Lidové automobily s maloobjemovými motory s nízkou spotřebou paliva se stávají velmi důležitým artiklem i na americkém trhu. Za mořem bude mezi lidové patřit například nový Focus.
HNUS HNUS a este HNUS vypada totalne lacne hlavne ten interier lutujem US ludi nechapem naco vyvyjali tento dizajn si pametam ked bol moj svagor v USA pred 5 rokmi boli taam take iste focusi ako v EU nechapem co sa im na nasom novom EU nelubi sak tez ma dost ***eho chromu na exterieri presne pre US ludi
ano marianek, tak ako ty rozmyslaju US-zakaznici ktori si napokon novy US-focus NEKUPIA! A to preto ze japonska konkurencia je jednoduco krajsia a lepsia. A preto to s US-fordom ide dole vodou ked mina cas, peniaze a energiu na vyvoj takychto sraciek. Necuduj sa preto ze toyota je No.2 a ford sa potapa...co mi je velmi luto, lebo ford je mainstreamova legenda
suhlas. Vyzera to ako Escort z 80-tych rokov. Nedivim sa ze US divizia fordu je stratova, ziskova je zase EU divizia. Vyhodia peniaze na vyvoj sracky a pritom by uplne stacilo dovazat alebo v USA montovat vydareny EU-focus. God save the US-ford ;-\
jj, s tim se dá souhlasit :yes: Se jim nedivim, že maj problémy s prodejem, když tam nějaká Toyota začne prodávat auta za podobné ceny, ale s evropským interiérem a japonskou kvalitou ;-)
Z malych aut od Forda mam ten pocit, ze jim na nejake prestizi a vnimani toho auta nezalezi. Cil je udelat auto male, levne, uzitecne. Kouknite na ford escort kterej tam byl pred focusem. Strach a hruza. Jel sem nim...je to jeste horsi nez to vypada. Auto pro 'socky'. Americke socky, samozrejme. V evrope je reprezentant Fordu Focus a Mondeo. V usa jsou to trucky, SUV-cka a pak nake ty limuziny.
je to hodne zvlastni...nektere modely jakoby zlepily dokopy z mnoha jinejch..jakoby vzali auto navrhnuto pro evropu a pak to chteli nak zmenit a akurat to strasne ***i. focus, accord, atd
Re: Fordova schíza - malá analýzka 2 (zejména pro některé)
Horní přípěvek jsem ještě zvládnul.. ale tohle už ne, sice jen trochu, ale přesto jsi přeji jen již překoal bariéru teorie bublajícíhí bláta.. tak že sorry
Aha, konečně mi to někdo vysvětlil.. Ford vlastně vždycky byl charitativní nezisková organizace, jejíž jediným cílem je poskytovat lidem auta za rozumné ceny :no:
:-( Brrr, musím se přidat k mnoha z vás, kterým se tohle auto nelíbí. Je to fakt síla. Amíci byli vždycky divný, ale udělat takhle ošklivý auto... no ale zas je pravda, že kvalita jejich aut není nic moc. Opravdu to vypadá, že k veslu pustili Čínskou kopírku, která dokáže spatlat několik aut v jedno a říká "mrkejte co úžasnýho se nám povedlo" >:D No Evropa je teď uplně šťasná, že má "svého" Focuse! ;-)
Re: Fordova schíza - malá analýzka 2 (zejména pro některé)
Tom placas porad nesmysli EU Focus nikdy v takove popodobje jako je v EU I II se US prodavat nebude v US je na urovni EU KA, Fiesty.
Ze je lesnejsi nez konkurecne to souhlasim to se take mnenit nikdy nebude jako u Mustangu, na toma ford jine znackz AM,J,M Ford vzdy dal levna dostupna auta, uz od modelu T, a divim se ze nekteri lide obevuji Ameriku v roce 2007, ale srovani s Fiatem je jako scestne protoze Fiat nikdy nebude v EU nikdy takova ikona jako levnej Ford >:D UZ chapes ty jelito.
