Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia v akci (VIDEO)

Na mezinárodní prezentaci nové Škody Fabia jsme vyrazili i s kamerou, takže vám nyní můžeme nabídnout exkluzivní video této důležité novinky.
Zpět na článek
26. 1. 2007 18:26
neregistrovaný "FRS"
27. 1. 2007 23:09
neregistrovaný "Radoš 92"
28. 1. 2007 21:13
neregistrovaný "MedaMedas"
28. 1. 2007 21:38
neregistrovaný "CHUCKY"
4. 2. 2007 12:02
neregistrovaný "JM"
26. 1. 2007 18:50
anonym
26. 1. 2007 18:54
anonym
26. 1. 2007 19:09
anonym
26. 1. 2007 19:30
anonym
26. 1. 2007 19:44
anonym
27. 1. 2007 00:14
anonym
26. 1. 2007 19:56
anonym
26. 1. 2007 22:05
neregistrovaný "Cj"
27. 1. 2007 09:17
neregistrovaný "Lol"
27. 1. 2007 15:11
neregistrovaný "bingo"
28. 1. 2007 14:59
neregistrovaný "MitsuX"
26. 1. 2007 20:22
neregistrovaný "Hola"
27. 1. 2007 15:32
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2007 21:35
neregistrovaný "Hola"
28. 1. 2007 10:35
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2007 15:35
neregistrovaný "sepo"
28. 1. 2007 16:50
neregistrovaný "patík"
28. 1. 2007 18:06
neregistrovaný "FiLa"
29. 1. 2007 10:24
anonym
29. 1. 2007 23:21
neregistrovaný "RS6"
26. 1. 2007 20:41
anonym
27. 1. 2007 00:06
27. 1. 2007 15:50
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2007 15:38
neregistrovaný "sepo"
30. 1. 2007 17:18
neregistrovaný "ajne"
1. 2. 2007 19:11
neregistrovaný "IT"
26. 1. 2007 22:21
neregistrovaný "RS6"
29. 1. 2007 06:53
27. 1. 2007 00:11
neregistrovaný "HonzaJ1"
27. 1. 2007 09:50
neregistrovaný "misoo"
27. 1. 2007 02:03
anonym
27. 1. 2007 09:21
neregistrovaný "Petr"
27. 1. 2007 11:19
neregistrovaný "vendy"
27. 1. 2007 12:02
neregistrovaný "Tomm"
27. 1. 2007 13:19
anonym
27. 1. 2007 13:22
anonym
27. 1. 2007 16:55
neregistrovaný "Tomm"
27. 1. 2007 14:14
neregistrovaný "Celnar"
27. 1. 2007 11:23
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2007 21:49
27. 1. 2007 11:35
neregistrovaný "Jiri"
27. 1. 2007 21:52
28. 1. 2007 16:45
neregistrovaný "twist"
28. 1. 2007 22:38
29. 1. 2007 06:59
29. 1. 2007 12:14
30. 1. 2007 18:44
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 19:04
30. 1. 2007 19:11
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 19:16
30. 1. 2007 23:46
neregistrovaný "sliva"
28. 1. 2007 12:18
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 15:13
anonym
27. 1. 2007 11:41
neregistrovaný "kiki"
27. 1. 2007 13:23
anonym
27. 1. 2007 14:50
neregistrovaný "Vlastene"
27. 1. 2007 15:07
anonym
27. 1. 2007 19:01
neregistrovaný "Vlastenec"
29. 1. 2007 07:07
5. 2. 2007 09:06
anonym
1. 2. 2007 13:22
neregistrovaný "diskuzed"
27. 1. 2007 20:24
neregistrovaný "Job"
27. 1. 2007 22:04
28. 1. 2007 13:05
neregistrovaný "Vlastenec"
28. 1. 2007 22:41
28. 1. 2007 12:21
neregistrovaný "Jerry"
29. 1. 2007 07:11
27. 1. 2007 14:11
anonym
29. 1. 2007 07:14
27. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "Fabiatuner"
27. 1. 2007 20:51
anonym
28. 1. 2007 15:18
neregistrovaný "Beemer"
27. 1. 2007 16:48
neregistrovaný "já"
27. 1. 2007 19:07
neregistrovaný "ja"
27. 1. 2007 22:12
29. 1. 2007 07:21
30. 1. 2007 18:55
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 19:13
30. 1. 2007 23:40
neregistrovaný "sliva"
27. 1. 2007 17:28
anonym
29. 1. 2007 07:26
27. 1. 2007 20:09
29. 1. 2007 07:31
27. 1. 2007 21:34
neregistrovaný "BMW"
28. 1. 2007 12:26
neregistrovaný "jerry"
28. 1. 2007 15:17
anonym
28. 1. 2007 08:53
neregistrovaný "rostakr"
28. 1. 2007 12:05
28. 1. 2007 12:29
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 22:56
28. 1. 2007 13:06
28. 1. 2007 20:40
anonym
28. 1. 2007 16:59
neregistrovaný "twist"
28. 1. 2007 20:50
anonym
28. 1. 2007 12:33
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 13:41
neregistrovaný "Beran"
28. 1. 2007 15:00
28. 1. 2007 15:16
anonym
28. 1. 2007 15:17
28. 1. 2007 16:15
anonym
29. 1. 2007 07:34
30. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "sliva"
28. 1. 2007 13:21
anonym
28. 1. 2007 14:50
neregistrovaný "eda"
29. 1. 2007 15:15
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 16:46
neregistrovaný "paťík"
28. 1. 2007 17:24
28. 1. 2007 21:13
28. 1. 2007 17:54
anonym
28. 1. 2007 17:58
anonym
28. 1. 2007 20:47
anonym
28. 1. 2007 21:13
28. 1. 2007 21:22
neregistrovaný "stydlín"
28. 1. 2007 21:35
30. 1. 2007 12:01
neregistrovaný "Well"
28. 1. 2007 22:48
neregistrovaný "Danny"
28. 1. 2007 22:54
anonym
28. 1. 2007 22:59
anonym
29. 1. 2007 12:17
29. 1. 2007 00:30
neregistrovaný "martY"
29. 1. 2007 07:56
anonym
29. 1. 2007 10:25
29. 1. 2007 12:13
neregistrovaný "VDC"
29. 1. 2007 16:10
anonym
30. 1. 2007 02:42
neregistrovaný "Pipo"
29. 1. 2007 10:36
anonym
29. 1. 2007 10:36
anonym
29. 1. 2007 12:03
anonym
29. 1. 2007 21:13
anonym
29. 1. 2007 21:44
anonym
30. 1. 2007 02:45
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 11:11
neregistrovaný "DRiver"
30. 1. 2007 11:13
neregistrovaný "DRiver"
30. 1. 2007 12:15
neregistrovaný "Well"
30. 1. 2007 16:04
neregistrovaný "misogsk"
30. 1. 2007 19:23
anonym
30. 1. 2007 23:50
anonym
31. 1. 2007 09:24
neregistrovaný "misogsk"
1. 2. 2007 12:50
anonym
30. 1. 2007 19:48
neregistrovaný "Cupakapra"
31. 1. 2007 09:20
neregistrovaný "misogsk"
31. 1. 2007 19:57
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 21:28
neregistrovaný "Cupakapra"
31. 1. 2007 00:10
neregistrovaný "Cupakapra"
30. 1. 2007 17:33
neregistrovaný "ajne"
30. 1. 2007 20:48
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 18:02
anonym
30. 1. 2007 21:21
neregistrovaný "autor"
31. 1. 2007 12:49
neregistrovaný "Mem"
5. 2. 2007 09:04
anonym
6. 2. 2007 12:50
neregistrovaný "ouvej"
13. 2. 2007 22:54
neregistrovaný "Lu"
18. 2. 2007 20:30
neregistrovaný "Gyro"
19. 2. 2007 02:59
neregistrovaný "passat"
20. 2. 2007 11:18
neregistrovaný "Shark"
20. 2. 2007 11:20
neregistrovaný "Shark"
21. 2. 2007 21:33
anonym
22. 3. 2007 18:58
neregistrovaný "scout"
22. 3. 2007 19:00
neregistrovaný "scout"
13. 5. 2007 13:21
neregistrovaný "ldgmsxjk rhuvjkpay"
13. 5. 2007 13:22
neregistrovaný "qmjs mhlsx"
7. 12. 2007 20:07
anonym
4. 2. 2008 21:01
neregistrovaný "aaaaaaaa"
neregistrovaný "FRS"
26. 1. 2007 18:26
Bude to bomba !
:yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Radoš 92"
27. 1. 2007 23:09
Re: Bude to bomba !
Tak bomba to bude!! Je to nejhorší design co jsem kdy viděl a že už jsem teda viděl aut!!! Škodovka se má teda pořádně za co stydět!!!
neregistrovaný "MedaMedas"
28. 1. 2007 21:13
Re: Bude to bomba !
Souhlasím. Když na to mrknu ze předu, chce se mi zvracet. Při pohledu z boku vidím Smart a při pohledu ze zadu vidím zase jen nějakou kopii. Nevím, asi nějak nemohu přijít na chuť dizajnérům ze škodovky. Ale na na stávající fabku sem si taky dlouho nemoh zvyknout, tak třeba si za čas zvyknu i na tuto. Ale musím teda říct, že první dojem ze vzhledu je děsnej:)
neregistrovaný "CHUCKY"
28. 1. 2007 21:38
Re: Bude to bomba !
to je pravda!!!Je to jen sraženej romster :-!
neregistrovaný "JM"
4. 2. 2007 12:02
Re: Bude to bomba !
Je to bomba, souhlasím. Už jsem měl možnost si ji zkusit. Ale půjdu raději do Roomstera, variabilnější prostor, vyšší užitná hodnota.. ;-)
anonym
26. 1. 2007 18:50
ironlionzion
bude to mít v konkurenci těžké, ach jo ta střecha, nemůžu si na ten skalp zvyknout. Je jako pivo, kterému klesla pěna.
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 1. 2007 18:54
sislavy komentar moderatora...
Video pekne, uz je to na urovni, ale to same byste mohli provest s komentarem... Mel by ho namluvit nekdo komu jde poradne rozumet a ne nekdo kdo si slape na jazyk, zkuste to dat profikovi na precteni...
Rozbalit vlákno
15
anonym
26. 1. 2007 19:09
Re: sislavy komentar moderatora...
já se připojím...video velmi dobré ale profíci v televizi jsou vybíráni také podle hlasu. mě osobně tenhle trhá uši, sorry, pane Zezulko, mám rád vaši práci, neberte to vůůůbec osobně, ale nemáte moc dobrý hlas na čtení komentářů.
Avatar - zezlik
26. 1. 2007 19:21
Re: sislavy komentar moderatora...
Osobně si to neberu, s hlasem se člověk rodí, hlas jsem si nevybral, ani jej nezměním. Výslovnost zlepšit mohu, každopádně problém je trochu v tom, že jsem nachlazený. Nicméně zamyslíme se nad tím. Díky
anonym
26. 1. 2007 19:30
Re: sislavy komentar moderatora...
jistěže, já sám jsem při postsynchronech na jednom nezávislém filmu, ve kterém jsem měl štěstí si zahrát, nemohl věřit svým uším, jaký to mám divný hlas. Svého času se dokonce dělaly odborné studie, jaký hlas je nejpříjemnější lidskému uchu - vyhrála to jakási herečka, která nás dnes denně oblažuje v pražské MHD (ukončete prosím výstup a nástup atd.). není to ale nic, co byste mohl ovlivnit...maximálně můžete vypsat anketu, jak to vnímají čtenáři , ale zase si myslím, že když už tomu věnujete tolik práce a úsilí, tak si to klidně namlouvejte dál, jde o informace a ty tam jsou. ;-) :yes:
Avatar - zezlik
26. 1. 2007 19:35
Re: sislavy komentar moderatora...
Tohle byl specifický případ i v tom, že to vznikalo hodně ve spěchu. To víte, nová Fabia. Každopádně děkuji za připomínku, padla na úrodnou půdu. A teď se můžeme opět vrátit k autům, že? ;-)
anonym
26. 1. 2007 19:44
Re: sislavy komentar moderatora...
jistěže ;-)
Avatar - VDC
27. 1. 2007 00:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
27. 1. 2007 00:14
Re: sislavy komentar moderatora...
fakt? To jsem netušil, nám řekli že to vyhrála nějaká herečka >:D
anonym
26. 1. 2007 19:56
Re: sislavy komentar moderatora...
Libore, není to tak zlé ;-) Ze začátku jsem byl rozpačitý, ale čas to spravil. Jde jen o zvyk, dnes už mi na to m nic zvlášního nepřijde. :yes: Jak jsem tak koukal na video, ze začátku tvrdíte, že jste vyfasovali nejslabší HTP, ale při průjezdech jsem teda 3hrnky neslyšel ;-)
Avatar - zezlik
26. 1. 2007 20:01
Re: sislavy komentar moderatora...
Člověk se stále učí. Ad. motor - opravdu šlo o tříválec.
26. 1. 2007 20:09
Re: sislavy komentar moderatora...
To jsem psal já. No poslechl jsem si to teď asi 10x a má to divný zvuk, možná je zkreslený ;-)
neregistrovaný "Cj"
26. 1. 2007 22:05
Re: sislavy komentar moderatora...
Já s komentátorem absolutně žádný problém nemám, mě to přijde naprosto v pořádku.
neregistrovaný "Lol"
27. 1. 2007 09:17
Re: sislavy komentar moderatora...
Suhlas, podla mna je to dobre
neregistrovaný "bingo"
27. 1. 2007 15:11
Re: sislavy komentar moderatora...
Taktez nemam problem.
neregistrovaný "MitsuX"
28. 1. 2007 14:59
Re: sislavy komentar moderatora...
Komentátor je v poho :yes:
27. 1. 2007 14:09
Re: sislavy komentar moderatora...
Musim pripojit nazor, ze Liboruv hlas mi absolutne nevadi, sleduji roadlook od zacatku a nemel jsem s tim problem. Jiste, lze si predstavit hlas jeste lepsi, ale nemyslim ze by to panove z auto.cz museli resit. Libore klidne pokracujte v praci ve stylu jak ji delate, par ohlasu ze se to nekomu nelibi to bude asi zrejme vzdy. Ja vam fandim a drzim palce.

AD fabie: auto me moc nebere, ani nikdy nebralo, na trhu se ale urcite neztrati a potkavat jich budem asi spousty, stejne jako u prechoziho modelu.
neregistrovaný "Hola"
26. 1. 2007 20:22
pěkný
No já myslím, že to je bezva auto. Trochu si musím zvykat na ty zadní světla, ale to je dobře, aspoň se tak rychle neokouká. Mně osobně tahle móda zvýšených aut jde trochu prsti srsti, ale chápu, že je to pro spoustu lidí praktické. Co se týká podobnosti na Suzuki a Mini, nevidím v tom problém. Myslím, že to prostě dělá ta plochá střecha. Kdybyste dali plochou střechu na Punto, taky by vypadalo jako Mini. Je to prostě jen takovej jeden designovej prvek. Těch negativních komentářů je tu, respektive bude jako obvykle hodně, ale všichni normální víme, že ty nejsilnější věty přichází od lidí, kteří jednoduše nejsou potenciální kupci a sní si nějaký (nesplnitelný) sny o závoďácích. Pokud někdo na Fábku má ale nelíbí se mu, prostě řekne "nelíbí se mi" :-) No a že má v základu zas motor 1.2? Už toho plakání nad slabým motorem nechte. Ten motor není zas taková hrůza. Haňte ho je vy, kteří jste s ním skutečně jeli, skutečně vám chyběl výkon na NORMALNI jizdu a zároveň nemáte na silnější. Protože všem ostatním ten motor nevadí. Jinak by se asi nekupoval, ne? Pěkný víkend všem motoristům
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2007 15:32
Re: pěkný
nesuhlasim s vetou... Pokud někdo na Fábku má ale nelíbí se mu, prostě řekne "nelíbí se mi" .... ja na fabku mam .. dokonca na niekolko ... ale nepoviem len ze nelibi se mi ... vyjadrujem sa k tomu ako celku .. k smerovaniu SKODovky .. lebo mi zalezi co sa s touto znackou stane a deje ... a kam ju chce WV poslat ... ci pos Rat .... toz to je cele
neregistrovaný "Hola"
27. 1. 2007 21:35
Re: pěkný
Souhlasím s tebou. Špatně jsem se vyjádřil, já to myslel proti těm iracoionálním výkřikům. A s názorem 1.2 taky souhlas. Po městě a o víkendu na chatu, klidným tempem klidně. Kdo chce jezdit svižně, nebo vozit litinový pláty, má možnost jiné volby
neregistrovaný "sepo"
28. 1. 2007 10:35
Re: pěkný
:yes:
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2007 15:35
Re: pěkný
a k motoru 1.2 ... poznam tento motor jemu podobne .. vzdy som hovoril .. do mesta kludne .. mimo mesto .. nezmysel.. pri 130 spotreba vecsia ako moje auto pri 180 ... do kopca predbieha len sebevrah ... ak clovek jazdi aj mimo mesto ci dedinu .. tak si kupi 1.4 .. a spotrebu bude mat realne mensiu ..
neregistrovaný "patík"
28. 1. 2007 16:50
Re: pěkný
souhlas se zvišováním aut mám jak oktavku 2 tak fabku a měřím 198cm a nikdy sem neměl problém že bych hlavou mlátil do střechy
neregistrovaný "FiLa"
28. 1. 2007 18:06
Re: pěkný
Zcela souhlasím,

jezdil jsem s Fábií I s mnoha motory. 1,2 MPI (40 kW) je docela povedný motor. Má ji brácha a pravidelně jezdíme Žamberk-Praha a zpět. Jezdíme ve 4, plně naloženi a jde to. Není to žádná divočina, ale 100 mimo město a 120 po dálnici to zvládá v pohodě a za 6,5 litru. Slušný krouták v nižších otáčkách umožňuje jezdit bez častého řazení. Vždy se mi s tímto motorem jezdí velmi příjemně.
Já mám Fábii 1,9 TDI 74 kW. Jasně že jede lépe a není problém jezdit přes 150 po dálnici kopec nekopec a taky za 6,5 l/100km.
Ale pokud nespěchám a jedu klidně, tak 1,2 úplně stačí. Pokud někdo chce po tomto motoru závodní ambice, tak to není chyba auta, ale stupidita řidiče.
Pro "závodníky a pochlebovače": Ve firmě mám MB 320 CDI (165 kW) a je to hezké svezení a když na to šlapu, tak i DOST rychlé. Po dálnici ani s ním nejedu víc než těch 150. Nejsem sebevrah. Ale když si pak spočte člověk náklady na kilometr, tak ve výsledku mnohem raději jezdím tou svou fábíí. Jezdí totiž taky dobře a za třetinu.
anonym
29. 1. 2007 10:24
Re: pěkný
:yes: Moja reč ... :-!
neregistrovaný "RS6"
29. 1. 2007 23:21
Re: pěkný
:yes:
anonym
26. 1. 2007 20:41
m.koular
měl jsem tu čest řídit 1.2 htp v té silnější verzi a žádnej lenoch to není. Vzali jsme ji na odlehlou okresku a pořádně ji naložili a celkem jsme si s ní užili legraci... jako v porovnání s 1.9 TDI je to slabota, ale jak se říká objem nenahradíš... a k nové fábce... je to moc pěkné auto a těším se na RS verzi, hlavně na optické změny... práci škodovky hodnotím jako ve škole na jedničku...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - VDC
27. 1. 2007 00:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2007 15:50
Re: m.koular
>:D >:D 1.9tdi .. objem nicim nenahradis ,, jak o 8 valci 8.3l >:D >:D >:D .. a tahat 1.2htp .. na odlehlou okresku .. naco ... :-) :-)
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2007 15:38
Re: m.koular
s 1.2 legraci jo ... faajn ty si asi z nicim inym ako 1.9 tdi nejazdil ze .... 1.2 a legrace ... motor do mesta pre manzelku na nakupovanie ... mimo mesto NE .. nejde a ked sa uz rozbehne tak zere jak blazen ... do 100kmh nezere nic nad tuto "medznu rchlost" zere jak slon
neregistrovaný "ajne"
30. 1. 2007 17:18
Re: m.koular
Tak to lidem neberte. Ne každej chce s autem závodit a ne každej se v něm chce zabít. Fabie se mi líbí a na to že sem tam jezdím po městě a občas sto kilásků do Hradce by mne bohatě stačila i 1.2. Samozřejmě větší motor má své výhody ale spoustě lidí stačí, a to že se nelíbí vám neznamená že je k ničemu.
neregistrovaný "IT"
1. 2. 2007 19:11
Re: m.koular
2 ks pro Autoškolu, jedna 130 tis, druhá teprve 70 tis.jedna sedan,druhá krátká,dokonce i barvy mají jiné!!! Ale spotřeba je u obou 6,5 ,což na to, kde se s tím a jak jezdí,milion pokusů o rozjezd,couvání,tak todocela ujde. Když si to půjčím a jedu někde sám, tak nemám pocit,že zase tragédie.Možná je manželčino Suzuki je rychlejší na předjíždění,to jo,ale také o 2 litry to bere v průměru víc. Na 130 tis km se to už projeví.Ale kdo chce jiné auto,koupí jiné,já v tom problém nevidím.Je z čeho vybírat.
Autoškola dostane trošku lepší nabídku vč.výbavy zdarma,to je taky pravda,všem nám jde o peníze.Já to přiznávám.Z nouze se jelo 300 km Praha a zpět+jízdy po Praze,nepřekročilo se 130,ale spotřeba byla 6,což zase není takové drama.Osobně to neřeším.
neregistrovaný "RS6"
26. 1. 2007 22:21
hmm..
Líbí se mi čím dál tím víc,jsem zvědavý až ji uvidím na vlastní oči :-)
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2007 06:53
Re: Hmm ?
Az sa do nej posadis, opises nam svoje dojmy. Tiez sa na nu tesim, aj ked nou vobec nie som nadseny. U Roomstera ma odpudzoval vonkajsi vzhlad, na ktory som si postupne zvykol a uz mi nevadi, naopak, v niektorych lakoch vyzera Roomster docela elegantne. Napriek tomu by som ho asi nechcel. Uzky interier citit, najma za volantom, stredova konzola je siroka a jej hrana ma tlacila do kolena, dizajneri sa z Fabie I vobec nepoucili. Sedadla su uzke, najma vzadu je to len pre deti, predne su lepsie, ale len vo verzii sport, tie standardne su uzsie ako vo Favorite. Materialy v interieri neohuria, aj ked zasa palubovka je zivsia ako vo Fabii I, no u noveho vozu sa mohli vytiahnut viac. Velmi pekne su vyplne dveri, uz som to niekde pisal, tu by sa ini mohli ucit. Takze dojmy cakam podobne ako z Roomstera a tajne dufam, ze napriek ocakavaniam ma Fabia2 niecim pozitivne prekvapi.
Avatar - da_b0mb
26. 1. 2007 23:41
Postupne menim nazor
Kdyz se zacaly vynorovat fotky maskovane fabie, tak jsem byl zdesen...opravdu vypadala hrozne a bylo to k placi...ale kdyz ji vidim ted,musim uznat,ze to neni zase tak spatny...urcite bude mit uspech jako ta prvni,ne-li vetsi (myslim na uzemi naseho statu) sice se asi nezbavim pocitu,ze bocni profil patri Swiftu ale budiz...bila strecha mi taky prijde trosku prestrelena...ale urcite se najdou takovi jedinci, kteri tuto nabidku uvitaji (young blood)...Ale za hranicemi to bude mit fabie tezke...uz z tech malo informaci a grafu co byly uvedeny ve videu plyne,ze to bude boj na zivot a na smrt (netvrdim ze 1kW navic je zazrak...ale ta spotreba uz nekoho treba dostane na stranu Toyoty,dalsi veci bude pomer cena/vybava)...Add. moderator - pan Zezulka na prvni poslech neni zrovna 2x prijemny,ale ten,kdo videl vsechny roadlooky musi uznat, ze jde jen o zvyk...dulezite je video po obsahove strance! Takze dobra prace !!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HonzaJ1"
27. 1. 2007 00:11
lepší
Na tom videu vypadá nějak líp než na fotkách :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
27. 1. 2007 09:50
Re: lepší
myslim si (dufam), ze nazivo bude vyzerat nejak lepsie ako na videu ;-)
len ta sirka, len ta sirka... ;-\
anonym
27. 1. 2007 02:03
NADHERA
Parada, moc pekne video,uz se tesim az mi nova fabia bude rikat pane :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
27. 1. 2007 09:21
Postupně neměním názor
Ať se na to auto dívám sebedéle ze všech stran, tak se nemůžu zbavit dojmu, že se jedná o naprc.ný kajak, opravdu se snažím zapojit mojí estetickou fantazii, ale prostě ani ty elektrony jí nepomůžou........
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vendy"
27. 1. 2007 11:19
Je to hnus velebnosti
Já nevím z jakých skupin motoristické společnosti se rekrutují nadšenci, kteří ten paskvil nadšeně opěvují, ale pro mě je to mrňavé, nenápadité a drahé. Pro běžnou českou rodinu s dětmi naprosto nevyhovující! Vidím to tak max. jako druhé auto do rodiny (pro ženskou na nákupy) a za ty prychy co to bude stát je to nesmysl. To se dá vybrat minimálně 10 zajímavějších a cenově výhodnějších aut. Nekritizuju Škodovky, sám mám Octavii, ale ta nová Fóbia (ostatně i ta současná)je karosářsky hnusná.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomm"
27. 1. 2007 12:02
Re: Je to hnus velebnosti
A kolik si takmyslíš, že bude stát??? A kterých 10 vozů je zajímavějších??? Díky za odpověď.
anonym
27. 1. 2007 13:19
Re: Je to hnus velebnosti
Nejsem úplně odborníkem, takže neposuzuji technická data a veškeré vlastnosti daných vozů. Ale mám na mysli:
Kia Cee´d, Peugeot 207, Hyundai Getz, Fiat Panda, Opel Corsa, Citroen C3, Renault Clio, Dacia Logan Combi, Suzuki Swift, Toyota Yaris. Já osobně kdybych měl kupovat nové malé auto, pak bych si vybral Kia Cee´d, Opel Corsa nebo Hyundai Getz . V tomto pořadí. Za ty peníze poměrně slušná výbava i motorizace.
anonym
27. 1. 2007 13:22
Re: Je to hnus velebnosti
Jo a cenu té nové paštiky odhaduji tak kolem 260 - 290 v základu. To znamená - skoro holou. Bude mít akorát 2 polštáře, ABS, posilovač.
neregistrovaný "Tomm"
27. 1. 2007 16:55
Re: Je to hnus velebnosti
Skoro trefa, jak cena tak výbava. Cena tesně pod 270tis a ve výbavě ještě dva airbagy navíc. Getz a Cee´d je úplně mimo. Getz je o sedm let pozadu a Cee´d je o třídu výš. Corsa, Clio a 207 - to je asi ta správná konkurence, ale věz, že není rozhodně cenově výhodnější...
29. 1. 2007 06:57
Re: Je to hnus velebnosti
Cee´d je o triedu vyssie, porovnavat ju s Fabkou mozes vtedy, ked Fabiu dovybavis na uroven, ktoru ma Cee´d v zaklade. Ten cenovy rozdiel uz nebude taky markantny, aby si neuvazoval, ci sa nevyplati nieco malo doplatit za auto v rovnakej vybave o triedu vyssie. Ostatne to bude asi aj pripad noveho vozu Hyundai z Nosovic.
neregistrovaný "Celnar"
27. 1. 2007 14:14
Re: Je to hnus velebnosti
Naprostý souhlas! :yes: Lépe jste to vystihnout nemohl! :yes:
27. 1. 2007 21:44
Re: Je to hnus velebnosti
:yes: Presne tak. Ako rodinne auto je F2 totalne nepouzitelna! No ale dufam, ze nikto o nej nerozmysla ako o rodinnom aute, to by ma dooost prekvapilo. Je to dobre priblizovadlo v meste, tak to Tesca a mozno by sa dala ako tak pouzit aj pre rodinu ale BEZ DETI ;-\
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2007 11:23
Ne-e
Souhlasím s ostatními příspěvky převážně se vyjadřující k tomu, že v reálu a na videu vypadá lépe než jsme čekali, ale i tak je to ošklivý auto... Předek vypadá hrozně připlácnutě, vyšší stavba tomu taky nesluší a zadek je hrozně masivní, připadá mi "nakopnutě". Co se týče techniky tak to bude jezdit slušně jako předchůdkyně a bude to spolehlivý, osobně bych si ale radši koupil originál- Swifta, protože mám se Suzukou dobrý zkušenosti a poměr cena/výkon vychází lépe pro ní. báj
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2007 21:49
Re: Ne-e
Neviem o tom, ze by predchodkyna F2 bolo spolahlive auto 8-s Dvaja moji znamy boli veeeelmi radi, ked sa ich zbavili koli neunosne castym porucham :no:
neregistrovaný "Jiri"
27. 1. 2007 11:35
UNAVA
Zdar - uprimne receno me udivuje, jakou venujete pozornost nove FABII ....... Nabizi se take otazka, do jake miry je cele to divadlo kolem Boleslavi "nezavisle" z pozice vsech, co o tomto voze pisou - panove ze SKODY dostali poradny luft z toho, ze na trhu ne par novych aut (jako napr. KIA Cee´d) a honem honem ted kali vodu, co jim sily staci. Spis bych apeloval pri koupi vozu na selsky rozum a na dlouhodobe zkusenosti servisu (byl jsem majitelem FABIE a mela seriovych vad vice nez DOST - a taky me dost odrzdil liknavy postoj MB pri reseni techto problemu) Me to pripada uz prehnane - tahle KOMERCNI MASAZ. HOWK ! Problem je, ze v CR lidi rychle ZAPOMINAJ ...... a to je velka skoda :o(
Rozbalit vlákno
12
27. 1. 2007 21:52
Re: UNAVA
Presne tak, vid moj prispevok vyssie o poruchovosti. Jedine, co VW robi dobre, je ich ludom mozgy vymyvajuci marketing :no: :no: :no:
neregistrovaný "twist"
28. 1. 2007 16:45
Re: UNAVA
Ty hele tobě už ho asi vymyli úplně taky co?
28. 1. 2007 22:38
Re: UNAVA
Ty hele ... a jako koho myslis? Pozri sa napriklad na:
[odkaz]
kde je VW group?
29. 1. 2007 06:59
Re: UNAVA
Staci jeden realny argument a "skalni" stichli. Teraz by sa mala rozprudit debata na margo spolahlivosti...
29. 1. 2007 12:14
Re: UNAVA
žebříček v absolutních číslech, který nevypovídá nic o závadách samotných.

Značka jako Porsche je horší než KIA, přičemž podle jiného žebříčku je Porsche jedno z nejkvalitnějších vozů na světě. Nesmíš věřit všemu, co se objeví na webu.
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 18:44
Re: UNAVA
Jj, plně souhlasim.Osobně se mi auta od Škody moc líbí. Je blbost posuzovat poruchovost(odkaz víše). Podle četnosti závad to postě posuzovat nelze. Třeba Fabia trpí na praskání žárovek. Z 10 sledovaných jich praskly na 7autech. Tímpádem bude na tom hůř než Fiat, který měl třeba jen jednu závadu, ale jednalo se třeba o převodovku??? Doufám, že mě neukamenujete, jen jsem chtěl říct, aby jste nevěřili všemu co se na netu objeví.
30. 1. 2007 19:04
Re: UNAVA
100% suhlasim - "nevěřte všemu co se na netu objeví" ;)
Dalej nebudte naivni a nemyslite si, ze nezavisla company zaoberajuca sa a ziviaca sa statistikamy nevie, ako sa statistiky robia a nepriklada urcitu vahu na jednotlive poruchy! Priklad so ziarovkami vs. prevodovka, ktory si uviedol im urcite unikol - amaterom - a urcite to tak aj zapocitali >:D >:D >:D
.
No ale aspon sme sa dozvedeli, ze Fabka ma jediny problem - praskajuce ziarovky >:D
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 19:11
Re: UNAVA
S těma žárovkama to byl jen typický příklad poruch Fabie. Netvrdím, že jediný :-). Bylo to myšleno jen pro porovnání, ne jako fakt.
30. 1. 2007 19:16
Re: UNAVA
Jasne v pohode ... mne Fabka nevadi, urcite si najde svojich zakaznikov. Co mi vadi je to, ze VW-Skoda ide vyslovene KLAMAT ludi, ze vyrobili nove auto. Ved tam je vsetko povodne a design osvacnuty od Swiftu a Mini! Vlastne bojujem za vsetkych zakaznikov, ktorych len chcem varovat aby sa nedali obalamutit. Dobre im len chcem :-)
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 23:46
Re: UNAVA
To že to vypadá že je design převzatý od swiftu taky není až tak pravda. Za to ale může VW, kterýmu trvá moc dlouho než pustí auto do oběhu. Návrh nové fabie byl dřív než byl návrh na Swift, jenže ten se dostal z prken daleko říve do výroby. Ve skutečnosti byla první Fabia. Na druhou stranu, která automobilka nekopíruje?Pokaždé se najde něco co je podobné autu, co je již prodáváno. Není to zrovna jen škodovka, ale jsou to všichni výrobci.
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 12:18
Re: UNAVA
Zdravim.Hele taky sme jezdili s fabii nakej ten patek a nikdy s ni nic nebylo...To proste zalezi na kusu...Kia Ceed se ti taky muze zesrat a jina Ceedka zas ne...To proste tak je a to nikdo z nas nezmeni...
anonym
28. 1. 2007 15:13
Re: UNAVA
:yes: :-!
neregistrovaný "kiki"
27. 1. 2007 11:41
fabka
Jak první tak tato Fabie vypadají jak krabice na boty.Octavia a SuperB jsou jediná auta co mají eleganci a jsou... :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 1. 2007 13:23
doktor
Na škodovky a Fabie jsem "cíťa", ale novou Fabii vážně poškodili malou šířkou, to vysloveně posr... !!!
Místo nové Fabie začínám uvažovat o novince Kia CEED vyráběné na Slovensku.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Vlastene"
27. 1. 2007 14:50
Re: doktor
to bych hochu nedělal kupovat auta z koreje stačí , že jsem tuto chybu udělal ja před pěti lety a koupil jsem si Hyundai Accent.Ted toho dost lituju spotreba stoupá, po otevření kapoty nevidíš nic jiného než rez a to ma najeto jen 30 000 km.tak si radši kup tu Fabii.
anonym
27. 1. 2007 15:07
Re: doktor
jo at si koupi jeste starou dokad je maj...a vubec je to doktor,ten si vydela na medaka natata...
ale ty nejses moc sofer co?5 let karka a 30000?to je do billy a domu a na chalupu a domu ne???
btw:hyudai a kia srovanavat se neda...hyundai je strasna mrdka oproti kie
neregistrovaný "Vlastenec"
27. 1. 2007 19:01
Re: doktor
No kvalita Kii je uplně stejná možná horší než Hyundae.Vždyť Hyundai je majitel Kii, takže Kia má jeho motory a techniku.
29. 1. 2007 07:07
Re: Doktor
Tak tentoraz si vedla. Uplne vedla. Evidentne si Cee´d este zblizka nevidel. Chod sa na ten Cee´d pozriet a porovnaj si ho priamo v roome s ostatnymi typmi, ktore sa vyrabaju v Korei. Zistis, ze su to auta z dvoch svetov. Cee´d je navrhnuty aj vyrobeny v Europe a pre Europu. Spravili ho vpodstate Nemci. Kvalita je niekde uplne inde, posad sa do toho, chyt si to auto, vyskusaj ho a uvidis sam. Cerato, Rio aj ostatne typy su o generaciu vzadu. Lacnejsie plasty, velke spary, divne riesenia ovladacov, malo priestoru, pach plastov a lepidiel, to su veci, ktore Cee´d uz nepozna.
anonym
5. 2. 2007 09:06
Re: Doktor
Hyiunday a Kia to jsou všechno korejský mrdky ;-)
neregistrovaný "diskuzed"
1. 2. 2007 13:22
Re: Doktor
No vidis ja mam Accenta uz delsi dobu, najeto 110 000,- a nikde zadny rez, spotreba cca 7litru, motor 1,4 ... oprava v podstate taky zadna velka, jenom me nejaky * ulomil antenu.
neregistrovaný "Job"
27. 1. 2007 20:24
Re: Doktor
To proto, že Accenta tenkrát cestou vypláchli ve slané mořské vodě. Ceed ti cestou ani nestačí zmoknout. A ty záruky, jaké dávají?! V USA dává Hyundai 100 tis.mil záruku.
27. 1. 2007 22:04
Re: Doktor
No treba zit v dnesnej dobe a nie stale v minulosti ;-) Za tych 5 rokov sa u niektorych automobiliek toho velmi vela zmenilo. Pozry, kde je Kia a Hyundai napriklad podla tejto statistiky:
[odkaz]
neregistrovaný "Vlastenec"
28. 1. 2007 13:05
Re: Doktor
No před 5 lety jsem si myslel, že jsou to kvalitní auta, ale dnes když to auto začlo rezivět o 2 roky dřív než felcka rodičů která už je stará 8 let ( jen 5 té dveře) pod kapotou je v pořádku.Tak prostě bych si už Hyundai nekoupil.
28. 1. 2007 22:41
Re: Doktor
Ja som si prave pred 5 rokmi nemyslel, ze Hyundai je kvalitny a nikdy by som si ho nekupil. Dnes je to uz ale uplne ina pesnicka ;-) Tak som to myslel :yes:
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 12:21
Re: Doktor
Je fakt ze se vyraí na Slovensku ale je to furt korejec a díli sou s koree takze aji kdyby se to vyrabelo v africe tak furt je to koreec.A navoc Ceed je jina kategorie nez Fabia
29. 1. 2007 07:11
Re: Doktor
Ako vies ze diely su z Korey? Ktore?
anonym
27. 1. 2007 14:11
Fabia
Kdybych si měl vybrat, koupil bych starou Fabii, lepší vzhled, při porovnání lepší výkon. Uvidíme až bude na trhu jaké se objeví závady. Jinak je tam moc věcí od Roomsteru! A to jí dělá ten nepěkný vzhled. :'-(
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2007 07:14
Re: Fabia
Globalizacia, setrenie nakladov. Co najviac spolocnych dielov pre viac modelov. Preto :no: Za chvilu ich vsetkych aj tak dorazia Cinania.
neregistrovaný "Fabiatuner"
27. 1. 2007 14:47
Sereda pro zensky
Je to odporne, co tu predvadi VW ve Skodovce. Peknej Golf, to jo. Pekny Polo, to jo. Ale Fabia? To si radsi manageri nechaji platit stetky ale odvadet kvalitni praci v koncernu to ne.
Jak se tohleto bude prosim vas tunit?? Jak to bude priserne vypadat s nejakym frajerskym spojlerem vzadu? Jak se tam budou vyjimat poradny mracitka?? A coz teprve nejaky machrovsky ladenec, bude tam vubec poradne brucet??
Popravde receno bych tento osklivy paskvil nekoupil ani svoji stary, aby mi nedelala mezi kumpany u benzinove pumpy ostudu.
DIESE PUMPE FOREVER!!!
Rozbalit vlákno
3
anonym
27. 1. 2007 20:51
Re: Sereda pro zensky
tak si kup starýho Kadeta za "bůra" a můžeš tunit.
neregistrovaný "Beemer"
28. 1. 2007 15:18
Re: Sereda pro zensky
omg...
29. 1. 2007 07:18
Re: Sereda pro zensky
Kludni hormony, ze sa to nepaci Tebe neznamena ze je to take totalne hnusne...
neregistrovaný "já"
27. 1. 2007 16:48
fabia
tak jako rozhodně je to auto na velmi vysoké ůrovni ve všech měřítcích. Vzhledově je trochu dost odvážná ale snad záleží na každém, co se mu líbí a co ne, že? Ještě si počkat na 5 hvězdiček v euro n-cap a je to. :-!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ja"
27. 1. 2007 19:07
Re: fabia
".....vysoké ůrovni ve všech měřítcích....." aha..hm.. chapem.. a inak ziadne dalsie problemy??? >:-[]
27. 1. 2007 22:12
Re: fabia
Mozes prosim vymenovat tie meritka, ktore su podla Teba na vysokej urovni??? Myslis 7 rokov staru techniku? Rovnako stary podvozok z predoslej Fabie? Interier z roomstera? Alebo design svihnuty Swiftom a Mini? Alebo brutalne 1.2HTP? Naozaj neviem co mas presne na mysli :-O Ozrejmy mi to prosim!
29. 1. 2007 07:21
Re: fabia
5 hviezd sa da cakat, Roomster ich na druhy pokus dostal. Ale v com inom vidis tu velmi vysoku uroven?
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 18:55
Re: fabia
Jezdil jsi někdy ve fabii??? Jestli jo a nadáváš na podvozek, tak by mě zajímalo co se ti na něm nelíbí. Podvozek použili stejný proto, že i s odstupem času patří mezi špičku v jízdních vlastnostech. jestli jsi jiného názoru, tak si kup novou Corsu a určitě uděláš líp. Pak si ale nechoď stěžovat :-).
30. 1. 2007 19:13
Re: fabia
Prosim Ta, nebud naivny a never tomu, ze podvozok pouzili, lebo je super a po 7 rokoch nie je na nom co vylepsit! To nemyslis vazne, pravda?
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 23:40
Re: fabia
Vylepšit by určitě šel, to je pravda. Ale proč to dělat??? jak jsem už psal, stále je lepší než některé nové podvozky. Tak proč to měnit??? Všechny změny stojí peníze a pokud je to stále alespoň v průměru, tak neni důvod na tom cokoliv měnit. Každý chce přeci vydělávat, i Škodovka.
anonym
27. 1. 2007 17:28
sklamanie
Je to pre mna sklamanie. Všetko vystihuje veta o osvedčenej technike predchádzajúceho modelu. Čiže žiadne technické zmeny, úpravy, vylepšenia, pôvodný podvozok, konštrukcia, motory. Zmenený len obal (pár mm hore-dolu, biela strecha...) Najlacnejšie riešenie pre vyššie zisky. Jednoducho lacný fejzlíftik.
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2007 19:16
Re: sklamanie
Žádné technické změny? Podvozek bude principielně vycházet ze stávající generace, ale některé jeho komponenty budou samozřejmě jiné a navíc má nové odladění. Není důvod na revoluci. Fungovat bude opět výborně. Cos čekal? Multilink? Takhle postupují i ostatní automobilky. Nové vozy mají většinou až 40% nových komponent. Ani tahle Fabia nebude výjimkou. Takže klídek.
29. 1. 2007 07:26
Re: sklamanie
Ja som cakal minimalne iny, smrncovnejsi dizajn, vacsie rozmery, podobne ako u konkurencie, najma vacsi razvor, aby v tom bolo viac miesta. Aj s 15" kolesami som ratal akosi automaticky, je logicke ocakavat dospelejsie auto ako bola predchadzajuca generacia, nie?
27. 1. 2007 20:09
SPY GAME
Pravda o nové FABII se nejvěrněji zračí v 50 sekundě... jak tam v bílé barvě odjíždí ze záběru... tam vidíš, jaká to je kláda. A pak... vnější zpětná zrcátka. Ano, jsou na místech, kde zrcátka byla, kde je ti, co rozumí designu instalují a instalovat budou... Také je možné přišroubovat zrcátko do poloviny dvěří... to ovšem není případ Fabie 2. Pusť si to video třikrát za sebou a pak strhej nad pelestí všechny plakáty... brzy budeš poluce prožívat pod jinou kráskou. BRAVO FABIA :yes:
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2007 22:17
Re: SPY GAME
Plakaty nad posteli? >:D >:D >:D Nemyslel si nahodou v zachode? Vlastne v kadibudke na chate? ;-)
To si snad fakt uz delas *? Ako ftip naozaj dobre, ale ak si to naaahodou myslel vazne, tak to je mimo moje chapanie ... a myslim, nie len mojeho ;-)
29. 1. 2007 07:31
Re: SPY GAME
No neviem, mna to nejak neohurilo. Nic, na co by som vecer pri zaspavani spominal. Zrkadla mi tiez nepridu nicim zvlastne. Ani by ma nenapadlo, ze su na aute kvoli dizajnu, ja som myslel, ze zrkadla su tam kde su kvoli vyhladu dozadu a zornemu uhlu. Keby boli vhodnejsie v polovici dveri, tak ich tam skodovaci daju a tiez ich budes ospevovat...
Video som si pustil 5 x za sebou a steny som neskrabal. Takze ziadny zazrak sa nekona.
neregistrovaný "BMW"
27. 1. 2007 21:34
Šukar HEZKÁ
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jerry"
28. 1. 2007 12:26
Re: Šukar HEZKÁ
ale corola to je *...nevidels na fabce treba v interieru mekceny plasty???Verim ze to asi corola nema co???A navic s asie...bleeee :'-(
anonym
28. 1. 2007 15:17
Re: Šukar HEZKÁ
to sem nevedel ze mekcene plasty jsou jedinym tvojim duvodem ke koupi auta >:D >:D >:D >:D
28. 1. 2007 22:53
Re: Šukar HEZKÁ
S Asie bleeeee????
Pocuj, mas doma nieco od SONY, AIWA, AKAI, PIONEER, PANASONIC, TOSHIBA, MAXELL, SANYO, JVC, HITACHI, SHARP, KENWOOD, CASIO, CANON, TDK, KODAK, GOLDSTAR, MITSUBISHI, FUJI, PENTAX, CITIZEN, SAMSUNG, KONICA, CLARION ... ci LG??? Ak nie ty tak 99% domacnosti v CR-SR urcite! A preco? No asi pre to, ze je to kvalitna elektronika kua! Teraz mi povedz pre nie auto??? 8-s
neregistrovaný "rostakr"
28. 1. 2007 08:53
Toyota
Aby se všichni z tý nádhery nepo..Škodovka je u mě "málo hudby za hodně peněz" a zatím to tak platí..Jestli to má v základu stát 320k Kč nebo kolik, tak to je doopravdy úžasný..Já si jdu za 14dní, až sleze ten sníh pro akční model Toyota Corolla Dream 1,4VVTi (100ps),aut.klima,parkovací senzory,4x airbag,elektrony,v elektrice i vzadu za 400k Kč..Corolla 4,3m oproti Fabii cca 3,85m jestli se nepletu..To je politika škodovky fůůůj
Rozbalit vlákno
7
28. 1. 2007 12:05
Re: Toyota
Pleteš a hned několikrát :))
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 12:29
Re: Toyota
Skodovky mam rad...Sou to kvalitni auta...Otec mel starou Octavii RS a ted si koupil RSII a je to trida.To spracovani interieru...Koreu bych si vzivote nekoupil...
28. 1. 2007 22:56
Re: Toyota
Jasne aj to je nazor. Inak Skodovku bych si v zivote nekoupil zas ja!!! :no: :no: :no: Inak nazov prispevku je "Toyota", tak preco spomynas Koreu? 8-s
28. 1. 2007 13:06
Re: Toyota
No co bys taky chtěl, výběhový model, nástupce za dveřmi. Citroen C4 s 1.4 koupíš za 440tis běžně. A teď je dokonce v akci za 305tis! Nebo můžeš mít Octavii Tour 1.6 za 390tis. Uvidíme jaký nastaví Toyota ceny u Aurisu.
anonym
28. 1. 2007 20:40
Re: Toyota
myslím že chce za své peníze víc než jen horkou novinku. Citroen C4 s 1.4 za 305t je podle me daleko vetsi nabidka nez si vybirat barvu interieru... Kazdy dle sveho gusta.
neregistrovaný "twist"
28. 1. 2007 16:59
Re: Toyota
Já ti tu Toyotu fakt přeju. A těším se až za ni za 3. roky dostaneš max. tak 120.000 i s tou slavnou klimou. F2 bude tak za 150.000 Kč. >:-[]
anonym
28. 1. 2007 20:50
Re: Toyota
to je právě to: za 3 roky se Corolly zbavovat nemusíš ;-)
neregistrovaný "Jerry"
28. 1. 2007 12:33
Pravda
Furt na Skodovky flušete ale zajimalo by me proč má tak velkou prodejnost když jsou podle vás tak škaredý a nekvalitní auta.To je jak Roomster...Taky ste rikali ze je to skaredy atd...A proc ma tak velkou prodejnost co???A jezdi jich tu tolik...Premyslejte
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Beran"
28. 1. 2007 13:41
Re: Pravda
Jó Jerry, přemýšlet oni nebudou. Zato si někde musej léčit svoje komplexy méněcennosti. Byl jsem před třemi roky v Norsku. Bohatá země s celkově vysokou úrovní - Oktávie byly zatraceně na silnicích vidět, zato fiaty, hyundaje, citroeny nebo i třeba toyoty yaris ani náhodou. A z puegotů tak 406 a výše, otázka je jak pragmatičtí Norové zareagovali na rádoby efektní 407 a 407 combi...Na Islandu, tentýž rok, škodovky tvořily cca 5% vozového parku v zase bohaté zemi a navíc v podmínkách kde se nakvalitu hledí víc než např. v jihoevropě, kde prestiž vyžaduje efektní ale často nekvalitní řešení nejen u aut. Výlevy, že škodovky kupujou magoři nebo důchodci v bývalé NDR jaou totální nesmysly stejně jako tvrzení, že v bývalém západním Něměcku nejsou vidět. Blbý jsou holt ty lidi, co si škodovku kupujou u nás, a dalších půl milionu "magorů" ročně v celém světě. Navíc ty údaje o předražených škodovkách jsou dost směšné, stačí si skutečně pečlivě porovnat ceny a je to někde jinde. Antiškodovkáři samozřejmě nevynechají ani volkswagen a tak jsem jednou porovnal Golf a C4 - obojí s motorm benzin 1.4 litru. Problém je v tom, že Golf se prostě nedělá bez klimatizace (poloaut) ve standartu, bez elektriky na oknech a zrdcátkách, bez rádia - prostě výbava prakticky podobná jako u Japonců a stál přes cca půl mega. V akci na Jarově ho ovšem měli za 460 tis. (cca přesně si to už nepamatuji) a ten slavný Citroen C4 stál sice v základu asi 350 tis., ale když by se dovybavil na srovnatelnou úroveň, tak by stál o cca 25 tis. víc než onen Golf (v původní ceně) a o 45 tis. víc než třeba Honda Civic se stejným (technicky a spotřebou ale daleko lepším motorem). Předloni jsem navštívil autosalon ve Frankfurtu - jeden ze tří hlavních každý rok - škodovka měla větší expozici než třeba fiat a co je hlavní - taky v ní bylo mnohem víc lidí. A pro pisálky typu germánská kolonie v MB nebo čeští slouhové inženýrů z DDR - prezentovala se zde jako zcela samostatná značka, ne jako podřízenec Volkwagenu. Ale, jak říká Smoljak v Jáchyme hoď ho do stroje, je to marný, je to marný a je to marný .....zakomplexovanej chudáček se argumenty přesvědčit nedá a zloba, že nemá na předraženou škodovku ho vede k tomu aby do bezvědomí omílal svoje nesmyslné žvásty a opruzoval jimi v diskuzích, kde by člověk radši četl méně příspěvků, ale dozvěděl by se fakta nebo skutečné osobní skutečnosti...
