelnější, bezpečnější, agilnější, a v neposlední řadě, ten cenovej rozdíl.... Takže jestli můžu soudit, alespoň v tomhle autě odvádí mnohem lepší práci.
V Mozille mi to stejně nejde, prostě se Fiat brání. Je vidět, že se inspirovali přírodou aspoň podle tvých očí >:-[] Příroda je dokonalá, italskej desing taky.
No už ti na to odpověděl Milý stydlín. :-) špičkový verze by měly být ve výbavě R-line, takže pokud jsi viděl fotky interiéru s tou navigací je to on. Víc známo neni, musíme si počkat.
TO je mi jasne, jenze nedokazu posoudit kolik lidi ji proste bude pozadovat. (At jiz z praktickych nebo ciste snobskych pricin ;-) ) Ja bycj tam ten multilink videl radsi i pres zvysenou prodejni cenu. Vim, ze i z klesicke koncepce dokaze fiat vytriskat hodne. Bravo bude diky hmotnosti pes na spotrebu abude mit skvele jizdni vykony. Osobne mu strasne fandim, ale musim priznat, ze ac mam italska auta velmi rad, tak bravo proste neni uplne dle meho gusta.
Spousta lidi tady hleda na BRAVU nejake nesmyslne podobnosti s AUDI,VW a kdo vi s cim jeste,ale to je prece nesmysl takhle porovnavat auto v dnesni dobe.Trh s auty je doslova presycen a konkurence je velka.Vymyslet dnes neco originalniho po strance designu je cim dal tezsi.Tak nemuzeme odsuzovat designery FIATU za to co tady predvedli na novem BRAVU,protoze musim rici ze odvedli dobrou praci! :yes: Je to velmi povedene auto,ano muzeme na nem jiste najit stopy zdanlive pripominajici nejake jine vozidlo,kazdy stoural si jiste najde to svoje :-)Ale celek je pomerne vyvazeny a pusobi dobrym dojmem.Co se tyce motoru,tak uz se tesim az bude k mani nejake to BRAVICKO 1.4 s turbem za rozumne penize,1.4ka a 120 resp. 150k to je sen ;-) A kvalita,ta kvalita.Osobne si myslim ze uz si dnes FIAT ani nemuze dovolit byt nekvalitni,jak ho nekteri zarputilci stale odsuzuji a ziji ve svych predstavach ala"FIAT? no to je SMEJD!,to prece kazdy vi!" to je prece k smichu >:D Ja mam 323c a Japonci sou proste spolehlivi,nemuzu si stezovat.Ale v celku to nebude zas takovy rozdil(Pravda kdo hleda najde :-)). PS: mala vsuvka k cetnemu vyskytu nasich slovenskych koleku na ceskem servru,nemam nic proti ;-),pak ze se slovenstina od nas vytraci...
Mluví se o Barvu Abarth 2,0 Turbo 250 k a slabší 1,6 turbo 200 koní. A v neposlední řadě ještě Multijet 175 koní (ten by měl být léta příštího roku). Zatím to jsou zprávy jedna paní povídala, i když ten zdroj byl zatím skoro vždy dobře informovaný. Tak uvidíme...
O kvalitě italských aut je to asi tak - vemte si jakýkoliv
časopis s testem např.Alfy, a většinou začíná o tom, jak
byla alfa poruchová apod. a jestli už bude lepší. Je pravda,že poslední dobou si začali novináři kvalitu pochvalovat, nicméně po desítkách let tohoto vznikl mýtus o tom, že Alfa a další it. auta jsou šmejdy. A toto negativní PR funguje velmi velmi spolehlivě, a to i na mne. Přesto že jsem příznivcem AR, někdy se na ni dívám s úžasem, že vůbec jede, zatáčí, brzdí, svití apod.
Někdy mám pocit, že image kvality VW se zrodila s jejich
měkčeným plastem na palubce. Podle toho se totiž pozná kvalitní auto. Musím přiznat, že i u nás ve firmě jsme zatoužili po měkké palubce VW Venta, bohužel vzrušující píchání prstem do ní mne přešlo asi po 10 minutách čekání na odtahovku, když odešlo vstřikování. /20000km najeto/
Pozn. na konec VW má od ostatních výrobců jednu nepopiratelnou výhodu, posere se ještě v záruce, takže za to moc nezaplatíte!
Bohuzel v nich odchazeji nejprve a nejcetneji nemecke soucastky. Mam starou Alfu, je to dobre auto!!a bohuzel, made in Germany neni zaruka kvality. vubec!
Jasně, proto taky Kia montuje auta v Žilině, Hyundai staví v Nošovicích a Honda v Anglii... To je vše v EU, takže dovozní kvóty atd. jsou v takovém případě kde?
Klid ;-) Ten chudák, co se neumí ani podepsat asi ještě nezaznamenal, že Toyota není jedno auto, ale že je to výrobce. Asi je naštvaný na spolužáka ze základky, chytrému cílevědomého asiata, který mu přebral holku, protože už se nechtěla tahat s takovým primitivem ;-)
Fábia RS6: 1.4 motor, nalítáno 350tis. km, koupeno za hubičku jako referentský vůz, barva základní modrá. Extras: fofr pruhy přes celé auto, hustomračítka, modré LEDky, folie z Globusu i na čelním skle, stříbrná zrcátka jakožewoeaudiRS, tuningové stěrače s křidýlky, kola z RS koupená na burze, vzadu spojler, aby ten brutální výkon udržel auto na silnici... No a dál spoří na Fabii tédéíčko, aby ji mohl načipovat.
Ano, vystihol si to. Netvrdim ze Fiat je IN, ale Stilo vo vseobecnosti nie je zle auto, kvoli zlemu image ma slabsie predaje a tiez v marketingu by mohli lepsie zapracovat. Stilo ako take by som bral, ale popredajne sluzby a servis ako pocuvam nemaju dobru uroven.
mne sa zda, ze ta kvalita bude celkovo nejak stagnovat, resp. bude ciste na nutnej urovni...super kvalitne materialy a precizna kvalita sa draho platia a dnes sa zacina vo velkom setrit....aby sme sa este nedockali americkeho ponimania kvality aj u nas podla motta auto=spotrebny tovar
takze ja si koupim auto od koncernu wolk a uz muzu pocitat co se asi stane takze to bude normalni a primourim oko a reknu si ji to wolk ji to mlickost a stane se to italovi je to smejd a katastrofa tak kdo nadrzuje budte objektivni obcas se bavim s majiteli wolk a ze by chvalili nerik bych nekteri spis kritizuji je jasne ze kdyz si koupis udrzovane auto budes spokojen muze to byt ital korejec francous ci spanel
Moc dobře si pamatuju na příchod Stila. Bylo kolem toho auta humbuku a nakonec to jinak než propadákem nejde nazvat (dost si za to mohl Fiat vysokou cenou při uvedení na trh). Já Fiatu přeju, ale nevím jestli motory o obsahu jen 1,4 jsou dobrou volbou. O Golfu se nemá cenu bavit, je to auto ušité na míru Německým zákazníkům a proti Fiatu je to pekelná nuda.
Inovace z evropy? Kde prosím tě? Pokuď pominu MB, tak se v současné době opičí Evropa po Asii. Začalo to vozy SUV a další pokračování budou hybridní auta. Nejhorší je, že kvalita se pomalu z aut opravdu vytrácí (a to i z Japonských). Nebude dlouho trvat a Korea bude lídr automobilového průmyslu - bohužel. Jinak Fiat je pěknej ;-)
Bohužel jsou in těžce, hlaně v našich končinách, lidi to berou jako kvalitnější škodovku, s tím že si do něj ty díly se škodovky pak popřídí až se něco vysere! Taková je realita.
souhlasim s tebou potom co mi ukradli mégana jsem si pořídil punto z 95 - nerezne, šlape jak hodinky fakt jsem spokojenej a to jsem fiata původně taky nechtěl.