Tom o Fordu vis prd, Focus je levny v US hlavne proto protoze je na zebricku US Ford modelu nejnize asi jeko KA v evrope proto musi byt nejlevnejsi precti jsi neco o z historie Fordu, jake idea x 10 let tadle automobilka razi, to ze byt byla schvalne kvuli nejake Toyote to jke blost protoze levne auta dale Ford uz pres 100 let, jedine co US japoncum nahrava je nezajem o velke Auta.
Ale Focus predesle generace se i v US prodaval velmi dobre. Hlavne 3DV
nová tvář US Fordu jako maska na brilantním a nadčasovém designu 1. generace. Nevidím Amíkům do hlavy, ale jestli 1000 USD je pro ně motiv koupit něco takhle ošklivého na úkor do detailu propracované konkurence od Japonců, tak začnu pochybovat o přání se do Ameriky mezi ty lidi podívat. Navíc to nedává smysl - autoři nového Edge chtěli vtisknout svůj uhlazený rukopis (nicneříkající maska, prázdný zadek jako u krabice od bot) dynamickému tvaru, a když to udělali, zjistili, že je to ohavné omydlené mýdlo bez charakteru. A protože chtějí oslovit mladé "dynamické" zákazníky, tak na poslední chvíli natlačili na bok po vzoru úspěšné evropské divize jalové výdechy ala S-max (vždyť tam s tím prý vyhráli v nějaké anketě....) a dílo je na světě. Pánbůh pomáhej Fordu sehnat dostatečně chudé a slepé zákazníky. Kdyby radši do 1. generace vrazili plnou výbavu, nové sedačky a třeba i to podsvícení a prodávali dál, a mezitím by mohli popřemýšlet jak udělat FII levněji (asi pomocí interiéru jak vidno)... ušetřili by za vývoj matric do lisů a koneckonců i designeři by měli čas tenhle chromový outfit trošku propracovat, když si na něm tolik zakládají. :-|
Podle mě si počkají, až aspoň částečně proběhne restruktualizace, pak vyberou "dostatečně" produktivní továrnu (možná postaví nějakou v Mexiku) + provedou úpravy na F2, tak aby byly konkurenceschopný, teprve potom na pustí na US trh.. teoreticky by taky šlo, že by nechali F2 bouchat v Japonsku v továrně Mazdy - Mazda je taky celkem dobrá, třeba sedan Mazdy 3 dokáže nabídnout za konkurenčních 14,390 $
Fordova schíza - malá analýzka 2 (zejména pro některé)
"Ford je USA vnímán skoro jako Fiat v Evropě". Ta tímhle výrokem si stojím. Cenovou úroveň v USA mám celkem nastudovanou, ale bylo by to na dlouho, proto se to pokusim demonstrovat na příkladě. Startovací US ceny: Focus I: 14,075; Corolla: 14,205; Civic: 15,010; Jetta: 16,490.. pokud by Ford nyní uvedl Focus II, tak bych se hodně divil, kdyby se mu podařilo stačit cenu (při zachování jisté míry ziskovosti) pod úroveň Jetty, která je prodávaná na samé hranici ziskovosti, možná i pod ní (VW USA v posledním roce prodělal miliardu $) a to je přitom bouchaná "z čínských dílů v Mexiku". OK, i kdyby se Fordu podařilo stalčit cenu na 16,500 $, tak to stejně budu průšvih. Za 16,500 $ si prostě téměř nikdo v USA Focus nekoupí, prostě nelze prodávat Ford za cenu VW v USA, stejně tak jako nelze prodávat Fiat za cenu VW v Evropě! Tím jsem samozřejmě nechtěl dávat = mezi Fiat a Ford, pouze jsem se snažil vysvětlit, proč se s uvedením Focusu II na US trh "nespěchá"..
"Ford je USA vnímán asi jako Fiat v Evropě", asi jsem tam měl napsat "skoro jako", ale jinak si az tím stojim.. mám docela detailně prozkoumaný ceny různých modelů Ford vs Toyota - a klidně můžeš věřit tomu, že ve srovnatelný motorizaci a výbavě je Ford vždy o něco levnější než Toyota či Honda. Neber to jako dogma, FIAT je na o tom v Evropě o něco hůř než Ford v USA, ale fakt jen o něco (postavení a image Fordu v Evropě je někde jinde). V té anylýzy je důležitý hlavně tento závěr: "Ford má USA malou image na to, aby si mohl dovolit prodávat Focus druhé generace za nedumpingové ceny"..
FODR=FIAT , protoze oboji zacina na F a je na 4 pismena? Tooomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, budicek, ted jsi Fiatu hodne pridal a Fordu hodne ubral. Nerikam, ze je Ford v USA vniman jako premiovka, ale Fiat?!?! ;-\ :-O
Trozku kecas vit, ten tvuj levnej * US Focus je davno ve vnitr konstrucne na evropskych dilech a to by si musel nazivo nejaky US Focus videt nejenom na foto a opravovat vole.
Jako vypada je vec US konzervativniho pohledu na tuhle tridu.
osobne se mi to take desetkrat nelibi ale takova sracka jak to popisuje to proste technicky nastesti neni.
Proti Honde to je o tridu kvalitnejsi auto. Uz jenom podvozkem.
Samozřejmě, tenhle Focus nevychází z evropské druhé generace, jde o "ufofacelift" první generace. Přesto je na něm něco zajímavého - je to sice jen moje spekulace, ale každý si to sám posuˇfte, jestli s tím souhlasíte.. Focus před faceliftem se pokoušel (no, pokoušel, spíš zbožné přání to bylo) jít proti Corolle, což pro něj bylo trochu moc velké sousto.. dalším konkurentem je "startrek" Honda Civic (možná se vám nelíbí, ale v USA je to celkem hit - ve své třídě druhý nejprodávanější po Corolle), tak že tento "ufofacelift" vidím jako pokud o útok na Civic, tedy konec umírněného designu a lá Corolla, začátek hvězdných válek a lá Civic (zatím co Civic se mi líbí, tohle je pánové vážně nedotaženej hnus.. ale to sem nepatří) /// Možná se ptáte proč je Ford tak "blbej" a pouští do světa takovéto "tragédie" a proč raději "nedoveze" povedený euroFocus druhé generace. IMHO je zatím tento důvod: nová generace F2 je povedená, technicky vyspělá apod = drahá. Jistě si říkáte, že by přeci nebyl problé úměrně zvednout cenu, protože by určitě zákazníci pochopili o kolik je nová generace lepší a že je cena tedy přiměřená.. omyl, velkej omyl! Fanoušci Fordu to uslyší neradi, ale přesto.. Ford je USA vnímán asi jako Fiat v Evropě.. nese sis sebou určitý cejch (oni totiž již zlidovělé přezdívky: Fix Or Repair Daily či Found On Road Dead nevznikly jen tak sami od sebe.. BTW nejhorší, kterou jsem slyšel je: Found On Russian Dump = nalezeno na ruském smetišti..).. o co jde: kdyby FIAT najednou přišel s fakt povedeným (fakt hustá kvalita, materiály, motory) hatchem a chtěl ho prodávat za cenu Golfa, kolik lidí by si ho asi (přes jeho nesporné kvality) koupilo? No, moc ne, FIAT za cenu Golfa by se prostě neprodával.. to samé je u případné účasti F2 na US trhu - za "evropskou" cenu by si tam Ford téměř nikdo nekoupil!!! Tak že se moc Fordu nedivme - musí si vystačit s tím, co má a navíc se snažit. aby to moc nestálo (viz třeba facelift Fordu 500 :no: ).. prostě kde není image a navíc nejsou ani prachy..
Nejde o to kde si sa narodil, ale kde zijes. Ked cely zivot nevytiahnes paty zo svojho mesta, vsetko sa Ti zda dokonale a krasne, ale akonahle mas moznost porovnavat je to o niecom inom.
Ked pride american do Europy a bude tu aspon rok zit medzi europanmi izolovany od inych americanov (to iste plati aj naopak) a bude spoznavat a hladat suvislosti zivota okolo neho v novom prostredi mozno dojde k rovnakemu nazoru ako vela ludi v tejto ankete.
Tvoje a aj svoje stastie vidim v tom, ze si mozeme slobodne vybrat, co si chceme kupit a co nie vratane aut.
Howg!
Aspoň tak mi to připadá při pohledu zepředu.
Zlatá evropská verze. Ale tohle se nemůže líbit ani Amíkům, to garantuju. Tak to vypadá že tomhle segmentu Ford neuspěje. Amíci radši budou kupovat Hondy, Toyoty a Hyundaie, než tohleto.
Jo minulost. Kdeze lonske snehy jsou. Podivej se na minulost Jagu. Hezky a ja to vnimam, ale realita je takova, ze TTT na minulost sere a Jag z minulosti nevyzije.
Tak třeba Avensis je pěkný autíčko, který dokáže chytnout. Stejně jako novej Auris. Nový Avensis bude ještě lepší, uvidíš. Mrkni do minulosti a nebudeš mi moct tvrdit, že jsou to jen pixly. Celica, Supra, Corrola WRC... Správnej hukot nastane s příchodem nástupců těchto modelů ;-)
Tohle auto je ztělesněním marketingových průzkumů, předek odkazuje na úspěšný CIVIC, boční linie se drží zaběhnutých amerických konvencí, haldy chromu připomínají bohatá sedmdesátá léta a jako třešnička na dortu šest barev podsvícení, což pokládám za lepší způsob osvojování, něž prostou změnu barvy potahů. V mých evropských očích se však laciný USDesign stěží kdy dožije uznání.
Hele krec, mozna jo, mozna ne. Nepopiram, ze TTT jako stroj na vydelavani penez funguje bezvadne. Taky se nebranim Lexum jako takovym. Maji neco do sebe. Ale nikdo, opravdu nikdo na svete me ted nepresvedci, ze TTT dela taky auta, ktery by byly pro nekoho, kdo ma auta rad, necim zajimavy. Jsou to jen pixly , na kterych umi udelat dobry zisk. Srdce auto fanouska vsak zustava jinde ;-)
Hmmmm, taky mam ten pocit. V USA Fordu je vazne neco spatne, ale moc spatne. Jen jestli tahle hruza nevznikla z ty jejich navstevy u TTT. Celkem by to odpovidalo ;-)
Ptam se proc? Proc po velmi uspesne 1 gen. Focusu, pri existenci jeste povedenejsi II. gen. v USA vymysli tuhle ohavnost. U Fordu vazne nebude neco dobre. Aspon, kdyby se jmenovalo jinak, tohle neni Focus :no:
Tak při pohledu na tenhle "kus amerického automobilového umění" mě napadá jedno: PROBOHA PROČ??? :-O PS: Nejvíc času mi zrak visel na těch dokonalých mlhovkách. To se snad inspirovali na signálních světlech Aurory, ne?? 8-s Tenhle humus-wágen má připomínat evropský Ford Escort???? To je snad špatný vtip!! :no:
To, ze jsou jiny. To uz me neprekvapuje. Ale snad mi nechceš namluvit, ze tohle auto te bere. Vcera Ford 500, dneska tohle. Docela bída. Kdyz jsou tak jiný, proc se tam dovází spousta jinych evropskych aut prakticky beze zmeny. A treba predchozi Focus byl totozný s tím evropským. A ty predni mlhovky ;-\ .
hm..ten design stoji za dve veci ;-\ je to sice subjektivne ale moc sa mi nepaci este sa daju tie budiky na pristrojovke ale inak exterier hadzem do jedneho vreca s tym fordom 500..rozmyslam ze kedy pridu v US forde na to ze ciste linie bez mnostva chromu na maske nemusia byt az take zle..ba naopak..alebo ked si uz s tym nevedia dat rady co tak nejaky outsorcing v podobe Italdesignu alebo Giugara?? ;-)
Tu už nie je *** ale super *** ! Tak takéto strašidlo by dokázali v pohode storiť aj made in CHINA. A tie tvrdé plasty v interiéry ?! No LOGAN je oproti tomuto Mercedes. >:D
jak už tu bylo psáno výše amerika je jiná než evropa nejen na vkus ... to že se to nelíbí nám to neznamená že to bude neúspěšné auto. a jsem si jistej že se tu u nás určitě nějaké kousky objeví protože i zde se najdou lidi kterým se tento focus bude líbit víc než evropský. docela by bylo zajímavé je porovnat navzájem :) ... každopádně jim držím palce :yes:
Přiznám se, že tohle je i na mě moc a vůbec nechpu, kdo to bude kupovat... Tohle auto o svém ajiteli říká... Si komediantská socka... Fakt otřes. Zlatý Focus I, tohle je opravdu Facelift ve Stylu hurá Čína vede... :no::no:
Protoze sy mysli, ze evropsky Focus je jako zly sen. Chce se jim z toho zvracet....Mysli si, ze evropsky Focus designovali cinani. Rikaji, ze v evropskem Fordu asi ztratili rozum a divi se, proc jednoduse nedovazime vydareny Focus z USA, nez abychom vyhazovali tolik penez za vyvoj EU-Focus sracky. Veri tomu, ze automobilovy prumysl v EU jde od deseti k peti.....Pak jeste placnou neco o tom, ze si musi vzit aspirin....
je jenom facelift toho stareho. Jenom vypada jak novy, stejne jako Escape, Fusion (Mazda 6) atd. To co provadi Ford v Americe nechapou ani amici. Kdyz je nekde v magazinu rubrika "auta, ktere nemuzeme mit", nikdy tam nechybi Euro-Focus, nove Mondeo nebo StreetKa >:D (a Alfa...kazda...). Bill Ford uz nekeca do vedeni, takze se to mozna zlepsi. GM byl ve *** jeste pred 2 lety, ted je rada na Fordu... A kdyz bude hodne zle, Toyota pomuze...
Ten příměr s Floridou je trefnej. Napadně mě to pokaždý, když slyším, že někoho dokáže pobavit, že Amíci o Evropě věděj "tak málo" - proč by o Evropě měli vědět víc, než my víme o USA? Proto, že tu je víc prezidentů? >:D
Tak tohle aspoň vysloveně neuráží moje estetický cítění; sám na první pohled bych tipoval, že to je nějakej Japonec (pro US), snad to bude stačit a fungovat i pro samotný US. Není to krása, ale není to hnus, a je to zajímavý.
maj radi porno s tlustejma zenskejma, auta co nejedou a pritom zerou, neptaj se kolik to ma koni ale valcu, nechapou proc jezdime na naftu, myslej si ze pariz je stat ale na hlavni mesto si nevzpomenou... jsou proste jini, NO A CO??? my zas nevime za jak dlouho na nasi oblibene benzice natankujem plnou(1min nebo 3min??? vy znate jeji prutok???-tam to na nich pisou), nevime hlavni mesto floridy (a to je 3x vetsi nez CR) nevime v cem je lepsi burgerking oproti McDonnalds....
Tak to je snad zly sen. Chce sa mi zvracat... :'-( Kto to dizajnoval? Cinania??? V US-Forde asi potratili rozum. Preco do ameriky jednoducho neimportuju vydareny EU-focus, ale vyhadzuju peniaze na vyvoj takejto sracky? Uz sa nedivim ze to s US-fordom ide od desiatich k piatim... :no::no::no: A teraz rychlo aspirin