Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značky Rolls-Royce

Firma, ktorá je synonymom bohatstva a luxusu. Reprezentovaná menami ako Silver Ghost, Phantom, Silver Shadow,... ale aj firma, ktorá je synonymom veľkého víťazstva, slobody, a nadzvukovej legendy. Reprezentovaná menami ako Merlin, Griffon, alebo Olympus.
Zpět na článek
3. 1. 2007 12:49
neregistrovaný "Odborník"
3. 1. 2007 13:36
neregistrovaný "Odborník"
3. 1. 2007 13:57
neregistrovaný "Odborník"
3. 1. 2007 19:25
neregistrovaný "Don"
4. 1. 2007 14:36
neregistrovaný "Odborník"
5. 1. 2007 09:46
neregistrovaný "jurgen"
3. 1. 2007 18:45
anonym
4. 1. 2007 15:54
neregistrovaný "L"
3. 1. 2007 21:56
neregistrovaný "phantomXJ"
3. 1. 2007 23:46
neregistrovaný "Kr@sty"
4. 1. 2007 13:04
3. 1. 2007 11:57
ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Tak tohle jsem si přečetl v jelenicovejch rukavicích. Velmi poučný článek. Jak je vidět, komplikace se nevyhýbají ani ikonám... Někde jsem četl, že RR má ozdobné disky kol vyvedené tak, že ať zastaví jakkoliv, vždy se "poklice" srovnají tak, aby byl čitelný znak RR v jejich středu... a pak jsem též četl, že když člověk postaví na kapotu nastartovaného Rollse dvacku na hranu, stojí, ani se nezachvěje. Tedy, auto i ta dvacka. To já dokážu také... pokud ovšem nenastartuji. Rolls-Royce... už jen když to člověk vysloví, chvěje se mu srdce. Tak ať se vše daří... je fajn vědět, že jsou věci, na které mít nikdy nebudeš, přesto (či právě proto) tě magicky přitahují... svou jedinečností, svou dokonalostí... BRAVO ROLLS-ROYCE :yes: A bravo Marko :yes:
Rozbalit vlákno
16
3. 1. 2007 12:48
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Dik. :-) (Skoda, ze nestiham viac pisat do diskusiek ;-\ ) To o tych pukliciach je asi pravda. Ja som to tiez niekde cital...ale v nijakom z prospektov RR to nie je uvedene. Ale na vsetkych fotkach to zas tak je. To s tou mincou nepoznam - ale poznam ten slavny slogan: "Jediny zvuk, ktory budete vo svojom Rolls-Royce pocut, bude tikot vasich hodiniek". :-)
3. 1. 2007 13:06
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
:-) :yes:
neregistrovaný "Odborník"
3. 1. 2007 12:49
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
To s těma poklicema je fakt vychytaný. Kupodivu třeba FIAT, jedna z nejlepších automobilek na svtětě, to u svejch modelů dělá taky. A mám pocit, že to tak dělaj všechny auta. Ať jezdíš, jak jezdíš, kdykoli zastavíš, znak je vždycky uprostřed kola. Zvláštní.
3. 1. 2007 13:08
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Asi jsi mě špatně pochopil. Ten disk je postaven vždy tak, že logo je čitelné, tedy nikdy není "vzhůru nohama"... Fiat dělá poklice, to víme všichni, ale tyhle ambice určitě nemá...
neregistrovaný "Odborník"
3. 1. 2007 13:36
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Nerad to řikám, GTI, ale tys FIATa určitě nikdy neřídil. :no:
3. 1. 2007 13:41
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
V aktuální souvislosti píši, že jsem nikdy neřídil Rollse :-) Fiata, tu modlu méně majetných sem netahej. A o těch diskách Rollsu pouvažuj.
neregistrovaný "Odborník"
3. 1. 2007 13:57
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Tak já jsem se na tvou dobrou radu zamyslel a vypadlo ze mě toto: Pevnej střed, nebo závažička. Je ovšem smutný, že to mezi diskutéry takového kalibru musí psát právě odborník (nejen) na FIATy.
3. 1. 2007 16:32
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Mimo tebe je to tu jasné každému od začátku...
Avatar - Ricardo
3. 1. 2007 16:39
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Příště to napiš odborníkovi stručně. Co věta to maximálně tři/čtyři slova. Připomíná mi mého učitele který vždycky říkal "když se to dá pochopit jinak než jste to mysleli, spolehněte se že to tak pochopím" :-) >:D
3. 1. 2007 18:27
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
>:D :yes:
neregistrovaný "Don"
3. 1. 2007 19:25
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
jeste k tem kolum panove... znacek RR je vzdy citelny ve svisle poloze (t.j. tak jak ho vidite na vsech fotkach), at uz stoji, jede, brzdi, zrychluje....vzdy...ten znacek je tam proste nejak zvlastne uchyceny, ze se neotaci s kolem....videl jsem na dvou exemplarich v Londyne a fakt to maji vychytany...
