Pravděpodobně v souvislosti s připravovanou kampaní, propagující výhody vznětových přeplňovaných motorů, hledá americký dovozce Volkswagen of America majitele nejstarších v USA prodaných vozů, vybavených dieselem.
Cestu zkouší VW razit i z jiného důvodu: nízký uživatelský komfort současných TDI ( hlučnost, klepání ) ... Viz nedávno zde uvedené video o Volkswagen Magotan :-))))
prave ze byvali velky kritik diselu Dr. Robert Sawyer - sef zivotniho prostredi v kalifornii nove diesly od mercedesu, audi chvalil jako vzorny priklad v ochrane zivotniho prostredi. ww.dieselforum.org/…ology-spotlight/…
v usa byl zatim nejvetsi problem sehnat kvalitni diesel, ale casy se meni, roky ukazou kterych aut se vic proda, hybrid je dobry na kratke trasy, na dalnici ma vetsi spotrebu + zabira kufr z baterkami
Jěště mohli vítězi přidat samolepky se znakem VW,propisovačky,trička,klíčenku...takové obvyklé ceny,které se tady dostávaj na okresním přeboru v běhu.
>:D >:D Je to ostudné... :no::no:
Na vašem okresním přeboru v běhu se dostávají samolepky, klíčenky, propisky a trika se znakem VW..?!? :-O a pošleš mi přihlášku?? A kolik budu muset uběhnout? teda.. budu muset běžet?? ;-\
No já nevím... jestli bych za starého jedničkového Golfa D chtěl například novou Jettu.... za starého Saaba s milionem majlí bych taky nechtěl novou devět-pětku, protože to auto designově doslova zkurvili :o( A to mám Saaby rád....
No, VW by měl, pokud mu jde opravdu o to, najít nejstaršího nafťáka pod sluncem, zvolit jinou lokalitu. Česká kotlina... tam je naftová úrodná půda. Ne že by tu žilo hodně těžařů, ale rozhodně by se tu pár desítek tisíc historickejch aut našlo. Akorat holt, ani jedno by nebylo u původního majitele. Být ovšem sedmnáctým majitel v řadě... tahle odvaha by se také mohla ocenit, ne?
Těžko u nás hledat místo, kam by se všechny diesely starší 25 let a po minimálně 10ti majitelích, umístíly tak, aby porota nemusela objíždět 6200 obcí v ČR. Možná nějaké letiště:)
jenze u nas maji vsechny stocene km a i auto z roku 80 ma na tachometru poctivych 136 tisic km protoze to mel jeden starej deda a jezdil s tim jen pro rohliky do samosky:-))))
a ja ze tieto bachorky sa hovoria iba na Slovensku >:D aj sused si nedavno kupil UNO D po prvom majitelovi, neuveris, stary dedo a chodil s tym iba raz do roka na hroby, samozrejme poctivych 90.000 km a garazovane :D:D:D
no nevim, jestli to bude zrovna Golf I... u nas by se nasel, alepochybuju, ze ve statech bude 30-ti leta mala mrdka udrzovana v provozu... to se tam asi nevyplati...
hlavne vacsina golfov ma stocene pocitadlo km a kto by sa uz u nas chvalil, ze jeho auto ma tolko a tolko km? alebo este lepsie ze sa nechal obabrat a kupil auto s vela km?
Tady maji vsechny auta najeto kolem 100tis at jsou stara nebo mlada a vsechny po duchodcich,ale byt nejaka soutez tady,tak ma kazdy druhy najeto kolem 500tis. >:D
Já mám mimo jiné zas i Moskvič z 1989 co má najeto 73 tkm :-) A jezdit jezdí OK, ještě aby ne že. Dalších 18 let to dá jak nic. A garážované a první majitel to fakt je :-! Až budu v důchodu tak to bude OK rarita ;-)
známej měl předminulý toledo s TDi 9Okoní a teď má najedo přes 450tisíc. A jezdí výborně. A to už ho zrušil jednou zepředu, jednou zezadu a jednou taky z každé strany. A pořád jezdí jak zamlada :yes:
já nebyl na světě >:-[] . Ale zpět k tomu VW...jako, vemte to z druhé stránky: Oni prostě půjčí nové, pěkné auto chlápovi(dámě), která jezdí ve stařičkém golfu...určitě bude mít radost ;-):yes: . PR akce je na světě, automobilku to stojí skoro nic, majitel(ka) je spokojená, Arnold mezitím zase zpřísňuje emise a všichni jsou happy :yes:
Na druhou stranu, mít auto a vědět, že ti ho za 6 měsíců tak jako tak seberou.. vozil bych v něm hnůj do stáje, zkoušel jestli se nepřevrátí přes střechu, kupoval naftu v JZD a kdyby před koncem 6. měsíce pořád ještě byl schopný jízdy, tak tankoval řepkový olej.
Kamarád má Golfa II, má už třetí kastli a furt první motor (ten koupil, když tomu motoru bylo podle původního majitele 200 000, ale čert mu věř). No a teď na něm má 800 000, startuje na cvaknutí i v zimě a nic z něj neteče...
V Guinessovi je chlápek, kterého našli při podobné kampani v Německu - ten měl natočeno přes milion...
znamy ma audi a4 (r.v. tusim 98) 1,9 TDi 81 kw a ma tam skoro 600 tisic km (mozno to uz doknca prekonal) a to naozaj sa o to auto nestaral (niekolkokrat ho nabural a kedze nedodrzoval intervaly raz mu pocas jazdy roztrhlo remen v motore)...asi mal riadne stastie na kus jeho nasledna audina a6 2,5 TDi uz tolko toho nevydrzala...
ja mam saab 900 r 87 dovoz z usa, ma 350000 a jazdi nadherne, kamos ma diesel jettu co ma 400000 a jazdi tiez v poho aj ked ziadny komfort... dalej poznam firemny favorit 135 co ma daco malo pod 500000 a slape furt ale je na nom kazdych 8000km meneny olej atd..podla mna kazde auto ma sancu sluzit dlho ak sa nan totalne neserie,nesetri, raz za rok sa spravi prehliadka.. ,napr skoda 100 105 120 130 vydrzi motoricky max. 120000 potom treba generalku, je to sice otazka mesacneho platu ale kto to spravi? potom zacinaju reci typu je to smejd atd. ako sa postaras tak mas