Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Golf s pohonem všech kol slaví dvacetiny

Volkswagen dnes označuje modely s pohonem všech kol přívlastkem 4MOTION, ale v roce 1986 to vše začalo trochu jinak...
Zpět na článek
13. 1. 2007 16:15
anonym
13. 1. 2007 17:21
neregistrovaný "VDC"
13. 1. 2007 19:34
neregistrovaný "Pet"
13. 1. 2007 20:39
neregistrovaný "GT87"
14. 1. 2007 11:06
14. 1. 2007 12:03
neregistrovaný "vincek"
16. 1. 2007 12:38
anonym
28. 8. 2007 20:46
anonym
13. 1. 2007 22:01
neregistrovaný "Charcoal"
13. 1. 2007 23:13
neregistrovaný "GT87"
14. 1. 2007 12:34
neregistrovaný "já"
15. 1. 2007 09:15
neregistrovaný "R32"
15. 1. 2007 12:03
neregistrovaný "ponq"
15. 1. 2007 12:29
14. 1. 2007 10:36
neregistrovaný "VDC"
15. 1. 2007 12:32
14. 1. 2007 10:27
neregistrovaný "Marak"
14. 1. 2007 19:07
neregistrovaný "Luky"
14. 1. 2007 22:14
neregistrovaný "VDC"
15. 1. 2007 23:34
neregistrovaný "Marek"
16. 1. 2007 17:42
neregistrovaný "Franta"
29. 4. 2007 00:28
anonym
15. 1. 2007 18:08
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 10:35
neregistrovaný "eves"
16. 1. 2007 17:43
neregistrovaný "Franta"
anonym
13. 1. 2007 16:15
aaa
4 motion mám a jsem moc spokojen ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VDC"
13. 1. 2007 17:21
...
4motion neni nic, rekni radsi jakej mas system. 4motion je marketingova znacka, drive Syncro.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pet"
13. 1. 2007 19:34
Že by 4M?
Najlepsi je ten Passat na obrazku bez 4M, ale len s pohonom zadnych kolies.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "GT87"
13. 1. 2007 20:39
Re: Že by 4M?
Tak to bych chtěl vidět Passat s pohonem zadních kol.. >:D
14. 1. 2007 11:06
Re: Že by 4M?
Myslim, ze Pet narazi na fotku cislo 3, kde se Passatu protaceji zadni kola jak dive, ale predni se skoro nehnou :-) .
neregistrovaný "vincek"
14. 1. 2007 12:03
Re: Že by 4M?
Taky jsem z toho zmatenej, myslem jsem, ze k trvalemu pohonu prednich kol se pripojuje pohon kol zadnich, ale ta treti fotka ukazuje, ze HALDEX umi asi vic, nez si dokaze kdo predstavit >:-[]
anonym
16. 1. 2007 12:38
Re: Že by 4M?
myslim, ze "chytate fotku za zaber" ;-) jinak co se tyce Haldexu, jeho spatna reputace pochazi hlavne z prvni generace...mam soucasnou Octavku 4x4 a nutno rict, ze II.generace je mnohem agilnejsi, rychlejsi a inteligentnejsi => rekl bych, ze klade vetsi naroky na ridice a praci s plynem, ale da se s tim uzit hodne srandy (ted mluvim samo o vypnutem ESP;)...s ESP je to naprosto pohodovy vozitko a na ktery pritelkyne neda dopustit, protoze vi, ze nikdy nemusi vyndavat retezy...nejradsi by aby to slo vubec nevinat, protoze pak remca, kdyz jezdime smykama, coz je dalsi vlastnost, o ktere jsem si myslel, ze Haldex neumi...umi a hezky;
anonym
28. 8. 2007 20:46
Re: Že by 4M?
Z dvojkovou ochcávkou jazdiť šmykom do zákruty? 8-s kecáááá
neregistrovaný "Charcoal"
13. 1. 2007 22:01
Re: Že by 4M?
Nepletes to s tim Phaetonem?:)

Ten passat ale podle me ma 4M, vpravo pod oznacenim motorizace (vypada to na 3.2 FSI, ale mozna jen blbe kecam) je napis 4motion. Zadokolka a passat? To nehrozi... >:-[]
neregistrovaný "GT87"
13. 1. 2007 23:13
Re: Že by 4M?
