Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropské automobilky Fordu letos v černých číslech

Evropské luxusní automobilky koncernu Ford by se mohly do zisku dostat již tento rok. Pomůže letošní prodej Aston Martinu.
Zpět na článek
30. 1. 2007 11:30
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 12:29
neregistrovaný "Bart"
30. 1. 2007 12:42
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 1. 2007 14:43
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 15:16
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 1. 2007 16:09
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 16:23
anonym
30. 1. 2007 16:23
neregistrovaný "McMac"
31. 1. 2007 10:32
anonym
31. 1. 2007 17:17
neregistrovaný "McMac"
30. 1. 2007 14:28
anonym
30. 1. 2007 14:44
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 21:23
anonym
30. 1. 2007 21:53
anonym
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 11:30
Nechapu
tu upornou snahu Fordu prodat to nejlepsi co ma - AM :-(
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Bart"
30. 1. 2007 12:29
Re: Nechapu
Asi proto, protoze je to nejmin svazany s ostatnimi auty v koncernu (jako treba u Jagu), takze kdyz se proda AM, tak to nikoho nebude extra bolet. A ted za nej dostane opravdu balik...
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 1. 2007 12:42
Re: Nechapu
Aston Martin je dlouhodobě ztrátová firma, která za dobu své existence byla jen výjimečně zisková. Tak asi proto.
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 14:43
Re: Nechapu
Myslim, ze se mylis. AM dosahl cernych cisel. Sice jen malo, ale dosahl a mel by to byt dlouhodoby trend. Viz. clanek Marka z nedavne doby.
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 1. 2007 15:16
Re: Nechapu
Ano, ten článek samozřejmě znám. Jde však o rok 2005 a v minulém roce se ztráta divize PAG výrazně prohloubila. Ford bohužel ve svých výsledcích za loňský rok neuvádí, jak se na celkové ztrátě podílely jednotlivé automobilky. Samozřejmě pravděpodobné je také to, že se Ford AM zbavuje kvůli nutnosti restrukturalizace celého koncernu. Ta ztrátovost mě ale napadla jako první.
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 16:09
Re: Nechapu
Ale PAG neni jen AM. Mam za to, ze AM je ziskovy a pripraveny v tom pokracovat. Pokusim se nekde dohledat nejaka cisla.
anonym
30. 1. 2007 16:23
Re: Nechapu
tak si přečtěte něco z novodobé historie!!!! jen pro ujasnění - je pravda, že dříve (do roku 1992) bylo vyrobeno jen pár vozů a to doslova, ale v roce 2005 nástupem DB9 vyrobil AM 4500 vozů(což je mimochodem plná kapacita)
do příštích let se očekává zvýšení produkce na 5000 vozů a výše.

pane Vořechovský, nechci být hrubý, ale je lepší neříct nic než úpnou blbost!!!
neregistrovaný "McMac"
30. 1. 2007 16:23
Re: Nechapu
zapomel jsem se podepsat
anonym
31. 1. 2007 10:32
Re: Nechapu
Tak za prvé, AM vyrobil loni už 7 500 automobilů a za druhé rozsah produkce není zárukou toho, že automobilka bude v budoucnosti zisková. Ford bohužel neoznamuje, jak se na celkové ztrátě PAG divize podílí jednotlivé automobilky. Takže nevím, proč by to měla být blbost. Neznáte finanční výsledky AM stejně jako já. Ford navíc jasně řekl, že stanovená cena obsahuje prémii za hodnotu značky a neodpovídá tedy jen čistým finančním výsledkům.
neregistrovaný "McMac"
31. 1. 2007 17:17
Re: Nechapu
promiňte, ale vážně nechápu proč by neměla být zisková když vyrábí čím dál tím více aut a plánuje nový model....(nový ne ale inovaci V12)
anonym
30. 1. 2007 14:28
spis men zajima
kdo jsou Ti potencionalni kupci? Tusi to nekdo?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 14:44
Re: spis men zajima
Tibby, Marko a ja ;-) Tibby dela jen krovi a ja bych nevedel co s tim, takze odpoved je jasna >:D
anonym
30. 1. 2007 21:23
Re: spis men zajima
jen abych to nekoupil já! Díval jsem se do prasátka na skříni...je tam dost! Už se těším na Aston Martin DB9 STI >:-[]
anonym
30. 1. 2007 21:53
Re: spis men zajima
Aston Marko DB9 GTI