kdyz si koupis toto auto tak asi neresis moc nejaky milion! Taky premyslim, ze si koupim Sko ale az tak za 2 roky, az na nej budu mit penizky (doufam)...Mercedes ! je klasika ! srovnavat Audi 8 a mercedes S skoro nejde! Stejne jako BMW !! Vsechny 3 automobilky delaji jina auta pro jiny typ zakazniku! Mercedesy si kupuji ti co maji k te znacce vztah !! jako ja !
No jistěěěěě... >:D:yes: zlatý Polo 1.2 HTP.... >:D >:D:yes:;-) a ještě by mi zbylo na pořádnej tuzing a nějaký ty závodní pneumatiky.... >:-[] a o nějakým zkoušení protlačit se skrze sedadlo do kufru nemůže být ani řeč... A tipuju, že ten řidič by byl nasranej i přes den.. >:D
Urcite to o prestizi je,ale jak bylo jiz nekolikrat v tomto clanku zminovano,za stanovenou cenu si koupis daleko prestiznejsi auto,je mi vsak jasny,ze ten,kdo ma na tohodle "Medveda"ma doma v garazi jiste i nejake to Lambo,nebo Bentleyho...
Vzácný Mercedes 600 Pullman, vyrobený pro The Beatles je na prodej.Mercedes 600 Pullman se vyráběl v letech 1964 až 1981, kromě 428 limuzín vzniklo také 59 otevřených verzí s karoserií typu landaulet. Lennonův kousek vyvedený v barvě slonové kosti je do posledního šroubku zrestaurovaný k mání u Kienle Automobiltechnik.Tak kdyby bylo někomu AMG málo
Proc vsichni kritizuji cenu????Ne ze bych na tohle auto mel,to ani v nejmensim,ale automobilka jako takova si muze za tohle auto "rict"i 10mil...ostatne proc ne,jde jen o to,kdo to za to koupi,a verim ze i taci se najdou i kdyz Mercedes-Benz uz davno nema tu pozici kterou mival driv
Dobry den jsem v praci a nahodou jsem se dostal na tyto stranky a na tenhle test. A muzu vam rict ze asi nevite o cem to auto je
ja sice nevlastnim S65 Amg ale vlastnim CL65 AMG a je to kara
Cechy Francie davam za 14hodin parada v pohodli spotreba prijatelna auto ma potrebnou akceleraci a dinamyku. Musite vzit v potaz ze toto vam nenabidne zadne porsche ani Bmw 7 nebo cokoliv jineho mozna Ferrari ale to je uz moc napadne
a lidi zavideji a pak jse ptaji kde to vzal ale takovyhle nenapadny mercedes to je ani nenapadne a ptate se kdo takovehle auto koupi podnikatele kteri touzeji nebyt napadni ale take udelat dojem na sve klienty jinak omezovac jse da prekalibrovat na 320 km za necely 3000 euro
Re: Denně jezdím bud s E 320 CDI nebo S500 4 MATIC
Obě vozidla mají AIRMATIC!! proto tí píši nemel! tvoje nesmysly vyčtený z Abíčka si nech pro kamarádičky ze základky.(supermegaultraklasseturbodiese… už nefutuj)
Aby mě nějaký trouba, kterého zaměstnávám jako řidiče, zkoušel na každý křižovatce protlačit skrz sedadlo do kufru, protože je naštván, že pro mě musí přijet v noci do klubu. I kdybych tolik peněz měl, tak tohle nekoupím.
Co se podvozku týká, hovořil jsem o něm s lidmi, co v něm denně jezdí, neřeším Tvé sny z plakátu.. A ten zbytek Tvého příspěvku nechápu. Sklasse CDI se múže jmenovat třeba supermegaultraklasseturbodiesel, ale když to bude cítit a slyšet uvnitř takovým způsobem... Provozní vlastnosti jsou stejně v kategorii "to už musí stačit skoro každému" ;-)
tak tohle je malej brutal...
to je pro lidi nad veci,ktery si to muzou dovolit a nebude jim vadit za to ty prachy vyhodit... radi se svezou ve sportovnim luxusu ja bejt v milionarsky smetance tak si jich par do garaze koupim!! >:-[]
Téměř všichni tady píší, že co všechno by jste si za ty melouny koupili, ale pochopte, že jsou na planetě lidé, kteří mají víc než tech 6,4 Mega. A právě pro tuto skupinu lidí to auto je. Ano, přiznávám, že mě to taky přijde trošku zbytešné utratit tolik peněz za Méďu, kdž můžu mít krásného Bentleyho,ale jsou tu i tací, kterým se nelíbí a co si v tom případě mají koupit? No přece MB S 65 AMG :D
Keby som mal 6 mega, tak by som si kupil pozemok, postavil dom, komplet ho zariadil a na dvor si dpopravil rodinne nove velke bmw x5 3.0d a priatelke 120d. Nanestastie si tie korunky musim este odpracovat. Ale keby som sa vzil do role toho cloveka, co si to moze dovolit, tak by som si urcite kupil za rovnaku cenu Bentley Continental Flying Spur, ktory ma sice trochu ,,horsie" hodnoty, ale o moc vacsi skill. No aj tak ma mrzi ze sa este stale najdu ludia, ktori nerozmyslaju nad hodnotou penazi a kupia si TOTO...
Přesně. Mergly jsou pořád o tom jednom. Vette prijede kamkoliv a kazdej se za ni otoci(a hlavně zaslechne). Prostě já bych bral víc Vette než Mergla za 6 mega.už jenom proto že vette je srdeční záležitost :yes:
No..za 6,4 mega....meďour...zdá se mi to nepraktické....ale radši bych si koupil Porsche Carerru GT3..a nebo Turbo...ale na naše podmínky...aby to byla kombinace všeho možného...bral bych Audi RS4...osmivál od lamba...myslim že by to tomu Meďórovi na okreskách ujelo.. ;-)
Tak to by si fakt mel odjed a necpi tady nekomu,ze by si tolik za medveda nedal,hlavni je ,ze za to daji jini,jo Mercedes to je trida,ten si tokovou cenovku muze dovolit :yes::yes::yes:
ale notak, ja jen demonstroval postoj, ktery tady nekolik lidi vuci tomuto autu zastava. kdyz na podobne vystrelky mam, tak si to koupim a neresim to. tady to vetsiny lidi bere, ze pokud auto stoji 6melounu, tak uz si jine nemuzu koupit..propana, kdyz mam 6mil...tak si muzu ukazat asi na cokoliv ne???chci sportak jo, sahnu jinam apod.....nebo kdyz tady nekdo tvrdi, ze to je jen o tom "ja na to mam"....tak porad tvrdim, ze amg je porad mene napadne nez auta ktera stoji polovicku...takze komu se tak asi budu vytahovat. tepic :))))
Bylo to mé první setkání s "novým Skem" naživo a musím říct, že taková A8 ve mně zanechala úplně jiný dojem. Nevím, nejsem ten, kdo v nejvyšší třídě jezdí denně, ale od "návratu na královský trůn" jsem čekal víc. (minulou generaci si moc lidí nepochvalovalo) vzadu perfektní posezení, ale zepředu, to už asi není auto primárně pro řidiče - a já se na tom místě jaksi pořád cítím nejlépe;)
panove cozpak nechapete, ze by clovek dejme tomu chtel relativne sportovni svezeni a zaroven dostatek pohodli a prostoru pro cestovani??? to vam to v te hlave nedochazi,vzdyt tohle auto je porad mene napadne nezli...jak jsem tu nekde cetl nova Corveta:)))vzdyt vetsina populace si beztak rekne ze ten sportak vedle musi byt drazsi nez ten medour:))))jste legracni....ja bych do nej klido pido sel a za ty prachy fiiihaaaa hned:PPPP
Nikoliv, byl jsem většinou vozen:) Takové malé vánoce v Praze.. M.j. mé auto dostalo poslední noc pražskou vyrážku v podobě rozbitého okénka spolujezdce a vybrané palubní desky, policisté byli vstřícní, milá vzpomínka:) a to kdy byla představena Lková verze nevím, každopádně tahle byla (nebo je ten rozvor šílený už v základu s prostorem pro minibar atp.).
Furt je to auto pro dedky. V cem je to lepsi nez Audi S8 ktera je urcite stylovejsi, stoji necelou polovinu a vypada mnohem sportovneji. Jenom teda zrychluje z 0-100 o pul vterinky pomaleji, ale to bych asi za tu cenu zkousnul.
Bylo mi to divný, že v prvním top gearu nebo ve speedu ale už dávno byl test novýho S 65 - pak najednou ticho po pěšině a vynořilo se jenom S 63 a psali o tom všude jako o vlajkovy lodi,bylo mi to divný, že by ten S65 nebyl...
Ja vím já vím. Díky ale vím. K té převodovce: Ona by byla schopna zvládnout mnohem větší krouťáky. Každá převodovka je v normálním vozidle poddimenzována. Jak by to asi dopadlo kdyby ne co? Tam jde spíš o to, že ona je také zpevňována různými materiály(objevuje se tam i skelné vlákno) které zatížení nevydrží. Problém bude spíš v hřídeli(obou), nepočítám vyvažovací. Mě se tak zdá že ona je totiž ze slitiny která na ohyb asi moc "nebere". A co se týče ozubených koleček, s tím bych neměl problém. Jasně že oni se snaží ulehčit auto jak nejvíce to jde, ale kdyby ji přidali aspoň 20-25 kg na pevnostním materiálu, myslím že by to aji šlo. Jenže zase přenastavovat stroje atd atd...stojí to prachy. A taky KDO kouká na spotřebu když si pořídí takovéto monstrum? Nikdo.
je mi 19. kdybys dobre cetl, tak je tam napsano po ÚPRAVĚ a i po ty uprave je o pulku levnejsi jak Mergl. A kravina to neni, kdyz jsem ji v LA ridil. Asi neznas vsechno, co se da delat. ja se nehadam. proste tohle je Mermastodont kterej vypovida o majiteli toto: jsem prachac, cumte.
Za 13 sekund je dvakrát rychlejší jako obyčejná Oktávka ale taky 10x dražší... Až to poladí Brabus tak už si to asi tuplem nikdo nekoupí. PS: já bych došetřil na pořádný auto. Vydělat 118 tisíc s víc než šesti mega na účtu nemůže být problém ;-)
Dělaš si ze me * co to tady píšeš za kraviny o corvette a 370 km/h upravenej Callaway jezdí 330 km/h tak se uklidni s těma astronomickýma rychlostma amimoto ,že tady píšeš kraviny tak srovnáváš seriovku i když strašně narvanou oproti upravenemu vozu to už mužeš srovnávat s dragstarama ,ale na to jak píšeš tak jsi asi mladší a věřím ,že kára tveho bratra je super ,ale přímo na www.AUTO.cz si mužeš rovnou vše zkontrolovat ohledne rychlostí např. BRABUS ROCKET
To,že tenhle přerostlej dragster může konkurovat supersportum myslíš vážně? Chtěl bych vidět,co by se dělo,až bys s tou neřízenou střelou sjel někam,kde nejsou delší rovinky. A semaforoví sprintery bych poprosil,at si jdou pustit rychle a zběsile.
Porsche samozdřejme super kára a nic proti ni nemem ,ale na to ,že je o polovinu lehčí a má z 0-100 4,3 a S 65 amg 4,4 je fakt super a hlavne psal jsem ,že muže konkurovat supersportum ato muže protože Gt3 také není zrovna normal. kara ,ale spousta jiných normalních porsche by to bohužel odneslo ,ale vzdy naajdeš něco upravene lehčí a rychlejší.
Čemu se divíš, tolik už stála předchozí generace S65 AMG. Taky měla omezovač na 250km/h, ale za pár tisíc ti to posunuli na 300km/h. Ale ani tato rychlost není konečná. A Flying Spur mu jen tak neujede M-B 450kw/1000Nm vs. FS 411kw/650Nm. Sice image má Bentley na rozdávání, ale M-B rozhodně nezaostává a to ani technikou, tak výbavou. Co se týče převodovky, řešilo se to už několikrát.7G-Tronic má stejné rozměry jako 5-kvalt, ale je lehčí. Ozubená kola jsou menší, tedy přenesou i menší moment. Hranice téhle převodovky bude někde k 900Nm (objevila se i v S420CDI).
Ten motor by tu 7° prevodovku zmuchlal jak plechovku od piva. Proto ten 5ti kvalt, ktery zvladne ten tocak. Uprimne, na takovy parametry by ti stacily kvalty i 3 jako ve stary Volze.
Ona se ta tisícovka tak dobře prezentuje v technických tabulkách, to, že elektronika nikdy nedovolí "pustit" na kola a spojku takovou sílu, to se moc nepíše
Bohužel, tolik opěvované "Sko" bylo pro mne největším zklamáním roku 2006 (největší milé překvapení byl naopak Roomster - ano, nepatří do kategorie, ale změna dojmu z fotografií do reálu byla právě opačná, zcela pozitivní oproti Sku) Měl jsem možnost 4dny (vím, co to je..) ochutnávat S v dieselu a byla to hrůza. Když mi ještě řidič vozu přiznal (má jich minimálně 5ks), že při jízdě po Praze vydrží slavný podvozek airmatic max. 40-50 tisíc km, šel jsem do kolen. Subjektivní dojmy - vibrace při volnoběhu (v této třídě na naprosto nepřijatelné úrovni), bezva sedačky a předvodovka, odhlučnění průměrné, no celkově poměr cena vs. výkon na pováženou. Bonus byla spotřeba - 17,8l DIESEL!!! a to jsem to vůbec nepřeháněl, co také s pětimetrovou krávou ;) )
chtěl bych vidět tvuj xicht, až bych tě na dálnici předjel s bráchovou C6/Z06 s upravenym motorem a maximalkou pres 370 kilaku. asi bys cumel vid? navic tohle ma i omezovac jo???? na 250???? To se soudruzi predvedli teda. pro srovnani: corvette C6/Z06 za 2,5 mega, s tema upravama 3 mega a tohle, 6 mega a 200 zvlada za 14 sekund?? 200 jezdi normalni Z06 na trojku. >:D Takže mysli,OK?
Ta cena...nemám slov. Absolutně nehorázně urážející, pobuřující, vulgární a nevim co ještě. Jistě, za exkluzivitu se platíí, ale za ty prachy bych neváhal a koupil Continental Flying Spur, nebo když už to rovnáme, dvě Alpiny B7. Tohle auto je jen na okrasu, na exkluzivitu...jinak nedává vůbec smysl. A ještě ta pitomá 5(!!!) převodovka. Hrůza a děs. Za ty prachy by tam měli narvat sedmikvalt, a nediskutovat o tom. Jak říkám, volil bych Bentley. A navíc meďáku ujede. Tohle je prostě exotika. :-!
prave proto jsem si poridil terenni mercedes, jizda v Praze je pak podstatne prijemnejsi. Vzhledem k tomu, ze za mestem bydlim mimo zpevnene cesty, vyuziti je uplne. GL s pneumatickym odpruzenim je idealni.
v té 612 jsou jakože i jako dost ... někde byl test jak v ní jeli v 4 přes celej kontinent ... mě itálie moc nebere spíš právě ta británie .... ale i ta s65 mi nejpřijde až tak špatná
To mas pravdu, na tom neco bude. I kdyz na druhou stranu je to pak zase trochu divny, protoze v tydle cenovy kategorii uz sezenes ucinejsi "demonstranty" - treba tady uz vicekrat zmineny Bentley stoji priblizne stejne a roli "ja na to mam" sehraje asi preci jenom trosku lip, protoze ma lepsi image.
Tak to ja bych spis sel do Ferrari. Za tudle cenu by to mohlo byt uz mozna i 599 GTB nebo pokud bych potreboval 4 mista, tak 612. I kdyz je otazkou, jak moc jsou ty zadni mista vyuzitelny ;-)
tohle už není auto to je enterprise ... ale kdybych volil auto v této kategorii tak asi půjdu v bentley - ale rozhodně tohle auto si svou klientelu najde. amyslím si že bude s ním velmi spokojená ... každopádně jako dálniční expres to musí bejt skvělé :yes::-)
Tak to bych taky chtěl vidět, ale to jak by si čuměl ty, když bych ti v porsche 911 GT3 za poloviční cenu týhle vobludy (3,23M) natrhl * na semaforu ;-)
Tak ted me tu asi par lidi ukamenuje, ale nejak mam pocit, ze kdyby byla ve Smartu Coupe rozumna (tedy manualni) prevodovka, tak nekde v serpentinach tomudle mamutovi ujede. Dyt 800kg na tri a pul metrech zatoci urcite snaz, nez vic jak dve tuny na peti metrech... Ale pro dalnicni lety je to OK. Jen ze s nim clovek stejne nebude o moc rychlejsi, nez treba se zakladni S320 CDI, protoze to provoz nedovoli 8-s ;-\
Díky za tuhle káru je to fakt masakr a specialita ,kterou si jen tak nikdo nekoupí a nato ,že tenhle obr muže konkurovat supersportum a je nejspiš rychlejší než všechny auta z předchozích příspevku říkam sakra je to fakt hustý kdybych na 65 mel prachy jdu do nej a chtel bych videt ksichty tech lidí prave v porsche nebo corvette až bych jim s tímhle obrem naložil na čevenej a o tom S65 amg je - superrychlý obr
No autíno je to rozhodně zajímavý, takováhle limuzína s parametry skoro supersportu... ale ta cena... to se snad soudruzi z NDR zbláznili??? :-! Každopádně pokud bych toužil po tom utratit šest mílí za auto, vybíral bych něco zcela jiného. Bentley sice nemá zrychlení pod pět vteřin, ale je nesrovnatelně stylovější. A ještě by zbylo i na pěknejch pár litrů benzínu...