anonym
28. 1. 2007 16:15
Re: Pravda
koukám do ceníku a C4 je ve slevě cca. o 60k levnější ve stejné výbavě, to jen na okraj. Jinak s tebou souhlasím, za novou Fabii se škoda nemusí stydět
29. 1. 2007 07:34
Re: Pravda
Roomster sa predava horsie ako cakali. Napriek oceneniam a uznaniam vo svete predaj nie je ziadna slava. Pociatocny boom opadol, realita je slabsia. Ukaze dlhsi cas...
neregistrovaný "sliva"
30. 1. 2007 19:08
Re: Pravda
Tak s tim, že se Roomster prodává hůře než čekali radikálně nesouhlasím. Po uvedení Roomsteru do prodeje, museli mimo jinézvýšit výrobu linek, protože se nestačilo vyrábět, ale lidé na Roomstera čekali.Takže z původních dvou směn se musel udělat třísměnný provoz-tzn. nabirali se další pracovní místa. Takže nechápu na co si pořád stěžujete. Buďte taky rádi, že ta automobilka je u nás v republice a snižuje zaměstnanost.
anonym
28. 1. 2007 13:21
Nová F2
jestli se někomu F2 líbí nebo nelíbí je otázkou vkusu, co je ovšem důležitější je to, co se skrývá pod hezkým - pro jiné nehezkým - kabátkem. Zklamání přišlo velmi rychle, staré technologie, tohle auto je opravdu o pár let pozadu a s tím se nedá nic dělat. Teď máme jako druhé auto Octavii 1,9 TDi,neumím si představit 1,2 HDI, ta spotřeba se srovnat nedá...a výkon tam snad ani není.... o F2 ale ani F1 bychom nepřemýšleli, náš výběr by směřoval jinam
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "eda"
28. 1. 2007 14:50
horší než jsem čekali
teda ona už fabia 1 byla po estetické stránce dost hrůza ,ale jak je vidět bude ještě hůř.Nebo je v tom záměr,nejhnusnější auto koncernu ???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jerry"
29. 1. 2007 15:15
Re: horší než jsem čekali
A scim jezdis ty???V LOGANU???
30. 1. 2007 10:31
Re: horší než jsem čekali
Neprirovnavaj 3.triedu k druhej....
neregistrovaný "paťík"
28. 1. 2007 16:46
ŠKODA
jen velká škoda že se auto nebude dělat s xenonama to mi dost vadí dodělávat něco na autu a CAN BUSEM je problém a originál snat příde tak za 2 roky s verzí RS
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2007 17:24
ČESKÝ HONZA
Je úplně jedno, jaké auto si koupíš v segmentu Malé vozy, jestli Clio, 207, corsu, Punto či novou Fabii. Všechna auta jsou pro tebe jedno a to samé. Myslím technicky, protože, jestliže uvažuješ o autu z tohoto segmentu, nejspíše nebudeš ani za vodou, ani odkojenec Loeba... Tvé jezdecké schopnosti budou na úrovní jezdců elektrických autíček na Matěji. Jen si to přiznej. Buď k sobě upřímný. Hlavně si nenalhávej, když se nějakým zázrakem dostaneš třeba ke Cliu v základní motorizaci a skoro v základní barvě, že si snad získal proti Fabii nějaké dělo. Nezískal... naopak. To "naopak" se pokus pochopit. V Itálii je nejprodávanějším autem v tomto segmentu PUNTO... Umíš si představit, že tam žijí obdobní zoufalci, jako jsi ty, kteří píší, že Punto je pro socky a ***y a že jediné a správné dělo je Fabia? Směješ se, viď. A víš ty vůbec, že se směješ sám sobě... že tvůj zoufalý smích je maskou proti tomu, aby svět kolem tebe nepoznal, žes nic, žes nula? Víš, to, nebo to raději ani nechceš číst? Naštěstí bude Fabia patřit mezi nejlepší reprezentanty segmentu. Naštěstí bude cenově tam, kde na ní stále více lidí u nás vydělá... Vím, vím, sníš o dělu, sníš o Ferrari... Tak by ti měl někdo říci, že ti, co sní, sní celý život... pak jsou ti jiní, ti nesní, ti vydělají a to Ferrari, či Focus ST si prostě koupí... Ale, to, že patříš na spodní příčku společnosti, co se týče stavu svého konta, to neznamená, že bys měl plivat sliny zášti a závisti na krásný nový model od Škody. Tak až se budeš zase zítra ráno potácet někde v čekárně až přijede tvůj bus... rozklepanej zimou a zoufalstvím svých šedých dní, pohlédni kolem sebe, pohlédni na silnici, pojede kolem tebe mnoho lidí ve Fabii. Spokojených lidí, kteří si koupili auto. Tedy udělali něco... co ty udělat nemůžeš. P.S. A bacha, ať ti po šichtě nepřimrzne kukuč k drátům plotu, tvého oblíbeného bázu... Neboť, jsou ti, co jezdí... a pak ten zbytek.
Rozbalit vlákno
10
28. 1. 2007 17:49
Re: ČESKÝ HONZA
... pak ti co jim ujel bus ;-) .
anonym
28. 1. 2007 17:54
Re: ČESKÝ HONZA
>:D :yes: PS: u nás lidé smýšlí spíš tak, že za těch 300k si koupí nějakou ojetinku ze západu...proprděné sedačky, strop dehtová jeskyně, rozvrzané plasty...ale auto o dvě třídy výš. Každému holt podle jeho gusta...
anonym
28. 1. 2007 17:58
Re: ČESKÝ HONZA
sorry za tapetáž :*)
anonym
28. 1. 2007 20:47
Re: ČESKÝ HONZA
"...ať ti po šichtě nepřimrzne kukuč k drátům plotu, tvého oblíbeného bázu..."

vlatní zkušenost? :-!
28. 1. 2007 21:13
Re: ČESKÝ HONZA
Ne, ne... stydlíne. To naštěstí není můj životní úděl. Pro to "naštěstí" jsem ovšem poměrně dost udělal...
neregistrovaný "stydlín"
28. 1. 2007 21:22
Re: ČESKÝ HONZA
tak to jo. Uz jsem se lekl ze bys jezdil dvojkovyho Golfa GTI. :) Ale nekde se ty pribehy musi brat. Zle sny? ;-)
28. 1. 2007 21:35
Re: ČESKÝ HONZA
Pokud je to, co jsem nahoře napsal, pro tebe nějaká novinka, stydlíne, tak se trochu porozhlédni. A mrkni také na tabulky stáří vozového parku v Česku...
neregistrovaný "Well"
30. 1. 2007 12:01
Re: ČESKÝ HONZA
To jsou ale žvásty :no:
neregistrovaný "Danny"
28. 1. 2007 22:48
nic moc
Myslím, že se moc nepovedla, ale Roomster je pořád podstatně škaredější. Pokud ji porovnám s jinými vozy tak je to hrůza. :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2007 22:54
Rejdijou
V portugalsku maji radio KISS? 8-s
Rozbalit vlákno
2
anonym
28. 1. 2007 22:59
Re: Rejdijou
101,2? mají ;-)
29. 1. 2007 12:17
Re: Rejdijou
taky jsem na to koukal :-)
neregistrovaný "martY"
29. 1. 2007 00:30
Reklama
Tak co se teda Škodovce povedlo, udělat z Fabie symbol. AŤ už to je auto jakékoli, mluví se o něm stejně intenzivně jako kdyby byla olympiáda a šlo nám o první místo - A o to přece jde. Nejde o to, kolik lidí se tady Fabia II líbí nebo ne - ale kolik si o ní povídá... >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 1. 2007 07:56
teple auto
jej.. to robili pre teplych?? no do toho si normalny chlap sadne max po 5tom pive >:-[]
Rozbalit vlákno
0
29. 1. 2007 10:25
JEŠTĚ MÁŠ ČAS
Jo, ještě máš čas si vše v klidu rozmyslet. Ještě si můžeš dovolit luxus, necenit FABII 2... Za půl roku ovšem už bude pozdě. To auto se stane trhákem Česka a bude velmi silně bodovat i v Evropě. Pusť si video... a uč se pochopit umění designu. Auto, co vypadá, jako auto. Auto, u něhož rozeznáš příď od zádi... auto, které do segmentu vnáší nový styl... Styl, který začneš vyznávat nejpozději na konci roku. Tak nebuď ten poslední.
Rozbalit vlákno
7
29. 1. 2007 12:07
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
po tvojich vyrokoch sa mi to auto este zacne hnusit....
neregistrovaný "VDC"
29. 1. 2007 12:13
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
To video jsem videl... neni spatny, ale ten hlas se k tomu nak moc nehodi...
anonym
29. 1. 2007 16:10
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
>:D
29. 1. 2007 21:07
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
Ano, ano, GTI, ja si to v klidu rozmyslel. a video jsem si pustil. uz se ucim pochopit umeni designu. dokonce uz rozeznam prid od zadi. a ten styl nebudu vyznavat jako posledni. slibuju. jen me prosim te neopoustej...
29. 1. 2007 21:15
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
GTI, nemam teda nemal som nikdy nic proti VW, boli mi ukradnuti. Po precitani par Tvojich prispevkov z minulosti si mi ich naozaj zhnusil ;-\
To iste teraz robis so Skodovkou. Tato F2 je sedive priemerne auto ale ty z nej robis priekopnika v danej triede, comu ani sam neveris ale len nejakou chorou zotrvacnostou stale melies dookola to iste. Efekt Tvojich prispevkov je uplne opacny. Bud trosilinku aspon malilinko objektivnejsi a uvidis, najdes si aj Ty viac priaznivcov. ;-)
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 02:42
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
To su kecy. Ze priekopnik, ktoreho budu nasledovat vsetci vyrobci to by sme dopadli. Co budu vsetci vyrabat nove auta na 7 rokov starych podvozkoch >:-[] . To auto vypada strasne je uzke a vysoke a ani design sa velmi nevydaril. Pri bocnom vetre tu hrozi prevratenie. Ja sa s tebou GTI stavim ze toto auto nikdy nebude trhat predajne rekordy jedene ak by sa naslo dost pratriotov, ktorych opusta zdravy rozum. Ja to vidim na sedu misku, ktora bude hrat okrajovu rolu v boji o zakaznika aspon v zapadnej europe lebo ostatny vyrobcovia vedia aky je dolezity tento segment a neprinasaju stare auta, ktore vydavaju za novinky. A ked vidim tie kecy ze automobilova novinka jari to je skor MB C ale toto na nemeckych strankach si tento novy objav skodovky ani nevsimli a ani si im nedivim :-!
anonym
29. 1. 2007 10:36
zratušovať A stlpik
Pani, nepohral by sa tu niekto s F2 foto, len som zvedavý ako by to vypadalo z A stĺpikom vo farbe kasni, alebo nie z bielov strachov ale čiernou ... tak sa skústa s tým niekto pohrať a potom sem hodte link ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 1. 2007 10:36
Zretušovať A stĺpik
Pani, nepohral by sa tu niekto s F2 foto, len som zvedavý ako by to vypadalo z A stĺpikom vo farbe kasni, alebo nie z bielov strachov ale čiernou ... tak sa skústa s tým niekto pohrať a potom sem hodte link ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 1. 2007 12:03
uniformita na 2
no, kasicky konzervativni uniformní až šedivý design, přesně pro čeksé taťky a strejdy bez fantazie.
Rozbalit vlákno
2
29. 1. 2007 12:27
Re: uniformita na 2
jsem si celkém jistý, že oni ti strejdové fantazii mají a klidně sní o Ferrari nebo Aston Martinu nebo třeba jen o Fordu Galaxy. Bohužel ne každý si může dovolit koupit, co se mu líbí a pak vybírá z toho, na co má a co je rozumná volba. Škoda je auto, které když si v ČR koupíš, tak ho po pár letech pořád výhodně prodáš, její cena neklesá tak rychle jako u konkurence. Navíc náhradní díly a spousta dalších strejdů, co to zvládnou opravit sami. A v neposlední řadě - ne každý chce být výstřední a někdo má radši usedlejší design, než nějaké výstřelky, které jsou v módě rok a pak už je auto okoukané a není pěkné. Fabia třeba nenadchne, ale po několika letech na tom bude pořád stějně a to je její výhoda.
30. 1. 2007 10:43
Re: uniformita na 2
Da sa vcelku suhlasit, s tym doplnenim, ze clovek co nema peniaze na ine auto, tak tu Fabku co si kupi nebude za par rokov predavat. Necha si ju, kym sa bude dat. Vyhoda lacnejsich a dostupnejsich dielcov a lacnejsieho servisu sa pomaly ale iste vytraca. Nove auto doma nerobis, aby si neprisiel o zaruky, cena prace v servise je sice o nieco nizsia ako inde, ale ND su uz dost drahe, takze ani z tohto ziadna zvlastna vyhoda neplynie. Ale v mnohych mysliach je silne usadena myslienka, ze Skoda je domaca znacka, je na nu dost dielov, a su lacnejsie ako ine. V tom bude velke plus pre Skodu podla mna este dost dlho.
29. 1. 2007 19:15
OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Pročetl jsem si poctivě všechno, ale nemůžu si odpustit jednu poznámku: Moc by mě zajímalo, podle jakých kriterií označuje redakce příspěvky uživatelů jako "flame"... Ono totiž někdy jsou takto barevně označeny příspěvky, ve kterých kromě krátké a povrchní výměny názorů není nic pohoršujícího, a naopak někdy jsou zde tolerovány (přímo se mi vnucuje slovo záměrně) celé nekonečné sloupce věnované ničemu menšímu než je osobní napadání... Pokud tedy má zde administrátor webu takovou možnost, buď ať označuje tyto příspěvky vždy, nebo ať je neoznačuje nikdy... Lehce se pak vkrádá myšlenka o dvojím metru... Chce-li se někdo chovat seriozně, pak k tomu musí mít i potřebné předpoklady...
Rozbalit vlákno
12
29. 1. 2007 20:41
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Chápu, co máš na mysli, ale, že bys přivolával žlutou kartu... to se mi ani nechce věřit... Občas, jak vidíš, je potřeba hrábnout do strun morálky, jinak by se nás mohl začít zítra někdo ptát, jestli píšem v čistejch fuseklích, jestli máme vyholený poprsí, či zda po hrachový kaši dodržujeme klid zbraní... což, jistě uznáš, by nebylo košer ;-)
30. 1. 2007 10:12
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
nehodnotím morálnost Alessiovy výtky, ani to- jestli máš právo zakročit a usměrňovat... Jen jsem vyjádřil svou nechuť nad tím, že tyhle příspěvky nebyly docela dluhou dobu označeny tak, jak označeny být měly... Naštěstí ve večerních hodinách se již tak stalo.
anonym
29. 1. 2007 21:13
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
sám jsem překvapen, že redakce to dlouhé vlákno nahoře neoznačila. Tímto se omlouvám čtenářům auto.cz že jsem ho pomáhal vytvořit :*)
anonym
29. 1. 2007 21:44
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
ah, stalo se.
29. 1. 2007 23:12
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Děkuji redakci za objektivní zhodnocení "mravokárcových" výlevů.
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 02:45
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
:yes:
neregistrovaný "DRiver"
30. 1. 2007 11:11
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
:yes: Grafomanie nevadí, pokud se neodehrává na veřejnosti. Bravo redakce.
30. 1. 2007 10:14
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Naštěstí už je vše v pořádku. Ostatně právě barevné vyznačení upozorňuje potencionální čtenáře, že nemusejí číst to, co se zásadním spůsobem vymyká tématu.
30. 1. 2007 10:48
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Trochu neprijemne je to, ze je vzdy oznacena cela debata, ak sa v tej hadke vyskytne vecny prispevok, ze oznaceny tiez ako flame.
neregistrovaný "DRiver"
30. 1. 2007 11:13
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Řekl bych, že rozumnější je do těchto nesmyslných přestřelek vůbec nepřispívat.
30. 1. 2007 10:47
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Prvy a najuctivejsie by sa mal ospravedlnovat niekto iny, myslim si. Ale kazdopadne klobuk dolu, Alessio, prejavil si velku davku charakteru, ktora sa asi neda cakat od kazdeho. Prispel som tiež a tiez sa vsetkym za to ospravedlnujem.
neregistrovaný "Well"
30. 1. 2007 12:15
Re: OT: MALÉ VELKÉ ZAMYŠLENÍ
Taky se musím postavit za Alessia. GTI to přehnal :no: .
30. 1. 2007 13:23
OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Než kvikot z krysích klecí, než dávení neschopců... Morálka, vy zanedbanci, je nepsanou normou, na jejíž křišťálové desce nevědomě křepčíte v bagančatech mrzké touhy, nehty zaťáté do praporce slepců, v nezodpovědné naději, že svět spasí vás, nikoliv vy svět. Intelektuální nuzáctví, komunikační nihilismus, žabí rozhled, tupost a tma vědomí se odráží v neskutečných postojích. Buď rytířem cti, bij tupost, útoč na stíny, buď nezlomný ve válce s neschopnými... ovšem nikdy se nesniž k zoufalým amorálním postojům. Jistě, jen bezhlavec se štírem na korouhvi zblívá slova kritiky tam, kde jsou dávno zapovězena. Je pradávným pravidlem, vždy hledat slova přiměřenosti a vhodnosti. Toho se nedostává zde vrchovatě jednomu z těch, co se uchází o grál rytířů slova... o zhůvěřilcích, těch baziliščích přiskakovačích nemluvě. Vaše kóje života, zoufalci, jsou kóje strachu, kóje tmy. Bez oken, bez dveří... letíte světem a v torně zoufalství sebou vláčíte svůj úděl - být navždy malým, být navždy posledním... Neboť světlo světa lze uzřít jenom se zdviženým hledím.
Rozbalit vlákno
14
30. 1. 2007 14:05
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
:yes: >:D >:D >:D Tys buď génius nebo blázen. To ať každý rozhodne v sobě sám. Ale žes zamindrákovaná zoufalá postavička s vžitou touhou určovat běh světa, to je obecný fakt. Tak strašně rád bys řídil něčí život. Tak zoufale toužíš po uznání svých zneuznaných vůdcovských sklonů, že mi naprosto barvitě připomínáš jednoho Jiřího :-.(
neregistrovaný "misogsk"
30. 1. 2007 16:04
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Moj osobny nazor je, ze GTI mal v tejto diskusii o slusnosti Alessia k panu Zezulkovi pravdu.
Kritika, konstruktivna kritika, je absolutne na mieste pokial ide o slusnu kritiku povedzme k jeho vyslovnosti(ziadnu chybu som ja nepostrehol, nie som fonolog). Ide o to ako to, ale podat. Ak niekto na zaklade, povedzme, jedneho zavahania nazve velmi schopneho redaktora neschopnym("nehodi sa na citanie komentarov"), a ze mu trha usi tak je to nehoraznost. Som zvedavy ako by zareagoval Alessio, keby ho jeho sef pred celou firmou, pardon za vyraz, zd*bal, za to, ze spravil jednu chybu a aj to pri zdravotnych problemoch. Moj nazor.
anonym
30. 1. 2007 19:23
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
neschopným?! měl jsem výtku ke hlasu, který mě neseděl, bylo to vysvětleno nachlazením.
30. 1. 2007 23:14
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Ani stydět se neumíš :no: :no: :no:
anonym
30. 1. 2007 23:50
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
už toho nech
neregistrovaný "misogsk"
31. 1. 2007 09:24
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Napisal si,z e sa nehodi na tu pracu, chces mi tvrdit, ze to nie je to iste ako neschopny? A mal si vytku ku hlasu?