Avatar - 125S
3. 1. 2007 19:59
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Viděl jsem to taky, ale podle toho, že při rychlejší jízdě ta puklička se znakem utíká po směru otáčení kola, tak se zdá, že je na velmi kluzném ložisku se závažím na dolním okraji. Jinak klasika je klasika... ;-)
4. 1. 2007 19:26
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
[odkaz]
neregistrovaný "Odborník"
4. 1. 2007 14:36
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
Tak tebe jsem taky učil? Vidiš, doufal jsem v lepší výsledky svý práce. >:-[]
Avatar - hattori_hanzo
3. 1. 2007 22:34
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
[odkaz]
[odkaz]
;-) :yes:
neregistrovaný "jurgen"
5. 1. 2007 09:46
Re: ROLLS JE ROLLS JE ROLLS
[odkaz]
3. 1. 2007 12:12
Rolls a německá technika
Marko, v Tvém případě se opakuji rád: Výborné informace! :yes: Když před nějakým časem vyjel současný Phantom, částečně s technikou BMW, moc jsem v úspěch nedoufal. Měl jsem zato, že zákazníci z těchto sfér jsou hodně citliví na ,,košer" původ čehokoliv v těchto dinosaurech. Svým způsobem mě to zklamalo... Na druhou stranu- zájemve o Rolls byl postaven před hotovou věc: Tady máš auto se slavným jménem, ale s německou technikou. Na příkladu Bentleye je to ještě hmatatelnější. Představa VW group jako zastřešujícího koncernu v mých očích degraduje tuto značku o pár stupňů níže. Bohužel je to nutné zlo... RR a Bentley býval kdysi dávno zárukou toho pravého anglického entuziasmu a ,,ostrovní" zatvrzelosti. V tom byla jejich síla. Navzdory veškeré snaze o uchování zbytků toho charizmatu, je dnes cítit ten německý vliv. PS: naštěstí nemám takové starosti, abych se tím musel hlouběji zaobírat ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dinar
3. 1. 2007 12:52
Re: Rolls a německá technika
Souhlas, máme zafixováno, německá auta - precizní technika za dostupnou cenu, anglická auta - noblesa; a technika se rozumí samosebou. Moje auto snů Arnage zůstane vždy jen autem snů, ale i tak, v jeho dokonalé kabině Phaeton/Touaregové budíky a některé ovladače nemají co dělat. Tohle má RR vyřešeno lépe.
3. 1. 2007 13:19
Re: Rolls a německá technika
mě je také bližší Arnage s původní ,,šest a tříčtvrtkou" :-) Conti mě moc nebere. Asi to bude vědomím že vzniká na jedné lince s Phaetonem... Ideální by bylo, kdyby dosavadní prodělečnou výrobu sponzoroval nějaký fajnšmekr a zastánce ,,starých pořádků". Třeba brunejský sultán :-)
Avatar - Dinar
3. 1. 2007 13:44
Re: Rolls a německá technika
:-) pak bychom mohli i říct, že nám ta ropa k něčemu je.
3. 1. 2007 15:24
Re: Rolls a německá technika
:-)a na záchraně Rollsu be se tak vlastně podílel každý z nás :-) :-) aniž by chtěl... >:D
3. 1. 2007 12:58
Re: Rolls a německá technika
Dik mari :-). Mne to zas nevadi, ze ich vlastnia nemecke koncerny. Myslim, ze obom firmam je pod automobilkami lepsie, ako pod Vickersom. Konkretne Phantom na mna robi daleko lepsi dojem (uz od zaciatku) ako Silver Seraph. U Bentley je to trochu zlozitejsie. Arnage ma vacsiu charizmu ako Conti. Na Conti mi nieco vadi...ako by to auto bolo nejak nedokoncene, alebo prilis "Volks". Lenze Arnage zas ma ten problem, ze je dedictvom z ery Vickersu - a vieme ze VW uz pracuje na tom, aby z neho spravilo minulost. Takze pre mna je to trochu "chodiaca mrtvola" . Inak, nemyslim, ze by ludom vadilo to, ze za oboma firamai su nemecke koncern. Myslim, ze cast ludi by zneistela, ak by ich kupili Taliani, alebo Francuzi (aj tak by to ale nebola tragedia). Neviem, aky dopad by bol, ak by ich vlastnili vychodoazijske automobilky... Takze t Nemci su este celkom dobra volba. A Anglicke uz nie je nic... vsetky UK znacky su prilis luxusne a specializovane - aby mohli samostatne prezit. Toho dobreho je vzdy malo...a v dnesnom svete koznumu to ma vzdy problem udrzat sa pri zivote...
3. 1. 2007 13:14
Re: Rolls a německá technika
vím jak to myslíš: je to to méně špatné řešení z těch ještě horších... Jistě, BMW bude vždy lepší ,,godfather" jak Hyundai nebo PSA. Ty britské automobilky jsou snad začarované. Souhlasím s tím, že absence aristokratického původu je mnohem menší zlo, než zkáza a bankrot automobilky.
Avatar - Ricardo
3. 1. 2007 15:50
Re: Rolls a německá technika
Většina britských automobilových značek je v držení Fordu (Lanchester, Vanden Plas, Lagonda, Rover a samozřejmě i Land Rover, Jaguar, Daimler a Aston Martin) nebo BMW (Standard, Triumph, Riley + MINI). Jen Wolseley, Morris a bohužel i MG a Austin získali Číňani :-(
3. 1. 2007 16:36
Re: Rolls a německá technika
Když do pekla, tak na pořádném asijském drakovi :-)
anonym
3. 1. 2007 18:45
Re: Rolls a německá technika
rover...nemají ho také kluci od žluté řeky? (Roewe)
Avatar - Ricardo
3. 1. 2007 18:55
Re: Rolls a německá technika
Právě ne, proto to Roewe - výslovnost nápadně podobná slovu Rover, asi takhle: [rouvä] ;-)
neregistrovaný "L"
4. 1. 2007 15:54
Re: Rolls a německá technika
A čo tak Bristol. Chvália sa, že sú jedinou automobilkou vyrábajúcou lux. autá v britskom vlastníctve.
www.bristolcars.co.uk
Mimochodom mať tak prachy, takým Blenheimom by som nepohrdol...
Avatar - Ricardo
3. 1. 2007 16:14
Henry Royce by měl radost
Marko, umíš to vylíčit tak barvitě že se těch nových modelů nemůžu dočkat :yes: Měl bych jednu poznámku a jednu otázku. Poznámka - už nevím kde jsem se s touto informací setkal a ani nevím už přesná čísla. Každopádně v roce 1990 se na celém světě prodalo asi 3000(?) vozů exkluzivních značek, zatímco v roce 2005 přes 20000. A otázka - nevíš jak to bude s motory? Bude všechny nové modely pohánět motor z Phantomu?
Rozbalit vlákno
2
3. 1. 2007 16:37
Re: Henry Royce by měl radost
;-) Tie motory: v oboch "mensich" Rollsoch bude motor z novej generacie BMW 7er. Posledne info, ktore mam je, ze v Mnichove sa rozhodovali medzi variantami V8 a V12. Nijake dalsie detaily ohladom motorov pre male Rolls-Royce nemam. :-( K tym exkluzivnym znackam: toto info nemam - ale ked si pozrem vyrobne pocty z r. 2004 tak sa dostanem na cislo okolo 29.000ks (je tam Maybach, Rolls, Bentley, AM, Ferrari, Maserati + par Bugatti, a odhad SLR McLaren). Cast sa nasledujuci rok nepredala - takze to cislo + 20.tis asi sedi. Tych 3000 ks 1990 je tiez pravdepodobnych - tam je akurat Ferrari, par Maserati, Bentley, Rolls, a par AM.
Avatar - Ricardo
3. 1. 2007 20:09
Re: Henry Royce by měl radost
Díky, to mě stačí. Nemusíš kvůli mě špiónovat v tajném londýnském bytě :-)
neregistrovaný "phantomXJ"
3. 1. 2007 21:56
Kdyz anglie tak anglie..
8-s zakladatele se obraci v hrobech z bmw v12 misto klasickeho v8 R-R ktery diky bohu udrzuje aspon arnage pri zivote.nikdo s uctou k tradici by neobdivoval britskou legendu s nemeckou tuctovou technikou i kdyz je perfektni...radeji zastavit vyrobu s hrdosti a bmw at si vyrobi devitkovou radu a vymysli svou sochu...jiste bmw je super ale ne s RR ve znaku i kdyz ma krasny interier a vse jako RR.mam radeji bmw s vrtuli,stara xj a radeji bych bez ohledu na finance jezdil Silver Spiritem nebo Lagondou nez novym phantomem nebo astonem s dvojtym motorem mondeo...nejhorsi hnus ale je FORD X-type!
Rozbalit vlákno
0
3. 1. 2007 23:09
radši bentley
no sice nelze mu upřít to že to je rolls ale mě se prostě více zamlouvá bentley .... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kr@sty"
3. 1. 2007 23:46
Videl bych na to...
...za zacnu setrit >:D
Rozbalit vlákno
0
4. 1. 2007 13:04
BENTLEY
Na par dni sem zavital do brna. Pobliz kanclu tu parkuje jeden continental GT. Hodne neumytej. Videl sem je v showroomech, i na cestach. Sou to fakt krasny a famozni auta. Elegantni, velky, luxusni. Silak v kvadru, kterej ti donese veceri ale dokaze dat nakejm doterum poradne pres hubu. Ale tam, na tom parkovisti, kdyz tak stal, spinavej, zaprasenej, uz to nebyl ten elegan. Uz to byl jenom takovej hruboun. A nikdo si ho ani poradne nevsimal. A to, ta neumytost, ta hrubost, to by se Rollsu nikdy, NIKDY, nestalo. Jo, Rolls je Rolls.
Rozbalit vlákno
0