Novinky
Marko, v Tvém případě se opakuji rá😜 Výborné informace! :yes: Když před nějakým časem vyjel současný Phantom, částečně s technikou BMW, moc jsem v úspěch nedoufal. Měl jsem zato, že zákazníci z těchto sfér jsou hodně citliví na ,,košer" původ čehokoliv v těchto dinosaurech. Svým způsobem mě to zklamalo... Na druhou stranu- zájemve o Rolls byl postaven před hotovou věc: Tady máš auto se slavným jménem, ale s německou technikou. Na příkladu Bentleye je to ještě hmatatelnější. Představa VW group jako zastřešujícího koncernu v mých očích degraduje tuto značku o pár stupňů níže. Bohužel je to nutné zlo... RR a Bentley býval kdysi dávno zárukou toho pravého anglického entuziasmu a ,,ostrovní" zatvrzelosti. V tom byla jejich síla. Navzdory veškeré snaze o uchování zbytků toho charizmatu, je dnes cítit ten německý vliv. PS: naštěstí nemám takové starosti, abych se tím musel hlouběji zaobírat 😉
Souhlas, máme zafixováno, německá auta - precizní technika za dostupnou cenu, anglická auta - noblesa; a technika se rozumí samosebou. Moje auto snů Arnage zůstane vždy jen autem snů, ale i tak, v jeho dokonalé kabině Phaeton/Touaregové budíky a některé ovladače nemají co dělat. Tohle má RR vyřešeno lépe.
mě je také bližší Arnage s původní ,,šest a tříčtvrtkou" 😄 Conti mě moc nebere. Asi to bude vědomím že vzniká na jedné lince s Phaetonem... Ideální by bylo, kdyby dosavadní prodělečnou výrobu sponzoroval nějaký fajnšmekr a zastánce ,,starých pořádků". Třeba brunejský sultán 😄
Dik mari 😄. Mne to zas nevadi, ze ich vlastnia nemecke koncerny. Myslim, ze obom firmam je pod automobilkami lepsie, ako pod Vickersom. Konkretne Phantom na mna robi daleko lepsi dojem (uz od zaciatku) ako Silver Seraph. U Bentley je to trochu zlozitejsie. Arnage ma vacsiu charizmu ako Conti. Na Conti mi nieco vadi...ako by to auto bolo nejak nedokoncene, alebo prilis "Volks". Lenze Arnage zas ma ten problem, ze je dedictvom z ery Vickersu - a vieme ze VW uz pracuje na tom, aby z neho spravilo minulost. Takze pre mna je to trochu "chodiaca mrtvola" . Inak, nemyslim, ze by ludom vadilo to, ze za oboma firamai su nemecke koncern. Myslim, ze cast ludi by zneistela, ak by ich kupili Taliani, alebo Francuzi (aj tak by to ale nebola tragedia). Neviem, aky dopad by bol, ak by ich vlastnili vychodoazijske automobilky... Takze t Nemci su este celkom dobra volba. A Anglicke uz nie je nic... vsetky UK znacky su prilis luxusne a specializovane - aby mohli samostatne prezit. Toho dobreho je vzdy malo...a v dnesnom svete koznumu to ma vzdy problem udrzat sa pri zivote...
vím jak to myslíš: je to to méně špatné řešení z těch ještě horších... Jistě, BMW bude vždy lepší ,,godfather" jak Hyundai nebo PSA. Ty britské automobilky jsou snad začarované. Souhlasím s tím, že absence aristokratického původu je mnohem menší zlo, než zkáza a bankrot automobilky.
Většina britských automobilových značek je v držení Fordu (Lanchester, Vanden Plas, Lagonda, Rover a samozřejmě i Land Rover, Jaguar, Daimler a Aston Martin) nebo BMW (Standard, Triumph, Riley + MINI). Jen Wolseley, Morris a bohužel i MG a Austin získali Číňani 😒
Marko, umíš to vylíčit tak barvitě že se těch nových modelů nemůžu dočkat :yes: Měl bych jednu poznámku a jednu otázku. Poznámka - už nevím kde jsem se s touto informací setkal a ani nevím už přesná čísla. Každopádně v roce 1990 se na celém světě prodalo asi 3000(?) vozů exkluzivních značek, zatímco v roce 2005 přes 20000. A otázka - nevíš jak to bude s motory? Bude všechny nové modely pohánět motor z Phantomu?
😉 Tie motory: v oboch "mensich" Rollsoch bude motor z novej generacie BMW 7er. Posledne info, ktore mam je, ze v Mnichove sa rozhodovali medzi variantami V8 a V12. Nijake dalsie detaily ohladom motorov pre male Rolls-Royce nemam. 😒 K tym exkluzivnym znackam: toto info nemam - ale ked si pozrem vyrobne pocty z r. 2004 tak sa dostanem na cislo okolo 29.000ks (je tam Maybach, Rolls, Bentley, AM, Ferrari, Maserati + par Bugatti, a odhad SLR McLaren). Cast sa nasledujuci rok nepredala - takze to cislo + 20.tis asi sedi. Tych 3000 ks 1990 je tiez pravdepodobnych - tam je akurat Ferrari, par Maserati, Bentley, Rolls, a par AM.
8-s zakladatele se obraci v hrobech z bmw v12 misto klasickeho v8 R-R ktery diky bohu udrzuje aspon arnage pri zivote.nikdo s uctou k tradici by neobdivoval britskou legendu s nemeckou tuctovou technikou i kdyz je perfektni...radeji zastavit vyrobu s hrdosti a bmw at si vyrobi devitkovou radu a vymysli svou sochu...jiste bmw je super ale ne s RR ve znaku i kdyz ma krasny interier a vse jako RR.mam radeji bmw s vrtuli,stara xj a radeji bych bez ohledu na finance jezdil Silver Spiritem nebo Lagondou nez novym phantomem nebo astonem s dvojtym motorem mondeo...nejhorsi hnus ale je FORD X-type!
no sice nelze mu upřít to že to je rolls ale mě se prostě více zamlouvá bentley .... :yes:
Na par dni sem zavital do brna. Pobliz kanclu tu parkuje jeden continental GT. Hodne neumytej. Videl sem je v showroomech, i na cestach. Sou to fakt krasny a famozni auta. Elegantni, velky, luxusni. Silak v kvadru, kterej ti donese veceri ale dokaze dat nakejm doterum poradne pres hubu. Ale tam, na tom parkovisti, kdyz tak stal, spinavej, zaprasenej, uz to nebyl ten elegan. Uz to byl jenom takovej hruboun. A nikdo si ho ani poradne nevsimal. A to, ta neumytost, ta hrubost, to by se Rollsu nikdy, NIKDY, nestalo. Jo, Rolls je Rolls.
[odkaz]
😉 :yes: