Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Americký Ford si chce polepšit díky své evropské větvi

47 komentářů

viděl bych to na Mondeo a S-Max s badge Mercury; osekaný o ty EU zkur\/ený daně by to snad bylo i cenově konkurenceschopné
Jen jestli to nebude na prave Americany prilis male.
Fusion, kterej je co do velikostí téměř shodnej, se prodává jak housky na krámě. U Mercury se téměř identický auto jmenuje Milan. Ale Mercury by se rád viděl výš, proto by vyšší cena rozměrově shodného auta s evropským šmrncem dávala snad smysl. Zároveň je FoMoCo často vyčítáno, že se snaží prodávat pod značkou Mercury a Lincoln (které by měly stát nad Fordem) modely, které od US Fordů odlišuje jenom znak. (Je to trochu přehánění, ale opravdu jen trochu.) Takže to vidím jako další hlas PRO "Mercury Mondeo". 😊
myslím si,že by Mercury mělo jít trochu jiným směrem protože už ukázalo že rozlišovat auta jenom na středně drahý,dražší a nejdražší(ford,mercury a lincoln) je trochu nelogické!proto si myslim že ford mondeo se sportovně střihnutou karoserií by bylo to pravé co by mercury mohlo zvýšit prodeje!ikdyž nepředpokládám že by něco takového američané udělali!škoda
Avatar - Ricardo
Ricardo
Ono jim to myslí! Koho by to napadlo že evropské modely lze s minimem úprav nabízet i v USA, že? >😒] Minimální investice do vývoje a jistota odzkoušeného a prodávaného produktu, to značí minimální rizika. Měli napsat mail, já bych jim to jako laik poradil už dávno >😁
až na to, že v USA mají jiný vkus a tak je otázka, zda se budou tak prodávat jako v Evropě.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To bych netvrdil. Ano, kovbojům se asi nezalíbí. Jenže protože US už není dávno otrokářský stát a žije tam i hodně evropanů a asiatů, tak ty by mohli tvořit podstatnou část zákazníků.
Kdy kupuji japonce budou i toto
Otrokati nejsou, ale cernochy bijou! >😒] Ricardo ma pravdu, uz se to tu resilo kolikrat.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Dyt ja neoponuju Ricardovi, ale "Honzovi". 😉
Ja se taky nehadam. Jen jsem upresnil tu situaci mensin v USA a vyjadril souhlas s JagRicardem 😉 A nedrzkuj, nebo si vzpomenu, ze jsi taky cernoch >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No menšin... >😁 Ty máš zase náladu na sekretářku! >😒]
Pro chlupatyho, bilyho, evropskyho bejka je kazdy jiny mensina i kdyby byl Cinan v Pekingu 😉
Když už jste u těch menšin.. Víte, jaká je nejpočetnější menšina v ČR?? 😄
Jestli to není nějaký překvápko tak to sou ukrajiny a kofoly 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nevím? Kroužek francouzských herpetologů? >😁 >😒] >😒]
Moraváci >😒] >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒] >😒] :yes:
Mám pocit, že tahle myšlenka už tam někoho napadla při vývoji nástupce Sierry, neboť proč by se jinak nový ford jmenoval Mondeo? 1. generace (v USA trošku jiná karoserie a motory pod jménem Cougar?-nejsem si jistý tím jménem), a vlastně i Mondeo II.generace (viz. současný Fusion, Milan, MKX). Jen možná teď uvažují převzít technologii bez výraznějších změn a ušetřit za úpravy na US verzi III. generace. (možná s tímhle plánem souvisí i facelift Focusu, aby jako zapadnul do rodiny a připravil zákazníky na "dynamické tvary"). Přeju jim ať to vyjde.
Cougar je coupe, ktere se v Evrope oficialne neprodavalo.
Len taky dotaz - Ford Cougar sa v Europe predaval oficialne a v amerike pod Mercury Cougar. Inak radost ten 2.5 liter soferovat. Velmi vydarene coupe, len interier uz zostarol, ale dizajn pokrokovy este na niekolko rokov
Mozny je vse. Ja teda nevim nic o tom, ze by se Mercury oficialne v Evrope prodavalo. Jako Ford Cougar bych tomu na nekterych trzich veril. Taky jsem s tim (Ford) jel a bez pripominek. Navic to je i po letech velmi koukatelny auto :yes:
Takto, pisal si, ze sa Cougar v Europe oficialne nepredaval. Ako Mercury Cougar sa predaval iba v Amerike. V SR a CR sa oficialne nepredaval ako Ford Cougar urcite, je vsak fakt, ze bol ako Ford, teda nie Mercury, proste len ina znacka, ale vsetko to iste, predavany na niektorych Europskych trhoch-napr.v Nemecku, kde mavaju aj Cougar zrazy. Priatelka ho ma dovezeny z Talianska, takze aj tam sa zrejme predaval official cez Ford, ako napr.u nas Puma. Kazdopadne su Fordy v mojej hierarchi medzi elitou a fuzia modelov moze byt pre ford nielen prospesna, ale ziaduca.
Jo, blbe jsem to precetl. A se zbytkem naprosto souhlasim :yes:
:yes: 😉
tak kluci, jen pro upřesnění: píše se rok 1991 a v USA se prodává veliké kupé 2+2 Ford Thunderbird (má splývavé zadní sklo a krátké víko kufru) a jeho dvojče pod značkou Mercury Cougar (má klasickou masku chladiče a široký C-sloupek se skoro kolmo skloněným zadním oknem a dloouhé víko kufru). Technické detaily si už nepamatuju, je to přece jen dost dlouho. Kupé Ford Cougar 2,5 Duratec V6 na bázi Mondea jsem teď neměl na mysli, viz. příspěvek od anonyma níže.
Ford Mondeo alias Ford Contour alias Mercury Mistyque
Díky za upřesnění 😉
oprava: Mystique
Ford je v takych ***, ze musia hladat *akukolvek* moznost znizit naklady, vydavky, a tym aj stratu. A aj ked im to asi nebude velmi po chuti, ze europska divizia by mala pomahat materskemu americkemu koncernu (to ti patrioti nepreziju, ze by v europe bolo nieco lepsie, ako v amerike), budu musiet. Aj ked na tom Mondeu predanom v EU zarobia ovela viac, ako ked ho predaju v USA (kde je cenova uroven "trosku" nizsia ako na starom kontinente)...

BTW, sedel som predvcerom vo Focuse coupe-cabrio (plechova skladacia strecha), je to celkom pekne auticko! To bych bral, ale ~30k E je dost vela...
Nevíte někdo náhodou, kdy se bude zavírat automobilka Ford? >😒] >😒] >😒]
každá normální fabrika by byla už v bankrotu, Ford ne, GM ne, kdysi Harley-Dav. ne, a to je pak rovnost podnikání :no:
nebo teda H-D jo, ale pak jim vláda pomohla 8-s
V čem vidíš tu nerovnost? Že Ford žije ze svých úspor a z výnosů či prodeje nevýrobních aktivit? To si rád poslechnu.
Nic nechapes. Prece je potreba, aby Ford krachnul a az tu budou jezdit jen Fabie, Octavie a Passaty, tak to bude ten pravy automobilovy raj ;-\ A navic tady je opravdu potreba resit situaci automobilek v USA a pristup tamni vlady k nim. Velmi se nas to "dotyka" :no:
Nj, mám podobnej pocit - že tady někomu leží v žaludku AMERICKÁ automobilka ("to du dlouho nebylo").. Ale nechtěl jsem bejt nerudnej 😊
A kdyby se vykaslali na duchodovy program a ty prachy ten odborarskym zmetkum nevyplatili, tak by rvalo stejne. Osobne mam velke pochybnosti o kompetentnosti managementu Fordu NA, ale automobilku jen kvuli zemi puvodu zatracovat nehodlam. A to se mi z US produkce moc veci nelibi.
nemyslím si, že by to byla z nouze ctnost. Mondeo JE už od svého vzniku postavené na globální platformě a jestli si chtějí ušetřit čas a peníze, tak to není hloupost, ale racionální uvažování! Ekonomickou otázku nechám na nich, nejsem rozpočtář.
Omlouvám se všem příznivcům značky a dalším osobám, které jsem urazil ve svém příspěvku k faceliftu Focusu. Nebudu se dál podobným způsobem vyjadřovat, zejména na adresu inteligence nebo povahových vlastností jiných lidí. Odteď jen o autech.
A jak je na tom vlastně evropskej ford? Kolik ztráta? Nebo zisk? Fakt nevím... v tomhle kovanej nejsu.
Nedavno tu Marko psal o tom, ze EU Ford je v mirnem zisku. A s novymi modely se ocekava rust. Ford NA je ovsem zcela jine kafe 😢
Humbert
[odkaz] na vysledky EU Fordu.
tak 469mio$ není samo o sobě nezanedbatelných... aaale ta ztráta z F.NA, to je teda sada.
:yes:
Hele mates a nevíš náhodou jak je to s tržbama? Už vím kolik je zisk/ztráta, tak ještě mně chybí tržby NA/EU...taky důležitý.
Tak to fakt nevim. Me nebavi to na webu hledat a kdyz mam nejakou informaci od zdroje jako je Marko, tak mi to staci. Tohle by ti presne zjistil Tom, ale ten ma pololetni prazdniny a navic umi najit cisla jen od Toyoty 😄
hh >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