Novinky
[odkaz] 😄 :yes:
včera na internetu, dnes v tisku, zítra v televizi a pozítří...ve vládě(?) >😁 BRAVO GTI :yes:
Já to říkám furt, že je to nemocný kverulant, trpící jistou formnou exhibicionismu a neustálým nutkáním a potřebou sdělovat své vnitřní pocity vnějšímu okolí... Psychiatr by mohl pomoci... Ale v pohodě... Zvláštní to figurka.. Jen mě dojalo, jak se odkazuje na www.auto.cz...tak si říkám, jestli je to opravdu místní placená postavička a nebo je to podobná úchylka, jako ten člověk co v Brně lítal v trambusu hasičů a myslel, že je tím hasičem... V jisté fázi je to neškodná úchylka...,ale buďme opatrní...
ale je to asi jinak. V tech novinach jsou vzdy clanky z auto.cz, ale vzdy nejaky novinky, tentokrat se jim zrejme zalibil tento clanek, proto ho zaradili 😄
Pokud to tak je, tak pak se GTImu omlouvám... a říkám...všechna čest...
Ale kdyby to tak bylo, pak by to bylo napsáno asi tako...
Autor: GTI, zdroj: server auto.cz
Ale kdyby to tak bylo, pak by to bylo napsáno asi tako...
Autor: GTI, zdroj: server auto.cz
😄 Tééédy... to mrkám 😄 :yes: Prosím tě, Bbleachu, neznáš název těch novin a číslo vydání? P.S. A moc ti děkuju za tuhle informaci 😄 tohle člověka potěší :yes: :yes:
jmenuje se to "jiho.ceskenovinky.cz" ročník II, číslo XIII 😄 dnes to bylo ve schránce
Nemohol som minuly tyzden reagovat u Subaru. Takze vsetkym co to citali (a napisali), dakujem za reakcie. 😄 Ospravedlnujem sa za leitmotiv - mam pocit za na skole ma uz raz za tuto chybu napominali. Ale ja si stale melem svoje. >😁 /// Alfa Romeo bude tiez - ale az za par mesiacov. /// Mensie britske znacky asi nebudu. Uprimne, nemam info, co a kto v "garazi" pripravuje. Kedze ide obvykle o automobiky vyrabajuce 1-2 aurta...dost ucinne vedia utajit novinky. A ani by snad nebolo moc o com pisat. Okrem Morganu a Bristolu je to stale rovnaka historia. Zivota na pokraji krachu, pripadne krach, vstanie z mrtvych a velke nadeje do buducnosti, a potom zas zivot na pokraji krachu.... atp... /// mazda bude za par tyzdnov 😉
Žádné příkrasy,holé fakty... BRAVO MARKO... :yes: TTT jede >😒]
😄 ...dalo by sa o Toyote pisat este viac, lenze uz by to uplne nesuviselo s buducnostou (alebo s tym, co ju ovplyvnuje). Okrem toho, tento clanok sa rodil dost tazko. 😄 Mimo ine aj preto, ze vznikal pod casovym tlakom...
Až budeš mít trochu času.. nemusíš se stydět a klidně něco napiš 😄 😉
Ja bohuzial moc casu teraz nemam. Ale niekedy napisem o vyvojovom systeme Toyoty, ...dalo by sa napisat aj o programe F1, alebo aj o tom, ze Toyota tiez zacina mat problemy so zvolavackami (ci uz vynutenymi, alebo preventivnymi). Ako ale hovorim, moc casu teraz nemam... 😒 😉
Svolávačky sleduju, ale o vývojovém systému toho příliš nevím - ten by mě mimořádně zajímal 😉 A taky by mě zajímal Tvůj názor, proč to v F1 zatím nejde a kdy to půjde 😄 😉
Iba v kratkosti: Toyota ma niekolko vyvojovych teamov na kazdy model. Vo vyvoji medzi sebou sutazia, ale iba do isteho bodu. Potom sa to vyhodnoti, a pokracuje sa s najlepsim konceptom. S tych ostatnych sa ale vyberu dobre napady.... a aplikuju sa do do vitazneho. Atd, atd... ono to je zlozitejsie a v detialoch zaujimavejsie, ale fakt nemam moc casu...teraz. 😉 V F1 to nejde kvoli tomu, ze to robia prilis systematickty a vedecky. takze to co perfktne funguje v erii, v F1 nefunguje. Tam treba aj riskovat a hlavne mat pre to nieco ako "siesty zmysel". To Toyota (zatial) nema. Az to pochopia, a dokazu aplikovat...budu vitazit. Podobne ako Renault. Svojmu teamu dava organizacnu volnost, a vedenie nezasahuje do Briatoreho rozhodnuti...
Super jako vzdy.
Nevis nahodou jestli se nepripravuje silnejsi diesel do RAVky?
Tak do roku, roku a pul by se mohla objevit informace o mensim faceliftu.
Ze by ten 100 kW nahradil 110 kW z Avensisu. A ze by se treba mohl modifikovat ten 130 kW (presto ze nejsilnejsi tak ten pocit z jizdy s nim neni prilis presvedcivy - viz ruzne testy a subjektivni osobni zkusenost)? Vzdyt v US v Ravce predstavil na nekterem autosalonu (sorry nevzpomenu si na kterem) diesel 2,2 D4D s vykonem 154 kW.
Jinak jeste jednou diky za super prispevek.
Nevis nahodou jestli se nepripravuje silnejsi diesel do RAVky?
Tak do roku, roku a pul by se mohla objevit informace o mensim faceliftu.
Ze by ten 100 kW nahradil 110 kW z Avensisu. A ze by se treba mohl modifikovat ten 130 kW (presto ze nejsilnejsi tak ten pocit z jizdy s nim neni prilis presvedcivy - viz ruzne testy a subjektivni osobni zkusenost)? Vzdyt v US v Ravce predstavil na nekterem autosalonu (sorry nevzpomenu si na kterem) diesel 2,2 D4D s vykonem 154 kW.
Jinak jeste jednou diky za super prispevek.
Nedokazem Ti bohuzial povedat ake budu zmeny v motorovej palete. Takto detailne info nemam - oni totiz suvisia priamo z cenou auta na trhu, takze je tazke sa k tomu dostat. ZTa prva mozost je zatial skor nepravdepodobna. Ta druha by mozno isla - ale az pri nejakom facelifte, ktory je este relativne daleko. Ved RAV mala premieru len pred nieco vyse rokom. 😉
Toyota Rush se v Evrope prodavat nebude? Jen Daihatsu? Mel jsem z Toyoty Czech jine info, ale uz je rok stare.
S tym Rushom je to divne. Toyota by fakt evidentne chcela na EU trhu tak male SUV, ale problej je urcite ten Terios. Ak by uviedla konkretne ten Rush, tak by vlastne v EU mala dve uplne rovnake auta, pod inymi znackami. Akurat, ze ta Toyota by bola trhovo znamejsia a silnejsia. A kedze u Daihatsu je Terios najpredavanejsi EU model, dost by to tuto malu znacku poskodilo. Ak teda Toyota nieco uvedie na EU trh, tak si myslim, ze to bude mat svojbytny design. Mozno by to islo urobit tak, ze Terios sa ncha tak ako je, a Toyota bude vyrabat nieco s karoseriou SUV (crossover) a pohonom 2WD (nieco do mesta). Problem ale je, ze Daihatsu zrejme pripravuje tiez nieco podobne...
Ohledně Rush už jsme párkrát diskuvali.. stále to nechápu - proč potenciál tak nadějného auta plýtvají na značku Daihatsu a raději ho nenabídnou jako Toyotu? Prodali by jich x-násobně více a ještě k tomu za vyšší ceny! RAV4 je nejprodávanějším AWD vozem v EU, ale přeci jen je poměrně drahá - menší SUV by se IMHO prodávalo jak housky na krámě.. já je prostě nechápu
Asi preto, ze Terios je povodnym autom Daihatsu. Toyota je iba badge-engeneering pre domaci trh, kde taka marketingova strategia "double-modelov" funguje. A Daihatsu ma zrejme na to auto vacsie "pravo". Keby ho Toyota vytlacila z EU trhu, tak Daihatsu by tu asi malo dost problem...ostatne jeho modely su asi v predajnych cislach okrajove. Ten Terios to "taha"... 😉
Ono je otázka jestli vůbec Daihatsu tlačit do Evropy a raději neposílit Toyotu.. btw ta laciná modelová řada by se klidně mohla jmenovat Daihatsu.. nebo, že by šli ještě níže a raději zvolilí úplně nové jméno?
Hmm...myslim ze Daihatsu moc lacne nie je. Oni su specialisti na kei-cars a male auta, a tie skusenosti a schopnosti si daju relativne sklusne zaplatit. Keby boli lacni, uz davno sa predavaju aj v CRa SR. To co pojde proti Loganu bude mat uplne novy brand, a nebude to tak male ako Daihatsu. (Ani nijaky crossover, na ktore je Daihatsu v EU teraz prevazne zamerane). Bude to sedan o pol triedy mensi ako nova Corolla...
Modelová politika Toyoty je ukázkou toho, jak dovést filozofii VW k dokonalosti - prodávat celosvětově nudná a bezpohlavní auta v obrovském množství. Co mi ale vrtá hlavou je, kde se ti zákazníci berou? Opravdu chce být každý neviditelný?
Každý určitě ne KINGU, ale tlak reklamy většinu z nás porazí. Zeptej se každého, kdo sleduje NOVU, proč nekouká na ČT2, proč nečte Kunderu nebo Senecu atd....
Nicméně na Tvém příspěvku je mnoho pravdy. Co s tím?
Celosvětově vyučovat jako povinný předmět umění, vkus, kýč?
Dalším předmětem by mohl být pojem reklama a její vliv ?
Co se ale stane?
Nicméně na Tvém příspěvku je mnoho pravdy. Co s tím?
Celosvětově vyučovat jako povinný předmět umění, vkus, kýč?
Dalším předmětem by mohl být pojem reklama a její vliv ?
Co se ale stane?
Ozzy to trefil úplně přesně, kdo říká, že všechna auta od Toyoty jsou nudná, nehezká, neviditelná? No přece tatáž reklama, tatáž šestá velmoc. Nemyslím si, že třeba Yaris je ve své kategorii přehlédnutelný, nebo nevýrazný. Corolla resp. Auris popravdě splňuje výše uvedené = žádný designový zázrak a celkem šeď a nuda. Ale nová Corolla sedan? To je jiné kafe, nebo RAVka? Co myslíš, nejsme v tomhlůe ohledu ovlinění reklamou, výsledky testů, "odborných" článků a pojednání. Skutečně si umíme udělat objektivní a nezávislý názor? Ve všech časopisech se dozvíš, že např. Passat je etalonem střední třídy. Ale co např 407, nebo 159, nebo Acord či mazda 6, designově strčí tenhle etalon do kapsy a technicky si troufám tvrdit, že nejsou o nic horší, takže proč je právě Passat etalonem - prostě proto, že VW utrácí za reklamu a je to domácí (něměcká) značka, takže kdo utrácá za reklamu, je v médiích veleben a vynášen do nebe. A ostatní (my obyčejní, kteří jsiou dobří jen na to, abychom své peníze utratili) si podle tohoto objektivního hodnocení děláme názor... Tím nechci ani náhodou hanit Passata, ale myslím, že všichni jsme obětí médií a jejich tlaku... 😢
Nesmíš se dát. Máž možnost získávát info z jiných zdrojů.oni tě potřebují mít v proudu.
Kdybys měl věřit jen řekněme Českým médiím, píšící o např. pol.scéně u nás zjistil bys, že jsme absolutním pupkem světa.Nejšikovnější,nejkreativnější,nejc… atd...To ale, při vší úctně prostě nejsme a ani nikdy nebudeme. Stejné je to i s auty a se vším ostatním.
😄
Kdybys měl věřit jen řekněme Českým médiím, píšící o např. pol.scéně u nás zjistil bys, že jsme absolutním pupkem světa.Nejšikovnější,nejkreativnější,nejc… atd...To ale, při vší úctně prostě nejsme a ani nikdy nebudeme. Stejné je to i s auty a se vším ostatním.
😄
Tazko povedat ci zrovna neviditelni. My sme tu vacsinou ludia, kt. maju o svojom aute nejaku predstavu (znacka, vyzor, ...). Ludia kt. ale autami neziju si vyberaju podla ceny, alebo kriteria cena vs. uzitna hodnota. A na design az tak asi ohlad neberu ("Pekne auto=nove auto. Obzvlast ked je moje.") A v tom druhom kriteriu je Toyota perfektna: dost kvalitne auto, za dobru cenu, z dobrymi uzitnymi vlastnostami, "neprsi do toho, ide to z bodu A do bodu B". Spomenut treba mozno aj fakt, ze vacsina obycajnych ludi nema nejake velky sny, naroky, ocakavania (nehovorim nutne no vsetkych zakaznikoch Toyoty)...a svojim zalozenim su to osobky, ktore chcu zit bezny zivot, a nevytrcat z davu, neupozornovat na seba. Takych je asi vacsina...preto ma konzervativny design zaruceny trvali uspech. Toyota to vie, a perfektne s tym pracuje... 😉 Co je samo o sebe obdivuhudne
Sorry, nejak to 2x ulozilo. ;-\ 😲
I ty máš velký kus pravdy MARKO. Nutno podotknou však, aspoň tedy z mého pohledu, že je v tomto ohledu TOYOTA na tom podstatně lépe než KINGEM porovnávaný, leč bohužel v našich kruzích uctívaný a obdivovaný ( ať žijí klišé,mýty) koncern VW.
Nicméně to neznamená, že má TOYOTA můj obdiv jen za to, že si při tak obrovské produkci zachovává vysokou kvalitu. 😄
Nicméně to neznamená, že má TOYOTA můj obdiv jen za to, že si při tak obrovské produkci zachovává vysokou kvalitu. 😄
Ja myslim, ze v kazdej znacke je kus niecoho, co je zaujimave a krasne. A s cim sa da stotoznit. U Toyoty je to prave ta systematicka cesta za uspechom... Aj ked ani pre mna Toyota (alebo VW) nie je to po com by som tuzil, dufam ze sa mi dari oodeleti emocie od rozumu. A v racionalnej rovine, je ta Toyota nadhernou firmou... 😉 😄
otazka : nevieš či toyota neplánuje dať do svojho land Cruisera hybridný pohon?? prislo by mi to celkom logické hlavne ked predala technologiu hybridov porsche a porsche to bude zjavne pchat do cayenna. dik
Hmm....logicke by to bolo. Ale ja fakt nepoznam strategiu ohladom motorovej palety...a tu ohladom hybridov uz vobec nie. Osobne si ale myslim, ze v EU nebude Toyota zatial ponukat okrem Priusu nijaky hybridny model... Hybridy tu asi ostanu zatial iba pre Lexus. Tam si zakaznici zrejme dokazu priplatit okrem premiovosti aj za tu technologiu...
aj ked out of topic.. dnes som si precital ze : Výrobca športových áut Porsche zarába na každom predanom aute podstatne viac ako iní výrobcovia áut. Podľa štúdie prognostického ústavu B&D-Forecast Porsche zarobil v priemere na vozidlo 21 799 EUR pred zdanením, v prepočte 754 420 SKK. To je 9-krát viac ako BMW, ktoré je na 2. mieste. Mníchovská automobilka zarobila na každom aute 2 475 EUR.
Podľa štúdie zarobila Toyota na každom predanom aute 1 684 EUR, Audi 1 580 EUR a DaimlerChrysler (Mercedes Car Group a Chrysler spolu) 708 EUR. Volkswagen získal z každého predaného auta 332 EUR.
co je na tom pravdy?
Podľa štúdie zarobila Toyota na každom predanom aute 1 684 EUR, Audi 1 580 EUR a DaimlerChrysler (Mercedes Car Group a Chrysler spolu) 708 EUR. Volkswagen získal z každého predaného auta 332 EUR.
co je na tom pravdy?
Neviem ako stare su tie cisla...ale ano. Zodpoveda to + - realite. Porsche skutocne dokaze zarabat na jednom aute najviac (aj ked presne cislo nepoznam, takze tych 22.tis EUR nedokazem potvrdit). Aj tie ostatne firmy + - sedia. Porsche je dokonca celkovo 2, alebo 3. najziskovejsia automobilka na svete. A to aj napriek tomu, ze vyraba rocne nepomerne menej aut, ako vacsina megakoncenov. 😉
Zajímala by mě metodika výpočtu..od pohledu se mi zdá, že jde o čistý zisk podělený počtem vyrobených aut - naprosto bezrozměrné číslo..
Ano, to je druha vec...aka je tam pouzita metodika. Tazko povedat... Vseobecne ale ten rebricek sedi s tym, ake mam ja info. Je ale jasne, ze Porsche (alebo BMW) ma podstatne vyssie marze ako Toyota, rovnako ako inu skladbu modelov, takze ten zisk z jedneho predaneho auta musi byt nepomerne vyssi. Otazka je este to, ci je v tej Toyote zahrnuty aj Lexus, alebo je to Toyota sama o sebe...
Souhlas. Je zajímavý, že má Toyota větší zisk na jedno auto než Audi - o svědčí o jediném: buď je TPS ještě učinnější než tušíme nebo je v tom i Lexus (přesto by to byl při obrovských číslech Toyoty a relativně nízkých číslech Lexusu velký úspěch) /// Obecně ale přímo nesnáším takovéto "výkřiky do tmy". Řeknou "A", ale neřeknou k tomu "B" respektive neuvedou, jak k tomu "A" došli ;-\ Podle mě je to prostě podíl zisku k vyrobeným autům tedy nesmysl..
Bravo... dokonalá slova, dokonalé věty, dokonalá informace... Tak si říkám, že jsme si tě tu vymodlili 😉 :yes: :yes:
A co zbytek světa a Toyota? 😉
Co myslis zbytkom sveta? 😉
Do Japonska je špatně vidět, ale co třeba USA..
Ahaaa....😉 ,tak....Yaris je novinka, ako sedan, aj ako HB, americka Corolla (uplne ina ako nas Auris) pride na trh na jar 2008 (premiera ale uz asi koncom tohto roka v Los Angeles). Nastupca Matrixu bude mat vystavnu premieru niekedy v prvej polovici 2008 - mal by vraj byt urceny pre byvalych zakaznikov Scionu (takze taky mostik medzi Scionom a Toyotou).Camry je novinka. Camry Solara ma desive predaje, takze sa bude vyrabat iba do konca tohto roka. Uvazuje sa vraj ale nad inou formou velkeho cestovneho coupe pre rok 2010. Zatial to ale nie je vobec iste. Avalon - zatial nic nove. Dalsim modelom je ten sportak co popisujem v clanku. Ten bude od 2008, ale nepojde o priameho nastupcu ani modelu Celica, ani Supra. RAV4 nic nove. Highlander - uz za par tyzdnov na Chicago Motor Show bude mat premieru nova generacia. Iba pre Can-Am, jap (ako Kluger II), a australsky trh. Toyota crossover bude seriovou verziou conceptu FT-SX. V USA v predaji od leta 2008. Otazka je, ci to dostaneme aj my... Radi by sme, ze?! 😄 😉 /// Tacoma a Tundra su relativne novinky. FJ Cruiser: zatial nic nove. 4-Runner dostane nastupcu na prelome 2008/09. Sequoia bude predstavena v novej gen. do konca tohto roka a bude stat na platforme Tundry. No a Land Cruiser 200 bude v USA ponuke rok po svetovej preiere...teda od roku 2008. 😉
Super :yes: Díky moc! Nabízí se ještě otázka, jestli se Auris nakonec nepodívá i do USA a taky, zda Toyota neuvede v USA minivůz jako konkurenta pro Smart
bohuzel nemuzu. Vyzrazoval bych firemni tajemstvi 😉 a ja bych se tady fakt rad udrzel, kor kdyz to ted i pritelkyne zvladla. Kdyby ses dostal nekdy do Bruselu, dej mi vedet a u piva to proberem, ok? 😄