Keby si mal aspon tu odvahu priznat, ze sposob akym si tu, povedzme vytku napisal nebol vhodny.
Nemam nic proti tomu, ze si vyjadril svoj nazor, ale vyjadril si ho velmi urazlivo, teda keby bol adresovany mne tak by som to tak bral.
anonym
1. 2. 2007 12:50
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
urážlivě to nebylo myšleno. Pokud by to tak bylo pochopeno, tak bych se omluvil.
neregistrovaný "Cupakapra"
30. 1. 2007 19:48
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Alessio vyjadril svoj nazor a s p. Zezulkom si to vydiskutoval. GTI sa do toho vobec nemal montovat a kazat tu o moralke. btw, moj osobny nazor je, ze voci p. Zezulkovi nic nemam, sice jeho komentar este nemusi dosahovat profesionalnu uroven, ale je to nieco, k comu sa snad da dopracovat (ja mu to prajem a verim, ze je to aj jeho snahou). bohuzial aj mne ten komentar trhal usi a skoro som ho nebol v stave dopocuvat. dovod bol vsak ten, ze vela ludi (vratane p. Zezulku) nevie alebo nechce pochopit, ze Skoda Fabia je Fabia s kratkym A. nie dlhym Á. ziadna Fábia, ale Fabia. A ked je v komentari pomaly kazde tretie slovo Fábia, tak uz to riadne derie usi (a to by mohol ten komentar citat hocikto). Moja vyhrada teda nesmeruje k farbe hlasu ale k vyslovnosti jedneho slova. ved aj Polo nie je Pólo alebo Yaris Yáris. skuste si pozriet ten prispevok s tym, z slovo Fábia nahradite napr. Yárisom. na konci vam to uz bude trhat usi.
neregistrovaný "misogsk"
31. 1. 2007 09:20
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Keby to Alessio napisal tak ako ty, nemam s tym problem a nebudem tvrdit,z e GTI mal pravdu.
Ide prave o sposob ako to napisal. Vyslovene napisal, ze sa na tu pracu nehodi a ze mu jeho hlas trha usi a to bolo cele vysvetlenie. Je to podla teba kritika? Podla mna nie, podla mna je to len poslapanie skutocne kvalitnej prace. Co sa tyka tej vyslovnosti, pozeral som to video 3 krat a hadaj...Nic mi usi netrhalo. A tu o Yaaaris nejde. Tu ide o sposob akym niektory ludia nadavaju na roadlook a to nie len teraz, pozri si prispevky aj pod inymi videami. ja nie som fonolog a ani sa na neho nehram, takze mi prosim vysvetli aky je rozdiel v hlase, alebo v komentovani medzi p. Zezulkom a moderatorom TV sprav. Ono to bude aj tym,ze na taketo malichernosti z vysoka kaslem, ci ma niekto intonaciu, spravnu farbu a rytmus...Co som snad nejaky profesor so superstar? Jedinou obrovskou chybou roadlooku je to, ze nevysielaju relaciu kazdy tyzden,pretoze to co je na prime je nepozeratelne a nepocuvatelne.
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 19:57
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Tak to promiň, ale v tomhle s tebou naprosto nesouhlasím. Jedině Fábia a Pólo. Bože můj, krátce to snad může přečíst jenom nějaký ostravák.
neregistrovaný "Cupakapra"
31. 1. 2007 21:28
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
kratko to precita kazdy, kto vie citat a chape vyznam dlznov (hacky?). no len sa pozri poriadne, ako je to FABIA a POLO na tych autach napisane. a hybaj spat do skoly ;-) btw, mam taky pocit, ze kratko to precita aj kde-aky slovak, nemec, atd... len cech hrdiaci sa skodou ako ceskou znackou to paradoxne precita Faaabia. maj sa Beemeeeeer :-) :-) :-)
30. 1. 2007 23:16
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Jistě. Tak, jak jsi to napsal to vnímá každý slušný člověk. Je na Alessiovi, aby se omluvil. Bylo to od něho nehorázné, nevychované a netolerovatelné.
neregistrovaný "Cupakapra"
31. 1. 2007 00:10
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
ked to bolo netolerovatelne, tak to skratka netoleruj. ako to mienis "netolerovat" je uz tvoj problem. nas ostatnych (a k tvojej smole ani Alessia) sa to chvalabohu netyka.
30. 1. 2007 21:08
Re: OT: NESKUTEČNÁ TUPOST VYTÍ
Velmi pekne si ho vystihol Nek! :yes: :yes: A k tomu genius vs. blazon - jedno predsa nevylucuje druhe ;-) Kazdopadne, normalny nie je!
neregistrovaný "ajne"
30. 1. 2007 17:33
Příjemné auto
Fabie se mi celkem líbí. Některé designové prvky jsou trochu nezvyklé, ale líbí se mi že Škodovka jde svým směrem. Spoustě lidí přišla u první generace chudá přístrojová deska, ale většina lidí si na to zvykla, soudě pomocí prodaných kusů :-) Myslím že nová Fabie bude mít úspěch a Škodovce to přeju. I když mne trochu zklamala postupem ohledně špatně fungujících airbagů v Roomsteru. A taky mne překvapilo že ve příplatkové výbavě nejsou xenonové světlomety jako u první generace, snad se to časem změní. Dává to jistým způsobem punc luxusu :-) Výběr motorů je fajn, myslím že si každý může vybrat podle vkusu. Docela by mne zajímalo jestli se dočkáme nové Fabie II WRC ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 20:48
Re: Příjemné auto
Nesnivaj aka WRC. VW dava vsetky peniaze do dakaru a prt z toho tak nesnivaj ze bude sponzorovat neuspesnu Fabku. Mozno tak 1600 JWRC. Jednine Seat a to vo WTCC a audi v Le Mans a v DTM nieco dokazali inak je to slabota.
anonym
30. 1. 2007 18:02
Super Škoda Fabia
Moc moc dobré auto
:yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
30. 1. 2007 19:22
Re: Super Škoda Fabia
Moc moc dobry ftip! Dik zan, pobavil som sa >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "autor"
30. 1. 2007 21:21
Mně se auto líbí
Myslím, že to bude pro manželku jak dělaný ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mem"
31. 1. 2007 12:49
OT: Díky adminům
Omlouvám se za off-topic, ale chci ocenit práci moderátorů s označováním flamů - takhle stačilo 2x kliknout na Skrýt flame a veškeré bláboly zmizí a diskuze jde zase číst :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 2. 2007 09:04
OT: Díky adminům
K
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ouvej"
6. 2. 2007 12:50
Plagiát
Proč kupovat kopii /nevydařenou / když můžu mít originál
SUZUKI SWIFT ? ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lu"
13. 2. 2007 22:54
Mohl by někdo už konečně...
... vyměnit Fabii tu přední masku???? Je to k zblití :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gyro"
18. 2. 2007 20:30
osobna skusenost
..... mal som moznost vyskusat si novu Fabiu. Musim povedat ze som ju isiel skusat s tym ze ma nemoze nicim prekvapit...t.j. podvozok z predchazajucej generacie , Interier a predna cast z Roomstre. Kedze na Roomstri momentalne jazdim a je to velmi prijemne auto necakal som nic nove. Bol som vsak velmi milo prekvapeny z auta ako celku. Auto je sice vyssie ako sucasna Fabia a vyzera uzsie, ale zdanie klame. Uzsie vyzera len kvoli tomu ze stlpiky sa smerom k streche nezuzuju tak ako pri Fabii I. To sa premieta v priestore nad hlavou kde je priestoru dostatok. Pocitovo je to velmi prijemne auto. Najviac prekvapeny som vsak ostal pri dlhsom pohlade na dizajn vozidla , hlavne jeho bocnu liniu. je naozaj nadherna. Swift je proti Fabii naozaj len hracka pre deti. Verzia z bielou strechou auto dizajnovo odlahcuje a v tejto verzii vobec auto nevyzera vysoke. Nadherna kombinacia bielej strechy bola s tmavou zelenou , klasickou cervenou a sedou Anthracit. Predpovedam tomuto auto este vacsi uspech ako mala F I., nakolko musim povedat ze toto auto je uz mozno klidne povazovat za imidzove. Len toloko moj nazor. Caute.... uz sa tesim na vase komentare:) hlavne tie negativne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "passat"
19. 2. 2007 02:59
blahopřání
Tak jsem se na to video kouknul a i když jsem od konkurence,tak bych chtěl škodovákům poblahopřát k dobře odvedené práci. Nechtěl jsem už dál psát, ale po přečtení příspěvků musím doporučit některým spoluobčanům návštěvu dr. Chocholouška, popřípadě kurzu slušného chování. "HOVG"
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Shark"
20. 2. 2007 11:18
Re: blahopřání
:-! presne tak prvni cenu by meli ziskat Alessio a GTI
neregistrovaný "Shark"
20. 2. 2007 11:20
Re: blahopřání
:-! presne tak prvni cenu by meli ziskat Alessio a GTI
anonym
21. 2. 2007 21:33
zzz
ako mohli vypustit cosi tak skarede. Horsie ako roomster :( Skoda, plz. Chceme pekne auta!!! Nabuduce si zoberte 50 ludi ktory maju nazor na krasu auta a ukazte im favority na design a nech vam povedia co je pekne. Aj ked si kupujem psa, vacsina ludi si kupy pekneho dobermana a nie cinskeho nahaca, co ako hlasno bude vediet stekat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "scout"
22. 3. 2007 18:58
gbtgfvbhjkjhjzh
je to fakt hustyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ale fakt hustyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy… auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "scout"
22. 3. 2007 19:00
RE:hustyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy auto
auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ldgmsxjk rhuvjkpay"
13. 5. 2007 13:21
ldgmsxjk rhuvjkpay
khxbrujge uvpemy psxmowkcu yatzlwxug jrkn dxbonj qjhygcebz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "qmjs mhlsx"
13. 5. 2007 13:22
qmjs mhlsx
intlw xhuvzdqrj ktjwyhiap uifz ybaou jmpv fhlpvekrz hbfryigj penom
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 12. 2007 20:07
nmno
:-| :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "aaaaaaaa"
4. 2. 2008 21:01
oooooooooo
ééééééééééééé
Rozbalit vlákno
0