Šetřit musí v autoprůmyslu každý, to je bez debat. Otázkou je ovšem, kde by se šetřit mělo a kde určitě ne. Kde by se šetřit mělo, to je otázka pro experty na snižování nákladů.. kde by se šetři nemělo dokáže specifikovat každý z nás - na bezpečnosti! Jsou automobilky, bohužel i jedna z "našich", které by si pro pár mega nechaly vrtat koleno :no Toyota a ostatní japonské automobilky je některými uživateli (většinou s menším stupněm schopnosti využívat to, co nosí na krku) popotahována za časté svolávačky.. ovšem, ve světle dnešní informací, asi již většina lidí chápe, že ty svolávačky něco do sebe mají.. popojedu. Toyota je nejefektivnější automobilka světa, šetří kde může, ale na bezpečnosti teda ne - což dokládají testy všech modelů od Ayga až po Lexus LS.. měkčený plasty jsou totiž pěkné, ale armáda fungujících airbagů je přeci jen o něco více ;-)
Toyota Auris [odkaz]%20Auris%20Da… Škoda Roomster [odkaz]%20Roomster%2… Hyundai Santa Fe [odkaz]%20Santa%20Fe… Kia Magentis [odkaz]%20Magentis%2… /// Všimně te si u Aurisu - ani jedna část "panďuláků" nemá oranžovou natož hnědou nebo červenou barvu!!! To se v nižší střední jen tak nevidí :yes: Holt je vidět, že to s Aurisem myslí vážně a že si na něm dali záležet :yes:
Segment níž, B, Grande Punto, Corsa, 207, Yaris, Clio, taky ani jeden oranžový dílek, to není ni neobvyklého. Mě spíš zaráží glorifikace třebas toho roomsteru, když má střední riziko závažného poranění stehen....
Někdy po salonu v Paříži jsem psal GTImu(čímž jej zdravím,asi nemá připojení),že tohle auto bude č.1 ve své třídě. Nikdy tam o Toyotu nebyl tak obrovský zájem,jako letos.Tohle bylo stále obleženo,frantíky známe,takže se Toyota trefila do středu černého.Seč mám nějaké tipy,co příp.koupit,Auris to zpřeházel,resp.je na č.1 a klidně půjdu o třídu níž.Tohle auto je dokonalé.Kluci od VW byli v č.4 hned naproti,tak viděli.Je to asi málo pravděpodobné,ale moc bych za to nedal,že se Golf6 přepracuje.Toyota si zaslouží uznání a :yes: