Novinky
0
4 motion mám a jsem moc spokojen 😉
Najlepsi je ten Passat na obrazku bez 4M, ale len s pohonom zadnych kolies.
Tak to bych chtěl vidět Passat s pohonem zadních kol.. >😁
Myslim, ze Pet narazi na fotku cislo 3, kde se Passatu protaceji zadni kola jak dive, ale predni se skoro nehnou 😄 .
Taky jsem z toho zmatenej, myslem jsem, ze k trvalemu pohonu prednich kol se pripojuje pohon kol zadnich, ale ta treti fotka ukazuje, ze HALDEX umi asi vic, nez si dokaze kdo predstavit >😒]
myslim, ze "chytate fotku za zaber" 😉 jinak co se tyce Haldexu, jeho spatna reputace pochazi hlavne z prvni generace...mam soucasnou Octavku 4x4 a nutno rict, ze II.generace je mnohem agilnejsi, rychlejsi a inteligentnejsi => rekl bych, ze klade vetsi naroky na ridice a praci s plynem, ale da se s tim uzit hodne srandy (ted mluvim samo o vypnutem ESP😉...s ESP je to naprosto pohodovy vozitko a na ktery pritelkyne neda dopustit, protoze vi, ze nikdy nemusi vyndavat retezy...nejradsi by aby to slo vubec nevinat, protoze pak remca, kdyz jezdime smykama, coz je dalsi vlastnost, o ktere jsem si myslel, ze Haldex neumi...umi a hezky;
Nepletes to s tim Phaetonem?😊
Ten passat ale podle me ma 4M, vpravo pod oznacenim motorizace (vypada to na 3.2 FSI, ale mozna jen blbe kecam) je napis 4motion. Zadokolka a passat? To nehrozi... >😒]
Ten passat ale podle me ma 4M, vpravo pod oznacenim motorizace (vypada to na 3.2 FSI, ale mozna jen blbe kecam) je napis 4motion. Zadokolka a passat? To nehrozi... >😒]
Pokud dobre vim tak se modelova rada Phaeton ani nedela s jinym pohonem nez 4M.. 😉
Nemáš pravdu, základní benzíny Phaetonu a možná i základní diesely (to nevím jistě) jsou předokolky 😊
:no: ty nemáš pravdu, Pheaton je iba 4-motion.... 😉
Nechci se hadat, ale take jsem slysel (cetl), ze zakladni motorizace, tedy 3.2 V6 je pouze predokolka a podle ceskych netovych stranek VW, kde je u modelu 3.2 uveden pridomek Motion narozdil od ostatnich motoru s 4Motion, se pravda priklani na nasi stranu... 😉
Ani rychla ani inteligentni - Haldex je peklo a humus 😢
Hm ... pán je znalec!!! >😁
Ale v jinym oboru >😒]
Ale v jinym oboru >😒]
Pan je znalec a "stastny" majitel Haldex pribehu v Passatu, kde predtim byl stastny majitel toho sameho s Torsenem. ;-\
Pokud vím, název quattro má pro automobilový průmysl jako ochranou známku Audi.Všechny čtyřkolky Audi mají název QUATTRO. Ale i Audi používá u A3 a TT také systém se spojkou Haldex. (motor napříč, stejně jako VW Golf a Skoda Octavia). Audi u modelů A4, A6, Q7 a A8 používá systém s náhonem na všechna čtyři s mezinápravovým "šnekovým" diferenciálem TORSEN (motor je vždy podél). U VW se náhon na všechna čtyři vždy jmenuje 4 Motion ikdyž používá jak Haldex i Torsen. Systém Torsen používá jak Phaeton tak Touareg. Systém Torsen je považován za technicky lepší, ale bohužel výrazně dražší. V každém případě je čtyřkolka SUPER, nic jiného bych nechtěl.