Novinky
freeman
0
Škoda, že tento model nepríde aj do EU. Osobne sa my veľmi páči. Ak by do toho vložili 2.7 naftu bola by to paráda. >😁
mari
0
😄 😄 jistě, ekologický vůz ano, ale jen s naftou pod kapotou... Fakt jsi mě pobavil... :yes: To je jako by jsi napsal, jaderné elektrárny se mi líbí, ale škoda že nespalují uhlí... >😁 😉
0
>😁 :yes:
freeman
0
Naražal som na tvar SUV a nie pohonný systém.
"Ford také slibuje více než dvakrát větší životnost palivového článku a bez potřeby speciálních úprav..."
Aha. Takže životnost článku bude dvakrát větší než životnost čeho? Akumulátorů? Přechozí verze článku? Nějakého jiného článku, který vyrábí konkurence? Nebo snad srovnávají s trvanlivostí jogurtu, na který zrovna běží televizní reklama? Ne, prostě vydrží DVAKRÁT DÉLE, takže to bude BOŽÍ. Jednou jsem slyšel něco jako: "když budete používat naše zařízení, ušetříte až 300% energie", to mi připadá podobně debilní.
Tímto bych chtěl upozornit na nebezpečně nízkou průměrnou inteligenci osob, které živí marketing, public relations, prezentace a reklamy. Málokdo z nich chápe trojčlenku a téměř nikdo z nich nechápe, že (potenciální) zákazník nemusí být polo***. Moje tvrzení má přesně stejnou váhu jako onen blábol v tomto (a stovkách jiných) PR článků.
Aha. Takže životnost článku bude dvakrát větší než životnost čeho? Akumulátorů? Přechozí verze článku? Nějakého jiného článku, který vyrábí konkurence? Nebo snad srovnávají s trvanlivostí jogurtu, na který zrovna běží televizní reklama? Ne, prostě vydrží DVAKRÁT DÉLE, takže to bude BOŽÍ. Jednou jsem slyšel něco jako: "když budete používat naše zařízení, ušetříte až 300% energie", to mi připadá podobně debilní.
Tímto bych chtěl upozornit na nebezpečně nízkou průměrnou inteligenci osob, které živí marketing, public relations, prezentace a reklamy. Málokdo z nich chápe trojčlenku a téměř nikdo z nich nechápe, že (potenciální) zákazník nemusí být polo***. Moje tvrzení má přesně stejnou váhu jako onen blábol v tomto (a stovkách jiných) PR článků.
Mozno neni problem tam kde ho hladas co tak sa zamysliet nad chybou autora clanku na tejto stranke. Skus si najst originalne anglicke vyhlasenie a potom tu folozofuj. Vies mozno ta myslienka nie je dokoncena tu a nie v originale 😉
doufám že se ford rozhoupe a pošle to do prodeje, ať začne pomalu dohánět ostatní automobilky které nabízejí už hafo hybridů ... a i obyč edge by se mi v evropě líbil 😄
A ten vodik do nej budes brat kde? A kolik by to vlastne jako seriovka stalo? Ja tvrdim, ze cesta k okamzitemu uspechu je techlogie jakou pouziva TTT ve spojeni se spalovanim lihu. Lih, to je moje 😉
koukni na bmw které uvedlo sedmu pro pár lidí a je o ní velekj zájem .... proč by to nešlo u tohohle
Jo, jenze tady moc cerpacek na vodik neni. A verim, ze i pro BMW je to spis PR akce, nez ziskovy podnik.
A který ostatní automobilky nabízej "hafo" hybridů? Nebo "hafo" == 1? 8-s
Lexus... GS, RX a zanedlouho LS. Ještě můžeš připočítat bratříčkovský Prius. 4 je ti málo?
No co neříkáš! Já bych rád slyšel něco o těch ostatních automobilkách a hafu hybridů. Vím o Toyotě, vím o Fordu a jeho Escape; a ty ostatní? ...a hafo? >😁
Tak to mas pekny mezery. Co treba Honda a jeji Civic hybrid ??? pres 400000 kousku. To se ti zda malo?
To je jeden model Hondy. (400.000 kousků? 400.000 hybridů? A uvedeš zdroj?) Jak dlouho má BMW sedmičku jako hybrid? Ani ne rok. Ford prodává Escape hybrid od roku 2004. Takže Toyota, BMW, Honda.. To jsou ty "ostatní" automobilky, které má Ford podle cuisina dohánět? Tedy 3? A jedna z nich uvedla první hybrid dva roky po Fordu.. Cuisine se prostě opět předvedl jako někdo, kdo píše víc, než na kolik jeho znalosti stačí.
Ano us som to pisal tento model Fordu vysiel a urcite by sa nestratil ani v Europe sam by som si ho vedel predstavit vo svojej garazi a v konkurencii suv by som uricte volil jeho a co sa tyka toho hybridu je pekne ze predstavil nieco co ale v sucasnosti nie je z hladiska konkurencie schopnosti perspektivny. Podla mna stacilo dat tam V6 3.5 litra a dat tam ako doplnujuci elektromotor a bolo by to super hybrid na sposob Lexusov a Priusu. Ako sa vravi maly krok pre cloveka ale velky pre ludstvo. Treba rozsirovat aj taketo hybridy vzdy lepsie ako cisty benzin :-!
Proc se milion automobilek neustale chlubi technologiemi, ktere mohou zacit fungovat za 30 let, a temer zadna neuvede na trh neco, co muze zacit fungovat jiz zitra. Kdyby napr. misto palivoveho clanku, ktery ma jeste leta vyvoje pred sebou, vlozili napr. maly spalovaci motor na biopaliva + generator, cena by radove klesla a movitejsi zakaznici by jiz byli schopni si takove auto koupit zitra. Jak tu nekdo spravne psal, BMW ma na kazde jedno vodikove auto asi 10 zakazniku. Hromady lidi chteji ekologictejsi auto, ale jen asi 2 firmy na sbete jsou ochotny ho vyrobit. Ostatni se nikam nezenou. Taky proc. Vsak oni lidi kupuji i ty cmoudive chrchladla. Nakonec jim nic jineho zatim nezbyva.
Čo to je "hybridní technologie"? Hybrid znamená predsa viacero druhov pohonu. Čo to je "elektrická hybridní technologie"? Elektromotor? A vodíková? Nuž potom má Š120L 1 (slovom jednu) hybridnú technológiu - benzínovú! Tento Ford je hybrid, akurát nie elektr👋benzín ale elektr👋vodík, furt je to ale jedna "hybridná technológia" kombinujúca pohon vodíkom a akumulátormi. A od formy k obsahu: v článku nie je spomínaná rekuperácia energie. Ak ju tento Ford nemá, tak to nie je až taká sláva.
... to by bylo do prace a zpatky. Pred 10 byl testovaci provoz favoritu s elektromotorem, misto zadnich sedacek = 12 baterii z nakladaku, motor z pracky maximalka 80 km, dojezdnost 60-80km. Nabite to bylo pres noc. Idealka do mesta. Co by ale automobilky delaly, kdyby takovy auto z vraku dokazal udelat kazdej zrucnejsi automechanik a nejporuchovejsi by byly baterie, ktery je automobilky nezivi??? Proto nam tu a tam ukazou nejaky extra-slozity reseni a oznami, ze za takovych 10 let... pri tom kazdy druhy maly decko ma auticko na baterku z Teska za par tisic...