General Motor zahájil detroitský autosalon ziskem cenných titulů severoamerického auta roku a trucku roku 2007. Aura zvítězila nad favorizovanou Toyotou Camry. Silverado převálcovalo Ford Edge a Mazdu CX-7.
...nechápe význam těchto aut,pak pojem towing-capacity jim vše objasní,tohle bude trailer táhnout líp něž Fobie v 1,2 HTP,škoda že do toho nedávají řadový šestiváce 7l od Cumminse,jako do Dodge Ram ;-\
Tyhle auta maji moc pekny priplatkovy boxy na naradi. Problem je ten, ze full size truck uz neni temer vubec auto pro remeslnika. Zkuste si pres vysoky bok sahnout pro pixlu vazici par kilogramu. Uz to ani nema stupatko za kabinou, aby si clovek povylezl. Ale kdo by v takovem aute jezdil do fachy, ze jo ;-)
Jo, příplatkové toolboxy ... by mně zajímalo, jak dlouho by tam takový toolbox v běžném provozu vydržel. Vždycky si vzpomenu na Clarksona, jak mu při testu F150 ukradli z korby pytlík krbových podpalovačů ... >:D
Ked v Detroide 1998 debutovalo predchadzajuce Silverado, bolo to pre mna dalsim sklamanim zo smeru, akym sa design GM uberal. Iste, nebolo to lahke nahradit predchadzajuci model velkeho pick-up Chevy C/K, ktoreho nadcasovy a elegantny design sa postaral o jeho stale krasny zjav. Budem sa len opakovat ak napisem, ze to slo v 2. polovici 90-tych rokov s designom GM dole vodou....
Malibu a ten des na miesto Cavaliera vsak stale pripominaju, ze GM North America este stale dokaze vyprodukovat nudne auta.
Ak si spomeniem na studiu full-size pick-upu z Detroidu 2003, neda mi nespytat sa, kde su ohlasovane bocne dvere do korby? A jedna z fotografii interieru GMC Sierra zachranila pred mojim splanutim sklamania od upustenia 3 miest na sedenie v prvom rade. Este ze tak. Teraz by som volil Silverado. Predtym asi Ram, ci F Super Duty, aj ked ten teraz tiez dosledne inovoval. :yes:
Ja by som volil Silverado/Sierra, nie konkretne Silverado. Okrem toho, ak na fotografiach su vpredu v Silverade 2 miesta a v Sierre 3, je iste, ze oba modeli sa ponukaju v oboch prevedeniach (GMC su luxusnejsie ako Chevrolet). Ja by som volil urcite 6-miestnu kabinu. Je to praktickejsie a navyse na 100 percent je operadlo predneho stredneho sedadla sklopne a sluzi potom ako laktova opierka. Takze nekomfortnou konfiguraciou to urcite nebude.
mne sa tieto auta vobec nepacia, vsetky vyzeraju rovnako, v oblasti desingu je to nuda a asi sa to ani nema ani velmi kam pohnut... A je skoda ze tieto auta su z hladiska ich uzitkoveo potencialu uplne nevyuzite zvacsa kdesi vo velkomeste USA a zamoruju tam ovzdusie :-( Stara dobra europa... :-)