Pokud dobre vim tak se modelova rada Phaeton ani nedela s jinym pohonem nez 4M.. ;-)
neregistrovaný "já"
14. 1. 2007 12:34
Re: Že by 4M?
Nemáš pravdu, základní benzíny Phaetonu a možná i základní diesely (to nevím jistě) jsou předokolky :)
neregistrovaný "R32"
15. 1. 2007 09:15
Re: Že by 4M?
:no: ty nemáš pravdu, Pheaton je iba 4-motion.... ;-)
neregistrovaný "ponq"
15. 1. 2007 12:03
Re: Že by 4M?
Nechci se hadat, ale take jsem slysel (cetl), ze zakladni motorizace, tedy 3.2 V6 je pouze predokolka a podle ceskych netovych stranek VW, kde je u modelu 3.2 uveden pridomek Motion narozdil od ostatnich motoru s 4Motion, se pravda priklani na nasi stranu... ;-)
15. 1. 2007 12:29
Re: Že by 4M?
V modelovom roku 2004 teda asi od 05/2003 do 05/2004 sa vyrabal Phaeton 3,2 V6 aj ako predokolka a od MY 2005 teda od cca 06/2004 sa vsetky Phaetony robia len ako 4Motion s Torsen-om. :-!
neregistrovaný "VDC"
14. 1. 2007 10:36
Re: Že by 4M?
Pohon zadnych kolies? No naky kolesa to snad pohaneny mit musi, jinak by to nejelo! >:D
neregistrovaný "Marak"
14. 1. 2007 10:27
4Motion
Ani rychla ani inteligentni - Haldex je peklo a humus :'-(
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Luky"
14. 1. 2007 19:07
Re: 4Motion
Hm ... pán je znalec!!! >:D
Ale v jinym oboru >:-[]
neregistrovaný "VDC"
14. 1. 2007 22:14
Re: 4Motion
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Marek"
15. 1. 2007 23:34
Re: 4Motion
Pan je znalec a "stastny" majitel Haldex pribehu v Passatu, kde predtim byl stastny majitel toho sameho s Torsenem. ;-\
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 17:42
Re: 4Motion
Marku, rozumím ti. Měl jsem také Passata 1,9 TDi s torsenem. Paráda. Pak jsem měl A4 1,9 s torsenem. Paráda. Pak jsem potřeboval větší auto. Zkoušel jsem nového Passata 2.0TDi s Haldexem. Mno, tak jsem si koupil A6. Oba víme proč...
anonym
29. 4. 2007 00:28
Re: 4Motion
co myslis ze je 4 motion? Fakt me bavi takovi "znalci" ...
Jinak haldex muzes s vhodnym softem nastavit i pul na pul, a taky aby slo 4x4 nonstop ...
neregistrovaný "Franta"
15. 1. 2007 18:08
Quattro a 4 Motion
Pokud vím, název quattro má pro automobilový průmysl jako ochranou známku Audi.Všechny čtyřkolky Audi mají název QUATTRO. Ale i Audi používá u A3 a TT také systém se spojkou Haldex. (motor napříč, stejně jako VW Golf a Skoda Octavia). Audi u modelů A4, A6, Q7 a A8 používá systém s náhonem na všechna čtyři s mezinápravovým "šnekovým" diferenciálem TORSEN (motor je vždy podél). U VW se náhon na všechna čtyři vždy jmenuje 4 Motion ikdyž používá jak Haldex i Torsen. Systém Torsen používá jak Phaeton tak Touareg. Systém Torsen je považován za technicky lepší, ale bohužel výrazně dražší. V každém případě je čtyřkolka SUPER, nic jiného bych nechtěl.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "eves"
16. 1. 2007 10:35
Re: Quattro a 4 Motion
Je vidět, že máš přehled Franto a zcela určitě jsi šťastný majitel A-traktivního k-U-ltovního D-ynamického automob-I-lu quattro s logem čtyř spojených kruhů je tak? :-) Dobrá volba :yes:
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 17:43
Re: Quattro a 4 Motion
Jo, jo. Je to tak