Německá ladičská firma IMSA naladila vedle sportovního Gallarda i jeho otevřenou verzi Spyder. Výkon pětilitrového desetiválce přesahuje 600 koní a točivý moment je dokonce 655 Nm.
všetko čo má motor v strede alebo nad zadnou nápravlou su šroty. Ja som zástanca GT-motor vpredu a rozhodne žiadny vysokootáčkový komár pod kapotou. Ak niekto vie ako sa robí auto tak sú to angličania: Aston Martin DBRS9 je skrátka nádhera....
nic moc .. 100 k bez turba... jaaaj ty myslis TUZING .... no jako tuzing by to neuspelo ... ale ked pridas nalepovacie viecko nadrze ... nalepovacie vrtane klucky dveri ... kridlo a la F&F ... a podobne blbiny .... nie TUZING to neni je to dobry TUNNING :yes:
Maximální výkon = použité komponenty = kvalita = vydrz motoru = cena ... Stucne receno, kazda automobilka hleda nejaky kompromis mevi temito hodnotami a cenou a cilovou skupinou zakazníků. V lambu určitě umí udělat špičkový motor s vysokým výkonem, ale cena za použité komponenty by vůz vyhnala tak vysoko, že by už nezasahoval do karegorie, pro kterou byl určen ;)
Kdyby to preplacali tak by se tu zas milion lidi rozcilovalo ze je to preplacane...Ja myslim ze je to pekne a ze ukazali ze i v Lamborghini to nedelaji na maximalni vykon.