Asi proto, protoze je to nejmin svazany s ostatnimi auty v koncernu (jako treba u Jagu), takze kdyz se proda AM, tak to nikoho nebude extra bolet. A ted za nej dostane opravdu balik...
Ano, ten článek samozřejmě znám. Jde však o rok 2005 a v minulém roce se ztráta divize PAG výrazně prohloubila. Ford bohužel ve svých výsledcích za loňský rok neuvádí, jak se na celkové ztrátě podílely jednotlivé automobilky. Samozřejmě pravděpodobné je také to, že se Ford AM zbavuje kvůli nutnosti restrukturalizace celého koncernu. Ta ztrátovost mě ale napadla jako první.
tak si přečtěte něco z novodobé historie!!!! jen pro ujasnění - je pravda, že dříve (do roku 1992) bylo vyrobeno jen pár vozů a to doslova, ale v roce 2005 nástupem DB9 vyrobil AM 4500 vozů(což je mimochodem plná kapacita)
do příštích let se očekává zvýšení produkce na 5000 vozů a výše.
pane Vořechovský, nechci být hrubý, ale je lepší neříct nic než úpnou blbost!!!
Tak za prvé, AM vyrobil loni už 7 500 automobilů a za druhé rozsah produkce není zárukou toho, že automobilka bude v budoucnosti zisková. Ford bohužel neoznamuje, jak se na celkové ztrátě PAG divize podílí jednotlivé automobilky. Takže nevím, proč by to měla být blbost. Neznáte finanční výsledky AM stejně jako já. Ford navíc jasně řekl, že stanovená cena obsahuje prémii za hodnotu značky a neodpovídá tedy jen čistým finančním výsledkům.