Prodej vozů značek sdružených pod Toyota Motor Corp. v Evropě v roce 2006 vzrostl o 13 % na výsledných 1 124 119 vozů – z toho 1 073 549 značky Toyota a 50 570 značky Lexus – na trhu, jehož celkový růst byl pouhých 2,7 %.
Poněvadž to je krátkozrakost. Když chceš sypat svoje peníze do dálky, kup si nějakej africkej vozejk, tam tvý peníze fakt potřebujou. Chápu ovšem, že dáš před žebřiňákem přednost automobilu. Pak se ale rozhlížej v evropě.
Až se na Vašem dvorečku navrší vrstva hnoje do vetší výše,vylez si na ni a rozhlédni se...Evropská auta se začínaj dělat v Asii a Asijské automobilky dávaj práci Evropanům...Je to tak ,že hlavně TTT má dokonale zmáknutou výrobu a špičkové technologie,že i při dražší prac.síle dokáže auto vyrobil kvalitněji a levněji... Proč myslíš ,že se dražší Germ.auta dělaj na Slovensku(VW Toareg),vAmerice MB ML a atd... O tOYOTě se učí i na vysoké škole,ale to se asi nikdy nedozvíš... :no:
v 90letech prisli japonci z velkym humbukem do nemecka a vsichni nemcum predpovidali podobny konec jejich automobilek jak v usa. Jen nemci prinesli do svojich aut ABS, ESP, boarcompoutry, airbagy atd.. a japici byli v prd. Dneska uz samozrejme vsechny tyto vymozenosti zkopirovali jen kdyz sednu do mojeho stareho bmw e39 a potom presednu do tatove honda legend tak mam pocit ze jsem v trabantu. O lexusu ktery cely skopirobali z sklasse ani nemluvim
>:D Jak je možné, že někteří lidé plácají takové peetchoviny jako třeba ty? myslíš, že ti to jako žereme, nebo co? něco si potřebuješ kompenzovat? ach jo. :no:
v 90 letech byl VW a porsche pred krachem toyota byla v nemecku na 1miste pred mercedesem, bmw v oblibenosti a sympatii znacky. dneska se relativne propadla, predpovidanych 500tisic prodanych aut rocne nedosahly ani nahodou!! pocitam ze nejvetsi pocet prodaji v ddr kde se lide vic divaji nato jestli maji seriove vyhrivani sedacek
Podivej se trochu do google kdo vymyslel abs, esp, airbagy a ktere firmy je zacali montovat.
Hele, to, že v S-klasse se uvedlo do aut. průmyslu spousta novinek je fakt, je to doslova průkopnické auto. Airbagy,pokud vím, byli první v nějakém americkém autě, ale přestali to pro nezájem dělat (lones to před časem někde psal), to jen tak na okraj. Ale psát kydy typu "nový legend je proti mému starému BMW trabant"...to, nezlob se na mě...nemůže napsat nikdo jinej než vesnickej pepík s pokřiveným vnímáním světa. PS: toyota se propadla? V prodejnosti v DE jistě ne,v testech spolehlivosti také ne...dej mi prosím link, rád bych se podíval, jak to v 90. letech bylo s oblíbeností značek (ale třeba TG 2004 sourvey ,největší to průzkum v dějinách,dopadl pro německé značky ne vždy právě dobře)
Jen mu dej Alesi,je to trubka nejv.kalibru-ano němci to možná dali do úplně TOP auta ,ale právě Japonci způsobili to ,že to je dostupný i pro normální lidi... Např el.okna by v Německu tahali ještě dnes,A ABS japonské automobilky už dávaj standartně více nž 6-7 let a VW se minulej rok masíroval,že už taky do všeho ABS bez víjímky-ale on vlastně musel... TTT od roku 2001 bez vyjimky ABS. A jestli je v něčem průkopník tak např 3cest řízenej KAT je právě patent TOYOTY... :-!
trosku se podivej na jmena kdo asiatum dela "design" a kdo jsou jejich hlavni ingeniri!! skoro vsechno anglicko-germanske jmena!! Vyvoj F1 toyoty museli prestehovat cely do nemeckeho kolina, protoze jejich lide neumi nic. Asiate vzdy byli co se tyce kreativnosti daleko za evropou a amerikou. Znas nejakeho slavneho japonce??!! jedno ci sportovec, umelec, vedec!? a to jich je 130mio
Pekne pohadky pises. A vis, jake narodnosti byli lide, kteri pomohli zacatkem 90. let zvysit produktivitu u Porsche. A co treba designer u Pininfariny, ktery delal design Enza a Maserati?
Sám si tady největší VOSTUDA...Jsi jede z těch co pro ně nejdřív bylo vše nej z Východu a teď je podle Tebe to nej jen made in Germany... :no::no::no: Jsi Vostuda serveru... :no::no::no:
Nemyslím asijský-myslím made in SSSR a pak si hodil korouhvičku na Germany ...To je teda podle tebe NEJ auto Prasat F TDí,autoradio Grundig,pračka Bosch,hifi věž Telefunken,lednička AEG a jediný vdolečky ,který budeš konzumovat jsou Bavorský... Bravo si ideální prototyp čecha pod Germánským bičem... :no::no::no:
Co to meleš? Vživotě jsem neměl německý auto. Spíš mi řekni, proč tě názor přitroublýho odborníka rozčiluje na tolik, že se kvůli tomu snižuješ k osobnim invektivám?
jE OTÁZKOU JESTLI SI VŮBEC NĚJAKÝ AUTO MĚL ODBORNÍKU,JESTLI ZATÍM NEHONÍŠ BBURAGA V POLIČCE. Až auto někdy budeš vybírat podle toho,že dobře zbbouchaný je jedině v evropě ,aby ses neviděsil,až si teda nějaký EVROPSKÝ auto koupíš a najdeš tam nedojedenou misku od rejže a nápisy Made in CHINA ... >:D >:-[]:no:
Hele, chytráku, já tady mluvim vo tom, že když kupuješ auto, máš se zamyslet nad nejširšíma souvislostma. To ty jako světoborec a dospělěj chlap jistě sám dobře víš.
To se mám jako zamyslet nad tím,jestli se za moje prašule za auto napere Nácek kotlet a nebo Japonec rejže...? A podle toho si vybrat auto... >:D Tak to teda fakt nevím... Já měl cca 20aut-z toho asi 4 Evropský a prostě mi vyhovujou Japíci... Frštenzí? A podle toho jak jdou i v Evropě už deset let prodeje nahoru JE NÁS STÁLE VÍC,nás "blbejch "co jezděj na trakaříí >:D
Sakra. Môžte mi vysvetliť kto kupuje autá s Kolína (AYGO atď...). Tu na Slovenku tieto autá vôbec nevidieť a to som s Trnavy iba 50 km od Bratislavy. Na Trnavský značkách som videl len 2 autá a jedno bolo predvádzacie. Tak kto ich kupuje ? ;-\
Kupujou je lidi po celé Evropě,ale jen tam kde si lidi mohou kupovat nová 2-3 auta do rodiny... u nás si kupujou lidé lYarisez velké většiny jako rodinný vůz,tam je to auto pro ženskou ... Např v Rakousku bylo loni AYGO autem roku... :-!
Ten kvalitativní rozdíl v technice je vidět i letos na Dakááru >:D kvalitní VW to tam řádně válcuje :no::no: To bylo humbuku, jedeme si pro vítězství se čtyřmi ostrými speciály a 27 kamiony asistence, výsledek vidíme. Jeden ze zaručených receptů na úspěšné dojetí do cíle v Dakaru mezi hobíky zní : Kup ojetý tereňák Toyota - Mitsubishi - Nissan... >:-[]
promne je f1 spicka motorismu, a tam toyota uz 7roku investuje vic jak ferrari z benettonem dohromady a stale jezdi na poslednich mistech. snad ji pomuze nakoupeni evropskych ing.
I když F1 nemusím a moc mě mrzí,že Toyota odešla z MS ralye ,TOYOTA milej RS šestko na metu v F1 dosáhne a vůbec na to nechvátá-jestli se podíváš na Toyotu zpětně na jejich postupy dělá vše pomalu ALE JISTĚ... A v tom je její síla-nedělá věci ,aby byla tento rok nahoře a příští si rozbila hubu... Ale pro mne je důležitý ,že snad zase půjde do RALLY a tak mne F1 nechává úplně klidným... >:D >:-[]
Toyota vyrábí systémem 80% staré a 20% nové
na každém modelu, nádhera a evropské automobilky to teď začínají kopírovat , i když ne snad v tak hrozné podobě. Prostě ve většině případů pouze vylepšují již vyráběné.
Už jedenáct nehod a šest zranění má na svědomí chyba na řízení u modelů Toyota Sequoia a Tundra. Velká SUV (Sequoia) a pickupy (Tundra) vyrobené v letech 2004 až 2007 musí být svolány do servisů, aby se vadné součástky mohly vyměnit. Celkem se jedná o 533 000 automobilů.
To se stává i v lepších rodinách a ve velké většině se to ani nepřizná...Vím např o problémech MB ML,kde se sami aktivují boční a hlavové airbagy-stalo se to i prodejci ne předváděcí jízdě... :no: a moc mu do smíchu nebylo :'-(
v 90letech prisli japonci z velkym humbukem do nemecka a vsichni nemcum predpovidali podobny konec jejich automobilek jak v usa. Jen nemci prinesli do svojich aut ABS, ESP, boarcompoutry, airbagy atd.. a japici byli v prd. Dneska uz samozrejme vsechny tyto vymozenosti zkopirovali jen kdyz sednu do mojeho stareho bmw e39 a potom presednu do tatove honda legend tak mam pocit ze jsem v trabantu. O lexusu ktery cely skopirobali z sklasse ani nemluvim.
ja nezapomenu nato jak mne po revoluci vsichni cesi presvedcovali ze primera je lepsi auto jak mercedes protoze ma otvirani oken na vsechny 4 :) podobny pocit mam i dnes. zadny bohaty v asii, rusku, evrope, usa si nekoupi japonsky playmobil
Máš mindrák,že máš staré BMW. >:D >:-[] Nic víc nic míň... jak jsem psal výše-právě Jap můžou za to ,že se tyto věci rozšířily-Němci by je ještě dnes dávaly jen do aut pro vyšší vrstvu... A když jsem viděl ty jejich káry BMW a MB cca 1990 jak maj ještě kličky a přepínače se šroubovací růžicí co měl strejda na Z25 a já se vozil v MAZDÉ 626 kde bylo ABS kompletní eletrika,osvětlená i klíčová dírka ve dveřích,šíbr na eletriku ...musím se tvým plkům pousmát-v tej době totiž tvrdily,že se eletrika může rozbít,proto tam dávaj kličky... >:D >:D >:D
A teď někdo z Fa*Nk german clubu: Oni se neprodávaj ,já je mám fčechny na zahradě na semeno... >:D A jednim jezdím pro radost v noci ,aby mne kluci od nás z Jugend neviděli... >:-[]
Neboli prodej BMW za dva měsíce jen na německém trhu... :-! Chceš-li přesná čísla - prosinec 2006 na D-trhu: MB 28570, BMW 28007, Audi 22730 a nyní veliká to bomba: Lexus 404... 8-s;-)
:-):-) Někdy je padesát tisíc hodně... někdy ovšem to není ani kapka v moři :-):yes::yes: Lex to má v Evropě velmi těžké... narazil na bariéru konzervativců, na barierů konzervativních kont evropskej bejků, jimž dokonalé prémiovky (zejména BMW a Mercedes-Benz) servírují jednu klasu za druhou... Mercedes tak činí sto let. Jo, jo, Lex je vyšperkovaný, technická špička... No a co? To jako se mám začít od pondělí domnívat, že BMW a Mercedes-Benz přestali vyrábět perly dokonalosti? 50 tisíc... kolik pak z nich jsou evropští prémioví kovbojové a kolik z nich japonci, žijící a pracující v Evropě? Klasickej evropskej premiovej a slušně nazobanej kovboj sedlá zásadně BMW, Mercedes-Benz, případně Jaguar či Maserati a miluje-li terén, pak Land Rover. Chce-li utratit víc, volí Bentley či Rolls-Royce.
No, zatím jsem tady na diskuzi toho moc nenamluvil, spíše píšu, ale přesto, jsi-li schopen vytvořit delší, než holou větu, zapolemizuj. Může to být zajímavé...