kvalitni vozy nemecke vyroby audi mercedes porsche ano ale pro manazery a jink placene lidi golf jako lidovka haha praskani remene vaha vzduchu loupajici interier madel a to i seat proste setreni penez v celem segmentu wolksvagnu a skoda fabie mam ji ale vybava a provedeni hrozny za kazdy doplnek doplnek platis tak fakt nevim italske auta jsem mel brava ar156 klasika jen prosim nerikejte ze wolk jsou in
Problem je jedine v tom, ze kvalita ide hore u vacsiny automobiliek, Fiat nevynimajuc. A myslim si, ze v tomto smere je aj Fiat uz trochu niekde inde ako bol pred desiatimi rokmi.
Preco myslis ze menej vyspele? Motormi bude inde ako ostatni, komplexne male turba este nikto neponukol a technikou to je podobne ako u konkurencie. Dizajn na vysokej urovni. Takze? Co som vynechal?
Spýtaj sa vo Volkswagene. Nová generácia Golfu už tradično prichádza o rok prv ako bolo pôvodne naplánované, pretože predaje nedosahujú očakávania. A predsa je každý nový Golf len ďalším odvarom toho istého tvaru a s rovnakou technikou pod kabátom. Takže s tým karikaturovaním prepadáku radšej mlč, to tu už dávno robia iní.
A to vies odkial? Vlastnis nejaky Fiat? O tom pochybujem. Kup si VW a zatial co Ty budes chodit na zvolavacky a opravy do servisu, tak si fiatak bude hvizdat... >:D
Jen osobní zkušenost, nic víc! Mám Tipo 1,9TD z roku 1993, nejsem první majitel. Zvenčí není nikde rez, motor měl při koupi 160000 km, teď má 230000, nežere olej, šlape znamenitě a je suchý (v mém případě pouze zaprášený). Kdybych ho chtěl prodat, dostanu za něj tak 30000 Kč.
to by som s takou urcitostou netvrdil, aj z Japoncov sa na zaciatku kazdy rehotal a kde su teraz....aj prva lastovicka je na svete, Cee´d by som kludne postavil proti Golfu a nie som si isty, kto z nich by vyhral...
Druhá vec je ešte predaj a servis. Tu má Fiat určite čo háňať, úroveň iných ešte nemá. Kolega má Stilo a sťažoval sa, že sa síce veľmi nekazí, ale nič z toho čo potreboval spraviť mu neuznali ako záručnú opravu, vždy si vraj vymysleli ako si to spôsobil sám a musel si to zacvakať z vlastného vrecka. Išlo o zblbnutý centrál, studený spoj pri motorťeku zadného stierača a ťažko sa zatvárajúce pravé predné dvere.
Ako tu tak čítam, o chvíľu bude každé nové auto len kôpkou okopírovaných detailov z iných áut. Prečo preboha za každú cenu hľadať podobnosť s inými autami? Každé auto je jeden celok, ktorý vnímame spolu, takže dôležité je ako to všetko vyzerá spolu a ako to spolu ladí a nie či sa svetlá na niečo podobajú...
Nie každý dokáže v praxi oceniť a využiť výhody viacprvku. Tu ide o auto pre každodenné použitie v najširšom meradle. Už viacerí dokázali prevedčiť, že aj jedoduchšia zadná náprava dokáže v každodennej prevádzke odvádzať slušnú prácu a nezapotí sa ani v krajných situáciách. Ušetrený priestor, materiál, prácnosť a v konečnom dôsledku aj peniaze hovoria jednoznačne v jej prospech. kto sa bude chcieť športovo vyžiť a vychutnávať si zákruty serpentín, ten si kúpi radšej Alfu...
Dlhý predný prevos a krátky zadný, čelné sklo posunuté dopredu, to je recept na dynamický vzhľad. Fiat, to už nie je len chladné kalkulovanie, tu sa berú v úvahu emócie...
Lenže TSI nie je bežný motor v bežných autách, ponúkajú ho ako exota, niečo zvláštne. Fiaťáci sa s tým nebabrú, proste nasadili iný kurz a celkom iný ako u VW, takže akú dobu zaspali? Keď postavím Golf vedľa Stila, tak mám pocit, že o krok vzadu je skôr Volkswagen.
Vybav si este vzhlad dalsich 20 vozov, na ktore sa novy Fiat urcite podoba, som si isty, ze ich najdes a zistis, ze nove Bravo je obycajny plagiat.... ;-\
No, cenovo to bude asi vyssie KIA Cee´d, ale pokial bude kvalita a spolahlivost na minimalne rovnakej alebo lepsej urovni ako u Stila, tak moze mat celkom slusne sance.
Tak tohle je lidičky strašně moc podařený auto, co se týče designu. Pokud bude i kvalita zpracování tak dobrá jak design, tak se může nějaký Forcu, Astra, Golf či Octavia vycpat. Já tomuto autu věřím... BRAVO FIATE!!!
Potvrzuje to dlouhodobou prevahu japoncu v kvalite. Jsou tam nektera prekvapeni a urcite mi to poradi prijde objektivnejsi nez TUV. Uz proto, ze se ta firma pojistuje zavady a tak je jeji zivotne dulezitou prioritou mereni miry rizika plneni, ktere je prave determinovane mirou poruch. Prekvapuji me tam nektere veci, ale rozhodne nemam duvod jim neverit. PS: Umisteni VW party za Fiatem me neprekvapuje vubec. Naopak se potvrzuje, ze s koupi skody kupujete VW kvalitu ;-) jen nevim, jestli je to pro kupce buhvijaky benefit :-!
Co to meles,asijsky auta jikdy na evropsky mit nebudou,uvedom si,ze veskera inovace jde z evropy,asijati se jenom opicej,rychlik prejel tak mozna tebe :no::-!
Koukej na to evropskyma ocima. Politici musi zajistit to, aby evropa mela co zrat, protoze 60% populace zivi automobilovy prumysl, je velmi dulezite, aby byl konkurenceschopny. Jednoduse se uvali dovozni kvoty a cla a Asijci si tu neskrtnou. Nebo se chcete dozit toho, ze se tu bude stavkovat a lidi budou nadavat, ze nemaji co zrat? Odbory toto nikdy nedopusti. To je realita, kterou moc lidi tady asi nepochopi.
Přesně, mám todle autíčko doma (uno turbo 1.3) a přesto že má snad 2x stočenej tachec, tak je to mazec. A tohle nový se mi taky moc líbí, mít ty peníze tak jdu do něj, ale jedině turbíčko :D
zadok velmi pekny original ale predok to je cele GPunto.Mohli tam byt trochu inovativnejsi.Ako vlastnik Stila-s menom mohli pokracovat stare Bravo je nic moc,najma podvozok hotova katastrofa.
Fiat umí dělat krásná auta, a auta která jsou zábavná a skvěle se řídí. Sakra ale podle čeho hodnotíte kvalitu?! Myslím že nejklepší je, podívat se jak jsou na tom dnes auta ojetá! V jakém stavu jsou dnes fiaty 10 let staré a jak si drží cenu! Kvalita se jinak hodnotit nedá, než pohledem na předchůdce. Je sice pěkné, že vám někdo v testu řekne že přístrojovka nevrže a působí hodnotně, ale co po 200 000 km? Než bych to koupil dvakrát bych se rozmyslel!
..Ty doby kdy Fiat reznul už na prospektu jsou dávno pryč.. Teď rezne až po zaplacení akontace?? Taky chlape nějak nechápu tuhle větu:"Německá kvalita je sice dobrá ale řekl bych že je dost drahá". Kam na to chodíš? Od kdy jsou Německá auta kvalitní?? S kvalitou má Evropa problémy, protože v módě EU automobilek jsou úspory. Asie nás přejede rychlíkem takl rychle, že se z toho pár automobilek nestihne vzpamatovat. Japonci jsou na vrcholu, ale na tahu je Korea a časem nás ušlapou číňani. Jestli teda do té doby komisaři EU auta radši nezakážou.
