Novinky
Okopirovany nove Modneo jako prase hlavne predek dy vdechy, po stranach i svetla i predni spoiler, toto by uz melo byt trestne !!!!
Ale chaputo Mondeo ukazuje budoucnost ostani uz jen kopiruji, to same S-max a nove Piccaso.
To mne teda Citron sklamal, cekal bych ze pudou vlastni cestou. A ne takoveto podradne kopirovani.
Ale chaputo Mondeo ukazuje budoucnost ostani uz jen kopiruji, to same S-max a nove Piccaso.
To mne teda Citron sklamal, cekal bych ze pudou vlastni cestou. A ne takoveto podradne kopirovani.
uz zase.. blbooooooost !!!!!!!!!!!!!
Citroen a kopírovat?? Kam si dal oči. Projeď si pár posledních studií z autosalonů a musí ti být jasné, kde berou inspiraci.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale nekcej MOndeo Bylo daleko drive nez C5, to vy kazdej kdo to sleduje.
Treba ...
nethirlap.hu/kepek/
200509/053.jpg
Treba ...
nethirlap.hu/kepek/
200509/053.jpg
Nevim proc ukazeju volant z nake jine studie kdyz mluvim o prednim spoileru, interier je u C5 hodnme podobnej jako u neveho MOndea !!!! Ale uplne jinej nez u ostatnich studii Citroenu to je dukaz.
Anonym ani nick si nedas a stale tu iba kecas ak sa toto pobova na mondeo tak neviem. Co tie 4 kolesa okopirovali teraz musi urobit auto aby to nebolo ako u fordu. Si fakt pako a ze sa Picasso podoba na S-Max ak by to tak bolo tak u mna picasso padne ale neni. Picasso je najelegantnejsie a co sa tyka designu najvyvazenejsie MPV na trhu sa us spamenat 8-s
Jistě že bylo dříve. Toť vše. C5 ještě ani nevyjela a ty už halekáš, že je to Mondeo. Citroen nepotřebuje kopírovat, každý rok představí několik studií a má tedy s čeho vybírat. A navíc, když už testuje techniku, je design budoucího vozu v postatě hotový dobré dva roky. A Mondeo se ukázalo nedávno. Takže klíííídek.
Sorry, ale jen ty si můžeš myslet, že kopírovat v roce 2007 něco tak nezajímavýho, jako je mondeo, může být pro někoho in.
ale Mondeo bylo drive !!!!!
Jak gramofon, pořád dokola.
nekdo nesnasi pravdu co Koncept Ford Iosis August 30, 2005 v ty dobe se vsadim ze C5 nebyla ani na papire :yes:
Prostě si se unáhlil. Někdo si pohraje ve photoshopu a vytvoří možnou podobu C5. Ty uvidíš přední nárazník a začneš vykřikovat do světa. To je okopírované, to je Mondeo! To si nezvládnul... Až budou oficiální foto, pak můžeme něco řešit. Na lámání hole je příliš brzo. :-!
No unahlil rikam jenom co vidim je miuplne u prde.. jetli to udalel nekdo doma nebo v Citronu
V kadem pripade predni spoiler tohoto tvaru pouziva Ford uz od doby prvniho faceliftu Focuse WRC 2001, ale Xsara v te dobje byla jenom kulata potvora 😉)))
Tak ze Citron jasnee kopiruje New edge design Fordu Zapocaty Focusem to je Fakt.
Uz jenom ford ma daleko vice studii na toto tema.
3w.dexigner.com/product/
news-g1770.html
Tak ze Citron jasnee kopiruje New edge design Fordu Zapocaty Focusem to je Fakt.
Uz jenom ford ma daleko vice studii na toto tema.
3w.dexigner.com/product/
news-g1770.html
Jinak staci se podivat na http😐en.wikipedia.org/wiki/New_Edge
Ale s novým Mondeem dává Ford designovému stylu new edge sbohem >😒] >😒] >😒]
NO to nei pravda akorad New Edge se pretvoril v Kinetics design ala S-MAX
No nevim kde jsi došel na podobnost fordů a citroenů.. kopírují tak maximálně čínani.. Citroen předvádí v poslední době svou starou klasiku, kdy dává život modelům zcela nekonvenčních tvarů..ŽÁDNÉ ALA FORD NEW EDGE..V evropě nemá žádná automobilka ambice něco kopírovat..tak se probuď a nepiš bludy..
Když jsem viděl jen malou fotku, říkal jsem si "jo mondeo" pak jsem si to zvětšil a zjistil, že to mondeo není, ale na fotce nic moc. Dokud to neuvidím na vlastní oči tak těžko soudit a kritizovat.
Zatím tu můžeme popisovat leda tak ten župan... a jak bude vypadat nová C5? No, vytanul mi na mysli nedávný příspěvek kolegy ZZ, který odsuzoval AUDI za to, že mají všechny předky stejné... Pominu-li to, že tento názor je v kontextu k předkům BMW, MB, Alfy Romeo apod, názorem velmi naivním (to se na mě ZZ nezlob), tak pod tímto názorovým úhlem tedy očekávám novou C5 😄 P.S. C5 bylo (je) auto pro velmi, velmi... jak bych to napsal (pamatuješ na Pitbulla na druhou?), no je pro velmi vyhraněné typy... 😄 V Evropě a samozřejmě ani v Česku nijak výrazně C5 nebodoval, takže nástupce nemůže těžit z vynikající pověsti, jako například Passat, Apoštol tvých dů, či Mondeo... a jestli to zase dopadne s tím předkem á la "zaječí pysk"... tak má nastupující Laguna k prvnímu místu mezi střednětřídními kráskami z Francie, nakročeno velmi silně.
"zaječí pysk"? Co tím myslíš?
Baracudo, tys nečetl můj příspěvek "Pitbull na druhou"? 😄 ZZ by zase zuřil... to bychom se ho museli zeptat, jestli povoluje repete 😄 P.S. Ten zaječí pysk... ty neznáš to postižení rtů, kterému se říká zaječí pysk?... no, tak když se podívám na předky jisté automobilky... 😉
GTI prinos tvojho prispevku vidim takto: bla bla bla bla bla bla bla bla bla kec bla bla bla bla jako například Passat, Apoštol tvých dů(ma tam byt asi dnu)bla bla bla bla bla. No a o tom pasatovi od teba kazdy caka ved VW tvoja laska. Keby to bol konkurent Golgu bolo by tam viac kecov takto sme ostali usetreny. Viem pochopit preco si ludia kupuju nevyrazne Toyoty a to technika a kvalita ale preco VW nepochopim. No proste vela ludi chce zapadnut a preto si kupuju tieto predrazene sede nevyrazne mysky 😒 len par ludi ma chut sa odlisit a nie ist ako osel s davom a ty si VW urcite nekupia.
Pominu tvé mátožné bláboly k nicku GTI a pokusím se v tvém příZpěvku najít stopu racionálního postoje k autům. Jsi tu jeden z mála, který neví, že Mondeo a Passat (Apoštol tvých dnů) patří ve střední třídě k nejlepší vozidlům na světě. Ano, myslím, že by ti mohlo stačit, kdyby sis tu přečetl testy těchto a konkurenčních vozidel, a hned se ti trochu více rozsvítí v hlavě. Ale, že by, Pipo, Citroen C5 patřil k premiantům třídy, na to zapomeň, prostě se to moc nepovedlo... samozřejmě ani nemohlo, když domácí konkurence - tedy zejména 406 byl a stále je přenádherný vůz, koneckonců o vizuálních kvalitách Laguny netřeba diskutovat. Ano, C5 je auto pro odvážné jedince 😄 a v provedení combi (při zadním pohledu) pro ještě odvážnější 😄 Ocenit snad můžeme jen opravdu velký vnitřní prostor. P.S. Oprosti se od nesmyslů o odlišení se... Ve středním mainstreamu se nemáš čím odlišit, to bys musel vzít vatu a pořídit si až vyšší střední, tedy BMW 5, MB E či AUDI A6... případně Saab 9-5, či VOLVO, nebo jaguar. Protože premiovky ve střední třídě (to asi také nevíš, viď) nemají ambice nerušovat vnitřními rozměry střední mainstream... Tak se modli, aby alespoň nová C5 byla autem pro chlapy. Tedy, jestli seš chlap...
no jo.. chlap.. chlap si hlavne nekupi apostola. >😒]
Hale gti, s takovejma ubohejma tlachama se jdi vyfotit s Piechem, ale tady takový cinty, jako že nějakej passat a mondeo jsou to nej...kolik máš dioptrií? Používej naslouchadla a ošetřovatele. C5 je naprosto dokonalý auťák.Ani novej passat se komfortem stále nevyrovná starý C5. A proč má novej passat tolik kritizovanou el. brzdu zavedenou Renckem ? A další a další. Běž plakat do auto bildu.... :-!
GTI ty si dalsi ktory vynasiel teplu vodu 😉 To o tych premiantoch vie hadam kazdy ale je to konkurent lebo tu nebolo spomenute ani slovo o vnutornom priestore. Co sa tyka jazdnych vlastnosti myslim ze tu je na vrchu BMW 3 a ak ide o mainstremi tak myslim ze pasat na to ze je to o dost novsie auto stale nema na Mondeo. Stary pasat bol hnusne auto tato nova maska mu pristane ale robit z neho naj auto triedy. Vies to co sa predava vo velkom nemusi byt to najlepsie ci aj Dacia je najlepsie auto >😁. Vies o tvojej slabosti pre VW tu vie kazdy aj o tvojich mylnych nazoroch ked pride na porovnanie automobilov tejto znacky a konkurencie ale ja ti to berem clovek je tvor omylny a ma subjektivne nazory. To iste ma napada ako tu niekto pisal ze nejde o to ake ma auto exterier ale o to aky ma intierier lebo tam travis najviac casu. Tak tu dam priklad naco si kupujes na oblecenie veci co su in naco kup si hoco hlavna vec ze je to pohodlne naco si hladas zenu ktora ta okuzli najdi si 100 kg zensku hlavna ze bude dobra a ze si s nou budes rozumiet ked vidim taketo keci tak sa len zasmejem 😄
Nemůžeš přece argumentovat ve střední třídě Loganem... Prostě, je to tak, že Mondeo a Passat jsou nejúspěšnější produkty středního mainstreamu v Evropě. S tím vůbec nesouvisí můj vztah k VW... ostatně, kdes koupil, že mám pro VW slabost? Mondeo má výborný podvozek, který ovšem od podvozku Passata nerozezná 99 % řidičů... Nezapomeň, že auta se kupují pro to, aby jezdila většinou devadesátkou, nikloiv proto, aby jejich majitelé pořádali hromadné soutěže, kdo s čím projede rychleji zatáčku za vsí...
Ten Logan nebol mysleny ako konkurent ale ako auto ktore dosahuje slusne predaja a ukazovalo oblubenost auta. Co sa tyka konfortu jazdy myslim ze aj C5 je spicka je prijemne makky ale neni to ta kocapka ktora ta chce pri ostrejsom prejazde zakruty zhodit z paluby vdaka systemu Hydro poskytuje prijemne zvazenie a to aj vdaka tym makkym kresliam, v ktorych sa citis ako doma v obyvacke no ta ak ti a pohodlnu jazdu 90 preco nie C5. :-!
Sakra Pipo, kdyby to pérování byla taková kláda, dělá to každej. To je manýra Citroenu, o níž bychom tu mohli diskutovat do rána... Ty nechceš, aby ti tlumiče kopírovaly silnici, jak jinak ji chceš číst? Ten systém je výbornej pro klidné dálniční jezdce... Jinak souhlas, s těmi křesly... ovšem pozor - chceš-li sedět výborně, musíš do Saabu či Volva.
Tak aby som mal posledne slovo 😉 V tychto veciach co sa tyka VW si asi rozumiet nebudeme a tak ked tu bude tema VW bedem ti oponovat al e inak hadam to ide naposledy co sa tykalo noveho MB C tak niekedy inokedy ty GURU >😁
Pipo, nebuď labuť. C5 s passatem snese srovnání max. ve vnitřním prostoru, toť vše, nová C5 bude muset hodně přidat, aby stačila na leadery třídy, a těmi jsou v mainstreamu (co do kvalit) Passat, Mondeo a Accord v libovolném pořadí. Nejúspěšnějším v prodejích je v Evropě Passat, argumentovat v tomto případě Loganem je zcestné. Ten se prodává ne proto, že je nejlepší ve třídě, ale proto, že je nejlevnější, a to o passatu říct nelze, naopak jistě jsi sám už někdy něco napsal o předražených "folcvágnech". Podotýkám to jen proto, že antikoncernáři mají často ve své argumentaci zmatek. Passat je v mainstreamu střední třídy jedno z nejdražších aut, navzdory tomu je nejprodávanější. Pokud nebudeš chtít přijmout možnost, že je to tím, že Passat je prostě výborné auto, pak ti jako odpůrci zbývá jediný, velmi oblíbený a "inteligentní", argument, tedy ona marketingová masáž VW a ohlupování mas. Moc možností nemáš. 😉
Citroen to nemá jednoduché... musí sdílet spoustu dílů v rámci koncernu, ale zároveň se chce silně odlišit a navázat na svou tradici. I vyšší třídy patří u Citroenu k tradici, DS byla úžasná a XM byl dokonce vůz roku (a možná i proto vydržel v prodeji opravdu dlouho). První C5 oproti tomu byla spíš zklamání.. relativně konzervativní auto, které spíš zapadlo. Silné a kvalitní dieslové motory začala nabízet i konkurence... takže jsou dvě volby: udělat průměrné auto se stejnou technikou jako 407 a bojovat o konzervativní zákazníky, a nebo to risknout a zkusit opět něco výjimečného pro úzký okruh nadšenců (jako s C6). Rád bych viděl to druhé, ale fotka vypadá spíš na tu první variantu.
C5 nie je nástupcom DS, CX, XM. Stačí len porátať počet skrutiek na kolese >😁 . Pokračovateľm je až nádherné retro C6.
Tak ako sa hokej hrá na góly, tak sa autá predávajú na kusy 😉 . Krása a e😜erimenty idú bokom... je to škoda. Všetci sú odsúdení robiť mainstream, to je totiž to čo automobilku živí a zároveň zabíja.
Tak ako sa hokej hrá na góly, tak sa autá predávajú na kusy 😉 . Krása a e😜erimenty idú bokom... je to škoda. Všetci sú odsúdení robiť mainstream, to je totiž to čo automobilku živí a zároveň zabíja.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tvaří se celkem slušně. :yes: