Novinky
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
0
Jelikož jsem poměrně čerstvě majitelem Roomsteru a rozhodně se necítím na majitele postižené hlavy, budu brát Tvůj příspěvek jen jako takovou malou předvánoční taškařici... Jinak s Roomsterem maximální spokojenost.
0
V pohode chlapi, dobre som sa zasmial :yes:
0
Pokud ti nevadi ze bezpecnostni system, za ktery jsi zaplatil okolo 10tisic je nefunkcni a pri narazu te neochrani, pak skutecne muzes byt spokojeny.
0
Auto má i s přerušeným vedením a pozdní aktivací airbagů bez problémů čtyři hvězdičky. Spousta aut nemá ani to.
0
Dovoluji si upozornit, ze pozdni aktivace airbagu je vyrazne horsi nez vubec airbag nemit. Je to podobne, jako pouzivat airbag bez pasu. Proste se s nim stretnete v okamziku jeho razantniho rozbalovani, coz je mnohdy smrtelna zalezitost.
0
Přesně tak! Špatně fungující airbag je horší než airbag nemít.. Škoda za tohle jednoznačně :no:
0
To jsi se proboha dozvěděl kde? To jsou pouze výmysly lidí, kteří o tom nic neví. Něco jako věta ABS je nanic, taky umím brzdit přerušovaně. Roomster je jedno z nejbezpečnějších aut na trhu.
0
Malá poznámka: Pokud nefungují (test NCAP neříká, že nebudou již nikdy fungovat) předpínače pásů, neznamená to, že pásy cestující nechrání. Důležitá je celková bezpečnost vozu. tato ironická poznámka neznamená, že vůz není bezpečný a také to, že výrobce bude připomínku z testů ignorovat.
0
Lutujem Ta, novy majitel Roomsteru, ze Ti nevadi ze airbagy sa Ti aktivuju oneskorene....
0
Mě neřeš, já jsem spokojený s autem a kdybych měl takhle uvažovat tak bych si nemohl koupit nikdy nic.
0
Každopádně přeji cesty bez nehod 😉 A při nejbližší cestě do servisu (být Tebou tak tam jedu hned po svátcích) se poptej, jestli by se Ti na to mohli kouknout..
0
Dík za přání, přeji Ti a nejen Tobě také cesty bez nehod (když na to přijde, můžeš se zabít i v autě s dvaceti hvězdami). Jinak mám Roomstera vyrobeného o pár čísel později než je uvedené VINko, ale i kdyby ne, tak mám pracovně ke škodováckému servisu víc než blízko a vím, že v článku uvedená informace je podána spíše senzacechtivě a ten "problém" není rozhodně o tom, že by se airbagy aktivovali v nevhodném čase. Věř mi, že žádná automobilka na světě, snad včetně Dacie (asi kromě Číny), by závadu, kterou tu víše Ty a anonym nad Tebou popisujete, nepustila do výroby. Ale ještě jednou díky za přání (na tomto servru si ho nesmírně vážím)
0
No tak to asi h... v autě s 20 hvězdami hm. nevim to by odpovídalo tak kamionu a v tom se zabijou ty řidiči málokdy ;-\ 😄 Jinak všem čtenářům těchto stránek přeji hezké svátky.
0
Právě, že se dá bohužel zabít i v tom kamionu a obávám se, že těch lidí není tak málo, jak tady uvádíš. Taky všem přeji krásné svátky a hlavně šťastné návraty ze všech cest bez jediného škrábance!!!!! Jo a taky více tolerance na cestách a pamatujte, že truckeři jsou taky lidi (i když někteří zdaleka nejsou hodni titulu "king of the roads") a mějte s námi trochu trpělivosti, ono to zas není tak jednoduché, jako s osobákem. A těm netrpělivým magorům vřele doporučuji alespoň jednu projížďku se čtyřicetitunovou soupravou a myslím, že by hned změnili svoje chování. Jinak mě celkem dost zaráží, že Škodovka nemá v plánu svolávačku, protože myslím, že tohle je dost závažný problém!!!!!
0
Přeji Ti hezké svátky, doufám, že se nezabiješ při nějaké nehodě s tímhle krámem a příště si kup něco pořádného nebo se nech zaměstnat u společnosti, která ti dá lepší služební auto. Michal
0
Michale, co to je za blábol? Rozveď, co znamená podle Tebe "něco pořádného".
0
S tímhle "krámem" mám najeto už pár tisíc kilometrů. Kolik Ty??? Koupil jsem ho proto, že jsem s tímhle autem před tím dost jezdil a je to super auták pro moje potřeby. Nějak nevím co by jsi mi chtěl poradit lepšího...???
0
O Dacie se neotírej, hlavně, když jsi spokojenej a na libovolnou kritiku nedáš a ani se nad ni nezamyslíš, je to jen Tvoje škoda, jinak hezké svátky.
0
:yes:
na "uzitkac" pekny vysledok !! :yes: skoda, ze nezvolali aj terajsich majitelov... 8-s
Akurat, ze ti co uz kupili Roomstra mozu mat smolu pri havarii 😞 😞
Skoda? Spis nedbalost a kradez! Ty lidi co si jiz to auto koupili dali stejne penize, ale hodnota koupeneho vyrobku je nizsi! K auto.cz mam jednu vytku. Cokoli co se tyka Skodovky, je zde rozepsano mnohem podrobneji a specificteji nez je tomu u jinych automobilek. Clovek by rekl ze tento web strani Skode Auto :no: , chce to trochu odstup. Konkurencni autoweb.cz prinesl informace nejen o Skode Roomster, ale take o Toyote Auris a dvou dalsich vozech. Vsem vozum venoval stejny prostor :yes:
Když si dáš přehled dle značky jaká automobilka ti vyjede první.....Hádej !!!!!!!!!! :-!
Pánové, chtělo by to trochu vědomostí ze současné ekonomiky. Jednou z cest jak vytvořit dobrý výrobek, je maximálně ho přizpůsobit zákazníkovi. A počítám že běžný český čtenář se jaksi více zajímá o domácí značky. Proto český server auto.cz věnuje více prostoru bohužel jediné domácí značce Škoda. P.S. Pokud se podíváte na jakýkoliv západoevropský server, zajisté tam najdete obšírnější informace o domácích značkách...
týmto som sa utvrdil v tom,že všetci ty neprajnící nemali pravdu a Roomster je jedno plnohodnotne ,bezpečne a hlavne konkurencie schopne auto ...
a naozaj gratulujem k prvemu 5* autu len tak dalej škoda.
a čo sa týka tej poruchy nebral by som to tak tragicky,take poruchy sa vyskytuju pri každom takom teste ...a nie každy Roomster ma tu poruchu a nemusi sa prejaviť pri každej nehode
a naozaj gratulujem k prvemu 5* autu len tak dalej škoda.
a čo sa týka tej poruchy nebral by som to tak tragicky,take poruchy sa vyskytuju pri každom takom teste ...a nie každy Roomster ma tu poruchu a nemusi sa prejaviť pri každej nehode
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nač by to měli svolávat? Ti co si to koupili doplácí na svou hloupost a nepoučitelnost. PRVNÍ ROK VÝROBY NEKUPOVAT!!!! A TO SE TÝKÁ VŠECH NOVINEK JAKÉKOLIV ZNAČKY.
Ridici, radio Jerevan hlasi, ze novy Roomster ma dobry bezpecnostni system. Hura!! Jenomze u dosud vyrobenych aut nefunguje. Jee. U novych aut sice bezpecnostni system funguje, ale zase po narazu nejdou svetla a vystrazne blikace. Nevadi. Plan v produkci hvezdicek byl vysoce prekrocen.
No na jednu stranu smekám a taky se škodě omlouvám... Nečekal sem pět hvězd...
Na druhou stranu si neodpustím poznámku, že to samozřejmě bylo s chybami soudruhů z NDR...
Na druhou stranu si neodpustím poznámku, že to samozřejmě bylo s chybami soudruhů z NDR...
To je opravdu dobrá zpráva. Jednak je to dobrá reklama pro Škodu, jednak je dost velká pravděpodobnost, že se v Roomsteru někdy projedeme (i ti, kterým se vůbec, ale vůbec nelíbí).
Dobrá zpráva je to i pro budoucí majitele nových Fabií, neboť předek je stejný a zadek ještě lehčí.
Překvapivě dobrý je výsledek při bočním nárazu.
Dobrá zpráva je to i pro budoucí majitele nových Fabií, neboť předek je stejný a zadek ještě lehčí.
Překvapivě dobrý je výsledek při bočním nárazu.
Narozdil od spokojenych predrecniku povazuji za SKANDALNI, ze u dosud vyrobenych aut je BEZPECNOSTNI SYSTEM v podstate NEFUNKCNI, ale hlavne ze automobilka na to kasle. Jeste horsi je, ze problem neodstanili ale pouze obesli. Mozna, ze po takovem narazu zustane posadka nezranena, ale prvni kamion v noci auto smete, protoze nebude fungovat ani jedno svetlo, natoz vystrazne blikace. Takze veskere hvezdicky vam budou naprd.
Marketingovi odbornici proste spocitali, ze znacce mene uskodi toto reseni. Tak uz to dnes holt chodi.. :-!
delate jako, kdyby zadna jina automobilka auta behem testu neupravovala...ale thlo je blba ceska Skodovka vid te?
...ona sice upravila, ale (takmer) bez vysledku.
Tak nevim co tu řešite, poprvý má skoda 5 hvezd, ale kritiky je tu jak kdyby nedostala ani jednu. V případě prvního testu by dostala 4 což je na úrovni naprosté většiny evropské produikce (včetně souč. modelů škoda), asijskou převyšující. Prostě super výsledek. A zlepšovat je vždycky co. Jen si přejme aby Fabie měla už i tento problém vyřešen.
Me prijde skandalni, ze se tvari, ze maji 5 hvezd a jako takovy to budou prodavat (a ze ma skodovka marketing jak prase vime vsichni). To ze to ma zasadni nedostatky to uz zamlci. 😒
Tolik nesmyslů na třech řádcích... to je snad rekord.
Nikto se netváří že má pět, on jich má pět.
Marketing škodovky není o nic větší než u jiných značek. Podívej se po Evropě, kolik je kde jiných značek a jejich reklamních kampaní...
A kdo zamlčuje nedostatky? V článku se konkrétně mluví o nedostatcích i o jejich nápravě...
Je třeba se trochu oprostit od předsudků, než člověk začne někam něco psát... 😉
Nikto se netváří že má pět, on jich má pět.
Marketing škodovky není o nic větší než u jiných značek. Podívej se po Evropě, kolik je kde jiných značek a jejich reklamních kampaní...
A kdo zamlčuje nedostatky? V článku se konkrétně mluví o nedostatcích i o jejich nápravě...
Je třeba se trochu oprostit od předsudků, než člověk začne někam něco psát... 😉
no je zajmavý že na tyhle nárazové testy jsou metodiky dle euro ncap a pak ještě další které musí auto mít aby bylo schváleno ... a stejně to je tak i třeba s použitými mateiály v kabině ... ;-\ opět to v eu musí být vše 2 x a víckrát ... z tohoto důvodu mě nepřekvapuje že není svolávací akce protože auto plní požadavky které má - to že si ncap vymyslí něco navíc v tomhle nikoho nezjama 😄
Precti si zpravu jeste jednou. Bezpecnostni system nefunguje! To ze na to neni norma nic neznamena. Airbag neni povinna vybava. Pozadavky evropskych norem plnil i ten cinsky zazrak, ktery se zkroutil jako krabicka od olejovek. Myslim, ze majitele stavajicich aut to bude sakra zajimat.
Neni nahodou od urcityho datumu vyroby airbag povinny? Nevim to uplne jiste, ale myslim, ze od urcite doby je povinny airbag a ABS.
Vsechny vozy prodavane v EU by mely byt tusim od 1.1.2005 standartne vybaveny airbagem ridice a ABS, ale vsichni vime, ze u nejmensich vozu prodavanych u nas to neni pravidlem.
ne ne nic takového není, ani abs není povinné
Ale jo je to skoro tak. ABS a přední airbag řidiče musí být u všech aut, která se začala konstruovat tuším po zmíněném lednu 2005. Ale pokud nějaká automobilka má auto a tomu dělá jenom facelift tak se na tento model povinnost nevztahuje.
jo roomster plní požadavky EU na čelní náraz i na airbagy ... že nejde elektrika to je věc druhá >😁 ... kdyby je neplnil tak se nesmí prodávat ... a slavná EU přece regulemi řídí vše co řídit jde, od aut ažpo vlikost párátek a párků ... 😉
oba asi tušíme, že když se při nehodě poruší systém, který dodává štávu do předpínačů a pro palubní systémy...že to asi dobře není 😉 PS: a jdu si dát párek 😄
Mala poznamka pro ty co vubec netusi jak funguje predpinac bezpecnostnich pasu a vidim ze je vas tady hodne. Predpinac pasu vubec proud z palubni site nepotrebuje a taky do nej zadna elektrika nevede. Predpinac funguje sam o sobe podle tvrdosti narazu. Proto se take muze stat, ze predpinac vystreli a airbagy zustanou nepouzity tz. ze pasy reaguji na mensi silu narazu. Je to prave pro pripad ze by doslo k preruseni elektroinstalace. Tak prestante s temy chytrymi recmi, kdyz o tom vubec nic nevite 😄
Jo,jo...přitom by stačilo,kdyby několik desítek troubů oslovilo jedno oddělení Škoda Auto,prodávají tam krom jiného i dílenské příručky a obrovské množství věcí tam lidé najdou v řezu,axonometrii a v barvách.Jenže to by museli investovat do svého vzdělávání a trávit čas čtením,ne psaním ovin..Výkřik je jednodušší.To se nebavím o tom,že je k sehnání v češtině spousta literatury o aktuální konstr.vozidel.Což jistě nějaký praktik zpochybní...OK,oni všichni na všech VŠ techn.směru jsou blbci,jenom pár pisatelů českého netu jsou myšlenkové trusty(nebo zvratky?).Dokonce to ta Škoda vydává i jinak než v češtině,komu je čeština méně srozumitelná,neb občas se zdá že i asi je... :no:
díky za vysvětlení...faktem zůstává, že náraz vážně poškodí kabeláž...což zřejmě vadí, jinak by ten test asi neopakovali, že 😄
no myslim, ze toho nevis ani ty zrovna moc.Prave me u nehody vystrelily Airbagy a predpinace ne a navic novejsi typy aut maji i predpinace rizeny z ridici jednotky. Mechanicke predpinace maji pouze starsi auta.
No jo co ja o tom muzu vedet, jake predpinace ma Roomster, vzdyt jsem jenom certifikovany prodejce Skoda. To je jasny ze kdejaky pisalek z Auto.cz nebo zdejsi nejchytrejsi konstrukteri motorovych vozidel kteri sem pisi o tom musi vedet daleko daleko vic...
...ale mám taký blbý pocit,že keby je ten článok o nejakom inom zahraničnom aute ako je Škoda Roomster určte by ho tu viac šetrili...vidím tu stale predsudky niektorim sa nepači ani to ,že ma 5* a ako som spomínal na každom novom aute sú chybi a nemusi mať každy roomster túto chybu.......
Tak znova: Roomster má pět hvězd, to je v pořádku. Tvrdé plasty v interiéru známe, žádná tága...ALE TO, ŽE U AUT VYROBENÝCH PŘED CRASH-TESTEM ZKOLABUJE ELEKTRICKÝ SYSTÉM PO NEHODĚ ZEPŘEDU JE KU*EVSKY ŠPATNÉ!
5* maji jenom kusy, u kterych je konstrukcni uprava. Starsi kusy budou mit tak odhadem minus 5*, protoze airbag odpaluje pozde a ridic dostane plny zasah do obliceje, ktery je jiz tou dobou nekde tesne u volantu. To je temer smrtici masina. Nikdo by se nad tim nepozastavil, pokud by automobilka udelala tu nicotnou upravu na jiz existujicich kusech. Ovsem automobilka si mezi moznosti ochranit ridice a usporit par korun, zvolila moznost usporit par korun.
Meleš tady nesmysly. Vůz, který by se choval tak jak Ty a Alessio popisuješ, by nikdo nepustil na silnici. A kdyby se na to přišlo pozdě, tak je rozhodně stáhnou na opravu. Dovedeš si představit např. soudní spory a náklady na odškodnění v případě takové závady??? Opravdu věříš, že by do toho nějaká automobilka šla??? Neblázni....
Tak si precti detailni vysledky ENCAPu a uvidis, ze presne to se stalo. To je namereny fakt, nikoliv vira.
Tome, tome, tam se sice píše že vaky vystřelili ne úplně správně. Ale ne o kolik. A protože Škoda chtěla 5 hvězd, rozhodla se i toto opravit. Jinak by ty hvězdy byly prostě 4. Což není špatný, ale dnes to chce víc. Ale i to je asi jeden z důvodů, proč nechtěj stahovat ty první roomstry. Prostě 5 hvězd nikomu neslibovali, a i tak je ochrana dobrá. Valná většina značek na 4 hvězdy dosahuje až v posledních 4-5 letech. Takže prostě i roomster se zmíněnou vadou je výrazně lepsí než na př. MB třídy C první generace.
skor by som povedal ze ziadne 4* nehrozili. Rozdriapana elektricka kabelaz je na riadnu blamaz a to ze spevnili ochranu kablov a aj tak ich roztrhalo o comsi hovori. Este ze ich napadlo pridat tam pre istotu nejake kondiky ktore na par milisekund uchovaju ake take napatie aby spominane bezpecnostne prvky stihli zafungovat. Je to horror. To je ako rebrik na ktorom zaviazali jednu priecku vreckovkou a prezradili ze na vsetkych doposial vyrobenych rebrikoch vam to proste rupne, takze sliapat pomaly. To zas budu firmy ktore budu zit z toho ze vam do schemy priletuju jeden kondik. Zlate ceske rucicky
tuším, že to je "vymodlených" 5 hviezdičiek! Neviem si predstaviť, že by Nemci dovolili, aby im ich auto dostalo v dnešnej dobe len 4 hviezdičky... Tá deformácia je veľmi výrazná, dúfam (pre všetkých stredoeurópanov) že nová Fabia bude na tom o trochu lepšie...
Jak vypadá vymodlená hvězdička? To nás na strojárně fakt neučili,ale např. farmakoloii také ne,takže nelze znát vše.To beru...Došly nám argumenty?Já bych to doplnil,že to Boleslav tutově koupila a uplatila,že to je jenom celé fotomontáž, že to je celé výmysl.No jo,no >😁 :no: Já osobně za nejlepší a nezbezpečnější auto považuji CEEDníka v plné palbě.Sem si to šel včera objednat a že prý ne! Že to není možné tahle kombibace,ale já je ukecám,když něco chci,tak mi to snad prodají,nebo ne?V kapitalismu? To snad ne-e? Ce-ed jedině. :-! :yes:
Jsi blb :no:
Zato ty seč yntelighentní na N-1 pro N bížící se nekonečnu.Já se tím netajím,že 25 let praxe je teprve a pouze 25 let,tato ty seš vědomostmi už kde? Podle sdělení myšlenky někde žáček 6 třídy ZŠ. Ono by to tak odpovídalo.**va,co vás učí? To ve vyučování chodíte na net? A ten pod tebou je totéž,tj. myšlenkové hov*no,nebudu mu to kopírovat,škoda místa. Vymodlená hvězdička je termín,že jsme nad ním v práci "lehli" a věnovali se dál modelování ve 3D... nazdar :-!
Tak to může napsat jen člověk právě vystoupivší z Tráboše a pošilhávající po korejský káře. Jestli už se nevěří ENCAPU tak všechny ty poctivě lety otestované auta stojí za h...o. A bůh s náma jestli ty špatně fungujcí airbagy v nových autech jsou podplacené. To opravdu napíše jenom neználek. 8-s
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 .....a zase >😁 >😁 ...jednak zkusme neposuzovat lidi,z jakého auta právě vystoupili.Už tu KSČ nevládne a kádrování by se mohlo zanechat.Nicméně je kouzelné si tohle přečíst po celodenní práci a dorazit svým autííí ...to sem mám psát jakou cenu? Jeho cenu před slevou 900t nebo po slevě na funglovku 750t?Já si dávám limit do 900tis,neb bolševici nám tak(už zase ne)nastavili daně...Nemám jenom navigaci,neb trefím všude bez ní.Boční vaky jsou i na zadních sedadlech,ty troubo.Můžěš začít počítat,kdo je tam vůbec dává.No kdo?Boční na zadních sedadlech,jiné jsou standardem.Nějakých blbých 5* je samozřejmost.Nicméně,abych ti to vysvětlil:to byl s tím Ceed-níkem vtípek,jako že se Boleslav musí jít "přiučit" ke korejcům. Bože,jsi opravdu tak neskutečně blbý? Asi jo,tak se měj a hezké Vánoce. :-! :-! :-!
Bude stačit, když nová fábka na tom nebude hůř než stará. S tou jsem provedl crashtest osobně - předpínače, airbagy fungovaly, dveře šly otevřít, elektrika fungovala, výstražný světla svítila a jediné poranění byl malý škrábanec na ruce od airbagu. Rychlost cca 50 -60 km/h a náraz byl čelní - jen auta (a trošku i pojišťovny) mi bylo líto 😲(
Myslim, ze pokud by se nekdo domahal opravy auta soudne, mel by velkou sanci na uspech. Podle renomovane testovaci agentury je system, za ktery zaplatili nefunkcni, tedy je to zmetek. Mohla by z toho byt velka afera. Nevim, proc to automobilka riskuje.
Asi proto, ze se to nestane vzdy. Automobilka samozrejme dela i svoje crash testy pro kazdy model a tato zavada se pri jejich testovani nevyskytla.
Vy z toho hned delate, jako kdyby auto bylo absolutne nebezpecne.
Vy z toho hned delate, jako kdyby auto bylo absolutne nebezpecne.
Jeste jednou. Pokud airbag odpali pozde, tak nejenom ze jakoby tam nebyl, ale naopak je potencionalne velmi nebezpecny a muze zavinit i smrt ridice. Ty prvni kusy opravdu nebezpecne jsou. Opravdu nerozumim tomu, proc takovou nicotnou upravu na relativne malem poctu kusu automobilka neudela zpetne. Vsechny tyto diskuze si mohla usetrit.
..Euro NCAP si za zákazníky postesklo nad skutečností, že automobilka sice provedla konstrukční změny, ale již neprovede svolávací akci na vozy, se kterými již jezdí zákazníci...
to je proste PRASÁRNA a to i v pripade ze to udelaji dodatene a potajmu az budou rumstry jezdit do autorizaku na servisni prohlidky..fuj
to je proste PRASÁRNA a to i v pripade ze to udelaji dodatene a potajmu az budou rumstry jezdit do autorizaku na servisni prohlidky..fuj
Neudělá je prostě proto, že to ani u těch předchozích aut NEHROZÍ. Žádná závada, která by mohla ohrozit řidiče se nekoná - kde jsi to objevil??? Chápu, byla to dedukce na kterou celkem zručně článek přihrál, ale zklamu Tě, problém s takovými následky není!!!
Už jsi docela blízko, a stejně ne a ne na to přijít. to je neuvěřitelný - je to protže ta závada není tak strašná jak tu popisuješ - smrtící. Jen ta synchronizace nebyla uplně otimální, ale o smrti řidiče ani slůvkko. To ENCAP nepsal, je to tvoje negativní spekulace. Jen to nestačilo na 5 hvězd. A to Škoda chtěla, a proto to upravili, opravili a testovali znova. Na výměnu to ale neni. Tečka. Tak klííd. :-!
cisto z technickeho hladiska: airbagy sa vystreluju rychlostou okolo 290km/h. cize ked clovek nema zapnuty pas, alebo pas nefunguje tak, ako ma, tak je mozne, ze sa doslova zrazis s airbagom rychlostou rovnajucou sa rychlosti auta + 290km/h. airbag funguje dobre iba vtedy, ak sa najprv nafukne a az potom donho "spadnes". v momente nafuknutia by clovek mal byt este aspon 25cm od airbagu. inac, citujem wikipediu: "While airbags can protect a person under the right circumstances, they can also INJURE or KILL." ak teda Skodovka vedome ignoruje to, ze system nefunguje tak, ako ma (a aby zabezpecil "the right circumstances"), tak riskuje zdravie a zivoty zakaznikov. a to je svinstvo.
Ty si znás děláš legraci viď. Ještě že nejsi novinář. Jsem nevěděl, že vikipedie je uznávanou autoritou přes Crashtesty. Protože ENCAP nic o smrti řidiče qa pasažerů v prvním příadě nepíše, ale ty si to z vikipedie odbvodíš že ano. Supr. Škoda nic nerisdkuje protože to nikoho nezabije. A ty teď mazej do školy se aspoň něco naučit, ať tu nepouštíš takový kraviny. .
sranda, ze ma do skoly posiela clovek, ktory nevie 1. ani spravne napisat wikipedia; 2. rozlisit rozdiel medzi crashtestami a opisom fungovania airbagov. --- ale uznam, ze tu pisem kraviny, ked ty pojdes do NCAP, sadnes do Roomstera (pred opravov bezpecnostnych systemov) a nechas na sebe namiesto figuriny otestovat zopar celnych aj bocnych narazov. ked Skodovka nic neriskuje, tak sa naozaj nemas coho bat. ides do toho?
Když to zaplatíš, klidně do toho půjdu.
A to myslim vážně.
A to myslim vážně.
no odvahu ti aspon podla slov nechyba. ale s rozumom to bude asi horsie, lebo: 1. v clanku sa pise uz o tom "opravenom" Roomsterovi: "Řidič by zřejmě vyvázl s lehčím poraněním v oblasti kolen resp. stehen". 2. o prvych vysledkoch nevieme nic. ale asi neboli bohvieco, ked si Skodovka vydupala opakovanie testov. tam by si mohol dopadnut o dost horsie (vzhladom na tie "kraviny" o fungovani airbagov, o ktorych som pisal v prvom prispevku). --- ist sa dobrovolne vyburat v aute, a) kde je jasny problem s bezpecnostnym systemom; b) nevies ako dopadli prve crashtesty; c) zopakovat to niekolkokrat; mi pripade fest hlupe. ved uz aj v opravenej verzii by si mal zranenia skoro iste (vid. bod 1.). a fakt nechapem, co ludi zenie k takejto slepej oddanosti Skodovke (alebo hociktorej inej znacky), chranit jej povest aj za cenu vlastneho zdravia... zeby jesitnost? to by som rad vedel, preco by si do toho isiel. PS: a aj keby ti to niekto zaplatil, myslis, ze by ti to dovolili?
Nejhorší designérské dílo od dob Věstonické Venuše se ukazuje v tom lepším světle: Je to nejbezpečnější Škodovka současnosti. Teoreticky... Pokud teda mám nad tímto autem uznale pokývat hlavou, tak to bude jen díky tomuto výsledku NCAP. Očekávám že to potvrdí i nová Fabie. Doufám jen, že budoucí majitelé Roomsteru nebudou touto zprávou ukolébáni natolik- aby získali falešný pocit neohroženosti... Zde bych si dovolil vypůjčit citát jedné mediální hvězdy: ,,Na každé prase se najde řezník". Přeložíme-li si to do motoristické terminologie, je možno tím ,,řezníkem" chápat i nárazník... Tatry 138... 😉
Nechápu,jak si v dnešní době může automobilka něco takovýho dovolit.O II má s bídou 4*,Roomster je krám a svolávačka nikde.Škodovkáři tvrděj,jak jsme na ně hnusní a přitom dokážou přehlížet až neuvěřitelný věci 8-s
Euro NCAP přistoupilo na opakování testů pro BMW řady 3 po vylepšení jeho ochrany při nárazu z boku a po ošetření problému uvolnění zámku dveří. To bylo však pouze to, co automobilu chybělo, aby získal čtyřhvězdičkové ohodnocení. Při čelním nárazu hrozí řidiči riziko zranění hrudníku a ochrana jeho nohou byla také pouze průměrná. Při nárazu z boku hrozí řidiči riziko břišního zranění. Nakonec ochrana chodců byla také zklamáním.
Já ti poradím:existuje něco jako RAPEX v rámci EU(dostuduj si co to je a k čemu) no a tam to sděl.Psát to sem můžeš do aleluja a je to hov*-**no platný,navíc to není pravda,takže s tím RAPEXEM,kur*/va opatrně převelice!!!Existuje něco jako pomluva,poškození dobrého jména,byl bych obezřetný. Nebo mlčel,což doporučuji nejvíce >😁
Gratulace k 5* , i když s odřenýma ušima. To že automobilka nesvolá již vyrobené kusy, je bída. Myslím, že je to docela závažná závada a těch pár mega za svolávačku by mohli oželet...při zisku +- 5mld. je to pakatel. Prostě to udělali blbě, tak by to měli uznat a opravit. Jinak je to fajn, první Škoda s 5* . Určitě bych, při rozhodování se o koupi auta, přihlédl k tomuhle výsledku, než k vítězství v anketě Auto roku.
Jeste neni nikde napsany s jakym to bylo motorem. Podle predpisu bych pociutal, ze by to mel byt nejakej nejbeznejsi, ale vsadil bych se, ze tohle bylo s 1,9tdi.😊
Se bojím, že na západě to bude nejběžnější motor (konec konců co jinýho pro takovou nepříliš krásnou "dodávku" než nafťák) a bude nejvíc procentuálně zastoupen ve výrobě. Je u nás a u vás bude nejčastějším HTP. Takže pokud testovali 1,9 TDI tak je to v pohodě.
"Euro NCAP si za zákazníky postesklo nad skutečností, že automobilka sice provedla konstrukční změny, ale již neprovede svolávací akci na vozy, se kterými již jezdí zákazníci. Pěti hvězdami se tedy mohou pyšnit pouze ty automobily Škoda Roomster, které mají výrobní číslo následující v řadě za kódem TMBVCB5J875025783." Starší auta mají taky 5 hvězd, ale musíte zálohovat napájení řídících jednotek a předpínačů přes zapalovač. >😁 Nedovedu si představit, jak asi fungují systémy aktivní bezpečnosti, když jim seberete 12 V. >😁 >😁 :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
To,ze skodovka nespravi zvolavacku a neda to do poriadku je v dnesnej dobe diletantstvo. Svedci to o "vysokej" urovni znacky a o vazeni si zakaznika.Hlavne nech sa len predavaju kvanta aut a nech si nemcuri poriadne nabalia vrecka. :no: :no: :no:
V tomto musím bohužel souhlasit... Je to velice špatný obrázek o přístupu této značky... Zvláště zamrzí, když zejména domácí zákazníci nedají na škodu dopustit a ona jim to takto oplácí... Nedivil bych se, kdyby to velká část potencionálních zákazníků také náležitě ,,ocenila" a poohlédla se raději jinam...
BLA bla bla ... BLA BLA BLA ... GURU Bla ... BLA bla bla bla bla ... kovboj ... Bla BLA bLa BLa ... golf .. BLA BLA BLA BLA BLA BLA BRAVO VW ( G-BLB zaspal tak jsem jeho duchaplné příspěvky vzal za něj, je to hračka ) Míra
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
přesně takhle vnímá vedení naší oblíbené automobilky své věrné zákazníky... Hlavně kupuj. Cpi nám peníze... My ti pak za ty peníze ukážeme v televizi dojemnou reklamu: ,,Dělíme se s Vámi o všechno"... :no: :no: Jenom sprostě hážete problémy za hlavu a budete je milosrdně řešit jen za peníze zákazníka. :no: :no: :no: Hamba takové automobilce. Ale destkrát hamba domácí automobilce!! :no: :no: :no:
Naprosto s Tebou souhlasím, ale jakmile tohle napíšeš do diskuse, hned budeš označen za podivína ... 😒
O mě nejde... Tady jde o totální zbabělost naší značky. Dělat že problémy nejsou a nebyly... Jak k tomu přijdou zákazníci, kteří si koupili tohle (ani nechci říct co...) před uvedeným výrobním číslem? Tohle nemá s férovým jednáním společnou ani vedlejší galaxii... Sprostá zbabělost a nechuť cokoliv dodatečně řešit. Škoda je přece v očích zákazníků neposkvrněná a čistá jako lilie. Jediná bez problémů... Hlavně to přebít reklamou která bude stokrát dražší než férový přístup a napravení konstrukčního problému pro pár smolařů...
jj :no: Skutečnost, že nesvolají nevyhovující kusy, je naprostá tragédie! :no:
Je to tragédie, Tome. :no: Neuvěřitelně výmluvný obrázek pro zákazníky. Někteří ho uvidí, jiní si nasadí růžové brýle jako vedení automobilky...
Já měl taky tu smůlu,že koupil roomster už v srpnu,já věděl že nemám kupovat první kusy 😢 😢 Ale v servise mi slíbili,že to zkontrolují,aby vše fungovalo :yes:
Na Toyota stránkách je super prezentace Aurisu a na Idnes je crash Auris 5hvězd a bez problémů...Co dělá ta redakce ohledně Aurisu? A co Boloň? 😢 AURIS má největší možné hodnocení 35 bodů :yes: :yes: :yes:
Jo, to vynechani celkem banalni svolavacky, na ktery by PR nakonec vytriskalo vic, nez kolik ted usetri je smutny obrazek. Ale tak nejak me moc neprekvapuje. OT: dopoledne jsem na D11 potkal nemaskovanou Fabii2. Skoda, preskoda, ze Skoda neudrzela trend , ktery nastolila u O2. Novy model Octavie byl skutecnym posunem proti nic nerikajici O1. Fabia 2 je presne ten typ auta pro CZ, hlavne nenapadne. Smutny pribeh, ale je to auto, ktery se bude prodavat diky sve "mysi sedosti" 😒
dnes jsem ji ráno taky viděl u nás na jihu.. jela předemnou a moc nadšen z ní taky nejsem... ale vypadá lepé než na fotkách... a to byla v té přesně "myší šedé" pro umocnění nenápadnosti..
Ja ji potkal asi pred hodinou. D11 byla prazdna, tak jsem jel chvili vedle ni a koukal, pak pred ni a koukal (za ni byl Roomster) a jak rikam. "Stadni" auto. Prodavat se to bude, zajiste to bude i sen mnohych CZ motoristu, ale kdo ma auta opravdu rad ji bude asi ignorovat. Proste jen dalsi krabice pro lidi, kteri neridi, ale jen se premistuji z A do B. Nu coz, i takovych aut je treba. Nemuze to tu byt samy automobilovy skvost, i kdyz by mi vubec nevadilo 😉
jo to je přesný..! ono asi bylo i účelem udělat podobné auto pro masy, které bude vhodné i jako služebák.. No však.. jak říkáš.. :yes: 😉
Matesi: Co to automobilový skvost? Na co je auto (kromě závodního), než na přemisťování z místa na místo? Trochu to rozveď, ať nevypadáš příliž hloupě.
Co že je to automobilový skvost a na co že slouží jinak auta než na přemísťování z A do B? Tak tuhle otázku bych čekal od ženy (samozřejmě ani v nejmenším nic proti nim), ale chlap, ne, ne, ne žádný obyčejný chlap, ale pořádnej bejk (omluvám se GTImu za krádež jeho pojmu) nad tímhle snad v životě neuvažoval. Automobilový skvost je pro každého něco jiného, ale ten účel automobilu....... víš, on ten pořádnej bejk nesedá do auta z nutnosti, ale hledá si sebemenší důvod nějaké jízdy, aby zase mohl sednout za volant, pěkně ho pohladit, nakopnout své menší či větší stádo divokých koní pod kapotou a pořádě je provětrat. Každý pořádný bejk je zklamaný, když už se ocitne v cíli své cesty a často sedá do svého milovaného autíčka a jede se projet jen tak, úplně neplánovaně, ani pořádně neví kam, jen ví, že chce jet. Všechny problémy všedních dnů jakoby v tu chvíli neexistovaly, je tu jen on a jeho kára v dokonalé souhře a harmonii! Mimochodem třeba pro mě jsou asi největší automobilové skvosty Bangleho BMW. Pro mě naprosto dokonalá umělecká dílka. No a z těch exotičtějších značek samozřejmě Ferrari a Aston Martin.
Škoda, že sem redakce nedala kompletní procentní výsledkovou tabulku NCAP a schematické obrázky. Komentáře jsou bez toho tak trochu jednonohé. Těší mě, že se Škodovka dočkala svých 5 hvězd - ale ty výhrady a podivná váhání ze strany NCAP podle mé jsou zas jen další důkaz, že systém 5 hvězd je při stávající metodice už nedostatečně jemný. Všechna auta dnes dostávají 4-5 bodů (3 body už jsou katastrofa) a v tomhle úzkém rozmezí jsou nutně ukrytá i všechna bezpečnostní rizika, dnes asi trochu jiná, než třeba před 10 lety, jenže stávající tesařská míra je nedokáže rozlišit a ohodnotit. Každý z nás asi tuší, že je rozdílná relevance problému s málo čitelnou informací na palubce o deaktivaci airbagu a problému s vedením kabelizace místem, kde se při čelním nárazu uskřípne - ale při stávající metodice se to tak nějak ztrácí v mlze mezi 4-5 body.
Proc. Podrobny popis vysledku je k dispozici. Kazdy si ho muze procist a vybrat si z nej to, co je pro nej podstatne. Povazujete pripominace pasu za nepodstatne - dobre srovnejte si tedy jen pocty bodu za naraz. Zda se vam nebezpecne, ze po celni srazce dojde k vypadku elektriny a nefunkcnosti vystraznych i jinych svetel - mate to tam. Hvezdicky budou vzdy jen povsechne shrnujici hodnoceni. Nikdy nesestavite bodovy system, ktery ohodnoti vsechny eventuality ke kterym muze dojit. Proste kazdy, koho neco zajima musi investovat trochu casu a veci nastudovat. Nikdo to za nej neudela.
pardon, omylem jsem kliknul napřed na administrátora... k věci: Hodně z toho, co mi sem píšeš, se netýká mého příspěvku, takže na to reagovat nebudu. Opravdu dávám přednost tomu, aby u protokolovaných závěrů byla napřed pohromadě a přehledně uvedená fakta, v daném případě i s příslušnými barevnými panáčky. Nevím, proč mám původní jednoznačnou tabulku po kouskách rekonstruovat z různých míst článku, jako abych se pocvičil ve vyhledávání informací? Jiné eziny výsledky uvádějí v přehledu zvlášť a komentáře taky zvlášť... Pokud jde o pět hvězdiček: jsem přesvědčený, že výsledky 4-5 bodů u 99% testovaných aut nám jako spotřebitelům neříkají v dostatečném rozlišení, jak na tom které auto je. Stačí se podívat na rozdíl 5 bodů Aurisu a 5 bodů Roomsteru - ta auta mají maximum hvězd, ještě před pár lety prakticky nedosažitelný ideál, a přitom evidentně úroveň jejich bezpečnosti není zdaleka stejná. Navíc už dneska situace dospěla do absurdní polohy, kdy se nad auty se 4 hvězdami ohrnuje nos jako nad bezpečnostně podprůměrnými. Jako by to čtyřka byla něco jako dřívější dvojka...V praxi to pak znamená systém dvou hvězd - čtyři: špatná ochrana, pět: dobrá ochrana. Mně osobně to nevyhovuje.
tak to je pěknej propadák ta původní verze. A navíc i arogance automobilky, že auta dodatečně neopraví. Škoda - FUJ
Tak tohle mě fakt dostalo: "automobilka sice provedla konstrukční změny, ale již neprovede svolávací akci na vozy, se kterými již jezdí zákazníci".. tohle se opravdu může stát pouze v Evropě, v Japonsku nedejbože v USA by automobilku ta takovýto krok vláčeli bahnem.. a běda jí, jakmile by se stala byť jen jediná nehoda, způsobená problémem popsaným ve článku - právníci oběti/poškozených by takovouto automobilku stáhli z kuže a zaživa! Ať se teďka zamyslí každý, kdo kdy buďto e😜licitně nebo alespoň v duchu kritizoval svolávačky dlouhodobě praktikované zejména japonskými automobilkami (v poslední době Toyota)! Jsem si naprosto jist, že kdyby se toto stalo Toyotě, Hondě, Nissanu apod., tak by dotyčná automobilka neváhala a hned dotyčné automobily svolala na bezplatnou opravu (kromě omluvy, by zákazník jistě ještě dostal zákazník nějakou tu pozornost.. třeba nové zimní pneumatiky apod.). Ano, nikdo není neomylný.. důležité je, jak ye k tomu postaví a jaké kroky podnikne.. jestli chybu hned napraví nebo se na zákazníky vykašle.. kolik se již prodalo Roomsterů? Tisíce? Deset tisíc? Zas tak nákladná by takováto svolávačka nebyla.. podle mě je to totální prasárna, ale na druhou stranu i jasná demonstrace toho, jak si kdo váží svých zákazníků.. Škoda se tedy docela jasně vyjádřila (a vlna pěkných reklam o tom, jak jsme ji přijali do rodiny, to fakt nezachrání): "Milý zákazníci, z vysoka na Vás seReme.. zaplaťte za auto a táhněte odsud". Abych se přiznal, mě je při koupi vozu naprosto jedno, kolik zlatých volantů či dalších ocenění automobilka získala.. je mi naprosto jedno, jestli má hezké drahé reklamy.. naopak ale bedlivě sleduji, jaké jsou mi nabízeny poprodejní služby, protože jsem přesvědčen, že vztah "zákazník-automobilka" nekončí zaplacením příslušné částky.. každopádně jsem přesvědčen, že by tohle Škodovce projít nemělo a že by za to měla příměřeně pykat.. každopádně být majitelem Roomsteru, tak při nejbližší příležitosti dojedu do autosalonu a požaduji okamžité bezplatné napravení současného stavu.. kdyby mi nevyhověli, tak bych zašel za právníkem, jsem přesvědčen, že by to bylo na žalobu - vědomě mi prodali životu nebezpečný výrobek (ano, životu nebezpečný, protože špatně fungující airbag je ohrožením života a to bez diskuse) a nehodlají sjednat nápravu.. další věcí je skutečnost, že by IMHO šlo prokázat, že zakoupený výrobek (Škoda Roomster) je nekvalitní zmetek a že mám nárok na reklamaci. Roomstera koupit neplánuji, ostatně ani jiné auto od VW, každopádně jsem ale rád, že existují i jiné automobilky, které se ke svým zákazníkům chovají lépe (některé)..
plně souhlasím! Jenom s tím rozdílem že místo věty ,, tohle se může stát pouze v evropě" bych místo té evropy dal českou republiku...
Napsal jsem to takhle proto, že v EU je jiných právní systém než v USA či Japonsku - v těchto zemích by si to žádná automobilka nedovolila, protože riziko "úspěchu masakrujících žalob" je o mnoho vyšší než v Evropě.. V rámci časových možností se pokusím monitorovat zahraniční tisk - schválně jak se Škoda zachová v Německu či Brinánii.. jestli bude i tam dělat mrtvého brouka, tak je to prasárna.. pokud se ale v cizině zachová jinak, tak je to snad ještě větší prasárna (tedy zejména z pohledu početné skupiny věrných český zákazníků..)
Pristupem Skodovky jsem rozladen, nicmene musim rici, ze nemas pravdu. Nova Toyota RAV 4 mela konstrukcni zavadu, kdy se po narazu uvolnoval nejaky konektor a zpusobil nefunkcnost airbagu. Takze je videt, ze stejny pristup neni vysadou CR.
PS a Toyota to u jiz vyrobenych aut neopravila, jsem zapomel napsat. Mozna se Skoda inspirovala u Toyoty.
Ja bych to tak cerne nevidel. I s prerusenym vedenim od akumulatoru by to Roomster udelal za 4*, kdyby byl z Roomsteru zabijak automobilka by je urcite svolala. Jenze ted vaha, protoze 4* jsou prumer a svolavacka neco stoji. napr. Dacia Logan ma jen 3* a prerusene vedeni od aku. urcite nema, tak co_?!
A prvni majitele co si Roomstera kupovali nemohli vedet, ze ziska 5*, ale i presto si myslim, ze by je automobilka mela svolat uz jen pro udrzeni dobreho jmena a to ne jen u nas...
A prvni majitele co si Roomstera kupovali nemohli vedet, ze ziska 5*, ale i presto si myslim, ze by je automobilka mela svolat uz jen pro udrzeni dobreho jmena a to ne jen u nas...
Tady nejde o pár posraných bodů nebo hvězd... Tady jde o vážnou věc: přerušené elektrické vedení může mít zásadní vliv na funkci zádržných systémů... Že by i s tím zákazníci Roomsteru tak nějak počítali? Možná bude stačit, když o tom budou vědět... :no:
Podle mě si je Škodovka vědomě "věrnosti a růžových brýlí" svých zákazníků a proto takto riskuje, protože věří, že to na stále zákazníky nebude mít vliv..
ona u nás ani moc neriskuje... Dobře ví že její ovečky ji podrží vždy a všude, vždyť ona má pro ně přece to nejlepší řešení...
To mě právě nejvíce mrzí, jak je vidět, tak se díky těmto "skalním" příznivcům může Škodovka chovat tak, jak se chová.. ovečky zkousnou vše, ale ostatní zákazníci za to pak "platí" 😒
Vidím, kamarádi, že si tady pěkně notujete. Plácáte tady pěkné krávovinky, co lahodí ouškům věčných odpůrců škodovek a je Vám úplně jedno, že to postrádá jakoukoliv logiku. Pokud budu s jistou dávkou smyslu pro humor souhlasit, že český zákazník své domácí automobilce vše odpustí a škodovka si s ním vytře pr***l, tak nevím jak jí to odpustí hypernároční němci a angličané, supernacionalističtí frnacouzi nebo třeba španělé, italové, dánové, švédi.... Kurnik chlapy, myslete!!! Je hezké mít pocit, že tady děláte senzaci, ale vaříte z vody. Až zjistíte do detailů o co jde, budete za zbytečně trapáky....
Už to psal mari, přesto to píšu znova.. taky je úplně jedno jestli to získalo 4,4+ nebo 5 hvězd, jde o to, že v těch autech jsou mimojiné nefungující airbagy - špatně fungující airbag je smrtící nástroj!
... opravdu veris tomu, ze kdyby mel Roomster lamat vazy, ze by tady jeste jezdil.? Prehanis. :-!
zapomnel jsem se podepsat
Nemám dost informací.. každopádně vím, že nefungují/špatně fungující airbag je zásadní problém a že dokáže těžce zranit či zabít. Euro NCAP je poměrně nezávislá respektovaná organizace a ta jasně řekla: "Škodovko, tady je problém!" Škodovka to uznala a problém odstranila = závada tam nepochybně byla! Jestli že je závada na airbagu a Škodovka se ji rozhodne u již prodaných aut neodstranit.. nevim, jestli by ten airbag v případě nehody někomu ještě více ublížil, každopádně nefunguje dobře, Škodovka to ví a nehodlá s tím nic dělat.. tenhle přístup je průser, v případě airbagu obrovský průser
To je prave to, Tome, nemas dostatek informaci, ostatne stejne jako nikdo, kdo nepracuje v prislusnem oddeleni Skody Auto. Kdyby vsechno bylo tak, jak tu vykrikujes, ze airbagy prvnich verzi fugovaly pomalu jako gilotina, tak by auto asi 4* neziskalo. Nehlede na to, ze kazdy takovy test, ajk uz zde nekdo zminil, je jen test a vubec nic nerika o tom, v kolika % narazu se kabely prerusi, jestli tato chyba neni jen dana specifickou konstrukci prekazky a smulou pri konstrukci. V kazdem pripade je podivne, ze i po konstrukcnich zmenach se nepodarilo chybu odstranit na 100%. Ad svolavacka: Opravdu si myslis, ze kazda automobilka dela v podobnych pripadech svolavaci akce? No, abys nebyl prekvapen. Vzdy je to rozhodnuti podlozene vysledkem rovnice, kde na jeden strane jsou naklady svolavacky a mirne + v image a na druhe mozne naklady z prohranych soudnich sporu s podskozenymi a - v image. Nikdo nedela nic pro to, ze se chce starat o zakazniky. Pokud to udela, musi si byt jisty, ze se mu VYPLATI se starat o zakazniky. V posledni dobe si vzpominam treba na BMW - dostali nekde 4* a v tiskovce to okomentovali tak, ze delaji auta bezpecna v provozu a ne bezpecnecna pro figuriny v testech. Zadny konstrukcni zmeny, druhy pokus, natoz svolavacka.
V kazdem pripade - Skode patri velka gratulace a uznani.
V kazdem pripade - Skode patri velka gratulace a uznani.
Bohužel nemáš pravdu! Źádný z diskutujícíh nemá dostatek informací, ale to je relativně jedno.. Euro NCAP je jedna z organizací, které se dá "věřit". Euro NCAP dostatek informací má a jasně deklarovalo: "Škodovko, tady je problém!" Jelikož to uznala a problém se pokusila odstranit, tak tam ta závada nepochybně byla! Ono je v podstatě jedno, jestli ten airbag může potenciálně zabíjet nebo "jen" nebude fungovat.. problém je v tom, že se zjistila špatná funkce tak zásadní věci jako je airbag a Škodovka ho nechce u již prodaných aut neodstranit.. to je prostě špatně, kdyby to byl vrzající plast je to jen špatně, ale protože se jedná o airbag, tak je to průser :-! Další věc, kterou jsem nezmínil je fakt, že i po úpravě se daná chyb objevila znovu, neuvěřitelné! Hvězdičky jsou jen souhrnné označení - imaginárně: vše bude OK, jen airbag bude "sekat hlavy", auto dostane třeba 4 hvězdy.. bezrozměný nic neříkají údaj!!! Svolávačky se dělají, ovšem ne u všech automobilek (třeba o Renaultu, ale i o VW, jsem v této souvislosti neslyšel mnoho dobrého).. jen si vzpomeň kolik aut v minulém a tomto roce svolala Toyota, Honda, Nissan, GM či Ford - statisíce, miliony.. v případě Roomsteru jde o tisíce aut? Máš pravdu v jednom - Škodovka si takovouto prasárnu může dovolit, v Čechách určitě - právníci ji z kůže nestáhnou, tvrdé jádro zákazníků je značně imunní vůči veškerému dění - v Čechách se Škodovce vyplatí házet na zákazníky bobek.. jak jsem již psal, pozorně bude sledovat, jak se zachová v Británii a Německu..
K "Zabijákovi": jednak věřím, že výrobce se k závěru NCAP postaví srdnatě a věc dá do pořádku. Jinak, když čtu příspěvky, tak mi to připadá jako hysterické výlevy bandy ***ů. Jestliže se v ČR a v západní Evropě prodávají Logany z Rumunska a někteří takřka nebezpeční "Korejci", proč ten hysterický pokřik? O úspěšnosti Roomstru rozhodnou ze 3/4 zákaznící zejm. západní Evropy. Takže jakékoliv rozčilování nemá význam. Jsou snad bohatší zákazníci ve vyspělých zemích větší hňupi než v Česku? Jejich zájem bude rozhodovat o prodejnosti jakékoliv škodovky. Vsadím se, že většina z odsuzovačů nemá prostředky ani na ojetou fábii, či octávii.
O Toyotě nechci spekulovat, ale o úspěšnosti každého auta rozhodne, jak bude kvalitní a spolehlivé, jaká bude logistika a cena ND po 3, 5, 7 letech provozu, nic jiného.
O Toyotě nechci spekulovat, ale o úspěšnosti každého auta rozhodne, jak bude kvalitní a spolehlivé, jaká bude logistika a cena ND po 3, 5, 7 letech provozu, nic jiného.
NCAP testuje auta poměrně dost extreme! Kolik procent z bouraček je z 80km/h na 0km/h do zdi??? Ano, některé jsou i výážnější. Třeba střed s kamionem...ale to je téměř jasný smrťák. Takže si myslím, že to přerušení elektroniky ve většině případů nedojde(myslím auta vyroben do napravi Skody). Jinak jsem moc mile překvapen tímto výsledkem a doufám, že Fabia II. ji bude hrdě následovat ze zaváhání! jinak bych udělal akci "kdo chce se starým Roomstrem opravu kabeláže, tak ji zadarmo uděláme, kdo ne, tak ne" 😉
Naraz je z 64 km/h do deformovatelnej prekazky (simuluju ine auto, ktore sa narazom deformuje a pohne), takze to az take neskutocne nie je, najma mimo mesta. Ved preto nedavno zvysovali rychlost narazu z 56 km/h, lebo statistiky zistili pri akych rychlostiach sa stavaju nehody. S tym prerusenim elektroniky - ty si tie Roomstre testoval pri nizsich rychlostiach? Deformacne zony sa slusne zosrotuju uz pri 30...
Tak v první řadě mám radost, že Roomster je solidní auto. S tou elektronikou je to špatný a je to o to horší, že nesvolaj již vyrobená auta... Podle mě to nemůže být takový zásah... Měnit kraoserii by asi nešlo, ale nějaky kabely se snad šoupnout můžou... Gratulace, ale, ALE😞
>😒] >😒] [odkaz]%20Hilux tohle by měli zkoušet :yes:
ano, to je klasika...Hilux přežila všechno...taky se podívej, co za auta jezdí třeba v africe...Defendery a Hiluxy vedou
konečně,doufám že to dokáže i nová fábie :-! I když už to měla mít octavia,ale tu zase zařadili do střední třídy...... 😲
Je-li to technicky možné, tak má automobilka svolat roomstery vyrobené před crashtestem. Myslím, že by to bylo bráno jako znak péče o zákazníky a ukázka toho jak Škodovka dbá o bezpečnost. Dobré jméno značky stojí za obětování pár miliónů - navíc je to forma reklamy.
Pokud to neudělá, tak riskuje soudní spory v případě nehod s nezapracováním bezpečnostních systémů a mohlo by jí to také stát dost peněz a v takovém případě bych tleskal co nejvyššímu odškodnění.
Pokud to neudělá, tak riskuje soudní spory v případě nehod s nezapracováním bezpečnostních systémů a mohlo by jí to také stát dost peněz a v takovém případě bych tleskal co nejvyššímu odškodnění.
Jak chceš odškodnit mrtvýho? 😒
Kupit si auto s tym, ze mi oneskorene reaguju airbagy...silna
kava.... :-! :-! :-!
Co po urcitom case urobia kondenzatory...radsej nato ani nemyslim....
kava.... :-! :-! :-!
Co po urcitom case urobia kondenzatory...radsej nato ani nemyslim....
naco by mala skodovka spravit zvolavacku? ved predsa vztah medzi nou a zakaznikom skoncil predajom vozidla, to len ine znacky su take naivne ze sa staraju o zakaznika aj po predaji, uplne zbytocne ako vidime >😒] len si dalej kupujte skodu, dava to ludom pracu, hehe :-!
Tak už jsem o tom informoval příbuzného, majitele Roomsteru za skoro 500 tisíc. Byl opravdu nadšen... >😒] >😁
viete vzade sa SETRI a to aj vo vasej domacej automobilke.u nas je skodovek ako maku.to ze skoda chce setrit na ukor bezpecnosti je velmi ubohe.prosto vedeniu staci 5*a maju reklamni nastroj.to co bolo predim ich nezaujima.jednoducho nemci zavelia ze zvolavacia akcia nebude tak nebude ja radsej preferujem mazdu :yes:
On tě Fico přinutil koupit si poslední dobou Škodu? Pokud ne,jako že určitě ne,tak co řešíš?Kup si auto dle libosti.Je takový sortiment,až si člověk málem nemá z čeho vybrat.Nějak nerozumím,o co ti kráčí.Že na ni asi nemáš,no jo, ale co my s tím? Složíme se? Jo,složme se!BTW: Mazda 3 a 6 mají 4 hvězdy a té M6 praskla i podlaha(obdoba viz.Q7),tak se spíš orientuj na M5!!!Nebo M2,typický rodinný SK vůz? >😁 >😁
Já to fakt nechápu. Buď mám špatný den(ikdyž se mi zatím vše daří), nebo jsem už to prostě nesnesl. Definujte mi pojem "hlučný motor" co jste napsali u X3 ve vašem testu. Hoši, jestli to hodnotíte podle benzinů, tak to je jasné..jinak si teda nemůžu moc pomoct, ale ten motor je skvělý, v 5 je i tichý, a navíc, na ten výkon a k tomu 2 turba...co byste víc sakra chtěli? * teď mě to fakt nasralo...možná že už jste tak rozežraní nebo nesnášíte diesely. Měli byste už vědět, že diesely byly VŽDY na horší úrovni odhlučnění u SUV než u liničních osobních vozidel(velmi dobře to jde poznat u ML 270 CDI a E 270 CDI, tam je rozdíl dobře znatelný...Opravdu vás nechápu...nebo hledáte úplně zbytečné chyby, které potenciálnímu majiteli nebůdou vůbec vadit, protože pak by si nekupoval diesel...fakt mě to naštvalo, přímo nasralo sakra :no:
Šetřit musí v autoprůmyslu každý, to je bez debat. Otázkou je ovšem, kde by se šetřit mělo a kde určitě ne. Kde by se šetřit mělo, to je otázka pro e😜erty na snižování nákladů.. kde by se šetři nemělo dokáže specifikovat každý z nás - na bezpečnosti! Jak je vidět u Škodovky - pro pár mega by si nechala vrtat koleno a raději nechá v provozu tisíce (?) aut se špatně fungujícími airbagy :no: Naštěstí jsou tu i jiné automobilky, které taky šetří (ano, někdy je to dokonce dost vidět).. ovšem ne na bezpečnosti! Roomster je první pětihvězdičkovu Škodovkou, ovšem co z toho, když Vám nefunguje airbag a výrobce to odmítá řešit? Abych se přiznal, jsem naRanej, fakt hodně nasRanej.. udělat tohle nějakej čínský výrobce, tak se po něm budu bez milosti vozit.. Slogan Škodovky říká něco ve smyslu: „Dobře se o nás staráte a teď je čas vám to vrátit“.. nevím jak Vy, ale já už to bohužel pochopil 😒
Víš Tome, před několika mnoho lety provedl NCAP test Opelu Sintra. Při simulovaném čelním nárazu prošla volantová tyč hrudníkem řidiče. Opel ukončil výrobu tohoto modelu a u desítek tisíc vozidel, které brázdí silnice se žádná úprava nekoná... Tomu já říkám megaprůser. Výše si napsal, že nemáš dostatek informací. To máš pravdu, tak na to mysli a dělej závěry až je budeš mít. Měj se fajn a užívej klidné svátky :yes:
To by ale Sintru museli docela předělat...u Roomstera to je ale úplně o něčem jiném, takže se toma musím zastat...je to průseR jak stodola (a donebevolající opovážlivost, že nedělají svolávačku).
Nejak si na to zabudol ze aj RAV4 mal podobne problemy a Toyota tiez nedelala zvolavacku :no:
Máš nejaký link, kouk bych se na to..
Toyota RAV4 (4 hvězdy)
Airbagy Toyoty RAV4 byly aktivovány během čelního nárazu pozdě. Příčinou bylo uvolnění kabelu ke snímači, který dává řídicí jednotce informace o aktivaci zádržných systémů. Nevhodně vedenou kabeláž Toyota přemístila a změnila algoritmus řídicí jednotky, která aktivuje airbagy i v případě, že by se opakovalo uvolnění uvedených snímačů. Opakovaný test na upraveném vozidle znamenal opětovné poškození kabelu snímače, ale airbagy tentokrát již pracovaly optimálně. Toyota sice změnila konstrukci vozu, ale pro automobily, které jsou již v provozu neplánuje svolávací akci.
Toyota si odvezla 12 bodů (75 😖 za bezpečnost při čelním nárazu, 18 bodů (100 😖 za bezpečnost při bočním nárazu a 2 body za připomínače nezapnutých bezpečnostních pásů.
Airbagy Toyoty RAV4 byly aktivovány během čelního nárazu pozdě. Příčinou bylo uvolnění kabelu ke snímači, který dává řídicí jednotce informace o aktivaci zádržných systémů. Nevhodně vedenou kabeláž Toyota přemístila a změnila algoritmus řídicí jednotky, která aktivuje airbagy i v případě, že by se opakovalo uvolnění uvedených snímačů. Opakovaný test na upraveném vozidle znamenal opětovné poškození kabelu snímače, ale airbagy tentokrát již pracovaly optimálně. Toyota sice změnila konstrukci vozu, ale pro automobily, které jsou již v provozu neplánuje svolávací akci.
Toyota si odvezla 12 bodů (75 😖 za bezpečnost při čelním nárazu, 18 bodů (100 😖 za bezpečnost při bočním nárazu a 2 body za připomínače nezapnutých bezpečnostních pásů.
Tak především je nutno velmi hlasitě pochválit ROOMSTERA, a tedy i Škodu za to, že tu máme auto opravdu na technickém vrcholu. Výsledky uvedené v článku jsou opravdu dokonalé. S jedním problémem. Tedy, s jedním fatálním problémem. Technicky nepochybně nejde o neřešitelný problém, ostatně také byl (bude) rychle odstraněn. Takže ten fatální problém spočívá nikoliv v ROOMSTEROVI, nýbrž v reakci automobilky na zjištění, učiněná při testu. Samozřejmě, že je neodpustitelné, pokud by Škoda ponechala ix vlastníků v propasti nejistoty... osobně to považuji takřka za vyloučené. Mít "postiženého" Roomstera, po svátcích bych to rozjel - mediálně i soudně... a nakonec by Škoda prostě tento problém vyřešit musela. Jsem zvědavý co bude dál... nevěřím, že tohle může zapadnout... neboť, slovy Mistra Hrabala - volně cituji: "Jsou skvrny, které se nedají vyčistit bez narušení podstaty látky"... P.S. mari, za Věstonickou Venuši musíš obdržet letošního oscara, pardon, ZLATÝ VENTILEK, za posuzování designu 😉 :yes: opravdu smekám. Tohle zlidoví :yes:
Od té doby co jsem si koupil Fábii, tak jsem byl docela zaskočen mnoha závadami od samého začátku provozu. S postupem času jsem zjistil, že tyto závady nemám pouze já, ale potýká se s nimi většína majitelů tohoto vozu (praskající žárovky H7, ložiska, stabilizátory). Dnes mám najeto cca 170 000 km a už jsem pochopilm, že Škoda svá auta hromadně stahovat do servisů nebude. Když tu byl jednou článek o svolávání Toyot, tak tu dost přispěvatelů oslčovalo značku za né už tak spolehlivou. Každá firma, která takto přizná chybu a zdarma se jí znaží odstranit má u mě +, ale tato ŠKODOVÁCKÁ P R A S Á R N A mě přesvědčila, že auto z MB už nikdy.
Ja mam na fabii 50 tisic a zatim v pohode,teda az na ty zarovky,musim priznat,ze to me taky vadi,ale jinak ok,nemenil bych :yes:
:-! Jen malej dotaz , proč jsi to neprodal?Když máš takovejch závad??Praskající žárovky???Jsi k smíchu , protože moje sestra má Micru a žárovky ji měním třikrát do roka .Má najeto kolem 70tisíc a už několikrát se ji stalo , že ji auto vyšplouchlo a nedojela , kvůli elektronice.Měnily ji dvakrát řídící jednotku.A 170tisíc? Za jak dlouho jsi to najezdil?Fábie je od roku 2000 na trhu takže i kdyby jsi měl jednu z prvních , je to slušnej průměr skoro 26 tisíc za rok .kdyby mě něco tak štvalo jak píšeš , prodal bych to hned v prvním roce.Ty zřejmně patříš , mězi ty zákazníky co s každou prkotinou zatracují všechno , ale až přejdeš k jiný značce , budou tě potkávat stejné závady , néli horší. :-!
Fábii jsem koupil v roce 2002 a nikdejsem nenapsal, že jiné auto nemůže mít takové problémy (nebo větší). Chtěl jsem tím jenom upozornit na chování Škody auto k zákazníkům. Jinak žárovku měním cca každé 4 měsíce v obou světlech (6x za rok při ceně 200,- Kč za kus). Na druhou stranu jsem měl štěstí a koupil žárovky s 2-letou zárukou a zatím mi byla pokaždé reklamace uznána. Chuť k prodeji auta jsem měl několikrát, ale první tři roky jsem ho splácel a potom se již problémy celkem ustálily (taky jsem si trochu zvykl). Na žárovky jsem upozorňoval ještě v záruce, ale nikdo se se mnou o tom nechtěl bavit a ani mě neupozornily, že se mají používat žárovky s UV filtrem u kterých nedochází k uvolňovaní čehosi způsobující mikroskopické trhlinky a zmléčnění plastových krytů světel. A když mluvíš o prkotinách tak první ložisko po 20tis. km (záruka), druhé 80tis. km. Ještě na doplnění - po dvou letech došlo ke korozi 5-tých dveří ala Felicia (také záruka).
:-! Tak zčnu tím, co jsi psal na konec.Felície měla tu neýhodu , že na pátých dveří šly dva plechy přes sebe a pokud dělník dostatečně nenamazal tu plochu , tak se tam srážela voda a hned to hnilo.Ale na druhou stránku , když jsi to šel reklamóvat , dveře ti byly vyměněny.Záruka byla šest let .Pokud kterýkoliv zákazník uplatnil reklamaci, byla mu uznána a dveře vyměněny. Co se týče ložisek , tak to mi je líto , vím , že ten problém byl u Fábii vyrobené v roce 2000 .pak škodovka přešla k jinému dodavateli.Co mně zarazilo , je dvěstě korun za žárovku , běžně stojí kolem
95kč.No uvidíš sám , až přejdeš k jiné značce , že problémy byly , jsou a budou .teď záleží v jakém měřítku .jinak hezké vánoce.
95kč.No uvidíš sám , až přejdeš k jiné značce , že problémy byly , jsou a budou .teď záleží v jakém měřítku .jinak hezké vánoce.
Konecne rozumna odpoved!!!!! Ja uz v zivote mel dost aut ruznych znacek a tak mohu napsat,ze na vsech neco je.Proc porad nekdo hleda na Skode nejake mouchy? Vzdyt je to dobry auto jako kazdy jiny!!! Nemam Skodu,protoze se tady neprodavaji,ale pokud budou, tak si ji koupim. Jen dodatek. Na Skode jsem jezdil a nevidim problem.
To praskani zarovek upravej v servisu.. nejaky kondezator bylo to u prvnich rady fabii.. a nekde to udelaji zdarma.. zalezi na servisu.. jinak ty loziska jsou pravda..
Mel jsem sluzebni fabku a pak okrafku.. dost zavad ! a fakt Skodu uz NIKDY.
Mam Citroena a to se fakt neda srovnat.. tak jizda..
Uz jen napr. utesnene dvere kolem takze prahy ciste..
Mel jsem sluzebni fabku a pak okrafku.. dost zavad ! a fakt Skodu uz NIKDY.
Mam Citroena a to se fakt neda srovnat.. tak jizda..
Uz jen napr. utesnene dvere kolem takze prahy ciste..
:-! Tak nevím , proč tolik křiku a hystreie .Za prvé , jsem nikde nečetl o nefunkčnosti airbagu ale o špatným načasování , při přerušení zdroje od baterie.Že se airbag nafouknul se zpožděním několika milisekund.To , že by někomu nafackoval , nebo zlomil vaz , jsem nikde v NCAPU. nečetl.Takže trochu bych brzdil ve vyjádření , některých z vás.
Škodovka neustále svoje auta vylepšuje a zdokonaluje .Třeba oktávka II je už třetím rokem na trhu a v průběhu těch tří let se provedlo několik zlepšení a i konstrukčních změn .nikdy se kvůli tomu , ale předchozí auta nestahovali , ,, jen proto , že byla provedena nějaká změna.Pokud by automobil nesplňoval bezpečnostní předpisy a limity , určitě by to byl megaprůser a auta by se nesměli prodávat v EU..
Takže se už tady proberte a sežeňte si víc informací , než tady něco plácnete.Kdo nezná , co všechno musí automobil splňovat než se může někde prodat , nedovedete si to ani představit. A taky mi to trošku zavání , novinářským zmetkem , kdy někdo něco přeložil a né úplně přesně a někteří se toho chytaj , jak slepice flusu. :-!
Škodovka neustále svoje auta vylepšuje a zdokonaluje .Třeba oktávka II je už třetím rokem na trhu a v průběhu těch tří let se provedlo několik zlepšení a i konstrukčních změn .nikdy se kvůli tomu , ale předchozí auta nestahovali , ,, jen proto , že byla provedena nějaká změna.Pokud by automobil nesplňoval bezpečnostní předpisy a limity , určitě by to byl megaprůser a auta by se nesměli prodávat v EU..
Takže se už tady proberte a sežeňte si víc informací , než tady něco plácnete.Kdo nezná , co všechno musí automobil splňovat než se může někde prodat , nedovedete si to ani představit. A taky mi to trošku zavání , novinářským zmetkem , kdy někdo něco přeložil a né úplně přesně a někteří se toho chytaj , jak slepice flusu. :-!
jasně...oni opakovali test jen tak...probuď se, uro-logu, škodováku, nebo jak si to ještě říkáš :-!
Jo opakovali. Protoze se nespokoji ze 4* ale chcou 5*. Promin jim to Alessio jsou prece Vanoce 😉
In the first frontal test, cables attached to the battery were damaged, shorting out the electrical supply. As a result, the
FRONTAL IMPACT
seatbelt pre-tensioners failed to fire and the airbags fired late. Euro NCAP allowed Skoda to re-test the car with
modifications to address these areas of concern. In the re-test, the cables were again damaged, despite Skoda's efforts to
protect them, but the airbags and pre-tensioners fired as intended thanks to a re-programmed control unit and a capacitor
in the circuit to the control unit and the pre-tensioners. Skoda have informed Euro NCAP that they do not intend to modify
cars already sold to customers. Despite the success of some of Skoda's modifications, Euro NCAP remains concerned
that all of the main electrical supply cables are so vulnerable in a frontal collision. While it is not considered a fire risk, a
vehicle could be left without any of its electrical systems (hazard lights etc) functioning after an accident. Structures in the
dashboard presented a potential risk to the pelvis, femurs and knees of the driver and passenger.
Prelozene to bolo spravne.
FRONTAL IMPACT
seatbelt pre-tensioners failed to fire and the airbags fired late. Euro NCAP allowed Skoda to re-test the car with
modifications to address these areas of concern. In the re-test, the cables were again damaged, despite Skoda's efforts to
protect them, but the airbags and pre-tensioners fired as intended thanks to a re-programmed control unit and a capacitor
in the circuit to the control unit and the pre-tensioners. Skoda have informed Euro NCAP that they do not intend to modify
cars already sold to customers. Despite the success of some of Skoda's modifications, Euro NCAP remains concerned
that all of the main electrical supply cables are so vulnerable in a frontal collision. While it is not considered a fire risk, a
vehicle could be left without any of its electrical systems (hazard lights etc) functioning after an accident. Structures in the
dashboard presented a potential risk to the pelvis, femurs and knees of the driver and passenger.
Prelozene to bolo spravne.
Ja netvrdim ,ze je skoda dokonala automobilka,ale nejhur na tom neni a chapu,ze jsou lide,kteri maji jiny vkus a nikdy by si ji nekoupily,ale meli by bejt radi,ze prodava,protoze Cesku dela ve svete jmeno a nezalezi na tom ,ze ji vlastni Nemci.Skodovka je znacka,ktera vznikla u nas,ma tady sve koreny a tradici a proto by jsme si meli Skody vazit.On cas ukaze kam to ve svete dotahne a osobne myslim,ze to bude hodne vysoko,at uz kvalitou nebo v prodeji.A ty Cechacci co Skodu nesnaseji jenom proto,ze je to Skoda,tak ty s tim nic nezmuzou, a to je dobre
Ja osobne preju SKODE vse nejlepsi :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Ja osobne preju SKODE vse nejlepsi :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Tome, Tome, Auris je tak super, ze v diskuzi pod nim musis diskutovat v podstate pouze sam (zhruba 70% textu tam je od tebe), to je smutne. Nicmene jsem rad, ze si vystacis. Skoda, ze u roomsteru se trapne navazis, ac i tvoje Toyota (z posledni doby RAV4) miva s vrazdicimi!!!! (tvoje vykricniky, tvoje hysterie) airbagy problemy. Jak tu muzes po tvem charakternim proslovu vyse oslavovat ta nezodpovedna hovada z TTT? Ja bych je zazaloval a ty zmetky reklamoval. :no: Nebo snad ty pokusy na lidech TTT odpustis? 😉
Nech ho chudáčka,nebo ztratí iluze o své milované Toyotě a už sem nebude chodit,anebo ještě líp přestěhuje se zpátky do Japonska >😒]
Toyota prošla bez ztráty květinky. Rumstr si odřel obě uši. To je ten rozdíl, který dělá i rozdílný počet příspěvků v diskusi.
Hlavně klid a nohy v suchu 😉 1) diskuse pod Aurisem se jistě rozjede a můj podíl příspěvků klesne, páč jsem k tomu auto řekl vše, co jsem chtěl; 2) Jsi třetí, kdo píše o problémech RAV4 - pokud máš třeba nějaký link, tak ho poskytni - rád si o tom přečtu; 3) Pokud se z důvěryhodného zdroje dočtu, že Toyota udělala něco podobného, tak ji tu klidně budu taky kritizovat - bohužel Ty a pár dalších nedokážete rozlišovat, kdy jde o "soupeření" mezi příznivci značek a kdy jde o něco jiného.. nyní jde o spor Škodovka vs zákazníci, tak že v této chvíli by jsme měli být na jedné lodi..
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tomu čitatelovy, ktorý tu vyzdvihoval KIA CEED, no nebol by som až taky vesely, pretože na Slovensku pocas presunov na testovacie jazdy zhoreli do tla na dialnici D1 2 Kia CEED, a to nemuseli ani naburat, pocas jazdy sa prehriala kabelaž a začalo to horiet..A Kia to radsej odovodnila ako,, chybu ktora sa vyskitla iba u tych dvoch aut a vesolo ich predava dalej..
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To by mě zajímalo jak dopadnou auta které mají baterii hned za předním světlometem. Ta to musí koupit jako první přece. Tak podle mě ty kondenzátory stačí.
RAV4 mal tiez velmi podobne problemy v narazovych testoch,zvolavavacia akcia bola tiez odmietnuta. :no: :no: :no:
Samozrejme to nic na tom nemeni ze je to obrovska chyba...
Co ty na to TTTome?
Samozrejme to nic na tom nemeni ze je to obrovska chyba...
Co ty na to TTTome?
Povídám po druhé, dej mi link 😄 Když to bude důvěryhodný zdroj, tak nemám problém.. kritizovat budu každého bez rozdílu :-!
ako neregistrovany uživatel neviem davat odkazy,ale staci
ked napises do vyhladavaca auto.cz : toyota rav4 ncap
😉
ked napises do vyhladavaca auto.cz : toyota rav4 ncap
😉
Vážení - na co dělat svolávací akce "nahned", když úplně postačí až majitel "problémového" Roomsteru přijede s autem na běžnou servisní prohlídku? Problém se odstraní a vše je O.K. Podobně se to řešilo v případě problému se svazkem kabelů u Fábií.
na co hned? No majitel totiž do doby než bude na běžné servisní prohlídce může s Roomsterem nabourat, víš?!
Jasně - takže majitelé Roomsterů teď budou dělat testy Euro NCAP v běžném provozu, aby zjistili, jestli náhodou nemají problém, ne? A nehledě na to, že technici kabeláž vylepšili a problém nastal stejně. Takže těžko udělají postup opravy přes noc... v článku je popsán problém, ale aby tam napsali kolik hvězd by dostal "problematický" Roomster a jak by byla ohrožena posádka, to jsem nikde nenašel...
Ježišmarja, oni budou určitě bourat schválně víď??? "Problematický" Roomster má pět hvězd jen v tom případě, že se při nárazu všechno aktivuje tak jak má. Pokud ne, tak je to auto životu nebezpečný. Po tý úpravě se sice kabely přetrhly znovu, ale ty kondenzátory nebo co to tam dali zajistili správnou aktivaci airbagů i předpínačů pásů.
Vybrali jsme nejlepsi fotky za tento rok a pridali 599 kterou jsem potkal asi pred mesicem. Rekl bych ze to je prvni spot takhle normalne na ulici.
Timto bych Vam chtel za www.czechexotics.com poprat hezke svatky a stastny novy rok!
Fotky Ferrari 599GTB v Praze najdete na😒br /> [odkaz]
Timto bych Vam chtel za www.czechexotics.com poprat hezke svatky a stastny novy rok!
Fotky Ferrari 599GTB v Praze najdete na😒br /> [odkaz]
Prostě,jak jinak to škodovka mohla udělat.Aby to bylo co nejlevnější a dalo to co nejmín práce.Jo a ta že se třeba nekdo zabije?Co už však si takovou mrdku kopí někdo jinek.Ubohý simply clever
ja sa len bojim aby tie pridane kondenzatory nesposobovali samovznietenie ako v ceed alebo vo feliciach, kde casto zase kabelaz od baterie zapali cele auto. Kazdopadne Skoda, gratulujem!!!
Ja netvrdim ,ze je skoda dokonala automobilka,ale nejhur na tom neni a chapu,ze jsou lide,kteri maji jiny vkus a nikdy by si ji nekoupily,ale meli by bejt radi,ze prodava,protoze Cesku dela ve svete jmeno a nezalezi na tom ,ze ji vlastni Nemci.Skodovka je znacka,ktera vznikla u nas,ma tady sve koreny a tradici a proto by jsme si meli Skody vazit.On cas ukaze kam to ve svete dotahne a osobne myslim,ze to bude hodne vysoko,at uz kvalitou nebo v prodeji.A ty Cechacci co Skodu nesnaseji jenom proto,ze je to Skoda,tak ty s tim nic nezmuzou, a to je dobre Ja osobne preju SKODE vse nejlepsi :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
a tim co jsem napsal,v zadnem pripade neomlouvam jak se k tomu Skoda stavi,to jsi me spatne pochopil,mluvil jsem vseobecne
Víceméně máš pravdu, ale stejně jako část národa Škodu nemá ráda a hledá na ní za každou cenu chyby, tak ji další část slepě miluje a odpouští i chyby, které u jiných kritizuje, viz diskuze tady a pod crash testy Santa Fe... Lidi tam řvou že má 4 hvězdičky a je to jen korejský šunt, přitom u nové Oktávky ty samé 4 hvězdičky nevadí. Prostě můžeme mít "naši" automobilku rádi, ale už proto bychom jí neměli všechno odpouštět, nebo udělají příště další levotu. PS tomu jménu ve světě-vyjeď někdy na západ a zeptej se na ni lidí. Dozvíš se, že je to celkem slušná značka pro chudé a studenty.. COž je popravdě ještě docela dobré v porovnání s tím, co si myslí o naší zemi... ;-\ >😒]
V kazdom pripade nechcem byt v kozi terajsich majitelov Roomstera.A tu na SK ich jazdi uz pekna kopa.Mat v hlave pochybnosti o bezpecnosti svojeho auta, to nie je bohvie co.To je ako ist na aute s myslienkov, ci som dobre dotiahol matice pri vymene praskleho kola,,,,
Byt ma ich mieste zalozil by som spolok "poskodenych majitelov" a hromadne spisal peticiu za spetné prekontrolovanie svojich automobilov.
Ak sa nieco deje "hromadne " tak to ma sancu na uspech... :yes:
Byt ma ich mieste zalozil by som spolok "poskodenych majitelov" a hromadne spisal peticiu za spetné prekontrolovanie svojich automobilov.
Ak sa nieco deje "hromadne " tak to ma sancu na uspech... :yes:
Zdravím motorističtí příznivci,
mám takový malý problém se čtením výrobních čísel. Nemohl byste mi prosím někdo poradit, které to číslo z hlediska stáří výroby je pro mě důležité, abych se dozvěděl zda mám nebo nemám Roomstera s plně funkční a ochráněnou elektronikou? Díky za odpověď. Přeji krásné prožití vánočních svátků a úspěšný nový rok.
mám takový malý problém se čtením výrobních čísel. Nemohl byste mi prosím někdo poradit, které to číslo z hlediska stáří výroby je pro mě důležité, abych se dozvěděl zda mám nebo nemám Roomstera s plně funkční a ochráněnou elektronikou? Díky za odpověď. Přeji krásné prožití vánočních svátků a úspěšný nový rok.
V prvním čelním testu, kabely spojené s baterií byly poškozeny, shorting vnější elektrické zásobení. Jako výsledek, bezpečnostní pás předepínač nedokázal střílet a airbags vystřelil pozdě. Euro NCAP dovolil Skoda k re-test auto s modifikacemi oslovit tyto oblasti znepokojení. V re-test, kabely byly znovu poškozeny, přes Skoda snahy chránit je, ale airbags a předepínač střílel jak zamýšlel díky re-programmed kontrolní jednotka a kondenzátor v obvodu k řídící jednotce a předepínač . Skoda oznámil euro NCAP že oni nezamýšlejí upravit auta už prodal zákazníkům. Přes úspěch části Skoda modifikací, euro NCAP pozůstatky se týkaly toho všechny hlavní elektrické napájecí kabely jsou tak zranitelné v frontální kolizi. Zatímco to není považováno za riziko požáru, vozidlo mohlo být opuštěné bez některého jeho elektrických systémů (nebezpečí se světly etc) fungovat po nehodě. Struktury v palubní desce představovaly potenciální riziko pro pánev, femurs a kolena řidiče a pasažéra.
Tvoj prispevok to v podstate vystihol. Osobne povazujem cele NCAP za obycajny marketingovy podvod. Pokial by si nahodne vybrali auto v predajni a to otestovali tak OK, ale co si mam myslet o vyrobcovi ktory nedokaze na takyto test pripravit auto na prvy pokus. Okrem toho co si mam myslet o testoch ktore daju takemuto kyblu 5* a napr. Mercedes M, Landcruiser, Civic, Accord a pod maju 4*. Myslim si o tom len to, ze 5* dostane ten co si to zaplati - aj keby osadka po naraze vytiekla. Tomu co nezaplati vytkneme napr. nejaku absentujucu nalepku a sup hviezda dole. Ludia su blbi a kupovat budu tie 5* - pocit falosneho bezpecia je k nezaplateniu. Uz sa tesim na 5* klenoty od KIA, Hyunday a pod.
Čau, chtěl jsem se zeptat, jestli se někdo pravidelně zúčastňoval SMS soutěže v časopisu Svět motorů? Minulý týden proběhlo finále, ale finálovou sms zprávu jsem nedostal.. Omlouvám se, že to píšu sem, ale nevím kam jinam.. Budu rád za každou informaci 😄
Kdyžtak odepište buď sem nebo raději na email: driano@seznam.cz
Díky..
Kdyžtak odepište buď sem nebo raději na email: driano@seznam.cz
Díky..