Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia: Všechna fakta, fotografie, technická data, dojmy

Nová Škoda Fabia se oficiálně představila českým novinářům na jihu Portugalska. Zde jsou oficiální fotografie (včetně snímků interiéru), první dojmy, přehled motorizací a výbav, všechna technická data, ale i pohled šéfdesignera Škoda Auto Jense Manskeho.
Zpět na článek
22. 1. 2007 18:50
neregistrovaný "Sprint"
22. 1. 2007 19:11
anonym
22. 1. 2007 23:27
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 11:35
anonym
26. 1. 2007 15:37
anonym
24. 1. 2007 19:46
anonym
29. 1. 2007 18:40
neregistrovaný "nereg."
27. 5. 2007 16:40
anonym
26. 1. 2007 13:25
27. 1. 2007 19:40
anonym
28. 1. 2007 09:23
neregistrovaný "milas"
4. 2. 2007 14:37
neregistrovaný "jofo"
22. 1. 2007 18:53
neregistrovaný "Peca"
22. 1. 2007 19:05
neregistrovaný "NIcKON"
22. 1. 2007 19:05
neregistrovaný "NIcKON"
22. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "Maros"
22. 1. 2007 21:18
neregistrovaný "Pev"
22. 1. 2007 22:10
neregistrovaný "Honza"
23. 1. 2007 00:06
anonym
23. 1. 2007 13:42
neregistrovaný "Honza"
23. 1. 2007 00:32
neregistrovaný "Matejj"
23. 1. 2007 12:52
anonym
23. 1. 2007 15:56
neregistrovaný "Great Benzino"
23. 1. 2007 18:14
neregistrovaný "dewels"
31. 1. 2007 10:34
neregistrovaný "Pišta"
8. 2. 2007 09:21
neregistrovaný "citatel"
23. 1. 2007 17:33
neregistrovaný "realita"
24. 1. 2007 16:31
neregistrovaný "firs"
28. 1. 2007 19:05
anonym
22. 1. 2007 19:11
neregistrovaný "Beast"
22. 1. 2007 19:43
neregistrovaný "Pipo"
22. 1. 2007 22:53
neregistrovaný "Beast"
22. 1. 2007 23:28
neregistrovaný "Lol"
24. 1. 2007 22:20
neregistrovaný "Harwes"
25. 1. 2007 01:08
neregistrovaný "Beast"
25. 1. 2007 20:34
neregistrovaný "Peta"
8. 2. 2007 09:31
neregistrovaný "citatel"
4. 3. 2007 17:16
anonym
28. 1. 2007 09:33
neregistrovaný "milas"
22. 1. 2007 21:16
anonym
5. 3. 2007 11:19
neregistrovaný "boss"
23. 1. 2007 17:47
neregistrovaný "memec(clio197)"
30. 1. 2007 19:26
neregistrovaný "škodovák"
22. 1. 2007 19:13
neregistrovaný "skodovak"
23. 1. 2007 10:21
neregistrovaný "RIO2"
23. 1. 2007 11:01
anonym
23. 1. 2007 13:59
anonym
23. 1. 2007 14:01
anonym
24. 1. 2007 10:41
neregistrovaný "honzi"
28. 1. 2007 09:36
neregistrovaný "milas"
22. 1. 2007 19:22
neregistrovaný "michal3"
23. 1. 2007 14:03
22. 1. 2007 19:22
22. 1. 2007 21:23
anonym
23. 1. 2007 08:06
neregistrovaný "LS"
22. 1. 2007 19:42
22. 1. 2007 19:47
neregistrovaný "Pipo"
22. 1. 2007 20:00
26. 1. 2007 13:39
22. 1. 2007 20:04
neregistrovaný "pawelno"
22. 1. 2007 20:14
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 00:08
anonym
26. 1. 2007 13:35
22. 1. 2007 20:23
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 21:26
22. 1. 2007 22:05
neregistrovaný "Quido"
23. 1. 2007 09:23
neregistrovaný "guru"
23. 1. 2007 14:07
26. 1. 2007 13:35
23. 1. 2007 11:02
anonym
23. 1. 2007 12:08
anonym
23. 1. 2007 14:11
24. 1. 2007 20:46
neregistrovaný "Banjo"
28. 1. 2007 12:09
neregistrovaný "tatra"
26. 1. 2007 13:34
22. 1. 2007 19:47
neregistrovaný "kejkl"
22. 1. 2007 20:02
neregistrovaný "RRAAFF"
22. 1. 2007 21:50
anonym
26. 1. 2007 13:41
22. 1. 2007 19:51
neregistrovaný "Mato"
22. 1. 2007 19:55
anonym
22. 1. 2007 19:56
neregistrovaný "Čech"
22. 1. 2007 20:08
neregistrovaný "pawelno"
26. 1. 2007 13:43
22. 1. 2007 20:08
neregistrovaný "tomas"
22. 1. 2007 20:35
anonym
22. 1. 2007 20:42
neregistrovaný "Trix"
22. 1. 2007 21:10
neregistrovaný "Jenyk"
22. 1. 2007 21:33
neregistrovaný "RS6"
23. 1. 2007 00:31
anonym
28. 1. 2007 12:11
anonym
22. 1. 2007 20:18
neregistrovaný "Pane Boze zatvor oci"
22. 1. 2007 20:30
neregistrovaný "R32"
22. 1. 2007 20:34
neregistrovaný "tomas"
22. 1. 2007 21:01
anonym
22. 1. 2007 23:34
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 20:55
neregistrovaný "TA TY ŠI ASI KUS NA HLAVU"
25. 1. 2007 22:22
neregistrovaný "Mad_Igor"
22. 1. 2007 21:34
neregistrovaný "RS6"
23. 1. 2007 20:52
neregistrovaný "ČISTE ŠMECE NEKUPOVAC !!!!!!!!!"
5. 2. 2007 22:23
anonym
24. 1. 2007 14:57
anonym
25. 1. 2007 22:26
neregistrovaný "Mad_Igor"
22. 1. 2007 20:21
neregistrovaný "merc"
22. 1. 2007 20:29
anonym
22. 1. 2007 21:41
neregistrovaný "Pev"
22. 1. 2007 21:58
neregistrovaný "x-men"
23. 1. 2007 14:15
28. 1. 2007 19:40
anonym
22. 1. 2007 23:36
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 14:17
23. 1. 2007 17:23
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 20:12
23. 1. 2007 23:49
neregistrovaný "Lol"
24. 1. 2007 14:32
26. 1. 2007 13:49
4. 3. 2007 17:33
anonym
22. 1. 2007 20:24
neregistrovaný "stará Blažková"
23. 1. 2007 20:59
neregistrovaný "ŽEBRACI Z VACLAVAKU ASI TA"
22. 1. 2007 20:26
neregistrovaný "Pipo"
22. 1. 2007 20:31
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 20:52
neregistrovaný "Franta"
22. 1. 2007 21:47
neregistrovaný "Franta"
22. 1. 2007 20:54
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 21:37
22. 1. 2007 21:50
neregistrovaný "Franta"
22. 1. 2007 22:01
22. 1. 2007 22:06
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 22:00
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 20:32
neregistrovaný "wolf"
22. 1. 2007 20:33
neregistrovaný "of"
22. 1. 2007 20:46
22. 1. 2007 21:10
neregistrovaný "Ondras"
23. 1. 2007 16:59
neregistrovaný "sergio"
22. 1. 2007 21:24
neregistrovaný "Herm"
23. 1. 2007 09:12
neregistrovaný "bbb"
22. 1. 2007 21:24
neregistrovaný "NIč"
22. 1. 2007 21:36
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:53
neregistrovaný "fabijec"
24. 1. 2007 01:12
neregistrovaný "škodovka nikdy nebude auto, poch"
22. 1. 2007 21:27
neregistrovaný "Jirka"
22. 1. 2007 21:32
neregistrovaný "Nič"
22. 1. 2007 21:37
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:40
22. 1. 2007 21:53
neregistrovaný "misoo"
23. 1. 2007 17:09
neregistrovaný "sergio"
23. 1. 2007 21:00
neregistrovaný "misoo"
4. 3. 2007 17:45
anonym
22. 1. 2007 22:01
neregistrovaný "ALIEN"
22. 1. 2007 22:49
anonym
22. 1. 2007 23:46
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 00:23
anonym
23. 1. 2007 21:00
neregistrovaný "MOJA REČ"
23. 1. 2007 18:52
anonym
22. 1. 2007 22:18
neregistrovaný "Honza"
22. 1. 2007 22:49
anonym
22. 1. 2007 23:58
anonym
23. 1. 2007 00:24
anonym
22. 1. 2007 23:56
anonym
23. 1. 2007 00:24
anonym
23. 1. 2007 15:04
neregistrovaný "tomas"
22. 1. 2007 22:11
neregistrovaný "maton"
22. 1. 2007 22:33
neregistrovaný "mb"
22. 1. 2007 23:54
anonym
23. 1. 2007 08:25
anonym
22. 1. 2007 22:56
neregistrovaný "Free_tekk"
22. 1. 2007 23:25
neregistrovaný "Gilgit"
22. 1. 2007 23:42
neregistrovaný "ALIEN"
22. 1. 2007 23:50
anonym
23. 1. 2007 00:19
anonym
23. 1. 2007 00:20
anonym
23. 1. 2007 00:26
anonym
23. 1. 2007 00:38
neregistrovaný "Pipo"
23. 1. 2007 15:13
neregistrovaný "tomas"
4. 2. 2007 18:14
neregistrovaný "PAJA"
22. 1. 2007 23:51
neregistrovaný "škodovák"
23. 1. 2007 19:50
neregistrovaný "smajl"
23. 1. 2007 08:40
neregistrovaný "totti"
22. 1. 2007 23:47
neregistrovaný "Honysek"
22. 1. 2007 23:51
neregistrovaný "škodovák"
23. 1. 2007 08:37
anonym
23. 1. 2007 12:40
anonym
23. 1. 2007 14:25
23. 1. 2007 15:49
neregistrovaný "Pierre"
23. 1. 2007 00:23
neregistrovaný "jakub"
23. 1. 2007 00:28
neregistrovaný "L-OKO"
23. 1. 2007 00:43
anonym
23. 1. 2007 07:09
neregistrovaný "jeste lepsi nez na prvnim!!!!!"
23. 1. 2007 08:13
neregistrovaný "Pavel V6"
23. 1. 2007 08:20
neregistrovaný "NIč"
23. 1. 2007 08:31
anonym
23. 1. 2007 08:39
anonym
23. 1. 2007 08:36
neregistrovaný "totti"
23. 1. 2007 08:42
neregistrovaný "Nič"
23. 1. 2007 10:44
anonym
23. 1. 2007 11:18
neregistrovaný "nič"
20. 2. 2007 15:47
neregistrovaný "Wesley"
23. 1. 2007 11:34
neregistrovaný "Zrout"
23. 1. 2007 12:34
anonym
23. 1. 2007 13:15
neregistrovaný "Zrout"
23. 1. 2007 15:26
neregistrovaný "Zrout"
26. 1. 2007 16:05
anonym
20. 2. 2007 15:53
neregistrovaný "Wesley"
23. 1. 2007 11:38
neregistrovaný "Romy"
23. 1. 2007 11:39
neregistrovaný "Zrout"
23. 1. 2007 12:37
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 12:46
anonym
23. 1. 2007 14:35
23. 1. 2007 13:00
anonym
23. 1. 2007 13:10
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 15:19
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 14:03
anonym
23. 1. 2007 14:30
neregistrovaný "Notorick"
23. 1. 2007 14:42
anonym
23. 1. 2007 14:56
neregistrovaný "FTN"
23. 1. 2007 15:02
neregistrovaný "NIč"
23. 1. 2007 15:10
anonym
23. 1. 2007 15:24
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:18
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 15:31
anonym
25. 1. 2007 19:55
neregistrovaný "IT"
23. 1. 2007 15:43
neregistrovaný "nic"
23. 1. 2007 15:50
anonym
23. 1. 2007 15:57
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:59
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 16:15
anonym
23. 1. 2007 16:45
neregistrovaný "tomas"
24. 1. 2007 08:29
anonym
23. 1. 2007 15:51
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 16:19
anonym
23. 1. 2007 16:07
neregistrovaný "NIč"
23. 1. 2007 16:17
neregistrovaný "muno"
23. 1. 2007 16:22
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 16:47
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 16:56
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 17:01
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 17:03
neregistrovaný "lukas"
23. 1. 2007 17:11
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 18:11
neregistrovaný "dewels"
23. 1. 2007 17:05
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 17:27
neregistrovaný "nic"
23. 1. 2007 17:28
neregistrovaný "nic"
23. 1. 2007 17:53
neregistrovaný "dewels"
23. 1. 2007 18:15
neregistrovaný "Jenyk"
23. 1. 2007 19:01
neregistrovaný "fanda"
23. 1. 2007 22:00
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 19:32
anonym
23. 1. 2007 21:26
neregistrovaný "Pájík"
24. 1. 2007 00:42
neregistrovaný "fitipaldi"
24. 1. 2007 01:22
neregistrovaný "fabia"
24. 1. 2007 09:47
anonym
24. 1. 2007 12:22
anonym
24. 1. 2007 13:15
anonym
24. 1. 2007 14:12
neregistrovaný "bmw"
24. 1. 2007 15:52
anonym
24. 1. 2007 16:54
neregistrovaný "Hartge"
24. 1. 2007 17:27
neregistrovaný "senda"
25. 1. 2007 19:57
neregistrovaný "IT"
24. 1. 2007 17:28
neregistrovaný "filip"
24. 1. 2007 17:31
neregistrovaný "hiktjhf"
24. 1. 2007 17:47
neregistrovaný "ghzlgfui"
24. 1. 2007 17:53
neregistrovaný "Lukáš"
24. 1. 2007 18:38
neregistrovaný "james"
24. 1. 2007 20:05
anonym
24. 1. 2007 20:08
neregistrovaný "FILIP XJ"
24. 1. 2007 23:45
anonym
24. 1. 2007 21:11
neregistrovaný "peter"
24. 1. 2007 23:53
anonym
24. 1. 2007 22:00
anonym
24. 1. 2007 22:15
neregistrovaný "franta"
24. 1. 2007 22:20
anonym
24. 1. 2007 23:52
anonym
25. 1. 2007 10:13
neregistrovaný "Pepa"
25. 1. 2007 16:17
neregistrovaný "Cj"
25. 1. 2007 12:41
anonym
25. 1. 2007 16:40
neregistrovaný "antiskoda"
25. 1. 2007 17:29
neregistrovaný "mozgog"
25. 1. 2007 19:06
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 17:40
neregistrovaný "oda"
25. 1. 2007 18:30
neregistrovaný "NIC"
25. 1. 2007 19:00
neregistrovaný "Alex1"
25. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:03
neregistrovaný "Neo"
25. 1. 2007 19:10
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:15
neregistrovaný "Neo"
25. 1. 2007 19:52
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 22:49
neregistrovaný "Neo"
25. 1. 2007 19:19
neregistrovaný "michal.n.514"
26. 1. 2007 09:59
anonym
26. 1. 2007 12:13
neregistrovaný "450k"
26. 1. 2007 16:13
neregistrovaný "FABIA"
26. 1. 2007 17:36
anonym
26. 1. 2007 21:48
neregistrovaný "škodovák"
26. 1. 2007 23:03
neregistrovaný "nič"
27. 1. 2007 11:42
neregistrovaný "fabia"
27. 1. 2007 11:45
neregistrovaný "fabia"
27. 1. 2007 13:42
neregistrovaný "ladablb"
27. 1. 2007 14:03
neregistrovaný "Job"
27. 1. 2007 16:35
neregistrovaný "David"
27. 1. 2007 20:09
neregistrovaný "Job"
28. 1. 2007 17:23
neregistrovaný "David"
27. 1. 2007 14:12
neregistrovaný "Jasoň"
27. 1. 2007 20:15
neregistrovaný "Job"
27. 1. 2007 14:16
anonym
27. 1. 2007 14:24
neregistrovaný "db"
27. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "fobia"
27. 1. 2007 18:10
neregistrovaný "tydýt"
27. 1. 2007 19:29
neregistrovaný "Qákal"
27. 1. 2007 20:52
anonym
27. 1. 2007 23:37
neregistrovaný "pukanec"
28. 1. 2007 10:54
neregistrovaný "Peťan"
28. 1. 2007 11:25
anonym
22. 4. 2007 01:19
anonym
28. 1. 2007 12:16
neregistrovaný "tatra"
28. 1. 2007 16:22
neregistrovaný "vlastenec"
28. 1. 2007 18:23
anonym
29. 1. 2007 10:23
anonym
29. 1. 2007 18:48
neregistrovaný "skodovak"
30. 1. 2007 16:04
neregistrovaný "fff"
31. 1. 2007 20:55
neregistrovaný "carlos"
4. 2. 2007 11:35
neregistrovaný "škodovál"
8. 2. 2007 16:45
neregistrovaný "ENZO"
10. 2. 2007 23:20
neregistrovaný "Mirda"
11. 2. 2007 11:10
anonym
13. 2. 2007 19:43
anonym
16. 2. 2007 21:13
anonym
19. 2. 2007 14:27
anonym
23. 2. 2007 23:54
neregistrovaný "ZuSka"
7. 3. 2007 12:46
anonym
9. 3. 2007 11:36
neregistrovaný "Mamrd"
12. 3. 2007 00:11
neregistrovaný "Stakli"
12. 3. 2007 18:13
neregistrovaný "haha"
14. 3. 2007 23:49
neregistrovaný "pert"
22. 4. 2007 01:15
neregistrovaný "neregistrovany"
14. 1. 2008 21:38
neregistrovaný "Majky H"
neregistrovaný "Sprint"
22. 1. 2007 18:50
Kočka
Moc pěkné auto. Po dřívějších fotkách jsem měl rozporuplné pocity, ale postupně se mi zdá stále hezčí......
Ještě jaká bude cena.....
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Lol"
22. 1. 2007 23:27
Re: Kočka
Skoda len ze novym dizajnom uz fakt hovori jasne do ktorej kategorie patri: minivozy ... neviem cim to je ale predosly model sa tvaril trocha dospelejsie. Ale inak v globale vyzera to fajn, o par mesiacov si na to zvykneme :-|
anonym
23. 1. 2007 11:35
Re: Kočka
Jo v globale celkem dobry, ale to handsfree je tam jak pest (lepe receno cihla) na oko...
anonym
26. 1. 2007 15:37
Re: Kočka
roomster a swift???????????????????????????????????… :no:
anonym
24. 1. 2007 19:46
Re: Kočka
KOČKA? To auto vypadá jako nepodařenej angličák od někud z Číny. Mám rád automobily značky škoda, ale bohužel, tenhle vůz, ani jeho mladšího bráchu si prostě nekoupím :no:
neregistrovaný "nereg."
29. 1. 2007 18:40
Re: Kočka
Súhlasim,posledná pekná skodovka je octavia,na fabii je predná maska zmrvená katastrofálne!!!!
anonym
27. 5. 2007 16:40
Re: Kočka
Ty si asi veľký odborník.?!
Tak nám povedz ako má taká maska vyzerať.
Ty a Klaudius to iste viete
26. 1. 2007 13:25
Re: Kočka
Cena? Nechaj sa prekvapit. Predpokladam, ze tak o 10% vyssie ako sucasna Fabia...Ale ak to tak naozaj bude, potom to na trhak nevtipujem...
anonym
27. 1. 2007 19:40
Re: Kočka
A to ti nevadi, ze to zlatanina viacerich aut?
neregistrovaný "milas"
28. 1. 2007 09:23
Re: Kočka
ano...bohužial,mám taký blbý pocit,že už som také niečo pred pár rokmi videl... ;-\
neregistrovaný "jofo"
4. 2. 2007 14:37
Re: Kočka
Pekna pekna ale ak bude nova fabia startovat na cene viac ako 370tis. tak ludia budu siahat po inych autach,lacnejsich.Na nase pomery treba auticko co najlacnejsie a najlepsie.Viem ze to nikdy nebude ale aj tak.Napr. podla mna urobola Skodovka zly tah ze dali model Roomster 1.2obsah az od 400tis.Ale kto vam da dnes nieco zadarmo?Napr. Dacia a Thalia maju lacnejsie modely a dokonca sa dobre predavaju.Mne sa napr. paci Kia Ceed-je pekna ale tiez zakl. cena je 430tis.A pri tom su naklady na vyrobu 1ceedu okolo 250tis.Najlepsie si je kupit ojazdene auto,ktore ma malo najazdenych km.Ma to aj svoje vyhody aj nevyhody.Ale ked za rok najazdite v priemere od 4000-8000km staci vam aj ojazdene.Toto je moj nazor.
neregistrovaný "Peca"
22. 1. 2007 18:53
I v ČR
Komu se poštěstilo tak mohl dnes Fabii vidět i v ČR. Na nějaké benzínce jí škodováci představovali. Dokonce muj otec v ní seděl a nemusel cestovat do Portugalska. takže je to o štestí a být ve správný čas na správném místě :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "NIcKON"
22. 1. 2007 19:05
Re: I v ČR
Zajeď se podívat do Štiřína ;) Právě dnes a možná i zítra ji tam pravděpodobně zahlídneš >:-[]
neregistrovaný "NIcKON"
22. 1. 2007 19:05
Re: I v ČR
Sorry :-(
neregistrovaný "Maros"
22. 1. 2007 19:08
Katastrofa
Otrasne ! Quovadis Skoda ? Stara Fabia bola pekna. Roomster a nova Fabia to je hroza ! Aspon, ze Octavia II je pekna. Je to sice moj subjektivny pohlad, ale napr. Roomster nevyzera byt nejako uspesny podla frekventovanosti-nefrekventovanosti na cestach aspon u nas v SK. Skoda bola fajn, ale zial nevidim to ruzovo do buducnosti.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Pev"
22. 1. 2007 21:18
Re: Katastrofa
Naprosto souhlasím, proc po krasnew Skodě Octavii II. vznikají hybridy jako Roomster a Fabia II. Navíc mají toho tolik společného, až to bolí, šetří se všude, jen ne na ceně vozu, doufám, že v základní výbavě nebude chybět volant a čtyři kola.. A ještěš jedna věc - proč je to auto tak ÚZKÉ?!!!
neregistrovaný "Honza"
22. 1. 2007 22:10
Re: Katastrofa
Třetí kolo je bonusové,ale za to čtvrté se bohužel připlácí 8-s
anonym
23. 1. 2007 00:06
Re: Katastrofa
Ha,ha to bylo hrozně vtipní
neregistrovaný "Honza"
23. 1. 2007 13:42
Re: Katastrofa
Že jo,tak jsem se nasmál >:D
neregistrovaný "Matejj"
23. 1. 2007 00:32
Re: Katastrofa
To je u skodovky uz klasicka vybava Do-Do (DodelejDoma)... ;-) >:D
26. 1. 2007 13:37
Re: Katastrofa
Tak to si uz mozno prestrelil, ta era skoncila poslednym socialistickym Favoritom...
anonym
23. 1. 2007 12:52
Re: Katastrofa
Souhlas.... ;-\
23. 1. 2007 13:58
Re: Katastrofa
Preto, lebo ma celu techniku viac-menej prebratu od predchadzajucej generacie, t.j. celu podlahovu plosinu aj s podvozkom. Takze ziadny boom sa nekona, typicka "volkswagenovska" vymena generacii: co nevidno nechame a dame na to novy kabat aby bolo co obdivovat a auto je hotove. Ale Skoda ma taketo tahy za sebou aj v minulosti. "Generacna vymena" zo Skody 1000MB/100 na radu 105/120 nebolo nic ine...stara technika v novom kabate, stare motory s nejakym tym konikom navyse a to bolo cele.
Novemu dizajnu sa napaditost upriet neda, ale ze interier aj s vyplnami dveri je taky isty ako v Roomsteri ma dost irituje. Pripomina mi to Seat, tri modely s tromi menami, ale zhodne diely, technika aj dizajn....
neregistrovaný "Great Benzino"
23. 1. 2007 15:56
Re: Katastrofa
až moc podobná roomsteru. Hybridní image...no snad s tím má škoda nějaký záměr. Tato fabia je oproti té předchozí moc luxusní. Nedá se říct jestli je to plus nebo mínus
neregistrovaný "dewels"
23. 1. 2007 18:14
Re: Katastrofa
souhlasim s vama kluci. design skody s polu se sang yongem atd. je ostuda automobiloveho prumyslu. ta predesli fabka uz tak uzka a ti curomrdani tu novou jeste vic zuzi. des.
23. 1. 2007 20:08
Re: Katastrofa
pred chvilou mi predajca v stanku Skody povedal, ze keby tie auta urobili o 10 cm sirsie, uz by to boli Volkswageny.... >:-[]
neregistrovaný "Pišta"
31. 1. 2007 10:34
Re: Som smutny....Katastrofa
Suhlasim, nova otavka je super ale brutalne draha na to ze je to IBA Skoda...
Fakt su Roomster a nova Fabia mutanty...ja som si kupil nedavno FABIU ICE, je to super auticko aj ked na mnohych detaikloch vidno ze je to IBA Skoda...a ta cena...absolutne neodhlucnene auto..
ale aspon nejako vyzera...oproti novej fabke
neregistrovaný "citatel"
8. 2. 2007 09:21
Re: Som smutny....Katastrofa
skus hadat,my obycajni ludia mame uzke priestory na parking,a 4mm na sirku v prepocte na kusy,vies kolko usetrili,co ak uz maju postavene garaze
neregistrovaný "realita"
23. 1. 2007 17:33
Re: Som smutny....Katastrofa
nemaju buducnost tazili z felicie a z prveho modelu fabie ale ked je teraz na vyber uz vela modelov od vela inych znaciek v tej istej cenovej hladine ako fabia tak len blbec by si kupil novu fabiu a pritom aka je otrasnaaaaa....
neregistrovaný "firs"
24. 1. 2007 16:31
Re: Som smutny....Katastrofa
Proboha to je zrůdička
Zlatá Yariska
26. 1. 2007 13:28
Re: Som smutny....Katastrofa
Roomster v predaji nelame ziadne rekordy. Prave naopak, predajcovia maju z neho vrasky. Bol som si ho obzriet, predavac mi ho vychvalil do neba ale tu potrebnu stipku nadsenia som u neho necitil, ako keby recitoval basnicku co mu nakazali naucit sa. Asi velmi neveril, ze si chcem to auto kupit, nasiel som na nom par malych neduhov a chlapik sa mrvil akoby mal mravce pod koselou...
anonym
28. 1. 2007 19:05
Re: Som smutny....Katastrofa
Vám se líbí nová Octavia? Dyť to vypadá jak Fabka I. - obě hnus. Nejhezčí je původní Octavia, ještě s rovnými světly - nadčasové a luxusně působící auto, hlavně v provedení Laurin& Klement. To co Škoda vyrávbí teď je na blití. Šéfdesignéra zastřelit!
neregistrovaný "Beast"
22. 1. 2007 19:11
dospela Fabia
Skoda(+ koncern VW)opat boduje. Fabia je dokazom toho ze aj male auto moze posobit hodnotne. Ziadna lacna hracka pre zeny do mesta. Pekny exterier, kvalitne vypracovany a solidny interier. Opat bude patrit k spicke medzi malymi spolu s Corsou, Grande Puntom a 207. Uz len aby to skoda neprestrelila s cenou cca 450tis SK za 1.4/1.6 - to ju potom na SK trhu bude atakovat o triedu vacsi Ceed. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Pipo"
22. 1. 2007 19:43
Re: dospela Fabia
No s tou spickou si to prestrelil ale k priemeru patrit moze
neregistrovaný "Beast"
22. 1. 2007 22:53
Re: dospela Fabia
samozrejme (podobne ako Fabia 1) ze bude patrit k spicke medzi malymi autami - podvozkom, jazdnymi vlastnostami, kvalitou, spolahlivostou, vypracovanim, ale tiez cenou... ;-)
neregistrovaný "Lol"
22. 1. 2007 23:28
Re: dospela Fabia
A najdolezitejsim... poctom Fabii oproti inym znackam ... tam ich prva Fabia prevalcovala, doslovne :-!
23. 1. 2007 14:00
Re: dospela Fabia
Cenou nie, hociktoreho konkurenta dostanes za porovnatelne ceny. Dovybav Fabiu do urovne konkurencie a vyjde Ti mozno este vyssia cena...
neregistrovaný "Harwes"
24. 1. 2007 22:20
Re: dospela Fabia
To si delas srandu,ne? - podvozkom, jazdnymi vlastnostami, kvalitou, spolahlivostou, vypracovanim. To je presne to negativni na fíbí.Podvozek a jizdni vlastnosti - katastrofa,zpracování na úrovni r.91 a o kvalitě a spolehlivosti se ani snad mluvit nedá.Ta naše služební 2 roky stará už nás stála na opravách pres 70 000 a je v prumeru 1x za 14 dni v servisu.Žebřiňák za 300 000,fakt super kšeft.Ani náhodou.
neregistrovaný "Beast"
25. 1. 2007 01:08
Re: dospela Fabia
moze byt, proste ste natrafili na zly kus, to sa stava. Objektivne - pozri si testy, aj zahranicne, Fab1 patrila k tomu najlepsiemu medzi malymi. Aj medzi ojazdeninami si stale drzi hodnotu a cenu. Napokon - predajne cisla hovoria za vsetko. Okrem CZ a SK sa vyborne predavala aj na narocnom nemeckom, rakuskom, skandinavskom a britskom trhu. Fab2 nebude horsia ;-) Je povazovana za VW made in CZ :yes:
neregistrovaný "Peta"
25. 1. 2007 20:34
Re: dospela Fabia
Takove auta jako fabiaI, bych si nekoupil uroven zavad je stejna jako 105-120 a to co dali navic odchazi stejne rychle(napr, el.rizeni), po 100tiskm jsou nektery strasny ani za 20k bych je nevzal, opravuji je tak vim co to je a navic reznou fakt hruza
neregistrovaný "citatel"
8. 2. 2007 09:31
Re: dospela Fabia
hi beast,uvedom si,ze nemci maju dobre cesty,2 az 3 auta v rodine, a opyzaj sa tych co najazdili z fabiou 1,2 3valcom aspon50000km,a posad ich trebars do uboheho punta 4tej rady 1,2l a potom si to zrovnaj,a hovor onatrafovani na zle kusy,pri 300000penazi za auto dik
anonym
4. 3. 2007 17:16
Re: dospela Fabia
1.2 HTP 47 kW sa 44kW Puntu nevyrovna. Bohu zial je to tak. Mal som Punto, teraz lutujem, ze som ho vymenil za Fabiu 1.2 HTP. Nuz co, clovek robi cely zivot chyby...
