Tak zase nic nového jenom světlomety, jako u ostatních volfů. V porovnání s kreativitou např. Citroenu v této oblasti MPV je to ubohost. Jenom to svědčí o tom, že disignéři VW vystříleli prach ... :-!
Řeknete mi proč? Proč něco tak fádního? To i Čína je víc evropská než tato "brazilská krabice"... Jediné vysvětlení je dát prostor konzervativní Škodovce vyniknout - což není špatné ;-)
Minulé generace Fordu Galaxy byly snad těmi nejhoršími Fordy. Pokud se tomu dá vůbec říkat Ford. VW je na poli MPV naprosto impotentní automobilkou. Sharan vychází ze zastaralých tvarů, Touran z dodávkoidních. Říkám si, koho to může oslovit?? Snad jen někoho, kdo se o auta vůbec, ale vůbec, nezajímá a skočí na špek podařenému marketingu. Jak krutě si naběhne dokládají výsledky spolehlivosti a kvality... Tohle asi fakt nebude láska k automobilům. Podívejte se na francouzskou konkurenci: Scénic, Espace, nebo úchvatné Picasso :yes:;-) Oproti tomuhle je snad revolučním modelem i novej Voyager >:-[]
Po několika letech letech práce v servisu Renault se mohu jen vesele usmívat Tvému komentáři o krutém naběhnutí si s kvalitou VW a hned za tuto větu dáš " podívejte se na francouzkou konkurenci " .... vtip roku >:D:yes: Ale jinak musím říct, že pokud je toto nový Sharan, tak alespoň na fotce vypadá ve srovnání třeba s S Maxem nekonkurenceschopně...
Když bych přistoupil do tvé roviny, tak si u Francouzů koupíš alespoň pěkný šmejd. Kdežto u VW si koupíš hnusný šmejd a přitom tě při nákupu přesvědčovali, jakou überkvalitu kupuješ ;-)
Zato u francouzů tě už ve dveřích autosalonu vítají, "naše auta jsou sice šmejdy, ale pěkný, nechceme vám lhát". Holt tak se to dělá, hlavně upřímnost. >:D
Dinar má pravdu..! Tyhle spy fota jsou stejně na nic..pokud nejde o neco podobneho jako XC7O vyse, tak nemuzes rikat jestli je to konkurence schopny... A kvalita Francíku je poměrně otřesná(neříkám, že VW je na tom skvěle, ale lépe!)
Tak původní Sharan ještě jakž takž, ale proč sakra nepokračovali v původních tvarech a neposunuli je designově dál. Vždyt tohle se se stáčí vizuálně k transporteru. Další unifikovaná krabice alá VW. Ach jo, po***nej konzervatismus a nejhorší je, že z tohohle ani nevyzařuje dojem solidnosti VW jako z golfu
stará vesta, dvě fotky muly (na podvozku nového Sharanu kombinace kastle starého s předkem z Caddy) + jedna malůvka a místní jasnozřivci už mají jasno, Volkswagen se nepovedl, jak taky jinak, lhostejno, co by na obrázku bylo. :no:
Možná si berou příklad z tvýho šéfa, kterej ještě neviděl z Guru >:-[] VI ani stopu od pneumatik a už ví, že to bude na min. na 5 let král nižší střední, až přijde na trh. P. S. Už vím, proč tě šéf při svém novworočním projevu chválil jako objev roku >:-[]
Něco jsem tu o autech už napsal, tvůj nick mi nic neříká, ale asi jsem tu spoustu fundovaných názorů přehlédl, tak dej nějaký link, rád si přečtu s jakým odborníkem mám tu čest. Pokud ale máš jen problém se sebevědomím, v tom ti nepomůžu, léčit se musíš jinde.
Obávám se, že nerozumím tvému příspěvku. Ty jsi se tu podivil nad jasnozřivostí některých přispěvovatelů, tak jsem ti na vysvětlenou uvedl, že Přispěvovatel všech přispěvovatelů je hvězdopravec první kategorie a že možná u něj hledali výše zmínění jedinci inspiraci. Chtěl jsem ti jenom pomoct pochopit diskuzi >:-[]
Já tuhle diskusi chápu, u tebe si tím jist nejsem. Jestli se divíš nad jasnozřivostí toho koho nazýváš "Přispěvovatelem všech přispěvovatelů" (správně je přispěvatel), pak nechápu, proč do toho taháš mě, já se podivuju, a řekl bych, že zcela logicky nad jasnozřivostí účastníků této debaty. Záměr tvého příspěvku je celkem zřejmý, jen mi není jasný důvod, proč něco takového píšeš v souvislosti se mnou. Takže se znova ptám po nějakých tvých zdejších příspěvcích, nejlépe o autech, že bych si početl. ;-)
Ale nechápeš. V kostce řečeno, jasnozřivost je jev zde na tomto fóru běžný, opírající se o toho, jehož jméno se nevyslovuje (nick nepíše >:-[]). Toť vše. Je mi líto, ale ale nevedu si seznam odkazů na své příspěvky, takže nemůžu sloužit velkému Dinárovi, který už NĚCO napsal... P. S. Jak nemůžeš vědět, o koho jde, vždyť jsem to přece já! >:D
Takže zase nic. A když nic, tak to zlehčím, "velký Dinár", "NĚCO", bla bla, a pokud jde o chápání, stejně jako jasnozřivost, je na tomto fóru běžné i to, co je úmyslem tvého původního příspěvku, tedy těch blábolů o šéfech apod. Naznačovaní neexistence vlastního názoru u jiných, někým, kdo není schopen předvést jediný vlastní výplod k tématu... tady si někdo nevidí na špičku vlastního nosu, mé milé Jů nebo Já... nebo co. :-!
Velikost ducha naznačuje už ten nick - já -na takovou přezdívku nepřišel ani můj hodně malý synek. Je trefná, logická a nevšední. O tématu Sharan ani slovo, zato mu vadí to , co by napsal ten co tu není a už předem ho to žere. MUhehehe tomu říkám strach o vlastní zadek... ;-)
No aby ses nepoprděl, trocha humoru a nadhledu nikomu neuškodí. Nicméně jestli něco opravdu postrádá logiku, tak jsou to tvoje reakce. Ty napíšeš, že někdo má předsudky. Já napíšu, že předsudky tu má hodně lidí. A ty mi na to odepíšeš, ať ti ukáži, jaké příspěvky jsem už o autech napsal. WOW, to mi stačilo. Hraj si dál na cajta místního fóra (u koho už jsem to jenom viděl...?) a jdi tvrdě po každým, kdo ve svém příspěvku napíše cokoliv, co bezprostředně nenavazuje na text článku. Měj se. Jo a napiš redakci, ať k tvejm příspěvkům přidaj tlačítko "poslat autorovi žádost o povolení k reakci na příspěvek." >:-[]
Nevyžaduj humor a nadhled, když chceš urazit. Stavěj se dál nechápajícím, sám víš, že mé reakce se netýkaly nepochopení běžného jevu jasnozřivosti, ale tvých keců o šéfech. Takto napsáno, je to podpásovka, ve svých následujících reakcích ti jen naznačuju, že nemáš na to, abys mě tu hodnotil. Jasné, nadhlede? :-!
Čtu tě a myslím, že bys měl výrazně zbrzdit. Tvé dnešní příZpěvky jsou malé, nízké a bezrozměrné... přesně takové, jak tě zde na diskuzích i vnímám - malý, nízký a bezrozměrný diskutér... tak to vylepši, a pokud horuješ za nadhled, začni u sebe, buď pozitivním příkladem.
ROFL, šéf dorazil a hned jsem schytal ohodnocení >:D Bravo GTI, bravo Dinar, dnešek se povedl :yes: P. S. Doufám, že uznání přijmete i od někoho tak nízkého jako jsem já...
Nemám ambice na to, aby mi tu někdo říkal šéfe... a o tvých ambicích v tvém zájmu raději ani nespekuluji. Zařaď se prosím do řady nás všech, co tu diskutujeme o autech.
GTI, Dináre, bez urážky, ale vy mi nebudete psát, co já mám dělat. Chápu, že GTI cítí určitou nadřazenost vůči ostatním a potřebu je usměrňovat (tuhle jsem viděl diskuzi, kde bylo přes 500 příspěvků a GTI jich tam měl přes 120), ale na tohle já neberu, sorry.
Je-li toto konečná podoba ( nebo alespoň skoro finální) nového MPV 2 od VW, tak smekám klobouk, který nemám.
No, vůbec bych to auto nepoznal. Úplně k nerozeznání od 1.
Tolik zcela zásadních změn ( k lepšímu samozřejmě) bych opravdu nečekal. O převratných technických zázracích nepochybuji, jsou cítít z pouhé retuše.
Je vidět, že láska k automobilům má svoje kouzlo
PS: Nic hezčího, než vymyslel Rendl ESPACEM na silnicích nejezdí.
Hosi, taky se musim divit, ze to nevidite. Je to proste novej podvozek stale jeste pod starym kabatem - takovy fotky jsou tu kazdou chvili a kazdymu je jasny o co jde. A najednou u Sharanu nikomu. Co se deje? Pak je tam jedna retuse, jak by asi mohl vypadat, az mu daji novy kabat - tu jedinou ma smysl (i kdyz maly-protoze to je predstava Lehmanna) trochu hodnotit. Tak uz se nehadejte,jo? ;-)
Jo, a pokud jde o Espace, tak podle me je hezci Grandis... (stokrat) :-)
Konecne jsem je pochopil. Zamerem je, ze koncern bude vyrabet jedine auto, ktere se bude lisit jenom vnejsimi rozmery. Golf-Passat-Touran-Sharan-Tiguan. Vypadat budou uplne stejne a pohanet je bude TDI, tu se 4mi valci, tu se jeden valec upizla a ejhle mame nizkoobjemovy trojvalec. Brilantni myslenka a jak se zda, zakaznici jsou spokojeni.
Strasne ne. Naopak. Je to genialni marketingova strategie. Kdyz se rozhodnete pro VW, tak si jednoduse doma premerite cleny rodiny a podle tabulky vam vyjde vhodny vuz. Pak uz nemusite nad nicim dumat, protoze budou vsechny vypadat stejne. To cloveku usetri ty triznive otazky - ktere si mam vybrat? Jako obvikle - nemecka dukladnost opet vitezi.
Tohle není nový SHARAN... Jaký bude, víme ovšem všichni už dnes. Technicky dokonalý, vizuálně uměřený, prostě klasický mainstreamový produkt nejúspěšnější automobilky Evropy. Bude to velké MPV. Žádné pokusy o MAXimální účinky, žádné žábry. Bude to auto na dlouhé cesty. Pohodlné, stylové. Máš se na co těšit. Totiž, VW, ať jej vnímáš jakkoli, drží slovo. Už dlouho. Třeba s Golfem už přes třicet let. :yes:
Je fajn, žes to pochopil. Je to odraz životních zkušeností. Pokud tu někdo začal vnímat svět aut od Golfu 5... pak je jasné, že těžko dokáže odtušit jaký bude G6... ale život, jeho tok, zkušenosti, sledování stylistických cvičení jednotlivých automobilek, čtení testů, vlastní jezdecké prožitky... to vše člověka dovede k VWědomí ;-) P.S. DEFINICE: PREMIOVÝ MAINSTREAM JE VW, VW JE PREMIOVÝ MAINSTREAM (to není protimluv)... snad chápeš... Pochopilo to již třeba 25 miliónů vlastníků GOLFU... Mrkni na blog, Ricardo tam napsal o prodejích v Německu, tedy je to článek o trhu trhů... úspěch Golfu až bere dech...
Doufám se nedomníváš, že ti jiná mainstreamová automobilka nadělí za půl miliónu ten tvůj kaviár :-) Ano, souhlasím, že v tvé argumentaci je možné psát u mainstreamu (nehanlivě) jako o rohlících, tedy o běžné potravě, která ovšem může i velmi chutnat... "Kaviár", ten se fasuje až od vyšších tříd... takovej diamantovej kovboj, to je už rozměr nebe, autonebe. My tu teď ovšem píšeme o mainstreamu, a v něm tedy je dokonalým králem VW. Je králem ve všem, v modelovém portfoliu, v počtu vyrobených aut (i když to samo není rozhodující) ve spektru motorizací, v marketingu... jo, na VW nikdo v Evropě nikdo nemá.
No, ve skutecnosti je to tak, ze VW neni schopno prijit s nicim novym, tak porad jedou toho stejneho Golfa, jak jim ho pred triceti lety nakreslil Giugiaro. Vzor nemeckeho dokonaleho designu ovsem z italskeho pera >:-[]
Asi jsi dlouho neviděl žádný obrázkový časopis s auty. Golf jedna se sice ještě vyrábí (s přístrojovkou z Fabie), leč dnešní Golf s tím původním má společného velmi málo. A to společné, to je právě přesně to, co společné být má, tedy v toku času. Jinak, ty máš nějakou averzi vůči italským designérům? Vždyť v Itálii vznikaly a vznikají světová díla designu... to nepopírá nikdo, naopak, tím, kdo vytvořil G1 se VW může pyšnit, přesně tak, jako Peugeot s Pininfarinovou 406 coupe, my s Bertoneho Favoritem atd, atd... Mimochodem, to, co do G1 vtělil Giugaro, je na obrovskej pomník... vždyť on s VW vytvořili segment hatch-back... dnes nejrozšířenější evropská karoserie. Měl bys vědět, že VW vymyslel druh karoserie a zadal mistrovi nad mistry, aby ji zpracoval, a ono se to povedlo tak, že ještě dnes ti G1 zvyšuje tep... Takže BRAVO GOLF :yes:
Chlapce, jako fanda VW bys mel vedet, ze tak to nebylo. V roce 1969 prisel Fiat s modelem 128 a tomuto segmentu dokonale kraloval. Je zname prohlaseni sefa VW, ze Fiatu 128 nejsou schopni konkurovat a vyrobit lepsi vuz. Obratili se na Giugiara a prave on pro ne vymyslel a navrhl zcela novy typ karoserie. A je take znamo, ze vedeni VW dlouho vahalo, zda to risknout, ale nakonec do toho sli a vyplatilo se. Takze, hatchback neni ani nahodou napadem VW, ale prave Giugiara. To bys mel jako fanda VW vedet. Nebo je to z tve strany jen ucelova lez?
Upito mas evidentne ty. GTI pise, cituji: Měl bys vědět, že VW vymyslel druh karoserie a zadal mistrovi nad mistry, aby ji zpracoval." A to je prave blbost. Druh karoserie vymyslel Giugiaro a ne VW. VW puvodne chtelo neco ve stylu Fiatu 128 a prave Giugiaro prisel s tim, at zkusi neco uplne jineho.
No, je jich hodně, zrovna tak, jako je jiných... V tom bych problém neviděl, ostatně to uvítáme mi, konzumenti. Je právě fajn, že si můžeme vybírat - raketa S-Max, klasika Galaxy, Sharan, uhrančivý Espace, krásný 807... atd... Koneckonců velkých MPV na silnicích v Evropě moc není... ten jejich čas teprve přijde.
GTI to hovor "stastnym" majitelom Touranov a Tuaregov. Vraj techicka dokonalost, pche vypada to bezpohlavne ano jazdi to dobre ale len kym sa nepo*ere podvozok, neroztrhne spojkove lanko, nechces zavriet zadne dvere alebo nebodaj by sa rad nastartoval. Osobne mam skusenost s tromi Touranmi z roznych obdobi ato hore je len vycuc z ich zavad a nechci pocut co mi spievali v servisoch o Tuaregoch.
VW? Nein, danke!
vždycky najde si hůl...na základě odhadů,počítačových retuší či fotky dvou mul,určitě nemůžeme ztracovat design nově vznikajícího Sharana.(vzpomeňte jak nám tady před rokem podsouvali retuše nástupce Voagera s maskou 300C,a jak to dopadlo,už víme)Nový Sharan má vstoupit na automobilový trh v roce 2008 a věřím,že stylisté VW odvedou velmi dobrou práci.Tak aby se novinka nejenže líbila,ale zároveň zapadala do současného portfilia VW.
Mula Sharanu...ehm dovolte abych se z hluboka >:D >:D >:D To co opět předvedl GTI a jeho podřízený (tohle se povedlo, šéf a podřízený, to sedí), opět z hluboka a z plných plic >:D >:D >:D ADLATUS znovu a znovu umravňuje a opravje gramticky diskutující a dává vyniknout svému velkému duchu...škoda jen, že ten je pouze pořádně nafouknutý prd. P.S. GTI měl by si líbat nohy seňorovi Gatesovi, že vymyslel opravování chyb a překlepů ve wordu, jinak by si byl nejspíš ztracený... >:-[]
Vzhled teda nic moc...takové typické VW...je to hodně kontroverzní....jinak se svezení v něm nemusí být špatné a místa tam taky určitě bude dost, protože nynější Sharan i když je už dost zastaralý není špatný a prodává se celkem slušně..nechme se překvapit jaký bude na cestě...je to typický Němec a to se cení..protože když chce někde auto jen na krásu tak at jde k taliánům a nebo k seatu (který je podle mě dost okoukaný - všechny modely jsou stejné)
Pripada mi to ako velmi zly pokus o Sharan, aj ked si o VW myslim svoje, takto zlepene auto by na trh neposlali. Dokonca to auto ani nezapada do dizajnovej linie VW...
Nevím kdo jsi GTI, ale chce se mi napsat Bravo GTI.
Pěkný divadlo si tu zahrál,dobře navrhnutý kostýmy,akorát zbytečně dlouhý. Klasická tragikomedie.
Představení má jednu chybu.Hlediště je naplněné sotva ze čtvrtiny a ještě k tomu jen kulisákama.
A pro ně se divadlo nehraje.
Tak co ty pitomečku,zase oblbuješ?U článku Audi Q 7 jsem tě setřel jak malého kluka a Ty chceš tady někomu radit?Divadlo tady hraješ Ty,ale bez kulisáků!Pamatuj,kde se píše o pořádných německých autech,tak tam nelez!!!!Už ten tvůj nick je nám odpornej!!!!!A před spaním se pomodlíme(stejně jako včera)-Germany forever,amen :yes::yes::yes::yes::yes:
Synku, skus sa opitat ocinka co je to IQ a on ti mozno povie ze je to inteligencny kvocient ergo odchylka od vseobecne uznavaneho priemeru ergo tvoj betonovy pes moze mat medzi betonovymi psami IQ 180. Cili ked chces urazat tak aspon trosku inteligentnejsie, sorry som off topic.
Spat k teme, dufam ze aj ty raz nasetris na nejakeho super nemca a budete sa aj s GTi stretavat pravidelne v servise. >:-[]
Sharan je pěkné auto, sice minulý model byl hezčí ale - co za se je okapku větší, jak citoval GTI auto na dlouhé cesty, když máš 5 členou nebo 6 členou rodinu neni jen tak sčeho vybírat..i my doma máme Alhambru kopie Sharana a to auto je úlpně dokonalý, jenom mě mrzí že některý lidi ho porovnávají s dodávkou,, a jak jsem taď četl v článku že by měli (budou) elektrický posuvný dveře, tak to bude děs a hrůza :-( jenom si vem až stím pojedeš na hory a budeš to chtít druhej den otevřít, pochybuju že to pude tak dobře jako normální dveře...ikdyž jsme stechnologiema napřed myslím si že to nebyla dobrá volba,, ale i tak jsem zvědavej a těšim se až bude u nás naprodejně :-)