Fiat mel Turbo v Unu a to uz je nejakej patek, a bylo to mysleno jako normalni motorizace a ne jako v pripade VW, ktery to dava to sporotvne ladenych modelu.
Já se z Vás poseru to sou zase názory. Dneska jsem měl na salonu v To..tě zákazníka evidentně měl na mozku vytetovaný VW to byly zase otázky. Při předváděčce sem myslel,že vystoupim za jízdy takže o lidech co jezdí ve skopčáckejch kárách mám jasno... Jinak jo italové design fakt uměj to se musí nechat.Myslim si,že se to bude prodávat dobře a o to jde.
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko.Počkáme tak rok,dva a uvidíme co to ty napomádovaný klucííí italský vyrobili.Budu držet palce aby se to prodávalo.Já neříkám tak ani tak ale na má slova jednou dojde.Ten komu jednou ujel vlak tak se zaručeně projde.
Tohle se Fiatu opravdu designérsky povedlo. :yes::yes::yes: Elegantní, stylový, přitom nevypadá jako karikatura předchůdce, jak to bývá nyní u evropských aut zvykem.
Hmm,podaril sa vam skvely kusek fakt,urcite si zasluzite pochvalu,zboku by som ani nepovedalze je to Fiat,sice tu znacku prilis nemusim,ale toto je o niecom inom . . . :-)
přesně tak, méel jsem vw, te´d mám fiat a příště si koupím tohle BRAVO , protože skopčácí ani frantíci ani šikmoocí N I K D Y neudělají takovej design jako má FIAT, ALFA, LANCIA, MASERATTI, FERRARI, LAMBORGHINI.....
Je to krasavec a nenecháme na něj házet špínu od nějakejch škodovkářu a volkswagnistu.At táhnoudo p....e a neotravujou.Fiat je pojem a má obrovská láska a kdo tvrdí že ne tak ho kopnu do p....e.Jen tak dál kluci od fiatu,volkswagen a jiné plečky jemu podobné už vás nedoženou. >:D:-!
Souhlasím s tím že Fiat umí.Ty doby kdy Fiat reznul už na prospektu jsou dávno pryč.Německá kvalita je sice dobrá ale řekl bych že je dost drahá,a ostatní jí už šlapou na paty.
No, tak ti děkujeme za tvůj fundovaný názor a teď se zase vrať ke gramatice... :yes: Jestli jsi dnes ukázal doma vysvědčení, tak se divím, že ti rodiče nezakázali počítač na tři měsíce :-)
Proč myslíte, že se staré Bravo prodává za pár kaček? Protože je to NEUVĚŘITELNĚ PORUCHOVÉ auto. Design něco mezi Grande Puntem a jiným neidentifikovatelným hranatým předmětem.
Díky Whirlwindovi - A pro ty, co čtou anglicky a chtěji pěkně dlouhé povídání o všem možném kolem Brava + taky fotky s vysokým rozlišením doporučuju návštěvu mikrositu na www.italiaspeed.com - tam to žije >:D, můžete se cachtat blahem až do rána :-):-)
Musím se chechtat - dopoledne tady byla Honda Civic Type S a X, to je auto pro jedendvacáté století a ne tahle vykopávka a v diskusi k tomu houf nadržených klaunů, co stříkaj z pár obrázků a hnedka vědí, jaký to bude super. Pokud vím, tak Fiat už několik desítek po sobě v tří až pětiletých cyklech vykřikuje, že teď má konečně německou kvalitu....hahaha. Fiata jsme neměl, ale Alfa Romeo 156 (předesílám - kupoval jsem ji jako novou, ne z druhé ruky nebo bazaru) - to byl šmejd. A 147 - známé u ní upadlo kolo....Bravo Italia, z afrických výrobců jste skoro nejlepší, ale pozor - v Maroku se bude vyrábět Logan, tak abyste neusnuli na vavřínech...:-))))))
Obavám se, že 1,3 M-jet nebude, nejmenší diesel by měl být podle dosavadních informací 1,6 M-Jet 120k. O 3Dv se taky prohlašuje, že se s výrobou nepočítá, což ovšem bude škoda, hlavně pro mladý bejky. No třeba jsou informace úplně mimo. Necháme se překvapit. Nejvýkonější variantou by měl být 2,0 s 250k.
Teda desing Italům vždy šel, ale teď klobouk dolů. Jen já osobně bych se odebral na tradici ohledně názvu (3dv. Bravo a 5dv. Brava), ale to je věc názoru. Jinak zatím známé motory vypadají na docela slušné cestě, jen doufám, že se dostaví i 1.3 MultiJet. Ten by mi tam docela scházel. Interiér je ještě lepší ne u Grande Punta, kdyby byly ještě odvážnější barevné kombinace, snad by to ani neuškodilo, ba naopak.
Fiat to od roku 2000 proste uz umí!!!
I kvalita na vysoké urovni jak dokazují testy a recenze!
Stací si prečíst a budete to vedet i vy.
A zarputilí lidi proti FIATU se treste protože GRANDEM PUNTO to začalo a ma vyjít SUV FIAT SEDICI(SUZUKI SX4)a jeste za 9 mesíců NOVý FIAT 500 no a aby tho nebilo málo tak tenhle krasavec FIAT BRAVA.
A lidi proboha to ze nekdy byla značka FIAT v kryzi a delala nekvalitne tak ty doby komunismu jsou ta tam.
Tak se lidi proberte a prestante ohrnovat nos kdys jsou to tak krasná a vymakana technologií auta.
A na zaver FIAT je ze za malo penez hodne muziky ;-) !!!
TAK SE UZ LIDI SAKRA PROBERTE >:-[] !!!
hodnocení dyzajnu: z profilu připomíná Peugeot, přední pohled jest murénoidní ala GP (což live působí lépe nežli na fotkách, u Corsy to mám naopak, čili výrazně méně murénoidní, ale na fotkách hezčí nežli live), v šikmobočním pohledu by se v jistých rysech (snad mne za to GTI "neukamenuje") daly nalézti stopy Audi a Golfa. Celek na mne na fotkách působí příjemně - uvidím co uvídím až uvidím live. Technika bude jistě na výši, a kvalita rovněž, chce-li Fiat dobře prodávat (neb konkurece je v segmentech malých vozů a nižší střední obrovská). Tož, zatím, tak.
Design me osobne u srdce prilis nechytl, nicmene srovnano s konkurenci ve tride to neni tak spatne... Interier je az na detail v oblasti ovladani klimatizace velice pekny a pokud bude kvalitativne na urovni GP nebo jeste lip Cromy, tak o dilenske zpracovani nemam obavy. jedinna vec co me tam trochu zarazi je to reseni zadni napravy. Jiste, usetrili cenna kila hmotnosti a penize z budouci porizovaci ceny. Nicmene kompromis jizdnich vlastnosti a pohodli s a bez multilinku na zadni naprave jsou lepsi ve prospech viceprvkoveho zaveseni. Domníval jsem se, ze pouziji modofikovanou zadni napravu z Cromy. Bohuzel k tomu nedoslo. Jeste hur nez samotne Bravo tim bude trpet nova Delta. (149 ma mit jiny podvozek) Mno uvidime jak to bude jezdit... O motory strach nemam. Nejzajimavejsi budou benzinova turba a 1,6JTDm. Uspech bude zaviset na mixu ceny, vybavy a vnimane kvality... I charakterem to zrejme bude zrejme neco mezi GP a Cromou. Typicky mainstream "pro vsechny" by mohl fungovat.
...až uchopím do Levé ruky límec volantu, do pravé šaltrpáku a sešlápnutím plynového pedálu rozbuším srdce tohoto italského krasavce. 1.4T-Jet 110kW je velice slušných. Ubral bych mu dvoje vrata a nazvat ho Fiat Grande Bravo...
Ta boční linie na můj vkus stoupá až příliš, ale jinak se přidávám k pozitivním ohlasům - v době všelijakých zlomů karoserií (často samoúčelných) a z toho vyplývajícího až přehnaně komplikovaného designu bych řekl "jednoduchý" design exteriéru v dobrém slova smyslu... :-) Interiér mě nebere, ale ani neuráží... Celkově mám pocit, že to Fiat nakonec opravdu zvládne a díky GP a Bravu budeme čítat Fiatofily na tomto serveru i příští dekádu... ;-)
Celkově docela hezké auto kazí jenom překombinovaná příď a nízko umístěné kliky dveří (vypadá to jako by měl kalhoty na spadnutí). Jinak to docela jde, uvidíme na živo. Nízká hmotnost vzbuzuje sympatie, ale motory o obsahu 1,4 i když dopované turbem to asi není ten správný krok. Lidi jsou zvyklí na 1,6 a 1,8 benzín a těžko si nechají namluvit, že ta 1,4 jede vlastně skoro stejně.
Moc pěkné auto... Působí to trochu Brerovitě, což není na škodu... Trochu mi ten čumák přijde delší...než by musel být..zase to má šmrnc... No uvidíme...Pěkné
fotky exterieru uz dlhsiu dobu ukazuju, ze ide o prijemny design, a aj interier tej top verzie vyzera celkom schopne. no myslim si, ze bezne verzie budu od tohoto dost daleko a bude to bieda... kvalita bude tiez niekde mimo... osobne by som siel radsej do niecoho overeneho (focus, golf, astra...) a nie do fiatu, ktory sa iba hlada a skusa nieco postavit... ;-\
Bravisssimo Fiat Bravo 2. Vydali se spravnym smerem, zadny nafoukly Punto. Jinak motory 1,4 T - jet 150 k ma byt v nabidce od kvetna a 120 k od zari, potom 1,6 M - jet od podzimu. Interier vypada opravdu dobre. Myslim ze cesta maloobjemovych benzinu s turbem je opet inovativni jak je u Fiatu dobrym zvykem. Tesim se na test, hlavne na to jak se bude relativne lehky Bravo chovat s tema turbomotorama pod kapotou. ;-)
vychadzajme z toho ze je to FIAT cize pomsta vykonana na automobilovom priemysle....to je jedno co vymyslia teda nevymyslia lebo aj toto je odkopirovane od alfy 147 az po MB triedy B....ale celkovy dojem mozno dobry ale kedze je to FIAT takze to nechcem mam vela roboty nemam cas kazdy tyzden navstevovat servisy
Celkom ako sa predpokladalo nasadenie s overenymi motormi. Nemam moc rad diesle takze cakam skor na benzinove alternativy. Hlavne preplnane benziny, ak ich dobre odladia (rozumej zivotnost turba) budu velkym hitom... Inak podla jednejho doveryhodneho serveru maju prist preplnane 1.4 T-JET (120k a 150k) v maji tohto roku....som veelmi zvedavy...
A este k designu...som sa spociatku bal, ze to nebude az take pekne auto, ale ked teraz prisli fotky "z miesta oci" (teda nie fotoaprat 20 cm nad cestou, ale vo vyske oci") sa mi to auto veeelmi paci...bravo...
Snad se nebude redakce zlobit, když přidam odkaz [odkaz] kde je více obrázků a hlavně v lepším rozlišení plus i nějaké to info navíc.
Jinak Ti přeju Fiátku světlou budoucnost :-)
výdechy klimy u prednich dveri pochazi ze 147,vsadil bych se.celkovy dojem z designu - stribrna mu neslusi a sluset nebude,nejlepsi bude v pastelovych,hrejivych barvach.interier vypada velice dobre..ale opet pozor na barevnou kombinaci.Nyni od subjektivnich hodnoceni k technice - maloobjemova turba je dobry tah,Fiat motory umi tam bych se nebal.ALe..je to platforma kterou bude sdilet i obrozena Delta plus AR 149.Neco mi rika ze s torzni tyci to nebude ono,u Lančky a Fiatu jeste dejme tomu ale AR??? pokud to tak bude,je to krok zpet oproti geniální 147čce...