Skoda uz nikdy viac...
neregistrovaný "milas"
28. 1. 2007 09:33
Re: dospela Fabia
tí,čo jazdia sviatočne cca.3-4.000 km ročne,nedajú dopustit na škodovku aj keby bola akokolvek dobrá alebo zlá,ale ked začnú hovorit tí čo majú auto na vozenie tak si zapchajú uši.Povie,že si natrafil na zlý kus!!!ja keby som mal takú hotovost tak si vyberem
auto!!
anonym
22. 1. 2007 21:16
Re: dospela Fabia
uz som davno nevidel take nechutne auto
ako som sa na nu tesil tak som ostal v nemom uzase od hrozy
este roomster sa da zniest lebo je to nieco ine
ale tato fabia :-!
chcel by som vidiet cloveka co sa pod tuto vec podpisal
preco sa radsej nevidali dizajnovou cesta octavie II
neregistrovaný "boss"
5. 3. 2007 11:19
Re: dospela Fabia
zajímave je ze si tady stěžují většinou slováci, nic proti vám ale nebude to čirá zavist??!! Mě se nová fabia taky moc nelíbí ale Roomster je podle mě moc krásné auto!!!
neregistrovaný "memec(clio197)"
23. 1. 2007 17:47
Re: dospela Fabia
Radsej umrem ako by som mal dostat fabiu, kde este si ju kupit, to by som bol ozaj kkt... sak fabia je polovicnu roomster s este horsim zadkom, ozaj su ludia blbi, je to drahe, nepodarene, ma to kazdy druhy... ah vasa vec, radsej kupim ojazdeny trabant ako hentakeho degenera...
26. 1. 2007 13:29
Re: dospela Fabia
Ako vies, ze interier je kvalitne vypracovany? Podla fotiek je rovnaky ako v Roomsteri, predpokladam, ze v tom si nesedel, lebo by si si urcite vsimol, ze do kvalit Fabie I mu nieco chyba...
neregistrovaný "škodovák"
30. 1. 2007 19:26
Re: dospela Fabia
Kedy si bol naposledy u očného? Fabia II - hrôza
neregistrovaný "skodovak"
22. 1. 2007 19:13
Super
Nadhera, uz se tesim az mi bude stat v garazi
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RIO2"
23. 1. 2007 10:21
Re: Super
mne stojí aj v kúpelni aj v spálni. V garáži mi ešte nestál... >:D
anonym
23. 1. 2007 13:59
Re: Super
:-! mal by ti"stat aj v garayi,v kupelni honis ,v spalni honis a v garazi sa neda?_
anonym
23. 1. 2007 14:01
Re: Super
8-s chcem poznat toho borca co mu tak casto stoji
neregistrovaný "honzi"
24. 1. 2007 10:41
Re: Super
aby ses neudělal..stát ti tam možná bude ale ven bych s tou zrůdou nejezdil..tvou starou nemyslim..neznám >:-[]
neregistrovaný "milas"
28. 1. 2007 09:36
Re: Super
:yes:
neregistrovaný "michal3"
22. 1. 2007 19:22
úzka
Auto je celkom pekné,akurát je úzke.To pocítia prípadní traja cestujúci vzadu.Doležitá bude cenová politika.
Pretože bude musieť vyvážiť fakt,že Corsa,GP,207 sú o niečo ďalej.Yaris je zas výborný motoricky 1,3 motorom a osvedčenou spoľahlivosťou.
U nás sa nová fabka bude dobre predávať ,aj pre nízku stratu hodnoty pri spatnom predaji.Avšak inde v Európe to už bude horšie.
Nech sa jej darí a je úspešná.
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2007 14:03
Re: úzka
Ze je uzke pociti aj sofer. Moja skusenost z Roomstera. Predne sedadla su napasovane tak k blizko ku dveram, ze pri soferovani lavym laktom do nich narazam. Chcelo by to subtilnejsiu vypln dveri alebo posunut sedadlo vodica aj s volantom posunut smerom do stredu vozidla...
Avatar - Pjenkava
22. 1. 2007 19:22
Fabia RS
Tohle je ta vaše "diskutovaná" verze RS [odkaz] Móc zajímavý! >:D
Rozbalit vlákno
2
anonym
22. 1. 2007 21:23
Re: Fabia RS
Na tom jutubu je hezkej ten link "save to FAVORITES"
neregistrovaný "LS"
23. 1. 2007 08:06
Re: Fabia RS
Co je na tom tak zajímavého ??? Pokud to, že přeplňovaná 1,9 byla o kousek rychlejší než nefoukaná 1,6, tak potom ano, ale jinak je to zcela mimo mísu. Nechápu smysl "testu" nejvýkonnějšího modelu jedné značky a základního modelu značky jiné. K čemu takový "test" je ? Když už, tak mohli dát RS vs. S a asi by to dopadlo jinak. Tipnu si, že hóóóóódně jinak >:D
22. 1. 2007 19:42
Trefa
Je to dobré, v rámci možností to ani nemohlo být lepší. :yes: Na 14" plechu bez metalízy, mlhovek atd. to nebude tak slavné, ale tak je to holt u všech. Mě se líbí, není tam žádná kontroverzní část, je svěží, elegantní... pro mě nemá zásadní chybu :yes: Interier ok, ale chce to více barev, bíločernošedá není to pravé ořechové.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Pipo"
22. 1. 2007 19:47
Re: Trefa
To mas hold pravdu na autosalonoch to vyzera super aj na prospektoch a v reklamach ale ked prides do predajne a ukazu ti najlacnejsiu verziu simpatie ustupia ;-\ , ono ide aj o to ze skoda si po vzore VW necha za doplnujuci vybavu pekne priplatit :no: No uvidime aka bude cena lebo preco si potom fakt radsej nekupit Cee´d ved kvalita rovnaka, motorizacia tagysto a imagi nech kecaju snilkovia a ty co na to maju a mate auto o triedu vacsie a podla mna aj krajsie no uvidime
22. 1. 2007 20:00
Re: Trefa
Jestli to bude stejné jako u Roomsteru, tak to bude ok. Za rozdíl asi 30k mezi verzemi je velmi slušná výbava.
26. 1. 2007 13:39
Re: Trefa
Pozeral som Roomster v druhej vybave odspodu to ma uz klimu a je to za 435.000 Sk. Ale dopocital som si par naozaj praktickych a potrebnych drobnosti (radio, hmlovky, siete do kufra a pod) a cena sa vysvihla takmer na 500. Za trojhrncek v akejkolvek vybave je to uz nehorazna suma.
neregistrovaný "pawelno"
22. 1. 2007 20:04
Re: Trefa
Mno, ono na Grande punto v základu na malejch plecháčích a bez metly taky žádná sláva.
Mě opět baví, jak všichni vědí, jak to auto bude kvalitní a už srovnávají. Jak vědí, že to bude propadák, že nemůže a nebude se špičkou apod.
Nemám nic proti kritice, ale u Škodovek je za každou cenu. Stará Fábie byla špička segmentu ve své době se špičkovými jízdními vlastnostmi. Jenže podle "odborníků" na diskusích to pravda nebyla, protože staré Punto, protože Getz atd.

Další super věc, kritika motorů. 1,2 HTP je hrůza, že na stejných výkonech začínají i konkurenti, nevadí. Vadí to jen u Škodovek. Cena je určitě vyšší. Proč by ne. Prodává se dost, tak proč slevit. To je prostě ekonomika. Opět ale, kritiku dostává především Fábie. Že na konkurenčím servru měli dieselové Clio s cenou přes 700 tisíc (a ne úplnou výbavou) to nevadí. Proč? Protože Clio? Protože není Škoda?
neregistrovaný "tomas"
22. 1. 2007 20:14
Re: Trefa
Dávám Ti za pravdu škodárny se prodávaj a už to dávno není o ceně. Od Fabie už ty auta vypadaj dobře a můžou konkurovat.Na fórech je to samej odborník, proč nejdou třeba do mc.larenu nebo do ferari tam by je uvítali. Mě jako laikovi se auto líbí koupil bych si ho ,ale ...... Je to vše o penězích.
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 20:23
Re: Trefa
Nechci ti za každou cenu oponovat, něco na tom co říkáš i je, ale zrovna GP sis brát jako vzor neměl, ono v sérii má 15" kola s velmi pěknými poklicemi ve vzoru elektronů 16", takže GP vypadá hezky i v základu, bohužel pro Fabii....
22. 1. 2007 21:26
Re: Trefa
GP mi hlavně nepřijde jako vzor, protože začíná základ až na 300k, což je na můj vkus 50 tisíc nad průměrnou základní cenou malých vozů. V dnešní době poklice nejsou na ostudu, někdy člověk ani nepozná, že to nejsou alu ;-)
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 22:05
Re: Trefa
GP základní cena 279 900. teď akční cena 249 900, kde je tvých 300 000 ?
neregistrovaný "guru"
23. 1. 2007 09:23
Re: Trefa
GP ? chlapi vy fakt nevíte co je Fiat ? a proč se Fiat dostal do situace před krachem ??
23. 1. 2007 14:07
Re: Trefa
Nekric, neuspech a spatne planovanie mozu hocikedy polozit aj predtym uspesny podnik. Keby VW nevzal Skodu pod svoje kridla, kde by teraz bola? Tak sa nenavazaj do inych ak im nieco nejde tak ako by mali. Snazia sa prave tak ako skodovaci.
26. 1. 2007 13:35
Re: Trefa
fantazia zapracovala.....300.000,-na Slovensku v SK....
anonym
23. 1. 2007 11:02
Re: Trefa
tak presne ;O) samy kecicky kecicky , jedna pani povidala , nikdo v nicem poradne nepojezdil a odborniku haldy ;O) samej vlastenec a patriot :) kdybych se nektery obzvlaste chytry plky docet na cizim foru , tak me to neprekvapi , nejsou to cesi , ale ze to ctu na ceskem foru ... panejo :( samozrejmne nemam nic proti konstruktivni a podlozene kritice ...
anonym
23. 1. 2007 12:08
Re: Trefa
jj, presne tak...nejlip o Skodovkach pokecas s Nemcem, kterej te, ac nemas s tovarnou nic spolecnyho, pochvali, jaky delate vy Cesi supr auta;) a to mevzdycky tesi, protoze oni jsou preci jen jinde a ve velke vetsine nekupuji az tak podle emoci, ale podle rozmyslu, kvality, zkratka pomeru cena/vykon, jestli mi jako rozumis;)) navic podle toho i jezdi => ve meste, na dalnici atd. SKODA ZKRATKA RULEZ;) a kdyz se clovek podiva do statistik v Nemecku, kolik zakazniku prechazi (dokonce) i od takove Audi ke Skode, nestaci se divit => samozrejme to nejsou desitky procent, Skoda lovi jinde, ale i fakt, ze se najde jediny, je velmi zajimavy....a vzdycky kdyz prijedu svoji "cernou ctyrkolkou", pokazdy prijdou a pokazdy se ze zajmem zeptaji a ja rad odpovidam;) spokojene se pak vracim k do Cech a uzivam si ty posledni chvile na nemecke dalnici pri bezpecnem a rychlem presunu 180 km/h...jj, oni jsou jinde a to je to, co tuhle Skodovku a nasi zem zivi (nize i vyse uvedene slinty ceskych zavistivych pseudoodborniku s 15 let starym, ale hlavne zahranicnim vozem ala Lada ci Korea, to nejsou)...jj, Cechy a Cesi;) jeste nam par let potrva (samozrejme to je urceno jen tem, kterej to patri, ti kdo uz se naucili myslet to prejdou s nadhledem, aspon doufam)
23. 1. 2007 14:11
Re: Trefa
Si trosku na omyle, Nemci kupuju Skodu z ciste ekonomickych dovodov, je proste o kus lacnejsia ako VW, ale pritom to stale tak trochu VW je, takze ma ich uznanie. :yes:
neregistrovaný "Banjo"
24. 1. 2007 20:46
Re: Trefa
Cena je otázkou toho, za kolik se to dá prodat.
Ale co se týká základních motorizací, tak např. Hyundai Getz (srovnatelně velký) začíná s motorem 1,4 l, 71 kW (což myslím je o dost víc, než 1,2/44kW)
neregistrovaný "tatra"
28. 1. 2007 12:09
Re: Trefa
jenže na hyundai se vozí se vozí z korei díly lodí jednou za půl roku :-) , i když má to svou výhodu,zas dýl vydží než se než najede aspon 100 000 km. ;-)
26. 1. 2007 13:34
Re: Trefa
Neboj sa, vybava Junior urcite bude mat kola 155/80 R13 jak sucasna Fabka. :yes:
neregistrovaný "kejkl"
22. 1. 2007 19:47
světla
vážně tam budou H4? H7 a projektory beru,ale kde jsou xenony? :'-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RRAAFF"
22. 1. 2007 20:02
Re: světla
Nikde, v Roomsteru taky nejsou.
anonym
22. 1. 2007 21:50
Re: světla
taky nechápu proč xenony nejsou tak snad se časem dočkame a nebo přijdou až s RS? hmmm.... klidne bych za ně 22 dal
26. 1. 2007 13:41
Re: světla
za xenony priplatit skoro 10% ceny auta, to je dobra politika....
neregistrovaný "Mato"
22. 1. 2007 19:51
1.april (1.duben)
Dnes je 1. apríl? >:-[] Fakt vyzera na fotkach dost zle hlavne ta predna maska strasne zastaralo. K bielej streche sa nevyjadrujem, ako sa hovori "To nevymyslis, to je zivot" :-)
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2007 13:42
Re: 1.april (1.duben)
Nahodou to spredu vyzera dobre. Ked som videl prvy raz Roomstera, dal som mu interny nazov "Vajcoidny sudkoid". Fabia II moze kludne byt "Sudkoidny vajcoid", aj ked je to uz menej priliehave...
anonym
22. 1. 2007 19:55
parada
:yes: Bomba tak ještě nato mnět prachy >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Čech"
22. 1. 2007 19:56
Ostuda
Trapna kopie Swiftu :no: :no: :no: Cesi jsou hnusni zlodeji. Horsi nez cikani :no: :no: :no: Hanba hanba hanba! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "pawelno"
22. 1. 2007 20:08
Re: Ostuda
Tak asi takhle. Fábie, především hlavní designové prvnky jsou hotovy několik let. Jak už se také probíralo, už byly hotové v době, kdy se začalo pracovat na novém Swiftu! Podoba je ve střeše, pokud by byla jiná, auta podobné nejsou. Ono z toho tvaru střechy vyplývá tvar zadních dveří a sloupku. Kdo chce slyšet slyší, kdo ne, neslyší.
Někteří češi, jak píšeš, jsou zloději. Někteří zase blbci, přirovnávající ty první k cikánům!
26. 1. 2007 13:43
Re: Ostuda
Proste Japonci aj Cesi sa nahodou pohrali s tou istou temou a dizajnovymi prvkami. Moj subjektivny pocit je taky, ze japoncom z toho vyslo krajsie auto.
neregistrovaný "tomas"
22. 1. 2007 20:08
Re: Ostuda
Ty budeš asi pěkná lentilka co >:D
anonym
22. 1. 2007 20:35
Re: Ostuda
hanba tobě!!!!!!!
neregistrovaný "Trix"
22. 1. 2007 20:42
Re: Ostuda
Asi nevis, ze Swift a Fabie se navrhovaly ve stejne dobe, kdy "frcely" stejne stylisticke trendy. Proto ta vzajemna podobnost. Jen Suzuki to dostal rycheli do vyroby.
neregistrovaný "Jenyk"
22. 1. 2007 21:10
Re: Ostuda
Trapný jsi ty, už se opakuješ. Jediné co dokážeš je házet špínu na Škodovku. Asi to bude ze závisti.
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:33
Re: Ostuda
hlavne,ze se Swift neopici,podivej se na Mini
anonym
23. 1. 2007 00:31
Re: Ostuda
Nezastavejte se tady toho hnusu s pismenkama FABIA
anonym
28. 1. 2007 12:11
Re: Ostuda
kup si swift pusu .............ale bachca na cikány hlavně v čechách.. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pane Boze zatvor oci"
22. 1. 2007 20:18
jeeee
dalsia ceska traposina :no: :no: :no: poodkreslovane z coho islo a chce sa to podobat ka akekolvek auto z kazdeho rosku trosku len nie na novy model prevratovay uzasny
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "R32"
22. 1. 2007 20:30
Re: jeeee
8-s ako Slovák sa hanbím za takto dementný príspevok, nevravím že škodu musím ale prečo nie... Sú to hodnotné autá, síce dosť masvá záležitosť ale nikto ti ju kupovať nekáže. Zdarec. ;-)
neregistrovaný "tomas"
22. 1. 2007 20:34
Re: jeeee
Nemusíš se stydět blbci jsou všude poznal jsem to na fórech třeba při MS v hokeji. Většinou někdo kdo nic nedokázal kritizuje lidi i věci kolem sebe.
anonym
22. 1. 2007 21:01
Re: jeeee
Ale zas je třeba uznat pravdu aspon čátečně. Jediné co se mi fakt líbí tak je to zadek auta s novýma světlama. Jinak kopie všehokoliv. Podlě mně to auto dlouhou životnost nemá. Dokuď se bude líbit přední maska octavie tak se bude kupovat i fabie.
neregistrovaný "Lol"
22. 1. 2007 23:34
Re: jeeee
Ja len dufam ze po vzore VW nedostane tuto prednu masku Octavia po facelifte, alebo O3 :-(
neregistrovaný "TA TY ŠI ASI KUS NA HLAVU"
23. 1. 2007 20:55
Re: jeeee
ŠAK TEN ZADEK ČISTY FIAT STILO !!!
neregistrovaný "Mad_Igor"
25. 1. 2007 22:22
Re: jeeee
... a predok stara Fiesta/Mazda 121 a stred je SWIFT, ktory ani nahodou nevznikal naraz s F2, s tymto nezmyslom vyrukovali pani dizajnery az po krytike novinarov ze kopiruju Swifta!
Mna ale desi nieco uplne ine, nie to ze kopiruje rozne ine auta ale to ako je to spojene do celku, je to taky kockopes, chyba tomu ucelenost. Ako to uz niekto spomenul u Roomsteru to az tak nevadi (tam mi vadi len blabol o novom segmente) ale na toto sa ozaj pozera tazko.
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:34
Re: jeeee
:yes:
neregistrovaný "ČISTE ŠMECE NEKUPOVAC !!!!!!!!!"
23. 1. 2007 20:52
Re: ŠMECE EUROPY
NEKUPUJCE LUDZE KYM SU VAM OČI A CELO DRAHE TO RADŠEJ TRABANT !!! ALEBO DACO FAJNEJŠE KIA - PEUGOT ???
26. 1. 2007 13:45
Re: ŠMECE EUROPY
Na vychode asi nic ine cloveku neostava len trabant kupit, cokolvek ine by som sa tam bal zaparkovat vonku aby mi to neukradli....
anonym
5. 2. 2007 22:23
Re: ŠMECE EUROPY
>:D >:D
anonym
24. 1. 2007 14:57
Re: ŠMECE EUROPY
Tak se zamysli jak ve Slovensku vyráběný Ceed vypadá jak kopie mazdy 3 a ovladače od ventilace okopíroval od těch co používá Škoda. Myslim, že pokud chceš paušalizovat český výrobce tak se koukni nejdřív k Vám.
neregistrovaný "Mad_Igor"
25. 1. 2007 22:26
Re: ŠMECE EUROPY
Cece, anonmku, jak sa zamyslam tak sa zamyslam ale ten Ceed vypada proti F2 kurevsky dobre, asi neide o to okopirovat ale sakra dobre okopirovat. A ma sedem rokov zaruku >:-[]
A majstrov sveta nikto nemoze pausalizovat, ti z vas co ma pochopili vedia ze ich na mysli nemam. :-!
26. 1. 2007 13:47
Re: ŠMECE EUROPY
Snad aby si sa fakt zamyslel Ty....ze sa Cee´d vyraba na Slovensku nema so Slovakmi v tomto pripade spojitost, lebo vyvijany na SLovensku nebol. Cee´d navrhli Nemci (dizajn), takze ziadne slovenske kopirovanie sa nekona...
neregistrovaný "merc"
22. 1. 2007 20:21
podivne
fakt tomu autu nemuzu vubec prijit na chut. Nechapu jak neco tak designove nepovedeneho muzou dat vubec do vyroby. Dela to na mne dojem auta jako vystrizeneho z vecernicku o Krteckovi.
Rozbalit vlákno
13
anonym
22. 1. 2007 20:29
Re: podivne
>:D >:D >:D >:D super postreh :yes:
neregistrovaný "Pev"
22. 1. 2007 21:41
Re: podivne
take souhlasim >:D >:D >:D
neregistrovaný "x-men"
22. 1. 2007 21:58
Re: podivne
Čo sa týka karosérie tak súhlas s Tebou, ale interiér / palubovka / je celkom OK.
Je to vecou vkusu, keď sa to niekomu nepáči nech si to nekupuje.
23. 1. 2007 14:15
Re: podivne
Prave ten interier a vyplne dveri su pekne. Dimenzie to je ina vec, ale na pohlad je to pekne. Trochu menej stastny napad je, ze interiery Fabie a Roomsteera su uplne rovnake.
anonym
28. 1. 2007 19:40
Re: podivne
tvrdý plasty a plastikový kliky u dveří, to je fakt dílo :no:
neregistrovaný "Lol"
22. 1. 2007 23:36
Re: podivne
Je to zaujimavy fenomen. Ludom sa pacia koncepty na autosalonoch a chceli by mat identicke auta v seriovke. Ked nakoniec nejaky model auta toto urobi (Seat Leon) tak to malokto kupi. Skoda vsadi vzdy na vsehochut aby to malo co najsirsi zaber a kupil to bezproblemov hocikto...
23. 1. 2007 14:17
Re: podivne
Ono ten Seat by bol zaujimavejsi, keby bol za lepsiu cenu. Altea v zaklade za viac ako 560 tisic, to je horsie ako zly sen.
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 17:23
Re: podivne
S tou istou vybavou a tymi istymi komponentami je to lacnejsie ako Octavia. Neviem ako Altea ale Leon urcite, a to su tie auta na tom istom podvozku.
23. 1. 2007 20:12
Re: podivne
Moze byt, ale v konecnom dosledku okrem storocnej Ibizy/Cordoby Seat zial cenovo dostupne slusne auto v ponuke nema. A skutocnost, ze vsetky tie auta su technicky vpodstate zhodne a napriek tomu drahe jak fras neposobi dobre. Tazke prachy usetrene na vyvoji a v konecnom dosledku na tom buduju iba zisk a nie profit aj pre zakaznika.
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 23:49
Re: podivne
Mas pravdu v tom ze Ibiza/Cordoba dosluhuju a budu vymenene za nove modely v kratkom case. Co sa tyka modelov Altea/Leon/Toledo tak konkuruju novym modelom Golf/Octavia a zdielaju spolu komponenty. No a medzitymito troma vychadza Seat najlacnejsie. To je to co som myslel.
24. 1. 2007 14:32
Re: podivne
V tomto pohlade mas absolutnu pravdu. Aj ked cenove porovnanie Octavia-Seat by podla mna vyznelo priblizne 1:1. Mna stve ta vec, ze pod roznymi menami kupujes vpodstate rovnake auta, laik sa v tom ani nevyzna, nie je to len zalezitost VW. Tym sa dost zuzuje spektrum ponuky, odlisnosti nie su zasadne, cele to vnimam len ako masirku mozgov a hranie na city, a samozrejme, snahu co najviac usetrit. Toci sa mi z toho hlava, ta globalizacia ma dost neprijemne negativa.
26. 1. 2007 13:49
Re: podivne
Pokial to bude nieco podobne jak FII, tak potom panboh s nimi.
anonym
4. 3. 2007 17:33
Re: podivne
Ja si myslim, ze mas 100% pravdu.
neregistrovaný "stará Blažková"
22. 1. 2007 20:24
:-(
Lidé mají různé "chutě" a proto si i tento uzký a vysoký paskvíl bez šmrncu a elegance své zákazníky určitě najde.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ŽEBRACI Z VACLAVAKU ASI TA"
23. 1. 2007 20:59
Re: ŠMECE EUROPY
ŠMECE EUROPY
neregistrovaný "Pipo"
22. 1. 2007 20:26
Neni to zle
Nevyzera to as tak zle. V tej metalize sa mi paci pravdaze bez hlinikovych diskov to caro strati. Zadok nic moc. Co ma prekvapuje je ta syrka us sucasna mala problem so sirkou a ono je to este uzsie, to je dost velky nedostatok. Uvidime co cena ak nebude na urovni sucasnej ale bude vyzsie bude to mat fabka taske. Inak ta biela strecha sa fakt k tej oranzovej nehodi a celkovo to potom posobi ako keby tam bola len polozena. Interier bieda ala VW na to sme si us zvykli uvidim ked ju uvidim na zivo ale ako vravim neni to zle ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 20:31
škoda nadějí
Škoda, Škoda má na to dělat i lepší počiny, interiér z roomsteru, velké zklamání, široká středová konzola která tlačí a tlačí do pravé nohy, ostrá hrana plastu s otřepy u vstupu A sloupku do palubní desky, nepřiměřená vůle (výrobní nikoli montážní) rámečku originálního autorádia, příliš utopená řadicí páka... Měkký plast hádejte kde, pod čelním sklem asi aby si sluníčko neotlačilo paprsky, noha v konmtaktu s plastem struktury křemene. To jsou mé výtky k interiéru. Exteriér, sto lidí, sto chutí, moje chuť tohle tedy není, je to moc, úzké a vysoké, k té výšce to má moc nízký předek, velká světla, násilně milý výraz, stokrát lomená zadní světla, celek tak nějak neharmonizuje. No jízdu neočekávám příliš odlišnou od roomstera, jen kvůli kratšímu rozvoru poněkud nervóznější. Škoda, fakt jsem se těšil, ale tohle je oproti FI krok zpět.
Rozbalit vlákno
11
22. 1. 2007 20:35
Re: škoda nadějí
tak jak se možná na lecčem neshodneme, tohle podepisuju. Nerad- už kvůli domácí značce... Nemám co k tomu víc napsat, leda bych kritiku ještě dále rozvinul...
neregistrovaný "Franta"
22. 1. 2007 20:52
Re: škoda nadějí
Pred lety jsme to jeste mohli hazet na "vnuceny" nemecky design, ale posledni Skodovky jsou uz v Ceske reziji. Sakra skoda, kdyz se clovek podiva jak podobnou ideu zrealizovalo Suzuki se Swiftem, to je *zvenku* prekrasne auto, motory jedou jak drak, ach jo ...
22. 1. 2007 20:55
Re: škoda nadějí
Proti HTP jede Swift s jednatrojkou jak dragster...
neregistrovaný "Franta"
22. 1. 2007 21:47
Re: škoda nadějí
Souhlas. Swift si nekoupim, uvnitr se citim ztisnene, ale jede to jak drak a je to proste krasne auto zvenku. Stejny napad, o tridu lepsi provedeni.
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 20:54
Re: škoda nadějí
Mari, s tebou se sice na mnohém neshodnu, ale nedělá mi problém s tebou diskutovat ;-) :yes:
22. 1. 2007 20:56
Re: škoda nadějí
:-) :yes:
22. 1. 2007 21:37
Re: škoda nadějí
Nechci se přít, nevim jaké máš proporce, ale že by něco tlačilo do nohy? Ostré hrany a otřepy nepotvrzuji, vůli autorádia také ne, řadicí páka je normální (máš moc vysoko sedadlo :-p) Plast je vespod tvrdší, ale u konkurence to není bohužel lepší (asi to už s tím změkčováním všichni vzdali ;-\ ) Z venku mi F2 proporčně přijde velmi vyvážená, žádný rušivý element. Na úzkost si musíme počkat v reálu, kdoví jaké jsou rozměry interier vs. exterier. Podvozek je identický S F1 (možná trochu optimalizovaný), takže lze očekávat tvrdší a suverénní jízdní vlastnosti.
neregistrovaný "Franta"
22. 1. 2007 21:50
Re: škoda nadějí
F2 jsem jeste nevidel, ale Fabia mela opravdu otresny stredovy panel ktery tlacil do lytka a za tech 7 let to neopravili :(
22. 1. 2007 22:01
Re: škoda nadějí
Ne do lýtka, ale spis do kolena ... Quido i já píšem o interieru Roomsteru tzn. i F2
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 22:06
Re: škoda nadějí
ano koleno, přesně řečeno, podkolenní jamka :-)
neregistrovaný "Quido"
22. 1. 2007 22:00
Re: škoda nadějí
Proporce naprosto běžného středoevropana, 180 na výšku, sedadlo až na dně, ruce mám normálně dlouhé :-) roomstera mám velmi pečlivě vyzkoušeného, všechna tvrzení můžu doložit fotograficky. Interiér identický s roomsterem => úzký, je na tom něco nepochopitelného? Konkurence má sice také tvrdé plasty, ale ty netlačí do nohy. Podvozek není identický s F I, je tam "nově" "stará" zadní náprava z Octavie I, jízdní vlastnosti roomstera mají k suverenitě daleko ,F II bude mít kratší rozvor, ztratí část stability a plavnosti. Udělám ti fotky otřepu, i nadměrné vůle v rámečku, o koncertu pazvuků a vrzání v chladném ránu ani nemluvím. Kvalita (zatím roomsteru, ale ten je uvnitř fabií) šla opravdu oproti F I znatelně dolů, bohužel....
neregistrovaný "wolf"
22. 1. 2007 20:32
cas to ukaze
myslim, ze casem si lidi zvyknou na to, jak nova fabia vypada...me se ze zacatku moc nezamlouvla ani soucasna octavia, ale ted uz se mi libi a bavi me s ni jezdit... Jedna vec se mi na te fabii ale hodne nelibi, a sice zadni svetla...jsou trosicku moc velike, na takove - relativne - male auto...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "of"
22. 1. 2007 20:33
Fabia II RS
Snad dostane motor ctrnactku TSI >:D
to by bylo :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2007 20:39
Kde som tu bielu strechu uz videl....
AHA UZ VIEM >:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
22. 1. 2007 20:46
Re: Kde som tu bielu strechu uz videl....
>:D ;-) PS: Trabant je auto, které bude mít své charizma i za 100 let... Byl to kult, je to kult a bude kult. Nezničitelný kus duroplastu vyrobený v chudobných podmínkách. Takhle vzniká opravdová automobilová osobnost! Navzdory nepřízni snad celého světa si svou cestu protlačil... A zvítězil! Tohle je největší automobilová osobnost všech dějin! Trabant rulezz :yes:
22. 1. 2007 20:49
Re: Kde som tu bielu strechu uz videl....
Jasne >:D Nic proti trabantu, chcel som len ukazat ako je ta strecha originalna na f2 >:-[]
22. 1. 2007 20:51
Re: Kde som tu bielu strechu uz videl....
:-)
22. 1. 2007 20:46
Ujde to, ALE
na trhu jsou i hezčí auta tohohle segmentu. Nějak mi nesedí ten zadek. Budu si muset počkat až to auto uvidím v reálu. I když už teď usím říct, že záď by mohla bejt trochu zakulatěnější a ne takhle ostře seseknutá, to nejenom zmenšuje kufr, ale na Fabii to ani moc nesedí.
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2007 20:48
S tou bílou střechou je to fakt úlet
Nezdá se mi to ani moc originální, spíš se nad tím pousměju, ale to je všechno. Bílá střecha je opravdu originál jenom jedna, a to u Mini
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondras"
22. 1. 2007 21:10
Re: S tou bílou střechou je to fakt úlet
Ta bila strecha mi nevadi,jednoduse komu se nelibi si ji nepriplati,zepredu a zevnitr to neni spatne,celkem se mi to libi,ale nemuzu si pomoct,opravdu mi zadni koncova svetla velmi pripominaji Mazdu 323hatchback tak z roku 2002..Jinak musim pochvalit motor 1.2 51kw,mam novou Ibizu,mam ji 4metry a muzu srovnat s Fabii 1.2htp 47kw a je to citelny rozdil,prave dnes sem se svym milackem jel po D1 170km/h do mirneho stoupani,takze co se tyce dynamiky fakt super,a jel jsem ve dvou lidech,ve 4.bych to z toho sotva vytlacil,ale vazne dobry motor...
neregistrovaný "sergio"
23. 1. 2007 16:59
Re: S tou bílou střechou je to fakt úlet
to ste špatne pochopili, tá strecha sa nepripláca ona sa iste bude odpočítavať, minimálne za ušetrenú metalízu a nájdu sa aj iné dôvody...
neregistrovaný "Herm"
22. 1. 2007 21:24
návrat
Nakonec to zase není tak hrozný, jak to vypadalo na těch prvních fotkách (spíš těch pološpionskejch). Ale nějak němůžu strávit to ostrý sklo nahoře u předního okna. To je takovek nostalgickej návrat k feldě. Třeba u mini je to něco podobnýho, ale je to nějaký trochu jiný...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bbb"
23. 1. 2007 09:12
Re: návrat
Ano, to sklo je jako u starého Žuka
neregistrovaný "NIč"
22. 1. 2007 21:24
FABIA
Ste všetci zaujati ja mam škodu superb a nemenil by som ani za nič
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:36
Re: FABIA
Ja mam Fabii a taky bych nemenil :yes:
neregistrovaný "fabijec"
22. 1. 2007 21:53
Re: FABIA
a ty nejsu vubec zaujaty, co? ;-)
neregistrovaný "škodovka nikdy nebude auto, poch"
24. 1. 2007 01:12
Re: FABIA
Zo škody nespraviš auto ako z cigana človeka.Suprbečko obrovsky nepodarok!!!
neregistrovaný "Jirka"
22. 1. 2007 21:27
proc
Jste se trochu zpletli ne? Jak muze redakce napsat, ze Clio je delsi (3986) nez Fabia (3992). Vzdyt ty rozmery jste tam sami napsali - bije to do oci!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nič"
22. 1. 2007 21:32
fabia
:-) škoda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:37
Re: fabia
Forever :yes:
Avatar - donPedro
22. 1. 2007 21:40
Bobek
- to je první slovo které mne napadlo při shlédnutí hentěch fotek - jako ten králik z klobúka. A kombík bude Bob. Je dobře že Fabia drží linii kastle abych tak řek "knedlikoidní" neb ta je mi blíže než linie "murénoidní" ražená GP a Corsou (OT - Corsu jsem juž viděl live, a musím říct toto: zas jedno auto co vypadá na fotkách líp než v reálu, sori mari). Interier FII - to je kapitola sama pro sebe: v rámci možností vymazlen téměř k dokonalosti. S čím mám zatím ešče trochen problém, to jsou zadní lampy, snad si na sebe časem zvyknem. Tož abych to shrnul, že: BRAVO ŠKODA :yes: :yes: :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
22. 1. 2007 21:53
zatial netvorecek
pri zapade slnka v top vybave a hodinach pozovania pre jednu fotku celkom ujde, ale inac to vidim na takeho maleho netvorecka... tie rysy mi stale nechcu hrat dokopy... ;-\ no nazivo uvidime viac, nepredbiehajme...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sergio"
23. 1. 2007 17:09
Re: zatial netvorecek
tak k tomuto názoru by som sa pridal, lepšie to nevymyslím...
neregistrovaný "misoo"
23. 1. 2007 21:00
Re: zatial netvorecek
diky :-) :yes: stale tajne dufam ze nazivo bude aj "soc verzia" aspon scasti tak pekna ako ta "top verzia" z fotiek... kto sa ma potom na to neustale pozerat... ;-\
anonym
4. 3. 2007 17:45
Re: zatial netvorecek
dlho som sa tak nezasmial - super!
neregistrovaný "ALIEN"
22. 1. 2007 22:01
KDY VYROBI NECO PORADNYHO??
Sakra kdy SKODA vyrobi neco, cim se budem moct chlubit?Proc neudelaj neco, jako byla studie modelu TUDOR? To porad budou prskat takovyhle kryply?Pokrok tam je..hlavne v interieru,jenze zase kdo si takhle "narachlou" Fobii koupi..zase budou plny silnice socialnich verzi...
At uz vyrobi neco za co se nebudem muset stydet, kdyz cizinci reknem ze skodovka dela xxxxx auto.
Rozbalit vlákno
13
22. 1. 2007 22:07
Re: KDY VYROBI NECO PORADNYHO??
Tobě zakázali vycházky? :-(
anonym
22. 1. 2007 22:49
Re: KDY VYROBI NECO PORADNYHO??
na vic ses nezmoh?Nejsi nahodou majitel super-nabuseny socialni fabia HTP Junior co nema ani dvirka u kasliku?
neregistrovaný "Lol"
22. 1. 2007 23:46
Re: KDY VYROBI NECO PORADNYHO??
A nema zapalovac :-!
anonym
23. 1. 2007 00:23
Re: KDY VYROBI NECO PORADNYHO??
:-! jeste ze ma kola :D
neregistrovaný "MOJA REČ"
23. 1. 2007 21:00
Re: ŠMECE EUROPY
ŠMECE EUROPY
anonym
23. 1. 2007 18:52
Re: ŠMECE EUROPY
tak jim to jdi ukázat a navrhni něco geniálního ale aby to v nákladech vyšlo okolo 250000,-kč tak se ukaž umělče
neregistrovaný "Honza"
22. 1. 2007 22:18
Re: ŠMECE EUROPY
Ty bys Tudora koupil?Ono totiž proč vyrábět něco,co si koupí 10 lidí a milión bude jen očumovat a chválit.Studie Tudora byla sice pěkná,ale hlavní jsou dneska tržby. ;-)
anonym
22. 1. 2007 22:49
Re: ŠMECE EUROPY
Ja bych si skodovku nekoupil nikdy >:D . Ale kazda automobilka by mela mit jakous takous vlajkovou lod...a tu u ceskeho vyrobce postradam.Skoda ze Tatra uz nechrli osobaky..tam by se socialni Skoda mohla ucit..
anonym
22. 1. 2007 23:58
Re: ŠMECE EUROPY
Ty na ni ani nemáš,napiš ukoly a honem do peřin ,zejtra brzo vztáváš >:-[]
anonym
23. 1. 2007 00:24
Re: ŠMECE EUROPY
kde beres tu jistotu :-! ?

>:-[]
anonym
22. 1. 2007 23:56
Re: ŠMECE EUROPY
Tak vyrob něco pořádnýho ty,chytrolíne
anonym
23. 1. 2007 00:24
Re: ŠMECE EUROPY
neboj , kdyby slo Skodu vyklestit ze sparu skopcaku, tak by se stim neco delat dalo ;-\
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:04
Re: ŠMECE EUROPY
A pozor konstruktér od ferari promluvil. Škoda že "sociální" Škodovka si Tě nemůže dovolit, protože musí chrlit narachlé fabie.
neregistrovaný "maton"
22. 1. 2007 22:11
Jak dopadne O3..? <b class="smile07"><b>:-O</b></b>
Bude se prodavat... Jiste ze jo... Je to prece Skodovka. Ale to nic nemeni na tom, ze s jejiho designu odvazanej nejsem... Nejhezci Skoda posledni doby je podle me O2... Cernej kombik na 17'', nejlepsi kombinace ;-) A to bych tvrdil, i kdybychom ji nemeli.. Docela se obavam, jakeho bude mit nastupce... :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mb"
22. 1. 2007 22:33
tohle do výroby ?????
já bych tohle do výroby nepustil, to dopadne jako fabia sedan
Rozbalit vlákno
2
anonym
22. 1. 2007 23:54
Re: tohle do výroby ?????
myslim,že lidi ze škody jsou chytřejší než ty, tak neměj péči,oni vědí co dělají
anonym
23. 1. 2007 08:25
Re: tohle do výroby ?????
tak když byli tak chytří tak že pustili ten seden .... >:D .... to byl dobrej propadák a tohle bude eště horší :no:
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2007 22:49
Fadní Ja
Je to takový... prostě to není ono, celý dojem mi kazí zadní světla a tvar zadních oken. U svítilen se mi nelíbí tvar, hlavně tvar záběru do boku, na pravé straně mě pak dost ruší blízkost hrany světla k víčku nádrže. Pak se mi nezdá vyvážený poměr červeného a čirého prosklení. Červený je tam prostě moc. Co se týká oken, tak mi nejvíce vadí hranatý horní roh bočního okna a naproti tomu oblouk na spodní hraně. Střecha tam působí tak trochu "navíc", celé je to způsobené zbytečně se zvedající spodní hranou oken směrem k zádi. Při snaze designerů dodržet podobný sklon a tvar střechy vzadu to prostě nehraje. Kdyby aspoň se aspoň směrem vpřed ta střecha kopírovala sklánějící se spodní linii oken. Musím konstatovat, že nová Fabia se mi líbí jen po A sloupek. Roomster jsem chápal jako jistý experiment, se kterým bude mít Fabia společnou právě jen tu docela povedenou příď, ale tohle ne. Je to příliš neuchopitelné vzhledem ke kategorii vozu. A s tou konkurencí a nyní i 7mi letými zárukami na trhu se asi tak dobře, jako první generace prodávat nebude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Free_tekk"
22. 1. 2007 22:56
Výsměch tomuhle zmetku
Tvar sem tvar tam.Celkove je to aoto strasnyyyy.Jen v tom nekoho uvidim hned se mu vysmeju.Proc ti lazari v skodovce nedaj do vyroby SKODA JOYSTER,naadhernyy auto se vsim vsudy.A ne takova hamba jak todle.PEACE
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Gilgit"
22. 1. 2007 23:25
Re: Výsměch tomuhle zmetku
Zajímavý,kde se berou blbecci jako Ty. Zádné auto se nelíbí vsem, ale pouzívání na komentování nového modelu jakékoliv normální automobilky slova jako "zmetek", "lazari" a "hanba" ukazuje, ze to ais nemás v hlave úplne v porádku.
neregistrovaný "ALIEN"
22. 1. 2007 23:42
Re: Výsměch tomuhle zmetku
musim se zastat Free_tekk(a)
Ma pravdu, skodovka chrly samy kravoviny....Octavku beru,ta ujde,SUPERB je vlastne Passat.Ale co Roomster a Fabia?...vzdyt to je strasny...Uprime,ja se smeju i liudem v Roomsteru..A kdyz vidim Fobii tak ji bud rychle predjedu,nebo uhnu,pac ji ridej prevazne blbci,myslici clovek,by si to nemoh koupit... ;-)
anonym
22. 1. 2007 23:50
Re: Výsměch tomuhle zmetku
Tak ja si fabii koupil a nejak nemyslici si nepripadam,az se potkame tak se nesmej a dej o sobe nejak vedet,ja ti to trapeni ukoncim,blbecku :-!
anonym
23. 1. 2007 00:19
Re: Výsměch tomuhle zmetku
napalis to do me? >:D
anonym
23. 1. 2007 00:20
Re: Výsměch tomuhle zmetku
mam zrcatka a okna drazsi nez ty auto tak ja o sobe dam vedet,ale neublizuj mymu autu prosim :-!
anonym
23. 1. 2007 00:26
Re: Výsměch tomuhle zmetku
Fobii bych se moc nekasal >:D :no:
neregistrovaný "Pipo"
23. 1. 2007 00:38
Re: Výsměch tomuhle zmetku
Zrcatka drahsie ako on auto ty hej. Ked ta tak pocuvam tak si rad ked ti ocko pujci 120. Aspon nekej 8-s
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:13
Re: Výsměch tomuhle zmetku
Se divím, že milionáři kteří se nebudou zahazovat se škodárnou se vůbec zahazujou sem psát a unavovat své krásné pěstěné prstíčky psaním o Fabii. Má se koukat z okna jak mu služebnictvo leští západní bourák.
neregistrovaný "PAJA"
4. 2. 2007 18:14
Re: Výsměch tomuhle zmetku
TAKOVY LIDI JAKO TY NECHAPU.PROSTE CHUDACCI.AHOJ
neregistrovaný "škodovák"
22. 1. 2007 23:51
Re: Výsměch tomuhle zmetku
:yes:
neregistrovaný "smajl"
23. 1. 2007 19:50
Re: Výsměch tomuhle zmetku
Vzhledově toto auto nejni špatný,ale co mě víc zajímá než vzhled je vývoj auta a u tohodle se zastavil a to je velká ŠKODA!aspoň pro mě.Je to prostě splácanec z ostatních aut nic víc.Vylepšila se jen kastla proč jen vilepšila protože je z části vzítá z romstru podvozek je stejnej uvnitř nic novýho jen převzaté zas z jinýho auta z romstru atkže na pár drobností to nejni pro mě nový auto.Tady de názorně vidět jak automobilka šetří co nejvíce aby co nejmíň investovala a co nejvíc vyrejžovala.Tohle nejni pokrok ,ale sprostá zlodějna.Je to prostě zplácanec a nic víc.Auto má být svý mít svou osobnost a tím pádem jedinečný a né aby to byl zbuz vod každýho něco jak tohle.Čest :no: :no:
neregistrovaný "totti"
23. 1. 2007 08:40
Re: Výsměch tomuhle zmetku
mám chut hned ho poskriabat, fuj fabia
neregistrovaný "Honysek"
22. 1. 2007 23:47
Krásná
Na fotkách vypadá úchvatně. Dle mého názoru se i interiér povedl. Jednoduchý a elegatní. Jen se modlím za rozumnou cenu. Přeci jenom my Češi jsme na cenu čím dál víc vysazený. Když tvrdili, že technika (především podvozek) byl v předchozí Fabii hodně drahý, snad by tahle novinka mohla být cenově zajímavější. Možná mě teď spousta diskutujících odsoudí, ale proč kupovat ne právě krásná auta typu Renault Thalia, Dacia Logan, když tu máme novou nádhernou Fabii... ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "škodovák"
22. 1. 2007 23:51
Re: Krásná
Presně tak :yes:
anonym
23. 1. 2007 08:37
Re: Krásná
si slepouch
anonym
23. 1. 2007 12:40
Re: Krásná
Svatá prostoto, kdo Tě za ten kec zaplatil?
neregistrovaný "Pierre"
23. 1. 2007 15:49
Re: Krásná
Protoze ten kdo potrebuje jezdit casto v peti lidech a odvezt hodne veci radsi koupi Logana kam se vejde, nez malou skudku.
neregistrovaný "jakub"
23. 1. 2007 00:23
Nelíbí
Myslel jsem, že to s tím kopírováním u Suzuki nebude tak horké, ale nelíbí se mi to. Uvidíme jak to bude vypadat v reálu, ale zatím mi to připadá jako sprášenina Růůmstru a Swiftu. Osobně bych raději toho Sviště^^
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "L-OKO"
23. 1. 2007 00:28
Nekupujem
Kedysi som fandil Skode, alebo bola v mnohych veciach lepsia ako konkurencia, ale myslim, ze FII nie je to prave. stary uzdy podvozok - na co mi je 10cm nad hlavou miesta, ked vzadu sedia dvaja dospely a dotykaju sa plecami? Konkurencia myslil zlepsila podvozky, predbehla skodu lepsou cenou a ponuka aj dospelejsi vyraz, alebo menej koncernovej uniformity. Dik, Skodu najblizsich par rokov urcite nekupim.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 00:43
Prcek
Pred dvema mesici jsem ho zahlid. Ceny prozmenu prehnany proti konkurenci no skodovka... Staci se juknout na vcerejsi Svet Motoru vis oktavka versus kia cee´d Jediny uchvancujici je interier v klasiku www.autorevue.cz/files/90348.jpg ten se jim povedl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jeste lepsi nez na prvnim!!!!!"
23. 1. 2007 07:09
nine
tny kravo DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mazec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel V6"
23. 1. 2007 08:13
Škoda Swift
Nemůžu si pomoc, ale přijde mi to jako špatně upravenej Swift. Takovej design bych čekal od korejců. Ale ono je to vlastně jedno, protože češi jí budou kupovat jak smyslů zbavený a ve světě motorů bude na 5 let nejlepší ve všech testech. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NIč"
23. 1. 2007 08:20
fabia
Nie je to swift niečo českého to auto asi len ma :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 08:31
Škoda Škody
Hybrid Rumster, Swift, Mini :no:
Rozbalit vlákno
1
anonym
23. 1. 2007 08:39
Re: Škoda Škody
ano je to humus na druhu
neregistrovaný "totti"
23. 1. 2007 08:36
no je to hnus
:'-( :-( :-( :-(
tak to je teda odpad vôbec to nie je príťažlivé, ani tuning by sa na tom nedal robiť, dizajn navrhol neaký debilcek. nikdy si nekupim toto auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nič"
23. 1. 2007 08:42
fabia
odpad to vôbec nie je ja by som bol zvedavy aky hnus by si navrhol ty. Je dobre kritizovať ale o vyrobe auta vieš asi tak prd
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 10:44
kecy kecy kecy
samej patriot to tu je koukam ;O) vsici hrdi na ceske veci, jezdi sice v jetinach z nemecka, ale to neva. nedivim se ze tu budem mit nalezly amiky s jejich raketama , nedivim se , ze vsichni co jim to pali odsud utikaj co jim nohy stacej. staci si precist nekde nejakou debatu .... nekonstruktivni plky zastydlopubertalnich kasparku , co to auto jeste ani nevideli , nesedeli v nem , nejeli a nemaj ani paru co to obnasi neco podobnyho vymyslet a postavit.
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2007 11:11
Re: kecy kecy kecy
No to máš pravdu. Já sem Fabii taky ještě na vlastní oči neviděl. Takže až ji uvidím, tak budu moct posoudit a kritizovat. Ale Roomster jsem poznal na vlastní kůži a vím, že bych si tohle auto nekoupil. Nejen že se mi designově nelíbí, ale to je můj pohled. Ale co je důležitý je, že je strašně úzkej a plasty jsou dost tvrdý. Takovýhle plasty bych čekal u Korejců, ale ne ve Škodovce. Bohužel tyhle plasty budou i ve Fabii, takže opět nic moc. Přístrojovka bez klimatizace s těma 3 ovladačema v horní části je dost podivná.
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 11:18
fabia
Je to pravda a môžem len suhlasiť jazdia na stary fiatoch a tu sa tvaria akoby pojedli vštku mudrosť sveta.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wesley"
20. 2. 2007 15:47
Re: fabia
No mozno tu jazdia na starych fiatoch ale aspon to pekne vyzera (subjektivny pohlad)narozdiel od F2 (Skaredka - vecsina ludi s fora co uz mozeme povedat za mierne objektivne) a zmesti sa do toho normaly clovek, a to nehovoirm o mne 189cm ktory si tam sadol a plakal.....Ide tu o to ze je to novinka a spravili krok DOZADU!!!
neregistrovaný "Zrout"
23. 1. 2007 11:34
Anonymni diskuze
Je ohromna skoda, ze jsou diskuze tak anonymni. Nekteri lide se sem chodi doslova vyblit.
1) Lidi co maji doma ojetinu za 50 tisic tu pisi, ze HTP by si nikdy nekoupili. Sami maji doma 10 let stare auto 1,4. Duvod - proste na ni nemaji.
2) Par slovaku nacionalistu po tom, co se do ted vozili ve favoritu ci felici najednou prozreli a v nic jineho nez nejlepsi a nejuzasnejsi ceed by si nekoupili. Vzdyt to je preci bozi auto, kdyz si ho sami vyrabi.
3) Decka co uz sotva maji ridicak tu uvazuji ze je lepsi koupit si golfa, jakekoli BMW apod. nez novou fabii.

Kazdy ma pravo na svuj nazor, ale na blbost by mel byt zakon.
Rozbalit vlákno
7
anonym
23. 1. 2007 12:34
Re: Anonymni diskuze
Vcelku souhlasím, ale že je to krutě předražené auto, o tom není pochyb.
neregistrovaný "Zrout"
23. 1. 2007 13:15
Re: Anonymni diskuze
Jak muzes rict ze to auto je predrazene, kdyz ceny jeste nejsou zname?
23. 1. 2007 14:32
Re: Anonymni diskuze
Ty si z ktorej visne spadol? Sa najprv zamysli, kym nieco napises. Ti co pisu, ze HTP by nikdy nekupili maju mozno obyvu z iba 3 valcov a vykonu podobneho ako maju oni v 10-rocnom aute. A ci nejakych 47 kW taha starsie auto vyhy 900 kg, alebo novinku 1,2 tony, tak je to rozdiel, nie? Ceed mnohym vychadza lepsie z praktickych dovodov. Ked dovybavis Fabiu(staru, novu este v tomto smere nepoznam) do urovne Ceedu, ten cenovy rozdiel uz nie je nijak priepastny, za par tisic naviac dostanes o kus vacsie auto ako je Fabia. Slovaci si vyrabaju aj Peugeot 207, robili Passaty, Golfy, robia Polo, Touareg aj Cayenne a predsa to nie su ich srdcovky. A mam pocit, ze pre Teba je Skoda "bozi auto" iba preto ze je ceska, pre nic ine. Plujes na inych a do zrkadla si sa zabudol pozriet.
neregistrovaný "Zrout"
23. 1. 2007 15:26
Re: Anonymni diskuze
Napada mne prislovi o "potrefene huse."

;-)
23. 1. 2007 20:10
Re: Anonymni diskuze
Nie, narozdiel od Teba som pisal realne a bez predsudkov.
anonym
26. 1. 2007 16:05
Re: Anonymni diskuze
Ceed je možná vybvenější, ale kvalita je kvalita
neregistrovaný "Wesley"
20. 2. 2007 15:53
Re: Anonymni diskuze
Pre boha ako toto mozes napisat, kedy da Skoda 7 rocnu zaruku ..... to je si myslim SAKRA nevhodny prispevok (Kvalita je kvalita) kamos si kupil fabku a dostal 2 rocnu zaruku, ked sa mu posere po 3 rokoch som zvedavy ako bude hovorit na tvoj prispevok - kvalita .....
neregistrovaný "Romy"
23. 1. 2007 11:38
chybí barvené lišty
chybí jí lišty v barvé ale líbí se mi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zrout"
23. 1. 2007 11:39
fabia
Ja jezdim ve fabii 1,2 HTP clasic. Jsem spokojeny.
Uz se tesim az bude nova fabie kombi. 1,2 HTP 51 kW ambiente je pro mne jasna volba. Uz aby byla.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 12:37
fabia
Neviem prečo Slovaci zatracuju škodovku veď všetci sme na nej vyrastli. Nepoznali sme nič ine len škodu a zrazu sa nám nepozdava. Niekto by bol celkom rád keby mal tu fabiu. Ale pišu tu hluposti ty ktory sa vozia na stale na ojazdeny ch autach z NSR a nová si nikdy nekupia. FABIA JE SUPER. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
anonym
23. 1. 2007 12:46
Re: fabia
Už se těším na testy ve Světě motorů. "Potěší, nenadchne a neurazí", těmito idiotskými slovy se ty testy jen hemží. A které auto bude v testech nejlepší? Fabia II. Hoši ze Světa motorů si asi nevšimli, jak jim stoupá remitenda...
23. 1. 2007 14:35
Re: fabia
preco idiotske slova....zneju vpodstate pozitivne....z novej Fabie podla toho ako vyzera je malokto happy
anonym
23. 1. 2007 13:00
Pozor na něj, je to KOREEC !!
:no: :no: :no: Vypadá, jako by se sem přistěhovala z Koree. :no: :no: :no: Fuj s tím CIZINCEM !!!!! :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 13:10
Fabia
KOREEC ale Česky nemaš o tom aute ani šajnu a nadavaš do Korejcu. Čas ukaže a hlavne predajnosť. Žiadne auto nie je dokonale každé ma klady a zapory. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:19
Re: Fabia
:yes:
anonym
23. 1. 2007 14:03
Nová Fábie
Porovnání Fábie X Swift je spíš ve prospěch Swiftu a to v rozvoru.Swift je kratší o nějakých 30 cm,ale rozvor má menší o cca 6,5 cm a to není zas o nmoho méně!!!!
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2007 14:39
Re: Nová Fábie
interiery tychto dvoch aut (s vynimkou kufru) by som kludne porovnaval, rovnako aj motory a jazdne vlastnosti....myslim ze v tychto intenciach by bol Swift vitazom
neregistrovaný "Notorick"
23. 1. 2007 14:30
Pořád vyšší a vyšší
Místo aby se dělala auta nižší, tak se šplhají pořád do větší a větší vejšky. A přitom fyzikální zákony platí pořád a nižší těžiště má nesporně více výhod. A navíc ten předek je ukrutnej fujtajbl.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 14:42
Fabie
škodovky sou vžycky pěkný,dobrý a spolehlivá aua :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FTN"
23. 1. 2007 14:56
Rejpnu si!
Teď mi dovolte si rejpnout do všech škodovkářů:
Proč mám auto, podobné kategorie jako Fabka, který mělo v roce 1985 (ano, to je o 22let zpět) vyhřívané sedačky, mlhovky, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, okna a mnoho dalšího v ZÁKLADNÍ VÝBAVĚ(tzn.bez příplatku)??? Od roku 1990 pak ABS, kontrolu trakce a další vychytávky(taky v základu)... Proč si nechává Škůdka platit nehorázný peníze za výbavu, která byla běžná už před 15-20 lety??? Pochopte, že se musím smát, když čtu na Roomster a Fabia fóru výbavu jejich vozů: "lapače nečistot", "schránka na brýle" nebo "boční polepy Roomster"... >:D
Jinnak Škodovce fandim, ale čekám až udělá auto, za který se nebudeme muset stydět. Tzn. že až se budu bavit někde v zahraničí s někým v hospodě a řeknu mu že mam Škodu XY, tak on řekne: "Hm, to je moc pěkný auto, to bych taky chtěl."
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NIč"
23. 1. 2007 15:02
FABIA
Možno o pár rokov sa dočkáme dobrého auta od škody. Ale kritika nie je na mieste to auto je dobre. A nám Čechoslovakom to vyhovuje.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 15:10
ASI BUDEM BLVKAT....
Pekne hnusné.
By som asi dizajnéra v momente vyhodil.
8-s
Som zvedavý ako tá faboška ukáže so 14" diskami alebo že by 13"???????? >:D
Žiadna sláva!!!!
Pochybujme že dosiahne také predajné čísla ako I-ka...
ˇVeď sa stačí pozrieť ako sa predáva Roomster...
To sú čísla :no: :no: :no:
Dobre Vám tak Škodovko...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:24
Re: ASI BUDEM BLVKAT....
Souhlas oni jej propustí, protože slyšeli o perfektním designerovi který postaví trhák který se bude prodávat sám. Nedíval jsi se dnes jestli Ti nedošla pošta? >:D >:D
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 15:18
fabia
Prečo vieme len krtizovať. Kto chce nech ide priamo do Škodovky do Fabriky do vyvojového strediska a nech kritizuje koľko chce: Škoda auto urobi len to čo jej bratia Nemci dovolia.
Rozbalit vlákno
2
anonym
23. 1. 2007 15:31
Re: fabia
Prečo by sme nekritizovali???
Shak je to hmuuuuuuuuuuuuuuuuus!!!!!!!
V dnešnej dobe takéto hnusné auto........
Okej...Dacia je hnusnejšia.
Sa vzpamätaj...
Ale len nech to dajú na trh a potom zaplačú :-) :-)
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:55
Re: fabia
Náhodou,Dacia je moc pěkná,mně se z auta líbí,když ji vidím.BTW:copak,máš akcie Škody? :-!
neregistrovaný "nic"
23. 1. 2007 15:43
fabia
Smutné že ľudia nevedia kde patria a odkiaľ sú. Vetšina z Vás asi naňho nema penizky tak si to kompenzuje hlupov nepodloženou kritikou. Čas vilieči vaše nazory a Slovenensky a Česky zakaznicy najlepšie vedia či fabiu budu chcieť alebo nie. >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
8
anonym
23. 1. 2007 15:50
Re: fabia
ty by si tiež mal vedieť odkiaľ si a ako sa píše vetšina - väčšina / zákaznícy - zákazníci. ;-\ ;-\
Dosť smutné...
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:57
Re: fabia
Á pozor nejen vynikající designér ale i slovenčinár óóó jak si mocný. Pro příště se píše design a ne dizajn nebo pocybujem a ne pochybujme. :no: :no: Přečti si nejdřív co jsi napsal sám ;-)
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:59
Re: fabia
oprava aby nemusel psát "pochybujem" chybělo tam h. >:D
anonym
23. 1. 2007 16:15
Re: fabia
ÓOOOOOOO, tu niekto nepozná rozdiel medzi preklepom a gramatikou...
Že ty trubko????? :-) :-) :-)
No jo... Design je u.k. u nás sa píše dizajn...
Zase trubka... ;-) ;-)
Nič si z toho nerob tomas...
To doženieš...
Treba sa učiiiiiiť...
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 16:45
Re: fabia
Uééé to bolelo :'-( :'-( ,ale od někoho kdo je sprostý jak dlaždič a kritizuje gramatiku a sám v ní pokulhává to stejně neberu. Jsem nad věcí. Nepotřebuji argumentovat vulgaritami ;-). To dělá někdo kdo už neví jak argumentovat. >:D >:D
anonym
24. 1. 2007 08:29
Re: fabia
Tak to si potom dlaždič???? >:D >:D >:D >:D
Veď sa pozri - 80% ľudí nesúhlasí s dizajnom tejto kopy howen, co vam doviezli z Nemecka a tom to neako vymodelovali... >:D >:D >:D
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 15:51
Re: fabia
Souhlas. Nemám škodovku a se spoustou věcí souhlasím. Třeba cena, základní výbava aj, ale proč být tak vulgární. Navíc je to tu samej fundovanej konstruktér a designér od renomovaných značek >:D >:D tak se divím co se tu vůbec zahazujou. Možná je trochu užší, ale mě se docela líbí. PS: teď možná zase přijde snůška vulgarit a odbornejch termínů :'-( :'-( .
anonym
23. 1. 2007 16:19
Re: fabia
Jaaaaaaaaaaaaaaaaj...
Ty si od Pininfariniho..že??????
Ty môžeš...
neregistrovaný "NIč"
23. 1. 2007 16:07
fabia
Je to pekné auto nie je čo riešiť. >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "muno"
23. 1. 2007 16:17
Re: fabia
Bež k očnému...
Alebo si pozri iné značky..
Na webe je toho mrte...
Čo je potom u teba Thalia???
Krásna??? :no:
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 16:22
fabia
Thalia je Hybrid. A očného nepotrebujem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 16:47
Re: fabia
Té lentilky si nevšímej je nemocnej a neví o tom >:D >:D
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 16:56
fabia
Je to len môj pohľad na vec. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 17:01
Re: fabia
Jasné to by tak mělo být ale slušnou formou. Co člověk to názor, ale slušně. Jenže to každý neumí. Asi nějaký komplex z dětství. >:D >:D
neregistrovaný "lukas"
23. 1. 2007 17:03
kočka
fabia 2 fakt moc povedená,e to kočka.těším se až si ji koupim, ale až pak kombika.a slovaci nam akorat zaviděj sami ste nic nedokazali tak tady mate kecy.a škodovka funguje leip než česko a slovensko dohromady
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 17:11
Re: kočka
Nevím co máš proti slovákům podívej se na všechny názory.Je tam 1 čech co ty kterým se F2 líbí na nižší úroveň než jsou cikáni. Není to o národnosti ale o lidech. Jsi Tím zářným příkladem. Začne to diskuzí o autě, hokeji aj, končí to haněním sousedů
neregistrovaný "dewels"
23. 1. 2007 18:11
Re: kočka
skodovce se tak dobre vede, az ji musel koupit volkswagen! >:D >:D >:D >:D >:D to se tesim jak bude v kombiku. to bude vypadat. chichichiiiiii
neregistrovaný "nič"
23. 1. 2007 17:05
fabia
Suhlasim je to na každom ako to berie. Nevidím dôvod nadaávať na to auto. >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nic"
23. 1. 2007 17:27
fabia
Lukaš asi nevie že Slovaci Vám postavili METRO bez nás by ste nedokazali asi nič. Je to nacionalista a *.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nic"
23. 1. 2007 17:28
fabia
Keby som bol pri tebe dal by som ti po hube.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dewels"
23. 1. 2007 17:53
zmutovany swiftik
ja se divim, ze ta skodovka s tim jejim designem jeste nezkrachovala. to je hnus za hnusem krome superbu.
z te fabie je mi fakt blbe. fuj tajbl!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenyk"
23. 1. 2007 18:15
Ano i ne
Když jsem to auto viděl poprvé, vůbec se mi nelíbilo. Teď už malinko měním názor, (jiné prostředí a barvy auta dělají hodně) ale stále to není ono. Zepředu je to Roomster a zboku a zezadu mi to nějak nepasuje. Sám jezdím v FI combi, tak si počkám na tuto variantu. Dostatečně obsáhlý test je zde [odkaz] . Jinak Škodě fandím a prřeji jí hodně spokojených zákazníků :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fanda"
23. 1. 2007 19:01
Škoda patří k Evropské špičce
Škodováci jdete správným směrem nenechte se odradit od kritiků, kteří sami nedokáží nic , jen psát nesmyslné kritiky. Oni nepochopili, že vývoj automobilů jde směrem, který sleduje i nová fábia a ne podle jejich přízemních představ. dáe nedokáží rozlišit auta podle kategoií, především cenových a porovnávají Škodovku a vozidly několikánásobně draššími. výsledy anket v zahraničí však dávají za pravdu škodovákům (viz umístění Roomsteru v anketě a Evropský automobil)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tomas"
23. 1. 2007 22:00
Re: Škoda patří k Evropské špičce
:yes: :yes:
anonym
24. 1. 2007 14:16
Re: Škoda patří k Evropské špičce
seš homoš nová fábie je pro lidí který by neli jezdit autobusem pro telata a nebo v nějakej rezervaci pro krávy
anonym
23. 1. 2007 19:32
ŠKODA FABIA 2
jo je to pěkný auto ale na zadek si bude chvílu potřeba zvyknout :-( ;-\ ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pájík"
23. 1. 2007 21:26
Čekat?
Asi před rokem jsem chtěl koupit nové auto a zvažoval, zda čekat na Fábii II. Nakonec jsem se rozhodl nečekat a koupil něco jiného. Dnes, když vidím fotografie nové Fábie, musím konstatovat, že jsem udělal dobře. Už to není takový hnus jako Fábie I, ale pořád to není pěkné auto. Proč dokáže Škodovka dělat pěknou Octávii a zároveň i takové "obludy"?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fitipaldi"
24. 1. 2007 00:42
fabia
A to si mamae koupit??????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fabia"
24. 1. 2007 01:22
no škoda
Škodovka nikdy nebola auto,pojazdny daždnik na nakupy(maslostroj)keby pri výrobe nezamykali aspoň perovanie ale na cestách cítiš každučky kamienok na rozdiel od obyčajných aut.
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 09:47
fabie
fuj
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 12:22
fabie 2 versus fabie1
ahoj všichni automobilisté.Pravě marodím a tak pročitám příspěvky.Některé jsou konstruktivní a jiné jsou "omyl".Moje 1.auto byla škoda 120 l r.v.1987a měl jsem jí až do roku 2003.do deseti let žadné zavady potom problémy náhrandních dilů-velmi nízká kvalita proti originálům.Potom jsem koupil fabii combi 1,2htp.Zatim vše ok.jsem maximalně spokojen.Není určitě nejlepší ,ale mě bohatě stačí.S názory na romstra a fabii 2 bohužel musím souhlasit .Tento tah se škodovákům určitě nepovede.Tímto jsou na trhu vráceni o generaci zpět a jenom kosmetické úpravy to nevyřeší.Pevně věřím že se to mění!
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 13:15
Humus
Tak tuhle nehezkou slátaninu budem potkávat denodenně minimálně dalších 10 let,blééé,jen interiér mi připadá vkusnej.Aspoň že není nejhnusnější z nejhnusnějších(u mě vede nissan micra s renaultem megane)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bmw"
24. 1. 2007 14:12
blbá kráva
vyborně auto pro blbý krávy je na světě
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 15:52
fabia
konecne fabia jak ma byt hezci nez ta popelnice
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hartge"
24. 1. 2007 16:54
...
Konečně to vypadá trošku jinak neš ten typicky německej konzervativní styl,ala Fabia I.,kterej nesklame ,ale ani neoslní...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "senda"
24. 1. 2007 17:27
Otřesné
Nic horšího jsem snad nikdy neviděl. Myslel jsem, že roomster je nejhorší auto, ale tahle slátanina je neštěstí. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:57
Re: Otřesné
Jsou i horší auta. >:D
neregistrovaný "filip"
24. 1. 2007 17:28
RS
Jo je to krasne auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hiktjhf"
24. 1. 2007 17:31
fhrhb
:-) ;-) ;-) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ghzlgfui"
24. 1. 2007 17:47
huioghuio
jioghouigfzidfzifzdflcul, uidfzuýžc, zuýždur, zuždzlfržzuáldel žzuilžzáicfzujdc uild zilýdrýáýzt
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lukáš"
24. 1. 2007 17:53
Vnitřek vypada super, ale zvenku maly auto.
Zvenku maly auto, zepredu to pusobi jako roomster, a zezadu to vypada sileně, takze si myslim ze moc dobry ohlas to mit nebude :no:, zvlaste jeho cenou :-( takze je to auto co se nepovedlo ;-)
Rozbalit vlákno
1
24. 1. 2007 19:12
Re: Vnitřek vypada super, ale zvenku maly auto.
Nemaj obavu, ono to auto bude aj zvnutra male.....
neregistrovaný "james"
24. 1. 2007 18:38
Lunapark
Starý typ Fábie byl malý prostorově, tenhle je pro jistotu ještě menší. Pro koho to je určené? Jako autíčko pro děti nebo jen pro jednoho a psa?
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 20:05
Lunapark
To máš asi zrcátka osázené FL diamanty :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FILIP XJ"
24. 1. 2007 20:08
MRZÁK NA KOLECH
Co je to proboha za zrůdnost?!!!!Myslel jsem,že větší paskvil než byla stará FOBIE už být nemůže!!!!Proč si ty nevkusáci nekoupí pořádné auto...Jak někdo může vytáhnout několik set tisíc za předražený paskvil...Na auto pro socky moc nápadné a drahé..Jízdní vlastnosti budou standartně ubohé a argument kupujících,že na lepší nemají..Za ty peníze mohou mít pár let staré BMW 3 které díky kvalitě a motorům vydrží mnohem déle a také nežere..Navíc je to auto..Možností je víc..
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 1. 2007 23:45
Re: MRZÁK NA KOLECH
A co jsi si koupil ty? :-) Za cenu Fobie nekoupíš hodinky ,tak čím jezdíš frajere?
neregistrovaný "peter"
24. 1. 2007 21:11
des
chcel by som vediet cim chce skodovka konkurovat zapadnym znackam.cena?mozno ano ale ked z 1tkoveho bmw alebo peugeot 207 odstranim vsetko co fabia nema tak sa dostanem na rovnaku cenu.ale stale mi ostane auto ktore ma vykon aj uslachtilost.
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 1. 2007 23:53
Re: des
Ty jsi fakt krreten tahat 1er na srovnání s Fabii , 207?? nikdy nedosáhne prodejům 206.
anonym
24. 1. 2007 22:00
Vysoka vyska a mala sirka
Paneboze. Vysoka vyska a mala sirka. To je hruza 8-s . Me se Felica, Fabia 1, Octavia 1 a 2 a Superb libi vic nez Fabia 2 a Romster.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "franta"
24. 1. 2007 22:15
se povedla
;-) druhá nejhezci skodovka ....... po tudoru !!! >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 22:20
Co cena???
Kolik to asi bude???
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 23:52
Co cena???
Děs 8-s . U nás jezdí 186 v dieslu !!! To je dělo snad 100 lidí na 1m2 8-s .Ale nová Faba v červené a s černou střechou :yes: jj bude pěkné auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa"
25. 1. 2007 10:13
to radš Dacii,než tohle za ty prachy
To už je lepší ta Dacia Logan kombi,než tenhle paskvil.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cj"
25. 1. 2007 16:17
Re: to radš Dacii,než tohle za ty prachy
A ty víš za kolik bude?
anonym
25. 1. 2007 12:41
Je perfektná
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "antiskoda"
25. 1. 2007 16:40
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj
No to je ta najhnusnejsia vec co zatial vyrobili...a tie motory??preboha to sa ideme nahanat s bicyklami???perfektna vybava naozaj luxus vazne.....mila SKODA superb je delo octavia II je pecka ale toto a roomster ci ako sa to pise to je naozajstna katastrofa!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog"
25. 1. 2007 17:29
NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO BYLO PŘEDSTAVENO
Nevím jestli je hnusnější Roomster nebo tohle, ale určitě si nekoupím ani jedno, předpokládám, že 1.4 bude stát od cca 335000 Kč a za ty peníze je např. 2 roky staré Mondeo 1.8 S VÝBAVOU. Ale věřím, že český pepíci na to budou čekat i několik měsíců a "tunit" o stošest.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:06
Re: NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO BYLO PŘEDSTAVENO
Líp bych to nenapsal.Absolutní souhlas!!! Naprosto otřesné,šílené,hnusné,tragické,k blití.Podle mne je nejhezčí a nejlepší auto ceed.Absolutně bezkonkurenční autíčko.Natrhne prddel všem Golfům aj.sráčům.Ceeda si jednou koupím,ale na nové nemám,ach jo... :'-(
26. 1. 2007 06:38
Re: NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO BYLO PŘEDSTAVENO
Ty uz skonci s tym Cee´dom, si trapny. Nikto tu s nim neoperuje okrem teba, tak konecne sklapni a napis nieco rozumneho Hurvinku...
neregistrovaný "oda"
25. 1. 2007 17:40
Fóbia podruhé
Vyloženě nejhorší auto to asi nebude, ale nejhnusnější bude suveréně >:-[] Co dodat, snad jen JEN TAK DÁL :yes: :yes: :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NIC"
25. 1. 2007 18:30
fabia
Ta fabia je krásna nie je čo dodať. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex1"
25. 1. 2007 19:00
Fabia 2 design
To auto opravdu není hezké, na fotografiích Škody Auto sice nevypadá nejhůř, ale je tam foceno pouze z předem připravených vhodných pozic, nikoliv přímo zepředu nebo zezadu, teprve na těchto pohledech vynikne nepoměr mezi šířkou a výškou. Celé to působí doslova příšerně, zvlášť pokud je focena společně s jiným autem jako tomu bylo včera na novinkách.cz, kde působí vedle Clia jako krabice na kolech. Clio o 10cm nižší ale hlavně a zároveň o 10cm širší!! I když nemám strach, že by se u nás neprodávala, je to prostě Škoda (i když se jedná spíše o nacionální záležitost), ale při opravdovém a hlavně objektivním porovnání s konkurencí nemůže dosáhnout ani zdaleka na nejvyšší příčky. Interiér? to samé, slaboduchý scénář z Roomsteru, který mi nic neříká. a nejen mně..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:08
Re: Fabia 2 design
A komu ještě? :-!
neregistrovaný "Neo"
25. 1. 2007 19:03
Nektery ste pekny hovada
Nechapu co tady nekery z vas blejou za nesmysly. Este ste v tom nikdo nejel a uz delate zavery jak to bude desny. Stara Fabka mi prisla opo a verim ze tohle bude jeste o kus dal.

PS: Jen tak dal Skoda .... :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:10
Re: Nektery ste pekny hovada
Aby ses z z ní nepos***. :-! :no:
neregistrovaný "Neo"
25. 1. 2007 19:15
Re: Nektery ste pekny hovada
O takovejch jako ty tu presne mluvim ... Ja z ni se.. ???? Jen sem rek ze byla vopo, ne ze byla uzasna .... :no:
neregistrovaný "IT"
25. 1. 2007 19:52
Re: Nektery ste pekny hovada
Je to hnus velebnosti a basta. >:D :yes:
25. 1. 2007 20:52
Re: Nektery ste pekny hovada
IT ty si tak krásně jednoduchej, až si ji vyzkoušíš, tak suď, na základě článku a fotek zjistíš prd >:D
neregistrovaný "Neo"
25. 1. 2007 22:49
Re: Nektery ste pekny hovada
Naprosto souhlasim, aspon nekdo rozumnej ..... :yes:
neregistrovaný "michal.n.514"
25. 1. 2007 19:19
krása
supr kára :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 1. 2007 09:59
HANDSFREE
To handsfree je součástí dodávky? To jako nokia se bude dodávat k autu ?? a pokud je to jen ilustrace tak dost odporná(jak někdo psal pěst na oko) a pokud to bude standart, tak je to kýč, navíc když v držáku je 6230 která má Bluetooth. A tuto technologii bych taky rád viděl v nových autech. MP3 autorádio, Bluetooth, GPS, USB konektor(y) apod. a za normální cenu. stejně to stojí pakatel. To si člověk má koupit nové auto, narvat vymontovat škodovácké rádio, nacpat si tam nějaké MP3? pak namontovat hnusnou handsfree a na pšední sklo nalepit TOM TOMa? 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "450k"
26. 1. 2007 12:13
katastrofa
hrůza.... ten design je strašnej. úzká, vysoká, s blbým kukuč... akorát pro důchodce...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FABIA"
26. 1. 2007 16:13
FABIA II
Tak jsem se tady nad některými příspěvky docela pobavila, někdy se i zasmála. Děkuji svým příznivcům. Těm, kteří mě hanili přeji auto podle jejich představ. A těm, kteří byli sprostí bych doporučovala nějaký kurz slušného chvání. Jen tak se potom budou hodit do nějakého hodně super auta. Vaše FABIA
Rozbalit vlákno
1
anonym
26. 1. 2007 17:36
Re: FABIA II
;-\ NEVÍM JAK VY, ALE DESIGNÉRA NOVÉ FABKY BYCH RÁD POZNAL OSOBNĚ...URČITĚ JE TO KVALITNĚ PROVEDENÉ AUTO, ALE ŽENU SI TAKY ČLOVĚK NEVYBÍRÁ JENOM PROTO, ŽE UMÍ UDĚLAT BEZVA SVÍČKOVOU.... :-( :-(
anonym
26. 1. 2007 21:42
Nádhera - už aby byla na skladě....
:-)koupím si jí s nejslabším motorem na naftu, a budu jezdit za levno..
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "škodovák"
26. 1. 2007 21:48
Re: Nádhera - už aby byla na skladě....
souhlas, taky mám na ní políčeno, ale v benzínu
anonym
27. 1. 2007 03:25
Re: Nádhera - už aby byla na skladě....
:yes:
anonym
27. 1. 2007 20:55
Re: Nádhera - už aby byla na skladě....
Natankuj si tam benzin, a budeš jezdit jak raketa.Šetřile.
neregistrovaný "nič"
26. 1. 2007 23:03
fabia
Nech žije škoda. Fabia je super auto už sa nemôžem dočkať. >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fabia"
27. 1. 2007 11:42
ann
Je to otras od Nemcov, ďalšie škaredé káčatko zostrojené preto, aby sa predávali WW. Aká bude cena? Asi zas taká ako doteraz: Fabia základ = Renault Mégane vo výbave.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fabia"
27. 1. 2007 11:45
Fabia
Pekna, ale čo cena? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ladablb"
27. 1. 2007 13:42
fabia ii
8-s proč se kopiruje Getz a mluví se o originálmím dezignu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Job"
27. 1. 2007 14:03
Ruku na srdce. Je to dobré auto.
Vnější vzhled je na velmi dobré úrovni. Odpovídá autům této kategorie. Je lemován řadou vtipných detailů. Odpovídá současným trendům. Vnitřek auta lze označit za velmi zdařilý. Plně se nese v duchu VW. Na snímcích působí velice přirozeným, půvabným až luxusním dojmem. Pouze motorové vybavení silně zaostává za dnešním moderním trendem. VW motory jsou morálně v koncích. Tříválec???? To je na úrovni Tica. Naftová 1,9 do tak malého auta? Jenom jsem zvědavý na ceny slušně vybavených Fábií? Také nelze opomenout, co se začalo vyrábět v Žilině a co se chystá v Nošovicích. Řekl bych, že je to pro Škodu na velmi těžkou hlavu. A VW bude muset v této oblasti pořádně šlápnout do pedálů. Předpokládejme, že nová motorárna ve spolupráci s Toyotou, přinese své ovoce. Jinak kritikům nové Fábie vzkazuji, ohlédněte se za svým dílem. A za tím co jste dosud pro společnost udělali. Odpovědí Vám budou statisíce fábek na silnicích po několika létech výroby. A to nejen u nás.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "David"
27. 1. 2007 16:35
Re: Ruku na srdce. Je to dobré auto.
Příští rok vyjede třídveřová RS Fabia. Jako první škodovka pokoří ve zrychlení na loo km hranici 7 vteřin. Její cena se nebude příliš lišit od současné Fabie RS. MOtor?! Poznáte, že i VW dokáže takřka zázraky. Bližší informace zatím nelze zveřejňovat.
neregistrovaný "Job"
27. 1. 2007 20:09
Re: Ruku na srdce. Je to dobré auto.
Já vím, jaká 1,4 s dvojturbem jezdí už v Golfu. To ale není pro řadu statisíců uživatelů běžných fábek. Je třeba se podívat na výkony jiných 1,4. Případně 1,2 od Fiatu. Dále na novu motorovou řadu u Opelu (Corza). Výkonné motory od 1,0 do 1,35, to je pro uživatele v Česku.!!A to s ohledem na platby povinného pojištění. Protože platit za slabou, neduživou 1,4 tolik jako za nadupanou 1,8 T, to je možné pouze v tomto státě. To snadno vysvětluje, proč jedna 2,0 se 100 kW někam, a jinam totéž se 103 nebo 105 kW. Když už 1,4, tak 80 kW ve standardu, 1,6=90 kW. Proč 1,4 2xT se 125 kW? Když v pohodě 1,8 T s elastičtějším chodem. Prostě! Motorová nabídka pro fábku není vyhovující!!!
Jinak. Viděli jste už třídveřový Cee´d???? To je co!!! Tuner je v tomto případě bez práce.
neregistrovaný "David"
28. 1. 2007 17:23
Re: Ruku na srdce. Je to dobré auto.
Když vezmeme kubaturu a politiku povinného pojištění u nás, máte úplnou pravdu. V minulém roce mě velmi zaujal zážehový čtyřválec SOHC v Hondě Civic, který dává výkon103 kW a 174 N.m při 4300/min. Kdyby se u nás odvíjelo povinné pojištění např. od výkonu, nebyla by klasická 1,4 Fabie špatným řešením. I když... co znamenají 2000,- Kč v celkových nákladech na provoz auta za celý rok?! Korejská Kia jde správnou cestou. Rozhodně se stane velkým konkurentem Škody u nás a na Slovensku. Věřím, že to povede ke zdravému konkurenčnímu boji i v oblasti cenové politiky, a to bude pro nás, případné zákazníky, dobrá věc.
neregistrovaný "Jasoň"
27. 1. 2007 14:12
No fuj
To se zrovna moc nepovedlo. V době, kdy prodej táhne design. Zvlášť varianta a jinobarevnou střechod vyluzuje úsměv. ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Job"
27. 1. 2007 20:15
Re: No fuj
Hned jsem si vzpoměl na traboše, který mi krátkou dobu stával před domem. Taky modrý s bílou střechou. Ale té fábce to sluší a příznivce to jistě najde.
anonym
27. 1. 2007 14:16
Už jste zapoměli??!!
Autu Škoda za bolševika se smála celá Evropa včetně anglánu.Dnes se vůbec nemusíme za naší Škodovku stydět ba naopak,budme na ni hrdí!!!.Je žádaná v celé Evropě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "db"
27. 1. 2007 14:24
jsem ZKLAMÁN :'-(
jsem zklamán :-(
prostě :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fobia"
27. 1. 2007 14:47
fobia
tak tp sa im fakt podarilo dosrat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tydýt"
27. 1. 2007 18:10
bděs
no moc spíš vubec se jim to nevydařilo odpad z fiesty a romstru :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Qákal"
27. 1. 2007 19:29
Re: bděs
docela se mi ten odpad líbí...
anonym
27. 1. 2007 20:52
Nuda
Je možné ji spatřit v okolí MB téměř každý den.Design Fabie II je německá nuda.Designově,je to cesta špatným směrem a Škodovka,
tedy VW budou opravdu litovat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pukanec"
27. 1. 2007 23:37
hnus
nova fabia je vrchol hnusu. teda pokial sa dizajneri snazili o to aby bola fabia II hnusna tak davam klobuk dole. ale asi ju v hnusnosti predbehne este roomster. o kvalite radsej pomlcim lebo mam skusenost (mam az dve) a do servisu chodim stale. ludia ak mate prachy tak radsej dosetrite par korun a kupte si auto ozajstne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peťan"
28. 1. 2007 10:54
omg
tak jedine co se mi na tom autě libi je zadek ten jeste ujde ale bok hruza okna seseknuty nahore ty se jim nepovedli stejne jako u ruumstra a predek je ouplne stejny jako rumstr a taky newim proc na to stribrny davaj tu cernou listu an boku vubec se tam nehodi ;-\ :-( :-O :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2007 11:25
hnus
typický strohý německý design. Nic neříkající a nic čim by zaujala na první pohled..zcela bez nápadu. Myslim že kdyby to bylo v rukou českých designerů,tak by vypadala daleko lépe
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 4. 2007 01:19
Re: hnus
A myslis, ze nebola("v rukou ceskych designeru")? Ale odklepnut im to asi museli v Nemecku..
neregistrovaný "tatra"
28. 1. 2007 12:16
pivo?
komu se to nelíbí ať jsi to nekupuje a komu ano ať si to koupí........že vás baví se tady tahle rozčilovat a prudit se mezi sebou ........... >:D >:D >:D :-) jdete radši na pivo je tam větší *... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlastenec"
28. 1. 2007 16:22
nazdar čecháčci..
čím více čecháčci nad něčím ohrnují nos a odborně rozumujou, tím více to potom kupujou...
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2007 18:23
divny
kastle vrchol hnusu vevnitr dobry ale motor 1,2htp si delaj *!
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 1. 2007 10:23
Re: divny
si kup 1.4 nebo 1.6 magore!!!! :-!
neregistrovaný "skodovak"
29. 1. 2007 18:48
ohlas
:Teraz mam skodu octaviu II-kreásne auto,ale ak sprznia aj oktávku tak ako roomster a fabiu,je to posledná skodovka v mojej garáži.'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fff"
30. 1. 2007 16:04
ff
take spatne auto som este nevidel dogrcat sa je skoda 8-s :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "carlos"
31. 1. 2007 20:55
Re: ff
Toto auto je maximalny omyl dizajnerov. Myslim ze Skodovka ide do sraciek!
neregistrovaný "škodovál"
4. 2. 2007 11:35
výzva
Boleslav,pre Boha,už sa konečne zobuť a začni vyrábať zas autá,na ktoré sa dá aspoň pozerať,ked už krívajú v kvalite.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ENZO"
8. 2. 2007 16:45
kritika
začneme asi stim ako chlapci od škody pozerali vela anglickich filmov a nieak sa im zapačil mini cooper a povedali si čo kebi sme na to auto dali naš znak nebolo bi z dizajnom tolko problemov a tak trochu zmenili exterier navrhli lacny a škripajuci interier a nova kopirka bola ns svete alebo popelnica myslite si čo chcete ale je to tak a neznašam ked ma automobilka rvnako škarede auta z rovnako škaredimi svtlami a všetko sa liši iba rozmermi... pripominki na matt24@azet.sk :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirda"
10. 2. 2007 23:20
SUPER
Nej... auto co jsem viděl!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 2. 2007 11:10
??
Jeste se neprodava a uz jsem ju videl 2x :-O Jednou u breclavi a podruhe uz mela i zapojen vozik. Tu asi nekdo ukradl nebo ji ma nekdo pujcenou asi >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 2. 2007 19:43
nová generace
Interiér hezký,sedadla malé boční vedení.Konečně máme 1.6 benzín!Ale ty hranaté tvary předních a zadních dveří,že by krok zpátky k felicii?A co ta výška,stejný podvozek,který ale pro změnu jde dříve do nedotáčivého smyku než stará fabia,je vidět že vw šetří,když chce postavit na starém V podvozku i VI golfa.
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 2. 2007 21:13
mat
konecne auto!!! ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 2. 2007 09:53
tak to je MARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Pane boze ten disajnér byl asi dost pod vlivem :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2007 14:27
Na jedno kopito
Tý škodovkári sa asi zbláznily. Teraz budú všetky škodovky na jedno kopito. Všetky z predu rovnaké. Srašné :-( :-( :-( :-( :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZuSka"
23. 2. 2007 23:54
je to v poho
mne sa to auto dizajnovo paci :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 3. 2007 12:46
koza s čumákem
No to je děs. Sám mám škodu felici a tohle se mi fakt nelíbí, oproti staré fabii je vyšší a užší a čumák má tupý jako nepovedený Rooooomster, hm, když se na to podíváte zboku tak to vypadá jako po bouračce. Docela jsem se na novou Fabku těšil, ale když jsem ji uviděl, poklesla mi čelist :o)))) Nevím jak vám, ale mně na vzhledu záleží a takového mutanta bych nechtěl...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mamrd"
9. 3. 2007 11:36
Fabia ????
>:D Pekna zidoceska sracka - fajn aspon tato trapna automobilka zhasne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stakli"
12. 3. 2007 00:11
Je to hnus
Tohle auto někdo velmi dobře okopíroval a navíc se mu to moc nepovedlo. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "haha"
12. 3. 2007 18:13
fabia
za ty prachy to jsou nahrbené plečky a o výbavě nemluvím,hrůza
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pert"
14. 3. 2007 23:49
och
konečně druhá generace favorita
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 4. 2007 16:17
Mierne vylepšený trabant na obzore
Nie, konečne nová verzia TRABANTA, katastrofa, kde sa to len hrabe na KIU Ceed ?!?!?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neregistrovany"
22. 4. 2007 01:15
o nicom
Najskaredsia skodovka (vlastne sorry, Volkswagen) v historii, aj s tym priblblym Roomsterom. Ok, takze nadvlada Skodovky na deformovanom ceskom a slovenskom trhu konci. A ak sa mylim, tak teda vazeny domaci zakaznik chod do *, nemas vkus :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Majky H"
14. 1. 2008 21:38
nic moc
troska im to nevyslo ;-\
Rozbalit vlákno
0